Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.

Foreign Personnel Service sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
produkcja / przemysł praca fizyczna inżynieria / technologia / technika motoryzacja magazyn

Oferty pracy Foreign Personnel Service sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024

Mapa Foreign Personnel Service sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Foreign Personnel Service

Globalne zasoby ludzkie

Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Sprawność i transparentność rekrutacji gwarantuje fakt, że proces jest realizowany bez udziału pośredników, tylko i wyłącznie przez pracowników biur zagranicznych spółki (w przypadku Ukrainy i Gruzji) lub licencjonowanych, doświadczonych partnerów (w przypadku Wietnamu). Klientami FPS są największe polskie fabryki. Od kandydatów nie są pobierane żadne opłaty, przez co proces spełnia najwyższe standardy etycznej międzynarodowej rekrutacji.

Miasto
Łódź
Siedziba główna
Łódź, Woj. Łódzkie
Branża
Kadry i rekrutacja
Specjalizacje
Międzynarodowa rekrutacja, HR Partner, Etyczna rekrutacja, Dobór personalny i Outsourcing pracy

Rok założenia

2015

Liczba pracowników

11–50

Liczba obserwujących

1199

Foreign Personnel Service sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Foreign Personnel Service sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Poznań
  3. Wrocław
  4. Warszawa
  5. Zielona Góra

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Foreign Personnel Service sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Planista Produkcji (stanu magazynowego)

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w Zespole ds. Łańcucha Dostaw w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą (pierwsza umowa na 6 miesięcy),
      • atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne dopasowane do kwalifikacji + premia roczna za wyniki,
      • pakiet relokacyjny,
      • pakiet benefitów: pakiet ZFŚS, ubezpieczenie PZU na życie, , karta Multisport,
      • współpracę z szybko rozwijającą się firmą o ugruntowanej pozycji na rynku globalnym,
      • szerokie możliwości nauki, rozwoju oraz budowania kariery zawodowej,
      • pracę w przyjaznym i stale wspierającym się zespole.

      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • doświadczenie w pracy z systemem SAP oraz w pracy w dziale łańcucha dostaw,
      • znajomość metod planistycznych oraz analityczny tok myślenia,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2),
      • znajomość MS Office (szczególnie MS Excel),
      • umiejętność proaktywnego rozwiązywania problemów, zarządzania czasem oraz organizacji pracy,
      • entuzjazm, determinacja, zespołowe dążenie do realizacji wyznaczonych celi.



      Oferujemy

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • zapewnienie dostępności komponentów niezbędnych do realizacji zamówień Klientów zgodnie z ustalonym czasem realizacji oraz utrzymanie ciągłości produkcji,
      • obliczanie zapotrzebowania na zamówienie pod kątem zapewnienia krótko i długoterminowej elastyczności,
      • monitorowanie stanu zapasów komponentów oraz regularne analizowanie strategii ich magazynowania,
      • analiza danych i raportowanie związane z łańcuchem dostaw w systemie SAP.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 576 255 558 lub przesłania CV na adres: tomasz.pajaski@fps-work.pl.

  • Nastawiacz Maszyn

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Legnica
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • ustawianie (przygotowywanie) automatów tokarskich wielowrzecionowych zgodnie ze zleceniem przezbrojenia oraz obsługa automatu tokarskiego zgodnie z instrukcją obsługi , konserwacja, naprawa drobnych usterek
      • właściwe wykorzystanie maszyn i urządzeń materiałów, oprzyrządowania i urządzeń kontrolno- pomiarowych
      • współudział w przygotowaniu maszyn odpowiednio do wymagań procesu technologicznego, uruchamianie i śledzenie prawidłowej obróbki części
      • optymalizacja czasu pracy maszyn
      • wykonywanie zadań produkcyjnych zgodnie z planem
      • udział w próbach wdrożenia nowych technologii, próbach oprzyrządowania

