Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
BPC praca
Czy to Twoja firma?
Każda firma ma inne potrzeby i wymagania. Dlatego przygotowaliśmy korzystny pakiet usług dla osób poszukujących kompleksowej obsługi outsourcingowej. Umożliwiamy również wybór dodatkowych opcji, których nie ma standardowo w naszej ofercie. Wszystko po to, by zapewnić obsługę na najwyższym poziomie, dopasowaną do konkretnych wymagań.
Księgowy Bielsko-Biała Młodszy księgowy Bielsko-Biała Prawnik Bielsko-Biała Sekretarz Bielsko-Biała Asystent Bielsko-Biała
księgowość / ekonomia administracja biurowa / praca biurowa prawo i administracja państwowa hr / kadry nieruchomości
Oferty pracy BPC
Praca alert - powiadomienia
-
Asystent / Asystentka ds. księgowości
BPC- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPopularnaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa BPC
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
BPC poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Profil firmy:
BPC
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Warszawa
- Kraków
- Żywiec
- Wrocław
- Czechowice-Dziedzice
- Kęty
- Bydgoszcz
- Częstochowa
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca BPC - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. księgowości
BPC- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz ewidencji podatkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego
-
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i transakcji bankowych
-
Odpowiedzialność za poprawność rozliczeń podatkowych, w tym sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT i innych obowiązujących),
-
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
Wymagania
-
Bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości
-
Doświadczenie w pracy samodzielnego księgowego
-
Znajomość systemu ERP Comarch Optima mile widziana
-
Znajomość pakietu MS Office, w tym dobra znajomość Excel
-
Odpowiedzialność, rzetelność oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
-
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i terminowość
-
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
-
Zaangażowanie, inicjatywa i elastyczność działania
Oferujemy
-
Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i prezentowanych kompetencji
-
Wsparcie merytoryczne doradcy podatkowego,
-
Stałe godziny pracy i miłą atmosferę
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, pracę pełną wyzwań i niestandardowych zadań
-
-
Prawnik
BPC- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
sporządzanie projektów umów, pism pozasądowych, wyjaśnień i konsultacji prawnych
-
wypełnianie wniosków w postępowaniu wieczystoksięgowym,
-
sprawdzanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości,
-
wsparcie bieżącej obsługi prawnej projektów nieruchomościowych, transakcji nabywania i zbywania nieruchomości, procesu budowlanego, umów najmu
-
współpraca w zakresie działalności działu z urzędami / instytucjami zewnętrznymi
-
wsparcie podczas negocjacji oraz interpretacji kontraktów
-
zapewnianie zgodności operacji firmy z obowiązującym prawem
-
Sporządzania opinii i umów z obszaru działalności podmiotów prawa publicznego, w tym prawa cywilnego i ustaw z zakresu prawa publicznego
Wymagania
-
praktyczna znajomość prawa gospodarczego
-
zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność;
-
umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy;
-
znajomość pakietu MS Office;
-
prawo jazdy kat. B;
-
umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach,
Oferujemy
-
pracę w dynamicznym zespole;
-
przyjazną atmosferę;
-
stabilność zatrudnienia;
-
możliwość rozwoju zawodowego;
-
-
Specjalista ds. kadr i płac
BPC- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac.
-
Rozliczanie umów cywilnoprawnych.
-
Przygotowywanie deklaracji do ZUS, US, PFRON i GUS.
-
Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ich wdrażanie.
-
Wsparcie merytoryczne klientów w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
-
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich.
Wymagania
-
Min. 1 - 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
-
Znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego.
-
Doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń i obsłudze programów płacowych.
-
Znajomość programu Płatnik oraz MS Office (w szczególności Excel).
-
Umiejętność pracy pod presją czasu i doskonała organizacja pracy.
-
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
-
Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
-
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
-
Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
-
-
Specjalista ds. księgowości
BPC- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz ewidencji podatkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego
-
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i transakcji bankowych
-
Odpowiedzialność za poprawność rozliczeń podatkowych, w tym sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT i innych obowiązujących),
-
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
Wymagania
-
Bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości
-
Doświadczenie w pracy samodzielnego księgowego
-
Znajomość systemu ERP Comarch Optima mile widziana
-
Znajomość pakietu MS Office, w tym dobra znajomość Excel
-
Odpowiedzialność, rzetelność oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
-
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i terminowość
-
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
-
Zaangażowanie, inicjatywa i elastyczność działania
Oferujemy
-
Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i prezentowanych kompetencji
-
Wsparcie merytoryczne doradcy podatkowego,
-
Stałe godziny pracy i miłą atmosferę
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, pracę pełną wyzwań i niestandardowych zadań
-
-
Specjalista ds. księgowości
BPC- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz ewidencji podatkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego
-
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i transakcji bankowych
-
Odpowiedzialność za poprawność rozliczeń podatkowych, w tym sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT i innych obowiązujących),
-
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
Wymagania
-
Bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości
-
Doświadczenie w pracy samodzielnego księgowego
-
Znajomość systemu ERP Comarch Optima mile widziana
-
Znajomość pakietu MS Office, w tym dobra znajomość Excel
-
Odpowiedzialność, rzetelność oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
-
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i terminowość
-
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
-
Zaangażowanie, inicjatywa i elastyczność działania
Oferujemy
-
Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i prezentowanych kompetencji
-
Wsparcie merytoryczne doradcy podatkowego,
-
Stałe godziny pracy i miłą atmosferę
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, pracę pełną wyzwań i niestandardowych zadań
-
-
Młodszy księgowy
BPC- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
-
wsparcie Głównej Księgowej w codziennych obowiązkach
-
układanie i archiwizowanie dokumentów
-
inne zlecone prace księgowe
Wymagania
-
dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
rzetelność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
-
chęć poszerzania wiedzy z zakresu księgowości i podatków,
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
pozytywne, otwarte nastawienie do pracy i do ludzi
-
mile widziani studenci rachunkowości
-
umiejętności analitycznego myślenia i skupienia na rozwiązaniu problemu
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
-
możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
-
miłą atmosferę pracy
-
pracę w zgranym zespole,
-
możliwość pogłębienia swojej wiedzy księgowej i podatkowej oraz naukę w tym zakresie,
-
-
Zarządca nieruchomości
BPC- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie administracyjne wspólnot mieszkaniowych.
-
Przeprowadzanie regularnych kontroli stanu technicznego nieruchomości.
-
Nadzór nad firmami podwykonawczymi świadczącymi usługi z zakresu obsługi nieruchomości.
-
Monitorowanie i nadzór nad realizacją planów gospodarczych wspólnot mieszkaniowych.
-
Skuteczny kontakt z zarządami wspólnot mieszkaniowych oraz właścicielami lokali.
-
Systematyczny monitoring przepisów prawa dotyczących zarządzania i utrzymania nieruchomości.
-
Profesjonalne przygotowywanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych.
Wymagania
-
osiadanie wiedzy i doświadczenia w efektywnym zarządzaniu wspólnotami mieszkaniowymi.
-
Praktyczna znajomość obowiązujących przepisów niezbędnych do sprawnej realizacji powierzonych obowiązków.
-
Bardzo dobre opanowanie narzędzi MS Office (Word, Excel) w kontekście pracy z dokumentacją.
-
Umiejętność skutecznego zarządzania czasem oraz planowania dnia, tygodnia i ogólnej organizacji pracy.
-
Zdolność pozyskiwania istotnych informacji w miejscowych Urzędach Miast i Gmin.
-
Umiejętność precyzyjnej interpretacji dokumentów związanych z nieruchomościami.
-
Kompetencje w efektywnej współpracy z zespołem doradców ds. nieruchomości.
-
Zdolność szybkiego przyswajania nowej wiedzy.
-
Miłe usposobienie i wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
-
Dyspozycyjność, dokładność oraz pełne zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków.
-
Posiadanie prawa jazdy kategorii B.
Oferujemy
-
Zatrudnienie na umowę B2B.
-
Praca w szybko rozwijającej się firmie.
-
Przyjazna atmosfera pracy.
-
Zapewnione narzędzia pracy, w tym komputer i telefon.
