Konsultant call center

  • Kraków, małopolskie

Telemarketer

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Zawody: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 1)
  • Uprawnienia: Umiejętności sprzedażowe, nienaganna dykcja,Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych,pracowitość i samodzielność w działaniu
  • Inne wymagania: Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny.
    Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.
    Pozytywne nastawienie do życia; rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji); wysoka kultura osobista; wysokie nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych; konsekwencja w działaniu; umiejętność pracy z czasem.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 5 miesięcy)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy