x-kom sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

x-kom sp. z o.o. praca

Częstochowa

x-kom sp. z o.o. Empatia i technologia to nasze korzenie. Na przestrzeni lat pozwalały nam lepiej rozumieć potrzeby Klientów i skutecznie na nie odpowiadać.



Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 1100 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce.



Największa siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 26 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.

x-kom sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
media / pr / reklama / marketing księgowość / ekonomia internet / e-commerce / nowe media administracja biurowa / praca biurowa obsługa klienta / call center

Oferty pracy x-kom sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca x-kom sp. z o.o.

Firma najczęściej oferuje

  • Dodatki świąteczne
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Elastyczny czas pracy
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Parking dla pracowników
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa relaksu
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon
  • Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023

Mapa x-kom sp. z o.o.

Siedziba główna

x-kom sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
x-kom sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Częstochowa
  2. Warszawa
  3. Bielsko-Biała
  4. Czechowice-Dziedzice
  5. Kraków
  6. Katowice
  7. Zabrze

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca x-kom sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Senior Stores Marketing & Event Specialist

    x-kom sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Opracowujesz i wdrażasz strategie marketingową ukierunkowaną na rozwój stacjonarnych salonów sprzedaży.
      • Planujesz i koordynujesz kampanie reklamowe i promocyjne.
      • Odpowiadasz za wdrożenie polityki trade marketingowej w sieci stacjonarnych salonów sprzedaży.
      • Prowadzisz inne działania, które mają przyciągnąć klientów do salonów sprzedaży oraz naszej strefy gamingowej.
      • Organizujesz eventy promocyjne oraz wspierasz organizację eventów wewnątrzfirmowych.
      • Współpracujesz z centrami handlowymi, aby promować salony.
      • Prowadzisz analizy podjętych działań i na ich podstawie planujesz dalsze kroki.
      • Tworzysz programy lojalnościowe.
      • Zarządzasz budżetem projektowym.
      • Działasz między-obszarowo, ściśle współpracujesz z kierownikami salonów, Product Managerami, vendorami, działem inwestycji, działem analiz.
      • Raportujesz wyniki swoich działań do przełożonego.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie: masz doświadczenie w prowadzeniu i obsłudze kampanii marketingowych dedykowanych stacjonarnym punktom sprzedaży. Masz na swoim koncie organizacje wielu zakończonych sukcesem eventów. Wiesz jak działać w złożonych projektach marketingowych, oraz jak łączyć rozwiązania online i offline.
      • Wiedza: znasz założenia growth i trade marketingu, znasz specyfikę sprzedaży stacjonarnej, wiesz czym charakteryzują się grupy pokoleniowe i jak do nich dotrzeć
      • Umiejętności: potrafisz koordynować kilka złożonych zadań jednocześnie. Umiesz działać projektowo, wiesz jak zaplanować i monitorować realizację zadań. Potrafisz negocjować i dążyć do celu.
      • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej. Potrafisz w jasny sposób prezentować dane i przekazywać informacje w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
      • Kreatywność: twoja głowa pełna jest nieszablonowych pomysłów. Masz odwagę proponować nowe, niestandardowe rozwiązania.
      • Analityczne myślenie: potrafisz interpretować dane i na ich podstawie podejmować decyzje oraz tworzyć rekomendacje. Obserwujesz, wyciągasz wnioski i łączysz fakty.
      • Ambicja: rozumiesz co to ownership i zależy Ci na możliwie najlepszym wyniku podejmowanych działań. Szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej.
      • Geekostwo: lubisz zdobywać nowe doświadczenia. Ciągle doskonalisz swoje umiejętności i jesteś na bieżąco z trendami branżowymi. Czytasz blogi, książki oraz nieustannie chcesz się rozwijać.

      Mile widziane

      • Docenimy komunikatywną znajomość języka angielskiego.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
      • Nieszablonowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko.
      • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
      • Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
      • Biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
      • Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
      • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne

      x-kom sp. z o.o.

      Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.

      Aplikuj

  • Senior Stores Marketing & Event Specialist

    x-kom sp. z o.o.
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Opracowujesz i wdrażasz strategie marketingową ukierunkowaną na rozwój stacjonarnych salonów sprzedaży.
      • Planujesz i koordynujesz kampanie reklamowe i promocyjne.
      • Odpowiadasz za wdrożenie polityki trade marketingowej w sieci stacjonarnych salonów sprzedaży.
      • Prowadzisz inne działania, które mają przyciągnąć klientów do salonów sprzedaży oraz naszej strefy gamingowej.
      • Organizujesz eventy promocyjne oraz wspierasz organizację eventów wewnątrzfirmowych.
      • Współpracujesz z centrami handlowymi, aby promować salony.
      • Prowadzisz analizy podjętych działań i na ich podstawie planujesz dalsze kroki.
      • Tworzysz programy lojalnościowe.
      • Zarządzasz budżetem projektowym.
      • Działasz między-obszarowo, ściśle współpracujesz z kierownikami salonów, Product Managerami, vendorami, działem inwestycji, działem analiz.
      • Raportujesz wyniki swoich działań do przełożonego.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie: masz doświadczenie w prowadzeniu i obsłudze kampanii marketingowych dedykowanych stacjonarnym punktom sprzedaży. Masz na swoim koncie organizacje wielu zakończonych sukcesem eventów. Wiesz jak działać w złożonych projektach marketingowych, oraz jak łączyć rozwiązania online i offline.
      • Wiedza: znasz założenia growth i trade marketingu, znasz specyfikę sprzedaży stacjonarnej, wiesz czym charakteryzują się grupy pokoleniowe i jak do nich dotrzeć
      • Umiejętności: potrafisz koordynować kilka złożonych zadań jednocześnie. Umiesz działać projektowo, wiesz jak zaplanować i monitorować realizację zadań. Potrafisz negocjować i dążyć do celu.
      • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej. Potrafisz w jasny sposób prezentować dane i przekazywać informacje w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
      • Kreatywność: twoja głowa pełna jest nieszablonowych pomysłów. Masz odwagę proponować nowe, niestandardowe rozwiązania.
      • Analityczne myślenie: potrafisz interpretować dane i na ich podstawie podejmować decyzje oraz tworzyć rekomendacje. Obserwujesz, wyciągasz wnioski i łączysz fakty.
      • Ambicja: rozumiesz co to ownership i zależy Ci na możliwie najlepszym wyniku podejmowanych działań. Szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej.
      • Geekostwo: lubisz zdobywać nowe doświadczenia. Ciągle doskonalisz swoje umiejętności i jesteś na bieżąco z trendami branżowymi. Czytasz blogi, książki oraz nieustannie chcesz się rozwijać.

      Mile widziane

      • Docenimy komunikatywną znajomość języka angielskiego.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
      • Nieszablonowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko.
      • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
      • Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
      • Biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
      • Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
      • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne

      x-kom sp. z o.o.

      Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.

