Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
x-kom sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
x-kom sp. z o.o. Empatia i technologia to nasze korzenie. Na przestrzeni lat pozwalały nam lepiej rozumieć potrzeby Klientów i skutecznie na nie odpowiadać.
Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 1100 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce.
Największa siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 26 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.
Specjalista ds. marketingu Częstochowa Ekonomista Częstochowa Specjalista ds. e-commerce Częstochowa Specjalista ds. reklamy Częstochowa Specjalista ds. administracji Częstochowa
media / pr / reklama / marketing księgowość / ekonomia internet / e-commerce / nowe media administracja biurowa / praca biurowa obsługa klienta / call center
Oferty pracy x-kom sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Praca x-kom sp. z o.o.
Firma najczęściej oferuje
-
Dodatki świąteczne
-
Dofinansowanie wypoczynku
-
Elastyczny czas pracy
-
Nowoczesne biuro
-
Owoce w pracy
-
Parking dla pracowników
-
Pracownicze Plany Kapitałowe
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Stołówka pracownicza
-
Strefa relaksu
-
Służbowy laptop
-
Służbowy samochód
-
Służbowy telefon
-
Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023
Mapa x-kom sp. z o.o.
Siedziba główna
x-kom sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach
Profil firmy:
x-kom sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Częstochowa
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Czechowice-Dziedzice
- Kraków
- Katowice
- Zabrze
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca x-kom sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Senior Stores Marketing & Event Specialist
x-kom sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Opracowujesz i wdrażasz strategie marketingową ukierunkowaną na rozwój stacjonarnych salonów sprzedaży.
- Planujesz i koordynujesz kampanie reklamowe i promocyjne.
- Odpowiadasz za wdrożenie polityki trade marketingowej w sieci stacjonarnych salonów sprzedaży.
- Prowadzisz inne działania, które mają przyciągnąć klientów do salonów sprzedaży oraz naszej strefy gamingowej.
- Organizujesz eventy promocyjne oraz wspierasz organizację eventów wewnątrzfirmowych.
- Współpracujesz z centrami handlowymi, aby promować salony.
- Prowadzisz analizy podjętych działań i na ich podstawie planujesz dalsze kroki.
- Tworzysz programy lojalnościowe.
- Zarządzasz budżetem projektowym.
- Działasz między-obszarowo, ściśle współpracujesz z kierownikami salonów, Product Managerami, vendorami, działem inwestycji, działem analiz.
- Raportujesz wyniki swoich działań do przełożonego.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: masz doświadczenie w prowadzeniu i obsłudze kampanii marketingowych dedykowanych stacjonarnym punktom sprzedaży. Masz na swoim koncie organizacje wielu zakończonych sukcesem eventów. Wiesz jak działać w złożonych projektach marketingowych, oraz jak łączyć rozwiązania online i offline.
- Wiedza: znasz założenia growth i trade marketingu, znasz specyfikę sprzedaży stacjonarnej, wiesz czym charakteryzują się grupy pokoleniowe i jak do nich dotrzeć
- Umiejętności: potrafisz koordynować kilka złożonych zadań jednocześnie. Umiesz działać projektowo, wiesz jak zaplanować i monitorować realizację zadań. Potrafisz negocjować i dążyć do celu.
- Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej. Potrafisz w jasny sposób prezentować dane i przekazywać informacje w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
- Kreatywność: twoja głowa pełna jest nieszablonowych pomysłów. Masz odwagę proponować nowe, niestandardowe rozwiązania.
- Analityczne myślenie: potrafisz interpretować dane i na ich podstawie podejmować decyzje oraz tworzyć rekomendacje. Obserwujesz, wyciągasz wnioski i łączysz fakty.
- Ambicja: rozumiesz co to ownership i zależy Ci na możliwie najlepszym wyniku podejmowanych działań. Szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej.
- Geekostwo: lubisz zdobywać nowe doświadczenia. Ciągle doskonalisz swoje umiejętności i jesteś na bieżąco z trendami branżowymi. Czytasz blogi, książki oraz nieustannie chcesz się rozwijać.
Mile widziane
- Docenimy komunikatywną znajomość języka angielskiego.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
- Nieszablonowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
- Biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
- Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
- Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
x-kom sp. z o.o.
Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.
Aplikuj
-
Senior Stores Marketing & Event Specialist
x-kom sp. z o.o.- Częstochowa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Opracowujesz i wdrażasz strategie marketingową ukierunkowaną na rozwój stacjonarnych salonów sprzedaży.
- Planujesz i koordynujesz kampanie reklamowe i promocyjne.
- Odpowiadasz za wdrożenie polityki trade marketingowej w sieci stacjonarnych salonów sprzedaży.
- Prowadzisz inne działania, które mają przyciągnąć klientów do salonów sprzedaży oraz naszej strefy gamingowej.
- Organizujesz eventy promocyjne oraz wspierasz organizację eventów wewnątrzfirmowych.
- Współpracujesz z centrami handlowymi, aby promować salony.
- Prowadzisz analizy podjętych działań i na ich podstawie planujesz dalsze kroki.
- Tworzysz programy lojalnościowe.
- Zarządzasz budżetem projektowym.
- Działasz między-obszarowo, ściśle współpracujesz z kierownikami salonów, Product Managerami, vendorami, działem inwestycji, działem analiz.
- Raportujesz wyniki swoich działań do przełożonego.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: masz doświadczenie w prowadzeniu i obsłudze kampanii marketingowych dedykowanych stacjonarnym punktom sprzedaży. Masz na swoim koncie organizacje wielu zakończonych sukcesem eventów. Wiesz jak działać w złożonych projektach marketingowych, oraz jak łączyć rozwiązania online i offline.
- Wiedza: znasz założenia growth i trade marketingu, znasz specyfikę sprzedaży stacjonarnej, wiesz czym charakteryzują się grupy pokoleniowe i jak do nich dotrzeć
- Umiejętności: potrafisz koordynować kilka złożonych zadań jednocześnie. Umiesz działać projektowo, wiesz jak zaplanować i monitorować realizację zadań. Potrafisz negocjować i dążyć do celu.
- Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej. Potrafisz w jasny sposób prezentować dane i przekazywać informacje w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
- Kreatywność: twoja głowa pełna jest nieszablonowych pomysłów. Masz odwagę proponować nowe, niestandardowe rozwiązania.
- Analityczne myślenie: potrafisz interpretować dane i na ich podstawie podejmować decyzje oraz tworzyć rekomendacje. Obserwujesz, wyciągasz wnioski i łączysz fakty.
- Ambicja: rozumiesz co to ownership i zależy Ci na możliwie najlepszym wyniku podejmowanych działań. Szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej.
- Geekostwo: lubisz zdobywać nowe doświadczenia. Ciągle doskonalisz swoje umiejętności i jesteś na bieżąco z trendami branżowymi. Czytasz blogi, książki oraz nieustannie chcesz się rozwijać.
