Czy to Twoja firma?

BESO LUX SP Z O O praca

Łódź

Witajcie w świecie BESO LUX, gdzie pasja do piękna i funkcjonalności łączy się z dziesięcioletnią tradycją tworzenia niezwykłych mebli. Nasza siedziba znajduje się w sercu Łodzi, a nasze produkty zdobią wnętrza na całym kontynencie, co świadczy o naszej silnej pozycji na europejskim rynku meblarskim.


Nasza oferta to ponad 36 000 referencji, które odzwierciedlają nasze zamiłowanie do doskonałości i designu. Znajdziesz u nas meble tapicerowane, które zapewniają niebywały komfort, meble twarde, które stanowią fundament każdego stylowego wnętrza, oraz elementy dekoracyjne, które dodają przestrzeniom wyjątkowego charakteru.

W BESO LUX nieustannie podążamy za najnowszymi trendami i innowacjami, co pozwala nam nie tylko reagować na zmieniające się gusta, ale także aktywnie kształtować współczesne wzornictwo meblowe. Jesteśmy dumni, że możemy być twórcami trendów, a nasze produkty są wyznacznikiem jakości i nowoczesności.

Nasza marka jest rozpoznawalna w całej Europie, co jest dla nas nie tylko powodem do dumy, ale także motywacją do dalszego rozwoju i doskonalenia naszych produktów. Wierzymy, że meble to nie tylko przedmioty użytkowe, ale przede wszystkim elementy, które mają moc przemiany przestrzeni i wpływu na jakość życia.

Zapraszamy Was do świata BESO LUX, gdzie każdy mebel opowiada własną historię, a my jesteśmy przewodnikami w tej podróży po krainie komfortu, stylu i innowacji. Razem możemy stworzyć przestrzeń, która będzie nie tylko piękna, ale i funkcjonalna – przestrzeń, która będzie Waszym domem.

BESO LUX SP Z O O najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
internet / e-commerce / nowe media administracja biurowa / praca biurowa it (informatyka) obsługa klienta / call center księgowość / ekonomia

Oferty pracy BESO LUX SP Z O O

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca BESO LUX SP Z O O

Mapa BESO LUX SP Z O O

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

BESO LUX SP Z O O poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach

Profil firmy:
BESO LUX SP Z O O
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Łódź
  3. Warszawa
  4. Bydgoszcz
  5. Konstantynów Łódźki
  6. Bielsko-Biała
  7. Ostrów Wielkopolski
  8. Plonsk
  9. Swiebodzin
  10. Wrocław

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca BESO LUX SP Z O O - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. postprodukcji (Retuszer) / Grafik

    BESO LUX SP Z O O
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. postprodukcji (Retuszer) / Grafik


      Twój zakres obowiązków

      • Obróbka i postprodukcja zdjęć i wizualizacji 3D
      • Asystowanie, udział w przygotowaniu i organizacji produktowych sesji zdjęciowych oraz sesji video
      • Współpraca i udział w kreatywnych procesach tworzenia nowych linii produktów
      • Przygotowanie marketingowych materiałów graficznych
      • Współpraca ze wszystkimi działami w firmie

      Nasze wymagania

      • Masz doświadczenie w edycji, post produkcji, retuszu oraz optymalizacji pracy Adobe Photoshop
      • Biegle posługujesz się Adobe Photoshop, który nie skrywa przed Tobą tajemnic
      • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i sprawnie działasz pod presją czasu
      • Jesteś osobą kreatywną, dokładną i przywiązujesz dużą wagę do detali
      • Komunikujesz się w języku angielskim w mowie i piśmie (min. poziom B2)

      To oferujemy

      • Pracę w międzynarodowym, ambitnym, kreatywnym zespole skupionym na rozwoju
      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Komputer (Mac/PC do wyboru), sprzęt fotograficzny, komfortowe stanowisko pracy
      • Możliwość rozwoju i awansu
      • Kursy językowe

      Aplikuj

  • Młodszy Specjalista ds. obsługi baz danych

    BESO LUX SP Z O O
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Młodszy Specjalista ds. obsługi baz danych


      Twój zakres obowiązków

      • Zbieranie i wprowadzanie danych empirycznych do baz danych
      • Zarządzanie, administracja i monitorowanie ciągłości działania systemów bazodanowych firmy
      • Przygotowywanie zestawień i porównań danych
      • Analiza i rozwiązywanie problemów baz danych we współpracy z wewnętrznymi jednostkami
      • Tworzenie referencji nowych produktów na ustalonych zasadach
      • Ścisła współpraca z innymi komórkami firmy (Sprzedaż, Logistyka, Kontrola Jakości, Marketing, Reklamacje),

      Nasze wymagania

      • Bardzo dobra znajomość obsługi narzędzi Microsoft Office (zwłaszcza programu Excel) - warunek konieczny,
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
      • Umiejętność analitycznego myślenia, skrupulatność, dokładność oraz terminowość w realizacji zadań,
      • Znajomość zasad działania baz danych i systemów informatycznych,
      • Zaangażowanie w powierzone obowiązki,
      • Umiejętność pracy zespołowej,
      • Znajomość platformy Pimcore do zarządzania danymi produktowymi,

      To oferujemy

      • Nie zostaniesz sam – od pierwszych dni będziemy Cię wdrażać i pomagać,
      • Jeden dzień w tygodniu będziesz mógł pracować zdalnie,
      • Możesz przyjść do pracy między 8:00 a 9:30 i pracować 8 godzin dziennie,
      • Będziesz mieć różnorodne zadania, które pomogą Ci rozwinąć wiele umiejętności,
      • Pracę w różnorodnym i wielokulturowym zespole, w którym każdy może być sobą.

      Aplikuj

  • Leader 3D / Koordynator projektów 3D

    BESO LUX SP Z O O
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Leader 3D / Koordynator projektów 3D


      Twój zakres obowiązków

      • Koordynacja pracy 4 grafików 3D (dawanie feedbacku technicznego i estetycznego, ustalanie terminów)
      • Nadzorowanie tworzenia procesu 3D (zbieranie wymagań, proponowanie ilości ujęć, tworzenie listy widoków i moodboardów, wsparcie techniczne)
      • Wykonywanie modeli i wizualizacji produktów w szczególności mebli
      • Wsparcie zespołu graficznego w codziennych obowiązkach
      • Codzienna komunikacja i współpraca z innymi działami

      Nasze wymagania

      • Znajomość programów i narzędzi do pracy: 3DS Max, Corona, ZBrush, Adobe Photoshop
      • Co najmniej 4 lata doświadczenie w modelowaniu i renderowaniu
      • Doskonała organizacja pracy, planowania i raportowania
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2) w mowie i piśmie
      • Kreatywność, pomysłowość, śledzenie trendów w branży wnętrzarskiej
      • Umiejętność pracy zespołowej, pracy pod presją czasu oraz przyjmowania feedbacku
      • Współpraca ze wszystkimi działami w firmie
      • Doświadczenie w koordynacji pracy zespołu

      To oferujemy

      • Pracę w międzynarodowym, ambitnym, kreatywnym zespole skupionym na rozwoju
      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Komputer (Mac/PC do wyboru), sprzęt fotograficzny, komfortowe stanowisko pracy
      • Możliwość rozwoju i awansu
      • Kursy językowe

      Aplikuj

  • Recepcjonista / Recepcjonistka - Office Manager

    BESO LUX SP Z O O
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Recepcjonista / Recepcjonistka - Office Manager


      Twój zakres obowiązków

      • Prowadzenie recepcji.
      • Przyjmowanie gości biura i obsługa spotkań- przygotowanie napojów, materiałów piśmienniczych i utrzymanie Sali Spotkań w czystości po spotkaniach.
      • Obsługa kurierów -przyjęcia paczek i ich wydawanie.
      • Zakupy dla biura- piśmiennicze, produkty do utrzymania czystości, spożywcze itp.
      • Podpisywanie kontraktów na usługi dla biura i ich kontynuację- wynajmu, polisy ubezpieczeniowe, usługi itp.
      • Kierowanie zespołem odpowiedzialnym za utrzymanie porządku i naprawy.
      • Rezerwowanie i rozliczanie podróży biznesowych i wszystkiego co z nimi związane.
      • Organizacja event’ów firmowych przy pomocy Fun Teamu i osoby za to odpowiedzialnej.
      • Obsługa kontraktu telefonów komórkowych dla firmy.
      • Obsługa kontraktów z zakresu dodatkowych benefitów dla pracowników i ogólnofirmowa komunikacja w tym temacie- Multisport, Ubezpieczenia pracownicze, Medicover, PZU, Daily Fruits, etc.
      • Obsługa programów treningowych przy pomocy osoby za to odpowiedzialnej.
      • Kontrola subskrypcji firmowych wszelkiego rodzaju programów i dostępów, za które płaci się cyklicznie.
      • Planowanie z kierownikami rocznych urlopów dla ich zespołów i nadzór nad ich wybieraniem.
      • Tygodniowa kontrola systemu wejść-wyjść do biura.
      • Zamawianie pieczątek.
      • Zarządzanie procedurami P-POŻ- kontakt z dostawcami tych usług, obsługa umów oraz wewnętrza komunikacja z zespołem w tym temacie.
      • Zarządzanie flotą samochodową- ubezpieczenia, opłaty abonamentowe, zakup, przeglądy, naprawy.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie zawodowe: Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku recepcjonistki lub w podobnej roli administracyjnej. Dodatkowe doświadczenie jako Office Manager będzie dodatkowym atutem.
      • Umiejętności komunikacyjne: Komunikacja werbalna i pisemna w języku polskim. W związku z tym, że nasz zespół jest wielonarodowościowy znajomość języka angielskiego jest konieczna na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i piśmie.
      • Organizacja i zarządzanie czasem: Umiejętność efektywnego zarządzania czasem oraz wykonywania wielu zadań jednocześnie.
      • Obsługa komputera i urządzeń biurowych: Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) oraz intuicyjna umiejętność obsługi urządzeń biurowych jest konieczna na tym stanowisku.
      • Obsługa recepcji: Umiejętność przyjmowania gości oraz udzielania informacji.
      • Zarządzanie biurem: Doświadczenie w prowadzeniu podstawowych prac biurowych, takich jak archiwizacja dokumentów, przyjmowanie dostaw, obsługa korespondencji, składanie zamówień.
      • Znajomość systemów rezerwacyjnych i wyszukiwarek Internetowych: Bardzo dobra znajomość systemów rezerwacyjnych lotów, hoteli, wynajmu samochodów oraz innych usług związanych z podróżami służbowymi.
      • Zarządzanie budżetem: Umiejętność prowadzenia budżetu szkoleń i podróży służbowych oraz kontrola kosztów z tym związanych.
      • Negocjacje i podpisywanie umów: Zdolność do wyszukiwania i porównywania dostawców oraz prowadzenia negocjacji oraz podpisywania umów.
      • Zarządzanie zespołem opiekującym się budynkiem: Umiejętność kierowania zespołem oraz koordynowania działań w celu utrzymania porządku i efektywności pracy.
      • Kreatywność i inicjatywa: Gotowość do aktywnego uczestnictwa w organizacji eventów firmowych i inicjowania nowych inicjatyw mających na celu poprawę atmosfery w biurze.
      • Zdolność do podejmowania decyzji: Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i radzenia sobie w sytuacjach awaryjnych.
      • Dyskrecja: Zachowanie pełnej poufności w kwestiach dotyczących firmy oraz pracowników.
      • Dostępność: Gotowość do pracy na pełen etat oraz elastyczność w godzinach pracy, w razie potrzeby.
      • Wykształcenie: Minimum średnie.

      To oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
      • Pracę w stabilnej firmie w międzynarodowym, ambitnym, kreatywnym zespole skupionym na rozwoju.
      • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w ramach firmy.
      • Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole i nowoczesnym budynku.
      • Udział w licznych szkoleniach i warsztatach mających na celu rozwój osobisty i zawodowy.
      • Dofinansowania do wybranych przez siebie szkoleń w zakresie rozwoju swojego stanowiska pracy.
      • Atrakcyjny pakiet benefitów.

      Aplikuj

  • Category Manager

    BESO LUX SP Z O O
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Rozpoznanie rynku i poszukiwanie nowych konkurencyjnych źródeł dostaw mebli oraz wyposażenia wnętrz zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym
      • Prowadzenie negocjacji handlowych i pozyskiwanie najlepszych na rynku ofert handlowych
      • Bieżąca współpraca w ramach oferty z dostawcami
      • Śledzenie trendów i monitoring rynku wyposażenia wnętrz oraz rynku meblarskiego
      • Realizowanie krótko i długoterminowych celów zakupowych
      • Ścisła współpraca z innymi komórkami firmy ( Sprzedaż, Logistyka, Kontrola Jakości, Marketing, Reklamacje).

      Nasze wymagania

      • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z produktem z branży Home Decor lub produktem z branży meblarskiej (w którymś z działów: zakupy, sprzedaż, wdrażanie, projektowanie, kontrola jakości)
      • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji oraz budowania relacji biznesowych z dostawcami
      • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym prowadzenie swobodnej komunikacji w mowie i piśmie – korespondencja i rozmowy z dostawcami i klientami wewnętrznymi w języku angielskim
      • Znajomość programów z rodziny MS Office, w szczególności Excel
      • Samodzielność, dokładność oraz terminowość w realizacji zadań
      • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne - łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych z dostawcami.
      • Zdolności negocjacyjne.
      • Umiejętności analityczne – łatwość w wyciąganiu wniosków i podejmowaniu decyzji.
      • Efektywna organizacja pracy własnej, umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie.

      To oferujemy

      • Nie zostaniesz sam – od pierwszych dni będziemy Cię wdrażać i pomagać
      • Jeden dzień w tygodniu będziesz mógł pracować zdalnie
      • Możesz przyjść do pracy między 8:00 a 9:30 i pracować 8 godzin dziennie
      • Będziesz mieć wpływ na kształt oferty, produktu, jakość produktów
      • Będziesz mieć różnorodne zadania, które pomogą Ci rozwinąć wiele umiejętności
      • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od zrealizowanych celów)
      • Pracę w różnorodnym i wielokulturowym zespole, w którym każdy może być sobą
      • Wyjazdy na targi branżowe w Polsce i zagranicą

      Benefity

      • Multisport Card
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • elastyczny czas pracy
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • paczki świąteczne
      • inicjatywy dobroczynne

      BESO LUX SP Z O O

      Beso Lux Group (BSG) is a well-known creator of interior brands. Our extensive portfolio includes a diverse and original range of upholstered furniture and decorative items.

      BSG has started ONE CLICK TO FURNITURE WORLD concept. Our mission is to create the most chosen and recognizable furniture collections available online for everyone and everywhere.


      We cooperate with sales clubs and platforms, online stores, physical shops and showrooms. We develop collaboration with architects, interior designers, estate developers and hotels, but also with private customers. We care for the excellent quality of cooperation with our business clients. Their satisfaction is our primary objective.

      In BSG, we make ideas happen - we both design furniture and create technical, graphic and photo materials for a whole range of products.


      We have an international, multicultural team, well-prepared to work with foreign customers and meet their requirements.


      Our brands, we are very proud of: CXL by Christian Lacroix, Windsor & Co, Interieurs 86 Paris, Milo Casa, Cosmopolitan Design, Micadoni, Kooko Home, Mazzini Sofas, Calme Jardin, and more to come…

      Aplikuj

  • Customer Care Specialist with French

    BESO LUX SP Z O O
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Respond to customer questions in a timely and accurate way, via phone, email or chat
      • Ensure the correct ordering process for individual customers and documentation flow
      • Identify customer needs and help customers with their requests
      • Collaborate effectively with other departments (Claims, Marketing, Logistics, Production, Administration)

      Our requirements

      • French (required C2) and English (communicative, B2) - nice to have
      • Customer-oriented attitude
      • Experience in Order Management / Claims / Customer Service
      • Excellent organization skills and time management
      • Understanding of processes and documentation flow
      • Communication & interpersonal skills

      What we offer

      • Competitive salary
      • A great international team of experts and talented top performers to support and inspire you
      • Working in a company that is driven by culture of enthusiasm, cooperation and team spirit as well as fairness and honest style
      • An attractive compensation package and great employee benefit
      • A high-impact role in an incredibly fast-paced growth environment
      • Plenty of room for personal growth, professional development and high impact

      Benefits

      • Multisport Card
      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • life insurance
      • remote work opportunities
      • flexible working time
      • fruits
      • corporate products and services at discounted prices
      • integration events
      • no dress code
      • coffee / tea
      • one shorter working day

      BESO LUX SP Z O O

      Beso Lux Group (BSG) is a well-known creator of interior brands. Our extensive portfolio includes a diverse and original range of upholstered furniture and decorative items.

      BSG has started ONE CLICK TO FURNITURE WORLD concept. Our mission is to create the most chosen and recognizable furniture collections available online for everyone and everywhere.


      We cooperate with sales clubs and platforms, online stores, physical shops and showrooms. We develop collaboration with architects, interior designers, estate developers and hotels, but also with private customers. We care for the excellent quality of cooperation with our business clients. Their satisfaction is our primary objective.

      In BSG, we make ideas happen - we both design furniture and create technical, graphic and photo materials for a whole range of products.


      We have an international, multicultural team, well-prepared to work with foreign customers and meet their requirements.


      Our brands, we are very proud of: CXL by Christian Lacroix, Windsor & Co, Interieurs 86 Paris, Milo Casa, Cosmopolitan Design, Micadoni, Kooko Home, Mazzini Sofas, Calme Jardin, and more to come…

      Aplikuj

  • Sales Back Office (Sales Support) - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

    BESO LUX SP Z O O
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Rejestracja zamówień w systemie ERP
      • Przygotowywanie ofert handlowych pod kątem stylistycznym, zgodnie z wymaganiami klienta B2B
      • Analizowanie wyników sprzedaży w celu ciągłego ulepszania przyszłych ofert handlowych
      • Wsparcie opiekuna klienta (Account Managera) w odpowiedziach na zapytania klientów dotyczących specyfikacji produktów
      • Zarządzanie skrzynką mailową działu sprzedaży
      • Codzienna współpraca z innymi działami (Logistyką, Reklamacjami, Produkcją)

      Nasze wymagania

      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w piśmie (B2)
      • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku (Sales Specialist, Internal Sales, Customer Service)
      • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela
      • Analityczny umysł
      • Samodzielność w wyznaczaniu priorytetów w codziennej pracy
      • Umiejętność pracy zespołowej
      • Postawa prokliencka

      Mile widziane

      • Zainteresowanie trendami wnętrzarskimi będzie dużym atutem

      To oferujemy

      • Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizje zależne od osiągniętych wyników kwartalnych
      • Komfortowe miejsce pracy zlokalizowane w centrum Łodzi oraz możliwość pracy zdalnej (1 raz w tygodniu)
      • Spotkania integracyjne, spotkania wigilijne, wyjścia zespołowe
      • Multisport
      • Prywatna opieka medyczna
      • Darmowe kursy językowe
      • Skrócone godziny pracy w piątki raz na dwa tygodnie
      • Bardzo dobra atmosfera i wsparcie kolegów z działu

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • paczki świąteczne

      BESO LUX SP Z O O

      We are a fast-growing e-commerce furniture reseller based in Łódź, cooperating with companies all over Europe.


      BesoLux Group’s (BSG) story began in 2012 in Luxemburg with the creation of interior design brands.


      In the following years, BSG expanded in the home & decor sector cooperating with the biggest e-commerce retailers and marketplaces in Europe.


      Today BSG has an extensive portfolio of 13 brands. Thanks to a motivated, young, and creative team, BSG has distinguished itself by creating original and high-quality products.

      Aplikuj

Pracodawcy w Łodzi