Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Ekoen praca
Czy to Twoja firma?
Chcemy dokonać zmiany transportu na nowoczesny i przyjazny środowisku. Chcemy aby każdy mógł swobodnie, szybko i komfortowo podróżować pojazdami zeroemisyjnymi.
Aby stało się to możliwe budujemy sieć stacji ładowania o ogromnej mocy, dzięki której już nic nie będzie zakłócać Ci przyjemności podróżowania. Nieważne czy jedziesz samochodem, czy motocyklem, jazda musi dawać Ci radość, wolność i pewność dotarcia do celu.
Budowlaniec Łódź Specjalista ds. sprzedaży Łódź Inny Łódź Specjalista ds. obsługi klienta Łódź
budownictwo / architektura / geodezja sprzedaż / zakupy inne obsługa klienta / call center
Oferty pracy Ekoen
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Cieśla Szalunkowy
BESTA PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SP. Z O.O.- Holandia
- umowa o pracę
PolecanaWygasa -
Kierownik budowy - Czechy
B.P.B.P. Kosmonosy- 15 000-20 000 zł brutto / mies.
- Czechy
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaWygasa -
Firma najczęściej oferuje
-
Karta MultiSport
-
Strefa relaksu
-
Szkolenia, kursy, konferencje
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapa Ekoen
Siedziba główna
Ekoen poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach
Profil firmy:
Ekoen
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Łódź
- Bielsko-Biała
- Poznań
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Ekoen - oferty archiwalne
-
Manager ds. nieruchomości
Ekoen- Wrocław
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
identyfikacja nieruchomości (wskazywanie lokalizacji);
-
pozyskiwanie lokalizacji zgodnie z ustalonymi przez Spółkę kryteriami wyboru pod stacje ładowania Ekoen;
-
weryfikacja lokalizacji pod kątem wskazanych przez Spółkę kryteriów, w tym w szczególności kryterium formalnoprawne, kryterium opłacalności, kryterium dostępnej lub planowanej do pozyskania w najbliższym czasie w danej lokalizacji mocy;
-
dokumentowanie lokalizacji według standardu ustalonego przez Spółkę;
-
prowadzenie rozmów z potencjalnymi kontrahentami w zakresie zawarcia umów dzierżawy pomiędzy Spółką a dysponentami lokalizacji;
-
dokumentowanie prowadzony działań według standardów ustalonych przez Spółkę (system CRM LiveSpace);
-
comiesięczne raportowanie przeprowadzonych działań według ustalonego szablonu;
-
wykonywanie innych zadań zleconych przez Spółkę w ramach bieżących potrzeb.
Wymagania
Profil Kandydata:
-
co najmniej 2 lata doświadczenia w branży w nieruchomości, doświadczenie w sprzedaży również mile widziane;
-
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: budownictwo, architektura, ekonomia, prawo;
-
gotowość do pracy w terenie (południowa część Polski), 2 dni pracy w biurze w Warszawie;
-
bardzo dobra znajomość prawa budowlanego;
-
biegłość w załatwianiu dokumentacji urzędowej oraz budowlanej;
-
znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2;
-
czynne prawo jazdy kat.B;
-
swobodne posługiwanie się programami MS Office;
-
samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
-
skuteczność w realizacji celów, terminowość, skrupulatność;
-
umiejętność negocjacji.
-
-
Manager ds. nieruchomości
Ekoen- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
identyfikacja nieruchomości (wskazywanie lokalizacji);
-
pozyskiwanie lokalizacji zgodnie z ustalonymi przez Spółkę kryteriami wyboru pod stacje ładowania Ekoen;
-
weryfikacja lokalizacji pod kątem wskazanych przez Spółkę kryteriów, w tym w szczególności kryterium formalnoprawne, kryterium opłacalności, kryterium dostępnej lub planowanej do pozyskania w najbliższym czasie w danej lokalizacji mocy;
-
dokumentowanie lokalizacji według standardu ustalonego przez Spółkę;
-
prowadzenie rozmów z potencjalnymi kontrahentami w zakresie zawarcia umów dzierżawy pomiędzy Spółką a dysponentami lokalizacji;
-
dokumentowanie prowadzony działań według standardów ustalonych przez Spółkę (system CRM LiveSpace);
-
comiesięczne raportowanie przeprowadzonych działań według ustalonego szablonu;
-
wykonywanie innych zadań zleconych przez Spółkę w ramach bieżących potrzeb.
Wymagania
Profil Kandydata:
-
co najmniej 2 lata doświadczenia w branży w nieruchomości, doświadczenie w sprzedaży również mile widziane;
-
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: budownictwo, architektura, ekonomia, prawo;
-
gotowość do pracy w terenie (południowa część Polski), 2 dni pracy w biurze w Warszawie;
-
bardzo dobra znajomość prawa budowlanego;
-
biegłość w załatwianiu dokumentacji urzędowej oraz budowlanej;
-
znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2;
-
czynne prawo jazdy kat.B;
-
swobodne posługiwanie się programami MS Office;
-
samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
-
skuteczność w realizacji celów, terminowość, skrupulatność;
-
umiejętność negocjacji.
-
-
Kierownik Działu Budowlanego
Ekoen- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
planowanie oraz koordynacja robót (w oparciu o dokumentację projektową i przepisy prawa budowlanego);
-
analiza dokumentacji technicznej;
-
pomoc i weryfikacja ofert przetargowych;
-
weryfikacja ofert dostawców i podwykonawców;
-
przygotowywanie zamówień na materiały na podstawie projektu;
-
dbanie o przestrzeganie zasad BHP na budowie;
-
monitoring i kontrola postępu prac budowlanych, kontrola zamówień oraz efektywne gospodarowanie materiałami na budowie (pracownicy, sprzęt ciężki, wynajem narzędzi);
-
nadzór nad wykonywaniem prac na budowie zgodnie z projektami i pozwoleniami;
-
stały nadzór nad jakością wykonywanych robót, monitorowanie usterek wykonawczych.
Wymagania
Profil Kandydata:
-
wykształcenie kierunkowe - budowlane;
-
co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów inwestycyjnych;
-
dobra znajomość prawa budowlanego i przepisów BHP;
-
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi;
-
komunikatywność;
-
samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
-
umiejętność zarządzania zespołem;
-
skuteczność w realizacji celów, terminowość i skrupulatność;
-
zdolności analitycznego myślenia;
-
silne nastawienie na realizację wyznaczonych celów;
-
bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel i MS Word;
-
prawo jazdy kat. B;
-
dyspozycyjność i gotowość na wyjazdy służbowe.
-
-
Manager ds. Partnerstw i Klientów flotowych
Ekoen- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
identyfikacja potencjalnych flotowych partnerów biznesowych dla Ekoen;
-
nawiązywanie relacji biznesowych z partnerami flotowymi dla sieci stacji Ekoen;
-
utrzymywanie relacji z Partnerami Flotowymi w całym cyklu życia współpracy z nami;
-
analizy rynku pod kątem zawierania nowych partnerstw;
-
rozpoznawanie potrzeb Klientów i czynny udział w rozwoju usług.
Wymagania
Profil Kandydata:
-
min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub z obszaru sprzedaży;
-
mile widziane doświadczenie w branży automotive (rent a car, dział flotowy w sieciach dealerskich) i/lub w logistyce;
-
bardzo dobre umiejętności negocjacyjne;
-
znajomość rynku automotive w szczególności e-mobility;
-
znajomość narzędzi typu
-
atutem będzie doświadczenie we współpracy z dużymi klientami flotowymi oraz ich pozyskiwaniem;
-
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktu z innymi;
-
umiejętność pracy w zespole, samodzielnego planowania pracy i reagowania na zmiany;
-
znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
-
czynne prawo jazdy kat.B;
-
otwartość na podróżowanie.
-
-
Opiekun Klienta
Ekoen- Zielona Góra
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
obsługa Klienta, aktywna sprzedaż artykułów dostępnych w menu oraz sprzedaż energii elektrycznej do ładowania pojazdów;
-
informowanie klientów o ofercie sprzedażowej;
-
obsługa części gastronomicznej: przygotowanie i podanie napojów oraz dań gorących i zimnych;
-
pomoc w obsłudze urządzeń technicznych stosowanych na stacji;
-
stosowanie określonych metod i form prezentacji towarów oraz ich uzupełnianie;
-
obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, rozliczanie kasy;
-
kontrolowanie stanów magazynowych, przyjmowanie oraz dokumentowanie dostaw towarów;
-
realizowanie i przestrzeganie procedur dotyczących przyjmowania i rozpatrywania reklamacji;
-
dbanie o stanowisko pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony przeciwpożarowej;
-
dbałość o dobre imię i renomę Pracodawcy.
Wymagania
Profil Kandydata:
-
doświadczenie w pracy w gastronomii, obsłudze klienta oraz w sprzedaży detalicznej;
-
dbałość o dobre relacje z klientem;
-
mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego;
-
umiejętności sprzedażowe oraz pracy w zespole;
-
zainteresowanie nowymi technologiami;
-
gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku 06:00-14:00/11:00-19:00;
-
cechuje Cię wysoka kultura osobista, komunikatywność, cierpliwość, zaangażowanie, automotywacja, wykazywanie inicjatywy oraz uczciwość;
-
aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć ich wykonania;
-
mile widziane czynne prawo jazdy kat.B;
-
obsługa komputera, pakiet MS Office, mile widziana obsługa kasy z systemem POS.
-
-
Kierownik Operacyjny
Ekoen- Zielona Góra
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
zarządzanie operacyjne i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sieci stacji EKOEN;
-
współtworzenie strategii handlowej firmy i opieka nad kluczowymi klientami EKOEN;
-
optymalizacja procesów operacyjnych w tym opracowanie Podręcznika Operacyjnego;
-
inicjowanie i wprowadzanie usprawnień w ramach świadczonych usług;
-
projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań logistycznych na stacjach EKOEN;
-
efektywne zarządzanie podległymi zespołami obsługującymi stacje EKOEN;
-
współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji zadań;
-
koordynacja procesów uruchomienia nowych stacji EKOEN- tworzenie procedur i standardów (m.in. obsługi klienta, prezentacji wizualnej);
-
nadzorowanie organizacji pracy stacji, wyznaczanie priorytetów i celów oraz sposobów ich realizacji;
-
dbałość o szczegóły w utrzymaniu wyglądu stacji;
-
reprezentowanie interesów firmy w kontaktach z dostawcami i podwykonawcami spółki;
-
nadzorowanie zgodności działania stacji z przepisami prawa.
Wymagania
Profil Kandydata:
-
min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku - realizacja projektów o podobnym zakresie, gdzie głównym elementem był nadzór nad operacyjnym działaniem obiektów gastronomicznych;
-
wykształcenie wyższe o profilu zbliżonym do Zarządzania/Ekonomiczne;
-
znajomości przepisów z zakresu prawidłowego działania obiektów gastronomicznych;
-
znajomość przepisów prawa budowlanego;
-
znajomość procedur i standardów (m.in. obsługi klienta, prezentacji wizualnej);
-
zarządzanie zespołami w rozproszonych lokalizacjach;
-
silna motywacja osobista;
-
bardzo dobra komunikacja i umiejętność pracy w zespole;
-
umiejętność pracy pod wpływem dużego stresu;
-
umiejętność samodzielnego planowania pracy i reagowania na zmiany;
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
-
prawo jazdy kat B.;
-
otwartość na podróżowanie.
-