Mile widziane
- Docenimy komunikatywną znajomość języka angielskiego.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
- Nieszablonowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
- Biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
- Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
- Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
x-kom sp. z o.o.
Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.
Aplikuj
-
Senior Stores Marketing & Event Specialist
x-kom sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Opracowujesz i wdrażasz strategie marketingową ukierunkowaną na rozwój stacjonarnych salonów sprzedaży.
- Planujesz i koordynujesz kampanie reklamowe i promocyjne.
- Odpowiadasz za wdrożenie polityki trade marketingowej w sieci stacjonarnych salonów sprzedaży.
- Prowadzisz inne działania, które mają przyciągnąć klientów do salonów sprzedaży oraz naszej strefy gamingowej.
- Organizujesz eventy promocyjne oraz wspierasz organizację eventów wewnątrzfirmowych.
- Współpracujesz z centrami handlowymi, aby promować salony.
- Prowadzisz analizy podjętych działań i na ich podstawie planujesz dalsze kroki.
- Tworzysz programy lojalnościowe.
- Zarządzasz budżetem projektowym.
- Działasz między-obszarowo, ściśle współpracujesz z kierownikami salonów, Product Managerami, vendorami, działem inwestycji, działem analiz.
- Raportujesz wyniki swoich działań do przełożonego.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: masz doświadczenie w prowadzeniu i obsłudze kampanii marketingowych dedykowanych stacjonarnym punktom sprzedaży. Masz na swoim koncie organizacje wielu zakończonych sukcesem eventów. Wiesz jak działać w złożonych projektach marketingowych, oraz jak łączyć rozwiązania online i offline.
- Wiedza: znasz założenia growth i trade marketingu, znasz specyfikę sprzedaży stacjonarnej, wiesz czym charakteryzują się grupy pokoleniowe i jak do nich dotrzeć
- Umiejętności: potrafisz koordynować kilka złożonych zadań jednocześnie. Umiesz działać projektowo, wiesz jak zaplanować i monitorować realizację zadań. Potrafisz negocjować i dążyć do celu.
- Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej. Potrafisz w jasny sposób prezentować dane i przekazywać informacje w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
- Kreatywność: twoja głowa pełna jest nieszablonowych pomysłów. Masz odwagę proponować nowe, niestandardowe rozwiązania.
- Analityczne myślenie: potrafisz interpretować dane i na ich podstawie podejmować decyzje oraz tworzyć rekomendacje. Obserwujesz, wyciągasz wnioski i łączysz fakty.
- Ambicja: rozumiesz co to ownership i zależy Ci na możliwie najlepszym wyniku podejmowanych działań. Szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej.
- Geekostwo: lubisz zdobywać nowe doświadczenia. Ciągle doskonalisz swoje umiejętności i jesteś na bieżąco z trendami branżowymi. Czytasz blogi, książki oraz nieustannie chcesz się rozwijać.
Mile widziane
- Docenimy komunikatywną znajomość języka angielskiego.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
- Nieszablonowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
- Biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
- Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
- Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
x-kom sp. z o.o.
Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.
Aplikuj
-
Senior Stores Marketing & Event Specialist
x-kom sp. z o.o.- Częstochowa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Opracowujesz i wdrażasz strategie marketingową ukierunkowaną na rozwój stacjonarnych salonów sprzedaży.
- Planujesz i koordynujesz kampanie reklamowe i promocyjne.
- Odpowiadasz za wdrożenie polityki trade marketingowej w sieci stacjonarnych salonów sprzedaży.
- Prowadzisz inne działania, które mają przyciągnąć klientów do salonów sprzedaży oraz naszej strefy gamingowej.
- Organizujesz eventy promocyjne oraz wspierasz organizację eventów wewnątrzfirmowych.
- Współpracujesz z centrami handlowymi, aby promować salony.
- Prowadzisz analizy podjętych działań i na ich podstawie planujesz dalsze kroki.
- Tworzysz programy lojalnościowe.
- Zarządzasz budżetem projektowym.
- Działasz między-obszarowo, ściśle współpracujesz z kierownikami salonów, Product Managerami, vendorami, działem inwestycji, działem analiz.
- Raportujesz wyniki swoich działań do przełożonego.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: masz doświadczenie w prowadzeniu i obsłudze kampanii marketingowych dedykowanych stacjonarnym punktom sprzedaży. Masz na swoim koncie organizacje wielu zakończonych sukcesem eventów. Wiesz jak działać w złożonych projektach marketingowych, oraz jak łączyć rozwiązania online i offline.
- Wiedza: znasz założenia growth i trade marketingu, znasz specyfikę sprzedaży stacjonarnej, wiesz czym charakteryzują się grupy pokoleniowe i jak do nich dotrzeć
- Umiejętności: potrafisz koordynować kilka złożonych zadań jednocześnie. Umiesz działać projektowo, wiesz jak zaplanować i monitorować realizację zadań. Potrafisz negocjować i dążyć do celu.
- Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej. Potrafisz w jasny sposób prezentować dane i przekazywać informacje w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
- Kreatywność: twoja głowa pełna jest nieszablonowych pomysłów. Masz odwagę proponować nowe, niestandardowe rozwiązania.
- Analityczne myślenie: potrafisz interpretować dane i na ich podstawie podejmować decyzje oraz tworzyć rekomendacje. Obserwujesz, wyciągasz wnioski i łączysz fakty.
- Ambicja: rozumiesz co to ownership i zależy Ci na możliwie najlepszym wyniku podejmowanych działań. Szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej.
- Geekostwo: lubisz zdobywać nowe doświadczenia. Ciągle doskonalisz swoje umiejętności i jesteś na bieżąco z trendami branżowymi. Czytasz blogi, książki oraz nieustannie chcesz się rozwijać.
Mile widziane
- Docenimy komunikatywną znajomość języka angielskiego.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
- Nieszablonowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
- Biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
- Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
- Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
x-kom sp. z o.o.
Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.
Aplikuj
-
HR Development Specialist
x-kom sp. z o.o.- Częstochowa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Współtworzysz i realizujesz projekty z obszaru „miękkiego HR” (np. onboarding, roczne oceny pracownicze, feedbacki kwartalne, ścieżki karier, badania zaangażowania, plany szkoleniowe, siatki płac,offboarding, exit interview).
- Prowadzisz samodzielnie procesy rekrutacyjne.
- Tworzysz procesy i narzędzia HR-owe.
- Ustalasz potrzeby oraz proponujesz odpowiednie rozwiązania.
- Prowadzisz projekty zgodnie z harmonogramem.
- Tworzysz i zarządzasz dokumentacją projektową.
- Koordynujesz pracę zespołu projektowego w tym m.in. organizujesz cykliczne spotkania, monitorujesz postępy w realizacji projektu, dbasz o poprawne wykorzystanie narzędzi projektowych oraz przyjętej metodyki.
- Współpracujesz z kadrą managerską oraz całym pionem personalnym we wszystkich aspektach relacji z pracownikami.
- Uczestniczysz w projektach EB.
