Spis treści
Zajmujesz się zawodowo rekrutacją pracowników dla firm, dlatego z pewnością doskonale wiesz, że osoby poszukujące pracy najczęściej w pierwszej kolejności zaglądają na portale z ogłoszeniami o pracę, dlatego właśnie tam warto umieszczać oferty. Do wyboru masz portale ogólnopolskie i działające regionalnie, a także specjalistyczne i tematyczne serwisy, poświęcone konkretnym branżom (np. IT).
Jeżeli poszukujesz dobrych portali z ogłoszeniami o pracę, które działają lokalnie, koniecznie zapoznaj się z ofertą naszego portalu Aplikuj.pl. Do twojej dyspozycji jest blisko 40 subdomen, czyli portali miejskich, na których możesz publikować oferty. To jednak nie wszystko – przygotowaliśmy dodatkowe opcje, które sprawią, że oferty Twojej agencji zobaczy większa liczba kandydatów.
Profil Twojej agencji na Aplikuj.pl
Na polskim rynku działa wiele agencji pracy, a to oznacza, że konkurencja jest duża. W jaki sposób możesz się wyróżnić? Świadomość swojej marki warto budować na wiele sposobów. My proponujemy stworzenie profilu firmy – w tym przypadku agencji.
Przykładowy profil agencji pracy (MGsolutions MGJJ sp. z o.o. Sp. k.), fragment podstrony. Źródło: https://www.aplikuj.pl/pracodawca/4631/mgsolutions-mgjj-sp-z-o-o-sp-k-
Profil pracodawcy to specjalna podstrona, na której znajdą się dodatkowe informacje i wszystkie publikowane przez Twoją agencję aktualne oferty pracy. Informacja o profilu agencji wraz z odnośnikiem do niego wyświetla się tuż koło opublikowanego ogłoszenia, a także już na liście ofert. Często skłania to kandydatów do kliknięcia i bliższego zapoznania się z firmą, co z kolei zwiększa szansę pracodawcy na otrzymanie większej liczby aplikacji.
Jakie informacje znajdują się w profilu firmy? Na podstawie przesłanych przez agencję materiałów, tworzymy opis firmy, indywidualne zakładki i dodajemy zdjęcia. W efekcie osoby poszukujące zatrudnienia nie muszą przechodzić na stronę internetową agencji, aby dowiedzieć się więcej o jej działalności – wszystkie niezbędne informacje otrzymują od ręki.
Pomagamy dotrzeć do odpowiednich kandydatów
Jako osoba zawodowo zajmująca się rekrutacją, z pewnością wiesz, że w sieci powstało wiele serwisów, na których pracownicy mogą budować swoje sieci kontaktów i wymieniać się informacjami o pracodawcach. Z takich portali korzystają również osoby poszukujące zatrudnienia lub chcące zmienić w najbliższym czasie pracę. Jeżeli twój klient wymaga przedstawienia kandydatur potencjalnych pracowników w ciągu kilku dni, to zamieszczenie oferty pracy na lokalnym portalu ogłoszeniowym to za mało.
Co proponujemy? Na życzenie klienta jesteśmy w stanie promować ofertę pracy w różnych miejscach w sieci. Oferujemy:
- przeprowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku – ogłoszenie pojawia się jako oferta sponsorowana przez okres 30 dni. Z przeprowadzonych prac przesyłamy klientowi raport (najczęściej w ciągu 2 dni roboczych).
- przeprowadzenie kampanii reklamowej w Google – wykorzystujemy ekosystem Google i jego partnerów, dzięki czemu oferta dociera nie tylko do osób szukających pracy w danym momencie, ale także do tych potencjalnie zainteresowanych, które nie przeglądają aktywnie ofert, ale mogą rozważać zmianę/podjęcie pracy.
Promocja w social mediach czy w wyszukiwarce może zwiększyć liczbę aplikacji na ogłoszenie nawet o połowę! Takie wsparcie może się okazać dla pracodawcy bardzo potrzebne, zwłaszcza gdy oferta pracy dotyczy specjalistycznego stanowiska wymagającego odpowiednich kwalifikacji.
To się opłaca – abonament na ogłoszenia w Aplikuj.pl
Rekruterzy dobrze wiedzę, że oferty pracy warto dodawać na płatne portale z ogłoszeniami, bo to tam kandydaci najczęściej szukają czegoś dla siebie. Generuje to jednak wysokie koszty, jeśli prowadzisz kilkanaście rekrutacji jednocześnie i to przez cały czas. Dlatego z myślą o naszych klientach przygotowaliśmy korzystne pod względem finansowym abonamenty. W przypadku, gdy agencja dodaje mniej więcej określoną liczbę ogłoszeń każdego miesiąca, skorzystanie z abonamentu jest optymalnym rozwiązaniem.
W zależności od tego, czy interesuje Cię dodatkowa promocja ogłoszeń i kampanie na Facebooku, możesz wybrać abonament w wersji Standard, Plus lub Max. Więcej informacji o abonamentach znajdziesz tutaj: https://www.aplikuj.pl/dla-pracodawcow.
Pakiety pełne korzyści
Jeżeli forma abonamentu z jakiegoś powodu Ci nie odpowiada, a mimo to chcesz zaoszczędzić na publikacji wielu ofert pracy, koniecznie sprawdź naszą ofertę pakietów ogłoszeń.
Z pewnością znajdziesz propozycję dla siebie. Pakiety zawierają od 50 do nawet 200 ogłoszeń do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy. Im więcej ofert w pakiecie, tym więcej oszczędzasz na cenie pojedynczego ogłoszenia. Dla agencji pracy, która obsługuje duże firmy, optymalnym rozwiązaniem, które polecamy, może być wykupywanie pakietów dla każdego pracodawcy według częstotliwości rekrutacji.
Przykład pakietów podstawowych ogłoszeń dostępnych w Aplikuj.pl
Ceny pakietów, podobnie jak pojedynczych ogłoszeń, są zróżnicowane w zależności od opcji publikacji i promocji, jakie obejmuje dany typ oferty. Aby dobrać typ odpowiednio do swoich wymagań, najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z pracownikami Aplikuj.pl poprzez wiadomość mailową na biuro@aplikuj.pl. Przedstawiciel portalu wyjaśni, na czym polegają różnice w ogłoszeniach i pomoże Ci dobrać odpowiednie oferty. Podczas indywidualnej konsultacji masz również możliwość negocjacji cen poszczególnych pakietów stosownie do Twoich potrzeb i środków.
Masz już plan, jak wesprzeć swoje rekrutacje z pomocą Aplikuj.pl? Korzystając z naszych usług, faktycznie optymalizujesz koszty i oszczędzasz sporo czasu. Przekonaj się o skuteczności naszych działań – skontaktuj się z nami, aby jeszcze skuteczniej rekrutować pracowników dla Twoich klientów.
To może Cię również zainteresować