Kaliszuk sp.j. Staff Partners

Czy to Twoja firma?

Kaliszuk sp.j. Staff Partners praca

Od ponad dwóch dekad jesteśmy wiodącym partnerem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza siedziba znajduje się w sercu Warszawy, skąd z pasją i zaangażowaniem wspieramy naszych klientów w rekrutacjach, pracy tymczasowej, doradztwie personalnym oraz obsłudze kadrowo-płacowej. W Staff Partners łączymy tradycję z innowacją, stosując nowoczesne narzędzia i kanały social media, aby zapewnić naszym klientom usługi na najwyższym poziomie.


Nasza historia rozpoczęła się w 2003 roku i od tego czasu nieustannie rozwijamy nasze kompetencje, aby sprostać dynamicznie zmieniającemu się rynkowi pracy. Z dumą patrzymy na nasze osiągnięcia, które zawdzięczamy przede wszystkim profesjonalizmowi i stałemu zespołowi ekspertów. Jesteśmy dumni z wieloletniej i owocnej współpracy z naszymi partnerami, a realizacja projektów kadrowych, w tym w ramach przetargów publicznych, stanowi potwierdzenie naszej przewagi konkurencyjnej.

W Staff Partners rozumiemy, że każdy klient jest wyjątkowy, dlatego nasze podejście jest zawsze indywidualne i dostosowane do specyficznych potrzeb. Nasze usługi są skrojone na miarę, a nasz profesjonalizm i doświadczenie pozwalają nam na skuteczne działanie w każdych warunkach. Jesteśmy zaufanym partnerem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, który nieustannie dąży do doskonałości.

Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy szukają nie tylko usług, ale i partnera, na którego mogą polegać. Razem możemy osiągnąć więcej.

Kaliszuk sp.j. Staff Partners najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia administracja biurowa / praca biurowa serwis / montaż inżynieria / technologia / technika

Oferty pracy Kaliszuk sp.j. Staff Partners

Praca alert - powiadomienia

Praca Kaliszuk sp.j. Staff Partners

Mapa Kaliszuk sp.j. Staff Partners

Siedziba główna

Oddział Białystok

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Kaliszuk sp.j. Staff Partners poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Kaliszuk sp.j. Staff Partners
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Bydgoszcz
  3. Warszawa

Data aktualizacji: 01.09.2024

Praca Kaliszuk sp.j. Staff Partners - oferty archiwalne

  • Konserwator urządzeń dźwigowych

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • STAFF PARTNERS Agencja Pracy Tymczasowej Nr licencji 386/3 Oddział w Białymstoku dla naszego Klienta poszukuje osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

      Konserwator urządzeń dźwigowych Miejsce pracy: Białystok

      Zakres obowiązków:

      • Kontrola jakości zmontowanych urządzeń oraz ich rozruch i diagnostyka,
      • Sporządzanie pism i protokołów wynikających z obowiązujących przepisów,
      • Współpraca z klientem oraz podwykonawcami,
      • Udział w odbiorach urządzeń przez UDT.

      Wymagania:

      • Uprawnienia SEP oraz uprawnienia UDT do konserwacji urządzeń dźwigowych elektrycznych i hydraulicznych
      • Mile widziana uprawnienia do konserwacji schodów ruchomych
      • Doświadczenie w konserwacji urządzeń dźwigowych (windy)
      • Mile widziane doświadczenia przy konserwacji schodów ruchomych

      Oferujemy:

      • Umowę o pracę
      • Pracę w godzinach 7:00-15:00
      • Wynagrodzenie miesięczne 6.500-7.500 zł brutto
      • Premię kwartalną

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Konserwator urządzeń dźwigowych








      Aplikuj

  • Monter / Instalator

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Aktualnie dla jednego z naszych Klientów - Polskiej firmy produkującej myjnie samochodowe - poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

      Monter / Instalator Miejsce pracy: Warszawa

      Zakres obowiązków:

      • Montaż urządzeń myjących na podstawie dokumentacji technicznej,
      • Montaż wyposażenia w pomieszczeniu technicznym na podstawie dokumentacji technicznej,
      • Montaż wyposażenia hali myjni na podstawie dokumentacji technicznej,
      • Wykonywanie instalacji elektrycznych i hydraulicznych,
      • Współpraca z pracownikami działu.

      Wymagania:

      • Wykształcenie min. zawodowe,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Uprawnienia SEP do 1kV (mile widziane ,nie jest wymagane),
      • Znajomość elektryki, mechaniki, hydrauliki, pneumatyki, elektroniki,
      • Doświadczenie w pracy z narzędziami,
      • Zdolności manualne,
      • Praktyczne doświadczenie w montażu,
      • Dobra organizacja pracy, solidność i dokładność,
      • Gotowość do wyjazdów służbowych,
      • Chęci do pracy.

      Oferujemy:

      • Stabilną formę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
      • Niezbędne narzędzia do pracy, telefon komórkowy,
      • Pakiet medyczny,
      • Pracę pełną wyzwań,
      • Wynagrodzenie 6000 -10 000 brutto.

      Miejsce pracy: Praca głównie na wyjazdach służbowych na terenie Polski

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Monter / Instalator








      Aplikuj

  • Monter / Instalator

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Piaseczno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Aktualnie dla jednego z naszych Klientów - Polskiej firmy produkującej myjnie samochodowe - poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

      Monter / Instalator Miejsce pracy: Piaseczno

      Zakres obowiązków:

      • Montaż urządzeń myjących na podstawie dokumentacji technicznej,
      • Montaż wyposażenia w pomieszczeniu technicznym na podstawie dokumentacji technicznej,
      • Montaż wyposażenia hali myjni na podstawie dokumentacji technicznej,
      • Wykonywanie instalacji elektrycznych i hydraulicznych,
      • Współpraca z pracownikami działu.

      Wymagania:

      • Wykształcenie min. zawodowe,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Uprawnienia SEP do 1kV (mile widziane ,nie jest wymagane),
      • Znajomość elektryki, mechaniki, hydrauliki, pneumatyki, elektroniki,
      • Doświadczenie w pracy z narzędziami,
      • Zdolności manualne,
      • Praktyczne doświadczenie w montażu,
      • Dobra organizacja pracy, solidność i dokładność,
      • Gotowość do wyjazdów służbowych,
      • Chęci do pracy.

      Oferujemy:

      • Stabilną formę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
      • Niezbędne narzędzia do pracy, telefon komórkowy,
      • Pakiet medyczny,
      • Pracę pełną wyzwań,
      • Wynagrodzenie 6000 -10 000 brutto.

      Miejsce pracy: Praca głównie na wyjazdach służbowych na terenie Polski

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Monter / Instalator








      Aplikuj

  • Monter / Instalator

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Stara Iwiczna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Aktualnie dla jednego z naszych Klientów - Polskiej firmy produkującej myjnie samochodowe - poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

      Monter / Instalator Miejsce pracy: Stara Iwiczna

      Zakres obowiązków:

      • Montaż urządzeń myjących na podstawie dokumentacji technicznej,
      • Montaż wyposażenia w pomieszczeniu technicznym na podstawie dokumentacji technicznej,
      • Montaż wyposażenia hali myjni na podstawie dokumentacji technicznej,
      • Wykonywanie instalacji elektrycznych i hydraulicznych,
      • Współpraca z pracownikami działu.

      Wymagania:

      • Wykształcenie min. zawodowe,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Uprawnienia SEP do 1kV (mile widziane ,nie jest wymagane),
      • Znajomość elektryki, mechaniki, hydrauliki, pneumatyki, elektroniki,
      • Doświadczenie w pracy z narzędziami,
      • Zdolności manualne,
      • Praktyczne doświadczenie w montażu,
      • Dobra organizacja pracy, solidność i dokładność,
      • Gotowość do wyjazdów służbowych,
      • Chęci do pracy.

      Oferujemy:

      • Stabilną formę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
      • Niezbędne narzędzia do pracy, telefon komórkowy,
      • Pakiet medyczny,
      • Pracę pełną wyzwań,
      • Wynagrodzenie 6000 -10 000 brutto.

      Miejsce pracy: Praca głównie na wyjazdach służbowych na terenie Polski

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Monter / Instalator








      Aplikuj

  • Pracownik Działu Florystycznego

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Dla jednego z naszych Klientów - lidera działającego od ponad 30 lat w branży ogrodniczej - poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:

      Pracownik Działu Florystycznego Miejsce pracy: Warszawa, 100 m od stacji PKP Warszawa Anin

      Zakres obowiązków:

      • Dobór kwiatów do tworzenia dekoracji zależnie od stylu i rodzaju kompozycji, okazji oraz sezonu.
      • Przeprowadzanie kalkulacji kosztów i profesjonalna obsługa klienta.
      • Tworzenie dekoracji roślinnych, od niewielkich kompozycji do rozwiązań przestrzennych.
      • Pielęgnacja kwiatów na dziale.
      • Odpowiednia ekspozycja towaru.
      • Przyjmowanie dostaw.

      Wymagania:

      • Wiedza oraz doświadczenie w zakresie tworzenia kompozycji roślinnych.
      • Doświadczenie w kontaktach bezpośrednich z klientami,
      • Wysoki poziom kultury osobistej i kompetencji interpersonalnych.
      • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
      • Doskonałe odnajdywanie się w sytuacjach stresowych.
      • Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji zadań oraz ustalania priorytetów.
      • Odpowiedzialność, skrupulatność, zaangażowanie.
      • Podstawowa znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy:

      • Pracę w renomowanej firmie z prestiżową pozycją na rynku.
      • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę po okresie próbnym.
      • Atrakcyjne wynagrodzenie 7.000-7.500 zł brutto - zawsze na czas +premia od sprzedaży.
      • Trzynasta pensja.
      • Możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz zdobycie cennego doświadczenia.
      • Dogodną lokalizację – 100 m od stacji PKP Warszawa Anin.
      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Pracownik Działu Florystycznego








      Aplikuj

  • Asystent / Asystentka w biurze rachunkowym

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Dla jednego z naszych Klientów - biura rachunkowego działającego na Pradze Południe - poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:

      Asystent / Asystentka w biurze rachunkowym Miejsce pracy: Warszawa, Praga-Południe

      Zakres obowiązków:

      • Bieżące wsparcie działu księgowości
      • Archiwizacja dokumentów/ faktur
      • Wykonywanie zadań zleconych przez dział księgowości

      Wymagane kwalifikacje:

      • Podstawowy zakres wiedzy o rachunkowości
      • Mile widziane wykształcenie lub osoba w trakcie wykształcenia związanego z rachunkowością
      • Chęć rozwoju w obszarze księgowości
      • Sprawna obsługa komputera, pakietu MS Office

      Oferujemy:

      • Zatrudnienie na postawie umowy zlecenie za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
      • Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach od 7:00-9.00 do 15:00-17.00 w siedzibie firmy
      • Przyjemną atmosferę pracy w niewielkim biurze rachunkowym
      • Możliwość rozwinięcia lub zdobycia pierwszego doświadczenia związanego z księgowością, wszystkiego możemy Cię nauczyć ! :)

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Asystent / Asystentka w biurze rachunkowym








      Aplikuj

  • Nauczyciel wspomagający / Pedagog Specjalny

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów i Kandydatek zainteresowanych pracą na stanowisku:

      Nauczyciel wspomagający / Pedagog Specjalny Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

      Jak będzie wyglądała Twoja praca?

      Poszukujemy osoby lubiącej i odnajdującej się w pracy z dziećmi w różnych środowiskach, będziesz wsparciem w zajęciach szkolnych dla jednego ucznia obecnie uczącego się w drugiej klasie szkoły podstawowej. Zajęcia będą odbywały się w klasie razem z innymi dziećmi. Szkoła prowadzi zajęcia oparte o angielską podstawę programową i jest jedną z najbardziej prestiżowych placówek na terenie Warszawy. Oczekujemy Twojej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

      Wymagania konieczne:

      • Znajomość technik wydłużenia koncentracji u dzieci
      • Doświadczenie w trenowaniu i ćwiczeniu koncentracji (psychoterapia ADD)
      • Wykształcenie pedagogiczne - warunek konieczny
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - językiem wiodącym w szkole jest angielski
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Zamiłowanie do pracy z dziećmi

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w pracy z dziećmi ADD
      • Wykształcenie zdobyte na uczelni pedagogicznej np. Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej
      • Zaświadczenie o niekaralności

      Zaoferujemy Ci:

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie
      • Pracę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku
      • Możliwość zdobycia doświadczenia w prestiżowej placówce prowadzącej brytyjską podstawę programową
      • Elastyczny czas pracy podczas ferii czy wakacji
      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Pracę w międzynarodowym gronie pedagogów
      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Nauczyciel wspomagający / Pedagog Specjalny








      Aplikuj

  • Pracownik Produkcji - transport wewnętrzny

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • STAFF PARTNERS Agencja Pracy Tymczasowej Nr licencji 386/3 Oddział w Białymstoku dla naszego Klienta z branży przetwórstwa tworzyw sztucznych poszukuje kandydatów na stanowisko:

      Pracownik Produkcji - transport wewnętrzny Miejsce pracy: Białystok, Dojlidy Górne

      Obowiązki:

      • Dostarczanie komponentów plastikowych na stanowisko produkcyjne
      • Transport na magazyn

      Wymagania:

      • Gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym
      • Zaangażowanie i chęć do pracy
      • Sumienność, obowiązkowość

      Oferujemy:

      • atrakcyjne wynagrodzenie 4000-4800 zł brutto/miesięcznie
      • umowę o pracę
      • pracę w stabilnej firmie
      • benefity
      • odzież ochronną

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Pracownik Produkcji - transport wewnętrzny








      Aplikuj

  • Pracownik Działu Roślin Domowych

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Dla jednego z naszych Klientów - lidera działającego od ponad 30 lat w branży ogrodniczej - poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:

      Pracownik Działu Roślin Domowych Miejsce pracy: Warszawa, 100 m od stacji PKP Warszawa Anin

      Zadania:

      • Obsługa klienta w zakresie doboru roślin,
      • Przyjmowanie dostaw roślin, oznaczanie i ustawianie w ogrodzie,
      • Pielęgnacja roślin, prace porządkowe.

      Wymagania:

      • Gruntowna wiedza w zakresie znajomości roślin domowych, ich wymagań i zastosowania,
      • Wykształcenie średnie lub wyższe ogrodnicze,
      • Wysoki poziom kultury osobistej i kompetencji interpersonalnych,
      • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
      • Odpowiedzialność, skrupulatność, zaangażowanie,
      • Gotowość do pracy w systemie 8 godzin dziennie, na dwie zmiany: 9-17/ 12-20 + co drugi weekend.

      Oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę po okresie próbnym,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie zawsze na czas, (7000 zł – 7500 zł),
      • Trzynasta pensja,
      • Możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz zdobycie cennego doświadczenia,
      • Gwarantujemy ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznym zespole,
      • Dogodna lokalizacja – 100 m od stacji PKP Warszawa Anin.
      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Pracownik Działu Roślin Domowych








      Aplikuj

  • Asystent / Asystentka Biura (Recepcja)

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Aktualnie dla jednego z naszych Klientów – światowego lidera w dystrybucji części samochodowych - poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:

      Asystent / Asystentka Biura (Recepcja) Miejsce pracy: Warszawa, Ochota Zakres obowiązków:
      • Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy i nienaganny stan przestrzeni biurowej
      • Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń
      • Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
      • Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze
      • Opieka nad salami konferencyjnymi (system rezerwacyjny, znajomość sprzętów AV)
      • Bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów biurowych
      • Organizowanie podróży służbowych: rezerwacje biletów i hoteli, koordynacja wyjazdów oraz rozliczanie delegacji
      • Pomaganie w przygotowaniu onboardingu osób nowozatrudnionych
      • Aktywne wspieranie Office Managera w realizacji codziennych zadań
      • Współudział w realizacji programu lojalnościowego
      • Administracyjne wspieranie koleżanek i kolegów z pracy

      Szukamy osoby dynamicznej, chcącej wykazywać się inicjatywą, dbającej o szczegóły i posiadającej umiejętności szybkiego myślenia. Osoba na tym stanowisku powinna kreatywnie rozwiązywać problemy i poszukiwać rozwiązań, nie bojąc się dzielić pomysłami. Uśmiech, energia i umiejętność budowania relacji to klucz do sukcesu w tej roli!

      Wymagania:
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
      • Co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Praktyczna znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
      • Planowanie i bardzo dobra organizacja pracy
      • Doskonałe zdolności interpersonalne i komunikacyjne
      • Dokładność, oko do szczegółów
      • Nastawienie na działanie (umiejętność szybkiego reagowania)
      • Odpowiedzialność i elastyczność w działaniu przy nietypowych sytuacjach
      • Proaktywna postawa oraz zaangażowanie
      • Otwarta osobowość i wysoka kultura osobista
      • Dyskrecja
      • Dyspozycyjność (praca stacjonarna w stałych godzinach 9:00 -17:00)
      Mile widziane:
      • Doświadczenie w branży hotelarskiej
      • Znajomość innego języka obcego (francuski, węgierski, rumuński)
      Zaoferujemy Ci:
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Pakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zajęcia on-line z języka angielskiego
      • Udział w eventach firmowych oraz różnego rodzaju inicjatywach integracyjnych
      • Możliwości rozwoju poprzez udział w szkoleniach i warsztatach

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Asystent / Asystentka Biura (Recepcja)








      Aplikuj

  • Specjalista / Specjalistka ds. przygotowania inwestycji

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

      Specjalista / Specjalistka ds. przygotowania inwestycji Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów Zakres obowiązków:
      • Kompletowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi dokumentami formalno- prawnymi, w tym pozyskiwanie niezbędnych decyzji (środowiskowych/lokalizacyjnych/pozwoleń na budowę/ zgłoszeń robót), zgód właścicielskich i umów, prowadzenie negocjacji w zakresie udostępnienia terenu, umożliwiające realizację zadania zgodnie z założonym budżetem,
      • Koordynacja i przygotowanie dokumentacji projektowej, formalno-prawnej oraz robót wykonawczych do realizacji pod względem budżetowym, terminowym, formalno-prawnym oraz zapewnienia materiałów do wykonania zadania,
      • Przygotowanie wniosków zakupowych i opisów przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi dokumentami na wyłonienie wykonawców koncepcji, dokumentacji projektowych i wykonawców robót budowlanych,
      • Dokonywanie wyceny zadań inwestycyjnych oraz przygotowanie harmonogramów dla opracowania koncepcji, dokumentacji projektowych, pozyskania dokumentów formalno-prawnych i realizacji. Ścisła weryfikacja i monitoring harmonogramów,
      • Archiwizacja dokumentów formalno-prawnych zadań inwestycyjnych,
      Wymagania:
      • Dobra organizacja czasu pracy,
      • Komunikatywność,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu,
      • Sprawna obsługa komputera.
      Atutem będzie:
      • Wiedza z zakresu procesu przygotowania inwestycji liniowych,
      • Znajomość przepisów prawnych dotyczących procesu inwestycyjnego, w szczególności: ustawy Prawo budowlane, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o ochronie środowiska, Prawa energetycznego i odpowiednich przepisów wykonawczych.
      Oferujemy:
      • Zatrudnienie na postawie umowy o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
      • Pracę w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku (czas pracy od 7:00-15:00)
      • Atrakcyjną lokalizację biura - Warszawa - Plac Unii Lubelskiej,
      • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Specjalista / Specjalistka ds. przygotowania inwestycji








      Aplikuj

  • Pracownik Punktu Informacyjnego

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:

      Pracownik Punktu Informacyjnego Miejsce pracy: Warszawa, 100 m od stacji PKP Warszawa Anin

      Cel stanowiska:

      • kontakt i obsługa klienta;
      • wystawianie kart stałego klienta;
      • obsługa transportu;
      • wystawianie faktur sprzedaży;

      Zakres odpowiedzialności:

      Obsługa działu Info Point w tym:

      • prowadzenie korespondencji w formie elektronicznej oraz pisemnej z klientami;
      • obsługa rozmów telefonicznych z klientami;
      • wystawianie faktur na rzecz klientów;
      • udzielanie klientom informacji w zakresie oferowanych towarów, zasad funkcjonowania sklepu, warunków dostawy, warunków funkcjonowania karty stałego klienta oraz wszelkich innych informacji niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta na danym stanowisku;
      • wprowadzanie reklamacji do programu reklamacji;
      • dbanie o czystość stanowiska pracy;
      • dbanie o czystość w pomieszczeniach socjalnych, według wyznaczonego przez pracodawcę grafiku;
      • wykonywanie wszelkich innych poleceń pracodawcy w zakresie działania firmy.

