Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
GRUPA OUTWORKING praca
Czy to Twoja firma?
Od momentu naszego powstania w 2012 roku, GRUPA OUTWORKING nieustannie rozwija się, aby stać się zaufanym partnerem w dziedzinie opiekuńczej oraz outsourcingu pracowniczego. Nasza specjalność to rynek niemiecki, gdzie z powodzeniem wprowadzamy w życie naszą pasję do pomagania innym i tworzenia wartościowych miejsc pracy.
Jesteśmy dumni z faktu, że nasze działania przyczyniły się do zatrudnienia ponad 100 000 osób, co świadczy o naszym zaangażowaniu i skuteczności. Nasza oferta skierowana jest do tych, którzy poszukują nie tylko pracy, ale także możliwości rozwoju osobistego i zawodowego. Dlatego też w naszym portfolio znajdą Państwo kursy na opiekuna medycznego oraz kursy języka niemieckiego, które są kluczowe dla efektywnego funkcjonowania na niemieckim rynku pracy.
W Grupie Outworking rozumiemy, jak ważne jest wsparcie na każdym etapie zawodowej ścieżki. Dlatego też oferujemy pomoc w zapisie na kursy oraz wsparcie w rozpoczęciu pracy. Nasze usługi z zakresu rekrutacji, kadr i płac są kompleksowe i dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów.
Choć nie podajemy tutaj szczegółów dotyczących naszej misji czy wartości, to każdego dnia dążymy do tego, by nasze działania były odzwierciedleniem głębokiego zaangażowania w pomoc innym. Nasze usługi są świadczone z myślą o ludziach i dla ludzi, co jest fundamentem naszej codziennej pracy.
Skupiamy się na rynku niemieckim, ale nasze ambicje i działania mają charakter międzynarodowy. Wszystko po to, aby nasi pracownicy i klienci mogli czerpać korzyści z globalnych możliwości, które oferuje dzisiejszy rynek pracy.
W Grupie Outworking wiemy, że zaufanie buduje się przez lata, a nasza historia i doświadczenie są tego najlepszym dowodem. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do naszej rosnącej rodziny profesjonalistów. Razem możemy więcej!
inne administracja biurowa / praca biurowa praca fizyczna doradztwo / konsulting / audyt inżynieria / technologia / technika
Oferty pracy GRUPA OUTWORKING
Praca alert - powiadomienia
Praca GRUPA OUTWORKING
-
-
Pracownik biurowo-administracyjny (doraźne zastępstwo)
GRUPA OUTWORKING- Olsztyn
- umowa o pracę
Dodana -
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Wygasa
-
Pracownik produkcji
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE CHADMET BOGDAN CHADAJ I WSPÓLNICY sp.j.- Nowy Tomyśl
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoDodana
Mapa GRUPA OUTWORKING
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Grupa Outworking SA działa na rynku pracy tymczasowej od 2012 roku. Zrealizowaliśmy z sukcesem wiele projektów na terenie całej Polski. Stale się rozwijamy czego dowodem są kolejne biura terenowe i kolejni zadowoleni klienci i pracownicy. Nasza kadra wywodzi się z firm korzystających z pracy tymczasowej jak i funkcjonujących w tej branży, co gwarantuje widzenie problematyki agencji pracy we wszystkich jej aspektach. Łączy praktykę, wiedzę i pozycję rynkową dostawcy usług z doświadczeniem i świeżym spojrzeniem dotychczasowego odbiorcy usług – użytkownika. Na początku 2017 roku, świętując swoje 5 urodziny, zostaliśmy nagrodzeni Gazelą Biznesu 2016, zajmując 75 miejsce w rankingu ogólnokrajowym na 4386 zakwalifikowanych firm oraz 9 miejsce wśród przedsiębiorstw wielkopolskich na 458 ocenianych podmiotów.
- Miasto
- Poznań
- Siedziba główna
- Poznań, wielkopolskie
- Branża
- Kadry i rekrutacja
- Specjalizacje
- praca tymczasowa, kadry i płace, rekrutacje i HR
Rok założenia
2012
Liczba pracowników
11–50
Liczba obserwujących
367
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
GRUPA OUTWORKING poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
GRUPA OUTWORKING
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Poznań
- Olsztyn
- Warszawa
- Łódź
- Wrocław
- Ostrów Wielkopolski
- Aleksandrów Łódźki
- Kalisz
- Plonsk
- Sieradz
Data aktualizacji: 01.09.2024
Praca GRUPA OUTWORKING - oferty archiwalne
-
Pracownik gospodarczy
GRUPA OUTWORKING- Zielona Góra
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych Klientów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Pracownik gospodarczy
Obowiązki
- obsługa załadunku na śmieciarki
- odbiór nieczystości
- odstawienie pustych pojemników na posesje
- dbanie o tereny zielone
- sprzątanie ulic
- opróżnianie małych koszy na ulicach
Wymagania
- dyspozycyjność do pracy 5 dni w tygodniu na poranną zmianę (sporadycznie zmiana popołudniowa)
- chęć do pracy
- systematyczność
Oferujemy
- Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu: 669 888 069
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
- wynagrodzenie 4742 zł brutto (4242 zł brutto/ miesiąc + do 500 zł premii)
- możliwość przejęcia bezpośrednio przez firmę
- Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
- Administratorem danych jest Outworking SA z siedzibą w Poznań 61-502, Langiewicza 2 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne
- Agencja zatrudnienia, nr certyfikatu 8102
Aplikuj
-
Sortowacz odpadów budowlanych
GRUPA OUTWORKING- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych Klientów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:Sortowacz odpadów budowlanychPraca realizowana będzie na rzecz i pod kierownictwem firmy Veolia Ekozec.
Sortowacz odpadów budowlanych
Obowiązki
- Praca fizyczna związana z sortowaniem odpadów budowlanych tj. oczyszczaniem/ wybieraniem z odpadów budowlanych resztek folii, drutu, szkła, styropianu, metalu, plastiku itp.
Wymagania
- dyspozycyjność do pracy 5 dni w tygodniu
- chęć do pracy,
- systematyczność
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową w wymiarze pełnego etatu,
- wynagrodzenie 3800zł/brutto/msc,
- premie 10 % od wynagrodzenia,
- dostęp do pakietu sportowego Multisport,
- dostęp do prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie 50 %
- praca od poniedziałku do piątku
- elastyczne godziny pracy: 7/10-15/18
- możliwość dołączenia do zespołu w stabilnej firmie z wieloletnim doświadczeniem Veolia Ekozec
- miejsce pracy ul. Energetyczna
- Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
- Klikając w przycisk "Aplikuj" lub "Wyślij" wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przez OUTWORKING SA danych osobowych zawartych w Pani/Pana zgłoszeniu rekrutacyjnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które Pani/Pan niniejszym aplikuje.
Aplikuj
-
Pracownik biurowo-administracyjny (doraźne zastępstwo)
GRUPA OUTWORKING- Olsztyn
- umowa o pracę
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej (nr certyfikatu 8102).
Aktualnie dla naszego klienta, działającego w obszarze administracji publicznej, poszukujemy osób, pełniących rolę zastępstwa w przypadku nieobecności stałych pracowników na stanowisku:Pracownik biurowo-administracyjny (doraźne zastępstwo)
Obowiązki
- ewidencja i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- obsługa przesyłek pocztowych i kurierskich
- prace związane z obsługą sekretariatu - tworzenie pism, obsługa kalendarza, obsługa narad i zebrań i inne prace administracyjno-biurowe
Wymagania
- pozostawanie w gotowości do zastąpienia stałych pracowników w przypadku ich nieobecności (urlopy/choroby etc.) w dwóch lokalizacjach biur (na terenie Olsztyna)
- doświadczenie na stanowisku obsługi kancelaryjnej, biurowej min. 3 miesiące
- prawo jazdy kat. B
- wykształcenie minimum średnie
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarka, ksero, fax, skaner)
- biegła znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność organizacji pracy własnej
- dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi EZD (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją)
Oferujemy
- współpracę na podstawie umowy zlecenia
- stawkę w wysokości 24,50 zł/brutto za godzinę
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 lub 8:00-16:00
- możliwość zdobycia doświadczenia i poszerzenia kwalifikacji
Aplikuj
-
Pracownik gospodarczy
GRUPA OUTWORKING- Zielona Góra
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych Klientów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Pracownik gospodarczy
Obowiązki
- obsługa załadunku na śmieciarki
- odbiór nieczystości
- odstawienie pustych pojemników na posesje
- dbanie o tereny zielone
- sprzątanie ulic
- opróżnianie małych koszy na ulicach
Wymagania
- dyspozycyjność do pracy 5 dni w tygodniu na poranną zmianę (sporadycznie zmiana popołudniowa)
- chęć do pracy
- systematyczność
Oferujemy
- Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu: 669 888 069
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
- wynagrodzenie 4742 zł brutto (4242 zł brutto/ miesiąc + do 500 zł premii)
- możliwość przejęcia bezpośrednio przez firmę
- Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
- Administratorem danych jest Outworking SA z siedzibą w Poznań 61-502, Langiewicza 2 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne
- Agencja zatrudnienia, nr certyfikatu 8102
Aplikuj
-
Sortowacz odpadów budowlanych
GRUPA OUTWORKING- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych Klientów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:Sortowacz odpadów budowlanychPraca realizowana będzie na rzecz i pod kierownictwem firmy Veolia Ekozec.
