Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Align Technology Poland praca
Czy to Twoja firma?
Inny Wrocław Specjalista ds. obsługi klienta Wrocław Logistyk Wrocław Operator Wrocław Specjalista ds. administracji Wrocław
inne obsługa klienta / call center logistyka / spedycja / transport praca fizyczna administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy Align Technology Poland
Praca alert - powiadomienia
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Bilety na imprezy kulturalne
-
Dodatki świąteczne
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Dofinansowanie wypoczynku
-
Elastyczny czas pracy
-
Karnety na siłownię
-
Karta MultiSport
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Owoce w pracy
-
Pakiet socjalny
-
Parking dla pracowników
-
Pracownicze Plany Kapitałowe
-
Pracowniczy Program Emerytalny
-
Program poleceń pracowników
-
Prywatna opieka medyczna
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Stołówka pracownicza
-
Strefa relaksu
-
System premiowy
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Służbowy laptop
-
Służbowy samochód
-
Służbowy telefon
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
-
Świeża kawa z ekspresu
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 21.11.2023
Mapa Align Technology Poland
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
Align Technology Poland poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
Align Technology Poland
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Wrocław
- Warszawa
- Poznań
- Pruszków
- Oleśnica
- Zielona Góra
- Gdańsk
- Kielce
- Bydgoszcz
- Łódź
Data aktualizacji: 01.11.2024
Linki
Praca Align Technology Poland - oferty archiwalne
-
Customer Service Representative - German Speaking
Align Technology Poland- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Multilingual Customer Service Agent- German Speaking Salary: 7025 PLN gross + 1200 PLN gross (home support contribution)Bonus Scheme: up to 550 PLN monthlyLocation: Fully Remote/ Work from Home/ Full time position/Training: 3 week comprehensive training programAdditional Benefits Include: private health care, gym membership, employee discount, pension, referral bonus, engagement activities, learning and development financial support.
Your Customer Service Team:
Working from home, you will be part of our award winning Customer Service Team, enhancing our customers experience.
Our team thrives on relentless customer focus, with all our Consultants having the autonomy to manage and resolvequeries; from the very first order through to delivery and aftercare enquiries. At Wayfair we support, empower and value our employees' voice.Wymagania
What You'll Do-
Build a positive experience with our customers through various mediums such as: live chat and email; whilst navigating multiple software applications and technologies simultaneously.
-
Drive relentless customer focus with effective and timely support of post-order issues (returns, replacements, refunds, delivery status, back ordered items, and any issues with fulfillment)
-
Demonstrate effective communication techniques to seamlessly handle and resolve customer conflict using good judgement in a professional and friendly manner.
-
Drive results with agility against customer service, efficiency and issue resolution targets
-
Identify areas of innovation and improvement, whilst collaborating effectively with your team.
-
Fluency (C1 / C2 level) in German language and at least B2 level in English (written and verbal)
-
Excellent communication and relationship building skills with a passion for helping others
-
To be technically proficient, analytical and solution focused.
-
Previous customer service experience within a customer facing role.
-
The ability to operate effectively within a high volume, fast paced, target driven environment.
-
Consistent internet speed of at least 25 Mbps (download) and 5 Mbps (upload) using a hard-wire internet connection directly into your service providers router.
-
A distraction free, dedicated workspace (Wayfair provides all necessary computer equipment).
-
Training schedule week 1-3 - fixed hours Monday to Friday 09:30 to 18:00
-
Working Hours from week 4 - A planned, 13 week schedule (40 hours per week, 8 hours per day), inclusive of Monday to Sunday, and during our business operating hours of 08:00 to 22.00
-
-
Pracownik Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Align Technology Poland- Gdańsk
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Pracownik Obsługi Klienta z językiem niemieckim
– Praca zdalna/Polska – pełny etatLokalizacja: Wirtualna, Polska (praca z domu)Wymagania
Rodzaj umowy: 3-miesięczny okres próbny + 9-miesięczna umowa tymczasowa, 40 godzin tygodniowo.Wynagrodzenie: 32,25 zł za godzinę + bonus językowy (833,00 zł miesięcznie) + dodatek za pracę w domu (87,50 zł miesięcznie)Każdego dnia miliony produktów są dostarczane do klientów Amazon na całym świecie. Pracujemy nad tym, aby stać się najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie i potrzebujemy Ciebie, abyś pomógł/-a nam w dostarczaniu światowej klasy usług dla naszych klientów. Dołącz do nas jako Pracownik Obsługi Klienta w Polsce i pomóż nam razem tworzyć historię.Czym będziesz się zajmować jako pracownik Obsługi Klienta?Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych niemieckojęzycznych klientów. Będziesz odpowiadać na ich pytania przez telefon, e-maili i czat oraz stosować różne programy komputerowe, aby znaleźć odpowiednie rozwiązania dla naszych klientów, np. dotyczące zamówień, zapytań o produkty, płatności, aktualizację kont i inne. Jeśli lubisz pracę z ludźmi i obsługę klienta, ta praca jest właśnie dla Ciebie. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia w obsłudze klienta. 4-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające. Ponieważ szkolenie to jest potrzebne, aby Cię dobrze przygotować do obsługi naszych klientów, nie będziemy mogli w tym czasie przyznać Ci urlopu.Jakie umiejętności są potrzebne?-
Biegła znajomość języka niemieckiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie (co najmniej na poziomie B2)
-
Dobra znajomość języka polskiego (co najmniej na poziomie B2)
-
Doświadczenie w obsłudze komputera
-
Przyjazny i zorientowany na klienta sposób komunikacji w każdej sytuacji
-
Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne, popołudniowe, wieczorne, weekendy i godziny dodatkowe, w zależności od potrzeb)
-
Minimalny wiek: 18 lat
-
Łącze DSL (LAN) lub LTE o prędkości co najmniej12 Mb/s
-
Cichy pokój lub miejsce pracy, które nie rozprasza uwagi i jest oddzielone od reszty domu
-
Zapewnienie ergonomicznego środowiska pracy
-
Adres zamieszkania w Polsce
-
Wynagrodzenie początkowe w wysokości 32,25 zł brutto za godzinę
-
Premia językowa w wysokości 833,00 zł brutto miesięcznie
-
Dodatek za pracę z domu w wysokości 87,50 zł brutto miesięcznie
-
26 dni urlopu na cały rok kalendarzowy (w oparciu o średnio 5-dniowy tydzień pracy)
-
Opieka medyczna LUX MED
-
Ubezpieczenie na życie i od niezdolności do pracy w Aviva
-
Pakiet Multisport
-
Zniżka dla pracowników
-
Możliwości kształcenia
-
Możliwości rozwoju
Powodzenia z aplikacją!Kliknij przycisk "Aplikuj", aby rozpocząć.Amazon jest pracodawcą równych szans. Wierzymy, że zatrudnianie zróżnicowanej kadry pracowniczej jest podstawą naszego sukcesu. Podejmujemy decyzje rekrutacyjne w oparciu o Twoje doświadczenie i umiejętności. Cenimy Twoją pasję do odkrywania, tworzenia, upraszczania i budowania.Ochrona Twojej prywatności i bezpieczeństwo Twoich danych jest od dawna najwyższym priorytetem dla firmy Amazon. Prosimy zapoznać się z naszą Informacją o ochronie prywatności, aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób gromadzimy, wykorzystujemy i przekazujemy dane osobowe naszych kandydatów. -
-
Pracownik Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Align Technology Poland- Gdańsk
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Pracownik Obsługi Klienta z językiem niemieckim
– Praca zdalna/Polska – pełny etatLokalizacja: Wirtualna, Polska (praca z domu)Wymagania
Rodzaj umowy: 3-miesięczny okres próbny + 9-miesięczna umowa tymczasowa, 40 godzin tygodniowo.Wynagrodzenie: 32,25 zł za godzinę + bonus językowy (833,00 zł miesięcznie) + dodatek za pracę w domu (87,50 zł miesięcznie)Każdego dnia miliony produktów są dostarczane do klientów Amazon na całym świecie. Pracujemy nad tym, aby stać się najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie i potrzebujemy Ciebie, abyś pomógł/-a nam w dostarczaniu światowej klasy usług dla naszych klientów. Dołącz do nas jako Pracownik Obsługi Klienta w Polsce i pomóż nam razem tworzyć historię.Czym będziesz się zajmować jako pracownik Obsługi Klienta?Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych niemieckojęzycznych klientów. Będziesz odpowiadać na ich pytania przez telefon, e-maili i czat oraz stosować różne programy komputerowe, aby znaleźć odpowiednie rozwiązania dla naszych klientów, np. dotyczące zamówień, zapytań o produkty, płatności, aktualizację kont i inne. Jeśli lubisz pracę z ludźmi i obsługę klienta, ta praca jest właśnie dla Ciebie. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia w obsłudze klienta. 4-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające. Ponieważ szkolenie to jest potrzebne, aby Cię dobrze przygotować do obsługi naszych klientów, nie będziemy mogli w tym czasie przyznać Ci urlopu.Co oferujemy?-
Wynagrodzenie początkowe w wysokości 32,25 zł brutto za godzinę
-
Premia językowa w wysokości 833,00 zł brutto miesięcznie
-
Dodatek za pracę z domu w wysokości 87,50 zł brutto miesięcznie
-
26 dni urlopu na cały rok kalendarzowy (w oparciu o średnio 5-dniowy tydzień pracy)
-
Opieka medyczna LUX MED
-
Ubezpieczenie na życie i od niezdolności do pracy w Aviva
-
Pakiet Multisport
-
Zniżka dla pracowników
-
Możliwości kształcenia
-
Możliwości rozwoju
-
Biegła znajomość języka niemieckiego i polskiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie (co najmniej na poziomie C1)
-
Doświadczenie w obsłudze komputera
-
Przyjazny i zorientowany na klienta sposób komunikacji w każdej sytuacji
-
Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne, popołudniowe, wieczorne, weekendy i godziny dodatkowe, w zależności od potrzeb)
-
Minimalny wiek: 18 lat
-
Łącze DSL (LAN) lub LTE o prędkości co najmniej12 Mb/s
-
Cichy pokój lub miejsce pracy, które nie rozprasza uwagi i jest oddzielone od reszty domu
-
Zapewnienie ergonomicznego środowiska pracy
-
Adres zamieszkania w Polsce
-
uznajesz, że przeczytałeś opis pracy na stanowisko, które się ubiegasz i że rozumiesz podstawowe wymagania niezbędne do wykonywania pracy;
-
Zgadasz się na przetwarzanie, analizę i ocenę danych osobowych przez Amazon, salesforce.com lub inne upoważnione do tego spółki zależne, w celach aplikacji oraz innych uzasadnionych biznesowo potrzeb. Dla uniknięcia wątpliwości, "przetwarzanie" danych osobowych będzie obejmować, ale nie ogranicza się do: zbierania, odbioru, nagrywania, organizowania, sortowania, przechowywania, aktualizacji i zmiany, używania, rozpowszechniania, rozprowadzania, łączenia, blokowania, usuwania lub niszczenia danych osobowych.
