Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Foreign Personnel Service sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.
Pracownik produkcji Łódź Mechanik Łódź Operator maszyn Łódź Magazynier Łódź Operator wózków widłowych Łódź
produkcja / przemysł praca fizyczna inżynieria / technologia / technika motoryzacja magazyn
Oferty pracy Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Stabilne warunki zatrudnienia
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024
Mapa Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Globalne zasoby ludzkie
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Sprawność i transparentność rekrutacji gwarantuje fakt, że proces jest realizowany bez udziału pośredników, tylko i wyłącznie przez pracowników biur zagranicznych spółki (w przypadku Ukrainy i Gruzji) lub licencjonowanych, doświadczonych partnerów (w przypadku Wietnamu). Klientami FPS są największe polskie fabryki. Od kandydatów nie są pobierane żadne opłaty, przez co proces spełnia najwyższe standardy etycznej międzynarodowej rekrutacji.
- Miasto
- Łódź
- Siedziba główna
- Łódź, Woj. Łódzkie
- Branża
- Kadry i rekrutacja
- Specjalizacje
- Międzynarodowa rekrutacja, HR Partner, Etyczna rekrutacja, Dobór personalny i Outsourcing pracy
Rok założenia
2015
Liczba pracowników
11–50
Liczba obserwujących
1199
Foreign Personnel Service sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Profil firmy:
Foreign Personnel Service sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Poznań
- Wrocław
- Warszawa
- Zielona Góra
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Foreign Personnel Service sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Planista Produkcji (stanu magazynowego)
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
W ramach współpracy oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie w Zespole ds. Łańcucha Dostaw w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą (pierwsza umowa na 6 miesięcy),
-
atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne dopasowane do kwalifikacji + premia roczna za wyniki,
-
pakiet relokacyjny,
-
pakiet benefitów: pakiet ZFŚS, ubezpieczenie PZU na życie, , karta Multisport,
-
współpracę z szybko rozwijającą się firmą o ugruntowanej pozycji na rynku globalnym,
-
szerokie możliwości nauki, rozwoju oraz budowania kariery zawodowej,
-
pracę w przyjaznym i stale wspierającym się zespole.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
doświadczenie w pracy z systemem SAP oraz w pracy w dziale łańcucha dostaw,
-
znajomość metod planistycznych oraz analityczny tok myślenia,
-
znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2),
-
znajomość MS Office (szczególnie MS Excel),
-
umiejętność proaktywnego rozwiązywania problemów, zarządzania czasem oraz organizacji pracy,
-
entuzjazm, determinacja, zespołowe dążenie do realizacji wyznaczonych celi.
Oferujemy
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
zapewnienie dostępności komponentów niezbędnych do realizacji zamówień Klientów zgodnie z ustalonym czasem realizacji oraz utrzymanie ciągłości produkcji,
-
obliczanie zapotrzebowania na zamówienie pod kątem zapewnienia krótko i długoterminowej elastyczności,
-
monitorowanie stanu zapasów komponentów oraz regularne analizowanie strategii ich magazynowania,
-
analiza danych i raportowanie związane z łańcuchem dostaw w systemie SAP.
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 576 255 558 lub przesłania CV na adres: tomasz.pajaski@fps-work.pl.