      Aplikuj

  • Senior Stores Marketing & Event Specialist

    x-kom sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Opracowujesz i wdrażasz strategie marketingową ukierunkowaną na rozwój stacjonarnych salonów sprzedaży.
      • Planujesz i koordynujesz kampanie reklamowe i promocyjne.
      • Odpowiadasz za wdrożenie polityki trade marketingowej w sieci stacjonarnych salonów sprzedaży.
      • Prowadzisz inne działania, które mają przyciągnąć klientów do salonów sprzedaży oraz naszej strefy gamingowej.
      • Organizujesz eventy promocyjne oraz wspierasz organizację eventów wewnątrzfirmowych.
      • Współpracujesz z centrami handlowymi, aby promować salony.
      • Prowadzisz analizy podjętych działań i na ich podstawie planujesz dalsze kroki.
      • Tworzysz programy lojalnościowe.
      • Zarządzasz budżetem projektowym.
      • Działasz między-obszarowo, ściśle współpracujesz z kierownikami salonów, Product Managerami, vendorami, działem inwestycji, działem analiz.
      • Raportujesz wyniki swoich działań do przełożonego.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie: masz doświadczenie w prowadzeniu i obsłudze kampanii marketingowych dedykowanych stacjonarnym punktom sprzedaży. Masz na swoim koncie organizacje wielu zakończonych sukcesem eventów. Wiesz jak działać w złożonych projektach marketingowych, oraz jak łączyć rozwiązania online i offline.
      • Wiedza: znasz założenia growth i trade marketingu, znasz specyfikę sprzedaży stacjonarnej, wiesz czym charakteryzują się grupy pokoleniowe i jak do nich dotrzeć
      • Umiejętności: potrafisz koordynować kilka złożonych zadań jednocześnie. Umiesz działać projektowo, wiesz jak zaplanować i monitorować realizację zadań. Potrafisz negocjować i dążyć do celu.
      • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej. Potrafisz w jasny sposób prezentować dane i przekazywać informacje w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
      • Kreatywność: twoja głowa pełna jest nieszablonowych pomysłów. Masz odwagę proponować nowe, niestandardowe rozwiązania.
      • Analityczne myślenie: potrafisz interpretować dane i na ich podstawie podejmować decyzje oraz tworzyć rekomendacje. Obserwujesz, wyciągasz wnioski i łączysz fakty.
      • Ambicja: rozumiesz co to ownership i zależy Ci na możliwie najlepszym wyniku podejmowanych działań. Szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej.
      • Geekostwo: lubisz zdobywać nowe doświadczenia. Ciągle doskonalisz swoje umiejętności i jesteś na bieżąco z trendami branżowymi. Czytasz blogi, książki oraz nieustannie chcesz się rozwijać.

      Mile widziane

      • Docenimy komunikatywną znajomość języka angielskiego.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
      • Nieszablonowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko.
      • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
      • Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
      • Biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
      • Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
      • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne

      x-kom sp. z o.o.

      Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.

      Aplikuj

  • Senior Stores Marketing & Event Specialist

    x-kom sp. z o.o.
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Opracowujesz i wdrażasz strategie marketingową ukierunkowaną na rozwój stacjonarnych salonów sprzedaży.
      • Planujesz i koordynujesz kampanie reklamowe i promocyjne.
      • Odpowiadasz za wdrożenie polityki trade marketingowej w sieci stacjonarnych salonów sprzedaży.
      • Prowadzisz inne działania, które mają przyciągnąć klientów do salonów sprzedaży oraz naszej strefy gamingowej.
      • Organizujesz eventy promocyjne oraz wspierasz organizację eventów wewnątrzfirmowych.
      • Współpracujesz z centrami handlowymi, aby promować salony.
      • Prowadzisz analizy podjętych działań i na ich podstawie planujesz dalsze kroki.
      • Tworzysz programy lojalnościowe.
      • Zarządzasz budżetem projektowym.
      • Działasz między-obszarowo, ściśle współpracujesz z kierownikami salonów, Product Managerami, vendorami, działem inwestycji, działem analiz.
      • Raportujesz wyniki swoich działań do przełożonego.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie: masz doświadczenie w prowadzeniu i obsłudze kampanii marketingowych dedykowanych stacjonarnym punktom sprzedaży. Masz na swoim koncie organizacje wielu zakończonych sukcesem eventów. Wiesz jak działać w złożonych projektach marketingowych, oraz jak łączyć rozwiązania online i offline.
      • Wiedza: znasz założenia growth i trade marketingu, znasz specyfikę sprzedaży stacjonarnej, wiesz czym charakteryzują się grupy pokoleniowe i jak do nich dotrzeć
      • Umiejętności: potrafisz koordynować kilka złożonych zadań jednocześnie. Umiesz działać projektowo, wiesz jak zaplanować i monitorować realizację zadań. Potrafisz negocjować i dążyć do celu.
      • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej. Potrafisz w jasny sposób prezentować dane i przekazywać informacje w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
      • Kreatywność: twoja głowa pełna jest nieszablonowych pomysłów. Masz odwagę proponować nowe, niestandardowe rozwiązania.
      • Analityczne myślenie: potrafisz interpretować dane i na ich podstawie podejmować decyzje oraz tworzyć rekomendacje. Obserwujesz, wyciągasz wnioski i łączysz fakty.
      • Ambicja: rozumiesz co to ownership i zależy Ci na możliwie najlepszym wyniku podejmowanych działań. Szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej.
      • Geekostwo: lubisz zdobywać nowe doświadczenia. Ciągle doskonalisz swoje umiejętności i jesteś na bieżąco z trendami branżowymi. Czytasz blogi, książki oraz nieustannie chcesz się rozwijać.

      Mile widziane

      • Docenimy komunikatywną znajomość języka angielskiego.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
      • Nieszablonowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko.
      • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
      • Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
      • Biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
      • Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
      • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne

      x-kom sp. z o.o.

      Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.

      Aplikuj

  • HR Development Specialist

    x-kom sp. z o.o.
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Współtworzysz i realizujesz projekty z obszaru „miękkiego HR” (np. onboarding, roczne oceny pracownicze, feedbacki kwartalne, ścieżki karier, badania zaangażowania, plany szkoleniowe, siatki płac,offboarding, exit interview).
      • Prowadzisz samodzielnie procesy rekrutacyjne.
      • Tworzysz procesy i narzędzia HR-owe.
      • Ustalasz potrzeby oraz proponujesz odpowiednie rozwiązania.
      • Prowadzisz projekty zgodnie z harmonogramem.
      • Tworzysz i zarządzasz dokumentacją projektową.
      • Koordynujesz pracę zespołu projektowego w tym m.in. organizujesz cykliczne spotkania, monitorujesz postępy w realizacji projektu, dbasz o poprawne wykorzystanie narzędzi projektowych oraz przyjętej metodyki.
      • Współpracujesz z kadrą managerską oraz całym pionem personalnym we wszystkich aspektach relacji z pracownikami.
      • Uczestniczysz w projektach EB.
      • Raportujesz działania oraz przygotowujesz prezentacje.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie: masz ok. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów HR. Masz na koncie udział procesach od onboardingu do offboardingu, ze szczególnym uwzględnieniem ocen pracowniczych.
      • Projekty i procesy: masz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych oraz projektów HRowych np.: ocena pracownicza, programy talentowe, siatki płac, zakresy obowiązków, analityka HR.
      • Wiedza: doskonale wiesz, jak wygląda cykl życia pracownika i co jest ważne na każdym jego etapie. Jesteś na bieżąco z HR-owymi trendami.
      • Umiejętności: stawiasz sobie cele i skutecznie je realizujesz. Masz moc sprawczą i żadna przeszkoda nie stanie Ci na drodze. Potrafisz wdrożyć i rozwijać projekty. Prowadzisz kilka złożonych projektów w jednym czasie. Cechuje Cię samodzielność.
      • Analityczne myślenie: potrafisz łączyć wątki i wyciągać z nich wnioski.
      • Dobra organizacja i odporność na stres: umiesz nadawać priorytety zadaniom, potrafisz dobrze planować pracę.
      • Komunikacja: lubisz rozmawiać z ludźmi i chętnie słuchasz, co mają do powiedzenia. Jeśli nie zgadzasz się z jakąś opinią, mówisz o tym i argumentujesz swoje zdanie. Zależy Ci na efektywnej współpracy. Ponad wszystko cenisz partnerskie relacje.
      • Narzędzia: sprawnie wykorzystujesz pakiet MS Office oraz narzędzia do zarządzania projektami.

      Mile widziane

      • Docenimy komunikatywną znajomość języka angielskiego.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: jesteśmy częścią zespołu HR. Nasz 13-osobowy zespół wspiera się na co dzień i sobie pomaga. Pracujemy w Scrumie.
      • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko.
      • Biuro: Częstochowa lub Kraków.
      • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne

      x-kom sp. z o.o.

      Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.

      Aplikuj

  • HR Development Specialist

    x-kom sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Współtworzysz i realizujesz projekty z obszaru „miękkiego HR” (np. onboarding, roczne oceny pracownicze, feedbacki kwartalne, ścieżki karier, badania zaangażowania, plany szkoleniowe, siatki płac,offboarding, exit interview).
      • Prowadzisz samodzielnie procesy rekrutacyjne.
      • Tworzysz procesy i narzędzia HR-owe.
      • Ustalasz potrzeby oraz proponujesz odpowiednie rozwiązania.
      • Prowadzisz projekty zgodnie z harmonogramem.
      • Tworzysz i zarządzasz dokumentacją projektową.
      • Koordynujesz pracę zespołu projektowego w tym m.in. organizujesz cykliczne spotkania, monitorujesz postępy w realizacji projektu, dbasz o poprawne wykorzystanie narzędzi projektowych oraz przyjętej metodyki.
      • Współpracujesz z kadrą managerską oraz całym pionem personalnym we wszystkich aspektach relacji z pracownikami.
      • Uczestniczysz w projektach EB.
      • Raportujesz działania oraz przygotowujesz prezentacje.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie: masz ok. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów HR. Masz na koncie udział procesach od onboardingu do offboardingu, ze szczególnym uwzględnieniem ocen pracowniczych.
      • Projekty i procesy: masz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych oraz projektów HRowych np.: ocena pracownicza, programy talentowe, siatki płac, zakresy obowiązków, analityka HR.
      • Wiedza: doskonale wiesz, jak wygląda cykl życia pracownika i co jest ważne na każdym jego etapie. Jesteś na bieżąco z HR-owymi trendami.
      • Umiejętności: stawiasz sobie cele i skutecznie je realizujesz. Masz moc sprawczą i żadna przeszkoda nie stanie Ci na drodze. Potrafisz wdrożyć i rozwijać projekty. Prowadzisz kilka złożonych projektów w jednym czasie. Cechuje Cię samodzielność.
      • Analityczne myślenie: potrafisz łączyć wątki i wyciągać z nich wnioski.
      • Dobra organizacja i odporność na stres: umiesz nadawać priorytety zadaniom, potrafisz dobrze planować pracę.
      • Komunikacja: lubisz rozmawiać z ludźmi i chętnie słuchasz, co mają do powiedzenia. Jeśli nie zgadzasz się z jakąś opinią, mówisz o tym i argumentujesz swoje zdanie. Zależy Ci na efektywnej współpracy. Ponad wszystko cenisz partnerskie relacje.
      • Narzędzia: sprawnie wykorzystujesz pakiet MS Office oraz narzędzia do zarządzania projektami.

      Mile widziane

      • Docenimy komunikatywną znajomość języka angielskiego.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: jesteśmy częścią zespołu HR. Nasz 13-osobowy zespół wspiera się na co dzień i sobie pomaga. Pracujemy w Scrumie.
      • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko.
      • Biuro: Częstochowa lub Kraków.
      • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne

      x-kom sp. z o.o.

      Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.

      Aplikuj

  • Brand Manager

    x-kom sp. z o.o.
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Tworzysz oraz zarządzasz strategią marketingową marek własnych grupy x-kom.
      • Kreujesz wizerunek marek własnych x-kom zgodny z ich strategią oraz pozycjonowaniem.
      • Odpowiadasz za komunikację marek własnych we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży.
      • Odpowiadasz za brief strategiczny i budżet wszystkich kampanii dla marek własnych.
      • Dbasz o spójność marki we wszystkich punktach styku z klientem.
      • Śledzisz i analizujesz działania konkurencji.
      • Śledzisz trendy rynkowe w obszarach: marketing, e-commerce, sprzedaż, nowe technologie.
      • Współpracujesz z działami, które odpowiadają za: rozwój produktów, sprzedaż, obsługę klienta, marketing operacyjny i analitykę.
      • Wspierasz dział produktów własnych w procesach tworzenia planów produktowych i nowych marek z perspektywy wizerunkowej (integralność produktów, nazewnictwo, etc.).
      • Wspierasz dział produktów własnych w zakresie definiowania strategii wejścia na nowe rynki i kanały sprzedaży, zarówno z perspektywy nowych produktów jak i marek.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie: masz minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu marką o zasięgu międzynarodowym. Możesz się pochwalić sukcesami w projektach i kampaniach marketingowych.
      • Wiedza: wiesz jak wprowadzać na rynek nowe produkty. Znasz narzędzia i kanały marketingowe, które są wykorzystywane do tego, aby tworzyć i zarządzać marką. Umiesz przygotowywać i wdrażać strategie marketingowe. Wiesz jakie są aktualne trendy marketingowe.
      • Umiejętności: potrafisz zaplanować działania marketingowe na podstawie danych handlowych. Patrzysz strategicznie na komunikację marki na zewnątrz i wewnątrz. Wiesz, jak ustalać i egzekwować KPI i budżet. Potrafisz wyłapać nowe trendy produktowe, brandingowe i technologiczne. Umiesz negocjować i przekonywać do własnych pomysłów.
      • Języki: znasz język angielski na poziomie minimum B2. Umiesz swobodnie tworzyć treści produktowe.
      • Customer Experience: zależy Ci na tym, aby budować pozytywne doświadczenia klientów. Wiesz, że klienci wybiorą naszą markę, jeśli będą nam ufać. I że musimy zrobić wszystko, żeby tego zaufania nie zawieść.
      • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej.
      • Terminowość i skrupulatność: pilnujesz terminów i sumiennie wykonujesz swoje obowiązki – te cechy pomogą Ci dobrze zorganizować swoją pracę.
      • Analityczne myślenie: rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski.
      • Ambicja i rozwój: ciągle szukasz i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Czytasz blogi, książki oraz obserwujesz grupy branżowe w social mediach.
      • Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia i ciągle szlifować swoje umiejętności.