Sortowacz odpadów budowlanych
Obowiązki
- Praca fizyczna związana z sortowaniem odpadów budowlanych tj. oczyszczaniem/ wybieraniem z odpadów budowlanych resztek folii, drutu, szkła, styropianu, metalu, plastiku itp.
Wymagania
- dyspozycyjność do pracy 5 dni w tygodniu
- chęć do pracy,
- systematyczność
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową w wymiarze pełnego etatu,
- wynagrodzenie 3800zł/brutto/msc,
- premie 10 % od wynagrodzenia,
- dostęp do pakietu sportowego Multisport,
- dostęp do prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie 50 %
- praca od poniedziałku do piątku
- elastyczne godziny pracy: 7/10-15/18
- możliwość dołączenia do zespołu w stabilnej firmie z wieloletnim doświadczeniem Veolia Ekozec
- miejsce pracy ul. Energetyczna
- Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
- Klikając w przycisk "Aplikuj" lub "Wyślij" wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przez OUTWORKING SA danych osobowych zawartych w Pani/Pana zgłoszeniu rekrutacyjnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które Pani/Pan niniejszym aplikuje.
Aplikuj
-
Pracownik biurowy kancelarii- praca dodatkowa
GRUPA OUTWORKING- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Aktualnie dla naszego klienta, działającego w obszarze administracji publicznej, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik biurowy kancelarii - praca dodatkowa
Pracownik biurowy kancelarii- praca dodatkowa
Obowiązki
- skanowanie, rejestracja pism, ewidencja korespondencji w systemie EZD
- obsługa korespondencji listy, przesyłki
- obsługa korespondencji emailowej
- obsługa centrali telefonicznej- odbiór telefonów, przekazywanie połączeń do odpowiednich działów
- Praca polegająca na doraźnym zastępstwie docelowego pracownika kancelarii na czas jego nieobecności (w trakcie urlopu, zwolnień lekarskich). Jest to praca interwencyjna, bez stałej ilości godzin w miesiącu.
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie
- dostępność do świadczenia usługi na wezwanie
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- biegła znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office
- doświadczenie na stanowisku obsługi kancelaryjnej, biurowej
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- wysoka kultura osobista
- umiejętność organizacji pracy własnej
- dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi EZD (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją)
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
- atrakcyjne wynagrodzenie w postaci stawki godzinowej
- pracę w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
- możliwość zdobycia doświadczenia i poszerzenia kwalifikacji
- Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Aplikuj
-
Pracownik biurowo-administracyjny (doraźne zastępstwo)
GRUPA OUTWORKING- Olsztyn
- umowa o pracę
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej (nr certyfikatu 8102).
Aktualnie dla naszego klienta, działającego w obszarze administracji publicznej, poszukujemy osób, pełniących rolę zastępstwa w przypadku nieobecności stałych pracowników na stanowisku:Pracownik biurowo-administracyjny (doraźne zastępstwo)
Obowiązki
- ewidencja i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- obsługa przesyłek pocztowych i kurierskich
- prace związane z obsługą sekretariatu - tworzenie pism, obsługa kalendarza, obsługa narad i zebrań i inne prace administracyjno-biurowe
Wymagania
- pozostawanie w gotowości do zastąpienia stałych pracowników w przypadku ich nieobecności (urlopy/choroby etc.) w dwóch lokalizacjach biur (na terenie Olsztyna)
- doświadczenie na stanowisku obsługi kancelaryjnej, biurowej min. 3 miesiące
- prawo jazdy kat. B
- wykształcenie minimum średnie
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarka, ksero, fax, skaner)
- biegła znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność organizacji pracy własnej
- dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi EZD (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją)
Oferujemy
- współpracę na podstawie umowy zlecenia
- stawkę w wysokości 24,50 zł/brutto za godzinę
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 lub 8:00-16:00
- możliwość zdobycia doświadczenia i poszerzenia kwalifikacji
Aplikuj
-
Pracownik gospodarczy
GRUPA OUTWORKING- Zielona Góra
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych Klientów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Pracownik gospodarczy
Obowiązki
- obsługa załadunku na śmieciarki
- odbiór nieczystości
- odstawienie pustych pojemników na posesje
- dbanie o tereny zielone
- sprzątanie ulic
- opróżnianie małych koszy na ulicach
Wymagania
- dyspozycyjność do pracy 5 dni w tygodniu na poranną zmianę (sporadycznie zmiana popołudniowa)
- chęć do pracy
- systematyczność
Oferujemy
- Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu: 669 888 069
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
- wynagrodzenie 4742 zł brutto (4242 zł brutto/ miesiąc + do 500 zł premii)
- możliwość przejęcia bezpośrednio przez firmę
- Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
- Administratorem danych jest Outworking SA z siedzibą w Poznań 61-502, Langiewicza 2 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne
- Agencja zatrudnienia, nr certyfikatu 8102
Aplikuj
-
Koordynator Zespołu Księgowego
GRUPA OUTWORKING- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Koordynator Zespołu Księgowego
Twój zakres obowiązków
- zarządzanie zespołem księgowym,
- odpowiedzialność za kalkulację podatków oraz deklaracje podatkowe,
- koordynacja i weryfikacja pracy zespołu, podział obowiązków,
- motywowanie pracowników, dbanie o ich rozwój,
- w razie potrzeby wsparcie zespołu księgowego w wykonywaniu ich głównych obowiązków księgowanie dokumentów),
- nadzór nad sporządzaniem sprawozdań finansowych,
- sporządzanie analiz i zestawień,
- współpraca z audytorami,
- budowanie relacji z Klientami, negocjowanie cen,
- realizacja celów finansowych,
- współpraca z pozostałymi działami Spółki,
- raportowanie do Zarządu.
Nasze wymagania
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- wykształcenie kierunkowe (studia wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość/finanse/ekonomia, uzyskane certyfikaty potwierdzające zdobyte kwalifikacje np. SKWP lub równoważne),
- doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym lub na stanowisku księgowym,
- praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości,
- znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel),
- znajomość programu Symfonia Finanse i Księgowość, mile widziana znajomość programu SAP,
- komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej, odpowiedzialność za powierzone zadania,
- dobra organizacja pracy własnej,
- terminowość i skrupulatność,
- orientacja na cel,
- analityczne myślenie.
To oferujemy
- w ramach zatrudnienia mamy dla Ciebie do wyboru: umowę o pracę, umowę zlecenie lub B2B (wybierz formę zatrudnienia, która odpowiada Ci najbardziej),
- pracę od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze czasu pracy,
- możliwość rozpoczynania pracy między godz. 8.00 a 9.00 i kończenia między 16.00 a 17.00,
- benefity – karta MultiSport, szkolenia, dofinansowanie do nauki, wyjazdy integracyjne,
- wsparcie działu HR oraz bezpośredniego przełożonego,
- możliwość realnego wpływu na rozwój Działu poprzez kreowanie rozwiązań .
- Prześlij nam swoje CV.
- Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie by porozmawiać i ustalić termin drugiego spotkania online.