-
Zgoda, aby firma Amazon mogła zachować dane osobowe po zakończeniu procesu rekrutacji na potrzeby monitorowania procesów rekrutacyjnych oraz aby dane te mogły być przechowywane w elektronicznej bazie danych w USA.Przed kliknięciem przycisku APLIKUJ TERAZ, przeczytaj cały opis stanowiska.
-
-
Transport Planner
Align Technology Poland- Bydgoszcz
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
.Wymagania
Samskip to międzynarodowa firma dostarczająca najnowsze i najbardziej zrównoważone rozwiązania logistyczne w całej Europie. Nasze biuro w Bydgoszczy jest w stałej komunikacji z szerokim gronem klientów, jak również z naszą centralą w Rotterdamie i innymi siedzibami Samskip, od Wielkiej Brytanii aż po Norwegię. Charakterystyka pracy jest ciekawa i każdy dzień jest inny, zapewniając, aby produkty docierały z punktu A do punktu B bez problemu.Planowanie transportu ładunków (z wykorzystaniem systemu TMS)Twoje obowiązki-
Planowanie transportu ładunków (z wykorzystaniem systemu TMS)
-
Monitorowanie transportów i interwencja w przypadku opóźnień
-
Stały kontakt z przewoźnikami, obsługą klienta i terminalami
-
Kontrola i optymalizacja kosztów transportu
-
Umiejętność podejmowania szybkich decyzji
-
Odporność na stres, elastyczność i niezawodność
-
Komunikatywna, w mowie i piśmie, znajomość języka angielskiego (znajomość języka holenderskiego i niemieckiego mile widziana)
-
Możliwość tymczasowej pracy w innym oddziale firmy w Europie (głównie Holandia)
-
Mile widziana znajomość topografii Europy (głównie Benelux, Niemcy)
-
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży logistycznej, zwłaszcza spedycyjnej/multimodalnej
-
Zatrudnienie na pełen etat
-
Stabilność zatrudnienia
-
Atrakcyjne warunki płacowe
-
Praca w międzynarodowej firmie
-
Praca z młodym zespołem i świetną atmosferą
-
Szkolenia
-
Opieka medyczną w Polsce
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Praca na nowoczesnym sprzęcie
-
Doświadczenie w nowoczesnej firmie
-
Wyjazdy służbowe do krajów UE
Oferujemy
Samskip to międzynarodowa firma dostarczająca najnowsze i najbardziej zrównoważone rozwiązania logistyczne w całej Europie. Nasze biuro w Bydgoszczy jest w stałej komunikacji z szerokim gronem klientów, jak również z naszą centralą w Rotterdamie i innymi siedzibami Samskip, od Wielkiej Brytanii aż po Norwegię. Charakterystyka pracy jest ciekawa i każdy dzień jest inny, zapewniając, aby produkty docierały z punktu A do punktu B bez problemu.Planowanie transportu ładunków (z wykorzystaniem systemu TMS) -
-
Transport Planner
Align Technology Poland- Bydgoszcz
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
.Wymagania
Nasze biuro w Bydgoszczy uosabia nieformalnego ducha w dużej i międzynarodowej firmie. Samskip pragnie, abyś się rozwijał i odnosił sukcesy, dlatego oferujemy szerokie możliwości rozwoju, w tym znaczące szkolenia i e-learning w naszej Akademii Samskip.Twoje obowiązki:-
Planowanie transportu ładunków (z wykorzystaniem systemu TMS)
-
Monitorowanie transportów i interwencja w przypadku opóźnień
-
Stały kontakt z przewoźnikami, obsługą klienta i terminalami
-
Kontrola i optymalizacja kosztów transportu
-
Umiejętność podejmowania szybkich decyzji
-
Odporność na stres, elastyczność i niezawodność
-
Komunikatywna, w mowie i piśmie, znajomość języka angielskiego (znajomość języka holenderskiego i niemieckiego mile widziana)
-
Możliwość tymczasowej pracy w innym oddziale firmy w Europie (głównie Holandia)
-
Mile widziana znajomość topografii Europy (głównie Benelux, Niemcy)
-
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży logistycznej, zwłaszcza spedycyjnej/multimodalnej
-
Zatrudnienie na pełen etat
-
Stabilność zatrudnienia
-
Atrakcyjne warunki płacowe
-
Praca w międzynarodowej firmie
-
Praca z młodym zespołem i świetną atmosferą
-
Szkolenia
-
Opieka medyczną w Polsce
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Praca na nowoczesnym sprzęcie
-
Doświadczenie w nowoczesnej firmie
-
Wyjazdy służbowe do krajów UE
Oferujemy
Samskip to międzynarodowa firma dostarczająca najnowsze i najbardziej zrównoważone rozwiązania logistyczne w całej Europie. Nasze biuro w Bydgoszczy jest w stałej komunikacji z szerokim gronem klientów, jak również z naszą centralą w Rotterdamie i innymi siedzibami Samskip, od Wielkiej Brytanii aż po Norwegię. Charakterystyka pracy jest ciekawa i każdy dzień jest inny, zapewniając, aby produkty docierały z punktu A do punktu B bez problemu.Planowanie transportu ładunków (z wykorzystaniem systemu TMS) -
-
Pracownik sklepu
Align Technology Poland- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Wymagania
Pracownik Sklepu(10-40 godzin tygodniowo)Czy chciałbyś spokojnie pracować w miłej firmie? A do tego mili koledzy i koleżanki, elastyczne godziny pracy i bez kierownika, który cały czas zagląda Ci przez ramię? Podejmij akcję i wyślij swoje zgłoszenie na ofertę pracy dla Pracownika Sklepu w Action już dziś!
Pracuj tam, gdzie jest akcja!Razem z innymi pracownikami dbasz o to, aby sklep był schludny i uporządkowany, a towar wyeksponowany na półkach w taki sposób, aby klienci mogli szybko znaleźć swoje produkty i nigdy ich nie przegapili. Oczywiście również pomagasz im, jeśli nie mogą znaleźć swojego ulubionego asortymentu lub jeśli szukają jednego ze 150 nowych produktów, które co tydzień dodajemy do naszej oferty. Czy wspomnieliśmy już, że jako pracownik otrzymujesz 15% zniżki na wszystko? Dzięki różnorodnym czynnościom Twój dzień pracy szybko Ci minie. Jeszcze tylko pół godziny obsługi kasy, posprzątaj sklep i Twój dzień pracy się skończył!Co możemy Ci zaoferować-
Stabilna praca blisko domu z elastycznymi godzinami pracy.
-
Umowa od 10 do 40 godzin tygodniowo, na mocy której każda minuta Twojej pracy jest płacona.
-
Rabat dla pracowników w wysokości 15% na wszystkie produkty.
-
Bezpłatna opieka medyczna.
-
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Miła atmosfera pracy, a także sympatyczni koledzy, koleżanki i kierownicy.
-
Praca w odnoszącej największe sukcesy europejskiej sieci detalicznej.
-
Masz co najmniej 18 lat.
-
Masz wykształcenie na poziomie co najmniej średnim.
-
Możesz pracować z elastycznym grafikiem przez co najmniej 10 godzin w tygodniu, także wieczorem i w weekendy.
-
Jesteś pełen energii i lubisz pracować w zgranym zespole.
-
Ty i Action- kultura pasujecie do siebie: praca zespołowa, dyscyplina, świadomość kosztów, prostota, szacunek, ukierunkowanie na klienta.
-
-
Pracownik sklepu
Align Technology Poland- Łódź
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Wymagania
Pracownik Sklepu(10-40 godzin tygodniowo)Czy chciałbyś spokojnie pracować w miłej firmie? A do tego mili koledzy i koleżanki, elastyczne godziny pracy i bez kierownika, który cały czas zagląda Ci przez ramię? Podejmij akcję i wyślij swoje zgłoszenie na ofertę pracy dla Pracownika Sklepu w Action już dziś!
Pracuj tam, gdzie jest akcja!Razem z innymi pracownikami dbasz o to, aby sklep był schludny i uporządkowany, a towar wyeksponowany na półkach w taki sposób, aby klienci mogli szybko znaleźć swoje produkty i nigdy ich nie przegapili. Oczywiście również pomagasz im, jeśli nie mogą znaleźć swojego ulubionego asortymentu lub jeśli szukają jednego ze 150 nowych produktów, które co tydzień dodajemy do naszej oferty. Czy wspomnieliśmy już, że jako pracownik otrzymujesz 15% zniżki na wszystko? Dzięki różnorodnym czynnościom Twój dzień pracy szybko Ci minie. Jeszcze tylko pół godziny obsługi kasy, posprzątaj sklep i Twój dzień pracy się skończył!Co możemy Ci zaoferować-
Stabilna praca blisko domu z elastycznymi godzinami pracy.
-
Umowa od 10 do 40 godzin tygodniowo, na mocy której każda minuta Twojej pracy jest płacona.
-
Rabat dla pracowników w wysokości 15% na wszystkie produkty.
-
Bezpłatna opieka medyczna.
-
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Miła atmosfera pracy, a także sympatyczni koledzy, koleżanki i kierownicy.
-
Praca w odnoszącej największe sukcesy europejskiej sieci detalicznej.
-
Masz co najmniej 18 lat.
-
Masz wykształcenie na poziomie co najmniej średnim.
-
Możesz pracować z elastycznym grafikiem przez co najmniej 10 godzin w tygodniu, także wieczorem i w weekendy.
-
Jesteś pełen energii i lubisz pracować w zgranym zespole.
-
Ty i Action- kultura pasujecie do siebie: praca zespołowa, dyscyplina, świadomość kosztów, prostota, szacunek, ukierunkowanie na klienta.
-
-
Pracownik sklepu
Align Technology Poland- Poznań
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Wymagania
Pracownik Sklepu(10-40 godzin tygodniowo)Czy chciałbyś spokojnie pracować w miłej firmie? A do tego mili koledzy i koleżanki, elastyczne godziny pracy i bez kierownika, który cały czas zagląda Ci przez ramię? Podejmij akcję i wyślij swoje zgłoszenie na ofertę pracy dla Pracownika Sklepu w Action już dziś!
Pracuj tam, gdzie jest akcja!Razem z innymi pracownikami dbasz o to, aby sklep był schludny i uporządkowany, a towar wyeksponowany na półkach w taki sposób, aby klienci mogli szybko znaleźć swoje produkty i nigdy ich nie przegapili. Oczywiście również pomagasz im, jeśli nie mogą znaleźć swojego ulubionego asortymentu lub jeśli szukają jednego ze 150 nowych produktów, które co tydzień dodajemy do naszej oferty. Czy wspomnieliśmy już, że jako pracownik otrzymujesz 15% zniżki na wszystko? Dzięki różnorodnym czynnościom Twój dzień pracy szybko Ci minie. Jeszcze tylko pół godziny obsługi kasy, posprzątaj sklep i Twój dzień pracy się skończył!Co możemy Ci zaoferować-
Stabilna praca blisko domu z elastycznymi godzinami pracy.
-
Umowa od 10 do 40 godzin tygodniowo, na mocy której każda minuta Twojej pracy jest płacona.
-
Rabat dla pracowników w wysokości 15% na wszystkie produkty.
-
Bezpłatna opieka medyczna.
-
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Miła atmosfera pracy, a także sympatyczni koledzy, koleżanki i kierownicy.
-
Praca w odnoszącej największe sukcesy europejskiej sieci detalicznej.
-
Masz co najmniej 18 lat.
-
Masz wykształcenie na poziomie co najmniej średnim.
-
Możesz pracować z elastycznym grafikiem przez co najmniej 10 godzin w tygodniu, także wieczorem i w weekendy.
-
Jesteś pełen energii i lubisz pracować w zgranym zespole.
-
Ty i Action- kultura pasujecie do siebie: praca zespołowa, dyscyplina, świadomość kosztów, prostota, szacunek, ukierunkowanie na klienta.
-
-
Asystent kierownika sklepu
Align Technology Poland- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Wymagania
Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju. Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty. Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.
Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.Oferujemy
Zadania Asystenta Kierownika Sklepu-
wspólnie z Kierownikiem Sklepu odpowiadasz za optymalną sprzedaż naszego różnorodnego asortymentu i przewodzisz zespołowi pracowników
-
jesteś współodpowiedzialny za efektywne zagospodarowanie przestrzeni sklepowej oraz regałów
-
zlecasz czynności niezbędne dla zachowania porządku w sklepie i monitorujesz ich realizację
-
asystujesz Kierownikowi Sklepu w ocenie aktualnego stanu zapasów, aby codziennie zamawiać odpowiednią liczbę potrzebnych artykułów
-
wspólnie z Kierownikiem Sklepu jesteś odpowiedzialny za przygotowanie grafików dla pracowników oraz rekrutację
-
jesteś gotowy do udzielania odpowiedzi na pytania współpracowników, kładąc szczególny nacisk na ukierunkowanie na klienta
-
jeżeli jest taka potrzeba, wspólnie z zespołem wykonujesz wszystkie czynności sklepowe
-
ciekawą pracę w atmosferze opartej o szacunek i pracę zespołową
-
profesjonalny system szkoleń
-
pierwszą umowę o pracę na 24 miesiące, bez okresu próbnego, a następnie umowę na czas nieokreślony
-
bezpłatna opieka medyczna Luxmed
-
26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
-
rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
-
możliwość rozwoju i awansu zawodowego
-
doświadczenia w zarządzaniu i kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem
-
umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki
-
zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności
entuzjazmu i dynamiki w działaniu
Chciałbyś się rozwijać wraz najszybciej rozrastającym się dyskontem produktów nieżywnościowych w Europie? Jeśli tak, to wyślij swoje zgłoszenie, klikając poniższy przycisk. -
-
Pracownik sklepu
Align Technology Poland- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Wymagania
Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju. Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty. Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.
Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.Oferujemy
Zadania Pracownika Sklepu:
-
jako Pracownik Sklepu zapewniasz naszym klientom przyjazną obsługę w zadbanym i utrzymanym w porządku sklepie, zarówno w trakcie robienia zakupów jak i podczas obsługi kasowej.
-
odpowiadanie na wszystkie pytania i uwagi naszych klientów w sposób przyjazny i życzliwy
-
organizowanie przestrzeni w sklepie i na regałach, składanie nowych regałów
-
wyrównywanie artykułów na półkach, zajmowanie się zwróconym towarem oraz uzupełnianie towaru na półkach
-
płynna i przebiegająca w przyjaznej atmosferze obsługa klientów przy kasie
-
rozładowywanie dostaw towarów oraz codzienne sprzątanie sklepu
-
ciekawą pracę w atmosferze opartej o szacunek i pracę zespołową
-
profesjonalny system szkoleń
-
elastyczny czas pracy, szczególnie dla pracowników zatrudnionych na 3/4, 1/2 i 1/4 etatu
-
bezpłatna opieka medyczna Luxmed
-
26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
-
rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
-
możliwość rozwoju i awansu zawodowego
-
otwartości na pracę w handlu i czerpania z tego satysfakcji
-
dyspozycyjności
-
doświadczenie w pracy w sklepie będzie Twoim dodatkowym atutem
Chciałbyś się rozwijać wraz najszybciej rozrastającym się dyskontem produktów nieżywnościowych w Europie? Jeśli tak, to wyślij swoje zgłoszenie, klikając poniższy przycisk. -
-
Kierownik Sklepu
Align Technology Poland- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Nie wierzysz w zachęcające sztuczki sprzedażowe, ale w przedsiębiorczą postawę? Rozwijaj się z Action jako Kierownik Sklepu Action. Dzięki 150 nowym produktom co tydzień rzucamy wyzwanie Twojej kreatywności i przedsiębiorczości. Jako lider swojego zespołu jesteś odpowiedzialny za sukces swojego sklepu i oczywiście za własną karierę.
Pracuj tam, gdzie jest akcja!
