Czy to Twoja firma?

Competence Call Center sp. z o.o. opinie i informacje

Gdańsk
Competence Call Center to synonim wyjątkowej obsługi klienta oraz innowacyjności w branży centrów telefonicznych. Z naszą siedzibą w Gdańsku i doświadczeniem sięgającym 1998 roku, staliśmy się jednym z liderów europejskiego rynku call center. Nasz zespół liczący ponad 5000 pracowników jest zobowiązany do realizacji misji, którą jest zapewnienie pełnego zadowolenia i szczęścia klienta.

Specjalizujemy się w zaawansowanych rozwiązaniach i usługach digital CX, dostarczając innowacje na etapie usług end-to-end. Nasze kompetencje objawiają się w wysokiej jakości obsłudze infolinii, efektywnych kampaniach wychodzących, a także wsparciu poprzez kanały mailowe, faksowe, listowne oraz w mediach społecznościowych i e-commerce. Nasza działalność rozciąga się na ponad 32 kraje, gdzie oferujemy wsparcie w wielu językach, potwierdzając naszą międzynarodową obecność i umiejętność dostosowania się do zróżnicowanych potrzeb klientów.

Jako firma, która nieustannie się rozwija i kładzie nacisk na inwestycje, gwarantujemy dynamiczny rozwój oraz stabilność finansową. Nasza pasja to ułatwianie życia zarówno naszym klientom, jak i ich firmom, co znajduje odzwierciedlenie w każdej interakcji. Jesteśmy zaangażowani w tworzenie i operacyjne wdrażanie profesjonalnej komunikacji z klientem we wszystkich kanałach – nasze know-how to klucz do sukcesu.

W Competence Call Center rozumiemy, że komunikacja z klientem to nie tylko połączenia telefoniczne, ale cały ekosystem interakcji, które wymagają ciągłego doskonalenia i innowacji. Nasze rozwiązania są przemyślane, skuteczne i na bieżąco doskonalone, co potwierdza nasza pozycja jako czołowego innowatora w dziedzinie digital CX. Zapraszamy do współpracy, gdzie doświadczenie, profesjonalizm i zaangażowanie idą w parze z najwyższą jakością świadczonych usług.

Opinie pracowników o firmie Competence Call Center sp. z o.o. (0)

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Competence Call Center sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o pracodawcach w Gdańsku