      Wymagania;

      • znajomość obsługi programów fakturowych, magazynowych i reklamacyjnych;
      • biegła obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, faks, drukarka, ksero, niszczarka;
      • wysokie umiejętności komunikacyjne;
      • wysoka kultura osobista;
      • podstawowa znajomość języka angielskiego;
      • skrupulatność, sumienność, rzetelność.

      Oferujemy:

      • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
      • wynagrodzenie: 5000-5200 zł brutto miesięcznie;
      • pracę od poniedziałku do piątku + sporadycznie w weekendy;
      • dodatkowo płatne weekendy (sobota +50%, niedziela+100%);
      • możliwość pracy zmianowej 9:00-17:00 lub 12:00-20:00;
      • dogodną lokalizację – 100 m od stacji PKP Warszawa Anin.

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Pracownik Punktu Informacyjnego








      Aplikuj

  • Nauczyciel wspomagający/ Pedagog Specjalny

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów i Kandydatek zainteresowanych pracą na stanowisku:

      Nauczyciel wspomagający/ Pedagog Specjalny Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

      Jak będzie wyglądała Twoja praca?

      Poszukujemy osoby lubiącej i odnajdującej się w pracy z dziećmi w różnych środowiskach, będziesz wsparciem w zajęciach szkolnych dla jednego ucznia obecnie uczącego się w drugiej klasie szkoły podstawowej. Zajęcia będą odbywały się w klasie razem z innymi dziećmi. Szkoła prowadzi zajęcia oparte o angielską podstawę programową i jest jedną z najbardziej prestiżowych placówek na terenie Warszawy. Oczekujemy Twojej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

      Wymagania konieczne:

      • Znajomość technik wydłużenia koncentracji u dzieci
      • Doświadczenie w trenowaniu i ćwiczeniu koncentracji (psychoterapia ADD)
      • Wykształcenie pedagogiczne - warunek konieczny
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - językiem wiodącym w szkole jest angielski
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Zamiłowanie do pracy z dziećmi

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w pracy z dziećmi ADD
      • Wykształcenie zdobyte na uczelni pedagogicznej np. Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej
      • Zaświadczenie o niekaralności

      Zaoferujemy Ci:

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie
      • Pracę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku
      • Możliwość zdobycia doświadczenia w prestiżowej placówce prowadzącej brytyjską podstawę programową
      • Elastyczny czas pracy podczas ferii czy wakacji
      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Pracę w międzynarodowym gronie pedagogów
      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Nauczyciel wspomagający/ Pedagog Specjalny








      Aplikuj

  • Pracownik Biurowy

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla jednego z naszych Klientów - globalnego partnera w zakresie świadczeń pracowniczych i zaangażowania - poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:

      Pracownik Biurowy Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka

      Zakres obowiązków:

      • Realizacja zamówień w systemie oraz kompletowanie produktów oferowanych przez Pluxee (kompletowanie do wysyłki w koperty, ulotkowanie, etykietowanie).
      • Zapewnienie ciągłości i terminowości realizacji zamówień
      • Generowanie dokumentów dołączanych do zamówienia
      • Weryfikacja realizowanych zamówień (kontrola ilościowa i jakościowa).

      Wymagania:

      • Gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word),
      • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
      • Dobra organizację czasu pracy
      • Cierpliwość, opanowanie

      Oferujemy:

      • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
      • Stawkę : 28 zł/h brutto
      • Pracę zapewnioną do 23/12/2023
      • Szybką wypłatę wynagrodzenia
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
      • Możliwość pracy w weekendy
      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Nauczyciel wspomagający/ Pedagog Specjalny

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów i Kandydatek zainteresowanych pracą na stanowisku:

      Nauczyciel wspomagający/ Pedagog Specjalny Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

      Jak będzie wyglądała Twoja praca?