Wraz z Twoim(i) zastępcą(-ami) kierujesz pracownikami sklepu i razem robicie wszystko, aby osiągnąć dobry obrót. Pilnujesz sprzedaży, oceniasz układ półek i monitorujesz wygląd swojego sklepu. Dbasz również o odpowiedni poziom zapasów w magazynie i codziennie sprawdzasz stan kas fiskalnych. Jako trener swojego zespołu planujesz ich zadania, dbasz o rozwój swoich kolegów i koleżanek, a także oceniasz kandydatów, którzy wysyłają zgłoszenia do Twojej lokalizacji. Masz regularny kontakt z managerem regionalnym na temat bieżących wydarzeń i wyników Twojego sklepu.
Co możemy Ci zaoferować:-
Umowa o pracę na pełen etat (40 godzin).
-
Rabat dla pracowników w wysokości 15% na cały asortyment.
-
Bezpłatna opieka medyczna.
-
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Bogaty program szkoleń w Akademii Action.
-
Wiele możliwości rozwoju zawodowego w naszej szybko rozwijającej się międzynarodowej organizacji.
Wymagania
Jesteś naszym bohaterem Action?-
Masz ukończone wykształcenie średnie lub wyższe.
-
Masz co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego w handlu detalicznym, z czego co najmniej dwa lata na stanowisku kierowniczym.
-
Masz doświadczenie w przeprowadzaniu rozmów dotyczących okresowych ocen pracowników i związanych z ich nieobecnością w pracy.
-
Biorąc pod uwagę nasze godziny otwarcia, nie masz nic przeciwko regularnej pracy wieczorami i w weekendy.
-
Ty i Action- kultura pasujecie do siebie: praca zespołowa, dyscyplina, świadomość kosztów, prostota, szacunek, ukierunkowanie na klienta.
Chciałbyś się rozwijać wraz najszybciej rozrastającym się dyskontem produktów nieżywnościowych w Europie? Jeśli tak, to wyślij swoje zgłoszenie, klikając poniższy przycisk. -
-
Product Owner
Align Technology Poland- Wrocław
- umowa o pracę
-
Wymagania
Join a team that is changing millions of lives.Transforming smiles, changing livesAt Align Technology, we believe a great smile can transform a person’s life, so we create technology that gives people the confidence to take on whatever’s next. We revolutionized the orthodontic industry with the introduction of the Invisalign system, and we have never lost sight of that spirit of innovation. Our diverse and collaborative teams are constantly pushing the boundaries of what’s possible.Ready to join us? About this opportunityAs part of Commercial Excellence, you will join us in one of the most dynamic and exciting environments within Align. Inside the Sales Force Excellence (SFE) team you will be responsible for our portfolio of digital sales tools, with a focus on the continuous improvement of sales enablement systems, both in mobile (iOS) and web-based CRM environments (SFDC). Working proactively and independently through repeated cycles of product design, planning, development, training and feedback, you will be actively engaging with various stakeholders to ensure value is maximized whilst driving user adoption.
This will involve managing the product backlog and roadmap, planning feature releases and incorporating feedback whilst maintaining alignment with the overarching product vision.
Primary responsibilities include the planning and execution of improvements to internal systems and processes (products) along with providing ongoing support for training and analytical activities relating to these products. You will be central to driving effective cross-functional collaboration across all areas of the business, ensuring the product is consistently meeting requirements whilst working within predefined timelines.In this role, you will…-
Designing a product roadmap according to the product vision
-
Creating and managing a product backlog
-
Working with developers to implement and test product iterations
-
Collecting and analyzing feedback and usage data.
-
University Degree or equivalent experience in Product Ownership.
-
3-5 years of experience in a Product Manager role for a fast-growing international company.
-
SCRUM certification (Product Owner) is preferred, but not essential.
-
Positive attitude, independent & self-motivated with a desire to learn. Basic MS Office skills are essential; knowledge of SCRUM methodology, Saleforce.com and Jira systems are also distinct advantages;
-
Ability to communicate effectively with people in all areas of a company is vital.
-
Willing to reassess and reorganize when traditional solutions aren't working.
-
Ability to work within a multi-cultural team and have superior interpersonal skills, able to multitask, as well as set priorities and meet deadlines.
-
Good analytical skills, Strong organizational skills and attention to detail.
-
Complies with all appropriate policies, procedures, safety rules and regulations.
-
-
Operator / Operatorka Produkcji - Jakości
Align Technology Poland- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Operator / Operatorka Produkcji - Jakości
Twój zakres obowiązków
- Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych,
- Manualna obróbka wyrobów gotowych,
- Wzrokowa kontrola jakości,
- Sortowanie,
- Pakowanie gotowych produktów.
Nasze wymagania
- Zdolności manualne,
- Gotowość do pracy w systemie 4-brygadowym,
- Skrupulatność, komunikatywność i otwartość na rozwój,
- Znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym.
- Doświadczenie w pracy na produkcji.
To oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie w tym premię produkcyjną, dodatek zmianowy oraz dofinansowanie dojazdów do pracy.
- Możliwość uzyskania certyfikatu w pół roku oraz przejścia na wyższy poziom (awans) i wyższe zarobki nawet do 6100 zł brutto.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio przez Align Technology AFAB Sp. z o.o.
- Praca w systemie 4 brygadowym,
- Pakiet szkoleń stanowiskowych – nauczymy Ciebie wszystkiego od podstaw.
- Lekka produkcja w klimatyzowanej hali produkcyjnej.