- Raportujesz działania oraz przygotowujesz prezentacje.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: masz ok. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów HR. Masz na koncie udział procesach od onboardingu do offboardingu, ze szczególnym uwzględnieniem ocen pracowniczych.
- Projekty i procesy: masz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych oraz projektów HRowych np.: ocena pracownicza, programy talentowe, siatki płac, zakresy obowiązków, analityka HR.
- Wiedza: doskonale wiesz, jak wygląda cykl życia pracownika i co jest ważne na każdym jego etapie. Jesteś na bieżąco z HR-owymi trendami.
- Umiejętności: stawiasz sobie cele i skutecznie je realizujesz. Masz moc sprawczą i żadna przeszkoda nie stanie Ci na drodze. Potrafisz wdrożyć i rozwijać projekty. Prowadzisz kilka złożonych projektów w jednym czasie. Cechuje Cię samodzielność.
- Analityczne myślenie: potrafisz łączyć wątki i wyciągać z nich wnioski.
- Dobra organizacja i odporność na stres: umiesz nadawać priorytety zadaniom, potrafisz dobrze planować pracę.
- Komunikacja: lubisz rozmawiać z ludźmi i chętnie słuchasz, co mają do powiedzenia. Jeśli nie zgadzasz się z jakąś opinią, mówisz o tym i argumentujesz swoje zdanie. Zależy Ci na efektywnej współpracy. Ponad wszystko cenisz partnerskie relacje.
- Narzędzia: sprawnie wykorzystujesz pakiet MS Office oraz narzędzia do zarządzania projektami.
Mile widziane
- Docenimy komunikatywną znajomość języka angielskiego.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: jesteśmy częścią zespołu HR. Nasz 13-osobowy zespół wspiera się na co dzień i sobie pomaga. Pracujemy w Scrumie.
- Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko.
- Biuro: Częstochowa lub Kraków.
- Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
x-kom sp. z o.o.
Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.
Aplikuj
-
HR Development Specialist
x-kom sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Współtworzysz i realizujesz projekty z obszaru „miękkiego HR” (np. onboarding, roczne oceny pracownicze, feedbacki kwartalne, ścieżki karier, badania zaangażowania, plany szkoleniowe, siatki płac,offboarding, exit interview).
- Prowadzisz samodzielnie procesy rekrutacyjne.
- Tworzysz procesy i narzędzia HR-owe.
- Ustalasz potrzeby oraz proponujesz odpowiednie rozwiązania.
- Prowadzisz projekty zgodnie z harmonogramem.
- Tworzysz i zarządzasz dokumentacją projektową.
- Koordynujesz pracę zespołu projektowego w tym m.in. organizujesz cykliczne spotkania, monitorujesz postępy w realizacji projektu, dbasz o poprawne wykorzystanie narzędzi projektowych oraz przyjętej metodyki.
- Współpracujesz z kadrą managerską oraz całym pionem personalnym we wszystkich aspektach relacji z pracownikami.
- Uczestniczysz w projektach EB.
- Raportujesz działania oraz przygotowujesz prezentacje.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: masz ok. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów HR. Masz na koncie udział procesach od onboardingu do offboardingu, ze szczególnym uwzględnieniem ocen pracowniczych.
- Projekty i procesy: masz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych oraz projektów HRowych np.: ocena pracownicza, programy talentowe, siatki płac, zakresy obowiązków, analityka HR.
- Wiedza: doskonale wiesz, jak wygląda cykl życia pracownika i co jest ważne na każdym jego etapie. Jesteś na bieżąco z HR-owymi trendami.
- Umiejętności: stawiasz sobie cele i skutecznie je realizujesz. Masz moc sprawczą i żadna przeszkoda nie stanie Ci na drodze. Potrafisz wdrożyć i rozwijać projekty. Prowadzisz kilka złożonych projektów w jednym czasie. Cechuje Cię samodzielność.
- Analityczne myślenie: potrafisz łączyć wątki i wyciągać z nich wnioski.
- Dobra organizacja i odporność na stres: umiesz nadawać priorytety zadaniom, potrafisz dobrze planować pracę.
- Komunikacja: lubisz rozmawiać z ludźmi i chętnie słuchasz, co mają do powiedzenia. Jeśli nie zgadzasz się z jakąś opinią, mówisz o tym i argumentujesz swoje zdanie. Zależy Ci na efektywnej współpracy. Ponad wszystko cenisz partnerskie relacje.
- Narzędzia: sprawnie wykorzystujesz pakiet MS Office oraz narzędzia do zarządzania projektami.
Mile widziane
- Docenimy komunikatywną znajomość języka angielskiego.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: jesteśmy częścią zespołu HR. Nasz 13-osobowy zespół wspiera się na co dzień i sobie pomaga. Pracujemy w Scrumie.
- Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko.
- Biuro: Częstochowa lub Kraków.
- Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
x-kom sp. z o.o.
Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.
Aplikuj
-
Brand Manager
x-kom sp. z o.o.- Częstochowa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Tworzysz oraz zarządzasz strategią marketingową marek własnych grupy x-kom.
- Kreujesz wizerunek marek własnych x-kom zgodny z ich strategią oraz pozycjonowaniem.
- Odpowiadasz za komunikację marek własnych we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży.
- Odpowiadasz za brief strategiczny i budżet wszystkich kampanii dla marek własnych.
- Dbasz o spójność marki we wszystkich punktach styku z klientem.
- Śledzisz i analizujesz działania konkurencji.
- Śledzisz trendy rynkowe w obszarach: marketing, e-commerce, sprzedaż, nowe technologie.
- Współpracujesz z działami, które odpowiadają za: rozwój produktów, sprzedaż, obsługę klienta, marketing operacyjny i analitykę.
- Wspierasz dział produktów własnych w procesach tworzenia planów produktowych i nowych marek z perspektywy wizerunkowej (integralność produktów, nazewnictwo, etc.).
- Wspierasz dział produktów własnych w zakresie definiowania strategii wejścia na nowe rynki i kanały sprzedaży, zarówno z perspektywy nowych produktów jak i marek.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: masz minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu marką o zasięgu międzynarodowym. Możesz się pochwalić sukcesami w projektach i kampaniach marketingowych.
- Wiedza: wiesz jak wprowadzać na rynek nowe produkty. Znasz narzędzia i kanały marketingowe, które są wykorzystywane do tego, aby tworzyć i zarządzać marką. Umiesz przygotowywać i wdrażać strategie marketingowe. Wiesz jakie są aktualne trendy marketingowe.
- Umiejętności: potrafisz zaplanować działania marketingowe na podstawie danych handlowych. Patrzysz strategicznie na komunikację marki na zewnątrz i wewnątrz. Wiesz, jak ustalać i egzekwować KPI i budżet. Potrafisz wyłapać nowe trendy produktowe, brandingowe i technologiczne. Umiesz negocjować i przekonywać do własnych pomysłów.
- Języki: znasz język angielski na poziomie minimum B2. Umiesz swobodnie tworzyć treści produktowe.
- Customer Experience: zależy Ci na tym, aby budować pozytywne doświadczenia klientów. Wiesz, że klienci wybiorą naszą markę, jeśli będą nam ufać. I że musimy zrobić wszystko, żeby tego zaufania nie zawieść.
- Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej.
- Terminowość i skrupulatność: pilnujesz terminów i sumiennie wykonujesz swoje obowiązki – te cechy pomogą Ci dobrze zorganizować swoją pracę.
- Analityczne myślenie: rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski.
- Ambicja i rozwój: ciągle szukasz i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Czytasz blogi, książki oraz obserwujesz grupy branżowe w social mediach.
- Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia i ciągle szlifować swoje umiejętności.
Mile widziane
- Doświadczenie w zarządzaniu marką własną z branży elektroniki użytkowej.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: będziesz pracować w około 150-osobowym dziale marketingu, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Biuro: w Częstochowie na ul. Bojemskiego 25, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
- Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
- Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- parking dla pracowników
Aplikuj
-
Trade Marketing Manager
x-kom sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Planujesz, przygotowujesz i prowadzisz kampanii dla producentów z którymi współpracujemy
- Budujesz zespół badaczy ze wsparciem Team Leadera
- Podejmujesz działania trade marketingowych, zarządzasz nimi
- Przygotowujesz analizy potencjału sprzedażowego i wyników sprzedaży z prowadzonych działań
- Ustalasz budżety na poszczególne kampanie i je rozliczasz
- Współpracujesz z pozostałymi działami w szczególności z działem zakupów i sprzedaży.
Nasze wymagania
- Doświadczenie i samodzielność: Masz co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych online.
- Znajomość trendów: Znasz w praktyce trendy panujące w marketingu, w szczególności trade marketingu.
- Analityczne myślenie: Rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Potrafisz też wyciągać wnioski i analizować podjęte działania.
- Komunikacja i umiejętność pracy w zespole: Lubisz rozmawiać z ludźmi, ale przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
- Podzielność uwagi i odporność na stres: Umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie. Masz doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
- Negocjacje: Lubisz przekonywać innych do swoich opinii. Lubisz prowadzić negocjacje.
- Kreatywność i inicjatywa: Lubisz wymyślać nowe rozwiązania, wychodzisz z inicjatywą, dynamicznie działasz.
- Bycie geekiem: Lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.
- Znajomość: Doświadczenie w pracy z SEO, SEM czy Social Media.
- Znaczenie dla nas ma jeszcze znajomość j. angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację oraz wykształcenie wyższe.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
- Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
- Nowoczesne biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
- Elastyczne godziny pracy: Każdy zaczyna pracę w dogodnych dla siebie godzinach.
- Budżet szkoleniowy: Podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
- Zatrudnienie: Wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
x-kom sp. z o.o.
Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.
Aplikuj
-
Trade Marketing Manager
x-kom sp. z o.o.- Częstochowa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Planujesz, przygotowujesz i prowadzisz kampanii dla producentów z którymi współpracujemy
- Budujesz zespół badaczy ze wsparciem Team Leadera
- Podejmujesz działania trade marketingowych, zarządzasz nimi
- Przygotowujesz analizy potencjału sprzedażowego i wyników sprzedaży z prowadzonych działań
- Ustalasz budżety na poszczególne kampanie i je rozliczasz
- Współpracujesz z pozostałymi działami w szczególności z działem zakupów i sprzedaży.
Nasze wymagania
- Doświadczenie i samodzielność: Masz co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych online.
- Znajomość trendów: Znasz w praktyce trendy panujące w marketingu, w szczególności trade marketingu.
- Analityczne myślenie: Rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Potrafisz też wyciągać wnioski i analizować podjęte działania.
- Komunikacja i umiejętność pracy w zespole: Lubisz rozmawiać z ludźmi, ale przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
- Podzielność uwagi i odporność na stres: Umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie. Masz doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
- Negocjacje: Lubisz przekonywać innych do swoich opinii. Lubisz prowadzić negocjacje.
- Kreatywność i inicjatywa: Lubisz wymyślać nowe rozwiązania, wychodzisz z inicjatywą, dynamicznie działasz.
- Bycie geekiem: Lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.
- Znajomość: Doświadczenie w pracy z SEO, SEM czy Social Media.
- Znaczenie dla nas ma jeszcze znajomość j. angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację oraz wykształcenie wyższe.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
- Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
- Nowoczesne biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
- Elastyczne godziny pracy: Każdy zaczyna pracę w dogodnych dla siebie godzinach.
- Budżet szkoleniowy: Podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
- Zatrudnienie: Wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
x-kom sp. z o.o.
Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.
Aplikuj
-
Trade Marketing Manager
x-kom sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Planujesz, przygotowujesz i prowadzisz kampanii dla producentów z którymi współpracujemy
- Budujesz zespół badaczy ze wsparciem Team Leadera
- Podejmujesz działania trade marketingowych, zarządzasz nimi
- Przygotowujesz analizy potencjału sprzedażowego i wyników sprzedaży z prowadzonych działań
- Ustalasz budżety na poszczególne kampanie i je rozliczasz
- Współpracujesz z pozostałymi działami w szczególności z działem zakupów i sprzedaży.
Nasze wymagania
- Doświadczenie i samodzielność: Masz co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych online.
- Znajomość trendów: Znasz w praktyce trendy panujące w marketingu, w szczególności trade marketingu.
- Analityczne myślenie: Rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Potrafisz też wyciągać wnioski i analizować podjęte działania.
- Komunikacja i umiejętność pracy w zespole: Lubisz rozmawiać z ludźmi, ale przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
- Podzielność uwagi i odporność na stres: Umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie. Masz doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
- Negocjacje: Lubisz przekonywać innych do swoich opinii. Lubisz prowadzić negocjacje.
- Kreatywność i inicjatywa: Lubisz wymyślać nowe rozwiązania, wychodzisz z inicjatywą, dynamicznie działasz.
- Bycie geekiem: Lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.
- Znajomość: Doświadczenie w pracy z SEO, SEM czy Social Media.
- Znaczenie dla nas ma jeszcze znajomość j. angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację oraz wykształcenie wyższe.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
- Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
- Nowoczesne biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
- Elastyczne godziny pracy: Każdy zaczyna pracę w dogodnych dla siebie godzinach.
- Budżet szkoleniowy: Podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
- Zatrudnienie: Wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
x-kom sp. z o.o.
Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.
Aplikuj
-
SEM Specialist
x-kom sp. z o.o.- Częstochowa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Tworzenie i prowadzenie kampanii: zarządzasz kontami reklamowymi Google Ads, Bing Ads i SoMe Ads (Meta, Twitter, LinkedIn, TikTok). Planujesz, realizujesz, testujesz i optymalizujesz kampanie. Masz dostęp do funkcjonalności testowych w wersji alfa i beta dzięki bezpośredniej współpracy z wydawcami.