- Po zakończeniu rekrutacji, poinformujemy Cię o jej wyniku.
Aplikuj
-
Trener IT - Architektura chmur obliczeniowych
GRUPA OUTWORKING- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Trener IT - Architektura chmur obliczeniowych
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie i realizacja zajęć w sposób angażujący, z obszaru architektury chmur obliczeniowych - skupienie na wyjaśnianiu trudnych koncepcji w sposób zrozumiały dla studentów.
- Tworzenie materiałów dydaktycznych, które wspierają proces nauki architektury chmur obliczeniowych.
- Ocenianie i monitorowanie postępów studentów.
- Śledzenie nowych trendów i technologii w dziedzinie architektury chmur obliczeniowych, aby dostosować program nauczania do zmieniających się potrzeb branży.
- Tworzenie inspirującej atmosfery na zajęciach, która zachęca studentów do kreatywnego myślenia i rozwijania umiejętności dot. architektury chmur obliczeniowych.
Wymagania pracodawcy
- Posiadasz tytuł magistra inżyniera lub stopień naukowy doktora w dyscyplinie Informatyki lub w dyscyplinach pokrewnych.
- Masz pasję do dzielenia się wiedzą, mentoringu oraz posiadasz/chcesz zdobyć doświadczenie w pracy badawczo-naukowej.
- Udokumentowany dorobek naukowy i publikacyjny w dyscyplinie informatyka lub w dyscyplinach pokrewnych.
Pracodawca oferuje
- Możliwość rozwoju naukowego i zawodowego.
- Elastyczny grafik dostosowany do Twojej dyspozycyjności.
- Elastyczny tryb zatrudnienia dostosowany do Twoich potrzeb.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy/doświadczenia.
- Pakiet benefitów - opieka medyczna PZU oraz pakiet sportowy Multisport.
- Twoja aplikacja.
- Rozmowa wstępna, gdzie poznasz więcej szczegółów.
- Rozmowa z Dziekanem, podczas której sprawdzimy, czy do siebie pasujemy.
- Ustalenie warunków pracy.
- Twój start!
Aplikuj
-
Trener IT - Bezpieczeństwo systemów komputerowych
GRUPA OUTWORKING- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Trener IT - Bezpieczeństwo systemów komputerowych
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie i realizacja zajęć w sposób angażujący, z obszaru bezpieczeństwa systemów komputerowych w języku angielskim - skupienie na wyjaśnianiu trudnych koncepcji w sposób zrozumiały dla studentów.
- Tworzenie materiałów dydaktycznych, które wspierają proces nauki na temat bezpieczeństwa systemów komputerowych.
- Ocenianie i monitorowanie postępów studentów.
- Śledzenie nowych trendów i technologii w dziedzinie bezpieczeństwa systemów komputerowych, aby dostosować program nauczania do zmieniających się potrzeb branży.
- Tworzenie inspirującej atmosfery na zajęciach, która zachęca studentów do kreatywnego myślenia i rozwijania umiejętności dot. bezpieczeństwa systemów komputerowych.
Wymagania pracodawcy
- Posiadasz tytuł magistra inżyniera lub stopień naukowy doktora w dyscyplinie Informatyki lub w dyscyplinach pokrewnych.
- Masz pasję do dzielenia się wiedzą, mentoringu oraz posiadasz/chcesz zdobyć doświadczenie w pracy badawczo-naukowej.
- Udokumentowany dorobek naukowy i publikacyjny w dyscyplinie informatyka lub w dyscyplinach pokrewnych.
Pracodawca oferuje
- Możliwość rozwoju naukowego i zawodowego.
- Elastyczny grafik dostosowany do Twojej dyspozycyjności.
- Elastyczny tryb zatrudnienia dostosowany do Twoich potrzeb.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy/doświadczenia.
- Pakiet benefitów - opieka medyczna PZU oraz pakiet sportowy Multisport.
- Twoja aplikacja.
- Rozmowa wstępna, gdzie poznasz więcej szczegółów.
- Rozmowa z Dziekanem, podczas której sprawdzimy, czy do siebie pasujemy.
- Ustalenie warunków pracy.
- Twój start!
