Od ponad trzech dekad LCP Properties kreuje przestrzeń biznesową w Warszawie, wprowadzając na rynek innowacyjne rozwiązania w sektorze nieruchomości komercyjnych, biurowych i magazynowych. Nasza historia zaczęła się w 1987 roku, a od 2005 roku z entuzjazmem rozwijamy naszą działalność na polskim rynku. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią dynamicznie rozwijającej się stolicy Polski, gdzie nasze obiekty stają się miejscem, gdzie biznes kwitnie.


Specjalizujemy się w tworzeniu przestrzeni, które inspirują i umożliwiają rozwój. Nasze inwestycje obejmują nieruchomości handlowe, małe centra produkcyjno-magazynowe oraz biurowce. Z pasją zarządzamy własnymi obiektami i oferujemy usługi zarządzania dla innych podmiotów. W naszej pracy kierujemy się przekonaniem, że każda przestrzeń może być efektywnie wykorzystana, co znajduje odzwierciedlenie w koncepcji "Small Business Units" - nowatorskich obiektów magazynowych zaprojektowanych z myślą o mniejszych przedsiębiorstwach.

Nasza międzynarodowa obecność rozciąga się poza granice Polski, obejmując zarządzanie nieruchomościami w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech. To globalne podejście pozwala nam czerpać z najlepszych praktyk i wprowadzać na polski rynek rozwiązania sprawdzone w innych krajach.

W LCP Properties jesteśmy dumni z naszego rodzinngo charakteru. Jako część większej grupy inwestorów, w tym LCP Group i Sheet Anchor, cieszymy się stabilnością finansową, która pozwala nam na realizację długoterminowych inwestycji. Nasz sukces budujemy na solidnych fundamentach: koncentracji na optymalizacji przepływów pieniężnych i długofalowym wzroście wartości nieruchomości.

Nasze usługi obejmują zarządzanie nieruchomościami, dewelopment i renowację obiektów, zarządzanie projektami, finansowe zarządzanie operacyjne, raportowanie i kontroling. Wszystko to realizujemy z myślą o zapewnieniu najwyższej jakości i satysfakcji naszych klientów.

W LCP Properties wierzymy, że nasze zaangażowanie w rozwój przestrzeni biznesowych przekłada się na sukcesy naszych klientów. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona tych, którzy już zaufali naszej wizji i doświadczeniu. Razem możemy tworzyć przestrzenie, które nie tylko odpowiadają na potrzeby dzisiejszego rynku, ale również inspirują przyszłe pokolenia przedsiębiorców.

LCP Properties Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
nieruchomości administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy LCP Properties Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Kursy językowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapy LCP Properties Sp. z o.o.

Siedziba główna w Warszawie

Oddział w Radomiu

Oddział w Koszalinie

Oddział w Bydgoszczy

Oddział w Elblągu

Oddział w Piotrkowie Trybunalskim

Oddział w Tarnowie

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

LCP Properties

Optymalizujemy nasze działania, aby stale zwiększać wzrost wartości zróżnicowanego portfela naszych nieruchomości

Jesteśmy zaangażowanie w stały wzrost naszych projektów inwestycyjnych poprzez intensywne zarządzanie zdywersyfikowanym portfelem nieruchomości komercyjnych.

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, Woj. Mazowieckie
Branża
Leasing nieruchomości komercyjnych

Rok założenia

2005

Liczba pracowników

11–50

Liczba obserwujących

2458

LCP Properties Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
LCP Properties Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kobyłka
  3. Bielsko-Biała
  4. Elbląg
  5. Bydgoszcz
  6. Wrocław
  7. Mińsk Mazowiecki
  8. Olsztyn
  9. Kraków
  10. Racibórz

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca LCP Properties Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Office Assistance

    LCP Properties Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • Zakres obowiązków

      MAIN RESPONSIBILITIES
      • Administrative and logistic support for the office;
      • Taking care of incoming and outgoing correspondence;
      • Support for the team;
      • Organization and settlement of business trips;
      • Welcoming guests;
      • Managing business calendar, planning appointments;
      • Managing and monitor the flow of documents;
      • Ordering supplies of office materials;
      • Archiving of documents

      Wymagania

      WHAT WE OFFER
      • Employment contract for full time (working hours from 8:00 - 19:00 or 9:00 - 17:30)
      • Private medical care program;
      • Dynamic environment, with friendly work atmosphere and fair work-life balance.

      Oferujemy

      WHAT WE LOOK FOR
      • Experience at similar position;
      • Advanced English, both verbal and written;
      • Good MS Office;
      • Excellent communication skills.
      If you feel you have the skills and experience to meet our requirements, we are looking forward to receiving your CV (only in English). Please remember about the note: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).'

Pracodawcy w Warszawie i okolicy