Czy to Twoja firma?
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie praca
Czy to Twoja firma?
sektor publiczny / służby mundurowe księgowość / ekonomia it (informatyka) logistyka / spedycja / transport
Oferty pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Praca alert - powiadomienia
Firma najczęściej oferuje
-
Pakiet socjalny
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 03.10.2024
Mapa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Siedziba główna
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.04.2025
Profil firmy:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Chełm
- Lublin
- Warszawa
- Plock
- Góra Kalwaria
- Mińsk Mazowiecki
- Kraków
- Kartuzy
- Pruszków
- Włodawa
Praca Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - oferty archiwalne
-
Informatyk
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie- Chełm
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Administrowanie i pełnienie nadzoru nad wdrożonymi systemami informatycznymi.
2. Wdrażanie systemów informatycznych zwiększających sprawność
i efektywność działalności Ośrodka.
3. Zarządzanie systemami informatycznymi, a w szczególności serwerami i siecią komputerową oraz zapewnienie sprawnego ich działania.
4. Analiza potrzeb Ośrodka w zakresie teleinformatyki i telefonii stacjonarnej oraz opracowanie koncepcji wdrażania nowoczesnych rozwiązań informatyczych
i telefonicznych oraz techniki biurowe.
5. Ogranizacja systemu feleinformatycznego i realizacji zadań z zakresu świadczenia elektronicznych usług publicznych.
6. Instalowanie sprzętu i oprogramowania oraz zapewnienie sprawnego ich działania, m.in.poprzez:
-zapewnienie nadzoru autorskiego nad programami,
-zapewnienie ciągłości oprogramowania,
-odnawianie oprogramowania antywirusowego.
7. Wykonywanie bieżących konserwacji i napraw sprzętu komputerowego oraz
w przypadku konieczności ingerencji serwisantów kierowanie sprzętu do punktów serwisowych.
8. Prowadzenie strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej w tym: zapewnienie bieżącej aktualizacji informacji.
9. Administrowanie skrzynką podawczą, dodawanie użytkowników, zarządzanie ich prawami oraz zapewnienie funkcjonowania narzędzi do podpisu elektronicznego.
10. Obsługa poczty elektronicznej Ośrodka.
11. Pełnienie funkcji Administratora Systemu Informatycznego tj.:m.in.
-zapewniewnie prawidłowej eksploatacji systemu informatycznego,
-zapewnienie ochrony nośników zawierających dane osobowe,
- prowadzenie ewidencji użytkowników systemu w zakresie procedur zapewniających ochronę danych osobowych,
-wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych i przepisów wykonawczych do ustawy,
-archiwizacja baz danych z programów zainstalowanych na serwerze oraz komputerach Ośrodka oraz przechowywanie ich w zabezpieczonym miejscu.
12. Opracowywanie koncepcji wdrażania nowoczesnych rozwiązań informatycznych oraz techniki biurowej w Ośrodku.
13. AnaIizowanie potrzeb Ośrodka w zakresie informatyki oraz planowanie możliwości ich zaspokojenia.
14. Kierowanie pracami analityczno-projektowymi dotyczącymi
oprogramowania i oprzyrządowania komputerów.
15. AnaIizowanie efektywności zastosowanych rozwiązań informatycznych.
16. Współdziałanie z innymi instytucjami w zakresie rozwoju informatyki
i komputeryzacji.
17. Prowadzenie spraw zwiazanych z zakupem sprzętu komputerowego, urządzeń teleinformatycznych i telefonicznych oraz oprogramowania.
18. Prowadzenie rejestru i wydawanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek
i innych urządzeń.
19. Racjonalne gospodarowanie środkami finansowymi w zkresie dokonywania zakupów.
20. UdzieIanie instruktażu i pomocy pracownikom w zakresie posługiwania się programami.
21. Prowadzenie doradztwa organizacyjno-informatycznego na rzecz podegłych placówek.
22. Współpraca przy przygotowywaniu projektów o pozyskanie środków finansowych z Unii Europejskiej oraz przesyłanie danych do Wydziału Polityki Społecznej Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
23. Obsługa małej poligrafii i urządzeń biurowych.
24. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń dotyczących przydzielonego zakresu czynności.
25. Organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłowe wykonywanie zadań.
26. Skuteczne i rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych.
27. Informowanie kierownika wydziału o postępach i wynikach w pracy oraz stwierdzonych nieprawidłowościach.
28. Właściwe użytkowanie i zabezpieczenie dokumentów i powierzonego mienia.
29. Wykonywanie innych prac nie wymienionych w zakresie czynności, zleconych do wykonania przez bezpośredniego przełożonego lub kierownika działu, zgodnie z wykształceniem w ramach zajmowanego stanowiska.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), informatyczne, kierunek: informatyka
-
Uprawnienia: doświadczenie w administracji aktywnymi urządzeniami sieciowymi, znajomość zadadnień z zakresu administracji elektronicznej (podpis elektroniczny, elektroniczne zarządzanie dokumentacją, ePUAP, itp.), znajomość programów: MS Office Open Office, Libre Office, SEPI, CAS, Emp@tia , PROGMAN, VULCAN, Sygnity-obsługa świadczeń, Sygnity-pomoc społeczna, znajmoość zagadnień budowy i kofiguracji sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych, utrzymanie i rozwój istniejących oraz nowych systemów informatycznych, znajomość na poziomie administracyjnym systemów operacyjnych MS Windows Serwer w tym znajomość konfiguracji Active Direktory, GPO, znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci i archiwizacją danych, umiejętnośc zarządzania lokalną siecią komputerową od strony fizycznej architektury sieci LAN
-
Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: file:///C:/Users/ahrecz.UPCHELM2003/Downloads/ogloszenie_informatyk%203.pdf . Pierwsza umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia. MOPR.K.1110.N.3- 1 /2023 DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W CHEŁMIE OGŁASZA NABÓR Nr 3/2023 NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE INFORMATYK W WYDZIALE FINANSOWO - ADMINISTRACYJNYM w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie 22-100 Chełm, ul. Kolejowa 8. 1. niezbędne: 1. wykształcenie: wyższe; kierunek/specjalność: informatyka; a) obywatelstwo polskie, b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) posiadanie nieposzlakowanej opinii, e) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, f) co najmniej 4-letni staż pracy, w tym co najmniej dwa lata na stanowisku informatyka. 2. Umiejętności zawodowe: a) znajomość na poziomie administracyjnym systemów operacyjnych MS Windows Serwer w tym znajomość konfiguracji Active Direktory, GPO, b) znajmoość zagadnień budowy i kofiguracji sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych, c) znajomość programów: MS Office Open Office, Libre Office, SEPI, CAS, Emp@tia, PROGMAN, VULCAN, Sygnity-obsługa świadczeń, Sygnity-pomoc społeczna, d) umiejętnośc zarządzania lokalną siecią komputerową od strony fizycznej architektury sieci LAN, e) utrzymanie i rozwój istniejących oraz nowych systemów informatycznych, f) znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci i archiwizacją danych, g) znajomość zadadnień z zakresu administracji elektronicznej (podpis elektroniczny, elektroniczne zarządzanie dokumentacją, ePUAP, itp.), h) doświadczenie w administracji aktywnymi urządzeniami sieciowymi. 2. dodatkowe: 1) umiejętności konieczne: a) doświadczenie w pracy w administracji samorządowej, b) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, c) zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole, d) obsługa programów graficznych, e) umiejętność tworzenia stron internetowych, 2) umiejętności dodatkowo pożądane: -zaangażowanie, -odpowiedzialność, -komunikatywność, -samodzielność i inicjatywa, -dyspozycyjność, -sumienność, -rzetelność, -wysoka kultura osobista, -umiejętność współpracy, -chęć uczenia się. 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Administrowanie i pełnienie nadzoru nad wdrożonymi systemami informatycznymi. 2. Wdrażanie systemów informatycznych zwiększających sprawność i efektywność działalności Ośrodka. 3. Zarządzanie systemami informatycznymi, a w szczególności serwerami i siecią komputerową oraz zapewnienie sprawnego ich działania. 4. Analiza potrzeb Ośrodka w zakresie teleinformatyki i telefonii stacjonarnej oraz opracowanie koncepcji wdrażania nowoczesnych rozwiązań informatyczych i telefonicznych oraz techniki biurowe. 5. Ogranizacja systemu feleinformatycznego i realizacji zadań z zakresu świadczenia elektronicznych usług publicznych. 6. Instalowanie sprzętu i oprogramowania oraz zapewnienie sprawnego ich działania, m.in.poprzez: -zapewnienie nadzoru autorskiego nad programami, -zapewnienie ciągłości oprogramowania, -odnawianie oprogramowania antywirusowego. 7. Wykonywanie bieżących konserwacji i napraw sprzętu komputerowego oraz w przypadku konieczności ingerencji serwisantów kierowanie sprzętu do punktów serwisowych. 8. Prowadzenie strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej w tym: zapewnienie bieżącej aktualizacji informacji. 