Witajcie, jesteśmy Competence Call Center – miejscem, gdzie każde połączenie telefoniczne jest początkiem czegoś wyjątkowego. Od naszego założenia w Wiedniu w 1998 roku, nieustannie rozwijamy się, by dziś z dumą stać na czele europejskich centrów telefonicznych. Nasz międzynarodowy zespół, liczący ponad 5000 specjalistów, jest naszą siłą – to dzięki nim nasza misja, aby każdy klient był szczęśliwy, staje się rzeczywistością każdego dnia.


Nasza pasja to ułatwianie życia – zarówno naszym klientom, jak i ich odbiorcom. Specjalizujemy się w rozwiązaniach i usługach digital CX, które są kwintesencją nowoczesnej komunikacji. Innowacje w zakresie usług end-to-end to nasz konik, a nasze infolinie, kampanie wychodzące, obsługa korespondencji czy czat na żywo to tylko niektóre z kanałów, przez które tworzymy niezapomniane doświadczenia.

Jesteśmy czołowym innowatorem w dziedzinie digital CX, co potwierdza nasza obecność w ponad 32 krajach. To właśnie innowacyjność i jakość naszych usług pozwalają nam wyznaczać standardy na rynku. Nasze know-how wnosimy zarówno podczas tworzenia, jak i operacyjnej realizacji profesjonalnej komunikacji z klientem we wszystkich kanałach.

Jako dynamicznie rozwijająca się firma, kładziemy nacisk na inwestycje, co przekłada się na naszą stabilność finansową i solidność. W zakresie połączeń przychodzących, kampanii połączeń wychodzących, czy komunikacji mailowej i pisemnej, udowodniliśmy już ponad 100 milionów razy naszą "Competence".

Zapraszamy Was do świata, w którym każdy kontakt z klientem jest szansą na zbudowanie trwałej relacji. W Competence Call Center wiemy, że za każdym rozmówcą stoi człowiek, a nasze usługi są mostem łączącym potrzeby z rozwiązaniami. Razem tworzymy historię sukcesu, która zaczyna się od "Halo, jak możemy pomóc?".

Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy zarządzanie / dyrekcja administracja biurowa / praca biurowa doradztwo / konsulting / audyt media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

TELUS International Europe

It's different here. Join the #FeelGoodCompany.

TELUS International designs, builds and delivers next-generation digital solutions to enhance the customer experience (CX) for global and disruptive brands. The company’s services support the full lifecycle of its clients’ digital transformation journeys and enable them to more quickly embrace next-generation digital technologies to deliver better business outcomes. TELUS International’s integrated solutions and capabilities span digital strategy, innovation, consulting and design, digital transformation and IT lifecycle solutions, data annotation and intelligent automation, and omnichannel CX solutions that include content moderation, trust and safety solutions, and other managed solutions. Fueling all stages of company growth, TELUS International partners with brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality.

Miasto
Berlin
Siedziba główna
Berlin, Berlin
Branża
Konsulting w zakresie outsourcingu i offshoringu
Specjalizacje
Digital Transformation, Digital Customer Experience, Digital CX, Digital IT, Customer Experience, Customer Support, Content Moderation, Data Annotation, Contact Center, Omnichannel CX, Managed Services, Work from Home, ITO, BPO, Business Services, Intelligent Automation i Chatbots and Analytics

Rok założenia

2005

Liczba pracowników

10 001+

Liczba obserwujących

642

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Gdańsk
  3. Sandomierz
  4. Warszawa

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - oferty archiwalne

  • Marketing expert

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      obsługa klienta oraz systemów w języku rosyjkim oraz angielskim (branża social media marketing). Praca w godzinach 8-20.

