Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Voice Contact Center praca
Czy to Twoja firma?
Tworzymy pozytywny customer experience
Dzięki naszym wielojęzycznym konsultantom, wspieranym przez voiceboty
i chatboty, Twoja firma otrzyma kompleksową obsługę klientów na najwyższym poziomie.
Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa Trener, Szkoleniowiec Warszawa Specjalista ds. administracji Warszawa Specjalista ds. HR Warszawa Programista Warszawa
obsługa klienta / call center edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia administracja biurowa / praca biurowa hr / kadry it (informatyka)
Oferty pracy Voice Contact Center
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
-
Prywatna opieka medyczna
-
Spotkania integracyjne
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 30.09.2024
Mapa Voice Contact Center
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
A satisfied customer is our business strategy
Leading contact center services provider. With 5 operational centers strategically located in major Polish cities, backed by 15 years of industry expertise, and comprising a team of 1700 qualified agents, we specialize in delivering multichannel and multilingual customer service solutions for nearly 100 clients across various sectors, including e-commerce, retail, health care, finance, insurance, automotive, energy, and telecommunications. Our services encompass, among others: · Contact center services · Multilingual customer support · Voicebots · Back-office support · Sales assistance · CATI surveys · Social media management · CC consulting We excel at creating modern technological solutions that enhance the automation of customer service, such as: · Primebot – the intelligent conversation voicebot capable of conducting nonlinear dialogues over the phone and chat. · Boromir – the award-winning analytical tool for analysis and monitoring, and optimization of agents’ work and operations in the contact center. With a proven track record of success and esteemed partnerships with industry giants like Affidea, Allegro, Rossmann, and Volvo, we bring a wealth of experience and innovation to the table. 2023 results: · 85 contact center projects · 9 million phone conversations · 1.5 million voicebot conversations (by Primebot) · 3 million emails · 3.5 million back-office tasks Streamline your operations and increase efficiency with top contact center experts: Let’s talk about your project: https://oex-vcc.com/en/
- Miasto
- Warszawa
- Siedziba główna
- Warszawa, Woj. Mazowieckie
- Branża
- Centra obsługi telefonicznej
- Specjalizacje
- telefoniczna obsługa klienta, contact center, call center, multilingual, customer service, multichannel customer service, customer experience, telesprzedaż, badania CATI, windykacja telefoniczna, obsługa klienta, voicebots, chatbots, artificial intelligence, IT, consulting i social media
Rok założenia
2009
Liczba pracowników
1 001-5 000
Liczba obserwujących
1305
Voice Contact Center poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach
Profil firmy:
Voice Contact Center
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Łódź
- Gliwice
Data aktualizacji: 01.11.2024