Jako Align Technology, prężnie rozwijamy się w branży biotechnologicznej i farmaceutycznej, będąc liderem w produkcji niestandardowych materiałów drukowanych w technologii 3D. Nasza flagowa innowacja, system Invisalign®, to przełom w ortodoncji - najbardziej zaawansowany system przezroczystych nakładek, który zmienia uśmiechy i życie milionów ludzi na całym świecie. Z dumą wspieramy ponad 247 000 lekarzy, wykorzystując w naszych produktach najnowocześniejsze technologie, takie jak sztuczna inteligencja czy uczenie maszynowe, aby zapewnić niezrównaną jakość i skuteczność. Nasze skanery wewnątrzustne iTero™ oraz oprogramowanie CAD/CAM exocad™ to kolejne przykłady naszego zaangażowania w rozwój stomatologii cyfrowej. Jesteśmy firmą globalną, notowaną na giełdzie, która nieustannie dąży do perfekcji, rewolucjonizując branżę dentystyczną i ortodontyczną, a nasze rozwiązania docierają do pół miliarda konsumentów, podnosząc standardy leczenia na całym świecie.

Align Technology Poland najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne praca fizyczna obsługa klienta / call center logistyka / spedycja / transport zarządzanie / dyrekcja

Oferty pracy Align Technology Poland

Praca alert - powiadomienia

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bilety na imprezy kulturalne
  • Dodatki świąteczne
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Elastyczny czas pracy
  • Karnety na siłownię
  • Karta MultiSport
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Pakiet socjalny
  • Parking dla pracowników
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa relaksu
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 21.11.2023

Mapa Align Technology Poland

Siedziba główna

Godziny otwarcia Align Technology Poland

poniedziałek 07:00 - 16:00
wtorek 07:00 - 16:00
środa 07:00 - 16:00
czwartek 07:00 - 16:00
piątek 07:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

100%

Align Technology Poland poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Inny39.5%Operator14.0%Specjalista ds. obsługi klienta14.0%Logistyk9.3%Kierownik9.3%Inny14.0%100%

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.04.2025

Profil firmy:
Align Technology Poland
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Wrocław
  2. Warszawa
  3. Poznań
  4. Pruszków
  5. Oleśnica
  6. Bydgoszcz
  7. Gdańsk
  8. Łódź
  9. Kielce
  10. Zielona Góra

Praca Align Technology Poland - oferty archiwalne

  • Customer Service Representative - German Speaking

    Align Technology Poland
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Multilingual Customer Service Agent- German Speaking Salary: 7025 PLN gross + 1200 PLN gross (home support contribution)Bonus Scheme: up to 550 PLN monthlyLocation: Fully Remote/ Work from Home/ Full time position/Training: 3 week comprehensive training programAdditional Benefits Include: private health care, gym membership, employee discount, pension, referral bonus, engagement activities, learning and development financial support.
      Your Customer Service Team:
      Working from home, you will be part of our award winning Customer Service Team, enhancing our customers experience.
      Our team thrives on relentless customer focus, with all our Consultants having the autonomy to manage and resolvequeries; from the very first order through to delivery and aftercare enquiries. At Wayfair we support, empower and value our employees' voice.