9. Administrowanie skrzynką podawczą, dodawanie użytkowników, zarządzanie ich prawami oraz zapewnienie funkcjonowania narzędzi do podpisu elektronicznego. 10. Obsługa poczty elektronicznej Ośrodka. 11. Pełnienie funkcji Administratora Systemu Informatycznego tj.: m.in. -zapewniewnie prawidłowej eksploatacji systemu informatycznego, -zapewnienie ochrony nośników zawierających dane osobowe, - prowadzenie ewidencji użytkowników systemu w zakresie procedur zapewniających ochronę danych osobowych, -wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych i przepisów wykonawczych do ustawy, -archiwizacja baz danych z programów zainstalowanych na serwerze oraz komputerach Ośrodka oraz przechowywanie ich w zabezpieczonym miejscu. 12. Opracowywanie koncepcji wdrażania nowoczesnych rozwiązań informatycznych oraz techniki biurowej w Ośrodku. 13. AnaIizowanie potrzeb Ośrodka w zakresie informatyki oraz planowanie możliwości ich zaspokojenia. 14. Kierowanie pracami analityczno-projektowymi dotyczącymi oprogramowania i oprzyrządowania komputerów. 15. AnaIizowanie efektywności zastosowanych rozwiązań informatycznych. 16. Współdziałanie z innymi instytucjami w zakresie rozwoju informatyki i komputeryzacji. 17. Prowadzenie spraw zwiazanych z zakupem sprzętu komputerowego, urządzeń teleinformatycznych i telefonicznych oraz oprogramowania. 18. Prowadzenie rejestru i wydawanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń. 19. Racjonalne gospodarowanie środkami finansowymi w zkresie dokonywania zakupów. 20. UdzieIanie instruktażu i pomocy pracownikom w zakresie posługiwania się programami. 21. Prowadzenie doradztwa organizacyjno-informatycznego na rzecz podegłych placówek. 22. Współpraca przy przygotowywaniu projektów o pozyskanie środków finansowych z Unii Europejskiej oraz przesyłanie danych do Wydziału Polityki Społecznej Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 23. Obsługa małej poligrafii i urządzeń biurowych. 24. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń dotyczących przydzielonego zakresu czynności. 25. Organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłowe wykonywanie zadań. 26. Skuteczne i rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych. 27. Informowanie kierownika wydziału o postępach i wynikach w pracy oraz stwierdzonych nieprawidłowościach. 28. Właściwe użytkowanie i zabezpieczenie dokumentów i powierzonego mienia. 29. Wykonywanie innych prac nie wymienionych w zakresie czynności, zleconych do wykonania przez bezpośredniego przełożonego lub kierownika działu, zgodnie z wykształceniem w ramach zajmowanego stanowiska. 4. Warunki pracy na stanowisku: 1)praca w systemie jednozmianowym; 2)praca w pozycji siedzącej; wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku; 3)praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4)obsługa komputera, faxu, kserokopiarki, niszczarki, drukarki, 5)praca z ludźmi, częsta komunikacja werbalna i pisemna, 6)budynek z platformą przyschodową na pierwszy poziom dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, bez wind. 5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku, w rozumineniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił więcej niż 6%. 6. Wymagane dokumenty aplikacyjne: a) życiorys (CV), b) list motywacyjny , c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w zakresie tematycznym związanym ze stanowiskiem, na które jest prowadzony nabór (kursy, szkolenia), f) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, g) dokumenty potwierdzające staż pracy na podobnym stanowisku, h)oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, i) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, zgodnie z podanym niżej wzorem, j) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, k) referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada), l) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, ł) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; m) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście (w zaklejonej kopercie) w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Kolejowa 8, pokój Nr 21 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00 lub pocztą na adres (jw.) w terminie do dnia 16 luty 2023 roku z dopiskiem: Nabór Nr 3/2023 na stanowisko Informatyk w Wydziale Finansowo-Administracyjnym w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego. Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona przez umieszczanie jej na tablicy informacyjnej przy ul. Kolejowej 8 oraz opublikowana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka moprchelm.ssdip.bip.gov.pl. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe Curriculum Vitae (CV) (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Informatyka ogłoszonej przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy na stanowisku informatyka. Podstawa prawna: art. 6 ust.1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
-
Opis wynagrodzenia: (do negocjacji)
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-