Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Kaliszuk sp.j. Staff Partners praca
Czy to Twoja firma?
Od ponad dwóch dekad jesteśmy wiodącym partnerem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza siedziba znajduje się w sercu Warszawy, skąd z pasją i zaangażowaniem wspieramy naszych klientów w rekrutacjach, pracy tymczasowej, doradztwie personalnym oraz obsłudze kadrowo-płacowej. W Staff Partners łączymy tradycję z innowacją, stosując nowoczesne narzędzia i kanały social media, aby zapewnić naszym klientom usługi na najwyższym poziomie.
Nasza historia rozpoczęła się w 2003 roku i od tego czasu nieustannie rozwijamy nasze kompetencje, aby sprostać dynamicznie zmieniającemu się rynkowi pracy. Z dumą patrzymy na nasze osiągnięcia, które zawdzięczamy przede wszystkim profesjonalizmowi i stałemu zespołowi ekspertów. Jesteśmy dumni z wieloletniej i owocnej współpracy z naszymi partnerami, a realizacja projektów kadrowych, w tym w ramach przetargów publicznych, stanowi potwierdzenie naszej przewagi konkurencyjnej.
W Staff Partners rozumiemy, że każdy klient jest wyjątkowy, dlatego nasze podejście jest zawsze indywidualne i dostosowane do specyficznych potrzeb. Nasze usługi są skrojone na miarę, a nasz profesjonalizm i doświadczenie pozwalają nam na skuteczne działanie w każdych warunkach. Jesteśmy zaufanym partnerem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, który nieustannie dąży do doskonałości.
Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy szukają nie tylko usług, ale i partnera, na którego mogą polegać. Razem możemy osiągnąć więcej.
inne edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia administracja biurowa / praca biurowa serwis / montaż inżynieria / technologia / technika
Oferty pracy Kaliszuk sp.j. Staff Partners
Praca alert - powiadomienia
Praca Kaliszuk sp.j. Staff Partners
-
Specialist in Strategy, Governance and External Relations Division / Communications Office
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
Dodana -
Administrative Assistant in Human Capital Division
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
Dodana -
Administrative Assistant in Equipment and Logistics Division/Logistics and Services Unit/Central Log
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
Dodana -
Administrative Assistant in Operational Planning Division
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
Dodana -
Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/ Human Resources Unit /
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
Dodana
Mapa Kaliszuk sp.j. Staff Partners
Siedziba główna
Oddział Białystok
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
Kaliszuk sp.j. Staff Partners poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
Kaliszuk sp.j. Staff Partners
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Bydgoszcz
- Warszawa
Data aktualizacji: 01.09.2024
Praca Kaliszuk sp.j. Staff Partners - oferty archiwalne
-
Konserwator urządzeń dźwigowych
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Białystok
- umowa o pracę
-
STAFF PARTNERS Agencja Pracy Tymczasowej Nr licencji 386/3 Oddział w Białymstoku dla naszego Klienta poszukuje osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Konserwator urządzeń dźwigowych Miejsce pracy: BiałystokZakres obowiązków:
- Kontrola jakości zmontowanych urządzeń oraz ich rozruch i diagnostyka,
- Sporządzanie pism i protokołów wynikających z obowiązujących przepisów,
- Współpraca z klientem oraz podwykonawcami,
- Udział w odbiorach urządzeń przez UDT.
Wymagania:
- Uprawnienia SEP oraz uprawnienia UDT do konserwacji urządzeń dźwigowych elektrycznych i hydraulicznych
- Mile widziana uprawnienia do konserwacji schodów ruchomych
- Doświadczenie w konserwacji urządzeń dźwigowych (windy)
- Mile widziane doświadczenia przy konserwacji schodów ruchomych
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Pracę w godzinach 7:00-15:00
- Wynagrodzenie miesięczne 6.500-7.500 zł brutto
- Premię kwartalną
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Konserwator urządzeń dźwigowych
Aplikuj
-
Monter / Instalator
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Aktualnie dla jednego z naszych Klientów - Polskiej firmy produkującej myjnie samochodowe - poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Monter / Instalator Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:
- Montaż urządzeń myjących na podstawie dokumentacji technicznej,
- Montaż wyposażenia w pomieszczeniu technicznym na podstawie dokumentacji technicznej,
- Montaż wyposażenia hali myjni na podstawie dokumentacji technicznej,
- Wykonywanie instalacji elektrycznych i hydraulicznych,
- Współpraca z pracownikami działu.