      Wymagania

      What You'll Do
      • Build a positive experience with our customers through various mediums such as: live chat and email; whilst navigating multiple software applications and technologies simultaneously.
      • Drive relentless customer focus with effective and timely support of post-order issues (returns, replacements, refunds, delivery status, back ordered items, and any issues with fulfillment)
      • Demonstrate effective communication techniques to seamlessly handle and resolve customer conflict using good judgement in a professional and friendly manner.
      • Drive results with agility against customer service, efficiency and issue resolution targets
      • Identify areas of innovation and improvement, whilst collaborating effectively with your team.
      What You'll Need
      • Fluency (C1 / C2 level) in German language and at least B2 level in English (written and verbal)
      • Excellent communication and relationship building skills with a passion for helping others
      • To be technically proficient, analytical and solution focused.
      • Previous customer service experience within a customer facing role.
      • The ability to operate effectively within a high volume, fast paced, target driven environment.
      • Consistent internet speed of at least 25 Mbps (download) and 5 Mbps (upload) using a hard-wire internet connection directly into your service providers router.
      • A distraction free, dedicated workspace (Wayfair provides all necessary computer equipment).
      What to expect
      • Training schedule week 1-3 - fixed hours Monday to Friday 09:30 to 18:00
      • Working Hours from week 4 - A planned, 13 week schedule (40 hours per week, 8 hours per day), inclusive of Monday to Sunday, and during our business operating hours of 08:00 to 22.00
      Disclaimer: Please note that Wayfair uses multiple job titles and locations to increase the optimisation of posts and should your application be successful the job title may differ to that observed.About Wayfair Inc.Wayfair is one of the world’s largest online destinations for the home. Whether you work in our global headquarters in Boston or Berlin, or in our warehouses or offices throughout the world, we’re reinventing the way people shop for their homes. Through our commitment to industry-leading technology and creative problem-solving, we are confident that Wayfair will be home to the most rewarding work of your career. If you’re looking for rapid growth, constant learning, and dynamic challenges, then you’ll find that amazing career opportunities are knocking.No matter who you are, Wayfair is a place you can call home. We’re a community of innovators, risk-takers, and trailblazers who celebrate our differences, and know that our unique perspectives make us stronger, smarter, and wellpositioned for success. We value and rely on the collective voices of our employees, customers, community, and suppliers to help guide us as we build a better Wayfair – and world – for all. Every voice, every perspective matters. That’s why we’re proud to be an equal opportunity employer. We do not discriminate on the basis of race, color, ethnicity, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship status, marital status, disability, gender identity, gender expression, veteran status, or genetic information.We are interested in retaining your data for a period of 12 months to consider you for suitable positions within Wayfair.Your personal data is processed in accordance with our Candidate Privacy Notice. If you have any questions regarding our processing of your personal data, please contact us at dataprotectionofficer@wayfair.com. If you would rather not have us retain your data please contact us anytime at dataprotectionofficer@wayfair.com.
  • Pracownik Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Align Technology Poland
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Pracownik Obsługi Klienta z językiem niemieckim
      – Praca zdalna/Polska – pełny etatLokalizacja: Wirtualna, Polska (praca z domu)

      Wymagania