      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • wykształcenie średnie lub zawodowe o profilu technicznym (preferowane techniczne mechaniczne)
      • doświadczenie w pracy wykonywanej na tożsamym stanowisku, przy obróbce skrawaniem, z automatami tokarskimi sześciowrzecionowymi, centrami obróbczymi i automatami tokarskimi nowoczesnymi CNC z oprogramowaniem Sinumerik, Fanuc
      • znajomość rysunku technicznego lub gotowość do samokształcenia się w tym zakresie
      • umiejętność obsługi suwmiarki i mikrometru
      • umiejętność obsługi komputera
      • zaangażowanie, dokładność
      • gotowość do pracy w systemie III zmianowym (praca od poniedziałku do piątku)
      • umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • umowę o pracę zawartą z docelowym Pracodawcą
      • premię uznaniową w wysokości około minimum 500, 00 zł brutto
      • stabilne warunki zatrudnienia
      • atrakcyjne wynagrodzenie, motywujący miesięczny system premiowania, nagrody jubileuszowe, wynagrodzenie za godziny nadliczbowe wypłacane co miesiąc
      • możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz zdobycie uprawnień i kwalifikacji zawodowych
      • prywatny pakiet opieki medycznej oraz możliwość objęcia nią rodziny na atrakcyjnych warunkach
      • możliwość skorzystania z Ubezpieczenia na Życie siebie i rodziny na preferencyjnych warunkach
      • dodatkowa premia za polecenie pracownika
      • ekstra dodatek do wynagrodzenia za długi urlop
      • dodatkowy płatny urlop ,,losowy’’ w wymiarze 3 dni
      • ambitne wyzwania zawodowe w nieustannie rozwijającym się parku maszynowym z niezawodnymi wielowrzecionowymi automatami krzywkowymi, centrami obróbczymi oraz automatami tokarskimi CNC najnowszej generacji
      • przyjazne warunki pracy , w pełni odpowiadające wymaganiom bezpieczeństwa i higieny pracy

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl.

  • Kierownik działu Utrzymania Ruchu

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Pabianice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Kierowanie pracą warsztatu,
      • Systemowe planowanie i dbałość o właściwy poziom techniczny wykonywanych remontów, konserwacji, przeglądów technicznych maszyn,
      • Konsultowanie projektów nowych uruchomień, procesów technologicznych i prac inwestycyjnych,
      • Nadzór nad dokumentacją maszyn,
      • Ustalanie budżetu na inwestycje i koszty ogólne działu.



      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Wykształcenie wyższe techniczne,
      • Doświadczenie w zarządzaniu,
      • Znajomość specyfiki eksploatacji urządzeń i maszyn linii technologicznej,
      • Znajomość języka angielskiego,
      • Minimum kilkuletnie doświadczenie w dziale utrzymania ruchu na stanowisku kierowniczym.



      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;
      • Świadczenia socjalne, dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego i zajęć sportowych;
      • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o uznanej pozycji producentów opakowań z tworzyw sztucznych,
      • Możliwość rozwoju i awansu.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Planista Produkcji (stanu magazynowego)

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Opole
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w Zespole ds. Łańcucha Dostaw w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą (pierwsza umowa na 6 miesięcy),
      • atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne dopasowane do kwalifikacji + premia roczna za wyniki,
      • pakiet relokacyjny,
      • pakiet benefitów: pakiet ZFŚS, ubezpieczenie PZU na życie, , karta Multisport,
      • współpracę z szybko rozwijającą się firmą o ugruntowanej pozycji na rynku globalnym,
      • szerokie możliwości nauki, rozwoju oraz budowania kariery zawodowej,
      • pracę w przyjaznym i stale wspierającym się zespole.

      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • doświadczenie w pracy z systemem SAP oraz w pracy w dziale łańcucha dostaw,
      • znajomość metod planistycznych oraz analityczny tok myślenia,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2),
      • znajomość MS Office (szczególnie MS Excel),
      • umiejętność proaktywnego rozwiązywania problemów, zarządzania czasem oraz organizacji pracy,
      • entuzjazm, determinacja, zespołowe dążenie do realizacji wyznaczonych celi.



      Oferujemy

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • zapewnienie dostępności komponentów niezbędnych do realizacji zamówień Klientów zgodnie z ustalonym czasem realizacji oraz utrzymanie ciągłości produkcji,
      • obliczanie zapotrzebowania na zamówienie pod kątem zapewnienia krótko i długoterminowej elastyczności,
      • monitorowanie stanu zapasów komponentów oraz regularne analizowanie strategii ich magazynowania,
      • analiza danych i raportowanie związane z łańcuchem dostaw w systemie SAP.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 576 255 558 lub przesłania CV na adres: tomasz.pajaski@fps-work.pl.

  • Operator maszyn i urządzeń

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Wolsztyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Bieżąca obsługa maszyn i urządzeń sterowanych komputerowo (np. prasa hydrauliczna i mechaniczna, transporter łańcuchowy i taśmowy, przenośnik chwytakowy, przesuwnica, mieszalnia)
      • Konserwacja i kontrola stanu technicznego maszyn,
      • Analizowanie i usuwanie drobnych awarii maszyn i urządzeń.




      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Doświadczenie min. 2 lata w zakładzie produkcyjnym,
      • Łatwość nauki obsługi maszyn sterowanych komputerowo,
      • Umiejętność obsługi narzędzi kontrolnych i pomiarowych,
      • Samodzielność, dokładność i umiejętność pracy w zespole.

      Mile widziane:

      • Uprawnienia UDT na wózki widłowe lub suwnice,
      • Znajomość podstawowych zagadnień z mechaniki lub elektryki/elektroniki

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u docelowego pracodawcy,
      • Atrakcyjna stawka godzinowa + premia,
      • Możliwość awansu na stanowisko Brygadzisty (później Kierownika Zakładu),
      • Benefity: karta Multisport, opieka medyczna,
      • Przyjazną atmosferę w pracy w nowoczesnym środowisku.

      Zainteresowane osoby proszę o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny: 733 855 552 lub przesłania CV na adres: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Planista Produkcji (stanu magazynowego)

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Piła
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w Zespole ds. Łańcucha Dostaw w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą (pierwsza umowa na 6 miesięcy),
      • atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne dopasowane do kwalifikacji + premia roczna za wyniki,
      • pakiet relokacyjny,
      • pakiet benefitów: pakiet ZFŚS, ubezpieczenie PZU na życie, , karta Multisport,
      • współpracę z szybko rozwijającą się firmą o ugruntowanej pozycji na rynku globalnym,
      • szerokie możliwości nauki, rozwoju oraz budowania kariery zawodowej,
      • pracę w przyjaznym i stale wspierającym się zespole.

      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • doświadczenie w pracy z systemem SAP oraz w pracy w dziale łańcucha dostaw,
      • znajomość metod planistycznych oraz analityczny tok myślenia,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2),
      • znajomość MS Office (szczególnie MS Excel),
      • umiejętność proaktywnego rozwiązywania problemów, zarządzania czasem oraz organizacji pracy,
      • entuzjazm, determinacja, zespołowe dążenie do realizacji wyznaczonych celi.



      Oferujemy

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • zapewnienie dostępności komponentów niezbędnych do realizacji zamówień Klientów zgodnie z ustalonym czasem realizacji oraz utrzymanie ciągłości produkcji,
      • obliczanie zapotrzebowania na zamówienie pod kątem zapewnienia krótko i długoterminowej elastyczności,
      • monitorowanie stanu zapasów komponentów oraz regularne analizowanie strategii ich magazynowania,
      • analiza danych i raportowanie związane z łańcuchem dostaw w systemie SAP.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 576 255 558 lub przesłania CV na adres: tomasz.pajaski@fps-work.pl.