- Analityka: analizujesz skuteczność prowadzonych kampanii. Pomagasz w przygotowaniu estymacji zasięgowych. Prognozujesz skuteczność kampanii.
- Monitorowanie i raportowanie: kontrolujesz rentowność kont reklamowych i reagujesz na zmiany. Znasz praktyczne zastosowanie takich wskaźników jak COS, ROI, ROAS.
- Implementacja nowych rozwiązań: śledzisz trendy i wprowadzasz nowe rozwiązania w zakresie prowadzenia kampanii PPC, szukasz innowacyjnych rozwiązań oraz growth hacków, które mogą być przewagą konkurencyjną.
- Nowe narzędzia: konsultujesz i uczestniczysz we wprowadzaniu nowych narzędzi i systemów reklamowych.
- Współpraca: współpracujesz z działami m.in. Omnichannel, Brand, IT, UX, Biznes.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: masz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze SEM i PPC.
- Znajomość narzędzi i zagadnień: doskonale wiesz i rozumiesz jak działają: Google Ads, Bing Ads i SoMe Ads (Meta, Twitter, LinkedIn, TikTok), znasz inne źródła ruchu z kanałów PPC.
- Kreatywność i innowacja: tworzysz i realizujesz kampanie reklamowe. Szukasz nowych i kreatywnych rozwiązań. Działasz omnichannelowo, łącząc sprzedaż online z offline.
- Ambicja i rozwój: ciągle szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Stawiasz bez sobą wysokie i ambitne cele.
- Ciekawość i cierpliwość: śledzisz wydarzenia w branży, znasz najnowsze trendy i wiesz, co w trawie piszczy (także u konkurencji).
- Systematyczność i skrupulatność: wytrwale dążysz do realizacji założonych celów. Wiesz, że szczegóły są istotne.
- Komunikacja: znasz j. angielski i nie będziesz się bał go wykorzystać w codziennej pracy.
- Dyspozycyjność: chcesz pracować stacjonarnie z biura.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: jesteśmy teamem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Świetny sprzęt: zapewnimy Ci wszystko, czego potrzebujesz.
- Portfolio produktowe: poznasz sprzęt, który nie zawsze trafia na sklepowe półki. Rozwiniesz swoją pasję – Geeka.
- Nowoczesne biuro: siedziba główna w Częstochowie przy ul. Bojemskiego 25 lub „Fabryczna Office Park” w Krakowie przy Al. Pokoju 18 w obu czekają na Ciebie m.in. chill room i gaming room.
- Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach – zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych krajowych oraz zagranicznych. Dbamy o budowanie autorytetu w branży.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- parking dla pracowników
Aplikuj
-
SEM Specialist
x-kom sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Tworzenie i prowadzenie kampanii: zarządzasz kontami reklamowymi Google Ads, Bing Ads i SoMe Ads (Meta, Twitter, LinkedIn, TikTok). Planujesz, realizujesz, testujesz i optymalizujesz kampanie. Masz dostęp do funkcjonalności testowych w wersji alfa i beta dzięki bezpośredniej współpracy z wydawcami.
- Analityka: analizujesz skuteczność prowadzonych kampanii. Pomagasz w przygotowaniu estymacji zasięgowych. Prognozujesz skuteczność kampanii.
- Monitorowanie i raportowanie: kontrolujesz rentowność kont reklamowych i reagujesz na zmiany. Znasz praktyczne zastosowanie takich wskaźników jak COS, ROI, ROAS.
- Implementacja nowych rozwiązań: śledzisz trendy i wprowadzasz nowe rozwiązania w zakresie prowadzenia kampanii PPC, szukasz innowacyjnych rozwiązań oraz growth hacków, które mogą być przewagą konkurencyjną.
- Nowe narzędzia: konsultujesz i uczestniczysz we wprowadzaniu nowych narzędzi i systemów reklamowych.
- Współpraca: współpracujesz z działami m.in. Omnichannel, Brand, IT, UX, Biznes.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: masz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze SEM i PPC.
- Znajomość narzędzi i zagadnień: doskonale wiesz i rozumiesz jak działają: Google Ads, Bing Ads i SoMe Ads (Meta, Twitter, LinkedIn, TikTok), znasz inne źródła ruchu z kanałów PPC.
- Kreatywność i innowacja: tworzysz i realizujesz kampanie reklamowe. Szukasz nowych i kreatywnych rozwiązań. Działasz omnichannelowo, łącząc sprzedaż online z offline.
- Ambicja i rozwój: ciągle szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Stawiasz bez sobą wysokie i ambitne cele.
- Ciekawość i cierpliwość: śledzisz wydarzenia w branży, znasz najnowsze trendy i wiesz, co w trawie piszczy (także u konkurencji).
- Systematyczność i skrupulatność: wytrwale dążysz do realizacji założonych celów. Wiesz, że szczegóły są istotne.
- Komunikacja: znasz j. angielski i nie będziesz się bał go wykorzystać w codziennej pracy.
- Dyspozycyjność: chcesz pracować stacjonarnie z biura.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: jesteśmy teamem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Świetny sprzęt: zapewnimy Ci wszystko, czego potrzebujesz.
- Portfolio produktowe: poznasz sprzęt, który nie zawsze trafia na sklepowe półki. Rozwiniesz swoją pasję – Geeka.
- Nowoczesne biuro: siedziba główna w Częstochowie przy ul. Bojemskiego 25 lub „Fabryczna Office Park” w Krakowie przy Al. Pokoju 18 w obu czekają na Ciebie m.in. chill room i gaming room.
- Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach – zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych krajowych oraz zagranicznych. Dbamy o budowanie autorytetu w branży.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- parking dla pracowników
Aplikuj
-
Senior SEO Specialist
x-kom sp. z o.o.- Częstochowa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Tworzenie i egzekucja strategiitegii: tworzysz i sprawdzasz, czy strategia jest realizowana dla stron grupy x-kom na rynku polskim i zagranicznym. Tworzysz strategie linkbuildingowe. Szukasz rozwiązań Growth SEO.
- Weryfikacja i zlecanie treści: zlecasz i weryfikujesz treści przygotowane przez copywriterów.
- Przygotowywanie dokumentacji: piszesz dokumentacje dla stron grupy x-kom.
- Optymalizacja SEO: optymalizujesz strony internetowe grupy x-kom, z naciskiem na techniczne SEO. Współpracujesz bezpośrednio z zespołami IT oraz UX, szukając najkorzystniejszych rozwiązań. Prowadzisz testy A/B i znasz wpływ innych czynników na ich wyniki.
- Analityka internetowa: wspierasz rozwój firmy. Analizujesz ruch z wyszukiwarek, sprawdzasz kluczowe wskaźniki efektywności SEO, prowadzisz badania konkurencji i określasz potencjał biznesowy prowadzonych projektów w organizacji. Monitorujesz frazy kluczowe i dobierasz odpowiednie słowa kluczowe. Znasz praktyczne zastosowanie takich wskaźników jak COS, ROI, ROAS.
- Monitorowanie i raportowanie: widoczności stron grupy x-kom i konkurencji. Wyłapujesz trendy i wyznaczasz standardy na rynku.
- Współpraca: współpracujesz z działami m.in. Omnichannel, Brand, IT, UX, Biznes.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: masz 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze SEO zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.
- Znajomość narzędzi i zagadnień: rozumiesz on-site i off-site, znasz podstawy HTML, CSS, JS. Potrafisz korzystać z narzędzi SEO: Screaming Frog, Majestic SEO, Ahrefs, Semstorm, Senuto, Semrush, Surfer SEO, Ahrefs lub inne.
- Ambicja i rozwój: ciągle szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Stawiasz bez sobą wysokie i ambitne cele.
- Ciekawość i cierpliwość: śledzisz wydarzenia w branży, znasz najnowsze trendy i wiesz, co w trawie piszczy (także u konkurencji).
- Systematyczność i skrupulatność: wytrwale dążysz do realizacji założonych celów, a analiza logów serwerowych jest Ci niestraszna.
- Komunikacja: znasz j. angielski i nie będziesz się bał go wykorzystać w codziennej pracy.
- Dostępność: masz gotowość do pracy stacjonarnej z biura.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: jesteśmy teamem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Świetny sprzęt: zapewnimy Ci wszystko, czego potrzebujesz.
- Portfolio produktowe: poznasz sprzęt, który nie zawsze trafia na sklepowe półki. Rozwiniesz swoją pasję – Geeka.
- Nowoczesne biuro: siedziba główna w Częstochowie przy ul. Bojemskiego 25 lub „Fabryczna Office Park” w Krakowie przy Al. Pokoju 18 w obu czekają na Ciebie m.in. chill room i gaming room.
- Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach – zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych krajowych oraz zagranicznych. Dbamy o budowanie autorytetu w branży.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- parking dla pracowników
Aplikuj
-
Tender Specialist (Specjalista ds. przetargów)
x-kom sp. z o.o.- Częstochowa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Wyszukujesz oraz analizujesz postępowania przetargowe, publiczne i unijne
- Uczestnictwo w przetargach
- Analizujesz i obsługujesz zapytania ofertowe
- Oceniasz ryzyka
- Realizujesz zamówienia
- Pracujesz z dokumentacją, specyfikacją oraz katalogami produktów
- Analizujesz, monitorujesz i uzupełniasz złożone dokumentacje
- Nadzorujesz i zarządzasz kompleksowo procesem przetargowym
- Utrzymujesz stałe relacji z Product Managerami, Vendorami i Producentami.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Uczestniczyłeś w przetargach i masz doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej w postępowaniach na dostawę sprzętu IT
- Wiedza rynkowa: znajomość przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych, znasz obecne trendy handlowo – zakupowe, znajomość specyfikacji technicznej sprzętu informatycznego (komputery, notebooki, serwery, oprogramowanie) renomowanych producentów. Znasz procedury i wiesz jak działa obszar zamówień publicznych.
- Umiejętności: potrafisz zadawać odpowiednie pytania. Jesteś osobą komunikatywną, która potrafi słuchać innych, potrafisz koordynować proces ofertowy i monitorować rezultaty
- Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację, co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
- Terminowość i skrupulatność: pilnujesz terminów i sumiennie wykonujesz swoje obowiązki – te cechy pomogą Ci dobrze zorganizować pracę zespołu i swoją.
- Analityczne myślenie: rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski.
- Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.
Mile widziane
- Umiejętność nawiązywania relacji z partnerami biznesowymi.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: jesteśmy kilkuosobowym zespołem, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Nowoczesne biura: w Częstochowie przy ul. Bojemskiego 25, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
- Elastyczne godziny pracy: sam zarządzasz swoim kalendarzem. Wystarczy, że będziesz na zaplanowanych spotkaniach.
- Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
x-kom sp. z o.o.
Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.
Aplikuj
-
DevOps & Site Reliability Engineer
x-kom sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Technologie, których używamy
Wymagane
- Git
- Docker
- Azure DevOps
- PHP
- MySQL
- PostgreSQL
- Microsoft SQL Server
- MS Azure
- Kubernetes
System operacyjny
- Windows
- Linux
Twój zakres obowiązków
- Monitorujesz oraz reagujesz na problemy z aplikacjami Line of Business na środowiskach testowych oraz produkcyjnych, w tym systemami bezpośrednio hostującymi aplikacje LoB, z wyłączeniem warstwy sprzętowej.
- Wdrażasz aplikacje LoB na środowiskach testowych i produkcyjnych, włączając w to przygotowanie niezbędnych maszyn wirtualnych i platform kontenerowych.
- Na bieżąco współpracujesz z działem Development w zakresie doboru odpowiednich mechanizmów, technologii wdrożeniowych i hostingowych.
- Przygotowujesz definicję buildów i releasów w Azure DevOps (w tym elementów automatyzujących wdrożenia), zarówno dla środowisk testowych jak i produkcyjnych. Uwzględniasz przy tym potrzeby działu Development.
- Przygotowujesz i realizujesz plany kopii zapasowych.
- Konfigurujesz, testujesz i wdrażasz narzędzia do automatyzacji i CI/CD.
- Tworzysz, rozwijasz i utrzymujesz środowiska systemowe (dev / test / prod).
- Wdrażasz, utrzymujesz i rozwijasz systemy monitorujące. Właściwie je konfigurujesz w celu poprawienia skuteczności i jakości zbieranych sygnałów i danych oraz generowanych alertów.
- Współpracujesz z administratorami pozostałych systemów informatycznych.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: masz 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Budujesz i konfigurujesz środowiska do budowy procesów CI/CD (GitHab, Jenkins, Maven, Docker, Artifactory,). Używasz Dockera do konteneryzacji aplikacji oraz platformy Kubernetes do ich orkiestracji. Masz doświadczenie w pracy z chmurą obliczeniową MS Azure.
- Wiedza: wiesz jak korzystać z platformy Azure DevOps. Dobrze znasz zagadnienia z zakresu sieci LAN/WAN, urządzeń sieciowych, Firewall, serwerów proxy i Load Balancerów oraz popularnych protokołów sieciowych. Znasz systemy Linux i Windows od strony administracyjnej oraz praktyki związane ze skalowalnością i wysoką wydajnością systemów.
- Narzędzia: znasz narzędzia z obszaru komponentów aplikacyjnych, sieciowych i baz danych, takie jak Apache, nginx, PHP, MySQL, PostgreSQL, Microsoft SQL Server itp. Wykorzystujesz języki skryptowe takie jak Powershell i Bash do automatyzacji procesów.
- Umiejętności: potrafisz korzystać z rozwiązań CI/CD takich jak Azure DevOps Pipeline. Umiesz diagnozować i rozwiązywać problemy pod presją czasu. Myślisz out-of-the-box. Potrafisz realizować kilka zadań jednocześnie.
- Języki: znasz język angielski na poziomie komunikatywnym.
- Ambicja i rozwój: ciągle szukasz i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Wyróżnia Cię zaangażowanie, pracowitość oraz chęć poznawania nowych technologii.
- Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia i ciągle szlifować swoje umiejętności.
Mile widziane
- Twoim atutem będzie znajomość platformy wirtualizacji Microsoft Hyper-V oraz doświadczenie w automatyzacji infrastruktury i procesów z wykorzystaniem Terraform i Ansible.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: będziesz pracować w około 40-osobowym dziale IT Services, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Biuro: w Częstochowie na ul. Bojemskiego 25 i Krakowie „Fabryczna Office Park” na Al. Pokoju 18, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room. Możemy rozmawiać o pracy stacjonarnej, hybrydowej lub zdalnej.
- Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
- Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- strefa relaksu
Etapy rekrutacji
- I etap: test
- II etap: rozmowa z IT i HR
x-kom sp. z o.o.
Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.
Aplikuj
-
Customer Lifecycle Specialist - Marketing Automation
x-kom sp. z o.o.- Częstochowa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Planujesz, tworzysz i wdrażasz kampanie e-mail marketingowe oraz komunikację push.
- Tworzysz scenariusze marketing automation, aby wspierać Klienta w podejmowaniu decyzji.
- Obsługujesz narzędzie marketing automation (Salesforce Marketing Cloud) lub wdrażasz się w ich obsługę jeżeli ich nie znasz.
- Bierzesz udział w tworzeniu strategii kanału e-mail.
- Analizujesz i interpretujesz wyniki kampanii w celu ich optymalizacji.
- Sporządzasz raporty z kampanii.
- Współpracujesz z działem IT w celu rozwoju narzędzia, wdrożeń nowych funkcjonalności i rozbudowy integracji.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: masz minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Umiejętności: samodzielnie dobierasz działania zgodnie z zasadami e-mail marketingu i panującymi trendami w odniesieniu do założonego celu kampanii. Pasjonują Cię technologiczne nowinki i jesteś zawsze na bieżąco – wiesz jakie są zależności pomiędzy produktami. Wiesz, jakie czynniki są ważne przy tworzeniu Customer Journey. Potrafisz tworzyć makiety i schematy do kampanii, tworzyć szablony wiadomości, pracować z wykorzystaniem danych, tworzyć segmenty klientów.
- Narzędzia: znasz HTML, CSS, JavaScript. Potrafisz kodować szablony newsletterów. Masz doświadczenie w pracy z systemami takimi jak: Salesforce Marketing Cloud, Eloqua, SalesManago lub innym do automatyzacji marketingu.
- Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej. Potrafisz w jasny sposób prezentować dane i przekazywać informacje w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
- Terminowość i skrupulatność: potrafisz planować swoją pracę, działać zgodnie z harmonogramem i z zachowaniem wyznaczonych terminów. Zwracasz uwagę na szczegóły, cechujesz się dokładnością i skrupulatnością.
- Analityczne myślenie: rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski.
- Ambicja i rozwój: ciągle szukasz i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Czytasz blogi, książki oraz nieustannie chcesz się rozwijać.
- Geekostwo: marketing automation to Twój żywioł – śledzisz trendy, znasz nowinki, szukasz inspiracji.
- Języki: znasz język angielski na poziomie B1/B2.
Mile widziane
- Plusem będzie znajomość Interaction Studio, Google Analytics.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: będziesz pracować w zgranym zespole pełnym osób z pasją, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Biuro: w Częstochowie na ul. Bojemskiego 25, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
- Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
- Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
x-kom sp. z o.o.
Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.
Aplikuj
-
DevOps & Site Reliability Engineer
x-kom sp. z o.o.- Częstochowa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Technologie, których używamy
Wymagane
- Git
- Docker
- Azure DevOps
- PHP
- MySQL
- PostgreSQL
- Microsoft SQL Server
- MS Azure
- Kubernetes
System operacyjny
- Windows
- Linux
Twój zakres obowiązków
- Monitorujesz oraz reagujesz na problemy z aplikacjami Line of Business na środowiskach testowych oraz produkcyjnych, w tym systemami bezpośrednio hostującymi aplikacje LoB, z wyłączeniem warstwy sprzętowej.
- Wdrażasz aplikacje LoB na środowiskach testowych i produkcyjnych, włączając w to przygotowanie niezbędnych maszyn wirtualnych i platform kontenerowych.
- Na bieżąco współpracujesz z działem Development w zakresie doboru odpowiednich mechanizmów, technologii wdrożeniowych i hostingowych.
- Przygotowujesz definicję buildów i releasów w Azure DevOps (w tym elementów automatyzujących wdrożenia), zarówno dla środowisk testowych jak i produkcyjnych. Uwzględniasz przy tym potrzeby działu Development.
- Przygotowujesz i realizujesz plany kopii zapasowych.
- Konfigurujesz, testujesz i wdrażasz narzędzia do automatyzacji i CI/CD.
- Tworzysz, rozwijasz i utrzymujesz środowiska systemowe (dev / test / prod).
- Wdrażasz, utrzymujesz i rozwijasz systemy monitorujące. Właściwie je konfigurujesz w celu poprawienia skuteczności i jakości zbieranych sygnałów i danych oraz generowanych alertów.
- Współpracujesz z administratorami pozostałych systemów informatycznych.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: masz 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Budujesz i konfigurujesz środowiska do budowy procesów CI/CD (GitHab, Jenkins, Maven, Docker, Artifactory,). Używasz Dockera do konteneryzacji aplikacji oraz platformy Kubernetes do ich orkiestracji. Masz doświadczenie w pracy z chmurą obliczeniową MS Azure.
- Wiedza: wiesz jak korzystać z platformy Azure DevOps. Dobrze znasz zagadnienia z zakresu sieci LAN/WAN, urządzeń sieciowych, Firewall, serwerów proxy i Load Balancerów oraz popularnych protokołów sieciowych. Znasz systemy Linux i Windows od strony administracyjnej oraz praktyki związane ze skalowalnością i wysoką wydajnością systemów.
- Narzędzia: znasz narzędzia z obszaru komponentów aplikacyjnych, sieciowych i baz danych, takie jak Apache, nginx, PHP, MySQL, PostgreSQL, Microsoft SQL Server itp. Wykorzystujesz języki skryptowe takie jak Powershell i Bash do automatyzacji procesów.
- Umiejętności: potrafisz korzystać z rozwiązań CI/CD takich jak Azure DevOps Pipeline. Umiesz diagnozować i rozwiązywać problemy pod presją czasu. Myślisz out-of-the-box. Potrafisz realizować kilka zadań jednocześnie.
- Języki: znasz język angielski na poziomie komunikatywnym.
- Ambicja i rozwój: ciągle szukasz i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Wyróżnia Cię zaangażowanie, pracowitość oraz chęć poznawania nowych technologii.
- Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia i ciągle szlifować swoje umiejętności.