Wymagania:
- Wykształcenie min. zawodowe,
- Prawo jazdy kat. B,
- Uprawnienia SEP do 1kV (mile widziane ,nie jest wymagane),
- Znajomość elektryki, mechaniki, hydrauliki, pneumatyki, elektroniki,
- Doświadczenie w pracy z narzędziami,
- Zdolności manualne,
- Praktyczne doświadczenie w montażu,
- Dobra organizacja pracy, solidność i dokładność,
- Gotowość do wyjazdów służbowych,
- Chęci do pracy.
Oferujemy:
- Stabilną formę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- Niezbędne narzędzia do pracy, telefon komórkowy,
- Pakiet medyczny,
- Pracę pełną wyzwań,
- Wynagrodzenie 6000 -10 000 brutto.
Miejsce pracy: Praca głównie na wyjazdach służbowych na terenie Polski
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Monter / Instalator
Aplikuj
-
Monter / Instalator
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Piaseczno
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Aktualnie dla jednego z naszych Klientów - Polskiej firmy produkującej myjnie samochodowe - poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Monter / Instalator Miejsce pracy: PiasecznoZakres obowiązków:
- Montaż urządzeń myjących na podstawie dokumentacji technicznej,
- Montaż wyposażenia w pomieszczeniu technicznym na podstawie dokumentacji technicznej,
- Montaż wyposażenia hali myjni na podstawie dokumentacji technicznej,
- Wykonywanie instalacji elektrycznych i hydraulicznych,
- Współpraca z pracownikami działu.
Wymagania:
- Wykształcenie min. zawodowe,
- Prawo jazdy kat. B,
- Uprawnienia SEP do 1kV (mile widziane ,nie jest wymagane),
- Znajomość elektryki, mechaniki, hydrauliki, pneumatyki, elektroniki,
- Doświadczenie w pracy z narzędziami,
- Zdolności manualne,
- Praktyczne doświadczenie w montażu,
- Dobra organizacja pracy, solidność i dokładność,
- Gotowość do wyjazdów służbowych,
- Chęci do pracy.
Oferujemy:
- Stabilną formę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- Niezbędne narzędzia do pracy, telefon komórkowy,
- Pakiet medyczny,
- Pracę pełną wyzwań,
- Wynagrodzenie 6000 -10 000 brutto.
Miejsce pracy: Praca głównie na wyjazdach służbowych na terenie Polski
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Monter / Instalator
Aplikuj
-
Monter / Instalator
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Stara Iwiczna
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Aktualnie dla jednego z naszych Klientów - Polskiej firmy produkującej myjnie samochodowe - poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Monter / Instalator Miejsce pracy: Stara IwicznaZakres obowiązków:
- Montaż urządzeń myjących na podstawie dokumentacji technicznej,
- Montaż wyposażenia w pomieszczeniu technicznym na podstawie dokumentacji technicznej,
- Montaż wyposażenia hali myjni na podstawie dokumentacji technicznej,
- Wykonywanie instalacji elektrycznych i hydraulicznych,
- Współpraca z pracownikami działu.
Wymagania:
- Wykształcenie min. zawodowe,
- Prawo jazdy kat. B,
- Uprawnienia SEP do 1kV (mile widziane ,nie jest wymagane),
- Znajomość elektryki, mechaniki, hydrauliki, pneumatyki, elektroniki,
- Doświadczenie w pracy z narzędziami,
- Zdolności manualne,
- Praktyczne doświadczenie w montażu,
- Dobra organizacja pracy, solidność i dokładność,
- Gotowość do wyjazdów służbowych,
- Chęci do pracy.
Oferujemy:
- Stabilną formę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- Niezbędne narzędzia do pracy, telefon komórkowy,
- Pakiet medyczny,
- Pracę pełną wyzwań,
- Wynagrodzenie 6000 -10 000 brutto.