-
-
Nastawiacz Maszyn
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Legnica
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
ustawianie (przygotowywanie) automatów tokarskich wielowrzecionowych zgodnie ze zleceniem przezbrojenia oraz obsługa automatu tokarskiego zgodnie z instrukcją obsługi , konserwacja, naprawa drobnych usterek
-
właściwe wykorzystanie maszyn i urządzeń materiałów, oprzyrządowania i urządzeń kontrolno- pomiarowych
-
współudział w przygotowaniu maszyn odpowiednio do wymagań procesu technologicznego, uruchamianie i śledzenie prawidłowej obróbki części
-
optymalizacja czasu pracy maszyn
-
wykonywanie zadań produkcyjnych zgodnie z planem
-
udział w próbach wdrożenia nowych technologii, próbach oprzyrządowania
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
wykształcenie średnie lub zawodowe o profilu technicznym (preferowane techniczne mechaniczne)
-
doświadczenie w pracy wykonywanej na tożsamym stanowisku, przy obróbce skrawaniem, z automatami tokarskimi sześciowrzecionowymi, centrami obróbczymi i automatami tokarskimi nowoczesnymi CNC z oprogramowaniem Sinumerik, Fanuc
-
znajomość rysunku technicznego lub gotowość do samokształcenia się w tym zakresie
-
umiejętność obsługi suwmiarki i mikrometru
-
umiejętność obsługi komputera
-
zaangażowanie, dokładność
-
gotowość do pracy w systemie III zmianowym (praca od poniedziałku do piątku)
-
umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
umowę o pracę zawartą z docelowym Pracodawcą
-
premię uznaniową w wysokości około minimum 500, 00 zł brutto
-
stabilne warunki zatrudnienia
-
atrakcyjne wynagrodzenie, motywujący miesięczny system premiowania, nagrody jubileuszowe, wynagrodzenie za godziny nadliczbowe wypłacane co miesiąc
-
możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz zdobycie uprawnień i kwalifikacji zawodowych
-
prywatny pakiet opieki medycznej oraz możliwość objęcia nią rodziny na atrakcyjnych warunkach
-
możliwość skorzystania z Ubezpieczenia na Życie siebie i rodziny na preferencyjnych warunkach
-
dodatkowa premia za polecenie pracownika
-
ekstra dodatek do wynagrodzenia za długi urlop
-
dodatkowy płatny urlop ,,losowy’’ w wymiarze 3 dni
-
ambitne wyzwania zawodowe w nieustannie rozwijającym się parku maszynowym z niezawodnymi wielowrzecionowymi automatami krzywkowymi, centrami obróbczymi oraz automatami tokarskimi CNC najnowszej generacji
-
przyjazne warunki pracy , w pełni odpowiadające wymaganiom bezpieczeństwa i higieny pracy
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl.
-
-
Kierownik działu Utrzymania Ruchu
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Pabianice
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Kierowanie pracą warsztatu,
-
Systemowe planowanie i dbałość o właściwy poziom techniczny wykonywanych remontów, konserwacji, przeglądów technicznych maszyn,
-
Konsultowanie projektów nowych uruchomień, procesów technologicznych i prac inwestycyjnych,
-
Nadzór nad dokumentacją maszyn,
-
Ustalanie budżetu na inwestycje i koszty ogólne działu.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Wykształcenie wyższe techniczne,
-
Doświadczenie w zarządzaniu,
-
Znajomość specyfiki eksploatacji urządzeń i maszyn linii technologicznej,
-
Znajomość języka angielskiego,
-
Minimum kilkuletnie doświadczenie w dziale utrzymania ruchu na stanowisku kierowniczym.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
-
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;
-
Świadczenia socjalne, dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego i zajęć sportowych;
-
Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o uznanej pozycji producentów opakowań z tworzyw sztucznych,
-
Możliwość rozwoju i awansu.
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl
-
-
Planista Produkcji (stanu magazynowego)
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Opole
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
W ramach współpracy oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie w Zespole ds. Łańcucha Dostaw w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą (pierwsza umowa na 6 miesięcy),
-
atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne dopasowane do kwalifikacji + premia roczna za wyniki,
-
pakiet relokacyjny,
-
pakiet benefitów: pakiet ZFŚS, ubezpieczenie PZU na życie, , karta Multisport,
-
współpracę z szybko rozwijającą się firmą o ugruntowanej pozycji na rynku globalnym,
-
szerokie możliwości nauki, rozwoju oraz budowania kariery zawodowej,
-
pracę w przyjaznym i stale wspierającym się zespole.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
doświadczenie w pracy z systemem SAP oraz w pracy w dziale łańcucha dostaw,
-
znajomość metod planistycznych oraz analityczny tok myślenia,
-
znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2),
-
znajomość MS Office (szczególnie MS Excel),
-
umiejętność proaktywnego rozwiązywania problemów, zarządzania czasem oraz organizacji pracy,
-
entuzjazm, determinacja, zespołowe dążenie do realizacji wyznaczonych celi.
