Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
IPMB Management praca
Czy to Twoja firma?
W sercu malowniczego Krakowa, IPMB Management rozkwita jako dynamiczna i wszechstronna firma, która z pasją oddaje się profesjonalnym, naukowym i technicznym aspektom biznesu. Nasza specjalność to kreowanie relacji międzyludzkich, które w dzisiejszym świecie są kluczem do sukcesu w każdej branży. Rozumiemy, jak ważna jest komunikacja i public relations, dlatego też oferujemy usługi, które pomagają naszym klientom budować silne i trwałe więzi z ich odbiorcami.
W IPMB Management, doradztwo biznesowe to nie tylko zimne liczby i analizy. To przede wszystkim zrozumienie potrzeb naszych klientów i dostarczanie im rozwiązań, które przekładają się na realne korzyści. Nasze usługi badania rynku i opinii publicznej pozwalają na głębokie zrozumienie rynku, co jest nieocenione przy podejmowaniu strategicznych decyzji.
Zarządzanie administracyjne i organizacja wydarzeń to kolejne obszary, w których się wyróżniamy. Dzięki naszemu doświadczeniu i zaangażowaniu, każde biuro, targi, wystawa czy kongres stają się wydarzeniami sprawnie zarządzanymi i niezapomnianymi.
Chociaż nie dysponujemy informacjami na temat naszej misji czy wyraźnie zdefiniowanych wartości, nasze działania codziennie świadczą o naszym profesjonalizmie i zaangażowaniu w sukces naszych klientów. Jesteśmy dumni z tego, co robimy, i jak to robimy, a opinie naszych klientów są dla nas najlepszym świadectwem.
W IPMB Management nie ustajemy w dążeniu do doskonałości, a nasze usługi są ciągle udoskonalane, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona tych, którzy już teraz cieszą się owocami naszej pracy. Razem możemy więcej.
administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy IPMB Management
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Asystent / Asystentka ds. administracji z j. włoskim i francuskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
PolecanaDodana -
Asystent/Asystentka ds. administracji z j. włoskim i angielskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Dodana -
ASYSTENT DS. REKRUTACJI - PRACOWNIK BIUROWY
MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k. Profil pracodawcy- Kraków
- umowa o pracę
PolecanaDodana
Mapa IPMB Management
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Provoking change.
IPMB Management provokes changes in ideas, products, markets and brands. Our international team of marketing consultants helps: - producers strengthen their position on local markets - companies discover their potential on European markets - regional branches of corporation to effectively implement marketing activities - headquarters of global companies in creating marketing plans that can be also applied in local markets.
- Siedziba główna
- Kraków
- Branża
- Konsulting biznesowy i usługi
- Specjalizacje
- strategia marketingowa, marketing strategy, consulting, marketing plans, communication, project management, zarządzanie projektami, brand building, marketing i strategy
Rok założenia
b.d.
Liczba pracowników
2–10
Liczba obserwujących
-
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
IPMB Management
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Kraków
- Wrocław
- Ostrów Wielkopolski
- Bielsko-Biała
- Rzeszów
- Libiąż
- Łódź
- Krotoszyn
- Walbrzych
Data aktualizacji: 01.12.2024
Praca IPMB Management - oferty archiwalne
-
Asystent / Asystentka Projektów
IPMB Management- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
Jako Asystent będziesz odpowiedzialny(a) za:
-
Zaangażowanie administracyjne w prowadzone projekty - takie jak dbanie o obieg dokumentów, przygotowywanie umów, korespondencja z zainteresowanymi stronami,
-
Wsparcie w tworzeniu prezentacji i raportów, poszukiwaniu podwykonawców, kosztorysowaniu projektów,
-
Dbanie o wyposażenie biura
-
Research wstępny – analiza materiałów źródłowych i przygotowanie raportów rynkowych dla konsultantów zarządzających danym projektem,
Wymagania
Czego od Ciebie potrzebujemy:
-
Minimum 1 roku doświadczenia na podobnym stanowisku
-
Znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1 – koniecznej przy tworzeniu umów dla zagranicznych klientów i partnerów
-
Ogólnej wiedzy administracyjnej związanej z tworzeniem umów, kontaktem z urzędami itd.
-
Skrupulatności i dobrej organizacji pracy
-
Umiejętności komunikacyjnych – będą Ci potrzebne w kontakcie z innymi osobami zaangażowanymi w projekt, mającymi różne priorytety i różne temperamenty
Oferujemy
-
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i niezbędne narzędzia pracy
-
Możliwość rozwoju w kierunku Office Managera lub Project Managera
-
Pracę przy niezwykle ciekawych projektach – w wielu branżach (kosmetyczna, spożywcza, nowe technologie) i w wielu krajach (Polska, Niemcy, Hiszpania, Wielka Brytania, Izrael)
-
Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowego zespołu specjalistów
-
Życzliwą atmosferę, opiekę merytoryczną podczas wdrożenia oraz elastyczne podejście w przypadkach losowych
Podoba Ci się nasza oferta? Wyślij nam swoje CV.
-