Aplikuj
-
Sortowacz odpadów budowlanych
GRUPA OUTWORKING- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych Klientów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:Sortowacz odpadów budowlanychPraca realizowana będzie na rzecz i pod kierownictwem firmy Veolia Ekozec.
Sortowacz odpadów budowlanych
Obowiązki
- Praca fizyczna związana z sortowaniem odpadów budowlanych tj. oczyszczaniem/ wybieraniem z odpadów budowlanych resztek folii, drutu, szkła, styropianu, metalu, plastiku itp.
Wymagania
- dyspozycyjność do pracy 5 dni w tygodniu
- chęć do pracy,
- systematyczność
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową w wymiarze pełnego etatu,
- wynagrodzenie 3800zł/brutto/msc,
- premie 10 % od wynagrodzenia,
- dostęp do pakietu sportowego Multisport,
- dostęp do prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie 50 %
- praca od poniedziałku do piątku
- elastyczne godziny pracy: 7/10-15/18
- możliwość dołączenia do zespołu w stabilnej firmie z wieloletnim doświadczeniem Veolia Ekozec
- miejsce pracy ul. Energetyczna
- Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
- Klikając w przycisk "Aplikuj" lub "Wyślij" wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przez OUTWORKING SA danych osobowych zawartych w Pani/Pana zgłoszeniu rekrutacyjnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które Pani/Pan niniejszym aplikuje.
Aplikuj
-
Pracownik biurowo-administracyjny (doraźne zastępstwo)
GRUPA OUTWORKING- Olsztyn
- umowa o pracę
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej (nr certyfikatu 8102).
Aktualnie dla naszego klienta, działającego w obszarze administracji publicznej, poszukujemy osób, pełniących rolę zastępstwa w przypadku nieobecności stałych pracowników na stanowisku:Pracownik biurowo-administracyjny (doraźne zastępstwo)
Obowiązki
- ewidencja i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- obsługa przesyłek pocztowych i kurierskich
- prace związane z obsługą sekretariatu - tworzenie pism, obsługa kalendarza, obsługa narad i zebrań i inne prace administracyjno-biurowe
Wymagania
- pozostawanie w gotowości do zastąpienia stałych pracowników w przypadku ich nieobecności (urlopy/choroby etc.) w dwóch lokalizacjach biur (na terenie Olsztyna)
- doświadczenie na stanowisku obsługi kancelaryjnej, biurowej min. 3 miesiące
- prawo jazdy kat. B
- wykształcenie minimum średnie
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarka, ksero, fax, skaner)
- biegła znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność organizacji pracy własnej
- dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi EZD (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją)
Oferujemy
- współpracę na podstawie umowy zlecenia
- stawkę w wysokości 24,50 zł/brutto za godzinę
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 lub 8:00-16:00
- możliwość zdobycia doświadczenia i poszerzenia kwalifikacji
Aplikuj
-
Manager kierunku Informatyka
GRUPA OUTWORKING- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Manager kierunku Informatyka
Twój zakres obowiązków
- zapewnienie rozwoju i konkurencyjnej pozycji kierunku (kreowanie koncepcji kształcenia, wyróżników i atraktorów programu)
- zarządzanie procesem dydaktycznym na kierunku w celu zapewnienia wysokiej jakości kształceni
- przygotowanie obsad zajęć dydaktycznych
- kontrolowanie poziomu realizacji zajęć przez nauczycieli akademickich
- nadzorowanie jakości kształcenia, monitorowanie osiągania efektów uczenia się
- podejmowanie decyzji w indywidualnych sprawach studentów związanych z realizacją przez nich programu studiów
- zarządzanie zespołem dydaktycznym prowadzącym zajęcia na kierunku
- koordynowanie prac Rady Programowej Kierunku oraz prowadzenie dokumentacji programowej kierunku
- współpraca z otoczeniem społeczno-gospodarczym i działami wewnętrznymi uczelni
- możliwość prowadzenia zajęć dydaktycznych
Wymagania pracodawcy
- ukończone studia magisterskie z dziedziny informatyki
- doświadczenie zawodowe w branży IT
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- znajomość narzędzi MS Office
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej
- doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym
- doświadczenie w pracy w środowisku akademickim oraz doświadczenie dydaktyczne w szkolnictwie wyższym będzie dodatkowym atutem
Pracodawca oferuje
- Możliwość rozwoju naukowego i zawodowego.