Oferujemy
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
zapewnienie dostępności komponentów niezbędnych do realizacji zamówień Klientów zgodnie z ustalonym czasem realizacji oraz utrzymanie ciągłości produkcji,
-
obliczanie zapotrzebowania na zamówienie pod kątem zapewnienia krótko i długoterminowej elastyczności,
-
monitorowanie stanu zapasów komponentów oraz regularne analizowanie strategii ich magazynowania,
-
analiza danych i raportowanie związane z łańcuchem dostaw w systemie SAP.
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 576 255 558 lub przesłania CV na adres: tomasz.pajaski@fps-work.pl.
-
-
Operator maszyn i urządzeń
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Wolsztyn
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Bieżąca obsługa maszyn i urządzeń sterowanych komputerowo (np. prasa hydrauliczna i mechaniczna, transporter łańcuchowy i taśmowy, przenośnik chwytakowy, przesuwnica, mieszalnia)
-
Konserwacja i kontrola stanu technicznego maszyn,
-
Analizowanie i usuwanie drobnych awarii maszyn i urządzeń.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Doświadczenie min. 2 lata w zakładzie produkcyjnym,
-
Łatwość nauki obsługi maszyn sterowanych komputerowo,
-
Umiejętność obsługi narzędzi kontrolnych i pomiarowych,
-
Samodzielność, dokładność i umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
-
Uprawnienia UDT na wózki widłowe lub suwnice,
-
Znajomość podstawowych zagadnień z mechaniki lub elektryki/elektroniki
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u docelowego pracodawcy,
-
Atrakcyjna stawka godzinowa + premia,
-
Możliwość awansu na stanowisko Brygadzisty (później Kierownika Zakładu),
-
Benefity: karta Multisport, opieka medyczna,
-
Przyjazną atmosferę w pracy w nowoczesnym środowisku.
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny: 733 855 552 lub przesłania CV na adres: justyna.mrowka@fps-work.pl
-
-
Planista Produkcji (stanu magazynowego)
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Piła
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
W ramach współpracy oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie w Zespole ds. Łańcucha Dostaw w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą (pierwsza umowa na 6 miesięcy),
-
atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne dopasowane do kwalifikacji + premia roczna za wyniki,
-
pakiet relokacyjny,
-
pakiet benefitów: pakiet ZFŚS, ubezpieczenie PZU na życie, , karta Multisport,
-
współpracę z szybko rozwijającą się firmą o ugruntowanej pozycji na rynku globalnym,
-
szerokie możliwości nauki, rozwoju oraz budowania kariery zawodowej,
-
pracę w przyjaznym i stale wspierającym się zespole.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
doświadczenie w pracy z systemem SAP oraz w pracy w dziale łańcucha dostaw,
-
znajomość metod planistycznych oraz analityczny tok myślenia,
-
znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2),
-
znajomość MS Office (szczególnie MS Excel),
-
umiejętność proaktywnego rozwiązywania problemów, zarządzania czasem oraz organizacji pracy,
-
entuzjazm, determinacja, zespołowe dążenie do realizacji wyznaczonych celi.
Oferujemy
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
zapewnienie dostępności komponentów niezbędnych do realizacji zamówień Klientów zgodnie z ustalonym czasem realizacji oraz utrzymanie ciągłości produkcji,
-
obliczanie zapotrzebowania na zamówienie pod kątem zapewnienia krótko i długoterminowej elastyczności,
-
monitorowanie stanu zapasów komponentów oraz regularne analizowanie strategii ich magazynowania,
-
analiza danych i raportowanie związane z łańcuchem dostaw w systemie SAP.
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 576 255 558 lub przesłania CV na adres: tomasz.pajaski@fps-work.pl.
-
-
Planista Produkcji (stanu magazynowego)
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Gorzów Wielkopolski
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
W ramach współpracy oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie w Zespole ds. Łańcucha Dostaw w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą (pierwsza umowa na 6 miesięcy),
-
atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne dopasowane do kwalifikacji + premia roczna za wyniki,
-
pakiet relokacyjny,
-
pakiet benefitów: pakiet ZFŚS, ubezpieczenie PZU na życie, , karta Multisport,
-
współpracę z szybko rozwijającą się firmą o ugruntowanej pozycji na rynku globalnym,
-
szerokie możliwości nauki, rozwoju oraz budowania kariery zawodowej,
-
pracę w przyjaznym i stale wspierającym się zespole.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
doświadczenie w pracy z systemem SAP oraz w pracy w dziale łańcucha dostaw,
-
znajomość metod planistycznych oraz analityczny tok myślenia,
-
znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2),
-
znajomość MS Office (szczególnie MS Excel),
-
umiejętność proaktywnego rozwiązywania problemów, zarządzania czasem oraz organizacji pracy,
-
entuzjazm, determinacja, zespołowe dążenie do realizacji wyznaczonych celi.
Oferujemy
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
zapewnienie dostępności komponentów niezbędnych do realizacji zamówień Klientów zgodnie z ustalonym czasem realizacji oraz utrzymanie ciągłości produkcji,
-
obliczanie zapotrzebowania na zamówienie pod kątem zapewnienia krótko i długoterminowej elastyczności,
-
monitorowanie stanu zapasów komponentów oraz regularne analizowanie strategii ich magazynowania,
-
analiza danych i raportowanie związane z łańcuchem dostaw w systemie SAP.
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 576 255 558 lub przesłania CV na adres: tomasz.pajaski@fps-work.pl.
-
-
Kierownik działu Zakupów
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Płock
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Aktywne kierowanie i rozwijanie procesów zakupowych
-
Nadzór na procesami realizowanymi na zewnątrz
-
Dokonywanie oceny i wyboru dostawców
-
Pozyskiwanie nowych źródeł zakupów i negocjowanie kontraktów z nowymi oraz obecnymi dostawcami
-
Realizacja projektów z zakresu zapewnienia dostaw zgodnie z budżetem i harmonogramem produkcji
-
Nadzór nad zgodnością dostaw w zakresie ilości i cen,
-
Motywowanie dostawcy do rozwoju Systemu Zarządzania Jakością
-
Benchmark dostawców
-
Resourcing-pozyskiwanie alternatywnych źródeł dostaw,
-
Monitorowanie, mierzenie i analizowanie podległych procesów SZJ oraz wdrażanie działań niezbędnych do osiągnięcia zaplanowanych wyników
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne
-
Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
-
Wysoko rozwinięte umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych
-
Bardzo dobra znajomość programu MS Excel
-
Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i prezentacji danych
-
Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, asertywność
-
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, istniejącą na rynku od ponad 30 lat
-
Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego,
-
Pracę w dynamicznym i otwartym zespole
-
Szkolenia podnoszące kompetencje twarde i miękkie
-
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV na adres: justyna.mrowka@fps-work.pl
-
-
Kierownik Magazynu branża: wiązki kablowe
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Wieluń
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Nadzorowanie sprawnego działania magazynu,
-
Organizowanie i koordynowanie pracy personelu magazynowego,
-
Planowanie i koordynowanie płynnego przepływu towarów i dokumentacji magazynowej,
-
Poszukiwanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań na zagospodarowanie przestrzeni magazynowej,
-
Koordynacja funkcjonowania magazynu z pracą działu produkcji, zakupów, logistyki i dystrybucji,
-
Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych i bezpieczeństwo przechowywania towarów,
-
Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie oraz wymianę sprzętu i wyposażenia magazynu,
-
Kontrola stanu technicznego urządzeń , nadzór utylizacji opakowań, nadzór na polityką gospodarki opakowań,
-
Koordynowanie procesu zagospodarowania materiałów nierotujących,
-
Nadzór nad okresowym złomowaniem materiałów,
-
Procesy konfekcji kabli, przewijania bębnów.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Doświadczenia na stanowisku kierowniczym w firmie, która obsługuję produkcje,
-
Znajomość zasad działania logistyki magazynowej i systemów WMS,
-
Umiejętność efektywnego zarządzania ludźmi i bardzo dobra organizacja pracy,
-
Minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
-
Znajomość zasad BHP oraz prawa pracy.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz systemu premiowego,
-
Pracę w komfortowych warunkach,
-
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
-
Szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
-
Pakiet benefitów m.in. świąteczne świadczenia pieniężne, ubezpieczenie medyczne, paczki świąteczne dla dzieci.