Miejsce pracy: Praca głównie na wyjazdach służbowych na terenie Polski
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Monter / Instalator
Aplikuj
-
Pracownik Działu Florystycznego
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
-
Dla jednego z naszych Klientów - lidera działającego od ponad 30 lat w branży ogrodniczej - poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:
Pracownik Działu Florystycznego Miejsce pracy: Warszawa, 100 m od stacji PKP Warszawa AninZakres obowiązków:
- Dobór kwiatów do tworzenia dekoracji zależnie od stylu i rodzaju kompozycji, okazji oraz sezonu.
- Przeprowadzanie kalkulacji kosztów i profesjonalna obsługa klienta.
- Tworzenie dekoracji roślinnych, od niewielkich kompozycji do rozwiązań przestrzennych.
- Pielęgnacja kwiatów na dziale.
- Odpowiednia ekspozycja towaru.
- Przyjmowanie dostaw.
Wymagania:
- Wiedza oraz doświadczenie w zakresie tworzenia kompozycji roślinnych.
- Doświadczenie w kontaktach bezpośrednich z klientami,
- Wysoki poziom kultury osobistej i kompetencji interpersonalnych.
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
- Doskonałe odnajdywanie się w sytuacjach stresowych.
- Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji zadań oraz ustalania priorytetów.
- Odpowiedzialność, skrupulatność, zaangażowanie.
- Podstawowa znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Pracę w renomowanej firmie z prestiżową pozycją na rynku.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę po okresie próbnym.
- Atrakcyjne wynagrodzenie 7.000-7.500 zł brutto - zawsze na czas +premia od sprzedaży.
- Trzynasta pensja.
- Możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz zdobycie cennego doświadczenia.
- Dogodną lokalizację – 100 m od stacji PKP Warszawa Anin.
Pracownik Działu Florystycznego
Aplikuj
-
Asystent / Asystentka w biurze rachunkowym
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
-
Dla jednego z naszych Klientów - biura rachunkowego działającego na Pradze Południe - poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:
Asystent / Asystentka w biurze rachunkowym Miejsce pracy: Warszawa, Praga-PołudnieZakres obowiązków:
- Bieżące wsparcie działu księgowości
- Archiwizacja dokumentów/ faktur
- Wykonywanie zadań zleconych przez dział księgowości
Wymagane kwalifikacje:
- Podstawowy zakres wiedzy o rachunkowości
- Mile widziane wykształcenie lub osoba w trakcie wykształcenia związanego z rachunkowością
- Chęć rozwoju w obszarze księgowości
- Sprawna obsługa komputera, pakietu MS Office
Oferujemy:
- Zatrudnienie na postawie umowy zlecenie za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
- Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach od 7:00-9.00 do 15:00-17.00 w siedzibie firmy
- Przyjemną atmosferę pracy w niewielkim biurze rachunkowym
- Możliwość rozwinięcia lub zdobycia pierwszego doświadczenia związanego z księgowością, wszystkiego możemy Cię nauczyć ! :)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Asystent / Asystentka w biurze rachunkowym
Aplikuj
-
Nauczyciel wspomagający / Pedagog Specjalny
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
-
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów i Kandydatek zainteresowanych pracą na stanowisku:
Nauczyciel wspomagający / Pedagog Specjalny Miejsce pracy: Warszawa, MokotówJak będzie wyglądała Twoja praca?
Poszukujemy osoby lubiącej i odnajdującej się w pracy z dziećmi w różnych środowiskach, będziesz wsparciem w zajęciach szkolnych dla jednego ucznia obecnie uczącego się w drugiej klasie szkoły podstawowej. Zajęcia będą odbywały się w klasie razem z innymi dziećmi. Szkoła prowadzi zajęcia oparte o angielską podstawę programową i jest jedną z najbardziej prestiżowych placówek na terenie Warszawy. Oczekujemy Twojej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Wymagania konieczne:
- Znajomość technik wydłużenia koncentracji u dzieci
- Doświadczenie w trenowaniu i ćwiczeniu koncentracji (psychoterapia ADD)
- Wykształcenie pedagogiczne - warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - językiem wiodącym w szkole jest angielski
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Zamiłowanie do pracy z dziećmi
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z dziećmi ADD
- Wykształcenie zdobyte na uczelni pedagogicznej np. Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej
- Zaświadczenie o niekaralności
Zaoferujemy Ci:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie
- Pracę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku
- Możliwość zdobycia doświadczenia w prestiżowej placówce prowadzącej brytyjską podstawę programową
- Elastyczny czas pracy podczas ferii czy wakacji
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w międzynarodowym gronie pedagogów
Nauczyciel wspomagający / Pedagog Specjalny
Aplikuj
-
Pracownik Produkcji - transport wewnętrzny
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Białystok
- umowa o pracę
-
STAFF PARTNERS Agencja Pracy Tymczasowej Nr licencji 386/3 Oddział w Białymstoku dla naszego Klienta z branży przetwórstwa tworzyw sztucznych poszukuje kandydatów na stanowisko:
Pracownik Produkcji - transport wewnętrzny Miejsce pracy: Białystok, Dojlidy GórneObowiązki:
- Dostarczanie komponentów plastikowych na stanowisko produkcyjne
- Transport na magazyn
Wymagania:
- Gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym
- Zaangażowanie i chęć do pracy
- Sumienność, obowiązkowość
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie 4000-4800 zł brutto/miesięcznie
- umowę o pracę
- pracę w stabilnej firmie
- benefity
- odzież ochronną
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Pracownik Produkcji - transport wewnętrzny
Aplikuj
-
Pracownik Działu Roślin Domowych
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
-
Dla jednego z naszych Klientów - lidera działającego od ponad 30 lat w branży ogrodniczej - poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:
Pracownik Działu Roślin Domowych Miejsce pracy: Warszawa, 100 m od stacji PKP Warszawa AninZadania:
- Obsługa klienta w zakresie doboru roślin,
- Przyjmowanie dostaw roślin, oznaczanie i ustawianie w ogrodzie,
- Pielęgnacja roślin, prace porządkowe.
Wymagania:
- Gruntowna wiedza w zakresie znajomości roślin domowych, ich wymagań i zastosowania,
- Wykształcenie średnie lub wyższe ogrodnicze,
- Wysoki poziom kultury osobistej i kompetencji interpersonalnych,
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- Odpowiedzialność, skrupulatność, zaangażowanie,
- Gotowość do pracy w systemie 8 godzin dziennie, na dwie zmiany: 9-17/ 12-20 + co drugi weekend.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę po okresie próbnym,
- Atrakcyjne wynagrodzenie zawsze na czas, (7000 zł – 7500 zł),
- Trzynasta pensja,
- Możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz zdobycie cennego doświadczenia,
- Gwarantujemy ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznym zespole,
- Dogodna lokalizacja – 100 m od stacji PKP Warszawa Anin.
Pracownik Działu Roślin Domowych
Aplikuj
-
Asystent / Asystentka Biura (Recepcja)
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
-
Aktualnie dla jednego z naszych Klientów – światowego lidera w dystrybucji części samochodowych - poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:
Asystent / Asystentka Biura (Recepcja) Miejsce pracy: Warszawa, Ochota Zakres obowiązków:- Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy i nienaganny stan przestrzeni biurowej
- Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń
- Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
- Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze
- Opieka nad salami konferencyjnymi (system rezerwacyjny, znajomość sprzętów AV)
- Bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów biurowych
- Organizowanie podróży służbowych: rezerwacje biletów i hoteli, koordynacja wyjazdów oraz rozliczanie delegacji
- Pomaganie w przygotowaniu onboardingu osób nowozatrudnionych
- Aktywne wspieranie Office Managera w realizacji codziennych zadań
- Współudział w realizacji programu lojalnościowego
- Administracyjne wspieranie koleżanek i kolegów z pracy
Szukamy osoby dynamicznej, chcącej wykazywać się inicjatywą, dbającej o szczegóły i posiadającej umiejętności szybkiego myślenia. Osoba na tym stanowisku powinna kreatywnie rozwiązywać problemy i poszukiwać rozwiązań, nie bojąc się dzielić pomysłami. Uśmiech, energia i umiejętność budowania relacji to klucz do sukcesu w tej roli!
