Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Foreign Personnel Service sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Jako Foreign Personnel Service sp. z o.o., jesteśmy dumni, że możemy przedstawić się jako wiodąca agencja zatrudnienia w Polsce. Nasza specjalność to outsourcing, pośrednictwo pracy oraz doradztwo personalne. Jesteśmy ekspertami w tworzeniu mostów międzykulturowych, łącząc pracodawców z Polski z wykwalifikowanymi pracownikami z takich krajów jak Ukraina, Białoruś, Gruzja, Mołdawia, Wietnam, Filipiny, Indie, Bangladesz i Nepal.
Nasza działalność opiera się na solidnych fundamentach, które pozwalają nam spełniać najwyższe standardy HR. Przestrzegamy kodeksu postępowania Responsible Business Alliance, co świadczy o naszym zaangażowaniu w odpowiedzialne i etyczne praktyki biznesowe. Dzięki temu zapewniamy naszym pracownikom godne warunki pracy, a naszym klientom – usługi najwyższej jakości.
W Foreign Personnel Service rozumiemy, jak ważna jest adaptacja do zmieniającego się rynku pracy. Dlatego też prowadzimy rekrutację za pośrednictwem naszej własnej sieci biur, co pozwala nam na szybkie i efektywne dopasowanie kandydatów do potrzeb największych zakładów pracy w Polsce. Jesteśmy dumni z naszego partnerstwa w kampanii społecznej „Partnerstwo i Zatrudnienie”, które podkreśla nasze zaangażowanie w tworzenie trwałych i pozytywnych zmian w społeczeństwie.
Nasze usługi są zawsze dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, a nasza gwarancja to obsługa pracowników zgodnie z przepisami prawa, z poszanowaniem ich godności i praw. Współpraca z nami to pewność, że zarówno pracodawcy, jak i pracownicy są traktowani z należytym szacunkiem i profesjonalizmem.
W Foreign Personnel Service wierzymy, że nasza różnorodność jest naszą siłą. Rekrutując pracowników z różnych kultur, wnosimy świeże perspektywy i umiejętności do polskiego rynku pracy, co przekłada się na sukces naszych klientów. Jesteśmy gotowi na przyszłość, a nasze zaangażowanie w innowacje i jakość usług sprawia, że jesteśmy liderem w branży.
Zapraszamy do współpracy z Foreign Personnel Service – razem możemy osiągnąć więcej.
Inżynier Łódź Księgowy Łódź Mechanik Łódź Pracownik produkcji Łódź Specjalista ds. zakupów lub zaopatrzenia Łódź
inżynieria / technologia / technika księgowość / ekonomia produkcja / przemysł sprzedaż / zakupy bankowość / finanse
Oferty pracy Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
-
Elektromonter
Klient portalu- 25-25 € brutto / godz.
- Szwajcaria
- umowa o pracę
Polecana PopularnaDodana -
HYDRAULIK / MONTER INSTALACJI
Techvisie B.V.- 2 000-3 000 € netto (+ VAT) / mies.
- Holandia
- umowa agencyjna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Mapa Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Siedziba główna
Godziny otwarcia Foreign Personnel Service sp. z o.o.
poniedziałek | 09:00 - 17:00 |
wtorek | 09:00 - 17:00 |
środa | 09:00 - 17:00 |
czwartek | 09:00 - 17:00 |
piątek | 09:00 - 17:00 |
sobota | Zamknięte |
niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Globalne zasoby ludzkie
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Sprawność i transparentność rekrutacji gwarantuje fakt, że proces jest realizowany bez udziału pośredników, tylko i wyłącznie przez pracowników biur zagranicznych spółki (w przypadku Ukrainy i Gruzji) lub licencjonowanych, doświadczonych partnerów (w przypadku Wietnamu). Klientami FPS są największe polskie fabryki. Od kandydatów nie są pobierane żadne opłaty, przez co proces spełnia najwyższe standardy etycznej międzynarodowej rekrutacji.