      Wymagania

      • Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe, brak

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: 4 750 - 5 000 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Quality analyst with czech for social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Monitorowanie jakości rozmów telefonicznych, poczty elektronicznej, czatu i wszelkich innych interakcji wsparcia pracowników. Zapewnianie informacji zwrotnej, coachingu i mentoringu pracownikom w razie potrzeby. Bliska współpraca z menedżerami i pracownikami w celu osiągnięcia odpowiednich wskaźników poziomu usług. Odpowiedzialność za szkolenia odświeżające w zakresie zmian w procesach, analiz i raportowania.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: preferowane 3 - letnie doświadczenie na stanowisku związanym z kontrolą jakości. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i czeskim. Doświadczenie w obsłudze klientów w zakresie usług lub dziedzin technicznych w środowisku Call Center. Bliska współpraca z różnymi działami w celu ustalenia priorytetów przy jednoczesnym zapewnieniu terminowej obsługi na wysokim poziomie. Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Zdolność szybkiego przystosowania się do zmian w organizacji pracy. Komfort w komunikacji z wszystkimi szczeblami zarządzania.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Team manager with czech for social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zarządzanie codziennymi czynnościami. Zapewnienie stałej jakości i wydajności we wszystkich kanałach. Prowadzenie, obserwowanie i wspieranie pracowników. Wsparcie w rozwoju procesów. Udzielanie informacji zwrotnej i prowadzenie rozmów z pracownikami. Monitorowanie, raportowanie i analiza KPI związanych z projektem.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: wymagane: 3 - lata doświadczenia w obsłudze klientów w zakresie usług/ dziedzin technicznych. Płynność i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim. Biegła znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie. Zdolność do identyfikacji potrzeb szkoleniowych i wspierania rozwoju programów. Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu personelem z dziedzin technicznych w środowisku Call Center. Podstawowe zrozumienie metod doskonalenia procesów biznesowych. Umiejętniość ustalaniu priorytetów.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Team manager z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zarządzanie codziennymi operacjami. Zapewnienie spójnej jakości i wydajności we wszystkich kanałach. Trenowanie, obserwowanie i wspieranie pracowników. Wsparcie w rozwoju procesów. Udzielanie informacji zwrotnej i prowadzenie rozmów z pracownikami. Monitorowanie, raportowanie i analiza KPI związanych z projektem.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: 3+ letnie doświadczenie w obsłudze klientów w zakresie usług/technicznym. Płynność i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim. Biegła znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie. Zdolność do identyfikowania potrzeb szkoleniowych i wspierania rozwoju programów. Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu personelem z dziedzin technicznych w środowisku Call Center. Umiarkowane zrozumienie metod doskonalenia procesów biznesowych. Wykazana biegłość w wielozadaniowości i ustalaniu priorytetów.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Trener z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Onboarding pracowników w zakresie procesów i produktów. Prowadzenie szkoleń odświeżających i opracowywanie indywidualnych planów coachingowych we współpracy z kierownikami zespołów. Wdrażanie programów szkoleniowych i udzielanie informacji zwrotnych na ich temat. Trzymanie ręki na pulsie w kwestii braków w wiedzy i umiejętnościach agentów, dostarczanie alternatywnych sposobów dla ich rozwiązania.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Dyplom licencjata/ absolwenta lub równoważne doświadczenie. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Ponad 2-letnie doświadczenie w pracy w organizacji zajmującej się obsługą klienta lub sprzedażą. Zdolność do identyfikacji potrzeb szkoleniowych i wspierania rozwoju programów. Umiejętności dokumentacyjne wraz z wiedzą na temat procedur kontroli zmian. Zorientowanie na klienta, dobre umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów. Zdolność do efektywnego ustalania priorytetów w zależności od zmieniających się okoliczności i zarządzania wieloma projektami przy jednoczesnym zachowaniu ścisłej dbałości o szczegóły. Umiejętność prowadzenia szkoleń, przekazywania informacji zwrotnych agentom i skutecznego angażowania odbiorców.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Analityk jakości z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Monitorowanie jakości rozmów telefonicznych, e-maili, czatów i wszelkich innych interakcji wsparcia pracowników.