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl
-
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Świebodzice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w języku czeskim/słowackim
-
praca z systemem BDO
-
współpraca z działem handlowym
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
biegła znajomość języka czeskiego/słowackiego
-
doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta min. 1 rok
-
znajomość obsługi komputera
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie u docelowego pracodawcy – umowa o pracę
-
ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
-
atrakcyjne warunki finansowe
-
pracę w młodym, miłym i ambitnym zespole
-
premie na święta Bożonarodzeniowe i Wielkanocne
-
coroczne imprezy Wigilijne z wysokimi loteriami pieniężnymi (nawet 5000 zł w gotówce)
-
coroczne imprezy integracyjne (wręczanie dyplomów dla najlepszych pracowników, konkursy, zabawy – do wygrania bilety na koncerty, mecze)
-
pakiety medyczne, dentystyczne, kosmetyczne o wartości do 780 zł
-
konkursy dla dzieci - do wygrania tablety, bony do sklepów z artykułami dziecięcymi
-
paczki na święta dla pracowników oraz ich dzieci
-
karty Sodexo dla dzieci pracowników o wartości 150 zł
-
niezbędny sprzęt do pracy (laptop, telefon)
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl
-
-
Kierownik Robót Elektryczych
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Płock
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
analizę dokumentacji technicznych
-
specyfikowanie materiałów do zamówień
-
planowanie, organizację i nadzór nad realizacją robót elektrycznych
-
kontrolę pracy podległych brygad i podwykonawców
-
zatwierdzanie przerobów
-
nadzór nad usuwaniem wad i usterek
-
rozliczanie finansowe robót elektrycznych
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
wykształcenie wyższe techniczne – elektrotechnika, elektryka
-
uprawnienia budowlane wykonawcze elektryczne
-
minimum 2 lata doświadczenia w bezpośrednim wykonawstwie w zakresie robót instalacyjnych i sieciowych jako inżynier lub kierownik robót elektrycznych
-
znajomość rozwiązań technicznych
-
znajomość programów: MS Office, AutoCad
-
znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
stabilną pracę i możliwość rozwoju zawodowego w dużym przedsiębiorstwie budowlanym
-
udział w realizacji ciekawej inwestycji
-
atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny
-
przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
opieka medyczna - pakiet można poszerzyć dla rodziny, są pakiety stomatologiczne oraz rehabilitacyjne
-
ubezpieczenie 24 h
-
karta MultiSport
-
akcjonariat pracowniczy
-
Prywatny Fundusz Emerytalny
-
Mieszkanie (ewentualnie pokój maksymalnie 2 osobowy)
-
szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
-
możliwość nauki języka angielskiego
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl
-
-
Head of Finance & Administration (Kraków - możliwość pracy zdalnej)
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Rzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
- dyrektor/prezes
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Nadzór nad kompleksową realizacją procesów w zakresie Finansów i Administracji,
-
Zarządzanie zespołem specjalistów,
-