-
-
Młodszy księgowy
BPC- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
-
wsparcie Głównej Księgowej w codziennych obowiązkach
-
układanie i archiwizowanie dokumentów
-
inne zlecone prace księgowe
Wymagania
-
dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
rzetelność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
-
chęć poszerzania wiedzy z zakresu księgowości i podatków,
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
pozytywne, otwarte nastawienie do pracy i do ludzi
-
mile widziani studenci rachunkowości
-
umiejętności analitycznego myślenia i skupienia na rozwiązaniu problemu
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
-
możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
-
miłą atmosferę pracy
-
pracę w zgranym zespole,
-
możliwość pogłębienia swojej wiedzy księgowej i podatkowej oraz naukę w tym zakresie,
-
-
Specjalista ds. kadr i płac
BPC- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
przygotowywanie listy płac oraz naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń i innych należności ze stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych dla zatrudnionych
pracowników min. Pracowników produkcji, kierowców, cudzoziemców, prokurentów i innych -
ustalanie i naliczanie świadczeń finansowanych z funduszu ubezpieczeń społecznych
-
dokonywanie potrąceń z tytułu zajęć komorniczych, należności, benefitów pracowniczych, PPK, zaliczek
-
sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych, rozliczeniowych oraz korygujących do ZUS, deklaracji PIT, deklaracji PFRON oraz sprawozdań do GUS
-
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopy, karty zasiłkowe, druki ZUS, ERP-7 etc.)
-
rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT 11, PIT 8AR, PIT 4R, IFT-1)
-
obsługa programu Płatnik oraz ZUS PUE,
-
obsługa kontroli związanych z zagadnieniami płacowo — kadrowymi
-
ścisła współpraca z działem personalnym oraz działem księgowości
-
kontakt z Klientem oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji; odpowiadaniem na zapytania Klientów;
-
sporządzaniem raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne oraz Klientów biura,
Wymagania
-
min. 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Specjalisty ds. płac lub podobnym z zakresu kadr
-
praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych i ubezpieczeń społecznych
-
umiejętność obsługi systemów płacowych (Płatnik, PUE, mile widziana OPTIMA)
-
samodzielne i dojrzałe podejście do pracy
-
umiejętność dobrej organizacji pracy oraz właściwego doboru priorytetów
-
zaangażowanie, własna inicjatywa i samodzielność w podejmowaniu decyzji
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
-
możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
-
miłą atmosferę pracy
-
pracę w zgranym zespole
-
zdobycie doświadczenia poprzez współpracę z Klientami którymi są spółki krajowe i międzynarodowe
-
możliwość pogłębienia swojej wiedzy oraz naukę w tym zakresie
-
-
Księgowa/y
BPC- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
współpraca z głównym księgowym i prowadzenie ewidencji księgowej w powierzonym zakresie
-
weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
-
bieżące księgowanie dokumentów
-
analiza rozrachunków z kontrahentami
-
tworzenie zestawień, analiz, raportów na potrzeby sprawozdawczości,
-
sprawozdawczość finansowa
-
kontrola rejestrów VAT i przygotowanie danych do deklaracji VAT
-
kontrola księgowań pod względem podatku dochodowego
-
nadzór nad prowadzeniem ewidencji wymaganych przepisami podatkowymi
-
uzgadnianie sald kont księgowych oraz inne czynności związane z zamknięciem miesiąca/roku
Wymagania
-
wykształcenie wyższe kierunkowe
-
doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości
-
znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o vat oraz ustawy o rachunkowości
-
znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, Excel
-
komunikatywność
-
dokładność , sumienność, kreatywność
-
umiejętność pracy w zespole
-
chęć poszerzania wiedzy, podnoszenia kwalifikacji oraz otwartość na zmiany
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
-
możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
-
miłą atmosferę pracy
-
pracę w zgranym zespole,
-
zdobycie doświadczenia poprzez księgowanie różnego rodzaju spółek krajowych i międzynarodowych.
