Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
FOODjobs sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Witaj! Jesteśmy FOODjobs Sp. z o.o., Twoim zaufanym partnerem w świecie rekrutacji specjalistycznej. Nasze korzenie tkwią w malowniczym Kielcach, skąd rozciągamy nasze usługi na całą branżę internetową. Specjalizujemy się w portalach internetowych, które są mostem łączącym profesjonalistów z branży inżynieryjnej, technologicznej, technicznej, a także z sektora sprzedaży, zakupów, zarządzania i dyrekcji. Nie zapominamy również o tych, którzy pasjonują się badaniami i rozwojem oraz o specjalistach od administracji biurowej. Nasza działalność to nie tylko rekrutacja. Oferujemy również profesjonalne doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, wspierając naszych klientów w osiąganiu ich biznesowych celów. Jesteśmy także agencją reklamową, która z pasją tworzy strategie komunikacji dla marek, które chcą się wyróżnić i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. W naszej pracy kierujemy się przekonaniem, że każdy detal ma znaczenie, a sukces naszych klientów jest również naszym sukcesem. Dzięki naszemu zaangażowaniu i doświadczeniu, pomagamy budować zespoły, które są w stanie zmieniać oblicze branży i prowadzić firmy do nowych, nieznanych dotąd szczytów. Zapraszamy do współpracy z FOODjobs Sp. z o.o. – razem możemy osiągnąć więcej!
Przedstawiciel handlowy Kielce Technolog żywności Kielce Kierownik Kielce Technolog Kielce Specjalista ds. obsługi klienta Kielce
inżynieria / technologia / technika sprzedaż / zakupy zarządzanie / dyrekcja badania i rozwój administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy FOODjobs Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
Firma najczęściej oferuje
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Karta MultiSport
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 21.11.2023
Mapa FOODjobs Sp. z o.o.
Siedziba główna
FOODjobs Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Profil firmy:
FOODjobs Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kielce
- Warszawa
- Poznań
- Kraków
- Gdańsk
- Gliwice
- Bielsko-Biała
- Koszalin
- Wrocław
- Czempin
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca FOODjobs Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Koordynator ds. Marketingu
FOODjobs Sp. z o.o.- Nowy Targ
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
-
Współudział w opracowaniu strategii marketingowej
-
Współudział w tworzeniu budżetu dla działu marketingu
-
Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych
-
Opracowywanie raportów z prowadzonych działań
-
Koordynacja i nadzór nad materiałami marketingowo-promocyjnymi
-
Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe, etc.)
-
Współudział w negocjowaniu umów w zakresie marketingu
-
Współpraca z innymi działami firmy przy realizacji strategii i planów marketingowych
-
Współudział w koordynowaniu pracy zespołu
Wymagania
-
Doświadczenie w pracy w Dziale Marketingu – warunek konieczny
-
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji, negocjacyjne, analitycznego myślenia
-
Samodzielność i inicjatywa
-
J. angielski – w stopniu komunikatywnym
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Rynkowe wynagrodzenie, dopasowane do umiejętności i doświadczenia
-
Współpraca w firmie, która jest liderem na rynku
-
Uczestnictwo w nowatorskich projektach
-
Wpływ na rozwój organizacji
-
Pakiet medyczny
-
Dodatek relokacyjny
-
-
Kupiec
FOODjobs Sp. z o.o.- Nowy Targ
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Opracowanie i wdrożenie strategii zakupowej na rynki światowe
-
Stworzenie planów zaopatrzenia w surowce potrzebne do produkcji
-
Zbieranie i tworzenie baz danych dotyczących obecnych i potencjalnych dostawców
-
Nawiązywanie dobrych relacji z dostawcami firmy
-
Analiza obecnych umów z dostawcami, negocjacje i aktualizacje warunków współpracy
-
Koordynacja pierwszych dostaw i ilości produktów wspólnie z innymi działami
-
Współpraca z działem jakości w zakresie wytycznych dla surowców, opakowań i innych elementów produkcji
-
Budowanie kultury oszczędności kosztów zaopatrzenia
-
Analiza trendów i dostępności materiałów do produkcji
Wymagania
-
Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zakupami
-
Doświadczenie w zarzadzaniu projektami
-
Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne, analitycznego myślenia
-
Bardzo dobra znajomość j. angielskiego – kontakt z dostawcami również spoza Polski
-
Komunikatywność, samodzielność, otwartość
-
Profesjonalne podejście do zadań
-
Mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej
Oferujemy
• Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju, na podstawie umowy o pracę
-
Stanowisko w rozwijającej się firmie, wśród ludzi odważnych, ceniących partnerskie i szczere relacje w zespole
-
Pakiet medyczny
-
Realna możliwość rozwoju i wpływu na rozwój organizacji przez zaangażowanie w swoim obszarze
-
Wsparcie w procesie relokacji – dodatek relokacyjny
-
-
Automatyk
FOODjobs Sp. z o.o.- Kielce
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Tworzenie i modernizowanie systemów elektrycznych (skrzynek elektrycznych), służących do uruchomienia pomp dla centralnych systemów mycia
-
Konserwacja, naprawa i modernizacja układów automatyki
-
Usuwanie usterek i awarii układów sterowania
-
-
Utrzymanie w pełnej sprawności maszyn i urządzeń technicznych znajdujących się w zakładzie w automatyki, programowania maszyn, automatyzacji procesów, etc.
-
Realizacja procesów napraw zgodnie ze standardami
Wymagania
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Obsługi komputera
-
Zaangażowanie w powierzone obowiązki
-
Dyspozycyjność
-
Sumienność, dokładność
-
Dodatkowo mile widziana znajomość bezpiecznej produkcji
-
Uprawnienia do 1kV
Oferujemy
-
Umowę o pracę (pełny etat lub cześć etatu)
-
Możliwość rozwoju zawodowego
-
Wynagrodzenie dopasowane do umiejętności i doświadczenia
-
Możliwość szkoleń, podnoszenia swoich kwalifikacji
-
Ubezpieczenie zdrowotne (opłacane przez pracodawcę)
-
Możliwość dofinansowania do Karty Multisport
-
-
Kierownik Działu Jakości
FOODjobs Sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
-
Koordynacja pracy Działu Jakości i odpowiedzialność za zakład
-
Raportowanie do Dyrektora Jakości w drugim zakładzie
-
Prowadzenie dokumentacji jakościowej, tworzenie specyfikacji produktów
-
Budowanie, zwiększanie świadomości pracowników w zakresie systemu zarządzania jakością
-
Inicjowanie i koordynowanie działań zapewniających ciągłe doskonalenie systemu jakości
-
Zarządzanie reklamacjami, ewidencjonowanie, analiza przyczyn źródłowych oraz udzielanie odpowiedzi Klientom, monitorowanie tendencji zgłaszanych reklamacji
-
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych, reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych oraz kontroli instytucji nadzorujących
-
Współpraca z laboratoriami
-
Nadzór nad sprawami dotyczącymi ochrony środowiska w zakresie gospodarki niebezpiecznymi odpadami i ściekami
-
Współpraca z zespołem w obszarze Działu Jakości i innych jednostek w firmie
Wymagania
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane również osoby ze stanowisk Specjalista ds. Jakości
-
Znajomość procedur i zasad prawnych związanych z zakresem produkcji żywności
-
Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem systemami jakości
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem – mile widziane
-
Umiejętności negocjacyjne, analitycznego myślenia
-
Komunikatywność, samodzielność
-
Rozwinięte umiejętności interpersonalne
-
Mile widziana znajomość standardów BRC, IFS
-
Mile widziane doświadczenie w produkcji mleczarskiej
Oferujemy
• Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju, na podstawie umowy o pracę
-
Stanowisko w rozwijającej się firmie, wśród ludzi odważnych, ceniących partnerskie i szczere relacje w zespole
-
Pakiet medyczny
-
Realna możliwość rozwoju i wpływu na rozwój organizacji przez zaangażowanie w swoim obszarze
-
Wsparcie w procesie relokacji – dodatek relokacyjny
-
-
Inżynier ds. Sprzedaży Eksportowej z j. angielskim
FOODjobs Sp. z o.o.- Kielce
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów handlowych na rynkach eksportowych
-
Współudział w opracowywaniu oferty na poszczególne rynki eksportowe
-
Aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
-
Odpowiedzi na zapytania w temacie potrzeb stałych klientów – utrzymywanie biznesowych relacji
-
Negocjacje warunków współpracy oraz dbałość o utrzymywanie ustalonych warunków współpracy
-
Działania mające na celu wzrost sprzedaży produktów oraz ich udziału na poszczególnych rynkach
-
Bieżące raportowanie do bezpośredniego przełożonego
-
Stałe poszukiwanie innych kanałów sprzedaży produktów firmy na obecnych i nowych runkach eksportowych
-
Bezpośrednia współpraca z Działem: Obsługi Klienta, Produkcji, Logistyki
-
Kontakt z klientami międzynarodowymi – duże nastawienie na rozmowy telefoniczne, kontakt mailowy, spotkania on-line, podróże służbowe
-
Praca z systemem CRM
Wymagania
-
Z doświadczeniem w pracy na takim samym stanowisku: sprzedaż produktów na rynki zagraniczne – mile widziana branża techniczna
-
Z umiejętnością komunikacji w języku angielskim – warunek konieczny. Znajomość dodatkowego języka będzie dodatkowym atutem
-
Zaangażowanych i zmotywowanych
-
Którzy znajdują rozwiązania na pojawiające się trudności
Oferujemy
-
Dostępną ścieżkę kariery zawodowej
-
Awans stanowiskowy dopasowany do Twoich umiejętności
-
Umowę o pracę
-
Wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia zawodowego, podstawa + jasny system premii
-
Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
-
Pracę w zaangażowanym zespole opartą na partnerskich relacjach
-
Możliwość pracy bezpośrednio z osobami zarządzającymi organizacją
-
-
Technolog Procesowy
FOODjobs Sp. z o.o.- Kołobrzeg
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Definiowanie i kontrola procesu technologicznego
-
Nadzór nad dokumentacją technologiczną procesu produkcyjnego
-
Analiza procesów produkcji w celu zwiększenia wydajności przy odpowiednim poziomie jakości
-
Mapowanie parametrów procesu linii produkcyjnych – analiza, optymalizacja i standaryzacja procesów wytwarzania
-
Organizowanie i przeprowadzanie prób technologicznych
-
Realizowanie projektów technologicznych
-
Współpraca z innymi działami (Dział RD, Utrzymania Ruchu, Produkcji)
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe – Technologia Żywności lub pokrewne
-
Doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku
-
Znajomość prawa żywnościowego i systemów jakościowych
-
Dobra obsługa MS Office (Excel)
-
Profesjonalne i odpowiedzialne podejście do wykonywanych zadań
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Wynagrodzenie dopasowane do umiejętności i doświadczenia
-
Współpraca w firmie, która jest liderem na rynku
-
Uczestnictwo w nowatorskich projektach
-
Wpływ na rozwój organizacji
-
Ciekawa i odpowiedzialna praca w otwartym zespole
-
Dodatki pozapłacowe (tzw. dodatkowe benefity dofinansowanie do karty Multisport, dofinansowanie do nauki języków obcych)
-
-
Kierownik Zmiany
FOODjobs Sp. z o.o.- Koszalin
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie zmianą produkcyjną
-
Sporządzanie i nadzór nad realizacją planu produkcyjnego według bieżących zamówień
-
Nadzór nad pracą podległego zespołu – przestrzeganie czasu pracy oraz obecności
-
Zapewnienie dokumentacji procesu i realizowanych zamówień
-
Bieżące rozliczanie produkcji, surowców i opakowań
-
Zapewnienie prawidłowych warunków BHP i nadzór nad ich przestrzeganiem
Wymagania
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - min. 2 lata
-
Umiejętność zarządzania zespołem
-
Wykształcenie min. średnie
-
Bardzo dobra organizacja pracy
-
Umiejętność obsługi komputera
-
Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
-
Dyspozycyjność do pracy w systemie 2 zmianowym (godziny: 7-15; 15-23)
Oferujemy
-
Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
-
Wynagrodzenie adekwatne do realizowanych zadań wraz z pakietem socjalnym (m.in. ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty Multisport i karta medyczna)
-
Możliwość rozwoju zawodowego
-
Wsparcie w okresie wdrożenia
-
Niezbędne narzędzia do pracy
-
-
Key Account Manager
FOODjobs Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
-
Zakres obowiązków
-
Rozwój sprzedaży w Polsce, pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów.
-
Realizacja celów ilościowych i jakościowych w oparciu o KPI.
-
Odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży.
-
Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży kluczowych klientów dla asortymentu firmy m.in.: sieci w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, dystrybutorzy, klienci HoReCa.
-
Odpowiedzialność za pozyskiwanie i negocjacje warunków z klientami.
-
Współpraca z całym Działem Handlu i Marketingu w zakresie: realizacji pozyskanych kontraktów, obsługi klientów, nadzorowania i kontroli nad wynegocjowanymi warunkami, wszelkimi sprawami dotyczącymi sprzedaży.
-
Gotowość do pracy z klientami pracującymi na podległym rejonie.
-
Współudział w tworzeniu strategii firmy.
Wymagania
-
Znajomość rynku FMCG – żywność.
-
Doświadczenie w pracy z klientami typu: sieci nowoczesne, dystrybutorzy.
-
Pożądane min. 3 lata pracy z klientami w/w typu.
-
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętności analityczne, kreatywność, otwartość, umiejętność rozwiązywania trudności, nastawienie na wynik i na osiąganie celów.
-
Umiejętność ofertowania i nadzoru nad ofertami.
-
Obsługa programów komputerowych: Word, Excel, Power Point.
-
Umiejętność analizowania rentowności sprzedaży: ilości, wartości, rodzaje, klienci, koszty itp.
-
Zaangażowanie w powierzone zadania, odpowiedzialność, profesjonalizm, elastyczność i inicjatywa w działaniu.
Oferujemy
-
Praca w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B.
-
Możliwość realnego wpływu na rozwój organizacji.
-
Narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy.
-
Dodatkowe benefity: karta sportowa, opieka medyczna.
-
-
Koordynator Planowania Produkcji
FOODjobs Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Zapewnienie ciągłości produkcji przez koordynację planowania harmonogramu i zleceń produkcji
-
Praca z systemem ERP
-
Kontrola zapasów i produkcji dziennej
-
Optymalne wykorzystywanie dostępnych zasobów
-
Analiza wydajności i efektywności produkcji
-
Bieżąca korekta założeń produkcyjnych
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe (zarządzanie i inżynieria produkcji, logistyka lub pokrewne)
-
Doświadczenie w planowaniu produkcji (produkcja żywności)
-
Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel i Word)
-
Doświadczenie w pracy z systemem ERP
-
Umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole
-
Dobra organizacja czasu pracy
-
Samodzielność i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych zadań
Oferujemy
-
Umowę o pracę
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, realny wpływ na rozwój organizacji
-
Możliwość awansu stanowiskowego
-
Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon komórkowy
-
-
Doradca Techniczno-Handlowy z językiem rosyjskim
FOODjobs Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów handlowych na rynkach eksportowych
-
Współudział w opracowywaniu oferty na poszczególne rynki eksportowe – rynki wschodnie
-
Aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
-
Odpowiedzi na zapytania w temacie potrzeb stałych klientów – utrzymywanie biznesowych relacji
-
Negocjacje warunków współpracy oraz dbałość o utrzymywanie ustalonych warunków współpracy
-
Działania mające na celu wzrost sprzedaży produktów oraz ich udziału na poszczególnych rynkach
-
Bieżące raportowanie do bezpośredniego przełożonego
-
Stałe poszukiwanie innych kanałów sprzedaży produktów firmy na obecnych i nowych runkach eksportowych
-
Bezpośrednia współpraca z Działem: Obsługi Klienta, Produkcji, Logistyki
-
Kontakt z klientami międzynarodowymi – duże nastawienie na rozmowy telefoniczne, kontakt mailowy, spotkania on-line, podróże służbowe
-
Praca z systemem CRM
Wymagania
-
Z doświadczeniem w pracy na takim samym stanowisku: sprzedaż produktów na rynki zagraniczne – mile widziana branża techniczna
-
Z umiejętnością komunikacji w języku rosyjskim – warunek konieczny
-
Ze znajomością języka angielskiego i polskiego w stopniu komunikatywnym
-
Zaangażowanych i zmotywowanych
-
Którzy znajdują rozwiązania na pojawiające się trudności
Oferujemy
-
Dostępną ścieżkę kariery zawodowej
-
Awans stanowiskowy dopasowany do Twoich umiejętności
-
Umowę o pracę
-
Wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia zawodowego, podstawa + jasny system premii
-
Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
-
Pracę w zaangażowanym zespole opartą na partnerskich relacjach
-
Możliwość pracy bezpośrednio z osobami zarządzającymi organizacją
-
-
Doradca Techniczno-Handlowy
FOODjobs Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Aktywna sprzedaż asortymentu firmy (obszar obsługi województw: wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie)
-
Obsługa klientów firmy
-
Budowanie nowych relacji w oparciu o istniejącą bazę kontaktów oraz samodzielne przeprowadzanie rozpoznania rynku
-
Współtworzenie planu sprzedaży oraz jego realizacja
-
Spotkania z Klientami na terenie podległego regionu
-
Monitorowanie sytuacji w branży
-
Doradztwo Klientowi w zakresie asortymentu firmy (audyty w zakładach produkujących żywność)
Wymagania
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Bardzo dobra organizacja pracy własnej
-
Wysokie umiejętności interpersonalne
-
Umiejętność dopasowania się do warunków panujących w firmie
-
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
-
Czynne prawo jazdy kategorii B
-
Mile widziana znajomość obsługi Subiekt GT oraz Gestor GT
-
Znajomości obsługi komputera w środowisku Windows, MS Office
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Odpowiedzialną i istotną dla firmy pracę
-
Ścieżkę rozwoju zawodowego opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji
-
Narzędzia pracy niezbędne do realizacji Twoich zadań: samochód, laptop, telefon
-
-
Kierownik Produkcji
FOODjobs Sp. z o.o.- Nowy Dwór Mazowiecki
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie procesem produkcji
-
Nadzór nad realizacją planów produkcyjnych
-
Nadzór nad efektywnością i odpowiednią jakością produkcji
-
Organizacja procesów produkcyjnych
-
Podnoszenie efektywności procesów produkcyjnych
-
Wdrażanie rozwiązań optymalizujących procesy produkcyjne
-
Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem parku maszynowego
-
Zarządzanie podległym zespołem produkcyjnym
-
Raportowanie i analizy wydajności produkcji
-
Nadzór nad stanem zaopatrzenia w surowce
Wymagania
-
Min. 5 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania produkcją
-
Wykształcenie wyższe – inżynieria produkcji, zarządzanie produkcją
-
Doświadczenie w zarządzaniu grupą ok 100 pracowników
-
Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu
-
Umiejętności techniczne oraz znajomość zasad Lean Manufacturing
-
Umiejętności przywódcze
Oferujemy
-
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Zatrudnienie w firmie o najwyższych standardach bezpieczeństwa pracy
-
Profesjonalny proces adaptacyjny nowych pracowników
-
Realne możliwości rozwoju w strukturach firmy
-
Szeroki pakiet benefitów socjalnych – karty Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karty przedpłacone, karta lunch, lekcje angielskiego
-
Niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon
-
-
NPD Specialist
FOODjobs Sp. z o.o.- Świnoujście
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Kontrola procesu produkcji zgodnego z recepturami i specyfikacjami oraz eliminacja odchyleń w tym zakresie
-
Nadzór nad procesami technologicznymi w fabryce
-
Proponowanie sugestii i modyfikacji produktów zgodnie z możliwościami produkcyjnymi i strategią firmy
-
Opracowywanie dokumentacji produktowej potrzebnej do sprzedaży produktu
-
Nadzorowanie procesów w zakresie rozwoju nowych produktów
-
Nadzór nad treścią znakowań produktów i ich zgodnością z prawem
-
Usprawnienie obsługi klienta w zakresie warunków produktowych
Wymagania
-
Wykształcenie w zakresie technologii żywności (magister lub inżynier)
-
Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word, Power Point
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – mile widziana
-
Dokładność, regularność i dobra organizacja pracy
-
Dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
-
Przyjazny charakter w pracy
-
Kompleksowa wiedza biznesowa
-
Umiejętności analitycznego myślenia
-
Kreatywność
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie
-
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
-
Możliwość rozwoju zawodowego
-
Dofinansowanie edukacji oraz szkoleń zewnętrznych
-
Spotkania integracyjne
-
Bonusy wakacyjne i świąteczne
-
-
Technolog ds. Badań i Rozwoju Produktu
FOODjobs Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Budowanie koncepcji nowych produktów (R&D)
-
Rozwój produktu od fazy koncepcji do wdrożenia (receptura + technologia) oraz modyfikacja bieżącego asortymentu
-
Przeprowadzanie testów technologicznych w obszarze produkcji podczas rozwoju nowych produktów/technologii, weryfikacji nowych surowców
-
Opracowywanie, kompletowanie i regularna kontrola dokumentacji produktu (receptury, specyfikacje, kalkulacje) zgodnie z obowiązującym prawem i normami
-
Poszukiwanie nowych i innowacyjnych surowców i rozwiązań technologicznych, w celu poprawy jakości produktów oraz optymalizacji kosztów ich wytworzenia
-
Prowadzenie prac w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technologicznych
-
Zbieranie i monitorowanie wszystkich szczegółów dotyczących weryfikacji surowców/produktu
-
Organizowanie paneli sensorycznych oraz czynności sprawozdawczych
Wymagania
-
Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w przemyśle spożywczym – najlepiej w obszarze R&D
-
Wykształcenie wyższe o specjalizacji: technologia żywności
-
Praktyczna znajomość zagadnień i procesów technologicznych w przemyśle spożywczym
-
Znajomość prawa żywnościowego, w tym przepisów z zakresu znakowania żywności, dodatków do żywności oraz suplementów
-
Doświadczenie w zarządzaniu projektami
-
Zaangażowanie w realizację projektów i otwartość na innowacje
-
Umiejętność pracy w zespole, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
-
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodną komunikację, język niemiecki – mile widziany
-
Praktyczna znajomość MS Office
Oferujemy
-
Wynagrodzenie rynkowe
-
Możliwość rozwoju zawodowego
-
Szkolenia
-
Uczestnictwo w nowatorskich projektach
-
Ciekawą i odpowiedzialną pracę
-
Pracę w młodym i otwartym zespole
-
-
Młodszy Technolog
FOODjobs Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
Wsparcie w opracowywaniu nowych wyrobów spożywczych z kategorii zamienników mięsa:
-
Udział w opracowywaniu receptur
-
Analiza wartości odżywczych
-
Analiza receptur pod kątem jakościowym i bezpieczeństwa żywności
-
Przygotowywanie prototypów produktów w skali laboratoryjnej
-
Analiza specyfikacji surowców
-
Wsparcie w prowadzeniu projektów wdrożeniowych
-
Wpływ na rozwój portfolio surowcowego, współpraca z dostawcami