  • Planista Produkcji (stanu magazynowego)

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w Zespole ds. Łańcucha Dostaw w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą (pierwsza umowa na 6 miesięcy),
      • atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne dopasowane do kwalifikacji + premia roczna za wyniki,
      • pakiet relokacyjny,
      • pakiet benefitów: pakiet ZFŚS, ubezpieczenie PZU na życie, , karta Multisport,
      • współpracę z szybko rozwijającą się firmą o ugruntowanej pozycji na rynku globalnym,
      • szerokie możliwości nauki, rozwoju oraz budowania kariery zawodowej,
      • pracę w przyjaznym i stale wspierającym się zespole.

      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • doświadczenie w pracy z systemem SAP oraz w pracy w dziale łańcucha dostaw,
      • znajomość metod planistycznych oraz analityczny tok myślenia,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2),
      • znajomość MS Office (szczególnie MS Excel),
      • umiejętność proaktywnego rozwiązywania problemów, zarządzania czasem oraz organizacji pracy,
      • entuzjazm, determinacja, zespołowe dążenie do realizacji wyznaczonych celi.



      Oferujemy

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • zapewnienie dostępności komponentów niezbędnych do realizacji zamówień Klientów zgodnie z ustalonym czasem realizacji oraz utrzymanie ciągłości produkcji,
      • obliczanie zapotrzebowania na zamówienie pod kątem zapewnienia krótko i długoterminowej elastyczności,
      • monitorowanie stanu zapasów komponentów oraz regularne analizowanie strategii ich magazynowania,
      • analiza danych i raportowanie związane z łańcuchem dostaw w systemie SAP.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 576 255 558 lub przesłania CV na adres: tomasz.pajaski@fps-work.pl.

  • Kierownik działu Zakupów

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Płock
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Aktywne kierowanie i rozwijanie procesów zakupowych
      • Nadzór na procesami realizowanymi na zewnątrz
      • Dokonywanie oceny i wyboru dostawców
      • Pozyskiwanie nowych źródeł zakupów i negocjowanie kontraktów z nowymi oraz obecnymi dostawcami
      • Realizacja projektów z zakresu zapewnienia dostaw zgodnie z budżetem i harmonogramem produkcji
      • Nadzór nad zgodnością dostaw w zakresie ilości i cen,
      • Motywowanie dostawcy do rozwoju Systemu Zarządzania Jakością
      • Benchmark dostawców
      • Resourcing-pozyskiwanie alternatywnych źródeł dostaw,
      • Monitorowanie, mierzenie i analizowanie podległych procesów SZJ oraz wdrażanie działań niezbędnych do osiągnięcia zaplanowanych wyników



      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne
      • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
      • Wysoko rozwinięte umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych
      • Bardzo dobra znajomość programu MS Excel
      • Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i prezentacji danych
      • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, asertywność
      • Prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, istniejącą na rynku od ponad 30 lat
      • Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego,
      • Pracę w dynamicznym i otwartym zespole
      • Szkolenia podnoszące kompetencje twarde i miękkie
      • Dofinansowanie szkoleń i kursów

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV na adres: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Kierownik Magazynu branża: wiązki kablowe

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Wieluń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Nadzorowanie sprawnego działania magazynu,
      • Organizowanie i koordynowanie pracy personelu magazynowego,
      • Planowanie i koordynowanie płynnego przepływu towarów i dokumentacji magazynowej,
      • Poszukiwanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań na zagospodarowanie przestrzeni magazynowej,
      • Koordynacja funkcjonowania magazynu z pracą działu produkcji, zakupów, logistyki i dystrybucji,
      • Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych i bezpieczeństwo przechowywania towarów,
      • Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie oraz wymianę sprzętu i wyposażenia magazynu,
      • Kontrola stanu technicznego urządzeń , nadzór utylizacji opakowań, nadzór na polityką gospodarki opakowań,
      • Koordynowanie procesu zagospodarowania materiałów nierotujących,
      • Nadzór nad okresowym złomowaniem materiałów,
      • Procesy konfekcji kabli, przewijania bębnów.