Wymagania:- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
- Co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Praktyczna znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Planowanie i bardzo dobra organizacja pracy
- Doskonałe zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Dokładność, oko do szczegółów
- Nastawienie na działanie (umiejętność szybkiego reagowania)
- Odpowiedzialność i elastyczność w działaniu przy nietypowych sytuacjach
- Proaktywna postawa oraz zaangażowanie
- Otwarta osobowość i wysoka kultura osobista
- Dyskrecja
- Dyspozycyjność (praca stacjonarna w stałych godzinach 9:00 -17:00)
- Doświadczenie w branży hotelarskiej
- Znajomość innego języka obcego (francuski, węgierski, rumuński)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zajęcia on-line z języka angielskiego
- Udział w eventach firmowych oraz różnego rodzaju inicjatywach integracyjnych
- Możliwości rozwoju poprzez udział w szkoleniach i warsztatach
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku.Asystent / Asystentka Biura (Recepcja)
Aplikuj
-
Specjalista / Specjalistka ds. przygotowania inwestycji
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
-
Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. przygotowania inwestycji Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów Zakres obowiązków:- Kompletowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi dokumentami formalno- prawnymi, w tym pozyskiwanie niezbędnych decyzji (środowiskowych/lokalizacyjnych/pozwoleń na budowę/ zgłoszeń robót), zgód właścicielskich i umów, prowadzenie negocjacji w zakresie udostępnienia terenu, umożliwiające realizację zadania zgodnie z założonym budżetem,
- Koordynacja i przygotowanie dokumentacji projektowej, formalno-prawnej oraz robót wykonawczych do realizacji pod względem budżetowym, terminowym, formalno-prawnym oraz zapewnienia materiałów do wykonania zadania,
- Przygotowanie wniosków zakupowych i opisów przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi dokumentami na wyłonienie wykonawców koncepcji, dokumentacji projektowych i wykonawców robót budowlanych,
- Dokonywanie wyceny zadań inwestycyjnych oraz przygotowanie harmonogramów dla opracowania koncepcji, dokumentacji projektowych, pozyskania dokumentów formalno-prawnych i realizacji. Ścisła weryfikacja i monitoring harmonogramów,
- Archiwizacja dokumentów formalno-prawnych zadań inwestycyjnych,
- Dobra organizacja czasu pracy,
- Komunikatywność,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Sprawna obsługa komputera.
- Wiedza z zakresu procesu przygotowania inwestycji liniowych,
- Znajomość przepisów prawnych dotyczących procesu inwestycyjnego, w szczególności: ustawy Prawo budowlane, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o ochronie środowiska, Prawa energetycznego i odpowiednich przepisów wykonawczych.
- Zatrudnienie na postawie umowy o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
- Pracę w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku (czas pracy od 7:00-15:00)
- Atrakcyjną lokalizację biura - Warszawa - Plac Unii Lubelskiej,
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Specjalista / Specjalistka ds. przygotowania inwestycji
Aplikuj
-
Pracownik Punktu Informacyjnego
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
-
Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:
Pracownik Punktu Informacyjnego Miejsce pracy: Warszawa, 100 m od stacji PKP Warszawa AninCel stanowiska:
- kontakt i obsługa klienta;
- wystawianie kart stałego klienta;
- obsługa transportu;
- wystawianie faktur sprzedaży;
Zakres odpowiedzialności:
Obsługa działu Info Point w tym:
- prowadzenie korespondencji w formie elektronicznej oraz pisemnej z klientami;
- obsługa rozmów telefonicznych z klientami;
- wystawianie faktur na rzecz klientów;
- udzielanie klientom informacji w zakresie oferowanych towarów, zasad funkcjonowania sklepu, warunków dostawy, warunków funkcjonowania karty stałego klienta oraz wszelkich innych informacji niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta na danym stanowisku;
- wprowadzanie reklamacji do programu reklamacji;
- dbanie o czystość stanowiska pracy;
- dbanie o czystość w pomieszczeniach socjalnych, według wyznaczonego przez pracodawcę grafiku;
- wykonywanie wszelkich innych poleceń pracodawcy w zakresie działania firmy.