-
możliwość pogłębienia swojej wiedzy księgowej i podatkowej oraz naukę w tym zakresie,
-
-
Sekretarka - Specjalista ds. Administracyjnych
BPC- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
obsługa administracyjna biura
-
ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
-
osobiste zaangażowanie w proces pozyskiwania informacji i dokumentów od podwykonawców, usługodawców
-
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
-
terminowe opisywanie dokumentacji dla działu księgowości
-
zakupy artykułów biurowych i spożywczych
-
obsługa spotkań biznesowych
-
przygotowywanie sali na spotkania
-
realizacja zadań zlecanych na bieżąco
-
wysyłka dokumentów za pośrednictwem poczty
-
zakup wskazanych artykułów
-
utrzymywanie kontaktu z dostawcami
-
dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania
-
wykształcenie minimum średnie
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
-
praktyczna znajomość pakietu MS Office
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność
-
skrupulatność i dokładność przy wykonywaniu zleconych zadań
-
odpowiedzialność za kompletne wykonanie powierzonych zadań
-
umiejętność pracy pod presją czasu
-
komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność
Oferujemy
-
samodzielną i odpowiedzialną pracę,
-
wdrożenie i szkolenia do pracy na oferowanym stanowisku
-
doskonały start zawodowy – jeśli to Twoja pierwsza praca
-
swobodną atmosferę bez korporacyjnych standardów
-
-
Asystent/ka Księgowości
BPC- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
-
wsparcie Głównej Księgowej w codziennych obowiązkach
-
układanie i archiwizowanie dokumentów
-
inne zlecone prace księgowe
Wymagania
-
dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
rzetelność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
-
chęć poszerzania wiedzy z zakresu księgowości i podatków,
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
pozytywne, otwarte nastawienie do pracy i do ludzi
-
mile widziani studenci rachunkowości
-
umiejętności analitycznego myślenia i skupienia na rozwiązaniu problemu
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
-
możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
-
miłą atmosferę pracy
-
pracę w zgranym zespole,
-
możliwość pogłębienia swojej wiedzy księgowej i podatkowej oraz naukę w tym zakresie,
-
-
Księgowa/y
BPC- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
współpraca z głównym księgowym i prowadzenie ewidencji księgowej w powierzonym zakresie
-
weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
-
bieżące księgowanie dokumentów
-
analiza rozrachunków z kontrahentami
-
tworzenie zestawień, analiz, raportów na potrzeby sprawozdawczości,
-
sprawozdawczość finansowa
-
kontrola rejestrów VAT i przygotowanie danych do deklaracji VAT
-
kontrola księgowań pod względem podatku dochodowego
-
nadzór nad prowadzeniem ewidencji wymaganych przepisami podatkowymi
-
uzgadnianie sald kont księgowych oraz inne czynności związane z zamknięciem miesiąca/roku
Wymagania
-
wykształcenie wyższe kierunkowe
-
min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości
-
znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o vat oraz ustawy o rachunkowości
-
znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, Excel
-
komunikatywność
-
dokładność , sumienność, kreatywność
-
umiejętność pracy w zespole
-
chęć poszerzania wiedzy, podnoszenia kwalifikacji oraz otwartość na zmiany
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
-
możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
-
miłą atmosferę pracy
-
pracę w zgranym zespole,
-
zdobycie doświadczenia poprzez księgowanie różnego rodzaju spółek krajowych i międzynarodowych.