      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Doświadczenia na stanowisku kierowniczym w firmie, która obsługuję produkcje,
      • Znajomość zasad działania logistyki magazynowej i systemów WMS,
      • Umiejętność efektywnego zarządzania ludźmi i bardzo dobra organizacja pracy,
      • Minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
      • Znajomość zasad BHP oraz prawa pracy.

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz systemu premiowego,
      • Pracę w komfortowych warunkach,
      • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
      • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
      • Pakiet benefitów m.in. świąteczne świadczenia pieniężne, ubezpieczenie medyczne, paczki świąteczne dla dzieci.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Świebodzice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w języku czeskim/słowackim
      • praca z systemem BDO
      • współpraca z działem handlowym

      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • biegła znajomość języka czeskiego/słowackiego
      • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta min. 1 rok
      • znajomość obsługi komputera

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie u docelowego pracodawcy – umowa o pracę
      • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
      • atrakcyjne warunki finansowe
      • pracę w młodym, miłym i ambitnym zespole
      • premie na święta Bożonarodzeniowe i Wielkanocne
      • coroczne imprezy Wigilijne z wysokimi loteriami pieniężnymi (nawet 5000 zł w gotówce)
      • coroczne imprezy integracyjne (wręczanie dyplomów dla najlepszych pracowników, konkursy, zabawy – do wygrania bilety na koncerty, mecze)
      • pakiety medyczne, dentystyczne, kosmetyczne o wartości do 780 zł
      • konkursy dla dzieci - do wygrania tablety, bony do sklepów z artykułami dziecięcymi
      • paczki na święta dla pracowników oraz ich dzieci
      • karty Sodexo dla dzieci pracowników o wartości 150 zł
      • niezbędny sprzęt do pracy (laptop, telefon)

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Kierownik Robót Elektryczych

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Płock
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • analizę dokumentacji technicznych
      • specyfikowanie materiałów do zamówień
      • planowanie, organizację i nadzór nad realizacją robót elektrycznych
      • kontrolę pracy podległych brygad i podwykonawców
      • zatwierdzanie przerobów
      • nadzór nad usuwaniem wad i usterek
      • rozliczanie finansowe robót elektrycznych



      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • wykształcenie wyższe techniczne – elektrotechnika, elektryka
      • uprawnienia budowlane wykonawcze elektryczne
      • minimum 2 lata doświadczenia w bezpośrednim wykonawstwie w zakresie robót instalacyjnych i sieciowych jako inżynier lub kierownik robót elektrycznych
      • znajomość rozwiązań technicznych
      • znajomość programów: MS Office, AutoCad
      • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym



      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilną pracę i możliwość rozwoju zawodowego w dużym przedsiębiorstwie budowlanym
      • udział w realizacji ciekawej inwestycji
      • atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny
      • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
      • opieka medyczna - pakiet można poszerzyć dla rodziny, są pakiety stomatologiczne oraz rehabilitacyjne
      • ubezpieczenie 24 h
      • karta MultiSport
      • akcjonariat pracowniczy
      • Prywatny Fundusz Emerytalny
      • Mieszkanie (ewentualnie pokój maksymalnie 2 osobowy)
      • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
      • możliwość nauki języka angielskiego

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Head of Finance & Administration (Kraków - możliwość pracy zdalnej)