- Nowoczesne zaplecze socjalne, szatnie, stołówka, strefy odpoczynku
Aplikuj
-
Technik Utrzymania Ruchu
Align Technology Poland- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Technik Utrzymania Ruchu
Twój zakres obowiązków
- Czynne dbanie o zapewnienie ciągłości produkcji,
- Usuwanie awarii i usterek maszyn zainstalowanych na produkcji,
- Rutynową konserwację i inspekcje wynikające z kalendarza przeglądów,
- Wsparcie przełożonego technicznego w zakresie analizy przyczyn źródłowych, analizy awarii, trybów awarii i analizy skutków,
- Wsparcie Inżynierów w przeprowadzaniu usprawnień w zakresie ograniczania przestojów, bezpieczeństwa itp.,
- Współpracę z zespołem Automatyków działu Utrzymania Ruchu.
Nasze wymagania
- Dokumentowane doświadczenie w dziale Utrzymania Ruchu,
- Wiedza z zakresu: Pneumatyki, Elektryki, Mechaniki, Podstawa Automatyki i Sensoryki.
- Doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej,
- Samodzielność, kreatywność i skrupulatność.
- Dyspozycyjność do pracy w systemie 4 brygadowym
- Wykształcenie średnie techniczne,
- Uprawnienia do SEP 1kV.
Technik Utrzymania Ruchu wykonuje funkcje związane z zapewnieniem ciągłości procesu produkcji. Jest odpowiedzialny za rozwiązywanie problemów związanych z maszynami i urządzeniami, usuwanie awarii, wykonywanie przeglądów oraz za części zamienne. Ponadto Technik Utrzymania Ruchu wspiera dział Inżynierii w procesach doskonalenia oraz w rozwiązywaniu niestandardowych zdarzeń na linii.
Aplikuj
-
Senior Marketing Manager
Align Technology Poland- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Senior Marketing Manager
Your responsibilities
- As region Senior Marketing Manager CEBI (Central EU, Baltics, and Israel), you will be responsible for developing and executing the assigned marketing plan for a diverse region of growth markets in Europe, in line with company strategy to deliver the objectives.
- You will also be responsible for leading the local marketing organization, priority setting, providing general strategic direction to drive local commercial success & serve as part of the local management organization.
- You will translate and execute regional marketing plan to local expectations and needs to drive brand awareness, doctor sign up and growth within OPEX budget including: Strategy Planning as part of Annual Operational Plan, Localize campaign materials, Implementation of media Planning including Digital, Local evidence development (publications, speakers), Local Congress + exhibitions, OPEX Budget Management
- You will manage and supervise international marketing team
- You will develop country market insights and analytics to successfully execute country market plans
- You will translate and support of development of marketing campaigns to support product launches with regional brand managers (sales material, educational content, clinical support, online communication)
- You will be developing and maintaining relationships with country speakers, customers and universities
- You will cooperate with sales and finance teams to support business growth as well as with the global, regional and local marketing teams
Our requirements
- Bachelor degree or above, preferably in a marketing or business related field
- Fluent in English
- Minimum 5-7 years of proven work experience in Brand Management at country level / similar experience
- Minimum 2 years of professional experience in people management
- Industry background in the medical device field, preferably with products that are sensitive to active consumer/patient demand
- Preferably sales experience in medical devices
- Availability to travel up to 60% through the region
What we offer
- Benefits like private healthcare, Multisport card, private insurance etc.
- Relocation support for candidates outside of Wrocław
- Corporate products (Invisalign system) at discounted prices
- Subsidy for employee meals
- Attractive salary package and car allowance
Aplikuj
-
Staż w dziale Customer Success
Align Technology Poland- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Staż w dziale Customer Success
Twój zakres obowiązków
- Proaktywny kontakt z klientem, odpowiedzi na pytania i rozwiązywanie zaistniałych problemów,
- Edukacja klientów na temat produktów i usług firmy,
- Budowanie długotrwałej relacji z klientem,
- Wprowadzanie usprawnień w procesach związanych z obsługą klienta oraz produktywnością,
- Praca na bazach danych i systemie ticketowym.
Nasze wymagania
- Dowolne doświadczenie w pracy z klientem,
- Dostępność na cały etat,
- Płynna znajomość języka polskiego oraz komunikatywna języka angielskiego,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Chęć rozwoju w międzynarodowej organizacji z branży medycznej.
To oferujemy
- Płatny 6-miesięczny staż
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca w modelu hybrydowym (2 dni z domu, 3 dni z biura)
- Benefity takie jak prywatna opieka medyczna czy karta Multisport
- Możliwość uzyskania pierwszego doświadczenia w międzynarodowej firmie z branży medycznej
Aplikuj
-
Brygadzista
Align Technology Poland- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Brygadzista
Twój zakres obowiązków
- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie podległym zespołem w celu osiągania celów produkcyjnych oraz jakościowych zgodnie z oczekiwaniami biznesu.
- Efektywna organizacja i koordynacja bieżącej pracy pracowników.
- Realizowanie założonego planu produkcji i raportowanie wyników.
- Dbanie o bezpieczeństwo podczas pracy oraz prawidłowy przebieg procesów produkcyjnych.
- Dbanie o dobrą atmosferę w zespole (m.in. poprzez rozwiązywanie konfliktów).
- Zrozumienie i przestrzeganie Dobrych Praktyk Produkcyjnych.
- Inicjowane działań zwiększających efektywność i poprawę jakości produkcji.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze produkcyjnym.
