Jesteśmy profesjonalną organizacją świadczącą usługi wsparcia użytkownika oraz serwisu IT. Pracujemy dla segmentu korporacji międzynarodowych oraz dużych przedsiębiorstw i instytucji.


Działamy w Polsce, Niemczech i na Łotwie. Realizujemy duże, ciekawe projekty, m.in. dla klientów sektorów telekomunikacyjnego, retail, bankowego i paliwowego.


 

Klaster Serwisowy Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) inżynieria / technologia / technika administracja biurowa / praca biurowa magazyn

Oferty pracy Klaster Serwisowy Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024

Mapa Klaster Serwisowy Sp. z o.o.

Siedziba główna

Klaster Serwisowy Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
Klaster Serwisowy Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Gdańsk
  3. Warszawa

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Klaster Serwisowy Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista IT/Helpdesk

    Klaster Serwisowy Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków


      • zdalne wsparcie użytkowników i obsługa zgłoszeń w obszarze IT: (komputery osobiste, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne, pakiet Office)
      • analiza, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
      • udzielanie porad informatycznych
      • konfiguracja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
      • monitorowanie i analiza wydajności systemów IT
      • realizacja zadań administracji, wsparcia i utrzymania systemów IT
      • aktualizacja bazy wiedzy, wsparcie w tworzeniu procedur utrzymania
      • wspomaganie działu serwisu (prace wdrożeniowe u Klientów)

      Wymagania


      • znajomość budowy i funkcjonowanie sprzętu komputerowego
      • znajomość na poziomie administracyjnym systemów Windows/Linux
      • znajomość zagadnień Active Directory i/lub systemy backup / macierze dyskowe
      • umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych
      • gotowość do pracy w trybie zmianowym
      • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
      • komunikatywność oraz asertywność
      • mile widziana znajomość na poziomie serwisowym komputerów klasy PC, drukarek i innego sprzętu IT (montaż/ wymiany podzespołów/ diagnoza)

      Oferujemy


      • ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku klientów i dostawców IT
      • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia Twoich kwalifikacji
      • świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
      • pracę na pełny etat (umowa o pracę), bądź umowa zlecenia (studenci)
      • dostęp do najnowszych technologii i szkolenia u naszych Partnerów
      • elastyczny czas pracy

Pracodawcy w Warszawie i okolicy