      Rodzaj umowy: 3-miesięczny okres próbny + 9-miesięczna umowa tymczasowa, 40 godzin tygodniowo.Wynagrodzenie: 32,25 zł za godzinę + bonus językowy (833,00 zł miesięcznie) + dodatek za pracę w domu (87,50 zł miesięcznie)Każdego dnia miliony produktów są dostarczane do klientów Amazon na całym świecie. Pracujemy nad tym, aby stać się najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie i potrzebujemy Ciebie, abyś pomógł/-a nam w dostarczaniu światowej klasy usług dla naszych klientów. Dołącz do nas jako Pracownik Obsługi Klienta w Polsce i pomóż nam razem tworzyć historię.Czym będziesz się zajmować jako pracownik Obsługi Klienta?Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych niemieckojęzycznych klientów. Będziesz odpowiadać na ich pytania przez telefon, e-maili i czat oraz stosować różne programy komputerowe, aby znaleźć odpowiednie rozwiązania dla naszych klientów, np. dotyczące zamówień, zapytań o produkty, płatności, aktualizację kont i inne. Jeśli lubisz pracę z ludźmi i obsługę klienta, ta praca jest właśnie dla Ciebie. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia w obsłudze klienta. 4-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające. Ponieważ szkolenie to jest potrzebne, aby Cię dobrze przygotować do obsługi naszych klientów, nie będziemy mogli w tym czasie przyznać Ci urlopu.Jakie umiejętności są potrzebne?
      • Biegła znajomość języka niemieckiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie (co najmniej na poziomie B2)
      • Dobra znajomość języka polskiego (co najmniej na poziomie B2)
      • Doświadczenie w obsłudze komputera
      • Przyjazny i zorientowany na klienta sposób komunikacji w każdej sytuacji
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne, popołudniowe, wieczorne, weekendy i godziny dodatkowe, w zależności od potrzeb)
      • Minimalny wiek: 18 lat
      • Łącze DSL (LAN) lub LTE o prędkości co najmniej12 Mb/s
      • Cichy pokój lub miejsce pracy, które nie rozprasza uwagi i jest oddzielone od reszty domu
      • Zapewnienie ergonomicznego środowiska pracy
      • Adres zamieszkania w Polsce
      Jak będzie wyglądać Twój tydzień pracy?Aby upewnić się, że spełniamy oczekiwania klientów, Twoje godziny pracy są ustalane w oparciu o różne schematy godzin pracy, w tym weekendy i święta, w godzinach od 06:00 do 24:00. W tym czasie będziesz pracować średnio 5 dni w tygodniu, 40 godzin/tydzień.Co oferujemy?
      • Wynagrodzenie początkowe w wysokości 32,25 zł brutto za godzinę
      • Premia językowa w wysokości 833,00 zł brutto miesięcznie
      • Dodatek za pracę z domu w wysokości 87,50 zł brutto miesięcznie
      • 26 dni urlopu na cały rok kalendarzowy (w oparciu o średnio 5-dniowy tydzień pracy)
      • Opieka medyczna LUX MED
      • Ubezpieczenie na życie i od niezdolności do pracy w Aviva
      • Pakiet Multisport
      • Zniżka dla pracowników
      • Możliwości kształcenia
      • Możliwości rozwoju
      Gotowy/-a aby aplikować o pracę? Przeczytaj to zanim zaczniesz:Proces aplikacji trwa około 1-2 godziny i składa się z kilku testów online, które są przeprowadzane w języku polskim. Amazon wykorzystuje te testy, aby lepiej Cię poznać, a my projektujemy je tak, aby mierzyły najważniejsze cechy potrzebne do odniesienia sukcesu w pracy.Odwiedź naszą stronę poświęconą karierze w Customer Service Poland, aby uzyskać więcej informacji i wskazówek dotyczących składania podań.Jeśli przejdziesz pomyślnie przez proces rekrutacji, następnym krokiem będzie test językowy, który sprawdzi Twoje umiejętności w zakresie języka niemieckiego.
      Powodzenia z aplikacją!Kliknij przycisk "Aplikuj", aby rozpocząć.Amazon jest pracodawcą równych szans. Wierzymy, że zatrudnianie zróżnicowanej kadry pracowniczej jest podstawą naszego sukcesu. Podejmujemy decyzje rekrutacyjne w oparciu o Twoje doświadczenie i umiejętności. Cenimy Twoją pasję do odkrywania, tworzenia, upraszczania i budowania.Ochrona Twojej prywatności i bezpieczeństwo Twoich danych jest od dawna najwyższym priorytetem dla firmy Amazon. Prosimy zapoznać się z naszą Informacją o ochronie prywatności, aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób gromadzimy, wykorzystujemy i przekazujemy dane osobowe naszych kandydatów.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Align Technology Poland
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Pracownik Obsługi Klienta z językiem niemieckim
      – Praca zdalna/Polska – pełny etatLokalizacja: Wirtualna, Polska (praca z domu)

