
Czy to Twoja firma?
HRBC Group sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Jesteśmy HRBC Group, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie Human Resources. Od naszej inauguracji w Krakowie, nasza firma nieustannie rozwija się, aby dostarczać najwyższej jakości usługi w zakresie rekrutacji i elastycznych form zatrudnienia. Nasza oferta to nie tylko outsourcing usług biurowych, takich jak kadry, płace czy obsługa klienta, ale również outsourcing procesów logistycznych i produkcyjnych. Nasza działalność nie zna granic – z sukcesem poszerzamy nasze horyzonty, mając oddziały w takich krajach jak Francja, Wielka Brytania, Belgia. Jesteśmy dumni z tego, że nasz zespół liczy 30 wykwalifikowanych profesjonalistów, którzy każdego dnia wkładają swoje serce i umiejętności w to, co robimy. Chociaż nie mamy sformułowanej misji na papierze, nasze działania mówią same za siebie – dążymy do tego, aby zarówno pracodawcy, jak i pracownicy czuli się wspierani i doceniani. Realizujemy kompleksowy proces legalizacji pobytu i pracy dla pracowników zza wschodniej granicy, co świadczy o naszym zaangażowaniu w tworzenie stabilnego i legalnego rynku pracy. Rozumiemy, jak ważne są solidne fundamenty, dlatego z dumą podkreślamy naszą stabilność finansową z kapitałem zakładowym wynoszącym 206 800,00 zł. Jesteśmy także posiadaczami certyfikatu agencji pracy, co jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w bezpieczeństwo i jakość świadczonych usług. W HRBC Group wierzymy, że kluczem do sukcesu jest nie tylko dostarczanie usług na najwyższym poziomie, ale także budowanie relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. Dlatego też każdego dnia staramy się być nie tylko ekspertami w naszej dziedzinie, ale również partnerami, na których można polegać. Zapraszamy do współpracy – razem możemy tworzyć lepszą przyszłość dla pracowników i firm na całym świecie.
Inny Kraków Magazynier Kraków Specjalista ds. obsługi klienta Kraków Asystent Kraków Kierownik sklepu Kraków
inne magazyn administracja biurowa / praca biurowa zarządzanie / dyrekcja obsługa klienta / call center
Oferty pracy HRBC Group Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
-
Magazynier Błonie Wieś
HRBC Group Sp. z o.o.- 30 zł brutto / godz.
- Błonie
- umowa zlecenie
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Kierownik sklepu
HRBC Group Sp. z o.o.- 5 500 do 7 000 zł brutto / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Darmowe posiłki / kanapki w pracy
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Dofinansowanie wypoczynku
-
Elastyczny czas pracy
-
Karta MultiSport
-
Kawa / herbata
-
Możliwość awansu
-
Możliwość rozwoju osobistego
-
Owoce w pracy
-
Pakiet socjalny
-
Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
-
Program motywacyjny
-
Prywatna opieka medyczna
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Strefa relaksu
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Służbowy laptop
-
Służbowy telefon
-
Ubezpieczenie grupowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 06.04.2025
Mapy HRBC Group Sp. z o.o.
Siedziba główna w Krakowie
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
HRBC Group – Twój Biznes w dobrych rękach. REKRUTACJA - PRACA TYMCZASOWA - PAYROLL & ACCOUNTING - OUTSOURCING
NASZYM PRIORYTETEM JEST TWOJE POCZUCIE SATYSFAKCJI W BIZNESIE HRBC Group jest międzynarodową grupą firm, dostarczającą szeroki wachlarz kompleksowych i innowacyjnych rozwiązań m.in. z zakresu Human Resources (INTERIMAX, A-Team Recruitment, A-Team Health Recruitment), outsourcingu usług HR (z obszaru twardego HR: Kadry i Płace) czy obszaru usług logistycznych (HCS, ORUS). Od 2017 roku naszą pozycję na rynku międzynarodowym umacnia francuska agencja pracy – HRBC France, która wchodzi w skład struktury HRBC Group. HRBC Group to przede wszystkim zespół specjalistów z bogatym doświadczeniem branżowym i wiedzą ekspercką. Sprawdź nasze usługi, świadczone na najwyższym poziomie. Dostosujemy je wspólnie do indywidualnych uwarunkowań Twojego przedsiębiorstwa. Wsparcie otrzymane ze strony naszych specjalistów z firm tworzących HRBC Group, zapewnia długotrwałą satysfakcję i widoczne efekty.
