Od ponad dwóch dekad jesteśmy dumnym mieszkańcem Gdańska, gdzie nasza podróż w obszarze obsługi klienta i Customer Experience (CX) rozpoczęła się w 2003 roku. Jako Transcom Worldwide Poland, nasza pasja do wspierania innych jest widoczna w każdym aspekcie naszej pracy. Nasza misja, choć niewypowiedziana wprost, przejawia się w codziennym dążeniu do doskonałości w obsłudze klienta, tworząc niezapomniane doświadczenia dla ponad 200 innowacyjnych marek z dynamicznie rozwijających się sektorów e-commerce, technologii i przestrzeni internetowej. Z dumą zatrudniamy 30 000 konsultantów, którzy są naszym największym atutem. Rozsiani po 90 centrach obsługi i pracujący z własnych domów w 28 krajach, nasi pracownicy są sercem naszej globalnej obecności. Wspólnie tworzymy środowisko, w którym wartości takie jak wspieranie się nawzajem, dotrzymywanie obietnic, autentyczność, gra zespołowa i ciągła nauka są nie tylko słowami, ale codzienną praktyką. Nasze usługi to nie tylko obsługa klienta. To wysokiej jakości doświadczenia oparte o nowoczesne rozwiązania cyfrowe, które nie tylko zwiększają satysfakcję klientów, ale również obniżają ich koszty operacyjne. Oferujemy kompleksowe usługi on-, off- i nearshoringowe, które obejmują sprzedaż, moderację treści i wsparcie back office. Jesteśmy dumni, że możemy obsługiwać klientów znanych marek telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem chatu i wideorozmów, dzieląc się naszą wiedzą i rozwijając ścieżki kariery naszych pracowników. Nasze innowacyjne podejście do biznesu i nieustanne dążenie do doskonałości w obsłudze klienta stanowią naszą przewagę konkurencyjną. Jesteśmy partnerem, który wspiera znane marki na świecie, dostarczając doświadczenia, które są impulsem do ich rozwoju. W każdym kontakcie z klientem staramy się być wiarygodni, autorytatywni, ale jednocześnie bliscy i empatyczni. Nasz ton jest równowagą między informacyjnością a konwersacyjnością, a nasz styl pisania jest wyjaśniający, ale zachowuje prostotę dla lepszego oddziaływania. W Transcom wierzymy, że sukces naszych klientów jest również naszym sukcesem. Zapraszamy do współtworzenia historii, która każdego dnia pisana jest przez zaangażowanie, innowacyjność i nieustanne dążenie do bycia najlepszym partnerem w obszarze obsługi klienta i CX na świecie.

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center administracja biurowa / praca biurowa it (informatyka)

Oferty pracy Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Prywatna opieka medyczna

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 30.09.2024

Mapa Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Transcom

Behind the brilliance of the most ambitious brands on earth.

Transcom provides digitally enhanced customer experience (CX) services to some of the world's most ambitious brands. More than 300 clients globally, including disruptive e-commerce players, category redefining fintechs, and technology legends rely on us for on-, off-, and nearshoring services. Transcom’s over 33,000 employees work in 90 contact centers and work-at-home networks across 28 countries, creating brilliant experiences in customer care, sales, content moderation, and backoffice services. We help our clients drive their brands forward, customer satisfaction up, and operating costs down.

Siedziba główna
Stockholm
Branża
Konsulting w zakresie outsourcingu i offshoringu
Specjalizacje
Business Process Outsourcing, Customer acquisition and retention, Customer care and technical support, Credit collection, Debt purchase, Back office, Legal services, Market research and intelligence, CRM consulting, Translation and interpretation, Process automation, Customer journey mapping i CX advisory

Rok założenia

1995

Liczba pracowników

10 001+

Liczba obserwujących

-

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bydgoszcz
  3. Bielsko-Biała
  4. Bielsk Podlaski
  5. Wrocław

Data aktualizacji: 01.11.2024

Pracodawcy w Gdańsku i okolicy