Competence Call Center to synonim wyjątkowej obsługi klienta oraz innowacyjności w branży centrów telefonicznych. Z naszą siedzibą w Gdańsku i doświadczeniem sięgającym 1998 roku, staliśmy się jednym z liderów europejskiego rynku call center. Nasz zespół liczący ponad 5000 pracowników jest zobowiązany do realizacji misji, którą jest zapewnienie pełnego zadowolenia i szczęścia klienta.

Specjalizujemy się w zaawansowanych rozwiązaniach i usługach digital CX, dostarczając innowacje na etapie usług end-to-end. Nasze kompetencje objawiają się w wysokiej jakości obsłudze infolinii, efektywnych kampaniach wychodzących, a także wsparciu poprzez kanały mailowe, faksowe, listowne oraz w mediach społecznościowych i e-commerce. Nasza działalność rozciąga się na ponad 32 kraje, gdzie oferujemy wsparcie w wielu językach, potwierdzając naszą międzynarodową obecność i umiejętność dostosowania się do zróżnicowanych potrzeb klientów.

Jako firma, która nieustannie się rozwija i kładzie nacisk na inwestycje, gwarantujemy dynamiczny rozwój oraz stabilność finansową. Nasza pasja to ułatwianie życia zarówno naszym klientom, jak i ich firmom, co znajduje odzwierciedlenie w każdej interakcji. Jesteśmy zaangażowani w tworzenie i operacyjne wdrażanie profesjonalnej komunikacji z klientem we wszystkich kanałach – nasze know-how to klucz do sukcesu.

W Competence Call Center rozumiemy, że komunikacja z klientem to nie tylko połączenia telefoniczne, ale cały ekosystem interakcji, które wymagają ciągłego doskonalenia i innowacji. Nasze rozwiązania są przemyślane, skuteczne i na bieżąco doskonalone, co potwierdza nasza pozycja jako czołowego innowatora w dziedzinie digital CX. Zapraszamy do współpracy, gdzie doświadczenie, profesjonalizm i zaangażowanie idą w parze z najwyższą jakością świadczonych usług.

Opinie pracowników o firmie Competence Call Center sp. z o.o. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Competence Call Center sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o innych pracodawcach w Gdańsku i okolicy