Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Ceres Management Services sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Od naszego debiutu na rynku w 2015 roku, Ceres Management Services nieustannie dąży do bycia liderem w dziedzinie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Nasza misja jest jasna i prosta: wspieramy inwestorów w realizacji ich biznesowych aspiracji, dostarczając im spersonalizowane i efektywne rozwiązania w obszarze zarządzania nieruchomościami. Jesteśmy dumni, że możemy przyczyniać się do wzrostu wartości zarządzanych przez nas aktywów, co jest świadectwem naszej skuteczności i zaangażowania.
W CERES Management Services, uczciwość, profesjonalizm i podejście właścicielskie to nie tylko słowa – to fundamenty, na których budujemy nasze relacje z klientami i partnerami. Wierzymy, że przedsiębiorczość i wsparcie lokalnych społeczności idą w parze z sukcesem biznesowym, a różnorodność i integracja są kluczowe dla innowacyjności i dynamiki naszego zespołu.
Nasze usługi Property Management i Project Management są dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Dzięki temu, że mamy biura w Bułgarii, Rumunii, Czechach i Polsce, nasz zasięg jest międzynarodowy, a doświadczenie lokalne. To połączenie pozwala nam na elastyczne i skuteczne zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi, niezależnie od ich lokalizacji.
Jesteśmy świadomi, że w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, ciągłe doskonalenie i adaptacja to klucz do sukcesu. Dlatego też nieustannie poszukujemy nowych sposobów na optymalizację naszych procesów i podnoszenie jakości świadczonych usług. Nasze działania są zawsze ukierunkowane na przyszłość, aby nasi klienci mogli czuć się pewnie, powierzając nam zarządzanie swoimi nieruchomościami.
W CERES Management Services, jesteśmy więcej niż tylko firmą zarządzającą nieruchomościami – jesteśmy partnerem, na którym można polegać. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych klientów, którzy już teraz cieszą się z owoców naszej wspólnej pracy.
administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia
Oferty pracy Ceres Management Services Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Pracownik administracyjny Uczelni
Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie- Kraków
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPopularnaWygasa -
Asystent Projektanta Konstrukcji Budowlanych
SMART-HR- Oświęcim
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Dodana -
Specjalista ds. administracyjnych
KRAKBAU Spółka Akcyjna- Kraków
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPopularnaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Pakiet socjalny
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapa Ceres Management Services Sp. z o.o.
Siedziba główna
Ceres Management Services Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach
Profil firmy:
Ceres Management Services Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Poznań
- Wadowice
- Serock
- Bytom
- Głogów
- Jasło
- Niepołomice
Data aktualizacji: 01.11.2024
Linki
Praca Ceres Management Services Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. Administracji
Ceres Management Services Sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Wsparcie administracyjne zespołu zarządzającego Bonarka for Business
-
Obsługa i nadzór nad dokumentami, fakturami i korespondencją
-
Przygotowywanie pism wewnętrznych i zewnętrznych
-
Współpraca z pozostałymi działami firmy Ceres
-
Przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji
-
Współpraca i budowanie profesjonalnych relacji z Najemcami i Kontrahentami
-
Nadzór nad zgłoszeniami na platformie helpdesk
-
Organizacja spotkań
Wymagania
-
Wykształcenie minimum średnie,
-
Dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu,
-
Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny ze względu na bezpośrednie kontakty z Klientem
-
Znajomość pakietu Microsoft Office
-
Doświadczenie w obszarze nieruchomości komercyjnych mile widziane.
Oferujemy
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
-
Dodatkową opiekę zdrowotną oraz pakiet Multisport;
-
Możliwość rozwoju zawodowego w ramach międzynarodowej firmy działającej w obszarze nieruchomości komercyjnych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.
-
-
ASYSTENT(-KA) ADMINISTRACYJNY(-A) BIURA
Ceres Management Services Sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- część etatu
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa poczty przychodzącej dla obsługiwanych spółek- rejestracja, skanowanie,
dystrybucja i archiwizacja; -
Obsługa firmowych adresów mailowych dla poczty przychodzącej - rejestracja, dystrybucja i
archiwizacja; -
Rejestracja poczty wychodzącej oraz organizacja wysyłki, w tym wysyłanie faktur sprzedaży
do kontrahentów; -
Organizacja kurierów;
-
Zaopatrzenie biura – zamówienia materiałów biurowych, itp.;
-
Pomoc w organizacji i obsłudze spotkań ;
-
Wprowadzanie faktur kosztowych dla obsługiwanych spółek do systemu finansowo-
księgowego (SAP Business One); -
Weryfikacja numerów rachunków bankowych kontrahentów z białą listą podatników;
-
Inne zadania związane z administracją biura zlecone przez przełożonego.
Wymagania
-
Mile widziany student studiów zaocznych;
-
Dokładność i dobra organizacja pracy;
-
Samodzielność w działaniu;
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym;
-
Znajomość pakietu Microsoft Office.
Oferujemy
-
Praca w międzynarodowej firmie w obszarze nieruchomości;
-
Umowę o pracę na czas określony na część etatu (do uzgodnienia- minimum 1/2) lub na
umowę zlecenie; -
Możliwość ustalenia indywidualnych godzin pracy;
-
Pakiet medyczny Luxmed;
-
Pakiet Multisport;
-
Szkolenie z obsługi programu finansowo-księgowego SAP Business One.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.
-