Homemakers sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Homemakers sp. z o.o. praca

Warszawa

HomeMakers24 to butikowe biuro nieruchomości, które stanowi wyjątkowe połączenie profesjonalizmu, kreatywności i wszechstronności. Nasze biuro nieruchomości  składające się z doświadczonych ekspertów nie tylko umożliwia sprzedaż, kupno lub wynajem nieruchomości, ale również oferuje kompleksowe rozwiązania w tym specjalistyczne doradztwo dotyczące nieruchomości zadłużonych i trudnych transakcji.


Dużym atutem naszej agencji nieruchomości jest darmowa, niezobowiązująca konsultacja i wycena nieruchomości.



HomeMakers24 to partner, który nie tylko pomaga w transakcjach nieruchomościowych, ale angażuje się w spełnianie marzeń klientów. Dzięki naszemu zespołowi ekspertów i rozszerzonemu zakresowi usług, wspólnie zrealizujemy Twoje marzenia o idealnym miejscu do życia. Skorzystaj z naszych kompleksowych usług i przekonaj się, jak możemy uczynić proces sprzedaży nieruchomości wyjątkowo komfortowym i udanym.

Homemakers sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
nieruchomości

Oferty pracy Homemakers sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Homemakers sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Homemakers sp. z o.o.

Siedziba główna w Warszawie

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach

Profil firmy:
Homemakers sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Pruszków

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca Homemakers sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Marzysz o karierze w świecie nieruchomości? Dołącz do naszego zespołu!

    Homemakers sp. z o.o.
    • 6 000-45 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      - Przeprowadzanie wycen nieruchomości

      - Aktywny udział w procesie sprzedaży i wynajmu nieruchomości

      - Przygotowywanie dokumentacji i umów

      - Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami

      - Monitorowanie rynku nieruchomości i analiza trendów

      Wymagania

      - Wykształcenie średnie

      - Doskonała komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji

      - Znajomość pakietu MS Office

      - Prawo jazdy kat. B.


      Dodatkowym atutem będzie:


      - Wykształcenie wyższe

      - Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku

      - Znajomość rynku nieruchomości

      Oferujemy

      - Kompleksowe szkolenie z wiedzy na temat nieruchomości

      - Pełne zaanagażowanie kadry podczas okresu wdrożeniowego

      - Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie

      - Atrakcyjny system wynagradzania

      - Możliwość rozwoju zawodowego

      - Pracę w dynamicznym zespole

      - Komfortowe warunki i narzędzia do pracy.

Pracodawcy w Warszawie