- Branża
- HR
Rok założenia
b.d.
Liczba pracowników
51-200
Liczba obserwujących
-
HRBC Group Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach
Data aktualizacji: 01.04.2025
Profil firmy:
HRBC Group Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Poznań
- Częstochowa
- Katowice
- Bielsko-Biała
- Kraków
- Piotrków Trybunalski
- Gdańsk
- Plock
- Łódź
Praca HRBC Group Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Młodszy Specjalista ds. Kadr / Asystent działu
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę tymczasową
- pełny etat
-
Wymagania
Czego oczekujemy od Kandydatów:-
Doświadczenie w obszarze kadr lub na podobnym stanowisku
-
Wykształcenia kierunkowego
-
Komunikatywnej znajomości j. angielskiego
-
Umiejętność obsługi systemów informatycznych związanych z zarządzaniem kadrami i dokumentacją pracowniczą, mile widziana znajomość programu Symfonia
-
Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole
-
Proaktywna postawa oraz inicjatywa zorientowana na wsparcie efektywnej pracy działu
-
Precyzja i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków
-
Dyskrecja i rzetelność w przypadkach dotyczących poufności informacji
-
Chęć posiadania wiedzy i rozwoju w obszarze zarządzania kadrami i administracji
-
-
Koordynator administracyjno - biurowy
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę tymczasową
- pełny etat
-
Wymagania
Czy ta oferta jest dla Ciebie? Tak jeżeli:Masz doświadczenie w koordynowaniu procesów administracyjnych i biurowych w firmach o korporacyjnym charakterze. Cechujesz się innowacyjnym i energicznym podejściem do pracy. Czego oczekujemy od Kandydatów:-
Doświadczenia na podobnym stanowisku
-
Umiejętności zarządzania podległymi zespołami
-
Umiejętności tworzenia i wdrażania wewnętrznych procesów
-
Znajomości języka angielskiego minimum na poziomie B2
-
Zdolności interpersonalnych oraz wysokiej kultury osobistej
-
Zaangażowania, kreatywności i umiejętności budowania przyjaznej atmosfery pracy
-
Uprawnienia do prowadzenia szkoleń BHP
-
Doświadczenie i wiedza z obszaru zrównoważonego rozwoju
-
-
Pracownik Call Center - kontakt z aptekami
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę tymczasową
- pełny etat
-
Wymagania
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:-
Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
-
Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
-
Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
-
Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
-
Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
-
Zorientowania na realizację założonych celów
-
Dobra organizacja pracy
-
-
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Aptek (Klienta)
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Wymagania
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:-
Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
-
Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
-
Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
-
Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
-
Zorientowania na realizację założonych celów
-
Dobra organizacja pracy
-
Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
-
-
Koordynator zespołu sprzedaży telefonicznej
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
Głównym celem dla osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest: Zarządzanie i współpraca z grupą specjalistów odpowiedzialnych za telefoniczną sprzedaż i promocję produktów leczniczych do branży farmaceutycznej. Nadzór i koordynowanie współpracy z aptekami na terenie całej Polski. Motywowanie pracy podległego zespołu.Wymagania
-
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie
-
Samodzielne stanowisko pozwalające na wykorzystanie zdobytego doświadczenia
-
Bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie, karta lunchowa)
-
Niezbędne narzędzia pracy
-
Realizację zadań dla rozpoznawalnej firmy farmaceutycznej o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Pełne i profesjonalne wsparcie we wdrożeniu na stanowisko pracy
-
Pracę w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy
Oferujemy
Czy ta oferta jest dla Ciebie? Tak jeżeli:
Masz doświadczenie w zarządzaniu Zespołem Sprzedaży/Obsługi Telefonicznej w branży farmaceutycznej (Consumer Healthcare) lub w innych branżach.
Czego oczekujemy od kandydatów:-
Umiejętności zarządzania zespołem, oceniania i rozliczania z osiąganych wyników (coaching, mentoring)
-
Umiejętności wdrażania nowych, innowacyjnych projektów
-
Umiejętność sporządzania raportów i analiz dotyczących pracy działu
-
Zdolności interpersonalnych oraz wysokiej kultury osobistej
-
Zaangażowania, kreatywności i umiejętności budowania przyjaznej atmosfery pracy
-
Znajomości Excela i praca z bazami danych
-