Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Voice Contact Center opinie
Czy to Twoja firma?
Firma dąży do zapewnienia wyjątkowych doświadczeń dla klientów.
Wspierana przez nowoczesne technologie, takie jak voiceboty i chatboty, oferuje wielojęzyczne wsparcie, które umożliwia kompleksową obsługę klienta.
W rezultacie, klienci mogą liczyć na profesjonalną pomoc, co znacząco podnosi jakość interakcji z firmą.
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie Voice Contact Center (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem Voice Contact Center? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Opinie o firmie Voice Contact Center (2)
3.3
Na podstawie 32 oceny z Google.
Dawid Gadecki
Profesjonalizm tej firmy leży przede wszystkim na wieloletnim fundamencie zbudowanym na świetnie zarządzającym zespołem kierowniczym. Również wiedza osób odpowiedzialnych za przygotowanie pracownika do pracy leży na wysokim poziomie. Merytorycznie i zarazem łopatologocznie przygotowują nawet największego laika do pracy w Contact Center .Serdecznie pozdrawiam ,Dawid Gadecki
Dodano: 3 lata temu
Dominik Kiezik
Pracowałem to przez rok w sumie Ludzie są mili i jest przyjemnie mają bardzo fajną stołówkę sam budynek też jest bardzo miły mogę nadmienić że tam mamy 2 call center i tam jest PZU i tak zwana Affidea
Dodano: 5 lat temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 29.10.2024
Voice Contact Center w opinii klientów i współpracowników
Klienci Voice Contact Center cenią sobie przede wszystkim profesjonalizm, który jest rezultatem wieloletniego doświadczenia oraz wypracowanego przez doskonale zarządzający zespół kierowniczy fundamentu. Współpracownicy firmy wskazują, że osoby odpowiedzialne za szkolenia pracowników wykazują się wysokim poziomem wiedzy. Jest to ważny sygnał dla kandydatów do pracy, że będą mogli liczyć na solidne przygotowanie do wykonywania swoich obowiązków, nawet jeśli wcześniej nie mieli doświadczenia w pracy w Contact Center. Merytoryczne i komunikatywne podejście do szkoleń zapewnia, że każdy nowy pracownik będzie mógł efektywnie włączyć się do zespołu i rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym i profesjonalnym środowisku. To środowisko pracy, w którym każdy, bez względu na doświadczenie,kann zbudować solidne podstawy dla swojej kariery w obszarze obsługi klienta.
Opinie Voice Contact Center - kandydaci i pracownicy
Na podstawie opinii w internecie, Voice Contact Center jest miejscem pracy, które, mimo niektórych wyzwań, oferuje elastyczne godziny pracy, przydatne dla osób poszukujących dopasowania zawodowego do indywidualnych potrzeb.
Pozytywne aspekty- Elastyczność grafiku pracy, która jest ceniona szczególnie przez studentów i osoby pragnące lepiej dostosować życie zawodowe do prywatnych obowiązków.
- Istnienie kanałów HR, takich jak dedykowany email myvoice@oex-vcc.com, co sugeruje możliwość dialogu i rozwiązywania problemów rzeczonej firmy.
- Firma umożliwia kontakt poprzez platformę Teams, co może ułatwiać komunikację między pracownikami a działem HR.
Voice Contact Center, według dostępnych opinii, jest miejscem pracy oferującym pewne elastyczne rozwiązania w zakresie organizacji czasu pracy, co może być atrakcyjne dla wielu potencjalnych aplikantów. Jednakże, w obliczu wyzwań takich jak percepcja wsparcia ze strony zarządu i respektowanie potrzeb pracowniczych, istnieje przestrzeń dla firmy do poprawy wewnętrznej kultury organizacyjnej i procesów wsparcia pracownika. Odpowiednie działania w tych obszarach mogą przynieść korzyści zarówno pracownikom, jak i samemu przedsiębiorstwu poprzez zwiększenie satysfakcji z pracy i efektywności operacyjnej.
Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie.
Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach.
Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść.
Opisywana firma (tutaj: Voice Contact Center) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 28.03.2024
Dane firmowe i kontaktowe Voice Contact Center
- Pełna nazwa
- VOICE CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Równoległa 4A 02-235 Warszawa
- NIP
- 7010150673
- REGON
- 141266310
- KRS
- 0000308654
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 24.06.2008
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Działalność finansowa i ubezpieczeniowa
- 64.99.Z Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
- 66.19.Z Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
- 66.22.Z Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych
- 66.29.Z Pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne