Czy to Twoja firma?

Competence Call Center sp. z o.o. praca

Gdańsk

Witajcie, jesteśmy Competence Call Center – miejscem, gdzie każde połączenie telefoniczne jest początkiem czegoś wyjątkowego. Od naszego założenia w Wiedniu w 1998 roku, nieustannie rozwijamy się, by dziś z dumą stać na czele europejskich centrów telefonicznych. Nasz międzynarodowy zespół, liczący ponad 5000 specjalistów, jest naszą siłą – to dzięki nim nasza misja, aby każdy klient był szczęśliwy, staje się rzeczywistością każdego dnia.


Nasza pasja to ułatwianie życia – zarówno naszym klientom, jak i ich odbiorcom. Specjalizujemy się w rozwiązaniach i usługach digital CX, które są kwintesencją nowoczesnej komunikacji. Innowacje w zakresie usług end-to-end to nasz konik, a nasze infolinie, kampanie wychodzące, obsługa korespondencji czy czat na żywo to tylko niektóre z kanałów, przez które tworzymy niezapomniane doświadczenia.

Jesteśmy czołowym innowatorem w dziedzinie digital CX, co potwierdza nasza obecność w ponad 32 krajach. To właśnie innowacyjność i jakość naszych usług pozwalają nam wyznaczać standardy na rynku. Nasze know-how wnosimy zarówno podczas tworzenia, jak i operacyjnej realizacji profesjonalnej komunikacji z klientem we wszystkich kanałach.

Jako dynamicznie rozwijająca się firma, kładziemy nacisk na inwestycje, co przekłada się na naszą stabilność finansową i solidność. W zakresie połączeń przychodzących, kampanii połączeń wychodzących, czy komunikacji mailowej i pisemnej, udowodniliśmy już ponad 100 milionów razy naszą "Competence".

Zapraszamy Was do świata, w którym każdy kontakt z klientem jest szansą na zbudowanie trwałej relacji. W Competence Call Center wiemy, że za każdym rozmówcą stoi człowiek, a nasze usługi są mostem łączącym potrzeby z rozwiązaniami. Razem tworzymy historię sukcesu, która zaczyna się od "Halo, jak możemy pomóc?".

Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
zarządzanie / dyrekcja administracja biurowa / praca biurowa sprzedaż / zakupy doradztwo / konsulting / audyt media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Praca alert - powiadomienia

Praca Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Siedziba główna

Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - oferty archiwalne

  • Marketing expert

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      obsługa klienta oraz systemów w języku rosyjkim oraz angielskim (branża social media marketing). Praca w godzinach 8-20.