- Elastyczny grafik dostosowany do Twojej dyspozycyjności.
- Elastyczny tryb zatrudnienia dostosowany do Twoich potrzeb.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy/doświadczenia.
- Pakiet benefitów - opieka medyczna PZU oraz pakiet sportowy Multisport.
- Twoja aplikacja.
- Rozmowa wstępna, gdzie poznasz więcej szczegółów.
- Rozmowa z Dziekanem, podczas której sprawdzimy, czy do siebie pasujemy.
- Ustalenie warunków pracy.
- Twój start!
Aplikuj
-
Pracownik gospodarczy
GRUPA OUTWORKING- Zielona Góra
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych Klientów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Pracownik gospodarczy
Obowiązki
- obsługa załadunku na śmieciarki
- odbiór nieczystości
- odstawienie pustych pojemników na posesje
- dbanie o tereny zielone
- sprzątanie ulic
- opróżnianie małych koszy na ulicach
Wymagania
- dyspozycyjność do pracy 5 dni w tygodniu na poranną zmianę (sporadycznie zmiana popołudniowa)
- chęć do pracy
- systematyczność
Oferujemy
- Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu: 669 888 069
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
- wynagrodzenie 4742 zł brutto (4242 zł brutto/ miesiąc + do 500 zł premii)
- możliwość przejęcia bezpośrednio przez firmę
- Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
- Administratorem danych jest Outworking SA z siedzibą w Poznań 61-502, Langiewicza 2 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne
- Agencja zatrudnienia, nr certyfikatu 8102
Aplikuj
-
Pracownik biurowo-administracyjny (doraźne zastępstwo)
GRUPA OUTWORKING- Olsztyn
- umowa o pracę
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej (nr certyfikatu 8102).
Aktualnie dla naszego klienta, działającego w obszarze administracji publicznej, poszukujemy osób, pełniących rolę zastępstwa w przypadku nieobecności stałych pracowników na stanowisku:Pracownik biurowo-administracyjny (doraźne zastępstwo)
Obowiązki
- ewidencja i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- obsługa przesyłek pocztowych i kurierskich
- prace związane z obsługą sekretariatu - tworzenie pism, obsługa kalendarza, obsługa narad i zebrań i inne prace administracyjno-biurowe
Wymagania
- pozostawanie w gotowości do zastąpienia stałych pracowników w przypadku ich nieobecności (urlopy/choroby etc.) w dwóch lokalizacjach biur (na terenie Olsztyna)
- doświadczenie na stanowisku obsługi kancelaryjnej, biurowej min. 3 miesiące
- prawo jazdy kat. B
- wykształcenie minimum średnie
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarka, ksero, fax, skaner)
- biegła znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność organizacji pracy własnej
- dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi EZD (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją)
Oferujemy
- współpracę na podstawie umowy zlecenia
- stawkę w wysokości 24,50 zł/brutto za godzinę
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 lub 8:00-16:00
- możliwość zdobycia doświadczenia i poszerzenia kwalifikacji
Aplikuj
-
Sortowacz odpadów budowlanych
GRUPA OUTWORKING- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych Klientów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:Sortowacz odpadów budowlanychPraca realizowana będzie na rzecz i pod kierownictwem firmy Veolia Ekozec.
Sortowacz odpadów budowlanych
Obowiązki
- Praca fizyczna związana z sortowaniem odpadów budowlanych tj. oczyszczaniem/ wybieraniem z odpadów budowlanych resztek folii, drutu, szkła, styropianu, metalu, plastiku itp.
Wymagania
- dyspozycyjność do pracy 5 dni w tygodniu
- chęć do pracy,
- systematyczność
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową w wymiarze pełnego etatu,
- wynagrodzenie 3800zł/brutto/msc,
- premie 10 % od wynagrodzenia,
- dostęp do pakietu sportowego Multisport,
- dostęp do prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie 50 %
- praca od poniedziałku do piątku
- elastyczne godziny pracy: 7/10-15/18
- możliwość dołączenia do zespołu w stabilnej firmie z wieloletnim doświadczeniem Veolia Ekozec
- miejsce pracy ul. Energetyczna
- Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
- Klikając w przycisk "Aplikuj" lub "Wyślij" wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przez OUTWORKING SA danych osobowych zawartych w Pani/Pana zgłoszeniu rekrutacyjnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które Pani/Pan niniejszym aplikuje.