- Decyzyjność i umiejętność dobrej organizacji pracy.
- Nastawienie na realizację celów produkcyjnych.
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Gotowość do pracy w systemie 4 brygadowym.
To oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez Align Technology AFAB Sp. z o.o.
- Lekka produkcja w klimatyzowanej hali produkcyjnej.
- Nowoczesne zaplecze socjalne, szatnie, stołówka, strefy odpoczynku.
- Wsparcie w dalszym rozwoju.
- Współpraca z innymi Group Leaderami podczas zmiany.
Aplikuj
-
Finance Business Analyst
Align Technology Poland- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Finance Business Analyst
Your responsibilities
- Financial planning & analysis activity.
- Design and develop new reports and reporting capability using Business Objects BI reporting tool.
- Prepare Actual vs. Budget/Forecast analysis reporting pack for management on monthly & quarterly basis.
- Actively support new business activities.
- Enter financial data to Financial Planning system.
- Improve the efficiency of forecasting processes and tools as required.
- Identify, diagnose, and resolve technical problems, escalate and track problems appropriately and provide guidance on alternative solutions on any issues identified by working closely with the Business Intelligence team.
- Identify Risks & Opportunities and provide decision support to Sales, Marketing and General Administrative business partners
- Help to manage financial planning process related to EMEA operating expense. Includes review and rationalization of financial inputs for annual operating plan and quarterly forecasts.
- Prepare and distribute monthly reports and analysis on operating expense as compared to the operating plan and forecasts. Maintain standard financial metrics, helping business partners set financial benchmark goals as appropriate.
- Cooperate with senior management and local level to ensure understanding of dynamics of business-related financial implications.
- ASP analysis for EMEA
- Other duties and ad hoc projects may be assigned.
Our requirements
- At least 3-5 years of relevant experience
- Bachelor’s degree in Accounting, Finance, Economics or related field or equivalent experience, with a good knowledge of US GAAP
- Fluent English
- Ability to prepare and analyze P&L components, with related financial metrics
- Strong teamwork and interpersonal skills
- Problem solver, system and detailed oriented with strong analytical skills, especially dealing with large volumes of data without sacrificing on accuracy
- Ability to work in a fast-paced environment, manage multiple projects and manage time effectively
- Advanced Excel skills essential (VBA skills will be an advantage)
- Analytical mindset and numerical capabilities allowing for proactive resolution of problems raised by business users
Aplikuj
-
Operator/ka Produkcji/ Operator/ka Jakości
Align Technology Poland- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Operator/ka Produkcji/ Operator/ka Jakości
Twój zakres obowiązków
- Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych,
- Manualna obróbka wyrobów gotowych,
- Wzrokowa kontrola jakości,
- Sortowanie,
- Pakowanie gotowych produktów.
Nasze wymagania
- Zdolności manualne,
- Gotowość do pracy w systemie 4-brygadowym,
- Skrupulatność, komunikatywność i otwartość na rozwój,
- Znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym.
- Doświadczenie w pracy na produkcji.
To oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie w tym premię produkcyjną, dodatek zmianowy oraz dofinansowanie dojazdów do pracy.
- Możliwość uzyskania certyfikatu w pół roku oraz przejścia na wyższy poziom (awans) i wyższe zarobki nawet do 6100 zł brutto.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio przez Align Technology AFAB Sp. z o.o.
- Praca w systemie 4 brygadowym,
- Pakiet szkoleń stanowiskowych – nauczymy Ciebie wszystkiego od podstaw.
- Lekka produkcja w klimatyzowanej hali produkcyjnej.
- Nowoczesne zaplecze socjalne, szatnie, stołówka, strefy odpoczynku
Aplikuj
-
Production Supervisor
Align Technology Poland- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Production Supervisor
Twój zakres obowiązków
- Efektywne Zarządzanie Procesem: zapewnianie ciągłości procesu produkcyjnego, realizacja założonego planu produkcji, skuteczne koordynowanie zadań pracowników.
- Rozwój Efektywności, Jakości i Ludzi: inicjowanie działań zwiększających efektywność produkcji, przyczynianie się do poprawy jakości produktów, aktywne motywowanie i wspieranie rozwoju pracowników.
- Współpraca i kooperacja: tworzenie atmosfery współpracy z innymi działami firmy, aktywne uczestnictwo w procesie wdrażania nowych projektów i rozwoju.
- Budowanie Pozytywnej Kultury Organizacyjnej: zrozumienie i przestrzeganie Dobrych Praktyk Produkcyjnych, nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP oraz procedur związanych z jakością, promowanie szacunku, zrozumienia i współpracy w miejscu pracy.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu Zespołem Produkcyjnym.
- Samodzielność w identyfikowaniu problemów i proaktywne podejście w ich rozwiązywaniu.
- Umiejętność pracy w zespole oraz zdolność do przewodzenia, promowania i motywowania pracowników.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Znajomość narzędzi Lean Management.
- Wyższe wykształcenie.
- Znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
- Znajomość normy ISO 13485.
- Doświadczenie w branży produkcyjnej.
Jako Supervisor, będziesz odpowiadać za zarządzanie produkcją systemu nakładek Invisalign®, ale co równie ważne będziesz tworzyć środowisko pracy, które inspiruje do rozwoju, zdrowej współpracy i równości. Twoja praca będzie miała istotny wpływ na jakość nie tylko naszych produktów, ale również życia zawodowego każdego pracownika.
Aplikuj