Wymagania;
- znajomość obsługi programów fakturowych, magazynowych i reklamacyjnych;
- biegła obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, faks, drukarka, ksero, niszczarka;
- wysokie umiejętności komunikacyjne;
- wysoka kultura osobista;
- podstawowa znajomość języka angielskiego;
- skrupulatność, sumienność, rzetelność.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
- wynagrodzenie: 5000-5200 zł brutto miesięcznie;
- pracę od poniedziałku do piątku + sporadycznie w weekendy;
- dodatkowo płatne weekendy (sobota +50%, niedziela+100%);
- możliwość pracy zmianowej 9:00-17:00 lub 12:00-20:00;
- dogodną lokalizację – 100 m od stacji PKP Warszawa Anin.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Pracownik Punktu Informacyjnego
Aplikuj
-
Nauczyciel wspomagający/ Pedagog Specjalny
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
-
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów i Kandydatek zainteresowanych pracą na stanowisku:
Nauczyciel wspomagający/ Pedagog Specjalny Miejsce pracy: Warszawa, MokotówJak będzie wyglądała Twoja praca?
Poszukujemy osoby lubiącej i odnajdującej się w pracy z dziećmi w różnych środowiskach, będziesz wsparciem w zajęciach szkolnych dla jednego ucznia obecnie uczącego się w drugiej klasie szkoły podstawowej. Zajęcia będą odbywały się w klasie razem z innymi dziećmi. Szkoła prowadzi zajęcia oparte o angielską podstawę programową i jest jedną z najbardziej prestiżowych placówek na terenie Warszawy. Oczekujemy Twojej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Wymagania konieczne:
- Znajomość technik wydłużenia koncentracji u dzieci
- Doświadczenie w trenowaniu i ćwiczeniu koncentracji (psychoterapia ADD)
- Wykształcenie pedagogiczne - warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - językiem wiodącym w szkole jest angielski
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Zamiłowanie do pracy z dziećmi
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z dziećmi ADD
- Wykształcenie zdobyte na uczelni pedagogicznej np. Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej
- Zaświadczenie o niekaralności
Zaoferujemy Ci:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie
- Pracę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku
- Możliwość zdobycia doświadczenia w prestiżowej placówce prowadzącej brytyjską podstawę programową
- Elastyczny czas pracy podczas ferii czy wakacji
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w międzynarodowym gronie pedagogów
Nauczyciel wspomagający/ Pedagog Specjalny
Aplikuj
-
Pracownik Biurowy
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Dla jednego z naszych Klientów - globalnego partnera w zakresie świadczeń pracowniczych i zaangażowania - poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:
Pracownik Biurowy Miejsce pracy: Warszawa, BiałołękaZakres obowiązków:
- Realizacja zamówień w systemie oraz kompletowanie produktów oferowanych przez Pluxee (kompletowanie do wysyłki w koperty, ulotkowanie, etykietowanie).
- Zapewnienie ciągłości i terminowości realizacji zamówień
- Generowanie dokumentów dołączanych do zamówienia
- Weryfikacja realizowanych zamówień (kontrola ilościowa i jakościowa).
Wymagania:
- Gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word),
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- Dobra organizację czasu pracy
- Cierpliwość, opanowanie
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
- Stawkę : 28 zł/h brutto
- Pracę zapewnioną do 23/12/2023
- Szybką wypłatę wynagrodzenia
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
- Możliwość pracy w weekendy
Aplikuj
-
Nauczyciel wspomagający/ Pedagog Specjalny
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów i Kandydatek zainteresowanych pracą na stanowisku:
Nauczyciel wspomagający/ Pedagog Specjalny Miejsce pracy: Warszawa, MokotówJak będzie wyglądała Twoja praca?