      Wymagania

      Rodzaj umowy: 3-miesięczny okres próbny + 9-miesięczna umowa tymczasowa, 40 godzin tygodniowo.Wynagrodzenie: 32,25 zł za godzinę + bonus językowy (833,00 zł miesięcznie) + dodatek za pracę w domu (87,50 zł miesięcznie)Każdego dnia miliony produktów są dostarczane do klientów Amazon na całym świecie. Pracujemy nad tym, aby stać się najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie i potrzebujemy Ciebie, abyś pomógł/-a nam w dostarczaniu światowej klasy usług dla naszych klientów. Dołącz do nas jako Pracownik Obsługi Klienta w Polsce i pomóż nam razem tworzyć historię.Czym będziesz się zajmować jako pracownik Obsługi Klienta?Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych niemieckojęzycznych klientów. Będziesz odpowiadać na ich pytania przez telefon, e-maili i czat oraz stosować różne programy komputerowe, aby znaleźć odpowiednie rozwiązania dla naszych klientów, np. dotyczące zamówień, zapytań o produkty, płatności, aktualizację kont i inne. Jeśli lubisz pracę z ludźmi i obsługę klienta, ta praca jest właśnie dla Ciebie. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia w obsłudze klienta. 4-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające. Ponieważ szkolenie to jest potrzebne, aby Cię dobrze przygotować do obsługi naszych klientów, nie będziemy mogli w tym czasie przyznać Ci urlopu.Co oferujemy?
      • Wynagrodzenie początkowe w wysokości 32,25 zł brutto za godzinę
      • Premia językowa w wysokości 833,00 zł brutto miesięcznie
      • Dodatek za pracę z domu w wysokości 87,50 zł brutto miesięcznie
      • 26 dni urlopu na cały rok kalendarzowy (w oparciu o średnio 5-dniowy tydzień pracy)
      • Opieka medyczna LUX MED
      • Ubezpieczenie na życie i od niezdolności do pracy w Aviva
      • Pakiet Multisport
      • Zniżka dla pracowników
      • Możliwości kształcenia
      • Możliwości rozwoju
      Jakie umiejętności są potrzebne?
      • Biegła znajomość języka niemieckiego i polskiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie (co najmniej na poziomie C1)
      • Doświadczenie w obsłudze komputera
      • Przyjazny i zorientowany na klienta sposób komunikacji w każdej sytuacji
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne, popołudniowe, wieczorne, weekendy i godziny dodatkowe, w zależności od potrzeb)
      • Minimalny wiek: 18 lat
      • Łącze DSL (LAN) lub LTE o prędkości co najmniej12 Mb/s
      • Cichy pokój lub miejsce pracy, które nie rozprasza uwagi i jest oddzielone od reszty domu
      • Zapewnienie ergonomicznego środowiska pracy
      • Adres zamieszkania w Polsce
      Jak będzie wyglądać Twój tydzień pracy?Aby upewnić się, że spełniamy oczekiwania klientów, Twoje godziny pracy są ustalane w oparciu o różne schematy godzin pracy, w tym weekendy i święta, w godzinach od 06:00 do 24:00. W tym czasie będziesz pracować średnio 5 dni w tygodniu, 40 godzin/tydzień.Gotowy/-a aby aplikować o pracę? Przeczytaj to zanim zaczniesz:Proces aplikacji trwa około 1-2 godziny i składa się z kilku testów online, które są przeprowadzane w języku polskim. Amazon wykorzystuje te testy, aby lepiej Cię poznać, a my projektujemy je tak, aby mierzyły najważniejsze cechy potrzebne do odniesienia sukcesu w pracy.Odwiedź naszą stronę poświęconą karierze w Customer Service Poland, aby uzyskać więcej informacji i wskazówek dotyczących składania podań.Jeśli przejdziesz pomyślnie przez proces rekrutacji, następnym krokiem będzie test językowy, który sprawdzi Twoje umiejętności w zakresie języka niemieckiego.Powodzenia z aplikacją! Kliknij przycisk "APLIKUJ TERAZ", aby rozpocząć.Amazon jest pracodawcą równych szans. Wierzymy, że zatrudnianie zróżnicowanej kadry pracowniczej jest podstawą naszego sukcesu. Podejmujemy decyzje rekrutacyjne w oparciu o Twoje doświadczenie i umiejętności. Cenimy Twoją pasję do odkrywania, tworzenia, upraszczania i budowania. Ochrona Twojej prywatności i bezpieczeństwo Twoich danych jest od dawna najwyższym priorytetem dla firmy Amazon. Prosimy zapoznać się z naszą Informacją o ochronie prywatności, aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób gromadzimy, wykorzystujemy i przekazujemy dane osobowe naszych kandydatów. Amazon podchodzi poważnie do ochrony danych osobowych dlatego Twoje dane osobowe będzie przetwarzać zgodnie z prawem. W szczególności, nie udostępniamy Twoich danych osobowych osobom trzecim bez Twojej zgody, chyba że prawo zezwala na takie działanie. Firma Amazon będzie przechowywać dane osobowe w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez Amazon.com. w Stanach Zjednoczonych lub jednej z jej spółek zależnych. Aby uzyskać pełne informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Amazon, kliknij tutaj ąc "Akceptuję":
      • uznajesz, że przeczytałeś opis pracy na stanowisko, które się ubiegasz i że rozumiesz podstawowe wymagania niezbędne do wykonywania pracy;
      • Zgadasz się na przetwarzanie, analizę i ocenę danych osobowych przez Amazon, salesforce.com lub inne upoważnione do tego spółki zależne, w celach aplikacji oraz innych uzasadnionych biznesowo potrzeb. Dla uniknięcia wątpliwości, "przetwarzanie" danych osobowych będzie obejmować, ale nie ogranicza się do: zbierania, odbioru, nagrywania, organizowania, sortowania, przechowywania, aktualizacji i zmiany, używania, rozpowszechniania, rozprowadzania, łączenia, blokowania, usuwania lub niszczenia danych osobowych.
      • Zgoda, aby firma Amazon mogła zachować dane osobowe po zakończeniu procesu rekrutacji na potrzeby monitorowania procesów rekrutacyjnych oraz aby dane te mogły być przechowywane w elektronicznej bazie danych w USA.
      • Przed kliknięciem przycisku APLIKUJ TERAZ, przeczytaj cały opis stanowiska.
  • Transport Planner

    Align Technology Poland
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      .