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • dyrektor/prezes
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Nadzór nad kompleksową realizacją procesów w zakresie Finansów i Administracji,
      • Zarządzanie zespołem specjalistów,
      • Wsparcie integracji działu z pozostałymi działami organizacji,
      • Optymalizacja procesów w dziale, wdrożenie ścieżek efektywnej komunikacji i zarządzania wiedzą w dziale,
      • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sytuacji finansowej organizacji,
      • Nadzór nad prawidłowym przebiegiem płatności i funkcjonowaniem rachunków bankowych,
      • Współpraca z instytucjami finansowymi i państwowymi,
      • Współpraca z zewnętrzną firmą w sprawie obsługi kadrowej i księgowej,
      • Negocjowanie umów z kontrahentami,
      • Działania interwencyjne w sytuacjach sporów z kluczowymi klientami,
      • Nadzór nad zarzadzaniem wiedzą w dziale, tworzenie standardów ciągłego doskonalenia pracy zespołu.



      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczne, administracja, finanse, zarzadzanie, prawo),
      • Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze administracji i/lub finansów,
      • Minimum 1,5 roku doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
      • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
      • Znajomość prawa z zakresu podatków i prawa pracy.



      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Zdefiniowanej ścieżki rozwoju, dopasowanej do poziomu Twojego doświadczenia i mocnych stron,
      • Stabilnej pracy w dynamicznie rozwijającej się Agencji, pakietu benefitów (Multisport, opieka medyczna, budżety na eventy integracyjne),
      • Pracy z ambitnymi i ciekawymi projektami,
      • Swobodnej atmosfery pracy i bezpiecznych warunków, w tym możliwości pracy zdalnej lub z biura,
      • Szkoleń produktowych, branżowych, kompetencyjnych oraz biblioteczki pełnej wiedzy branżowej,
      • Nowoczesne biuro z możliwością parkowania,
      • Atrakcyjny pakiet premiowy,
      • Elastyczność.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Kierownik Produkcji

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Wieluń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Przygotowywanie planów produkcji – nadzorowanie planistów produkcji,
      • Nadzorowanie prac wykonywanych zgodnie z harmonogramem,
      • Koordynowanie zadań realizowanych przez zespół,
      • Sporządzanie raportów i analizy wydajności produkcji,
      • Zapewnienie właściwych warunków pracy BHP,
      • Określanie wydziałowych planów produkcyjnych,
      • Współpraca z innymi działami w firmie,
      • Planowanie grafików pracy,
      • Reprezentowanie firmy na zewnątrz,
      • Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych,
      • Wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych – optymalizacja procesów produkcyjnych,
      • Negocjowanie ofert z potencjalnymi partnerami biznesowymi.



      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku około 3 lat,
      • Samodzielność, dobra organizacja,
      • Doświadczenie w realizacji projektów technicznych,
      • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych,
      • Umiejętność organizacji czasu pracy i zarządzania priorytetami,
      • Umiejętność efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi,
      • Wykształcenie wyższe.

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz systemu premiowego,
      • Pracę w komfortowych warunkach,
      • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
      • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
      • Pakiet benefitów m.in. świąteczne świadczenia pieniężne, ubezpieczenie medyczne, paczki świąteczne dla dzieci.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Inżynier Produkcji

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Wieluń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Przygotowywanie wielokreskowych schematów wykonawczych w oparciu o ideowe schematy jedno kreskowe,
      • Przygotowywanie BOM (specyfikacji materiałowej) w oparciu o schematy elektryczne, dobór materiałów do założeń projektowych,
      • Opracowywanie technologii w oparciu o schematy elektryczne,
      • Opracowywanie technicznej dokumentacji projektowej oraz wprowadzanie zmian w dokumentacji technicznej zgodnie z wymaganiami klienta,
      • Tworzenie własnych projektów – schematów oraz specyfikacji materiałowych, ocena dokumentacji technicznej projektów własnych i obcych,
      • Pełna odpowiedzialność za dokumentację techniczną wdrażanych do produkcji produktów (dokumentacja rysunkowa i specyfikacje materiałowej, wraz z technologią wykonania itd.),
      • Ścisła współpraca z Działem Produkcji, Działem Jakości, Działem Przygotowani Produkcji, oraz Działem ofertowania,
      • Nadzór techniczny nad prefabrykacją wiązek kablowych i szaf sterowniczych,
      • Bieżące uzgodnienia techniczne z klientem,
      • Optymalizacja procesów produkcyjnych.