      Mile widziane

      • Doświadczenie w zarządzaniu marką własną z branży elektroniki użytkowej.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: będziesz pracować w około 150-osobowym dziale marketingu, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki.
      • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
      • Biuro: w Częstochowie na ul. Bojemskiego 25, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
      • Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
      • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • parking dla pracowników

      Aplikuj

  • Trade Marketing Manager

    x-kom sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Planujesz, przygotowujesz i prowadzisz kampanii dla producentów z którymi współpracujemy
      • Budujesz zespół badaczy ze wsparciem Team Leadera
      • Podejmujesz działania trade marketingowych, zarządzasz nimi
      • Przygotowujesz analizy potencjału sprzedażowego i wyników sprzedaży z prowadzonych działań
      • Ustalasz budżety na poszczególne kampanie i je rozliczasz
      • Współpracujesz z pozostałymi działami w szczególności z działem zakupów i sprzedaży.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie i samodzielność: Masz co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych online.
      • Znajomość trendów: Znasz w praktyce trendy panujące w marketingu, w szczególności trade marketingu.
      • Analityczne myślenie: Rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Potrafisz też wyciągać wnioski i analizować podjęte działania.
      • Komunikacja i umiejętność pracy w zespole: Lubisz rozmawiać z ludźmi, ale przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
      • Podzielność uwagi i odporność na stres: Umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie. Masz doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
      • Negocjacje: Lubisz przekonywać innych do swoich opinii. Lubisz prowadzić negocjacje.
      • Kreatywność i inicjatywa: Lubisz wymyślać nowe rozwiązania, wychodzisz z inicjatywą, dynamicznie działasz.
      • Bycie geekiem: Lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.
      • Znajomość: Doświadczenie w pracy z SEO, SEM czy Social Media.
      • Znaczenie dla nas ma jeszcze znajomość j. angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację oraz wykształcenie wyższe.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
      • Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
      • Nowoczesne biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
      • Elastyczne godziny pracy: Każdy zaczyna pracę w dogodnych dla siebie godzinach.
      • Budżet szkoleniowy: Podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
      • Zatrudnienie: Wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne

      x-kom sp. z o.o.

      Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.

      Aplikuj

  • Trade Marketing Manager

    x-kom sp. z o.o.
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Planujesz, przygotowujesz i prowadzisz kampanii dla producentów z którymi współpracujemy
      • Budujesz zespół badaczy ze wsparciem Team Leadera
      • Podejmujesz działania trade marketingowych, zarządzasz nimi
      • Przygotowujesz analizy potencjału sprzedażowego i wyników sprzedaży z prowadzonych działań
      • Ustalasz budżety na poszczególne kampanie i je rozliczasz
      • Współpracujesz z pozostałymi działami w szczególności z działem zakupów i sprzedaży.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie i samodzielność: Masz co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych online.
      • Znajomość trendów: Znasz w praktyce trendy panujące w marketingu, w szczególności trade marketingu.
      • Analityczne myślenie: Rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Potrafisz też wyciągać wnioski i analizować podjęte działania.
      • Komunikacja i umiejętność pracy w zespole: Lubisz rozmawiać z ludźmi, ale przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
      • Podzielność uwagi i odporność na stres: Umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie. Masz doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
      • Negocjacje: Lubisz przekonywać innych do swoich opinii. Lubisz prowadzić negocjacje.
      • Kreatywność i inicjatywa: Lubisz wymyślać nowe rozwiązania, wychodzisz z inicjatywą, dynamicznie działasz.
      • Bycie geekiem: Lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.
      • Znajomość: Doświadczenie w pracy z SEO, SEM czy Social Media.
      • Znaczenie dla nas ma jeszcze znajomość j. angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację oraz wykształcenie wyższe.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
      • Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
      • Nowoczesne biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
      • Elastyczne godziny pracy: Każdy zaczyna pracę w dogodnych dla siebie godzinach.
      • Budżet szkoleniowy: Podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
      • Zatrudnienie: Wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne

      x-kom sp. z o.o.

      Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.

      Aplikuj

  • Trade Marketing Manager

    x-kom sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Planujesz, przygotowujesz i prowadzisz kampanii dla producentów z którymi współpracujemy
      • Budujesz zespół badaczy ze wsparciem Team Leadera
      • Podejmujesz działania trade marketingowych, zarządzasz nimi
      • Przygotowujesz analizy potencjału sprzedażowego i wyników sprzedaży z prowadzonych działań
      • Ustalasz budżety na poszczególne kampanie i je rozliczasz
      • Współpracujesz z pozostałymi działami w szczególności z działem zakupów i sprzedaży.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie i samodzielność: Masz co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych online.
      • Znajomość trendów: Znasz w praktyce trendy panujące w marketingu, w szczególności trade marketingu.
      • Analityczne myślenie: Rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Potrafisz też wyciągać wnioski i analizować podjęte działania.
      • Komunikacja i umiejętność pracy w zespole: Lubisz rozmawiać z ludźmi, ale przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
      • Podzielność uwagi i odporność na stres: Umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie. Masz doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
      • Negocjacje: Lubisz przekonywać innych do swoich opinii. Lubisz prowadzić negocjacje.
      • Kreatywność i inicjatywa: Lubisz wymyślać nowe rozwiązania, wychodzisz z inicjatywą, dynamicznie działasz.
      • Bycie geekiem: Lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.
      • Znajomość: Doświadczenie w pracy z SEO, SEM czy Social Media.
      • Znaczenie dla nas ma jeszcze znajomość j. angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację oraz wykształcenie wyższe.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
      • Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
      • Nowoczesne biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
      • Elastyczne godziny pracy: Każdy zaczyna pracę w dogodnych dla siebie godzinach.
      • Budżet szkoleniowy: Podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
      • Zatrudnienie: Wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne

      x-kom sp. z o.o.

      Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.