Wsparcie integracji działu z pozostałymi działami organizacji,
-
Optymalizacja procesów w dziale, wdrożenie ścieżek efektywnej komunikacji i zarządzania wiedzą w dziale,
-
Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sytuacji finansowej organizacji,
-
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem płatności i funkcjonowaniem rachunków bankowych,
-
Współpraca z instytucjami finansowymi i państwowymi,
-
Współpraca z zewnętrzną firmą w sprawie obsługi kadrowej i księgowej,
-
Negocjowanie umów z kontrahentami,
-
Działania interwencyjne w sytuacjach sporów z kluczowymi klientami,
-
Nadzór nad zarzadzaniem wiedzą w dziale, tworzenie standardów ciągłego doskonalenia pracy zespołu.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczne, administracja, finanse, zarzadzanie, prawo),
-
Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze administracji i/lub finansów,
-
Minimum 1,5 roku doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
-
Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
-
Znajomość prawa z zakresu podatków i prawa pracy.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Zdefiniowanej ścieżki rozwoju, dopasowanej do poziomu Twojego doświadczenia i mocnych stron,
-
Stabilnej pracy w dynamicznie rozwijającej się Agencji, pakietu benefitów (Multisport, opieka medyczna, budżety na eventy integracyjne),
-
Pracy z ambitnymi i ciekawymi projektami,
-
Swobodnej atmosfery pracy i bezpiecznych warunków, w tym możliwości pracy zdalnej lub z biura,
-
Szkoleń produktowych, branżowych, kompetencyjnych oraz biblioteczki pełnej wiedzy branżowej,
-
Nowoczesne biuro z możliwością parkowania,
-
Atrakcyjny pakiet premiowy,
-
Elastyczność.
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl
-
-
Kierownik Produkcji
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Wieluń
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Przygotowywanie planów produkcji – nadzorowanie planistów produkcji,
-
Nadzorowanie prac wykonywanych zgodnie z harmonogramem,
-
Koordynowanie zadań realizowanych przez zespół,
-
Sporządzanie raportów i analizy wydajności produkcji,
-
Zapewnienie właściwych warunków pracy BHP,
-
Określanie wydziałowych planów produkcyjnych,
-
Współpraca z innymi działami w firmie,
-
Planowanie grafików pracy,
-
Reprezentowanie firmy na zewnątrz,
-
Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych,
-
Wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych – optymalizacja procesów produkcyjnych,
-
Negocjowanie ofert z potencjalnymi partnerami biznesowymi.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku około 3 lat,
-
Samodzielność, dobra organizacja,
-
Doświadczenie w realizacji projektów technicznych,
-
Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych,
-
Umiejętność organizacji czasu pracy i zarządzania priorytetami,
-
Umiejętność efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi,
-
Wykształcenie wyższe.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz systemu premiowego,
-
Pracę w komfortowych warunkach,
-
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
-
Szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
-
Pakiet benefitów m.in. świąteczne świadczenia pieniężne, ubezpieczenie medyczne, paczki świąteczne dla dzieci.