Aplikuj
-
Pracownik gospodarczy
GRUPA OUTWORKING- Zielona Góra
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych Klientów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Pracownik gospodarczy
Obowiązki
- obsługa załadunku na śmieciarki
- odbiór nieczystości
- odstawienie pustych pojemników na posesje
- dbanie o tereny zielone
- sprzątanie ulic
- opróżnianie małych koszy na ulicach
Wymagania
- dyspozycyjność do pracy 5 dni w tygodniu na poranną zmianę (sporadycznie zmiana popołudniowa)
- chęć do pracy
- systematyczność
Oferujemy
- Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu: 669 888 069
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
- wynagrodzenie 4742 zł brutto (4242 zł brutto/ miesiąc + do 500 zł premii)
- możliwość przejęcia bezpośrednio przez firmę
- Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
- Administratorem danych jest Outworking SA z siedzibą w Poznań 61-502, Langiewicza 2 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne
- Agencja zatrudnienia, nr certyfikatu 8102
Aplikuj
-
Elektromonter Układów Pomiarowych nN Tauron
GRUPA OUTWORKING- Wrocław
- umowa o pracę
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej (nr certyfikatu 8102). Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Elektromonter Układów Pomiarowych nN Tauron
Obowiązki
- Wykonywanie prac eksploatacyjnych w zakresie bezpośrednich układów pomiarowych
- Prowadzenie odczytów liczników układów pomiarowych
- Prowadzenie kontroli technicznych w zakresie układów pomiarowych
- Kontrolowanie pod kątem nielegalnego poboru
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji z realizowanych pracWymagania
- Wykształcenie min. Zasadnicze zawodowe (kierunek elektryczny)
- Wiedza z zakresu układów pomiarowych energii elektrycznej
- Prawo jazdy kat. B ( w przypadku wykorzystywania pojazdu prywatnego)
- 1 rok doświadczenia w obszarze elektroenergetyki na stanowisku elektromonteraOferujemy
- Umowa o pracę
- Wynagrodzenie 3700 - 5300 zł brutto
- Wsparcie doświadczonych współpracowników na każdym etapie pracy
- Szkolenie stanowiskowe
- Miła i przyjazna atmosfera w pracy
- Zwrot kosztów używania samochodu prywatnego do celów służbowychAplikuj
-
Kontroler Odczytów TAURON
GRUPA OUTWORKING- Jelenia Góra
- umowa o pracę
-
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej (nr certyfikatu 8102). Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Kontroler Odczytów TAURON
Obowiązki
- Dokonywanie odczytu wskazań liczników i rejestrowanie danych w mikrokomputerze
- Zgłaszanie nieprawidłowości w pracy układu pomiarowego
- Zgłaszanie przypadków podejrzenia wystąpienia nielegalnego poboru energii elektrycznej
- Kontrolowanie stanu technicznego układu pomiarowego oraz wykonywanie innych poleceń przełożonego, które dotyczą pracy
Wymagania
- Wykształcenie zasadnicze zawodowe
- Dobra komunikacja
- Umiejętność podejmowania decyzji
- Obsługa komputera
- Wiedza z zakresu układów pomiarowych energii elektrycznej
- Wykształcenie średnie
- 1 rok doświadczenia w obszarze odczytów i pomiarów
- Świadectwo kwalifikacyjne E1 (pkt 2,7,10 w zakresie obsługi)
- Prawo jazdy kat. B (w przypadku wykorzystywania pojazdu prywatnego)
Oferujemy
- Wynagrodzenie 3500 zł brutto
- Umowę o pracę
- Premię
- Wsparcie doświadczonych współpracowników na każdym etapie pracy
- Szkolenie stanowiskowe
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy
- Zwrot kosztów używania samochodu prywatnego do celów służbowych
Aplikuj