      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • Znajomość zagadnienia automatyki zabezpieczeń, sterowania, pomiarów,
      • Umiejętność wykonywania obliczeń elektrycznych,
      • Znajomość obsługi programów, 3D CAD,
      • Dobra znajomość środowiska Windows, pakietu MS Office,
      • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca kontakt z klientem,
      • Umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja pracy własnej,
      • Wykształcenie wyższe techniczne elektryk/automatyk/mechatronik.

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Szkolenia i możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
      • Uczestnictwo w projektach dających możliwość rozwoju i wykorzystania zdobytej wiedzy,
      • Zniżki na zakupy w sklepie firmowym,
      • Pakiet benefitów m.in. świąteczne świadczenia pieniężne, ubezpieczenie medyczne, paczki świąteczne dla dzieci.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Telefoniczna Obsługa Klienta

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • 4 000-5 500 zł / mies.
    • Sopot
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich zadań należeć będzie:

      • Aktywna sprzedaż literatury,
      • Aktualizacja danych kontaktowych,
      • Telefoniczna obsługa klientów,
      • Utrzymywanie i poszerzanie relacji z klientami,
      • Obsługa posprzedażowa.



      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • Płynnie porozumiewasz się w języku polskim (w piśmie i mowie),
      • Potrafisz obsługiwać komputer,
      • Masz swobodę w komunikacji telefonicznej,
      • Umiesz z łatwością nawiązywać kontakty,
      • Mile widziane doświadczenie na stanowisku sprzedażowym.



      Oferujemy

      Ci:

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę pracę,
      • Wynagrodzenie od 3500 do 5000 zł / brutto – dla uczniów i studentów jest to stawka na rękę
      • Pracę w systemie jednozmianowym (7:30-15:30),
      • Możliwość rozwoju umiejętności sprzedażowych i komunikacyjnych,
      • Dobre warunki i pracę w przyjaznej atmosferze.

      Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu: 578 255 550 lub przesyłania CV przez przycisk „Aplikuj” bądź na adres: angelina.stencel@fps-work.pl.

  • Ślusarz / Mechanik w dziale Utrzymania Ruchu - możliwość przyuczenia

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Ostrów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Nadzór i utrzymywanie prawidłowej pracy maszyn, urządzeń i instalacji użytkowanych w fabryce,
      • Udział w ustalaniu przyczyn powstałych awarii, usuwanie awarii i ich skutków oraz prowadzenie działań zapobiegających awariom,
      • Wykonywanie napraw i remontów zgodnie z dokumentacją oraz pełną wiedzą i sztuką fachową,
      • Wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach posiadanych kompetencji i uprawnień.


      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne o profilu mechanik lub ślusarz,
      • mile widziane doświadczenie lub praktyki w dziale utrzymania ruchu w firmie produkcyjnej,
      • umiejętność czytania rysunków technicznych,
      • uprawnienia elektryczne SEP min. do 1 kV,
      • umiejętność obsługi elektronarzędzi oraz narzędzi ręcznych,
      • otwartość na wiedzę oraz zaangażowanie.


      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u docelowego Pracodawcy,
      • stawka godzinowa uzależniona od posiadanych umiejętności i kwalifikacji,
      • benefity: bony świąteczne oraz wyprawka szkolna dla dzieci,
      • pracę na jedną lub dwie zmiany od poniedziałku do piątku (do ustalenia),
      • zgrany i przyjazdy zespół,
      • merytoryczne wsparcie starszych stażowo kolegów.

