Top Box to firma świadcząca usługi przechowywania dla osób fizycznych i przedsiębiorstw w Niemczech od 2017 roku. W związku z powstaniem nowego oddziału w Polsce, zatrudnimy do swojego zespołu ambitnych i chętnych do rozwoju specjalistów działu Sprzedaży i Obsługi klienta. To dobra możliwość szybkiego rozwoju kariery. Mamy ambitne plany ekspansji, a ty będziesz wzrastał z nami! 


Topbox Landbank Poland najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center

Oferty pracy Topbox Landbank Poland

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Topbox Landbank Poland

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
Topbox Landbank Poland
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Bydgoszcz

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Topbox Landbank Poland - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta/Administrator biura

    Topbox Landbank Poland
    • 4 500-6 500 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Pracę na stanowisku Self-Storage Managera można podzielić na kilka zakresów:


      • praca z klientem: przedstawienie oferty, doradztwo, demonstracja produktów, sprzedaż
      • praca z dokumentami: zawieranie umów, wystawianie faktur, tworzenie raportów
      • praca administracyjna: zabezpieczenie płynnej pracy biura, praca z kasą i towarami
      • praca z oprogramowaniem: systemy crm i inne oprogramowanie specjalistyczne
      • praca z tekstem: redagowanie ta napisanie tekstów, praca z mediami społecznościowymi
      • pomóc kierownikowi: asystowanie w zakresie marketingu, procesów biznesowych - możliwość dalszego rozwoju i awansu do pozycji marketologa/specjalisty z kontroli jakości…

      Wymagania

      Jeśli masz:

      • doświadczenie w pracy z klientem i lubisz kontakt z ludźmi
      • doświadczenie w sprzedaży i znasz technologii sprzedaży
      • dobre umiejętności komunikacyjne i potrafisz poprawnie używać języka polskiego w mowie i na piśmie
      • znajomość obsługi urządzeń biurowych i szybko się uczysz pracę z oprogramowaniem
      • zdolność do organizacji czasu pracy, uwagę do detali i wysoką kulturę osobistą
      • nastawienie na rezultat i ciągły rozwój, ale nie boisz się też pracy w terenie

      to stanowisko jest dla Ciebie perfect match!


      • znajomość języka angielskiego
      • doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych
      • umiejętność napisanie SEO-tekstów

      jest miło-widziane


      Oferujemy

      • pracę na pełny etat
      • system zmianowy: zmiany od 8 lub 11, sobota i środa - wolny na zmianę
      • umowa o pracę lub zlecenia
      • wynagrodzenie podstawowe + system bonusowy
      • możliwość szybkiego rozwoju kariery

Pracodawcy w Warszawie i okolicy