- Miasto
- Łódź
- Siedziba główna
- Łódź, Woj. Łódzkie
- Branża
- Kadry i rekrutacja
- Specjalizacje
- Międzynarodowa rekrutacja, HR Partner, Etyczna rekrutacja, Dobór personalny i Outsourcing pracy
Rok założenia
2015
Liczba pracowników
11–50
Liczba obserwujących
1199
Foreign Personnel Service sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Praca Foreign Personnel Service sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Inżynier ds. dokumentacji technicznej (przyrządy i narzędzia)
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Słupsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie rejestrów wyposażenia produkcyjnego
-
Tworzenie instrukcji obsługi oraz konserwacji
-
Przygotowywanie zestawów dokumentów dla wyposażenia produkcyjnego
-
Tworzenie projektów tabliczek znamionowych oraz zlecenie ich wykonania
-
Przekazywanie wyposażenia produkcyjnego do działów Produkcji oraz Utrzymania Ruchu
-
Tworzenie list materiałów potrzebnych do produkcji wyposażenia produkcyjnego,
-
Przeprowadzenie analiz ryzyka oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji dla procesów certyfikacji CE
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Umiejętność czytania i tworzenia dokumentacji 2D
-
Znajomość norm rysunkowych oraz wiedza z zakresu norm wymiarowania technicznego
-
Znajomość j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
-
Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z docelowym Pracodawcą
-
Wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia i kwalifikacji
-
Benefity: dodatek za brak absencji, trzynasta pensa, dofinansowanie do pakietu sportowego i medycznego, ubezpieczenie grupowe, przy dłuższym zatrudnieniu dodatek stażowy
-
Udział w projektach na poziomie lokalnym jak i międzynarodowym
-
Rozwój umiejętności zawodowych i ciągłe podnoszenie kwalifikacji
-
Dobrą atmosferę w pracy
-
Codzienny kontakt z językiem obcym
-
Planowanie i rozwój kariery
-
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6:50-15:10/5:50-14:10
-
Zapewniamy niezbędne narzędzia: komputer i telefon służbowy
-
-
Inżynier - Konstruktor
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Słupsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
konstruowanie nowoczesnych rozwiązań technicznych i wprowadzanie zmian w już istniejących
-
nadzór nad wykonywaniem prototypów oraz testowaniem nowych rozwiązań
-
pilotowanie badań certyfikacyjnych
-
współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe techniczne,
-
Minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na stanowisku konstruktor lub technolog produkcji
-
Znajomość programu CAD np.: Solidworks, Catia, Inventor
-
Znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym
-
Umiejętność komunikacji, pracy w zespole oraz szybkiego uczenia się
-
Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z docelowym Pracodawcą
-
Wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia i kwalifikacji
-
Benefity: dodatek za brak absencji, trzynasta pensa, dofinansowanie do pakietu sportowego i medycznego, ubezpieczenie grupowe, przy dłuższym zatrudnieniu dodatek stażowy
-
Udział w projektach na poziomie lokalnym jak i międzynarodowym
-
Rozwój umiejętności zawodowych i ciągłe podnoszenie kwalifikacji
-
Dobrą atmosferę w pracy
-
Codzienny kontakt z językiem obcym
-
Planowanie i rozwój kariery
-
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6:50-15:10/5:50-14:10
-
Zapewniamy niezbędne narzędzia: komputer i telefon służbowy
-
-
Księgowy/Księgowa
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Słupsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
-
Zakres obowiązków
-
analiza transakcji magazynowych;
-
analiza kosztów materiałów;
-
wycena i zamkniecie autobusów i podwozi w systemie;
-
prowadzenie rejestru sprzedaży autobusów i podwozi;
-
bieząca aktualizacja i wprowadzanie nowych cen;
-
roczna aktualizacja cen;
-
analiza częsci przestarzałych (Obsolet);
-
analiza niezafakturowanych przesyłek i uzgadnianie sald z dostawcami;
-
wyjaśnianie niezgodności w ilościach i cenach na fakturach z Działem Zakupów i Magazynem;
-
przygotowywanie raportów i analiz w obszarze planowania materiałowego.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, finanse i pokrewne);
-
3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rozliczeń materiałowych,
-
dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
-
dobra organizacja pracy;
-
praktyczna znajomość pakietu MS Office;
-
rozwinięte zdolności analityczne;
-
odpowiedzialność, terminowość i inicjatywa w działaniu;
-
komunikatywność;
-
umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej;
-
znajomość programów ERP (AX).
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie u docelowego pracodawcy,
-
udział w projektach na poziomie lokalnym jak i międzynarodowym,
-
rozwój umiejętności zawodowych i ciągłe podnoszenie kwalifikacji,
-
dobrą atmosferę w pracy,
-
codzienny kontakt z językiem obcym,
-
planowanie i rozwój kariery
-
-
Inżynier produktu i procesu
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Słupsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
identyfikowanie oraz rozwiązywanie problemów dotyczących produktu oraz procesu
-
optymalizacje procesów produkcyjnych w celu poprawy jakości produktów, efektywności, aspektów BHP oraz ochrony środowiska
-
wsparcie w działaniach zespołu zarządzania produkcją
-
przygotowywanie i analizę instrukcji produkcyjnych i technologicznych oraz ich wprowadzanie na produkcję poprzez szkolenia wewnętrzne
-
realizację zadań projektowych zgodnie z procesem rozwoju produktu
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów
-
Znajomość j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
-
Umiejętność komunikacji, pracy w zespole oraz szybkiego uczenia się
-
Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z docelowym Pracodawcą
-
Wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia i kwalifikacji
-
Benefity: dodatek za brak absencji, trzynasta pensa, dofinansowanie do pakietu sportowego i medycznego, ubezpieczenie grupowe, przy dłuższym zatrudnieniu dodatek stażowy
-
Udział w projektach na poziomie lokalnym jak i międzynarodowym
-
Rozwój umiejętności zawodowych i ciągłe podnoszenie kwalifikacji
-
Dobrą atmosferę w pracy
-
Codzienny kontakt z językiem obcym
-
Planowanie i rozwój kariery
-
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6:50-15:10/5:50-14:10
-
Zapewniamy niezbędne narzędzia: komputer i telefon służbowy
-
-
Kontroler finansowy
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Kwidzyn
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Przygotowywanie comiesięcznych raportów finansowych na potrzeby firmy.
-
Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu.
-
Wprowadzanie nowych rozwiązań z zakresu controllingu.
-
Przygotowywanie i nadzór nad realizacja budżetu.
-
Kontroling kosztów i wydatków.
Wymagania
-
Mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu finansów.
-
Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
-
Dokładność i wysoka samodzielność.
-
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
Oferujemy
-
Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
-
Możliwość realizowania ciekawych projektów.
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
-
Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
-
Benefity pozapłacowe.
-
-
Mechanik
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Kwidzyn
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie bieżących napraw i konserwacji maszyn,
-
Przegląd techniczny maszyn i urządzeń.
-
Montaż i odbiór techniczny maszyn oraz urządzeń.
-
Konstruowanie urządzeń na potrzeby produkcyjne.
Wymagania
-
Wykształcenie zawodowe lub wyższe mile widziany kierunek mechanika.
-
Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
-
Umiejętność obsługi obrabiarek.
-
Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
-
Wysoka samodzielność w pracy.
Oferujemy
-
Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
-
Możliwość realizowania ciekawych projektów.
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
-
Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
-
Benefity pozapłacowe.
-
-
Inżynier Procesu
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Kwidzyn
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Wprowadzenie nowych produktów.
-
Kontrolę poprawności dokumentacji technicznej.
-
Analizę wyników jakościowych.
-
Przygotowywanie, rozpowszechnianie i archiwizowanie dokumentacji produkcyjnej.
-
Wdrażanie nowych komponentów do produkcji.
-
Wsparcie działu produkcji w zakresie nadzoru na technologią i jakością produktu.
Wymagania
-
Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne.
-
Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
-
Umiejętność korzystania z narzędzi jakościowych FMEA CONTROL PLAN, PDCA.
-
Znajomość IATF 169494, ISO 14001.
-
Znajomość zagadnień technicznych.
-
Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy
-
Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
-
Możliwość realizowania ciekawych projektów.
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
-
Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
-
Benefity pozapłacowe.
-
-
Główny księgowy
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Kwidzyn
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie pełnej księgowości.
-
Odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie i kontrolę deklaracji podatkowych CIT, VAT.
-
Nadzór nad poprawnością dokumentów i prawidłowością operacji księgowych.
-
Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych.
-
Przygotowywanie rocznych i miesięcznych sprawozdań finansowych.
-
Zarządzanie podległym zespołem.
-
Czynny udział w podejmowaniu ważnych decyzji spółki.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
-
Min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
-
Bardzo dobra znajomość MS Office.
-
Samodzielność w działaniu.
-
Skrupulatność, dokładność.
-
Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy
-
Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
-
Możliwość realizowania ciekawych projektów.
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
-
Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
-
Benefity pozapłacowe.
-
-
Specjalista ds. zakupów
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Kwidzyn
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Bieżący kontakt z dostawcami.
-
Wprowadzanie i korygowanie zamówień.
-
Koordynacja i kontrola dostaw materiałów.
-
Sprawdzanie dostępności materiałów produkcyjnych.
-
Zbieranie ofert sprzedaży i generowanie zamówień na materiały.
-
Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe mile widziany kierunek logistyka.
-
Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
-
Znajomość rynku przewodów i komponentów elektrycznych.
-
Wysoka samodzielność w pracy.
-
Umiejętność negocjacji.
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze systemu ERP.
Oferujemy
-
Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
-
Możliwość realizowania ciekawych projektów.
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
-
Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
-
Benefity pozapłacowe.
-
-
Koordynator Utrzymania Ruchu
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Kwidzyn
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie podległym zespołem.
-
Kontrolowanie jakości pracy pracowników.
-
Nadzorowanie pracy maszyn i urządzeń.
-
Egzekwowanie przestrzegania przepisów BHP.
-
Usuwanie awarii
-
Kontrola eksploatacji urządzeń.
Wymagania
-
Mile widziane wykształcenie wyższe.
-
Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
-
Umiejętność czytania schematów elektrycznych.
-
Uprawnienia elektryczne do 1kV.
-
Uprawnienia do montażu urządzeń do 1kV.
-
Wysoka samodzielność w pracy
Oferujemy
-
Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
-
Możliwość realizowania ciekawych projektów.
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
-
Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
-
Benefity pozapłacowe.
-
-
Automatyk
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Nowy Dwór Mazowiecki
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Projektowanie układów sterowania dla nowych instalacji, przygotowanie oprogramowania do sterowników PLC, paneli HMI, SCADA, przede wszystkim Siemens, Sporadycznie Mitsubishi.
-
Uruchamianie systemów sterowania.
-
Szkoleniach użytkowników w zakresie obsługi technicznej i użytkowania systemów sterowania.
-
Przygotowywanie dokumentacji związanej z projektem.
-
Udział w serwisach u klientów.
-
Współpracę z innymi działami firmy w celu realizacji projektu.
Wymagania
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (znajomość sterowników Siemens oraz oprogramowania Siemens TIA Portal min, wersja 15 + WinCC Adv.
-
Mile widziane wyższe wykształcenie kierunkowe (automatyka, mechatronika).
-
Umiejętność czytania dokumentacji elektrycznej i pneumatycznej.
-
Komunikatywność, umiejętność przekazywania wiedzy.
-
Prawo jazdy kat B.
-
Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego.
Oferujemy
-
Możliwość realizowania ciekawych i ambitnych projektów.
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
-
Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
-
Benefity pozapłacowe: Karta multisport, opieka medyczna.
-
Pakiet relokacyjny.
-
-
Trade Marketing & merchandising specialist
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Working out optimal assortment planograms with sales teams for all categories on request of retailers across Europe
-
Defining and implementing optimised merchandising assortment plans that improve shopper experiences for an incremental turnover at the Point-of-Sales of retailers across Europe
-
Analysing the performance of existing assortment and display layouts in order to optimize them based on the sales data (rotation, turnover, profitability)
-
Supporting Product Management, Trade Marketing and Communication teams in the creation of inspiring Point-of-Sales visualisations for the successful product launches
-
Planning promotional activities calendar, working out trade marketing concepts and trade marketing tools for selected product groups, setting and enforcing distribution/quality goals
-
Cooperation with Marketing and Sales Teams
-
Planning and executing other trade marketing tasks
Wymagania
-
Bachelor degree as a must (business, marketing, sales or data analysis or related)
-
Accuracy and attention to detail
-
High commitment and independence
-
Minimum 3 years of professional experience in sales, trade/ customer/ shopper marketing or merchandising (preferably in FMCG or SMCG)
-
Fluency in English (B2) and communicative German (at least B1).
-
Strong analytical skills and enjoying working with numbers
-
Excellent knowledge of MS Office tools with emphasis on MS Excel and Power Point
-
Highly developed communication skills and creativity
-
Openness to development and constant broadening of competences
-
Flexibility and a problem-solving mindset
-
Good practical knowledge of space optimisation tools (Spaceman or other planogram tools) is a strong plus
-
Good knowledge of category management principles and merchandising standards is a strong plus
Oferujemy
-
Contract of employment (Permanent contract with a 3-months trial period)
-
Full time job with one shift
-
A lot of benefits i.e. Company social fund, Life group insurance- paid option, Product gifts
-
Attractive salery
-
Working tools like notebook and mobile
-