Jesteśmy Headcount Solutions Polska, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie rekrutacji i doradztwa personalnego. Nasza historia zaczęła się w Dublinie w 2005 roku, a dziś z dumą prowadzimy naszą działalność z serca Warszawy, obsługując rynek polski i ogólnoeuropejski.


Specjalizujemy się w łączeniu wyjątkowych talentów z dynamicznymi organizacjami. Od ponad dekady pomagamy specjalistom i kandydatom na wysokie stanowiska znaleźć miejsce, gdzie mogą rozwijać swoje pasje i umiejętności. Zespół Headcount Solutions Polska to grupa doświadczonych profesjonalistów, którzy dzięki swojej wiedzy i intuicji biznesowej, są w stanie zrozumieć unikalne potrzeby zarówno firm, jak i kandydatów.

Nasza firma zatrudnia od 51 do 200 pracowników, którzy codziennie dążą do tego, aby świadczone przez nas usługi doradztwa personalnego i rekrutacji były na najwyższym poziomie. Wyróżnia nas doświadczenie naszych seniorów, którzy są szanowani w branży nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie.

Jesteśmy dumni z naszego europejskiego dziedzictwa i międzynarodowej obecności, która pozwala nam na szerokie spojrzenie na rynek pracy i zrozumienie jego złożoności. Nasze podejście do rekrutacji opiera się na głębokim zrozumieniu specyfiki branż, w których działamy, co przekłada się na sukces naszych klientów i satysfakcję kandydatów.

W Headcount Solutions Polska łączymy tradycję z nowoczesnością, stale poszukując innowacyjnych rozwiązań, które usprawnią proces rekrutacyjny i pozwolą na budowanie trwałych relacji z naszymi partnerami. Jesteśmy przekonani, że dzięki wspólnym wysiłkom możemy tworzyć lepszą przyszłość dla pracowników i firm, z którymi współpracujemy.

Zapraszamy do kontaktu i poznania naszej oferty – razem możemy osiągnąć więcej.

Headcount Solutions Polska Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Ekonomista Warszawa
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia

Oferty pracy Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.

Siedziba główna

Headcount Solutions Polska Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Kraków

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Headcount Solutions Polska Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • RTR Manager

    Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • menedżer
    • Your responsibilities

      • Manages the RTR department activities. This encompasses the supervision and control of all GL and FA activities – Month End Close activities and fixed asset accounting - for a number of entities in EMEA countries.
      • Compliance to Polish statutory and tax regulation.
      • Controlling cost
      • Produces timely and accurate monthly, quarterly and annual financials in line with timetable and in line with company standards (US GAAP).
      • First contact for the Auditing Company during Year-End Closing and preparation of the Annual Report.
      • Assures that all accounting procedures are in accordance with company policies and procedures and with all local laws and regulations.
      • Manages the RTR team to ensure realization MEC process according to business expectations, measured by KPIs
      • Manages the establishment of the RTR team in Wrocław :
      • Recruit team members.
      • Set up an accounting system in coordination with Group EMEA strategy (e.g. SAP).
      • Transfer RTR activities from various EMEA locations.
      • Stabilize RTR process and deliver best-in-class service.
      • Document all RTE activities to ensure business continuity despite personnel attrition.
      • Drive continues improvement activities to deliver process efficiencies targets.
      • Compliant to SOX procedures.
      • Establish Risk Management Procedures and plans for emergencies.

      Our requirements

      • 7-10 of years of progressive Finance/ Accounting experience in an international company.
      • Master degree preferably in Finance or Accounting,
      • Perfect knowledge of the RTR process
      • Perfect knowledge of polish tax and accounting rules for SSC
      • Experience partnering effectively throughout an organization to develop and drive regional initiatives
      • High level interpersonal and leadership skills; must be able to influence and coach across multiple levels within the company and locations; including establishing regional partnerships
      • Demonstrated understanding of regulatory environments
      • Demonstrated business acumen, problem-solving skills and attention to detail under pressure
      • Change management leadership capability and demonstrated people management skills
      • Track record of process improvement initiatives
      • Knowledge of US GAAP,
      • Knowledge of MS Office applications and Accounting/ ERP systems (SAP experience beneficial)
      • Fluency in English is mandatory.

      Seldom travel to the supported locations

      We offer

      • Very good renumeration package.
      • Life insurance.
      • Private medical package.
      • Lunch pass.
      • Multisport card.

      PPK

Pracodawcy w Warszawie i okolicy