Poszukujemy osoby lubiącej i odnajdującej się w pracy z dziećmi w różnych środowiskach, będziesz wsparciem w zajęciach szkolnych dla jednego ucznia obecnie uczącego się w drugiej klasie szkoły podstawowej. Zajęcia będą odbywały się w klasie razem z innymi dziećmi. Szkoła prowadzi zajęcia oparte o angielską podstawę programową. Oczekujemy Twojej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Wymagania konieczne:
- Znajomość technik wydłużenia koncentracji u dzieci
- Doświadczenie w trenowaniu i ćwiczeniu koncentracji (psychoterapia ADD)
- Wykształcenie pedagogiczne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Zamiłowanie do pracy z dziećmi
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z dziećmi ADD
- Wykształcenie zdobyte na uczelni pedagogicznej np. Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej
- Zaświadczenie o niekaralności
Zaoferujemy Ci:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
Aplikuj
-
Programista - Automatyk
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Stara Iwiczna
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Aktualnie dla jednego z naszych Klientów - Polskiej firmy produkującej myjnie samochodowe - poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Programista - Automatyk Miejsce pracy: Stara IwicznaZakres obowiązków:
- Tworzenie dokumentacji – schematów elektrycznych,
- Programowanie sterowników PLC ( Siemens),
- Tworzenie wizualizacji (HMI, SCADA),
- Uruchamianie urządzeń u klienta
- Tworzenie dokumentacji DTR, instrukcji obsługi
- Tworzenie dokumentacji – schematów elektrycznych,
- Programowanie sterowników PLC ( Siemens),
- Tworzenie wizualizacji (HMI, SCADA),
- Uruchamianie urządzeń u klienta
- Tworzenie dokumentacji DTR, instrukcje obsługi
- Wsparcie dla klienta
Wymagania:
- Znajomość elektryki, mechaniki, hydrauliki, pneumatyki, elektroniki,
- Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych,
- Zaawansowana znajomość obsługi komputera,
- Gotowość do kilkudniowych wyjazdów (diety),
- Podstawowa znajomość jęz. angielskiego (słownictwo techniczne).
- Mile widziane: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B, uprawnienia SEP do 1kV, uprawnienia pomiarowe.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w formie umowy o pracę lub B2B
- Wynagrodzenie - 15.000 zł netto
- Możliwość pracy hybrydowej/zdalnej po okresie próbnym
- Samochód służbowy
- Narzędzia niezbędne do pracy
- Dużą swobodę działania
- Wdrożenie przez doświadczonego programistę
Miejsce pracy: Stara Iwiczna
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Aplikuj
-
Pracownik Punktu Informacyjnego
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:
Pracownik Punktu Informacyjnego Miejsce pracy: Warszawa, 100 m od stacji PKP Warszawa AninCel stanowiska:
- kontakt i obsługa klienta;
- wystawianie kart stałego klienta;
- obsługa transportu;
- wystawianie faktur sprzedaży;
Obsługa działu Info Point w tym :
- prowadzenie korespondencji w formie elektronicznej oraz pisemnej z klientami;
- obsługa rozmów telefonicznych z klientami;
- wystawianie faktur na rzecz klientów;
- udzielanie klientom informacji w zakresie oferowanych towarów, zasad funkcjonowania sklepu, warunków dostawy, warunków funkcjonowania karty stałego klienta oraz wszelkich innych informacji niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta na danym stanowisku;
- wprowadzanie reklamacji do programu reklamacji;
- dbanie o czystość stanowiska pracy;
- dbanie o czystość w pomieszczeniach socjalnych, według wyznaczonego przez pracodawcę grafiku;
- wykonywanie wszelkich innych poleceń pracodawcy w zakresie działania firmy.
Wymagania;
- znajomość obsługi programów fakturowych, magazynowych i reklamacyjnych;
- biegła obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, faks, drukarka, ksero, niszczarka;
- wysokie umiejętności komunikacyjne;
- wysoka kultura osobista;
- podstawowa znajomość języka angielskiego;
- skrupulatność, sumienność, rzetelność.
Oferujemy:
- umowę zlecenie w 3-miesięcznym okresie próbnym, następnie przejście na umowę o pracę;
- wynagrodzenie: 5000-5400 zł brutto miesięcznie;
- pracę od poniedziałku do piątku + co drugi weekend;
- dodatkowo płatne weekendy (sobota +50%, niedziela+100%);
- możliwość pracy zmianowej 9:00-17:00 lub 12:00-20:00;
- dogodną lokalizację – 100 m od stacji PKP Warszawa Anin.
Aplikuj
-
Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów Zakres obowiązków:- Wspieranie organizacyjno - logistyczne Departamentu Komunikacji w holdingu, w tym koordynowanie obiegu informacji i dokumentów.
- Udział w procesie przygotowywania faktur do księgowania zgodnie z przyjętymi zasadami korporacyjnymi.
- Kontrolowanie płatności i obiegu faktur w dziale, kontrolowanie MPK i budżetu.
- Realizacja wszystkich zamówień grupowych (m.in. materiałów BTL, gadżetów itp. we współpracy z Wewnętrzną Agencją Komunikacji).
- Przygotowywanie podsumowań i raportów ze spotkań, w tym cyklicznych spotkań Działu, opracowanie Agendy i koordynacja przepływu informacji.
- Koordynacja kalendarza spotkań.
- 2-letnie doświadczenie w obszarach związanych z administracją, obiegiem dokumentacji, faktur, kontrolą budżetu.
- Wykształcenie wyższe.
- Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel) oraz G-Suite.
- Bardzo dobre umiejętności organizacji pracy i czasu.
- Samodzielność w działaniu, proaktywność, otwartość.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikację.
- Zatrudnienie na postawie umowy o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej.
- Pracę w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku.
- Atrakcyjną lokalizację biura - Warszawa - Plac Unii Lubelskiej.
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Aplikuj
-
Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów Zakres obowiązków:- Wspieranie organizacyjno - logistyczne Departamentu Komunikacji w holdingu, w tym koordynowanie obiegu informacji i dokumentów.
- Udział w procesie przygotowywania faktur do księgowania zgodnie z przyjętymi zasadami korporacyjnymi.
- Kontrolowanie płatności i obiegu faktur w dziale, kontrolowanie MPK i budżetu.
- Realizacja wszystkich zamówień grupowych (m.in. materiałów BTL, gadżetów itp. we współpracy z Wewnętrzną Agencją Komunikacji).
- Przygotowywanie podsumowań i raportów ze spotkań, w tym cyklicznych spotkań Działu, opracowanie Agendy i koordynacja przepływu informacji.
- Koordynacja kalendarza spotkań.
- 2-letnie doświadczenie w obszarach związanych z administracją, obiegiem dokumentacji, faktur, kontrolą budżetu.
- Wykształcenie wyższe.
- Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel) oraz G-Suite.
- Bardzo dobre umiejętności organizacji pracy i czasu.
- Samodzielność w działaniu, proaktywność, otwartość.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikację.
- Zatrudnienie na postawie umowy o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej.
- Pracę w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku.
- Atrakcyjną lokalizację biura - Warszawa - Plac Unii Lubelskiej.
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Aplikuj
-
Pracownik Magazynu (Centrum Ogrodnicze)
Kaliszuk sp.j. Staff Partners- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Dla jednego z naszych Klientów – Centrum Ogrodniczego na Warszawskim Aninie, poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:
Pracownik Magazynu (Centrum Ogrodnicze) Miejsce pracy: Warszawa Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- Obsługa elektronarzędzi
- Praca przy budowie straganów/dekoracji świątecznych
- Przyjęcie towaru na magazyn
- Umiejętności techniczne/manualne
- Chęć do wykonywania prac fizycznych
- Mile widziane doświadczenie w pracy na magazynie
- Umowę zlecenie ze stawką 30 zł/h brutto
- Współpracę w okresie październik – grudzień 2023 z możliwością przedłużenia umowy
- Pracę w systemie 8 godzin dziennie + co drugi weekend
- Dogodną lokalizację – 100 m od stacji PKP Anin
Poszukujemy: 6 osób, zgłoś się ze znajomymi !
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Aplikuj