W sercu Książenic, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, znajduje się nasza firma – KRYZOS ROBERT BORKOWSKI. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią dynamicznie rozwijającego się sektora transportowego, oferując usługi z zakresu transportu osobowego, towarowego, spedycji i logistyki. Nasza działalność opiera się na solidnych fundamentach, gdzie bezpieczeństwo, punktualność, jakość i pełna satysfakcja naszych klientów stanowią o naszym priorytecie.


Z wieloletnim doświadczeniem na rynku, wypracowaliśmy wysoki poziom wiedzy i kompetencji, które pozwalają nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Nasza flota pojazdów klasy COMFORT, wyposażona w klimatyzację, nawigację i system GPS, jest naszą wizytówką i gwarantem konkurencyjności. Dzięki temu, nasi klienci mogą cieszyć się komfortem i bezpieczeństwem podróży, niezależnie od celu i odległości.

Jesteśmy obecni na całym terytorium Unii Europejskiej, realizując przewozy międzynarodowe, w tym do takich krajów jak Niemcy, Austria, Czechy i Słowacja. Rozumiemy potrzeby naszych klientów i staramy się sprostać im, oferując kompleksową usługę transportu osobowego w relacjach b2b, która jest dopasowana do indywidualnych wymagań i oczekiwań.

W naszej codziennej pracy kierujemy się zasadami, które są odzwierciedleniem naszych wartości. Zawsze stawiamy na rozwój i doskonalenie naszych usług, aby nie tylko spełniać, ale i przewyższać oczekiwania naszych klientów. Wierzymy, że to właśnie zaangażowanie w to, co robimy, oraz nieustanne dążenie do doskonałości, są kluczem do sukcesu.

Zapraszamy do współpracy i doświadczenia wyjątkowej jakości usług, które świadczymy z pasją i zaangażowaniem. Razem możemy pokonać każdą drogę.

KRYZOS ROBERT BORKOWSKI najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Księgowy Rybnik
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia

Oferty pracy KRYZOS ROBERT BORKOWSKI

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Księgowa / Księgowy

    Kania Sp. z o.o.
    • Piasek
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Samodzielna Księgowa / Księgowy

    SOLID PARTNER KSIĘGOWOŚĆ sp. z o.o.
    • Zabrze
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Dodana
  • Księgowa/Księgowy KPiR

    SMART-HR
    • Ruda Śląska
    • umowa o pracę
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    Dodana
  • Księgowa/Księgowy

    SMART-HR
    • Ruda Śląska
    • umowa o pracę
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024

Mapa KRYZOS ROBERT BORKOWSKI

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
KRYZOS ROBERT BORKOWSKI
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Katowice
  3. Bielsko-Biała
  4. Gdańsk
  5. Kraków
  6. Knurów
  7. Bytom
  8. Bydgoszcz
  9. Gliwice
  10. Wrocław

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca KRYZOS ROBERT BORKOWSKI - oferty archiwalne

  • Księgowy / Księgowa

    KRYZOS ROBERT BORKOWSKI
    • 6 000-9 000 zł / mies.
    • Knurów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • Zakres obowiązków

      • Sporządzanie sprawozdań finansowych Księgowanie zdarzeń gospodarczych (fv. sprzedaży/zakupu, wyciągów bankowych, list płac itp.)
      • Kalkulacja i sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT)
      • Przygotowywanie sprawozdań do GUS, NBP

      Wymagania

      • Min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku księgowej/ego
      • Otwartość na nowe wyzwania
      • Wykształcenie min. średnie, miłe widziane wyższe, kierunkowe
      • Wysoka zdolność analitycznego myślenia
      • Bardzo dobra znajomość przepisów CIT i VAT
      • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
      • Miłe widziana znajomość programów LEO i SAP
      • Odpowiedzialność, samodzielność i inicjatywa w rozwiązywaniu zadań
      • Terminowość, rzetelność i dokładność
      • Bardzo dobra organizacja pracy
      • Znajomość języka obcego jest postrzegana jako dodatkowy atut

      Oferujemy

      • Stabilne miejsce zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Możliwość rozwoju zawodowego