  • Operator Maszyny Produkcyjnej / Pracownik Produkcji

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • 4 000-4 500 zł / mies.
    • Solec Kujawski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Ustawianie i obsługa maszyny produkcyjnej
      • Realizacja planu produkcji zgodnie z zaplanowanym harmonogramem
      • Dbanie o prawidłowy przebieg procesu produkcji
      • Kontrola jakościowa wyprodukowanych wyrobów

      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Wykształcenie minimum techniczne lub zawodowe
      • Dyspozycyjność do pracy na 3 zmian (6-14/14-22/22-6)
      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe i suwnice
      • Sumienność i dokładność w codziennej pracy


      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą
      • Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia
      • Pakiet pozapłacowy: bony na święta, wczasy pod gruszą, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
      • Pracę w rodzinnej i przyjaznej atmosferze

  • Magazynier - operator wózka widłowego

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Solec Kujawski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Transport oraz załadunek/rozładunek towaru
      • Przestrzeganie zasad BHP
      • Obsługa wózka widłowego oraz terminalu (skaner)


      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Aktualne uprawnienia do obsługi wózków widłowych
      • Dyspozycyjność do pracy na II zmiany (6-14, 14-22)
      • Sumienność i dokładność w codziennej pracy


      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,
      • Pracę w systemie dwu zmianowym,
      • Pakiet pozapłacowy: bony na święta, wczasy pod gruszą, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
      • Pracę w rodzinnej i przyjaznej atmosferze.

  • Spedytor drogowy (krajowy lub międzynarodowy)

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku:

      • Realizację usług spedycji drogowej (krajowej lub międzynarodowej),
      • Pracę na giełdach transportowych,
      • Budowanie i rozwijanie relacji z Klientami oraz Przewoźnikami,
      • Aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych i przewoźników.



      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • Masz doświadczenie na stanowisku spedytora całopojazdowego,
      • Umiejętność pracy na giełdach transportowych Timocom, Transporeon, Trans.eu,
      • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu aut,
      • Wiedza na temat rynku transportowego w obszarze kraju lub Europy,
      • Dobra organizacja pracy i orientacja na osiągane wyniki,
      • Mile widziana znajomość programu SPEED oraz praktyczna znajomość pracy w MS Excel.

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez pośrednictwa agencji,
      • Pracę stacjonarną na jedną zmianę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
      • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, karta rabatowa na paliwo i wiele innych,
      • Możliwość rozwoju i awansu na stanowisko Starszego Spedytora lub stanowiska kierownicze,
      • Szkolenia branżowe i ogólnorozwojowe,
      • Bardzo dobrą i rodzinną atmosferę pracy.

      Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres: martyna.mikuszewska@fps-work.pl

  • Spedytor drogowy (krajowy lub międzynarodowy)

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku:

      • Realizację usług spedycji drogowej (krajowej lub międzynarodowej),
      • Pracę na giełdach transportowych,
      • Budowanie i rozwijanie relacji z Klientami oraz Przewoźnikami,
      • Aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych i przewoźników.



      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • Masz doświadczenie na stanowisku spedytora całopojazdowego,
      • Umiejętność pracy na giełdach transportowych Timocom, Transporeon, Trans.eu,
      • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu aut,
      • Wiedza na temat rynku transportowego w obszarze kraju lub Europy,
      • Dobra organizacja pracy i orientacja na osiągane wyniki,
      • Mile widziana znajomość programu SPEED oraz praktyczna znajomość pracy w MS Excel.

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez pośrednictwa agencji,
      • Pracę stacjonarną na jedną zmianę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
      • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, karta rabatowa na paliwo i wiele innych,
      • Możliwość rozwoju i awansu na stanowisko Starszego Spedytora lub stanowiska kierownicze,
      • Szkolenia branżowe i ogólnorozwojowe,
      • Bardzo dobrą i rodzinną atmosferę pracy.

      Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres: martyna.mikuszewska@fps-work.pl

Pracodawcy w Łodzi i okolicy