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl
-
-
Inżynier Produkcji
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Wieluń
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Przygotowywanie wielokreskowych schematów wykonawczych w oparciu o ideowe schematy jedno kreskowe,
-
Przygotowywanie BOM (specyfikacji materiałowej) w oparciu o schematy elektryczne, dobór materiałów do założeń projektowych,
-
Opracowywanie technologii w oparciu o schematy elektryczne,
-
Opracowywanie technicznej dokumentacji projektowej oraz wprowadzanie zmian w dokumentacji technicznej zgodnie z wymaganiami klienta,
-
Tworzenie własnych projektów – schematów oraz specyfikacji materiałowych, ocena dokumentacji technicznej projektów własnych i obcych,
-
Pełna odpowiedzialność za dokumentację techniczną wdrażanych do produkcji produktów (dokumentacja rysunkowa i specyfikacje materiałowej, wraz z technologią wykonania itd.),
-
Ścisła współpraca z Działem Produkcji, Działem Jakości, Działem Przygotowani Produkcji, oraz Działem ofertowania,
-
Nadzór techniczny nad prefabrykacją wiązek kablowych i szaf sterowniczych,
-
Bieżące uzgodnienia techniczne z klientem,
-
Optymalizacja procesów produkcyjnych.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
Znajomość zagadnienia automatyki zabezpieczeń, sterowania, pomiarów,
-
Umiejętność wykonywania obliczeń elektrycznych,
-
Znajomość obsługi programów, 3D CAD,
-
Dobra znajomość środowiska Windows, pakietu MS Office,
-
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca kontakt z klientem,
-
Umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja pracy własnej,
-
Wykształcenie wyższe techniczne elektryk/automatyk/mechatronik.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
Szkolenia i możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
-
Uczestnictwo w projektach dających możliwość rozwoju i wykorzystania zdobytej wiedzy,
-
Zniżki na zakupy w sklepie firmowym,
-
Pakiet benefitów m.in. świąteczne świadczenia pieniężne, ubezpieczenie medyczne, paczki świąteczne dla dzieci.
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl
-
-
Telefoniczna Obsługa Klienta
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- 4 000-5 500 zł / mies.
- Sopot
- umowa zlecenie
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Do Twoich zadań należeć będzie:
-
Aktywna sprzedaż literatury,
-
Aktualizacja danych kontaktowych,
-
Telefoniczna obsługa klientów,
-
Utrzymywanie i poszerzanie relacji z klientami,
-
Obsługa posprzedażowa.
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
Płynnie porozumiewasz się w języku polskim (w piśmie i mowie),
-
Potrafisz obsługiwać komputer,
-
Masz swobodę w komunikacji telefonicznej,
-
Umiesz z łatwością nawiązywać kontakty,
-
Mile widziane doświadczenie na stanowisku sprzedażowym.
Oferujemy
Ci:
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę pracę,
-
Wynagrodzenie od 3500 do 5000 zł / brutto – dla uczniów i studentów jest to stawka na rękę
-
Pracę w systemie jednozmianowym (7:30-15:30),
-
Możliwość rozwoju umiejętności sprzedażowych i komunikacyjnych,
-
Dobre warunki i pracę w przyjaznej atmosferze.
Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu: 578 255 550 lub przesyłania CV przez przycisk „Aplikuj” bądź na adres: angelina.stencel@fps-work.pl.
-
-
Ślusarz / Mechanik w dziale Utrzymania Ruchu - możliwość przyuczenia
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Ostrów Wielkopolski
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Nadzór i utrzymywanie prawidłowej pracy maszyn, urządzeń i instalacji użytkowanych w fabryce,
-
Udział w ustalaniu przyczyn powstałych awarii, usuwanie awarii i ich skutków oraz prowadzenie działań zapobiegających awariom,
-
Wykonywanie napraw i remontów zgodnie z dokumentacją oraz pełną wiedzą i sztuką fachową,
-
Wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach posiadanych kompetencji i uprawnień.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne o profilu mechanik lub ślusarz,
-
mile widziane doświadczenie lub praktyki w dziale utrzymania ruchu w firmie produkcyjnej,
-
umiejętność czytania rysunków technicznych,
-
uprawnienia elektryczne SEP min. do 1 kV,
-
umiejętność obsługi elektronarzędzi oraz narzędzi ręcznych,
-
otwartość na wiedzę oraz zaangażowanie.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u docelowego Pracodawcy,
-
stawka godzinowa uzależniona od posiadanych umiejętności i kwalifikacji,
-
benefity: bony świąteczne oraz wyprawka szkolna dla dzieci,
-
pracę na jedną lub dwie zmiany od poniedziałku do piątku (do ustalenia),
-
zgrany i przyjazdy zespół,
-
merytoryczne wsparcie starszych stażowo kolegów.