      Wymagania

      • Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe, brak

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: 4 750 - 5 000 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Quality analyst with czech for social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Monitorowanie jakości rozmów telefonicznych, poczty elektronicznej, czatu i wszelkich innych interakcji wsparcia pracowników. Zapewnianie informacji zwrotnej, coachingu i mentoringu pracownikom w razie potrzeby. Bliska współpraca z menedżerami i pracownikami w celu osiągnięcia odpowiednich wskaźników poziomu usług. Odpowiedzialność za szkolenia odświeżające w zakresie zmian w procesach, analiz i raportowania.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: preferowane 3 - letnie doświadczenie na stanowisku związanym z kontrolą jakości. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i czeskim. Doświadczenie w obsłudze klientów w zakresie usług lub dziedzin technicznych w środowisku Call Center. Bliska współpraca z różnymi działami w celu ustalenia priorytetów przy jednoczesnym zapewnieniu terminowej obsługi na wysokim poziomie. Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Zdolność szybkiego przystosowania się do zmian w organizacji pracy. Komfort w komunikacji z wszystkimi szczeblami zarządzania.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Team manager with czech for social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zarządzanie codziennymi czynnościami. Zapewnienie stałej jakości i wydajności we wszystkich kanałach. Prowadzenie, obserwowanie i wspieranie pracowników. Wsparcie w rozwoju procesów. Udzielanie informacji zwrotnej i prowadzenie rozmów z pracownikami. Monitorowanie, raportowanie i analiza KPI związanych z projektem.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: wymagane: 3 - lata doświadczenia w obsłudze klientów w zakresie usług/ dziedzin technicznych. Płynność i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim. Biegła znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie. Zdolność do identyfikacji potrzeb szkoleniowych i wspierania rozwoju programów. Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu personelem z dziedzin technicznych w środowisku Call Center. Podstawowe zrozumienie metod doskonalenia procesów biznesowych. Umiejętniość ustalaniu priorytetów.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Team manager z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zarządzanie codziennymi operacjami. Zapewnienie spójnej jakości i wydajności we wszystkich kanałach. Trenowanie, obserwowanie i wspieranie pracowników. Wsparcie w rozwoju procesów. Udzielanie informacji zwrotnej i prowadzenie rozmów z pracownikami. Monitorowanie, raportowanie i analiza KPI związanych z projektem.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: 3+ letnie doświadczenie w obsłudze klientów w zakresie usług/technicznym. Płynność i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim. Biegła znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie. Zdolność do identyfikowania potrzeb szkoleniowych i wspierania rozwoju programów. Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu personelem z dziedzin technicznych w środowisku Call Center. Umiarkowane zrozumienie metod doskonalenia procesów biznesowych. Wykazana biegłość w wielozadaniowości i ustalaniu priorytetów.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Trener z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Onboarding pracowników w zakresie procesów i produktów. Prowadzenie szkoleń odświeżających i opracowywanie indywidualnych planów coachingowych we współpracy z kierownikami zespołów. Wdrażanie programów szkoleniowych i udzielanie informacji zwrotnych na ich temat. Trzymanie ręki na pulsie w kwestii braków w wiedzy i umiejętnościach agentów, dostarczanie alternatywnych sposobów dla ich rozwiązania.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Dyplom licencjata/ absolwenta lub równoważne doświadczenie. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Ponad 2-letnie doświadczenie w pracy w organizacji zajmującej się obsługą klienta lub sprzedażą. Zdolność do identyfikacji potrzeb szkoleniowych i wspierania rozwoju programów. Umiejętności dokumentacyjne wraz z wiedzą na temat procedur kontroli zmian. Zorientowanie na klienta, dobre umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów. Zdolność do efektywnego ustalania priorytetów w zależności od zmieniających się okoliczności i zarządzania wieloma projektami przy jednoczesnym zachowaniu ścisłej dbałości o szczegóły. Umiejętność prowadzenia szkoleń, przekazywania informacji zwrotnych agentom i skutecznego angażowania odbiorców.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Analityk jakości z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Monitorowanie jakości rozmów telefonicznych, e-maili, czatów i wszelkich innych interakcji wsparcia pracowników.