      Aplikuj

  • SEM Specialist

    x-kom sp. z o.o.
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Tworzenie i prowadzenie kampanii: zarządzasz kontami reklamowymi Google Ads, Bing Ads i SoMe Ads (Meta, Twitter, LinkedIn, TikTok). Planujesz, realizujesz, testujesz i optymalizujesz kampanie. Masz dostęp do funkcjonalności testowych w wersji alfa i beta dzięki bezpośredniej współpracy z wydawcami.
      • Analityka: analizujesz skuteczność prowadzonych kampanii. Pomagasz w przygotowaniu estymacji zasięgowych. Prognozujesz skuteczność kampanii.
      • Monitorowanie i raportowanie: kontrolujesz rentowność kont reklamowych i reagujesz na zmiany. Znasz praktyczne zastosowanie takich wskaźników jak COS, ROI, ROAS.
      • Implementacja nowych rozwiązań: śledzisz trendy i wprowadzasz nowe rozwiązania w zakresie prowadzenia kampanii PPC, szukasz innowacyjnych rozwiązań oraz growth hacków, które mogą być przewagą konkurencyjną.
      • Nowe narzędzia: konsultujesz i uczestniczysz we wprowadzaniu nowych narzędzi i systemów reklamowych.
      • Współpraca: współpracujesz z działami m.in. Omnichannel, Brand, IT, UX, Biznes.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie: masz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze SEM i PPC.
      • Znajomość narzędzi i zagadnień: doskonale wiesz i rozumiesz jak działają: Google Ads, Bing Ads i SoMe Ads (Meta, Twitter, LinkedIn, TikTok), znasz inne źródła ruchu z kanałów PPC.
      • Kreatywność i innowacja: tworzysz i realizujesz kampanie reklamowe. Szukasz nowych i kreatywnych rozwiązań. Działasz omnichannelowo, łącząc sprzedaż online z offline.
      • Ambicja i rozwój: ciągle szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Stawiasz bez sobą wysokie i ambitne cele.
      • Ciekawość i cierpliwość: śledzisz wydarzenia w branży, znasz najnowsze trendy i wiesz, co w trawie piszczy (także u konkurencji).
      • Systematyczność i skrupulatność: wytrwale dążysz do realizacji założonych celów. Wiesz, że szczegóły są istotne.
      • Komunikacja: znasz j. angielski i nie będziesz się bał go wykorzystać w codziennej pracy.
      • Dyspozycyjność: chcesz pracować stacjonarnie z biura.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: jesteśmy teamem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
      • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
      • Świetny sprzęt: zapewnimy Ci wszystko, czego potrzebujesz.
      • Portfolio produktowe: poznasz sprzęt, który nie zawsze trafia na sklepowe półki. Rozwiniesz swoją pasję – Geeka.
      • Nowoczesne biuro: siedziba główna w Częstochowie przy ul. Bojemskiego 25 lub „Fabryczna Office Park” w Krakowie przy Al. Pokoju 18 w obu czekają na Ciebie m.in. chill room i gaming room.
      • Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach – zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych krajowych oraz zagranicznych. Dbamy o budowanie autorytetu w branży.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • parking dla pracowników

      Aplikuj

  • SEM Specialist

    x-kom sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Tworzenie i prowadzenie kampanii: zarządzasz kontami reklamowymi Google Ads, Bing Ads i SoMe Ads (Meta, Twitter, LinkedIn, TikTok). Planujesz, realizujesz, testujesz i optymalizujesz kampanie. Masz dostęp do funkcjonalności testowych w wersji alfa i beta dzięki bezpośredniej współpracy z wydawcami.
      • Analityka: analizujesz skuteczność prowadzonych kampanii. Pomagasz w przygotowaniu estymacji zasięgowych. Prognozujesz skuteczność kampanii.
      • Monitorowanie i raportowanie: kontrolujesz rentowność kont reklamowych i reagujesz na zmiany. Znasz praktyczne zastosowanie takich wskaźników jak COS, ROI, ROAS.
      • Implementacja nowych rozwiązań: śledzisz trendy i wprowadzasz nowe rozwiązania w zakresie prowadzenia kampanii PPC, szukasz innowacyjnych rozwiązań oraz growth hacków, które mogą być przewagą konkurencyjną.
      • Nowe narzędzia: konsultujesz i uczestniczysz we wprowadzaniu nowych narzędzi i systemów reklamowych.
      • Współpraca: współpracujesz z działami m.in. Omnichannel, Brand, IT, UX, Biznes.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie: masz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze SEM i PPC.
      • Znajomość narzędzi i zagadnień: doskonale wiesz i rozumiesz jak działają: Google Ads, Bing Ads i SoMe Ads (Meta, Twitter, LinkedIn, TikTok), znasz inne źródła ruchu z kanałów PPC.
      • Kreatywność i innowacja: tworzysz i realizujesz kampanie reklamowe. Szukasz nowych i kreatywnych rozwiązań. Działasz omnichannelowo, łącząc sprzedaż online z offline.
      • Ambicja i rozwój: ciągle szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Stawiasz bez sobą wysokie i ambitne cele.
      • Ciekawość i cierpliwość: śledzisz wydarzenia w branży, znasz najnowsze trendy i wiesz, co w trawie piszczy (także u konkurencji).
      • Systematyczność i skrupulatność: wytrwale dążysz do realizacji założonych celów. Wiesz, że szczegóły są istotne.
      • Komunikacja: znasz j. angielski i nie będziesz się bał go wykorzystać w codziennej pracy.
      • Dyspozycyjność: chcesz pracować stacjonarnie z biura.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: jesteśmy teamem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
      • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
      • Świetny sprzęt: zapewnimy Ci wszystko, czego potrzebujesz.
      • Portfolio produktowe: poznasz sprzęt, który nie zawsze trafia na sklepowe półki. Rozwiniesz swoją pasję – Geeka.
      • Nowoczesne biuro: siedziba główna w Częstochowie przy ul. Bojemskiego 25 lub „Fabryczna Office Park” w Krakowie przy Al. Pokoju 18 w obu czekają na Ciebie m.in. chill room i gaming room.
      • Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach – zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych krajowych oraz zagranicznych. Dbamy o budowanie autorytetu w branży.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • parking dla pracowników

      Aplikuj

  • Senior SEO Specialist

    x-kom sp. z o.o.
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Tworzenie i egzekucja strategiitegii: tworzysz i sprawdzasz, czy strategia jest realizowana dla stron grupy x-kom na rynku polskim i zagranicznym. Tworzysz strategie linkbuildingowe. Szukasz rozwiązań Growth SEO.
      • Weryfikacja i zlecanie treści: zlecasz i weryfikujesz treści przygotowane przez copywriterów.
      • Przygotowywanie dokumentacji: piszesz dokumentacje dla stron grupy x-kom.
      • Optymalizacja SEO: optymalizujesz strony internetowe grupy x-kom, z naciskiem na techniczne SEO. Współpracujesz bezpośrednio z zespołami IT oraz UX, szukając najkorzystniejszych rozwiązań. Prowadzisz testy A/B i znasz wpływ innych czynników na ich wyniki.
      • Analityka internetowa: wspierasz rozwój firmy. Analizujesz ruch z wyszukiwarek, sprawdzasz kluczowe wskaźniki efektywności SEO, prowadzisz badania konkurencji i określasz potencjał biznesowy prowadzonych projektów w organizacji. Monitorujesz frazy kluczowe i dobierasz odpowiednie słowa kluczowe. Znasz praktyczne zastosowanie takich wskaźników jak COS, ROI, ROAS.
      • Monitorowanie i raportowanie: widoczności stron grupy x-kom i konkurencji. Wyłapujesz trendy i wyznaczasz standardy na rynku.
      • Współpraca: współpracujesz z działami m.in. Omnichannel, Brand, IT, UX, Biznes.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie: masz 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze SEO zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.
      • Znajomość narzędzi i zagadnień: rozumiesz on-site i off-site, znasz podstawy HTML, CSS, JS. Potrafisz korzystać z narzędzi SEO: Screaming Frog, Majestic SEO, Ahrefs, Semstorm, Senuto, Semrush, Surfer SEO, Ahrefs lub inne.
      • Ambicja i rozwój: ciągle szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Stawiasz bez sobą wysokie i ambitne cele.
      • Ciekawość i cierpliwość: śledzisz wydarzenia w branży, znasz najnowsze trendy i wiesz, co w trawie piszczy (także u konkurencji).
      • Systematyczność i skrupulatność: wytrwale dążysz do realizacji założonych celów, a analiza logów serwerowych jest Ci niestraszna.
      • Komunikacja: znasz j. angielski i nie będziesz się bał go wykorzystać w codziennej pracy.
      • Dostępność: masz gotowość do pracy stacjonarnej z biura.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: jesteśmy teamem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
      • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
      • Świetny sprzęt: zapewnimy Ci wszystko, czego potrzebujesz.
      • Portfolio produktowe: poznasz sprzęt, który nie zawsze trafia na sklepowe półki. Rozwiniesz swoją pasję – Geeka.
      • Nowoczesne biuro: siedziba główna w Częstochowie przy ul. Bojemskiego 25 lub „Fabryczna Office Park” w Krakowie przy Al. Pokoju 18 w obu czekają na Ciebie m.in. chill room i gaming room.
      • Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach – zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych krajowych oraz zagranicznych. Dbamy o budowanie autorytetu w branży.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • parking dla pracowników

      Aplikuj

  • Tender Specialist (Specjalista ds. przetargów)

    x-kom sp. z o.o.
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Wyszukujesz oraz analizujesz postępowania przetargowe, publiczne i unijne
      • Uczestnictwo w przetargach
      • Analizujesz i obsługujesz zapytania ofertowe
      • Oceniasz ryzyka
      • Realizujesz zamówienia
      • Pracujesz z dokumentacją, specyfikacją oraz katalogami produktów
      • Analizujesz, monitorujesz i uzupełniasz złożone dokumentacje
      • Nadzorujesz i zarządzasz kompleksowo procesem przetargowym
      • Utrzymujesz stałe relacji z Product Managerami, Vendorami i Producentami.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie: minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Uczestniczyłeś w przetargach i masz doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej w postępowaniach na dostawę sprzętu IT
      • Wiedza rynkowa: znajomość przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych, znasz obecne trendy handlowo – zakupowe, znajomość specyfikacji technicznej sprzętu informatycznego (komputery, notebooki, serwery, oprogramowanie) renomowanych producentów. Znasz procedury i wiesz jak działa obszar zamówień publicznych.
      • Umiejętności: potrafisz zadawać odpowiednie pytania. Jesteś osobą komunikatywną, która potrafi słuchać innych, potrafisz koordynować proces ofertowy i monitorować rezultaty
      • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację, co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
      • Terminowość i skrupulatność: pilnujesz terminów i sumiennie wykonujesz swoje obowiązki – te cechy pomogą Ci dobrze zorganizować pracę zespołu i swoją.
      • Analityczne myślenie: rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski.
      • Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.

      Mile widziane

      • Umiejętność nawiązywania relacji z partnerami biznesowymi.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: jesteśmy kilkuosobowym zespołem, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki
      • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
      • Nowoczesne biura: w Częstochowie przy ul. Bojemskiego 25, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
      • Elastyczne godziny pracy: sam zarządzasz swoim kalendarzem. Wystarczy, że będziesz na zaplanowanych spotkaniach.
      • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne

      x-kom sp. z o.o.

      Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.

      Aplikuj

  • DevOps & Site Reliability Engineer

    x-kom sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      Wymagane

      • Git
      • Docker
      • Azure DevOps
      • PHP
      • MySQL
      • PostgreSQL
      • Microsoft SQL Server
      • MS Azure
      • Kubernetes

      System operacyjny

      • Windows
      • Linux

      Twój zakres obowiązków

      • Monitorujesz oraz reagujesz na problemy z aplikacjami Line of Business na środowiskach testowych oraz produkcyjnych, w tym systemami bezpośrednio hostującymi aplikacje LoB, z wyłączeniem warstwy sprzętowej.
      • Wdrażasz aplikacje LoB na środowiskach testowych i produkcyjnych, włączając w to przygotowanie niezbędnych maszyn wirtualnych i platform kontenerowych.
      • Na bieżąco współpracujesz z działem Development w zakresie doboru odpowiednich mechanizmów, technologii wdrożeniowych i hostingowych.
      • Przygotowujesz definicję buildów i releasów w Azure DevOps (w tym elementów automatyzujących wdrożenia), zarówno dla środowisk testowych jak i produkcyjnych. Uwzględniasz przy tym potrzeby działu Development.
      • Przygotowujesz i realizujesz plany kopii zapasowych.
      • Konfigurujesz, testujesz i wdrażasz narzędzia do automatyzacji i CI/CD.
      • Tworzysz, rozwijasz i utrzymujesz środowiska systemowe (dev / test / prod).
      • Wdrażasz, utrzymujesz i rozwijasz systemy monitorujące. Właściwie je konfigurujesz w celu poprawienia skuteczności i jakości zbieranych sygnałów i danych oraz generowanych alertów.
      • Współpracujesz z administratorami pozostałych systemów informatycznych.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie: masz 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Budujesz i konfigurujesz środowiska do budowy procesów CI/CD (GitHab, Jenkins, Maven, Docker, Artifactory,). Używasz Dockera do konteneryzacji aplikacji oraz platformy Kubernetes do ich orkiestracji. Masz doświadczenie w pracy z chmurą obliczeniową MS Azure.
      • Wiedza: wiesz jak korzystać z platformy Azure DevOps. Dobrze znasz zagadnienia z zakresu sieci LAN/WAN, urządzeń sieciowych, Firewall, serwerów proxy i Load Balancerów oraz popularnych protokołów sieciowych. Znasz systemy Linux i Windows od strony administracyjnej oraz praktyki związane ze skalowalnością i wysoką wydajnością systemów.
      • Narzędzia: znasz narzędzia z obszaru komponentów aplikacyjnych, sieciowych i baz danych, takie jak Apache, nginx, PHP, MySQL, PostgreSQL, Microsoft SQL Server itp. Wykorzystujesz języki skryptowe takie jak Powershell i Bash do automatyzacji procesów.
      • Umiejętności: potrafisz korzystać z rozwiązań CI/CD takich jak Azure DevOps Pipeline. Umiesz diagnozować i rozwiązywać problemy pod presją czasu. Myślisz out-of-the-box. Potrafisz realizować kilka zadań jednocześnie.
      • Języki: znasz język angielski na poziomie komunikatywnym.
      • Ambicja i rozwój: ciągle szukasz i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Wyróżnia Cię zaangażowanie, pracowitość oraz chęć poznawania nowych technologii.
      • Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia i ciągle szlifować swoje umiejętności.

      Mile widziane

      • Twoim atutem będzie znajomość platformy wirtualizacji Microsoft Hyper-V oraz doświadczenie w automatyzacji infrastruktury i procesów z wykorzystaniem Terraform i Ansible.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: będziesz pracować w około 40-osobowym dziale IT Services, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki.
      • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
      • Biuro: w Częstochowie na ul. Bojemskiego 25 i Krakowie „Fabryczna Office Park” na Al. Pokoju 18, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room. Możemy rozmawiać o pracy stacjonarnej, hybrydowej lub zdalnej.
      • Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
      • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • strefa relaksu

      Etapy rekrutacji

      • I etap: test
      • II etap: rozmowa z IT i HR

      x-kom sp. z o.o.

      Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.

      Aplikuj

  • Customer Lifecycle Specialist - Marketing Automation

    x-kom sp. z o.o.
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Planujesz, tworzysz i wdrażasz kampanie e-mail marketingowe oraz komunikację push.
      • Tworzysz scenariusze marketing automation, aby wspierać Klienta w podejmowaniu decyzji.
      • Obsługujesz narzędzie marketing automation (Salesforce Marketing Cloud) lub wdrażasz się w ich obsługę jeżeli ich nie znasz.
      • Bierzesz udział w tworzeniu strategii kanału e-mail.
      • Analizujesz i interpretujesz wyniki kampanii w celu ich optymalizacji.
      • Sporządzasz raporty z kampanii.
      • Współpracujesz z działem IT w celu rozwoju narzędzia, wdrożeń nowych funkcjonalności i rozbudowy integracji.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie: masz minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Umiejętności: samodzielnie dobierasz działania zgodnie z zasadami e-mail marketingu i panującymi trendami w odniesieniu do założonego celu kampanii. Pasjonują Cię technologiczne nowinki i jesteś zawsze na bieżąco – wiesz jakie są zależności pomiędzy produktami. Wiesz, jakie czynniki są ważne przy tworzeniu Customer Journey. Potrafisz tworzyć makiety i schematy do kampanii, tworzyć szablony wiadomości, pracować z wykorzystaniem danych, tworzyć segmenty klientów.
      • Narzędzia: znasz HTML, CSS, JavaScript. Potrafisz kodować szablony newsletterów. Masz doświadczenie w pracy z systemami takimi jak: Salesforce Marketing Cloud, Eloqua, SalesManago lub innym do automatyzacji marketingu.
      • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej. Potrafisz w jasny sposób prezentować dane i przekazywać informacje w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
      • Terminowość i skrupulatność: potrafisz planować swoją pracę, działać zgodnie z harmonogramem i z zachowaniem wyznaczonych terminów. Zwracasz uwagę na szczegóły, cechujesz się dokładnością i skrupulatnością.
      • Analityczne myślenie: rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski.
      • Ambicja i rozwój: ciągle szukasz i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Czytasz blogi, książki oraz nieustannie chcesz się rozwijać.
      • Geekostwo: marketing automation to Twój żywioł – śledzisz trendy, znasz nowinki, szukasz inspiracji.
      • Języki: znasz język angielski na poziomie B1/B2.

      Mile widziane

      • Plusem będzie znajomość Interaction Studio, Google Analytics.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: będziesz pracować w zgranym zespole pełnym osób z pasją, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki.
      • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
      • Biuro: w Częstochowie na ul. Bojemskiego 25, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
      • Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
      • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne

      x-kom sp. z o.o.

      Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.

      Aplikuj

  • DevOps & Site Reliability Engineer

    x-kom sp. z o.o.
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      Wymagane

      • Git
      • Docker
      • Azure DevOps
      • PHP
      • MySQL
      • PostgreSQL
      • Microsoft SQL Server
      • MS Azure
      • Kubernetes

      System operacyjny

      • Windows
      • Linux

      Twój zakres obowiązków

      • Monitorujesz oraz reagujesz na problemy z aplikacjami Line of Business na środowiskach testowych oraz produkcyjnych, w tym systemami bezpośrednio hostującymi aplikacje LoB, z wyłączeniem warstwy sprzętowej.
      • Wdrażasz aplikacje LoB na środowiskach testowych i produkcyjnych, włączając w to przygotowanie niezbędnych maszyn wirtualnych i platform kontenerowych.
      • Na bieżąco współpracujesz z działem Development w zakresie doboru odpowiednich mechanizmów, technologii wdrożeniowych i hostingowych.
      • Przygotowujesz definicję buildów i releasów w Azure DevOps (w tym elementów automatyzujących wdrożenia), zarówno dla środowisk testowych jak i produkcyjnych. Uwzględniasz przy tym potrzeby działu Development.
      • Przygotowujesz i realizujesz plany kopii zapasowych.
      • Konfigurujesz, testujesz i wdrażasz narzędzia do automatyzacji i CI/CD.
      • Tworzysz, rozwijasz i utrzymujesz środowiska systemowe (dev / test / prod).
      • Wdrażasz, utrzymujesz i rozwijasz systemy monitorujące. Właściwie je konfigurujesz w celu poprawienia skuteczności i jakości zbieranych sygnałów i danych oraz generowanych alertów.
      • Współpracujesz z administratorami pozostałych systemów informatycznych.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie: masz 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Budujesz i konfigurujesz środowiska do budowy procesów CI/CD (GitHab, Jenkins, Maven, Docker, Artifactory,). Używasz Dockera do konteneryzacji aplikacji oraz platformy Kubernetes do ich orkiestracji. Masz doświadczenie w pracy z chmurą obliczeniową MS Azure.
      • Wiedza: wiesz jak korzystać z platformy Azure DevOps. Dobrze znasz zagadnienia z zakresu sieci LAN/WAN, urządzeń sieciowych, Firewall, serwerów proxy i Load Balancerów oraz popularnych protokołów sieciowych. Znasz systemy Linux i Windows od strony administracyjnej oraz praktyki związane ze skalowalnością i wysoką wydajnością systemów.
      • Narzędzia: znasz narzędzia z obszaru komponentów aplikacyjnych, sieciowych i baz danych, takie jak Apache, nginx, PHP, MySQL, PostgreSQL, Microsoft SQL Server itp. Wykorzystujesz języki skryptowe takie jak Powershell i Bash do automatyzacji procesów.
      • Umiejętności: potrafisz korzystać z rozwiązań CI/CD takich jak Azure DevOps Pipeline. Umiesz diagnozować i rozwiązywać problemy pod presją czasu. Myślisz out-of-the-box. Potrafisz realizować kilka zadań jednocześnie.
      • Języki: znasz język angielski na poziomie komunikatywnym.
      • Ambicja i rozwój: ciągle szukasz i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Wyróżnia Cię zaangażowanie, pracowitość oraz chęć poznawania nowych technologii.
      • Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia i ciągle szlifować swoje umiejętności.

      Mile widziane

      • Twoim atutem będzie znajomość platformy wirtualizacji Microsoft Hyper-V oraz doświadczenie w automatyzacji infrastruktury i procesów z wykorzystaniem Terraform i Ansible.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: będziesz pracować w około 40-osobowym dziale IT Services, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki.
      • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
      • Biuro: w Częstochowie na ul. Bojemskiego 25 i Krakowie „Fabryczna Office Park” na Al. Pokoju 18, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room. Możemy rozmawiać o pracy stacjonarnej, hybrydowej lub zdalnej.
      • Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
      • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • strefa relaksu

      Etapy rekrutacji

      • I etap: test
      • II etap: rozmowa z IT i HR

      x-kom sp. z o.o.

      Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.

      Aplikuj

  • Financial Controller

    x-kom sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Pozyskujesz informacje finansowe oraz operacyjne grupy x-kom.
      • Analizujesz i przygotowujesz raporty o wynikach finansowych oraz operacyjnych grupy x-kom.
      • Dostarczasz wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kadrze zarządzającej.
      • Uczestniczysz w spotkaniach z kadrą zarządzającą w celu prezentacji danych finansowych i rekomendacji odpowiednich działań.
      • Przygotowujesz analizy i raporty, w celu optymalizacji działań biznesowych.
      • Bierzesz udział w tworzeniu strategii finansowej.
      • Przygotowujesz prognozy ekonomiczne krótko- i długoterminowe.
      • Bierzesz udział w procesie budżetowania grupy x-kom.
      • Kontrolujesz i raportujesz poziom realizacji budżetów.
      • Dokonujesz analizy rentowności realizowanych projektów.
      • Współpracujesz z działem księgowości, w celu pozyskiwania danych finansowo-księgowych.
      • Uczestniczysz w procesie zamknięcia miesiąca, w tym weryfikacji poprawności księgowań.
      • Opracowujesz, a następnie wdrażasz systemy raportowania i obiegu informacji pomiędzy poszczególnymi obszarami biznesowymi grupy x-kom

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie: masz doświadczenie w pracy na stanowisku kontrolera lub analityka finansowego.
      • Wiedza: wiesz, jak tworzyć wiarygodną informację zarządczą. Rachunkowość zarządcza nie jest Ci obca.
      • Umiejętności: potrafisz sporządzać raporty finansowe oraz dokonywać ich analizy. Właściwie wyciągasz wnioski i na ich podstawie tworzysz rekomendacje odpowiednich działań. Bez problemu poruszasz się w programie Excel.
      • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej. Potrafisz w jasny sposób prezentować dane i przekazywać informacje w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
      • Terminowość i skrupulatność: potrafisz planować swoją pracę, działać zgodnie z harmonogramem i z zachowaniem wyznaczonych terminów.
      • Analityczne myślenie: rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski.
      • Ambicja i rozwój: ciągle szukasz i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Czytasz blogi, książki oraz nieustannie chcesz się rozwijać.
      • Geekostwo: lubisz zdobywać nowe doświadczenia i ciągle szlifujesz swoje umiejętności.
      • Języki: znasz język angielski na poziomie B1/B2.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: będziesz pracować w około 8 osobowym dziale kontrolingu, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki.
      • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
      • Biuro: w Częstochowie na ul. Bojemskiego 25 oraz w Krakowie na ul. Alei Pokoju 18, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
      • Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
      • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne

      x-kom sp. z o.o.

      Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.

      Aplikuj

  • Trade marketing manager

    x-kom sp. z o.o.
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Planujesz, przygotowujesz i prowadzisz kampanii dla producentów z którymi współpracujemy
      • Budujesz zespół badaczy ze wsparciem Team Leadera
      • Podejmujesz działania trade marketingowych, zarządzasz nimi
      • Przygotowujesz analizy potencjału sprzedażowego i wyników sprzedaży z prowadzonych działań
      • Ustalasz budżety na poszczególne kampanie i je rozliczasz
      • Współpracujesz z pozostałymi działami w szczególności z działem zakupów i sprzedaży.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie i samodzielność: Masz co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych online.
      • Znajomość trendów: Znasz w praktyce trendy panujące w marketingu, w szczególności trade marketingu.
      • Analityczne myślenie: Rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Potrafisz też wyciągać wnioski i analizować podjęte działania.
      • Komunikacja i umiejętność pracy w zespole: Lubisz rozmawiać z ludźmi, ale przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
      • Podzielność uwagi i odporność na stres: Umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie. Masz doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
      • Negocjacje: Lubisz przekonywać innych do swoich opinii. Lubisz prowadzić negocjacje.
      • Kreatywność i inicjatywa: Lubisz wymyślać nowe rozwiązania, wychodzisz z inicjatywą, dynamicznie działasz.
      • Bycie geekiem: Lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.
      • Znajomość: Doświadczenie w pracy z SEO, SEM czy Social Media.
      • Znaczenie dla nas ma jeszcze znajomość j. angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację oraz wykształcenie wyższe.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
      • Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
      • Nowoczesne biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
      • Elastyczne godziny pracy: Każdy zaczyna pracę w dogodnych dla siebie godzinach.
      • Budżet szkoleniowy: Podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
      • Zatrudnienie: Wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • strefa relaksu

      Aplikuj

  • Trade marketing manager

    x-kom sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Planujesz, przygotowujesz i prowadzisz kampanii dla producentów z którymi współpracujemy
      • Budujesz zespół badaczy ze wsparciem Team Leadera
      • Podejmujesz działania trade marketingowych, zarządzasz nimi
      • Przygotowujesz analizy potencjału sprzedażowego i wyników sprzedaży z prowadzonych działań
      • Ustalasz budżety na poszczególne kampanie i je rozliczasz
      • Współpracujesz z pozostałymi działami w szczególności z działem zakupów i sprzedaży.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie i samodzielność: Masz co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych online.
      • Znajomość trendów: Znasz w praktyce trendy panujące w marketingu, w szczególności trade marketingu.
      • Analityczne myślenie: Rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Potrafisz też wyciągać wnioski i analizować podjęte działania.
      • Komunikacja i umiejętność pracy w zespole: Lubisz rozmawiać z ludźmi, ale przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
      • Podzielność uwagi i odporność na stres: Umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie. Masz doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
      • Negocjacje: Lubisz przekonywać innych do swoich opinii. Lubisz prowadzić negocjacje.
      • Kreatywność i inicjatywa: Lubisz wymyślać nowe rozwiązania, wychodzisz z inicjatywą, dynamicznie działasz.
      • Bycie geekiem: Lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.
      • Znajomość: Doświadczenie w pracy z SEO, SEM czy Social Media.
      • Znaczenie dla nas ma jeszcze znajomość j. angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację oraz wykształcenie wyższe.

      To oferujemy

      • Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
      • Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
      • Nowoczesne biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
      • Elastyczne godziny pracy: Każdy zaczyna pracę w dogodnych dla siebie godzinach.
      • Budżet szkoleniowy: Podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
      • Zatrudnienie: Wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • strefa relaksu

      Aplikuj

Pracodawcy w Częstochowie i okolicy