-
-
Operator Maszyny Produkcyjnej / Pracownik Produkcji
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- 4 000-4 500 zł / mies.
- Solec Kujawski
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Ustawianie i obsługa maszyny produkcyjnej
-
Realizacja planu produkcji zgodnie z zaplanowanym harmonogramem
-
Dbanie o prawidłowy przebieg procesu produkcji
-
Kontrola jakościowa wyprodukowanych wyrobów
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Wykształcenie minimum techniczne lub zawodowe
-
Dyspozycyjność do pracy na 3 zmian (6-14/14-22/22-6)
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe i suwnice
-
Sumienność i dokładność w codziennej pracy
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą
-
Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia
-
Pakiet pozapłacowy: bony na święta, wczasy pod gruszą, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
-
Pracę w rodzinnej i przyjaznej atmosferze
-
-
Magazynier - operator wózka widłowego
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Solec Kujawski
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
-
Przestrzeganie zasad BHP
-
Obsługa wózka widłowego oraz terminalu (skaner)
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Aktualne uprawnienia do obsługi wózków widłowych
-
Dyspozycyjność do pracy na II zmiany (6-14, 14-22)
-
Sumienność i dokładność w codziennej pracy
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,
-
Pracę w systemie dwu zmianowym,
-
Pakiet pozapłacowy: bony na święta, wczasy pod gruszą, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
-
Pracę w rodzinnej i przyjaznej atmosferze.
-
-
Spedytor drogowy (krajowy lub międzynarodowy)
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania na tym stanowisku:
-
Realizację usług spedycji drogowej (krajowej lub międzynarodowej),
-
Pracę na giełdach transportowych,
-
Budowanie i rozwijanie relacji z Klientami oraz Przewoźnikami,
-
Aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych i przewoźników.
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
Masz doświadczenie na stanowisku spedytora całopojazdowego,
-
Umiejętność pracy na giełdach transportowych Timocom, Transporeon, Trans.eu,
-
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu aut,
-
Wiedza na temat rynku transportowego w obszarze kraju lub Europy,
-
Dobra organizacja pracy i orientacja na osiągane wyniki,
-
Mile widziana znajomość programu SPEED oraz praktyczna znajomość pracy w MS Excel.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez pośrednictwa agencji,
-
Pracę stacjonarną na jedną zmianę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
-
Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, karta rabatowa na paliwo i wiele innych,
-
Możliwość rozwoju i awansu na stanowisko Starszego Spedytora lub stanowiska kierownicze,
-
Szkolenia branżowe i ogólnorozwojowe,
-
Bardzo dobrą i rodzinną atmosferę pracy.
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres: martyna.mikuszewska@fps-work.pl
-
-
Spedytor drogowy (krajowy lub międzynarodowy)
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania na tym stanowisku:
-
Realizację usług spedycji drogowej (krajowej lub międzynarodowej),
-
Pracę na giełdach transportowych,
-
Budowanie i rozwijanie relacji z Klientami oraz Przewoźnikami,
-
Aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych i przewoźników.
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
Masz doświadczenie na stanowisku spedytora całopojazdowego,
-
Umiejętność pracy na giełdach transportowych Timocom, Transporeon, Trans.eu,
-
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu aut,
-
Wiedza na temat rynku transportowego w obszarze kraju lub Europy,
-
Dobra organizacja pracy i orientacja na osiągane wyniki,
-
Mile widziana znajomość programu SPEED oraz praktyczna znajomość pracy w MS Excel.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez pośrednictwa agencji,
-
Pracę stacjonarną na jedną zmianę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
-
Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, karta rabatowa na paliwo i wiele innych,
-
Możliwość rozwoju i awansu na stanowisko Starszego Spedytora lub stanowiska kierownicze,
-
Szkolenia branżowe i ogólnorozwojowe,
-
Bardzo dobrą i rodzinną atmosferę pracy.
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres: martyna.mikuszewska@fps-work.pl
-