Witajcie w świecie People Can Fly, miejscu, gdzie pasja do gier i innowacyjność spotykają się, by tworzyć niezapomniane doświadczenia. Jesteśmy dumni, że możemy się z Wami podzielić naszą historią, osiągnięciami i tym, co nas wyróżnia na tle innych.


Nasza podróż rozpoczęła się w 2002 roku, kiedy to trójka wizjonerów - Adrian Chmielarz, Michał Kosieradzki oraz Andrzej Poznański - postanowiła stworzyć studio, które będzie synonimem jakości i innowacyjności w branży gier komputerowych. Od tamtego czasu, z ponad 500 utalentowanymi pracownikami na pokładzie, rozwinęliśmy się w globalną firmę z obecnością w Polsce, Wielkiej Brytanii, USA i Kanadzie.

Jesteśmy znani z naszej ekspertyzy w tworzeniu gier AAA, a nasze dzieła takie jak Painkiller, Bulletstorm, Gears of War: Judgment, czy Outriders, przyniosły nam uznanie graczy na całym świecie. Nasza współpraca z Epic Games zaowocowała wiedzą i doświadczeniem, które wykorzystujemy do dziś, choć od 2015 roku działamy jako niezależne studio.

Jesteśmy jednym z czołowych studiów w Polsce i jednym z trzech najbardziej doświadczonych polskich producentów gier AAA. Nasza pozycja na rynku jest wynikiem nie tylko naszej historii i doświadczenia, ale także naszej nieustannej pracy nad technologią Unreal Engine oraz własnymi narzędziami deweloperskimi, które z dumą nazywamy PCF Framework.

Nasze studio jest miejscem, gdzie każdy projekt jest traktowany z pasją i zaangażowaniem. Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest ciągłe dążenie do doskonałości i innowacji. Sebastian Wojciechowski, nasz większościowy akcjonariusz, jest przykładem tego zaangażowania i wizji, która prowadzi nas do ciągłego rozwoju.

Nasza przewaga konkurencyjna leży w bogatej historii i renomie specjalistów od strzelanek oraz wiodących deweloperów pracujących w technologii Unreal Engine. Jesteśmy dumni, że możemy dzielić się naszą pasją i tworzyć gry, które dostarczają niezapomnianych emocji i doświadczeń naszym graczom na całym świecie.

Zapraszamy Was do śledzenia naszych kolejnych kroków i dołączenia do naszej społeczności. Razem możemy latać jeszcze wyżej!

People Can Fly najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia prawo i administracja państwowa it (informatyka) badania i rozwój

Oferty pracy People Can Fly

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Karnety na siłownię
  • Karta MultiSport
  • Owoce w pracy
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatna opieka medyczna
  • Spotkania integracyjne
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 05.12.2023

Mapy People Can Fly

Oddział Warszawa

Oddział Kraków

Oddział Rzeszów

Godziny otwarcia People Can Fly

poniedziałek 09:00 - 17:00
wtorek 09:00 - 17:00
środa 09:00 - 17:00
czwartek 09:00 - 17:00
piątek 09:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

People Can Fly Studio

People Can Fly is a global video game development company operating in Poland, the UK and North America. We are one of the leading Unreal Engine studios in the industry. Established in 2002, PCF made its mark on the shooter genre. The studio is known for titles such as Bulletstorm: Full Clip (launched on April 7, 2017), Gears of War: Judgment (published in 2013) and Bulletstorm (an original, Unreal Engine 3-powered onslaught of ‘kill with skill’ gameplay and blockbuster moments published in 2011) and award-winning Painkiller (launched in 2004). People Can Fly's new RPG shooter Outriders is available now on PlayStation®5, PlayStation®4, Xbox Series X|S, Xbox One, PC, Google Stadia and Nvidia GeForce Now. People Can Fly studio is currently working on several exciting titles: Gemini is our new project being developed with Square Enix; Bifrost, Victoria and Dagger are projects we're growing in the self-publishing model. We also have one project in the concept phase – Red; as well as two projects in VR technology – Green Hell VR and Thunder - a new project based on one of the IPs from the Group’s portfolio. SPREAD YOUR WINGS IN THE GAMEDEV INDUSTRY WITH PEOPLE CAN FLY.

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, Woj. Mazowieckie
Branża
Gry komputerowe
Specjalizacje
video game development

Rok założenia

b.d.

Liczba pracowników

501-1 000

Liczba obserwujących

435

People Can Fly poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
People Can Fly
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Tarnobrzeg
  4. Głogów
  5. Bydgoszcz

Data aktualizacji: 01.11.2024

Pracodawcy w Warszawie i okolicy