Swisstec Sp. z o.o. to jedyny w Polsce dystrybutor światowej marki panoramah! To spółka z dwunastoletnim doświadczeniem w branży, powstała w odpowiedzi na oczekiwania architektów i inwestorów, którzy w tworzeniu najbardziej wymagających, nowoczesnych i odważnych projektów potrzebowali pomocy i doświadczenia technologów i konstruktorów stolarki otworowej. Swisstec to firma, której celem jest umożliwienie tworzenia wyjątkowych miejsc do życia, twórczości i wypoczynku, nawet gdy projekty te wydają się z pozoru być prawie niemożliwe do zrealizowania. Swisstec jednak to nie tylko najwyższej jakości produkty, lecz także profesjonalna obsługa. To otwartość na współpracę, umiejętność wsłuchania się w potrzeby inwestorów i kreatywne podejście do każdej inwestycji.

Oferty pracy Swisstec Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Prywatna opieka medyczna
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.11.2023

Mapa Swisstec Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
Swisstec Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Sroda Śląska
  4. Poznań
  5. Kraków
  6. Ostrów Wielkopolski
  7. Pruszków
  8. Ladek-Zdrój
  9. Syców

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Swisstec Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Showroom Menedżer/ Kierownik salonu

    Swisstec Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Swisstec Sp.z O.O., dystrybutor marki PANORAMAH, poszukuje do pracy menedżera salonu z ekskluzywnymi oknami i drzwiami, ogrodami zimowymi, dekoracjami i wyposażeniem z sektora premium.


      Poszukujemy doświadczonego, komunikatywnego oraz zorientowanego na realizację celów biznesowych menedżera, który będzie nadzorował codzienną działalność salonu. Osoba na tym stanowisku będzie odgrywać kluczową rolę w zarządzaniu zespołem współpracowników, interakcjach z klientami, współtworzyć i realizować nasze plany biznesowe.

      Prosimy o umieszczenie w CV aktualnego adresu zamieszkania.

      Zakres obowiązków

      • utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta oraz standardu biura

      • utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami

      • ustalanie i wdrażanie strategii sprzedażowych i komunikacyjnych

      • nadzorowanie codziennych działań oraz ustalanie priorytetów w zakresie organizacji pracy podległego zespołu

      • ustalanie celów biznesowych i motywowanie zespołu do ich osiągnięcia

      • zarzadzanie budżetem salonu i prowadzenie dokumentacji finansowej

      • kontrolowanie stanu zasobów

      • zapewnianie zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy

      Wymagania

      • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich

      • doświadczenie w branży okiennej i wyposażenia wnętrz (będzie doda 8tkowym atutem)

      • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: budownictwo, architektura)

      • znajomość j. angielskiego lub/ i niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową

      • łatwość nawiązywania i budowania relacji z klientem

      • doświadczenie sprzedażowe poparte sukcesami

      • umiejętności budowania i zarządzania zespołem oraz rozwiązywania problemów

      • umiejętność organizacji i efektywnego zarządzania czasem pracy

      • nastawienie na realizację celów i osiąganie wyników

      • nastawienie na rozwój i otwartość na podejmowanie nowych wyzwań

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • prywatną opiekę zdrowotną.
      • umowę o pracę na pełen etat,
      • stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju,
      • specjalistyczne szkolenia produktowe oraz handlowe,
      • niezbędne narzędzia pracy
  • Doradca techniczno-handlowy

    Swisstec Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Prosimy o umieszczenie w CV miejsca aktualnego zamieszkania.

      Zakres obowiązków

      • aktywne pozyskiwanie i obsługę Klientów

      • sporządzanie kompleksowych ofert handlowych przy pomocy naszych dedykowanych programów oraz negocjacje warunków sprzedaży

      • doradztwo techniczne i handlowe w zakresie oferowanych produktów

      • analizy rynku i konkurencji w celu poprawy efektywności sprzedaży i osiąganie założonych wyników

      • budowanie i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, długotrwałych relacji z Klientami

      • oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy

      • aktywne uczestniczenie w procesach szkoleniowych i podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych,

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe

      • doświadczenie w branży stolarki będzie dodatkowym atutem

      • umiejętność dobrej organizacji pracy

      • samodzielność

      • posiadanie bardzo dobrych umiejętności sprzedażowych

      • nastawienie na rozwój i zdobywanie wiedzy

      • wysoka kultura osobista

      • rzetelność i sumienność w wykonywaniu zadań

      • umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • prywatną opiekę zdrowotną.
      • umowę o pracę na pełen etat,
      • stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju,
      • specjalistyczne szkolenia produktowe oraz handlowe,
      • niezbędne narzędzia pracy

Pracodawcy w Wrocławiu i okolicy