      Dostarczanie informacji zwrotnych, coaching i mentoring dla pracowników w razie potrzeby. Bliska współpraca z menedżerami i pracownikami w celu spełnienia dpowiednich metryk poziomu usług. Odpowiedzialny za szkolenia odświeżające w zakresie zmian w procesach, analiz i raportowania.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Preferowane 3+ letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem jakości. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Doświadczenie w obsłudze klientów w zakresie usług lub dziedzin technicznych w środowisku Call Center. Bliska współpraca z różnymi działami w celu ustalenia priorytetów przy jednoczesnym zapewnieniu terminowej obsługi na wysokim poziomie. Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Zdolność szybkiego przystosowania się do zmian w organizacji pracy. Komfortowa komunikacja z wszystkimi szczeblami zarządzania.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Operations manager z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Odpowiedzialność za całościowe świadczenie odpowiedniej linii Usług przez Sprzedawcę.Pełnienie roli łącznika pomiędzy partnerem a zespołem rozwoju i operacyjnym Sprzedawcy. Proaktywnie aktualizować i sygnalizować partnerowi pojawiające się problemy. Optymalizacja operacji programowych z naciskiem na zarządzanie procesami, kluczowe inicjatywy strategiczne na kwartał. Zarządzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przeglądowym i współpraca z odpowiednimi menedżerami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przeglądu codziennych, tygodniowych i miesięcznych operacji i wydajności. Zapewnienie, że uzgodnione wyniki są osiągane na czas i w odpowiedniej jakości. Regularny coaching i rozwój grupy liderów zespołu.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Minimum 7 lat różnorodnego doświadczenia w skalowalnych operacjach i środowiskach sprzedaży, najlepiej z doświadczeniem w zarządzaniu wewnętrznymi i zewnętrznymi (3rd party Vendor partners) interesariuszami. Silne umiejętności współpracy w zakresie funkcji i regionów, zdolność do przystosowania się do szybkiego tempa, międzynarodowym środowisku pracy z pasją do wywierania wpływu i dzielenia się najlepszymi praktykami. Umiejetność krytycznego i analitycznego myślenia z przedsiębiorczym i proaktywnym nastawieniem. Umiejętność efektywnego ustalania priorytetów i zarządzania czasem, nawet w sytuacjach wysokiej presji. Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne. Wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie i równoważne doświadczenie. Płynność i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim. Biegła znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Koordynator ds. marketingu z językiem rosyjskim (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Wykonywanie połączeń wychodzących do reklamodawców w celu przekazania lub umówienia się na spotkania. Pomoc w różnych programach od małego do średniego wsparcia. Obsługa obiekcji klienta z jasnością i wykazać wartość naszych rozwiązań reklamowych. Dostarczanie informacji na poziomie rynku, np. benchmark KPI. Zapewnienie dobrego doświadczenia reklamodawcy.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: Dyplom ukończenia szkoły średniej. Wymagane doświadczenie w sprzedaży. Preferowane doświadczenie w marketingu cyfrowym lub organizacji sprzedaży online. Biegły poziom języka rosyjskiego z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi. Język angielski na poziomie minimum B2. Znajomość produktów reklamowych online i mediów społecznościowych. Znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty głosowej i elektronicznej. Wysoka motywacja i zorientowanie na cel.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Quality manager z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Prowadzenie, zarządzanie i motywowanie zespołu Analityków ds. Jakości. Dostarczanie wiedzy w celu ciągłego doskonalenia i dostarczania wyjątkowych doświadczeń klientów w całym programie. Działać jako główny punkt kontaktu pomiędzy zespołem Analityków Jakości a naszymi partnerami biznesowymi. Zapewnienie standardów jakości poprzez monitorowanie wyników jakości i postępów. Przedstawianie spostrzeżeń analitycznych i rekomendacji w celu poprawy jakości wsparcia udzielanego naszym klientom. Wdrażanie i kierowanie procesem i strukturą jakości. Odpowiedzialność za dostarczanie metryk jakościowych w okresach miesięcznych i kwartalnych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Preferowane 3+ letnie doświadczenie na stanowisku kierownika ds. jakości. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Analityczne myślenie i zamiłowanie do liczb. Silne umiejętności komunikacyjne i przywódcze. Znajomość mediów internetowych i sieci społecznościowych. Proaktywność i zdolność do myślenia "poza schematami". Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Zdolność szybkiego przystosowania się do zmian w organizacji pracy. Podejście do pracy zorientowane na osiąganie celów i elastyczność w dostosowywaniu się do szybko zmieniającego się środowiska biznesowego.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Doradca klienta dla dostawcy energii z językiem niemieckim

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Udzielanie odpowiedzi na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii Vattenfall. Poszukiwanie informacji i udzielanie pomocy w takich tematach jak: zmiana dostawcy energii elektrycznej, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur. Praca zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z biegłą znajomością języka niemieckiego (poziom C1), znajomość typowych aplikacji komputerowych i internetowych. Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta w contact center i podstawowa znajomość branży energetycznej.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą, zależne od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Pracod
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Digital marketing specialist z językiem rosyjskim do projektu social media (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (Agencjami lub Reklamodawcami) za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań dla ich celów biznesowych. Doskonalenie jakości obsługi klientów poprzez optymalne i odpowiednie wykorzystanie produktów. W ramach zakresu i obszaru wiedzy, zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży dla wszystkich odpowiednich produktów. Tworzenie opisu sukcesów reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwoju swojego biznesu dzięki wykorzystaniu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi, aby móc właściwie komunikować się i prowadzić biznes reklamodawcy do sukcesu.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Dyplom licencjata. Od 1 do 3 lat doświadczenia w marketingu cyfrowym lub organizacji sprzedaży online. Znajomość języka rosyjskiego na poziomie biegłym z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi. Język angielski na poziomie minimum B2. Znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty głosowej i elektronicznej. Doskonałe umiejętności komunikacyjne: werbalne, pisemne, umiejętność słuchania. Samodzielność, umiejętność dotrzymywania terminów oraz umiejętność pracy w konkurencyjnym środowisku sprzedaży wewnętrznej. Proaktywny sposób myślenia w odniesieniu do identyfikacji problemów i możliwości, jak również komunikacji z klientami. Wysoka motywacja i zorientowanie na cel. Umiejętność kreatywnego podejmowania decyzji i udowodniona zdolność do samodzielnej pracy. Silna dbałość o szczegóły. Zdolność do wielozadaniowości i pracy pod presją czasu.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Kierownik ds. szkoleń z językiem rosyjskim w obszarze social media (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Nadzorowanie wyników pracy trenerów. Raportowanie do zespołu szkoleniowego partnera. Prowadzenie sesji rozwoju kariery i obserwacji trenerów. Opracowywanie proaktywnych strategii szkoleniowych. Zapewnienie kompletnego, dokładnego i terminowego gromadzenia danych i komunikacji przez trenerów. Zarządzanie wszystkimi aspektami programu szkoleniowego, w tym planowanie, projektowanie, rozwój, wdrażanie, realizacja i ocena.Opracowywanie i koordynowanie realizacji planów wprowadzania na rynek pracy.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Ponad 3-letnie doświadczenie w kierowaniu i prowadzeniu szkoleń w międzynarodowym środowisku. Dobra znajomość technik doskonalenia jakości lub procesów. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Udokumentowane doświadczenie we współpracy z grupami wielofunkcyjnymi w celu osiągnięcia wyników. Pasja do zapewniania światowej klasy wsparcia dla naszej społeczności. Udokumentowana umiejętność radzenia sobie w szybko zmieniającym się środowisku, w wielu miejscach i zespołach. Zdolność do pracy pod presją czasu i szybkiego reagowania.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Analityk ds. raportowania w projekcie social media (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Tworzenie i dostarczanie śledzenia i raportowania dla kluczowych KPI's i SLA's w biznesie. Odpowiedzialność za projektowanie kluczowych pulpitów i kart wyników dla wyższej kadry kierowniczej i jednostek biznesowych.
      Wykonywanie analiz danych ad-hoc w celu wsparcia inicjatyw biznesowych. Tworzenie i utrzymywanie wydajnych i bezpiecznych systemów rejestrowania danych i tworzenia odpowiedniej dokumentacji. Utrzymywanie codziennych relacji z dostawcą analityki biznesowej. Poszukiwanie możliwości wprowadzania innowacji i usprawniania procesów w zakresie raportowania.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: 2-3 lata doświadczenia w pracy w środowisku raportowania i/lub controllingu. Dobra znajomość metryk wydajnościowych i jakościowych. Umiejętność jasnego przedstawiania złożonych analiz ilościowych w formie praktycznych spostrzeżeń. Zdolność do rozwiązywania złożonych problemów biznesowych i prowadzenia dochodzeń. Płynność i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim. Znajomość języka rosyjskiego lub polskiego będzie dodatkowym atutem. Dogłębna znajomość MS Excel i SQL. Silne umiejętności matematyczne i numeryczne, jak również umiejętność krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów. Doskonałe umiejętności analityczne i statystyczne oraz zdolność do stosowania właściwych metod analitycznych w zależności od problemu. Umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Quality manager z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Prowadzenie, zarządzanie i motywowanie zespołu Analityków ds. Jakości. Dostarczanie wiedzy w celu ciągłego doskonalenia i dostarczania wyjątkowych doświadczeń klientów w całym programie. Działać jako główny punkt kontaktu pomiędzy zespołem Analityków Jakości a naszymi partnerami biznesowymi. Zapewnienie standardów jakości poprzez monitorowanie wyników jakości i postępów. Przedstawianie spostrzeżeń analitycznych i rekomendacji w celu poprawy jakości wsparcia udzielanego naszym klientom. Wdrażanie i kierowanie procesem i strukturą jakości. Odpowiedzialność za dostarczanie metryk jakościowych w okresach miesięcznych i kwartalnych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Preferowane 3+ letnie doświadczenie na stanowisku kierownika ds. jakości. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Analityczne myślenie i zamiłowanie do liczb. Silne umiejętności komunikacyjne i przywódcze. Znajomość mediów internetowych i sieci społecznościowych. Proaktywność i zdolność do myślenia "poza schematami". Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Zdolność szybkiego przystosowania się do zmian w organizacji pracy. Podejście do pracy zorientowane na osiąganie celów i elastyczność w dostosowywaniu się do szybko zmieniającego się środowiska biznesowego.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. marketingu / social media z językiem rosyjskim