      Poszukujemy osoby lubiącej i odnajdującej się w pracy z dziećmi w różnych środowiskach, będziesz wsparciem w zajęciach szkolnych dla jednego ucznia obecnie uczącego się w drugiej klasie szkoły podstawowej. Zajęcia będą odbywały się w klasie razem z innymi dziećmi. Szkoła prowadzi zajęcia oparte o angielską podstawę programową. Oczekujemy Twojej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

      Wymagania konieczne:

      • Znajomość technik wydłużenia koncentracji u dzieci
      • Doświadczenie w trenowaniu i ćwiczeniu koncentracji (psychoterapia ADD)
      • Wykształcenie pedagogiczne
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Zamiłowanie do pracy z dziećmi

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w pracy z dziećmi ADD
      • Wykształcenie zdobyte na uczelni pedagogicznej np. Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej
      • Zaświadczenie o niekaralności

      Zaoferujemy Ci:

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Pracę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku
      • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Programista - Automatyk

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Stara Iwiczna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Aktualnie dla jednego z naszych Klientów - Polskiej firmy produkującej myjnie samochodowe - poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

      Programista - Automatyk Miejsce pracy: Stara Iwiczna

      Zakres obowiązków:

      • Tworzenie dokumentacji – schematów elektrycznych,
      • Programowanie sterowników PLC ( Siemens),
      • Tworzenie wizualizacji (HMI, SCADA),
      • Uruchamianie urządzeń u klienta
      • Tworzenie dokumentacji DTR, instrukcji obsługi
      • Tworzenie dokumentacji – schematów elektrycznych,
      • Programowanie sterowników PLC ( Siemens),
      • Tworzenie wizualizacji (HMI, SCADA),
      • Uruchamianie urządzeń u klienta
      • Tworzenie dokumentacji DTR, instrukcje obsługi
      • Wsparcie dla klienta

      Wymagania:

      • Znajomość elektryki, mechaniki, hydrauliki, pneumatyki, elektroniki,
      • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych,
      • Zaawansowana znajomość obsługi komputera,
      • Gotowość do kilkudniowych wyjazdów (diety),
      • Podstawowa znajomość jęz. angielskiego (słownictwo techniczne).
      • Mile widziane: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B, uprawnienia SEP do 1kV, uprawnienia pomiarowe.

      Oferujemy:

      • Zatrudnienie w formie umowy o pracę lub B2B
      • Wynagrodzenie - 15.000 zł netto
      • Możliwość pracy hybrydowej/zdalnej po okresie próbnym
      • Samochód służbowy
      • Narzędzia niezbędne do pracy
      • Dużą swobodę działania
      • Wdrożenie przez doświadczonego programistę

      Miejsce pracy: Stara Iwiczna

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Pracownik Punktu Informacyjnego

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:

      Pracownik Punktu Informacyjnego Miejsce pracy: Warszawa, 100 m od stacji PKP Warszawa Anin

      Cel stanowiska:

      • kontakt i obsługa klienta;
      • wystawianie kart stałego klienta;
      • obsługa transportu;
      • wystawianie faktur sprzedaży;
      Zakres odpowiedzialności:

      Obsługa działu Info Point w tym :

      • prowadzenie korespondencji w formie elektronicznej oraz pisemnej z klientami;
      • obsługa rozmów telefonicznych z klientami;
      • wystawianie faktur na rzecz klientów;
      • udzielanie klientom informacji w zakresie oferowanych towarów, zasad funkcjonowania sklepu, warunków dostawy, warunków funkcjonowania karty stałego klienta oraz wszelkich innych informacji niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta na danym stanowisku;
      • wprowadzanie reklamacji do programu reklamacji;
      • dbanie o czystość stanowiska pracy;
      • dbanie o czystość w pomieszczeniach socjalnych, według wyznaczonego przez pracodawcę grafiku;
      • wykonywanie wszelkich innych poleceń pracodawcy w zakresie działania firmy.

      Wymagania;

      • znajomość obsługi programów fakturowych, magazynowych i reklamacyjnych;
      • biegła obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, faks, drukarka, ksero, niszczarka;
      • wysokie umiejętności komunikacyjne;
      • wysoka kultura osobista;
      • podstawowa znajomość języka angielskiego;
      • skrupulatność, sumienność, rzetelność.

      Oferujemy:

      • umowę zlecenie w 3-miesięcznym okresie próbnym, następnie przejście na umowę o pracę;
      • wynagrodzenie: 5000-5400 zł brutto miesięcznie;
      • pracę od poniedziałku do piątku + co drugi weekend;
      • dodatkowo płatne weekendy (sobota +50%, niedziela+100%);
      • możliwość pracy zmianowej 9:00-17:00 lub 12:00-20:00;
      • dogodną lokalizację – 100 m od stacji PKP Warszawa Anin.
      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

      Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów Zakres obowiązków:
      • Wspieranie organizacyjno - logistyczne Departamentu Komunikacji w holdingu, w tym koordynowanie obiegu informacji i dokumentów.
      • Udział w procesie przygotowywania faktur do księgowania zgodnie z przyjętymi zasadami korporacyjnymi.
      • Kontrolowanie płatności i obiegu faktur w dziale, kontrolowanie MPK i budżetu.
      • Realizacja wszystkich zamówień grupowych (m.in. materiałów BTL, gadżetów itp. we współpracy z Wewnętrzną Agencją Komunikacji).
      • Przygotowywanie podsumowań i raportów ze spotkań, w tym cyklicznych spotkań Działu, opracowanie Agendy i koordynacja przepływu informacji.
      • Koordynacja kalendarza spotkań.
      Wymagania:
      • 2-letnie doświadczenie w obszarach związanych z administracją, obiegiem dokumentacji, faktur, kontrolą budżetu.
      • Wykształcenie wyższe.
      • Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel) oraz G-Suite.
      • Bardzo dobre umiejętności organizacji pracy i czasu.
      • Samodzielność w działaniu, proaktywność, otwartość.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikację.
      Oferujemy:
      • Zatrudnienie na postawie umowy o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej.
      • Pracę w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku.
      • Atrakcyjną lokalizację biura - Warszawa - Plac Unii Lubelskiej.
      • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

      Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów Zakres obowiązków:
      • Wspieranie organizacyjno - logistyczne Departamentu Komunikacji w holdingu, w tym koordynowanie obiegu informacji i dokumentów.
      • Udział w procesie przygotowywania faktur do księgowania zgodnie z przyjętymi zasadami korporacyjnymi.
      • Kontrolowanie płatności i obiegu faktur w dziale, kontrolowanie MPK i budżetu.
      • Realizacja wszystkich zamówień grupowych (m.in. materiałów BTL, gadżetów itp. we współpracy z Wewnętrzną Agencją Komunikacji).
      • Przygotowywanie podsumowań i raportów ze spotkań, w tym cyklicznych spotkań Działu, opracowanie Agendy i koordynacja przepływu informacji.
      • Koordynacja kalendarza spotkań.
      Wymagania:
      • 2-letnie doświadczenie w obszarach związanych z administracją, obiegiem dokumentacji, faktur, kontrolą budżetu.
      • Wykształcenie wyższe.
      • Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel) oraz G-Suite.
      • Bardzo dobre umiejętności organizacji pracy i czasu.
      • Samodzielność w działaniu, proaktywność, otwartość.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikację.
      Oferujemy:
      • Zatrudnienie na postawie umowy o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej.
      • Pracę w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku.
      • Atrakcyjną lokalizację biura - Warszawa - Plac Unii Lubelskiej.
      • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Pracownik Magazynu (Centrum Ogrodnicze)

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla jednego z naszych Klientów – Centrum Ogrodniczego na Warszawskim Aninie, poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:

      Pracownik Magazynu (Centrum Ogrodnicze) Miejsce pracy: Warszawa Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
      • Obsługa elektronarzędzi
      • Praca przy budowie straganów/dekoracji świątecznych
      • Przyjęcie towaru na magazyn
      Nasze oczekiwania:
      • Umiejętności techniczne/manualne
      • Chęć do wykonywania prac fizycznych
      • Mile widziane doświadczenie w pracy na magazynie
      Oferujemy:
      • Umowę zlecenie ze stawką 30 zł/h brutto
      • Współpracę w okresie październik – grudzień 2023 z możliwością przedłużenia umowy
      • Pracę w systemie 8 godzin dziennie + co drugi weekend
      • Dogodną lokalizację – 100 m od stacji PKP Anin

        Poszukujemy: 6 osób, zgłoś się ze znajomymi !

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj