Grupa FERRO to jeden z największych producentów i dystrybutorów armatury sanitarnej, instalacyjnej i grzewczej z blisko 30-letnim doświadczeniem w branży na rynkach międzynarodowych. Grupa jest w gronie największych dostawców w segmencie zarządzania ekonomicznym zużyciem wody i ekologicznymi źródłami ciepła w Europie Centralnej. FERRO prowadzi swoją działalność głównie w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Mołdawii, Bułgarii, Rosji, Białorusi, Chorwacji na Węgrzech i Litwie.



W efekcie dynamicznego rozwoju, do Grupy FERRO dołączyła spółka TERMET S.A, która jest jednym z wiodących dostawców kompleksowych systemów w segmencie nowoczesnego zarządzania źródłami ciepła na rynku polskim oraz spółka Tester sp. z o.o., dostarczająca elektroniczne układy sterowania i automatyki do urządzeń gazowych.

Ferro S.A najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy magazyn zarządzanie / dyrekcja obsługa klienta / call center prawo i administracja państwowa

Oferty pracy Ferro S.A

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Prywatna opieka medyczna
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Służbowy samochód

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.11.2023

Mapa Ferro S.A

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Ferro Group SA

One of the largest manufacturers of sanitary and installation fittings in Central and Eastern Europe. #FERROGROUP

The FERRO Group one of the largest manufacturers of sanitary and installation fittings in Central and Eastern Europe. FERRO SA owes its strong position on the market, above all, because of its care for excellent quality of products. Maintaining a high standard of production is possible due to meeting the requirements of current standards, maintaining high technical parameters, safety and functionality. All products of the company are subject to the same, extremely accurate and restrictive, quality verifi cation procedures. They are quality checked at each production stage. Highly qualifi ed engineers responsible for quality supervise the correct course of the quality control processes and product certifi cation. Auditors check compliance with the procedures of the quality assurance system. These include the procedures set out in the standards of the Polish and European PN-EN series as well as the procedures related to the Quality Management System. NOVASERVIS spol. s.r.o is a company that is a part of the Group since 2011, operating on the market of sanitary and installation fi ttings, and the leader in terms of the volume of faucet sales. In the Czech Republic and Slovakia, it is one of the most important producers and a leading supplier of sanitary equipment.

Miasto
Skawina
Siedziba główna
Skawina, Kraków
Branża
Produkcja

Rok założenia

1992

Liczba pracowników

201-500

Liczba obserwujących

1716

Ferro S.A poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Ferro S.A
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Skawina
  3. Warszawa
  4. Bielsko-Biała
  5. Wadowice
  6. Wrocław
  7. Łódź
  8. Katowice
  9. Rzeszów
  10. Bydgoszcz

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca Ferro S.A - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Kontrolingu Finansowego

    Ferro S.A
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • analiza obecnych standardów raportowania i proponowanie nowych rozwiązań, zbieranie potrzeb od biznesu i Kadry Zarządzającej,
      • współudział w budżetowaniu oraz w raportowaniu zarządczym Grupy Kapitałowej,
      • aktywny udział w budowaniu, wdrażaniu i rozwoju narzędzi IT w zakresie narzędzi kontrolingowych i raportowych (ERP, BI),
      • przygotowywanie raportów i analiz,
      • bieżącą współpracę z innymi działami w zakresie pozyskiwania danych biznesowych, ich analizy
        i kontroli również pod kątem zmiany systemu ERP,
      • ścisłą współpracę z Działem Księgowości w zakresie zapewnienia poprawności danych finansowych,
      • przygotowywanie cyklicznych prognoz finansowych,
      • przygotowywanie raportów i analiz finansowych ad-hoc,
      • comiesięczne raportowanie do przełożonego w uzgodnionym standardzie.

      Wymagania

      • doświadczenie w raportowaniu zarządczym i w procesach budżetowania,
      • znajomość procesów biznesowych i ich wpływu na raportowanie kontrolingowe,
      • wykształcenie wyższe (mile widziana: ekonomia, finanse, rachunkowość, matematyka),
      • bardzo dobra znajomość MS Excel,
      • dobra znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej,
      • wysoko rozwinięte zdolności analitycznego myślenia, umiejętność pracy na dużych bazach danych,
      • dobra znajomość języka angielskiego (min. B1),
      • dokładność i terminowość w realizowaniu zadań,
      • komunikatywność i umiejętność współpracy,
      • otwartość na nowe rozwiązania i umiejętność wprowadzania ich w życie.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu;
      • możliwość rozwoju zawodowego;
      • system szkoleń podnoszący kwalifikacje;
      • rabat na nasze produkty;
      • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku;
      • możliwość pracy zdalnej przez 10 dni roboczych w miesiącu;
      • dodatek urlopowy;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • kartę MultiSport;
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
  • Specjalista ds. Rachunkowości i Podatków

    Ferro S.A
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
      • współudział w pracach związanych z badaniem sprawozdań finansowych,
      • przygotowywanie danych do dokumentacji cen transferowych, analiza i weryfikacja transakcji powiązanych w oparciu o wdrożone procedury w Spółce,
      • sporządzanie sprawozdań do NBP,
      • przygotowywanie, sporządzanie i wysyłanie deklaracji podatkowych,
      • koordynowanie oraz współpraca z innymi działami i spółkami w celu ujawnienia informacji o schematach podatkowych zgodnie z wdrożonymi w Spółce procedurami MDR,
      • bieżąca współpraca ze Spółkami w Grupie, uzgodnienie rozrachunków jednostek powiązanych, potwierdzenia sald,
      • kontrola prawidłowości i zgodności dokumentów pod względem rachunkowym,
        formalnym i merytorycznym.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie finansów, rachunkowości),
      • minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze księgowości i podatków obejmujące szeroki zakres zadań,
      • wiedza merytoryczna z zakresu ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego oraz umiejętność jej stosowania w praktyce,
      • dodatkowym atutem będzie znajomość Międzynarodowych Standardów
        Sprawozdawczości Finansowej,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie min B1,
      • dokładność i terminowość w realizowaniu zadań,
      • komunikatywność i umiejętność współpracy.

      Oferujemy

      • pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu,
      • miłą i przyjazną atmosferę pracy,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • rabat na nasze produkty,
      • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku,
      • możliwość pracy zdalnej przez 10 dni roboczych w miesiącu,
      • dodatek urlopowy,
      • opiekę medyczną,
      • kartę Multi Sport,
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.