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (agencjami lub reklamodawcami) przez telefon, czat i e-mail, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań. Poprawa jakości obsługi klienta poprzez zapewnienie optymalnego i odpowiedniego dostosowania produktu. Zarządzanie portfelem klientów SMB z odpowiedzialnością za wzrost przychodów. Udzielanie pomocy przed- i posprzedażowej. Tworzenie historii sukcesu reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwijaniu swojej działaności dzięki użyciu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi do komunikacji z klientem i zapewnienia mu sukcesu.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: absolwent studiów licencjackich 1 do 3 lat doświadczenia w zakresie marketingu cyfrowym lub organizacji sprzedaży online. Biegła znajomośc języka rosyjskiego (w mowie i piśmie), znajomość języka angielskiego na poziomie min B2. Znajomość pakietu MS Office oraz obsługi systemów, doskonałe umiejętności komunikacyjne. Osoba, która potrafi dotrzymać terminów i lubi pracować w konkurencyjnej sprzedaży wewnętrznej, proaktywne nastawienie w odniesieniu do identyfikowania problemów i możliwości, a także do komunikacji z klientem. Wysoka motywacja oraz zorientowanie na cel, umiejętności kreatywnego podejmowania decyzji oraz umiejętność samodzielnej pracy, dbałość o szczegóły. Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą indywidualnie (stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe). E
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Analityk jakości z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Monitorowanie jakości rozmów telefonicznych, e-maili, czatów i wszelkich innych interakcji wsparcia pracowników.
      Dostarczanie informacji zwrotnych, coaching i mentoring dla pracowników w razie potrzeby. Bliska współpraca z menedżerami i pracownikami w celu spełnienia dpowiednich metryk poziomu usług. Odpowiedzialny za szkolenia odświeżające w zakresie zmian w procesach, analiz i raportowania.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Preferowane 3+ letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem jakości. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Doświadczenie w obsłudze klientów w zakresie usług lub dziedzin technicznych w środowisku Call Center. Bliska współpraca z różnymi działami w celu ustalenia priorytetów przy jednoczesnym zapewnieniu terminowej obsługi na wysokim poziomie. Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Zdolność szybkiego przystosowania się do zmian w organizacji pracy. Komfortowa komunikacja z wszystkimi szczeblami zarządzania.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Rekruter z językiem rosyjskim

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Preselekcja aplikacji, prowadzenie rozmów telefonicznych i rozmów kwalifikacyjnych. Planowanie, wdrażanie i monitorowanie wewnętrznych i zewnętrznych wydarzeń rekrutacyjnych. Planowanie administracyjne i przygotowywanie szkoleń. Pozyskiwanie danych i regularne utrzymywanie bazy danych kandydatów. Badanie i wybór kanałów rekrutacyjnych dla konkretnych grup docelowych. Tworzenie profili kandydatów i ogłoszeń o pracę. Raportowanie i analiza kluczowych danych HR. Utrzymywanie kontaktu z agencjami pracy i instytucjami edukacyjnymi. Ścisła współpraca z menedżerami i pracownikami.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Biegła znajomość języka rosyjskiego (w mowie i piśmie), znajomość języka angielskiego na poziomie min C1. Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 6 miesięcy), znajomość prawa pracy oraz procedur legalnego zatrudniania cudzoziemców, wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych i negocjacyjnych, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań, dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w teamie, pozytywna i pewna siebie postawa.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą indywidualnie (stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe). P
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Koordynator ds. marketingu z językiem rosyjskim (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Wykonywanie połączeń wychodzących do reklamodawców w celu przekazania lub umówienia się na spotkania. Pomoc w różnych programach od małego do średniego wsparcia. Obsługa obiekcji klienta z jasnością i wykazać wartość naszych rozwiązań reklamowych. Dostarczanie informacji na poziomie rynku, np. benchmark KPI. Zapewnienie dobrego doświadczenia reklamodawcy.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: Dyplom ukończenia szkoły średniej. Wymagane doświadczenie w sprzedaży. Preferowane doświadczenie w marketingu cyfrowym lub organizacji sprzedaży online. Biegły poziom języka rosyjskiego z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi. Język angielski na poziomie minimum B2. Znajomość produktów reklamowych online i mediów społecznościowych. Znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty głosowej i elektronicznej. Wysoka motywacja i zorientowanie na cel.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. zarządzania personelem (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Przyjmowanie i przekazywanie odpowiednim interesariuszom globalnych wytycznych dotyczących harmonogramowania. Tworzenie i optymalizacja powłok harmonogramów, przydzielanie czasu produktywnego w oparciu o potrzeby kadrowe na poziomie interwałowym, przestrzeganie przepisów prawa pracy obowiązujących w danym regionie. Opracowanie i utrzymanie matrycy planowania dla każdego konkretnego miejsca i regionu. Rozpoznawanie i komunikowanie wyzwań i obszarów do poprawy podczas i po cyklach planowania. Odpowiednia dystrybucja zaprogramowanego skurczu w celu zagwarantowania dokładności prognoz związanych z produktywnym zaangażowaniem personelu.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Preferowane ponad 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu personelem. Płynność i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim. Znajomość języka rosyjskiego lub polskiego będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość MS Excel (np. obliczanie formuł, formatowanie, przestawienia itp.). Preferowane doświadczenie w pracy z Microsoft Visual Basic for Applications (VBA). Bardzo dobre umiejętności analityczne i zmysł do liczb. Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Umiejętność szybkiego dostosowywania się do zmian w organizacji pracy.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Trener z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Onboarding pracowników w zakresie procesów i produktów. Prowadzenie szkoleń odświeżających i opracowywanie indywidualnych planów coachingowych we współpracy z kierownikami zespołów. Wdrażanie programów szkoleniowych i udzielanie informacji zwrotnych na ich temat. Trzymanie ręki na pulsie w kwestii braków w wiedzy i umiejętnościach agentów, dostarczanie alternatywnych sposobów dla ich rozwiązania.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Dyplom licencjata/ absolwenta lub równoważne doświadczenie. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Ponad 2-letnie doświadczenie w pracy w organizacji zajmującej się obsługą klienta lub sprzedażą. Zdolność do identyfikacji potrzeb szkoleniowych i wspierania rozwoju programów. Umiejętności dokumentacyjne wraz z wiedzą na temat procedur kontroli zmian. Zorientowanie na klienta, dobre umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów. Zdolność do efektywnego ustalania priorytetów w zależności od zmieniających się okoliczności i zarządzania wieloma projektami przy jednoczesnym zachowaniu ścisłej dbałości o szczegóły. Umiejętność prowadzenia szkoleń, przekazywania informacji zwrotnych agentom i skutecznego angażowania odbiorców.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Gdańsku