Spis treści
Zajmujesz się zawodowo rekrutacją pracowników dla firm, dlatego z pewnością doskonale wiesz, że osoby poszukujące pracy najczęściej w pierwszej kolejności zaglądają na portale z ogłoszeniami o pracę, dlatego właśnie tam warto umieszczać oferty. Do wyboru masz portale ogólnopolskie i działające regionalnie, a także specjalistyczne i tematyczne serwisy, poświęcone konkretnym branżom (np. IT).
Jeżeli poszukujesz dobrych portali z ogłoszeniami o pracę, które działają lokalnie, koniecznie zapoznaj się z ofertą naszego portalu Aplikuj.pl. Do twojej dyspozycji jest blisko 40 subdomen, czyli portali miejskich, na których możesz publikować oferty. To jednak nie wszystko – przygotowaliśmy dodatkowe opcje, które sprawią, że oferty Twojej agencji zobaczy większa liczba kandydatów.
Profil Twojej agencji na Aplikuj.pl
Na polskim rynku działa wiele agencji pracy, a to oznacza, że konkurencja jest duża. W jaki sposób możesz się wyróżnić? Świadomość swojej marki warto budować na wiele sposobów. My proponujemy stworzenie profilu firmy – w tym przypadku agencji.
Przykładowy profil agencji pracy (MGsolutions MGJJ sp. z o.o. Sp. k.), fragment podstrony. Źródło: https://www.aplikuj.pl/pracodawca/4631/mgsolutions-mgjj-sp-z-o-o-sp-k-
Profil pracodawcy to specjalna podstrona, na której znajdą się dodatkowe informacje i wszystkie publikowane przez Twoją agencję aktualne oferty pracy. Informacja o profilu agencji wraz z odnośnikiem do niego wyświetla się tuż koło opublikowanego ogłoszenia, a także już na liście ofert. Często skłania to kandydatów do kliknięcia i bliższego zapoznania się z firmą, co z kolei zwiększa szansę pracodawcy na otrzymanie większej liczby aplikacji.
Jakie informacje znajdują się w profilu firmy? Na podstawie przesłanych przez agencję materiałów, tworzymy opis firmy, indywidualne zakładki i dodajemy zdjęcia. W efekcie osoby poszukujące zatrudnienia nie muszą przechodzić na stronę internetową agencji, aby dowiedzieć się więcej o jej działalności – wszystkie niezbędne informacje otrzymują od ręki.
Pomagamy dotrzeć do odpowiednich kandydatów
Jako osoba zawodowo zajmująca się rekrutacją, z pewnością wiesz, że w sieci powstało wiele serwisów, na których pracownicy mogą budować swoje sieci kontaktów i wymieniać się informacjami o pracodawcach. Z takich portali korzystają również osoby poszukujące zatrudnienia lub chcące zmienić w najbliższym czasie pracę. Jeżeli twój klient wymaga przedstawienia kandydatur potencjalnych pracowników w ciągu kilku dni, to zamieszczenie oferty pracy na lokalnym portalu ogłoszeniowym to za mało.
Co proponujemy? Na życzenie klienta jesteśmy w stanie promować ofertę pracy w różnych miejscach w sieci. Oferujemy:
- przeprowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku – ogłoszenie pojawia się jako oferta sponsorowana przez okres 30 dni. Z przeprowadzonych prac przesyłamy klientowi raport (najczęściej w ciągu 2 dni roboczych).
- przeprowadzenie kampanii reklamowej w Google – wykorzystujemy ekosystem Google i jego partnerów, dzięki czemu oferta dociera nie tylko do osób szukających pracy w danym momencie, ale także do tych potencjalnie zainteresowanych, które nie przeglądają aktywnie ofert, ale mogą rozważać zmianę/podjęcie pracy.
Promocja w social mediach czy w wyszukiwarce może zwiększyć liczbę aplikacji na ogłoszenie nawet o połowę! Takie wsparcie może się okazać dla pracodawcy bardzo potrzebne, zwłaszcza gdy oferta pracy dotyczy specjalistycznego stanowiska wymagającego odpowiednich kwalifikacji.
To się opłaca – abonament na ogłoszenia w Aplikuj.pl
Rekruterzy dobrze wiedzę, że oferty pracy warto dodawać na płatne portale z ogłoszeniami, bo to tam kandydaci najczęściej szukają czegoś dla siebie. Generuje to jednak wysokie koszty, jeśli prowadzisz kilkanaście rekrutacji jednocześnie i to przez cały czas. Dlatego z myślą o naszych klientach przygotowaliśmy korzystne pod względem finansowym abonamenty. W przypadku, gdy agencja dodaje mniej więcej określoną liczbę ogłoszeń każdego miesiąca, skorzystanie z abonamentu jest optymalnym rozwiązaniem.
![Cennik abonamentów w Aplikuj.pl](https://www.aplikuj.pl/userfiles/_CMS_/porady/patrycja-kosek/abonamenty.png)
W zależności od tego, czy interesuje Cię dodatkowa promocja ogłoszeń i kampanie na Facebooku, możesz wybrać abonament w wersji Standard, Plus lub Max. Więcej informacji o abonamentach znajdziesz tutaj: https://www.aplikuj.pl/dla-pracodawcow.
Pakiety pełne korzyści
Jeżeli forma abonamentu z jakiegoś powodu Ci nie odpowiada, a mimo to chcesz zaoszczędzić na publikacji wielu ofert pracy, koniecznie sprawdź naszą ofertę pakietów ogłoszeń.
Z pewnością znajdziesz propozycję dla siebie. Pakiety zawierają od 50 do nawet 200 ogłoszeń do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy. Im więcej ofert w pakiecie, tym więcej oszczędzasz na cenie pojedynczego ogłoszenia. Dla agencji pracy, która obsługuje duże firmy, optymalnym rozwiązaniem, które polecamy, może być wykupywanie pakietów dla każdego pracodawcy według częstotliwości rekrutacji.
![Przykładowe pakiety ogłoszeń w Aplikuj.pl](https://www.aplikuj.pl/userfiles/_CMS_/porady/patrycja-kosek/pakiety-ogloszen-aplikuj.pl.png)
Przykład pakietów podstawowych ogłoszeń dostępnych w Aplikuj.pl
Ceny pakietów, podobnie jak pojedynczych ogłoszeń, są zróżnicowane w zależności od opcji publikacji i promocji, jakie obejmuje dany typ oferty. Aby dobrać typ odpowiednio do swoich wymagań, najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z pracownikami Aplikuj.pl poprzez wiadomość mailową na biuro@aplikuj.pl. Przedstawiciel portalu wyjaśni, na czym polegają różnice w ogłoszeniach i pomoże Ci dobrać odpowiednie oferty. Podczas indywidualnej konsultacji masz również możliwość negocjacji cen poszczególnych pakietów stosownie do Twoich potrzeb i środków.
Masz już plan, jak wesprzeć swoje rekrutacje z pomocą Aplikuj.pl? Korzystając z naszych usług, faktycznie optymalizujesz koszty i oszczędzasz sporo czasu. Przekonaj się o skuteczności naszych działań – skontaktuj się z nami, aby jeszcze skuteczniej rekrutować pracowników dla Twoich klientów.
To może Cię również zainteresować