
Czy to Twoja firma?
BespokeChat sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
doradztwo / konsulting / audyt
Oferty pracy BespokeChat Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
-
Doradca Klienta przez czat - aplikacja bez CV
BespokeChat Sp. z o.o.- 30 do 38 zł netto / godz.
- Kraków
- umowa zlecenie
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana
Praca BespokeChat Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Doradca Klienta przez czat - aplikacja bez CV
BespokeChat Sp. z o.o.- 30-38 zł / godz.
- Wrocław
- umowa zlecenie
- dodatkowa/dorywcza
- młodszy specjalista (junior)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Oto czym będziesz się zajmować na stanowisku Doradcy Klienta:
-
obsługa tekstowa Klientów z różnych branży przez czat zgodnie ze standardami firmy w języku polskim i angielskim (jednocześnie obsługiwane są 4 rozmowy);
-
obsługiwanie wewnątrzfirmowych systemów do przetwarzania i wysyłki danych;
-
wykonywanie dodatkowych zadań związanych z promocją firmy, oferowanych przez nią usług i narzędzi;
-
regularne zapoznawanie się z informacjami dotyczącymi obsługiwanych firm oraz bieżące przyswajanie nowych informacji.
Wymagania
Co łączy wszystkie osoby, z którymi współpracujemy?
-
wielozadaniowość — jednocześnie radzą sobie z różnymi zadaniami, co pozwala na skuteczną i dynamiczną obsługę klienta;
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej — dzięki temu efektywnie planują swój czas pracy, a to przekłada się na terminowe wykonywanie obowiązków;
-
samodyscyplina — podchodzą profesjonalnie i ze spokojem nawet do trudnych spraw, co wpływa na jakościowe rozmowy z klientami;
-
szybkie i samodzielne myślenie — szybko analizują sytuacje i podejmują trafne decyzje, zapewniając tym szybką odpowiedź na potrzeby klientów;
-
komunikatywność — uprzejmie i zrozumiale przekazują informacje klientom i pozostałym osobom w zespole;
-
wysoka kultura osobista — szacunek i uprzejmość traktują jako podstawę budowania pozytywnych relacji z klientami oraz ze sobą nawzajem, by atmosfera w pracy spełniała ich oczekiwania;
-
empatia — potrafią zrozumieć i reagować na potrzeby oraz emocje klientów, co buduje ich zaufanie;
-
chęć rozwoju — chętnie przyswajają nowe informacje podczas oferowanych przez nas szkoleń i sami wychodzą z inicjatywą organizowania kolejnych tego typu źródeł wiedzy, dzięki temu nie stoimy w miejscu;
-
entuzjazm — ich pozytywne podejście do pracy zapewnia dobrą współpracę i zadowolenie klientów!
Docenimy jeśli:
-
posiadasz praktyczne doświadczenie w pracy w call center lub w jednej z obsługiwanych przez nas branż: e-commerce, automotive lub w branży nieruchomości;
-
masz już jakieś doświadczenie w sprzedaży;
-
jesteś studentem (to dla nas sygnał, że jesteś osobą świetnie zorganizowaną i chętną na rozwój);
-
Twoja znajomość języka angielskiego to B2, ponieważ obsługujemy także klientów, którzy posługują się tym językiem.
Oferujemy
Jako członek naszego zespołu możesz liczyć na:
-
pracę zdalną z każdego miejsca w Polsce;
-
stawkę od 30,50 zł/h brutto do 38 zł/h brutto w zależności od wyników;
-
możliwość zdobycia doświadczenia z branży dealerskiej oraz deweloperskiej;
-
efektywne i pełne wdrożenie, które zapewni Ci łatwy start w pracy (pełnopłatne);
-
możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z Klientem;
-
wynagrodzenie płatne zawsze na czas;
-
pozytywną atmosferę i pełne wsparcie kadry managerskiej oraz innych pracowników;
-
płatne przerwy przy umowie zlecenie;
-
benefit sportowy oraz dostęp do firmowej biblioteki pełnej rozwojowych książek;
-
firmowe gadżety oraz świąteczne paczki prezentowe;
-
cykliczne konkursy dla pracowników z nagrodami pieniężnymi.
-