      Wymagania

      Samskip to międzynarodowa firma dostarczająca najnowsze i najbardziej zrównoważone rozwiązania logistyczne w całej Europie. Nasze biuro w Bydgoszczy jest w stałej komunikacji z szerokim gronem klientów, jak również z naszą centralą w Rotterdamie i innymi siedzibami Samskip, od Wielkiej Brytanii aż po Norwegię. Charakterystyka pracy jest ciekawa i każdy dzień jest inny, zapewniając, aby produkty docierały z punktu A do punktu B bez problemu.Planowanie transportu ładunków (z wykorzystaniem systemu TMS)Twoje obowiązki
      • Planowanie transportu ładunków (z wykorzystaniem systemu TMS)
      • Monitorowanie transportów i interwencja w przypadku opóźnień
      • Stały kontakt z przewoźnikami, obsługą klienta i terminalami
      • Kontrola i optymalizacja kosztów transportu
      Nasze wymagania
      • Umiejętność podejmowania szybkich decyzji
      • Odporność na stres, elastyczność i niezawodność
      • Komunikatywna, w mowie i piśmie, znajomość języka angielskiego (znajomość języka holenderskiego i niemieckiego mile widziana)
      • Możliwość tymczasowej pracy w innym oddziale firmy w Europie (głównie Holandia)
      • Mile widziana znajomość topografii Europy (głównie Benelux, Niemcy)
      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży logistycznej, zwłaszcza spedycyjnej/multimodalnej
      Co oferujemy
      • Zatrudnienie na pełen etat
      • Stabilność zatrudnienia
      • Atrakcyjne warunki płacowe
      • Praca w międzynarodowej firmie
      • Praca z młodym zespołem i świetną atmosferą
      • Szkolenia
      • Opieka medyczną w Polsce
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Praca na nowoczesnym sprzęcie
      • Doświadczenie w nowoczesnej firmie
      • Wyjazdy służbowe do krajów UE
      Nasze biuro w Bydgoszczy uosabia nieformalnego ducha w dużej i międzynarodowej firmie. Samskip pragnie, abyś się rozwijał i odnosił sukcesy, dlatego oferujemy szerokie możliwości rozwoju, w tym znaczące szkolenia i e-learning w naszej Akademii Samskip.

      Oferujemy

      Samskip to międzynarodowa firma dostarczająca najnowsze i najbardziej zrównoważone rozwiązania logistyczne w całej Europie. Nasze biuro w Bydgoszczy jest w stałej komunikacji z szerokim gronem klientów, jak również z naszą centralą w Rotterdamie i innymi siedzibami Samskip, od Wielkiej Brytanii aż po Norwegię. Charakterystyka pracy jest ciekawa i każdy dzień jest inny, zapewniając, aby produkty docierały z punktu A do punktu B bez problemu.Planowanie transportu ładunków (z wykorzystaniem systemu TMS)
  • Transport Planner

    Align Technology Poland
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      .

      Wymagania

      Nasze biuro w Bydgoszczy uosabia nieformalnego ducha w dużej i międzynarodowej firmie. Samskip pragnie, abyś się rozwijał i odnosił sukcesy, dlatego oferujemy szerokie możliwości rozwoju, w tym znaczące szkolenia i e-learning w naszej Akademii Samskip.Twoje obowiązki:
      • Planowanie transportu ładunków (z wykorzystaniem systemu TMS)
      • Monitorowanie transportów i interwencja w przypadku opóźnień
      • Stały kontakt z przewoźnikami, obsługą klienta i terminalami
      • Kontrola i optymalizacja kosztów transportu
      Nasze wymagania:
      • Umiejętność podejmowania szybkich decyzji
      • Odporność na stres, elastyczność i niezawodność
      • Komunikatywna, w mowie i piśmie, znajomość języka angielskiego (znajomość języka holenderskiego i niemieckiego mile widziana)
      • Możliwość tymczasowej pracy w innym oddziale firmy w Europie (głównie Holandia)
      • Mile widziana znajomość topografii Europy (głównie Benelux, Niemcy)
      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży logistycznej, zwłaszcza spedycyjnej/multimodalnej
      Co oferujemy:
      • Zatrudnienie na pełen etat
      • Stabilność zatrudnienia
      • Atrakcyjne warunki płacowe
      • Praca w międzynarodowej firmie
      • Praca z młodym zespołem i świetną atmosferą
      • Szkolenia
      • Opieka medyczną w Polsce
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Praca na nowoczesnym sprzęcie
      • Doświadczenie w nowoczesnej firmie
      • Wyjazdy służbowe do krajów UE

      Oferujemy

      Samskip to międzynarodowa firma dostarczająca najnowsze i najbardziej zrównoważone rozwiązania logistyczne w całej Europie. Nasze biuro w Bydgoszczy jest w stałej komunikacji z szerokim gronem klientów, jak również z naszą centralą w Rotterdamie i innymi siedzibami Samskip, od Wielkiej Brytanii aż po Norwegię. Charakterystyka pracy jest ciekawa i każdy dzień jest inny, zapewniając, aby produkty docierały z punktu A do punktu B bez problemu.Planowanie transportu ładunków (z wykorzystaniem systemu TMS)

Pracodawcy w Wrocławiu i okolicy