Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Just Talents praca
Czy to Twoja firma?
Jesteśmy Just Talents – Twoim zaufanym partnerem w świecie rekrutacji. Od momentu naszego powstania w 2019 roku, z pasją i zaangażowaniem tworzymy mosty między wykwalifikowanymi talentami a dynamicznie rozwijającymi się firmami z sektora SSC/BPO oraz finansów i księgowości. Nasza siedziba znajduje się w sercu Radomia, gdzie z jednoosobowym zespołem realizujemy misję odkrywania i łączenia najlepszych specjalistów z branży z ich przyszłymi pracodawcami.
Specjalizujemy się w rekrutacji dla obszarów księgowości, obsługi klienta, finansów, a także w sourcingu i head huntingu. Rozumiemy, jak ważna jest precyzja i głębokie zrozumienie potrzeb zarówno firm, jak i kandydatów, dlatego każdego dnia pracujemy nad tym, aby nasze usługi były synonimem najwyższej jakości i efektywności.
W Just Talents wierzymy w moc bezpośredniej i otwartej komunikacji. To ona pozwala nam budować trwałe relacje i zapewniać usługi, które nie tylko odpowiadają na aktualne potrzeby rynku, ale również przewyższają oczekiwania naszych klientów. Jesteśmy dumni z tego, że nasza praca przyczynia się do rozwoju osobistego i zawodowego ludzi, których reprezentujemy, a także do sukcesu organizacji, które wspieramy.
Choć nasza historia jest jeszcze krótka, to nasze ambicje są wielkie. Każdego dnia staramy się być lepsi, nieustannie poszukując nowych sposobów na doskonalenie naszych usług. Zapraszamy do współpracy – razem możemy osiągnąć więcej. Just Talents to więcej niż rekrutacja, to partnerstwo w budowaniu przyszłości.
administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy Just Talents
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Pracownik biurowy - fakturzysta / fakturzystka
Lumex Sp. z o.o.- 4 300-4 400 zł brutto / mies.
- Siedlce
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Specjalista/Specjalistka ds. procesów masowych
UNIQA Polska S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Assistant Optical Store Manager /Asystent kierownika sklepu optycznego
Medicover Optyk- Mazowieckie
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Polecana PopularnaDodana
Mapa Just Talents
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Usługi rekrutacyjne dla firmy z sektora SSC/BPO oraz F&A. Pomagamy firmom oraz kandydatom w znalezieniu siebie nawzajem.
"Just Talents" to agencja rekrutacyjna zajmująca się pozyskiwaniem kandydatów w branży SSC/BPO, Finance and Accounting oraz Customer Service. Pomagamy firmom oraz kandydatom w znalezieniu siebie nawzajem. Zależy nam na sprawnej i szczerej komunikacji, dlatego też gwarantujemy obsługę na najwyższym poziomie nie zapominając przy tym o ludzkim podejściu. Dlaczego warto z nami współpracować? Jesteśmy młodą agencją, ale za to z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Wierzymy, że dzięki naszej ciężkiej pracy będziemy docierać do coraz to nowych Kandydatów. Wiemy, jak rynek pracy potrafi się zmieniać, dlatego też jesteśmy otwarci na ciągły rozwój i naukę. Biorąc sobie do serca słowa Alberta Einsteina: “Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów”, szukamy cały czas nowych rozwiązań, by prowadzone przez nas projekty rekrutacyjne były zakończone sukcesem.
- Miasto
- Radom
- Siedziba główna
- Radom, Mazowieckie
- Branża
- Kadry i rekrutacja
- Specjalizacje
- Accounting Recruitment, SSC/BPO Recruitment, Customer Service Recruitment, Financial Recruitment, Sourcing i Head hunting
Rok założenia
2019
Liczba pracowników
1 pracownik
Liczba obserwujących
168
Praca Just Talents - oferty archiwalne
-
Asystent/Asystentka Zespołu Podatkowego
Just Talents- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Koordynacja działań recepcji i jej sprawne funkcjonowanie;
-
Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji;
-
Zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi;
-
Tłumaczenia robocze w języku angielskim i/lub niemieckim;
-
Ścisła współpraca z zarządem i kierownictwem;
-
Obsługa spotkań z Klientami;
-
Wykonywanie pomocniczych zadań dla zespołów podatkowych (na potrzeby obsługi klientów);
-
Przygotowanie projektów umów oraz ofert dla klientów;
-
Utrzymywanie kontaktu z dostawcami;
-
Nadawanie, odbiór i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej;
-
Łączenie rozmów telefonicznych;
-
Bieżące prace zlecone.
Wymagania
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem);
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku lub pokrewnym;
-
Bardzo dobra znajomości MS Office;
-
Wysoka kultura osobista;
-
Doskonała organizacja pracy;
-
Sumienność i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków.
Oferujemy
-
Umowę o pracę na czas próbny 3 miesięcy - druga umowa o pracę na czas określony lub umowa na czas nieokreślony (w zależności od oceny pracy po okresie próbnym);
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
-
Współpracę z doradcami podatkowymi, księgowymi lub audytorami;
-
Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia, podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
-
Możliwość praktycznego szkolenia języka obcego przy obsłudze Klientów.
Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikacji.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 23483.
-