Administracja publiczna

Opinie pracowników o firmie Starostwo Powiatowe w Otwocku (0)

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Starostwo Powiatowe w Otwocku? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Starostwo Powiatowe w Otwocku (2)

2.2

Na podstawie 66 ocen z Google.

Żwirek

Żwirek

Sama obsługa jest tu bez zastrzeżeń na 5⭐⭐⭐⭐⭐ Kobiety za tymi okienkami robią co mogą by obsłużyć i pomodz interesantom problem tkwi w złym systemie który się zacina , oraz w zbyt wielkim obszarze jakim jest Powiat Otwock do obsłużenia i do puki to się Nie zmieni nie ma co liczyć na jaką kolwiek poprawę

Dodano: 4 miesiące temu

Krystian Maciejca

Krystian Maciejca

Rejestrowałem samochód - wszystko przebiegło bezproblemowo - bardzo miła obsługa. Pani Marta, która rejestrowała mi samochód, błyskawicznie załatwiła sprawę. Inna rzeczywistość - pracownik jest uśmiechnięty, miły, a nie załatwia spraw "za karę". Jedyna uwaga organizacyjna: jeśli z rana po odbiór dowodu rejestracyjnego zgłasza się jedna osoba, która pobiera 8 numerków do rejestracji i 9 numerków do odbioru dowodu rejestracyjnego, powinna być obsługiwana niezależnie przy innym stanowisku, gdyż tworzy to problem... Do takich celów definitywnie powinny być stworzone niezależne stanowiska.

Dodano: 9 miesięcy temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.11.2024