Poszukujemy pracownika do pracy od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach (najchętniej 12:00-17:00) w Showroomie marki S.T.A.M.P.S.


 


Większość Twoich obowiązków dotyczy obsługi zamówień sklepu internetowego. To kilkanaście zamówień zegarków za pośrednictwem sklepu stamps.sklep.pl, które trzeba zweryfikować, przygotować towar do spakowania, włożyć w paczki zgodnie z zamówieniem i przekazać kurierowi. Obsługa zamówień niekiedy wiąże się z potrzebą kontaktu z klientem, doradztwa.


Dodatkowo średnio 1-2 klientów dziennie odwiedza Showroom, by zobaczyć na żywo zegarki lub dokonać zakupu, dlatego do Twoich obowiązków należy obsługa sprzedażowa klientów w Showroomie.


Oprócz tych codziennych obowiązków będziesz odpowiadać za wstawianie produktów z nowej kolekcji na sklep internetowy, tworzenie opisów produktów, uzupełnianie stanów magazynowych po dostawie produktów na sklep.


Możesz liczyć na opiekę w wykonywaniu wszystkich obowiązków, szczególnie na początku swojej pracy. W Showroomie napijesz się kawy zgodnie z Twoim gustem, będziesz mieć wpływ na kreowanie swojego stanowiska pracy, a wynagrodzenie będzie wypłacone na czas. Wspólnie ustalimy jak w pełni wykorzystać Twoje talenty, a gdy natrafisz na trudności w swojej pracy będziemy rozwiązywać je zespołowo.


W zamian liczymy na prawdomówność, uczciwość, szanowanie i dbanie o towar w Showroomie oraz zaangażowanie w obsługę klientów, z którymi dobre relacje łączą nas już wiele lat.


Twój wiek, wykształcenie, płeć i doświadczenie zawodowe to cechy, na które zwrócimy uwagę, ale nie są one dla nas decydujące.


S.T.A.M.P.S. to marka produkująca zegarki modułowe dla ludzi poszukujących nowoczesnych i ciekawych form wyrażenia własnego charakteru. Zegarek tworzysz poprzez wybranie dowolnej tarczy i połączenie jej z dowolnym paskiem lub bransoletą. Społeczność S.T.A.M.P.S. jest otwarta, lubiąca i inicjująca wymianę myśli, sprzeciwiająca się nudzie i szarej codzienności. Dobry humor i kreatywność ma tu większe znaczenie niż wiek, czy miejsce zamieszkania.


 


Charakter i kierunek marki poznasz na naszych profilach SM:


https://www.facebook.com/stampspolska


https://www.instagram.com/stamps_pl/


 


Klientki, które będziesz obsługiwać możesz poznać tutaj:


https://www.facebook.com/groups/1663798363740280

S.T.A.M.P.S. Polska najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center

Oferty pracy S.T.A.M.P.S. Polska

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa S.T.A.M.P.S. Polska

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
S.T.A.M.P.S. Polska
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Bielsko-Biała
  3. Chorzów
  4. Wrocław

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca S.T.A.M.P.S. Polska - oferty archiwalne

  • Opiekun Showroomu marki modowej

    S.T.A.M.P.S. Polska
    • 2 500-5 000 zł / mies.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa zamówień internetowych w systemie WooCommerce;
      • Pakowanie zamówień zgodnie z systemem;
      • Wprowadzanie i kontrolowanie stanów magazynowych do systemu;
      • Dodawanie opisów do produktów;
      • Wprowadzanie nowych produktów do systemu;
      • Kontakt z klientem w sprawie zamówień przez telefon;
      • Kontakt z klientem w sprawie zamówień przez Messenger;
      • Obsługa reklamacji;
      • Obsługa i doradztwo klientom w sklepie stacjonarnym w centrum Katowic;
      • Dbanie o ekspozycje na witrynie i wewnątrz Showroomu;
      • Obecność w Showroomie 12:00-17:00 (ewentualnie możliwość pewnej modyfikacji godzin);
      • Pomoc przy nagraniach video/sesjach zdjęciowych;
      • 2/3 w razy w roku pomoc w obsłudze stoiska na targach branżowych;

      Wymagania

      • Bardzo duża dokładność;
      • Bardzo dobre posługiwanie się językiem polskim w mowie i konwersacjach internetowych (Messenger, mail);
      • Uważność przy obsłudze i pakowaniu zamówień;
      • Bezbłędność;
      • Dokładne słuchanie wytycznych i wykonywanie swoich zadań;
      • Uczciwość, prawdomówność;

      Mile widziane:


      • Łatwość w pracy z klientem, ze stosowaniem komunikacji nieformalnej;
      • Energia i uśmiech w rozmowach (poczucie humoru);
      • Doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego;
      • Doświadczenie w pracy z klientem w branży modowej;
      • Zainteresowanie modą / akcesoriami modowymi;
      • Zainteresowanie tematyką Social media;
      • Zainteresowanie Instagramem / Tik-Tokiem;
      • Umiejętności fotograficzne;

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie 2000 zł netto - okres próbny;
      • Po okresie próbnym od 2500 zł netto;
      • Umowa na okres próbny, później umowa na rok;
      • Forma zatrudnienia w zależności od preferencji;

Pracodawcy w Katowicach i okolicy