-
Współpraca z laboratoriami pod kątem ofertowania i zlecania analiz
-
Udział w pracach nad etykietami
-
Analiza sensoryczna
-
Prowadzenie analizy rynku
-
Analiza trendów panujących na rynku spożywczym
-
Przygotowywanie danych do marketingu
-
Współpraca z działem marketingu w odniesieniu do bieżących projektów
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe z zakresu: Wyższe z zakresu: Technologii Żywności, Biotechnologii, Towaroznawstwa, Inżynierii Produkcji, Inżynierii Procesowej
-
Wiedza z zakresu: technologii żywności, produkcji i parku maszynowego, integracji składników żywności, bezpieczeństwa żywności, podstaw prawa żywnościowego
-
M.in. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – warunek konieczny
-
Dobra znajomość programu Excel
-
Mile widziane potwierdzone szkolenia typu audytor wewnętrzny IFS/FSSC/BRC
-
Umiejętność prowadzenia dokumentacji projektowej
-
Umiejętność pracy z maszynami przemysłu spożywczego
-
Zainteresowanie trendami marketingowymi
-
Wielozadaniowość
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Możliwość realnego rozwoju zawodowego
-
Wsparcie w procesie adaptacji
-
Opieka Medyczna
-
Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop
-
-
Młodszy Specjalista ds. Znakowania i Etykiet
FOODjobs Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
Bieżący nadzór nad przepisami prawa żywnościowego
-
Weryfikacja informacji na temat żywności
-
Weryfikacja etykiet wyrobów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ich aktualizacja
-
Wsparcie w sporządzaniu dokumentacji dla nowych wyrobów
-
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie opracowania i aktualizacji etykiet produktów oraz strony produktowej
-
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe – technologia żywności, towaroznawstwo, zarządzanie jakością
-
Wiedza z zakresu: żywności i żywienia człowieka, prawa żywnościowego, bezpieczeństwa żywności, znakowania żywności i suplementów diety, wzbogacania żywności, integracji składników żywności, znajomość przepisów dot. materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
-
Dobra znajomość programu Excel
-
Mile widziane potwierdzone szkolenia typu audytor wewnętrzny IFS/FSSC/BRC
-
Umiejętność prowadzenia dokumentacji projektowej
-
Znajomość zagadnień z zakresu suplementacji i fortyfikacji żywności
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Możliwość realnego rozwoju zawodowego
-
Wsparcie w procesie adaptacji
-
Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop
-
-
Specjalista ds. Zakupów
FOODjobs Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Analiza zapotrzebowania oraz zapewnianie zaopatrzenia w zakresie surowców, opakowań i towarów handlowych zgodnie z polityką zakupów pracodawcy
-
Składanie zamówień u dostawców, obsługa i kontrola poprawności faktur zakupowych
-
Dbałość o terminowość dostaw
-
Kontrola jakości realizowanych dostaw – we współpracy z Działem Jakości
-
Kontakt z dostawcami w ramach procesu reklamacyjnego
-
Prowadzenie bazy dostawców i jej stały rozwój
-
Współudział w procesach analizy potrzeb zakupowych, analizy ofert dostawców, negocjacji – razem z Kupcem odpowiedzialnym za określone portfolio
-
Stałe optymalizowanie cen oraz alternatyw dla kupowanych asortymentów
-
Negocjowanie warunków współpracy
-
Budowanie długoterminowych relacji – najwyższa jakość przy najniższej cenie
-
Kontrola dokumentacji dotyczącej: zamówień, dostaw, reklamacji,
-
Raportowanie do bezp. Przełożonego
Wymagania
-
Doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku (Dział Zakupów, Dział Jakości, Łańcuch Dostaw, etc.)
-
Wykształcenie wyższe z zakresu, np..: Zarządzanie i Marketing, Ekonomia, Logistyka, Technologia Żywienia, Towaroznawstwo
-
Profesjonalne podejście do wykonywanych zadań
-
Samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
-
Odpowiedzialność za powierzony obszar i konsekwencja w działaniu
-
Wysokie umiejętności analityczne, skrupulatność
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Znajomość j. angielski – komunikatywny
-
Umiejętność poruszania się w pakiecie MsOffice – w tym dobra znajomość Excel
Oferujemy
-
Umowę o pracę na pełen etat
-
Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon)
-
Szkolenie wdrożeniowe
-
Możliwość współpracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży FMCG
-
-
Dyrektor Obszaru Sprzedaży
FOODjobs Sp. z o.o.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- dyrektor/prezes
-
Zakres obowiązków
-
Wdrażanie polityki handlowej jednego z największych przetwórców mięsa i producenta wędlin w Polsce
-
Zarządzanie zespołem sprzedaży
-
Podejmowanie działań nakierowanych na zwiększenie sprzedaży
-
Monitorowanie rynku i działań konkurencji
-
Realizacja założeń budżetowych
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe
-
Min. 3 lata doświadczenia w handlu w branży FMCG
-
Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
-
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i managerskie
-
Umiejętność pracy pod presją czasu
-
Doświadczenie w branży mięsnej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u lidera w branży mięsnej
-
Stałe wynagrodzenie i systemem premiowy rozliczany w zależności od osiąganych wyników
-
Program sprawnego wdrożenia do organizacji
-
Pracę w zespole nastawionym na współpracę, wymianę doświadczeń i realizację zadań
-
-
Specjalista ds. Zakupów (branża techniczna)
FOODjobs Sp. z o.o.- Kielce
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Realizacja zakupów: głównie surowce pod produkcję techniczną – stal, narzędzia, urządzenia, maszyny, etc.
-
Analiza zasobów i zapotrzebowania
-
Zachowanie płynności w dostawach towarów
-
Negocjacje handlowe z dostawcami
-
Dbałość o biznesowe relacje z dostawcami firmy
-
Poszukiwanie dostawców, negocjowanie warunków
-
Realizowanie polityki działu zakupów
-
Analizowanie działań, tworzenie raportów, prowadzenie statystyk
Wymagania
-
Minimum 2 lata doświadczenia związanego z zakupami
-
Komunikatywna znajomość j. angielskiego – mile widziana
-
Swobodne poruszanie się w pakiecie MS Office
-
Umiejętności negocjacyjne
-
Dobra organizacja pracy
-
Zaangażowanie w powierzone zadania
-
Profesjonalne i odpowiedzialne podejście
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Wynagrodzenie dopasowane do umiejętności i doświadczenia
-
Pracę w rozwijającej się firmie
-
Ubezpieczenie zdrowotne
-
Możliwość szkoleń, podnoszenia swoich kwalifikacji
-
-
Specjalista ds. rozliczania produkcji
FOODjobs Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
Rozliczanie surowców i materiałów używanych do produkcji
-
Bieżące monitorowanie raportów produkcyjnych
-
Analiza danych
-
Sporządzanie raportów i zestawień
-
Współpraca z zespołem w dziale produkcji
Wymagania
-
Bardzo dobra znajomość MS Excel
-
Umiejętność analitycznego myślenia i wyszukiwania powiązań przyczynowo-skutkowych
-
Wdrażanie rozwiązań ułatwiających rozliczanie produkcji
-
Wykształcenie minimum średnie ( mile widziane wyższe)
-
Dobra organizacja czasu pracy
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
Oferujemy
-
Umowę o pracę
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, realny wpływ na rozwój organizacji
-
Możliwość awansu stanowiskowego
-
Dobrą atmosferę w zespole gdzie liczy się współpraca zespołowa
-
Narzędzia pracy: komputer, telefon komórkowy
-