Mile widziane
- Twoim atutem będzie znajomość platformy wirtualizacji Microsoft Hyper-V oraz doświadczenie w automatyzacji infrastruktury i procesów z wykorzystaniem Terraform i Ansible.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: będziesz pracować w około 40-osobowym dziale IT Services, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Biuro: w Częstochowie na ul. Bojemskiego 25 i Krakowie „Fabryczna Office Park” na Al. Pokoju 18, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room. Możemy rozmawiać o pracy stacjonarnej, hybrydowej lub zdalnej.
- Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
- Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- strefa relaksu
Etapy rekrutacji
- I etap: test
- II etap: rozmowa z IT i HR
x-kom sp. z o.o.
Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.
Aplikuj
-
Financial Controller
x-kom sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Pozyskujesz informacje finansowe oraz operacyjne grupy x-kom.
- Analizujesz i przygotowujesz raporty o wynikach finansowych oraz operacyjnych grupy x-kom.
- Dostarczasz wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kadrze zarządzającej.
- Uczestniczysz w spotkaniach z kadrą zarządzającą w celu prezentacji danych finansowych i rekomendacji odpowiednich działań.
- Przygotowujesz analizy i raporty, w celu optymalizacji działań biznesowych.
- Bierzesz udział w tworzeniu strategii finansowej.
- Przygotowujesz prognozy ekonomiczne krótko- i długoterminowe.
- Bierzesz udział w procesie budżetowania grupy x-kom.
- Kontrolujesz i raportujesz poziom realizacji budżetów.
- Dokonujesz analizy rentowności realizowanych projektów.
- Współpracujesz z działem księgowości, w celu pozyskiwania danych finansowo-księgowych.
- Uczestniczysz w procesie zamknięcia miesiąca, w tym weryfikacji poprawności księgowań.
- Opracowujesz, a następnie wdrażasz systemy raportowania i obiegu informacji pomiędzy poszczególnymi obszarami biznesowymi grupy x-kom
Nasze wymagania
- Doświadczenie: masz doświadczenie w pracy na stanowisku kontrolera lub analityka finansowego.
- Wiedza: wiesz, jak tworzyć wiarygodną informację zarządczą. Rachunkowość zarządcza nie jest Ci obca.
- Umiejętności: potrafisz sporządzać raporty finansowe oraz dokonywać ich analizy. Właściwie wyciągasz wnioski i na ich podstawie tworzysz rekomendacje odpowiednich działań. Bez problemu poruszasz się w programie Excel.
- Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej. Potrafisz w jasny sposób prezentować dane i przekazywać informacje w sposób zrozumiały dla odbiorcy.
- Terminowość i skrupulatność: potrafisz planować swoją pracę, działać zgodnie z harmonogramem i z zachowaniem wyznaczonych terminów.
- Analityczne myślenie: rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski.
- Ambicja i rozwój: ciągle szukasz i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Czytasz blogi, książki oraz nieustannie chcesz się rozwijać.
- Geekostwo: lubisz zdobywać nowe doświadczenia i ciągle szlifujesz swoje umiejętności.
- Języki: znasz język angielski na poziomie B1/B2.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: będziesz pracować w około 8 osobowym dziale kontrolingu, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Biuro: w Częstochowie na ul. Bojemskiego 25 oraz w Krakowie na ul. Alei Pokoju 18, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
- Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
- Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
x-kom sp. z o.o.
Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.
Aplikuj
-
Trade marketing manager
x-kom sp. z o.o.- Częstochowa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Planujesz, przygotowujesz i prowadzisz kampanii dla producentów z którymi współpracujemy
- Budujesz zespół badaczy ze wsparciem Team Leadera
- Podejmujesz działania trade marketingowych, zarządzasz nimi
- Przygotowujesz analizy potencjału sprzedażowego i wyników sprzedaży z prowadzonych działań
- Ustalasz budżety na poszczególne kampanie i je rozliczasz
- Współpracujesz z pozostałymi działami w szczególności z działem zakupów i sprzedaży.
Nasze wymagania
- Doświadczenie i samodzielność: Masz co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych online.
- Znajomość trendów: Znasz w praktyce trendy panujące w marketingu, w szczególności trade marketingu.
- Analityczne myślenie: Rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Potrafisz też wyciągać wnioski i analizować podjęte działania.
- Komunikacja i umiejętność pracy w zespole: Lubisz rozmawiać z ludźmi, ale przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
- Podzielność uwagi i odporność na stres: Umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie. Masz doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
- Negocjacje: Lubisz przekonywać innych do swoich opinii. Lubisz prowadzić negocjacje.
- Kreatywność i inicjatywa: Lubisz wymyślać nowe rozwiązania, wychodzisz z inicjatywą, dynamicznie działasz.
- Bycie geekiem: Lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.
- Znajomość: Doświadczenie w pracy z SEO, SEM czy Social Media.
- Znaczenie dla nas ma jeszcze znajomość j. angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację oraz wykształcenie wyższe.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
- Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
- Nowoczesne biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
- Elastyczne godziny pracy: Każdy zaczyna pracę w dogodnych dla siebie godzinach.
- Budżet szkoleniowy: Podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
- Zatrudnienie: Wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- strefa relaksu
Aplikuj
-
Trade marketing manager
x-kom sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Planujesz, przygotowujesz i prowadzisz kampanii dla producentów z którymi współpracujemy
- Budujesz zespół badaczy ze wsparciem Team Leadera
- Podejmujesz działania trade marketingowych, zarządzasz nimi
- Przygotowujesz analizy potencjału sprzedażowego i wyników sprzedaży z prowadzonych działań
- Ustalasz budżety na poszczególne kampanie i je rozliczasz
- Współpracujesz z pozostałymi działami w szczególności z działem zakupów i sprzedaży.
Nasze wymagania
- Doświadczenie i samodzielność: Masz co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych online.
- Znajomość trendów: Znasz w praktyce trendy panujące w marketingu, w szczególności trade marketingu.
- Analityczne myślenie: Rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Potrafisz też wyciągać wnioski i analizować podjęte działania.
- Komunikacja i umiejętność pracy w zespole: Lubisz rozmawiać z ludźmi, ale przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
- Podzielność uwagi i odporność na stres: Umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie. Masz doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
- Negocjacje: Lubisz przekonywać innych do swoich opinii. Lubisz prowadzić negocjacje.
- Kreatywność i inicjatywa: Lubisz wymyślać nowe rozwiązania, wychodzisz z inicjatywą, dynamicznie działasz.
- Bycie geekiem: Lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.
- Znajomość: Doświadczenie w pracy z SEO, SEM czy Social Media.
- Znaczenie dla nas ma jeszcze znajomość j. angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację oraz wykształcenie wyższe.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
- Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
- Nowoczesne biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
- Elastyczne godziny pracy: Każdy zaczyna pracę w dogodnych dla siebie godzinach.
- Budżet szkoleniowy: Podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
- Zatrudnienie: Wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- strefa relaksu
Aplikuj