      Dostarczanie informacji zwrotnych, coaching i mentoring dla pracowników w razie potrzeby. Bliska współpraca z menedżerami i pracownikami w celu spełnienia dpowiednich metryk poziomu usług. Odpowiedzialny za szkolenia odświeżające w zakresie zmian w procesach, analiz i raportowania.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Preferowane 3+ letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem jakości. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Doświadczenie w obsłudze klientów w zakresie usług lub dziedzin technicznych w środowisku Call Center. Bliska współpraca z różnymi działami w celu ustalenia priorytetów przy jednoczesnym zapewnieniu terminowej obsługi na wysokim poziomie. Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Zdolność szybkiego przystosowania się do zmian w organizacji pracy. Komfortowa komunikacja z wszystkimi szczeblami zarządzania.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Operations manager z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Odpowiedzialność za całościowe świadczenie odpowiedniej linii Usług przez Sprzedawcę.Pełnienie roli łącznika pomiędzy partnerem a zespołem rozwoju i operacyjnym Sprzedawcy. Proaktywnie aktualizować i sygnalizować partnerowi pojawiające się problemy. Optymalizacja operacji programowych z naciskiem na zarządzanie procesami, kluczowe inicjatywy strategiczne na kwartał. Zarządzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przeglądowym i współpraca z odpowiednimi menedżerami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przeglądu codziennych, tygodniowych i miesięcznych operacji i wydajności. Zapewnienie, że uzgodnione wyniki są osiągane na czas i w odpowiedniej jakości. Regularny coaching i rozwój grupy liderów zespołu.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Minimum 7 lat różnorodnego doświadczenia w skalowalnych operacjach i środowiskach sprzedaży, najlepiej z doświadczeniem w zarządzaniu wewnętrznymi i zewnętrznymi (3rd party Vendor partners) interesariuszami. Silne umiejętności współpracy w zakresie funkcji i regionów, zdolność do przystosowania się do szybkiego tempa, międzynarodowym środowisku pracy z pasją do wywierania wpływu i dzielenia się najlepszymi praktykami. Umiejetność krytycznego i analitycznego myślenia z przedsiębiorczym i proaktywnym nastawieniem. Umiejętność efektywnego ustalania priorytetów i zarządzania czasem, nawet w sytuacjach wysokiej presji. Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne. Wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie i równoważne doświadczenie. Płynność i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim. Biegła znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Koordynator ds. marketingu z językiem rosyjskim (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Wykonywanie połączeń wychodzących do reklamodawców w celu przekazania lub umówienia się na spotkania. Pomoc w różnych programach od małego do średniego wsparcia. Obsługa obiekcji klienta z jasnością i wykazać wartość naszych rozwiązań reklamowych. Dostarczanie informacji na poziomie rynku, np. benchmark KPI. Zapewnienie dobrego doświadczenia reklamodawcy.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: Dyplom ukończenia szkoły średniej. Wymagane doświadczenie w sprzedaży. Preferowane doświadczenie w marketingu cyfrowym lub organizacji sprzedaży online. Biegły poziom języka rosyjskiego z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi. Język angielski na poziomie minimum B2. Znajomość produktów reklamowych online i mediów społecznościowych. Znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty głosowej i elektronicznej. Wysoka motywacja i zorientowanie na cel.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Quality manager z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Prowadzenie, zarządzanie i motywowanie zespołu Analityków ds. Jakości. Dostarczanie wiedzy w celu ciągłego doskonalenia i dostarczania wyjątkowych doświadczeń klientów w całym programie. Działać jako główny punkt kontaktu pomiędzy zespołem Analityków Jakości a naszymi partnerami biznesowymi. Zapewnienie standardów jakości poprzez monitorowanie wyników jakości i postępów. Przedstawianie spostrzeżeń analitycznych i rekomendacji w celu poprawy jakości wsparcia udzielanego naszym klientom. Wdrażanie i kierowanie procesem i strukturą jakości. Odpowiedzialność za dostarczanie metryk jakościowych w okresach miesięcznych i kwartalnych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Preferowane 3+ letnie doświadczenie na stanowisku kierownika ds. jakości. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Analityczne myślenie i zamiłowanie do liczb. Silne umiejętności komunikacyjne i przywódcze. Znajomość mediów internetowych i sieci społecznościowych. Proaktywność i zdolność do myślenia "poza schematami". Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Zdolność szybkiego przystosowania się do zmian w organizacji pracy. Podejście do pracy zorientowane na osiąganie celów i elastyczność w dostosowywaniu się do szybko zmieniającego się środowiska biznesowego.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Doradca klienta dla dostawcy energii z językiem niemieckim

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Udzielanie odpowiedzi na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii Vattenfall. Poszukiwanie informacji i udzielanie pomocy w takich tematach jak: zmiana dostawcy energii elektrycznej, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur. Praca zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z biegłą znajomością języka niemieckiego (poziom C1), znajomość typowych aplikacji komputerowych i internetowych. Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta w contact center i podstawowa znajomość branży energetycznej.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą, zależne od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Pracod
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Digital marketing specialist z językiem rosyjskim do projektu social media (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (Agencjami lub Reklamodawcami) za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań dla ich celów biznesowych. Doskonalenie jakości obsługi klientów poprzez optymalne i odpowiednie wykorzystanie produktów. W ramach zakresu i obszaru wiedzy, zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży dla wszystkich odpowiednich produktów. Tworzenie opisu sukcesów reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwoju swojego biznesu dzięki wykorzystaniu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi, aby móc właściwie komunikować się i prowadzić biznes reklamodawcy do sukcesu.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Dyplom licencjata. Od 1 do 3 lat doświadczenia w marketingu cyfrowym lub organizacji sprzedaży online. Znajomość języka rosyjskiego na poziomie biegłym z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi. Język angielski na poziomie minimum B2. Znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty głosowej i elektronicznej. Doskonałe umiejętności komunikacyjne: werbalne, pisemne, umiejętność słuchania. Samodzielność, umiejętność dotrzymywania terminów oraz umiejętność pracy w konkurencyjnym środowisku sprzedaży wewnętrznej. Proaktywny sposób myślenia w odniesieniu do identyfikacji problemów i możliwości, jak również komunikacji z klientami. Wysoka motywacja i zorientowanie na cel. Umiejętność kreatywnego podejmowania decyzji i udowodniona zdolność do samodzielnej pracy. Silna dbałość o szczegóły. Zdolność do wielozadaniowości i pracy pod presją czasu.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Kierownik ds. szkoleń z językiem rosyjskim w obszarze social media (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Nadzorowanie wyników pracy trenerów. Raportowanie do zespołu szkoleniowego partnera. Prowadzenie sesji rozwoju kariery i obserwacji trenerów. Opracowywanie proaktywnych strategii szkoleniowych. Zapewnienie kompletnego, dokładnego i terminowego gromadzenia danych i komunikacji przez trenerów. Zarządzanie wszystkimi aspektami programu szkoleniowego, w tym planowanie, projektowanie, rozwój, wdrażanie, realizacja i ocena.Opracowywanie i koordynowanie realizacji planów wprowadzania na rynek pracy.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Ponad 3-letnie doświadczenie w kierowaniu i prowadzeniu szkoleń w międzynarodowym środowisku. Dobra znajomość technik doskonalenia jakości lub procesów. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Udokumentowane doświadczenie we współpracy z grupami wielofunkcyjnymi w celu osiągnięcia wyników. Pasja do zapewniania światowej klasy wsparcia dla naszej społeczności. Udokumentowana umiejętność radzenia sobie w szybko zmieniającym się środowisku, w wielu miejscach i zespołach. Zdolność do pracy pod presją czasu i szybkiego reagowania.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Analityk ds. raportowania w projekcie social media (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Tworzenie i dostarczanie śledzenia i raportowania dla kluczowych KPI's i SLA's w biznesie. Odpowiedzialność za projektowanie kluczowych pulpitów i kart wyników dla wyższej kadry kierowniczej i jednostek biznesowych.
      Wykonywanie analiz danych ad-hoc w celu wsparcia inicjatyw biznesowych. Tworzenie i utrzymywanie wydajnych i bezpiecznych systemów rejestrowania danych i tworzenia odpowiedniej dokumentacji. Utrzymywanie codziennych relacji z dostawcą analityki biznesowej. Poszukiwanie możliwości wprowadzania innowacji i usprawniania procesów w zakresie raportowania.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: 2-3 lata doświadczenia w pracy w środowisku raportowania i/lub controllingu. Dobra znajomość metryk wydajnościowych i jakościowych. Umiejętność jasnego przedstawiania złożonych analiz ilościowych w formie praktycznych spostrzeżeń. Zdolność do rozwiązywania złożonych problemów biznesowych i prowadzenia dochodzeń. Płynność i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim. Znajomość języka rosyjskiego lub polskiego będzie dodatkowym atutem. Dogłębna znajomość MS Excel i SQL. Silne umiejętności matematyczne i numeryczne, jak również umiejętność krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów. Doskonałe umiejętności analityczne i statystyczne oraz zdolność do stosowania właściwych metod analitycznych w zależności od problemu. Umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Quality manager z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Prowadzenie, zarządzanie i motywowanie zespołu Analityków ds. Jakości. Dostarczanie wiedzy w celu ciągłego doskonalenia i dostarczania wyjątkowych doświadczeń klientów w całym programie. Działać jako główny punkt kontaktu pomiędzy zespołem Analityków Jakości a naszymi partnerami biznesowymi. Zapewnienie standardów jakości poprzez monitorowanie wyników jakości i postępów. Przedstawianie spostrzeżeń analitycznych i rekomendacji w celu poprawy jakości wsparcia udzielanego naszym klientom. Wdrażanie i kierowanie procesem i strukturą jakości. Odpowiedzialność za dostarczanie metryk jakościowych w okresach miesięcznych i kwartalnych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Preferowane 3+ letnie doświadczenie na stanowisku kierownika ds. jakości. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Analityczne myślenie i zamiłowanie do liczb. Silne umiejętności komunikacyjne i przywódcze. Znajomość mediów internetowych i sieci społecznościowych. Proaktywność i zdolność do myślenia "poza schematami". Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Zdolność szybkiego przystosowania się do zmian w organizacji pracy. Podejście do pracy zorientowane na osiąganie celów i elastyczność w dostosowywaniu się do szybko zmieniającego się środowiska biznesowego.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. marketingu / social media z językiem rosyjskim

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (agencjami lub reklamodawcami) przez telefon, czat i e-mail, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań. Poprawa jakości obsługi klienta poprzez zapewnienie optymalnego i odpowiedniego dostosowania produktu. Zarządzanie portfelem klientów SMB z odpowiedzialnością za wzrost przychodów. Udzielanie pomocy przed- i posprzedażowej. Tworzenie historii sukcesu reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwijaniu swojej działaności dzięki użyciu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi do komunikacji z klientem i zapewnienia mu sukcesu.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: absolwent studiów licencjackich 1 do 3 lat doświadczenia w zakresie marketingu cyfrowym lub organizacji sprzedaży online. Biegła znajomośc języka rosyjskiego (w mowie i piśmie), znajomość języka angielskiego na poziomie min B2. Znajomość pakietu MS Office oraz obsługi systemów, doskonałe umiejętności komunikacyjne. Osoba, która potrafi dotrzymać terminów i lubi pracować w konkurencyjnej sprzedaży wewnętrznej, proaktywne nastawienie w odniesieniu do identyfikowania problemów i możliwości, a także do komunikacji z klientem. Wysoka motywacja oraz zorientowanie na cel, umiejętności kreatywnego podejmowania decyzji oraz umiejętność samodzielnej pracy, dbałość o szczegóły. Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą indywidualnie (stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe). E
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Analityk jakości z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Monitorowanie jakości rozmów telefonicznych, e-maili, czatów i wszelkich innych interakcji wsparcia pracowników.
      Dostarczanie informacji zwrotnych, coaching i mentoring dla pracowników w razie potrzeby. Bliska współpraca z menedżerami i pracownikami w celu spełnienia dpowiednich metryk poziomu usług. Odpowiedzialny za szkolenia odświeżające w zakresie zmian w procesach, analiz i raportowania.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Preferowane 3+ letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem jakości. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Doświadczenie w obsłudze klientów w zakresie usług lub dziedzin technicznych w środowisku Call Center. Bliska współpraca z różnymi działami w celu ustalenia priorytetów przy jednoczesnym zapewnieniu terminowej obsługi na wysokim poziomie. Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Zdolność szybkiego przystosowania się do zmian w organizacji pracy. Komfortowa komunikacja z wszystkimi szczeblami zarządzania.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Rekruter z językiem rosyjskim

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Preselekcja aplikacji, prowadzenie rozmów telefonicznych i rozmów kwalifikacyjnych. Planowanie, wdrażanie i monitorowanie wewnętrznych i zewnętrznych wydarzeń rekrutacyjnych. Planowanie administracyjne i przygotowywanie szkoleń. Pozyskiwanie danych i regularne utrzymywanie bazy danych kandydatów. Badanie i wybór kanałów rekrutacyjnych dla konkretnych grup docelowych. Tworzenie profili kandydatów i ogłoszeń o pracę. Raportowanie i analiza kluczowych danych HR. Utrzymywanie kontaktu z agencjami pracy i instytucjami edukacyjnymi. Ścisła współpraca z menedżerami i pracownikami.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Biegła znajomość języka rosyjskiego (w mowie i piśmie), znajomość języka angielskiego na poziomie min C1. Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 6 miesięcy), znajomość prawa pracy oraz procedur legalnego zatrudniania cudzoziemców, wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych i negocjacyjnych, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań, dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w teamie, pozytywna i pewna siebie postawa.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą indywidualnie (stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe). P
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Koordynator ds. marketingu z językiem rosyjskim (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Wykonywanie połączeń wychodzących do reklamodawców w celu przekazania lub umówienia się na spotkania. Pomoc w różnych programach od małego do średniego wsparcia. Obsługa obiekcji klienta z jasnością i wykazać wartość naszych rozwiązań reklamowych. Dostarczanie informacji na poziomie rynku, np. benchmark KPI. Zapewnienie dobrego doświadczenia reklamodawcy.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: Dyplom ukończenia szkoły średniej. Wymagane doświadczenie w sprzedaży. Preferowane doświadczenie w marketingu cyfrowym lub organizacji sprzedaży online. Biegły poziom języka rosyjskiego z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi. Język angielski na poziomie minimum B2. Znajomość produktów reklamowych online i mediów społecznościowych. Znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty głosowej i elektronicznej. Wysoka motywacja i zorientowanie na cel.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. zarządzania personelem (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Przyjmowanie i przekazywanie odpowiednim interesariuszom globalnych wytycznych dotyczących harmonogramowania. Tworzenie i optymalizacja powłok harmonogramów, przydzielanie czasu produktywnego w oparciu o potrzeby kadrowe na poziomie interwałowym, przestrzeganie przepisów prawa pracy obowiązujących w danym regionie. Opracowanie i utrzymanie matrycy planowania dla każdego konkretnego miejsca i regionu. Rozpoznawanie i komunikowanie wyzwań i obszarów do poprawy podczas i po cyklach planowania. Odpowiednia dystrybucja zaprogramowanego skurczu w celu zagwarantowania dokładności prognoz związanych z produktywnym zaangażowaniem personelu.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Preferowane ponad 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu personelem. Płynność i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim. Znajomość języka rosyjskiego lub polskiego będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość MS Excel (np. obliczanie formuł, formatowanie, przestawienia itp.). Preferowane doświadczenie w pracy z Microsoft Visual Basic for Applications (VBA). Bardzo dobre umiejętności analityczne i zmysł do liczb. Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Umiejętność szybkiego dostosowywania się do zmian w organizacji pracy.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Trener z językiem rosyjskim dla social media field (m/f/d)

    Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • 2 800 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Onboarding pracowników w zakresie procesów i produktów. Prowadzenie szkoleń odświeżających i opracowywanie indywidualnych planów coachingowych we współpracy z kierownikami zespołów. Wdrażanie programów szkoleniowych i udzielanie informacji zwrotnych na ich temat. Trzymanie ręki na pulsie w kwestii braków w wiedzy i umiejętnościach agentów, dostarczanie alternatywnych sposobów dla ich rozwiązania.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: Dyplom licencjata/ absolwenta lub równoważne doświadczenie. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Ponad 2-letnie doświadczenie w pracy w organizacji zajmującej się obsługą klienta lub sprzedażą. Zdolność do identyfikacji potrzeb szkoleniowych i wspierania rozwoju programów. Umiejętności dokumentacyjne wraz z wiedzą na temat procedur kontroli zmian. Zorientowanie na klienta, dobre umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów. Zdolność do efektywnego ustalania priorytetów w zależności od zmieniających się okoliczności i zarządzania wieloma projektami przy jednoczesnym zachowaniu ścisłej dbałości o szczegóły. Umiejętność prowadzenia szkoleń, przekazywania informacji zwrotnych agentom i skutecznego angażowania odbiorców.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności. Firma
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Gdańsku i okolicy