Administracja publiczna

Opinie pracowników o firmie Starostwo Powiatowe w Otwocku (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Starostwo Powiatowe w Otwocku? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Starostwo Powiatowe w Otwocku (2)

2.2

Na podstawie 66 ocen z Google.

Żwirek

Żwirek

Sama obsługa jest tu bez zastrzeżeń na 5⭐⭐⭐⭐⭐ Kobiety za tymi okienkami robią co mogą by obsłużyć i pomodz interesantom problem tkwi w złym systemie który się zacina , oraz w zbyt wielkim obszarze jakim jest Powiat Otwock do obsłużenia i do puki to się Nie zmieni nie ma co liczyć na jaką kolwiek poprawę

Dodano: 4 miesiące temu

Krystian Maciejca

Krystian Maciejca

Rejestrowałem samochód - wszystko przebiegło bezproblemowo - bardzo miła obsługa. Pani Marta, która rejestrowała mi samochód, błyskawicznie załatwiła sprawę. Inna rzeczywistość - pracownik jest uśmiechnięty, miły, a nie załatwia spraw "za karę". Jedyna uwaga organizacyjna: jeśli z rana po odbiór dowodu rejestracyjnego zgłasza się jedna osoba, która pobiera 8 numerków do rejestracji i 9 numerków do odbioru dowodu rejestracyjnego, powinna być obsługiwana niezależnie przy innym stanowisku, gdyż tworzy to problem... Do takich celów definitywnie powinny być stworzone niezależne stanowiska.

Dodano: 9 miesięcy temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.11.2024