-
możliwość pogłębienia swojej wiedzy księgowej i podatkowej oraz naukę w tym zakresie,
-
-
Asystent/ka Księgowości
BPC- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
-
wsparcie Głównej Księgowej w codziennych obowiązkach
-
układanie i archiwizowanie dokumentów
-
inne zlecone prace księgowe
Wymagania
-
dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
rzetelność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
-
chęć poszerzania wiedzy z zakresu księgowości i podatków,
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
pozytywne, otwarte nastawienie do pracy i do ludzi
-
mile widziani studenci rachunkowości
-
umiejętności analitycznego myślenia i skupienia na rozwiązaniu problemu
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
-
możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
-
miłą atmosferę pracy
-
pracę w zgranym zespole
-
możliwość pogłębienia swojej wiedzy księgowej i podatkowej oraz naukę w tym zakresie
-
-
Księgowa/y
BPC- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
kompleksowe prowadzenie i kontrola ksiąg podatkowych ( KPiR, KH ), ryczałtowych obsługiwanych firm z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymogami Klienta
-
sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT 7, PIT 5, PPE, VAT-UE, VAT-27, VAT8, CIT)
-
sporządzanie i odpowiedzialność za okresowe zamknięcie miesiąca
-
księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
-
odpowiedzialność za prowadzenie księgowości klientów
Wymagania
-
doświadczenie w pracy w systemach księgowo-finansowych
-
znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem operacji walutowych
-
wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe
-
minimum roczne doświadczenie w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem
-
mile widziane znajomość rozporządzenia KPiR, w tym umiejętność praktycznego prowadzenia ksiąg, podatkowych KPiR, ryczałt
-
dobra znajomość prawa podatkowego (CIT, PIT, VAT)
-
praktyczna umiejętność sporządzania zeznań VAT, PIT 37, 36, 28, CIT
-
samodzielność, dyspozycyjność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań
-
otwartość i komunikatywność
-
umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
stałą współpracę na korzystnych warunkach
-
pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
-
przyjazną atmosferę pracy w środowisku profesjonalistów
-
-
Księgowa/y
BPC- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
kompleksowe prowadzenie i kontrola ksiąg podatkowych ( KPiR, KH ), ryczałtowych obsługiwanych firm z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymogami Klienta
-
sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT 7, PIT 5, PPE, VAT-UE, VAT-27, VAT8, CIT)
-
sporządzanie i odpowiedzialność za okresowe zamknięcie miesiąca
-
księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
-
odpowiedzialność za prowadzenie księgowości klientów
Wymagania
-
doświadczenie w pracy w systemach księgowo-finansowych
-
znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem operacji walutowych
-
wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe
-
minimum roczne doświadczenie w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem
-
mile widziane znajomość rozporządzenia KPiR, w tym umiejętność praktycznego prowadzenia ksiąg, podatkowych KPiR, ryczałt
-
dobra znajomość prawa podatkowego (CIT, PIT, VAT)
-
praktyczna umiejętność sporządzania zeznań VAT, PIT 37, 36, 28, CIT
-
samodzielność, dyspozycyjność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań
-
otwartość i komunikatywność
-
umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
stałą współpracę na korzystnych warunkach
-
pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
-
przyjazną atmosferę pracy w środowisku profesjonalistów
-
-
Asystent/ka Księgowości
BPC- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
-
wsparcie Samodzielnej Księgowej w codziennych obowiązkach
-
układanie i archiwizowanie dokumentów
-
inne zlecone prace księgowe
Wymagania
-
status studenta (mile widziane kierunki: rachunkowość, ekonomia)
-
podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości
-
dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu
-
dobra znajomość pakietu MS Office
-
rzetelność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
-
chęć poszerzania wiedzy z zakresu księgowości i podatków,
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
-
możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
-
miłą atmosferę pracy
-
pracę w zgranym zespole,
-
możliwość pogłębienia swojej wiedzy księgowej i podatkowej oraz naukę w tym zakresie,
-
-
Doradca ubezpieczeniowy
BPC- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Poszukiwanie nowych klientów – indywidualnych oraz firmowych
-
Realizacja planów sprzedażowych
-
Profesjonalna obsługa i doradztwo w zakresie ubezpieczeń
-
Budowanie wizerunku firmy na rynku i długotrwałych relacji z klientami
-
Obsługa sprzedażowa oraz posprzedażowa według standardów firmy
Wymagania
-
Znajomość produktów ubezpieczeniowych
-
Doświadczenie w sprzedaży i przygotowywaniu kalkulacji ubezpieczeń
-
Umiejętność nawiązywania kontaktów
-
Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
-
Dobra znajomość pakietu MS Office
-
Doskonała organizacja pracy własnej, skrupulatności
-
Wykształcenie minimum średnie
Oferujemy
-
Możliwość sprzedaży szerokiej palety produktów ubezpieczeniowych
-
Możliwość rozwoju zawodowego
-
Kontrakt B2B podstawa + prowizja
-
-
Księgowa/y
BPC- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
kompleksowe prowadzenie i kontrola ksiąg podatkowych ( KPiR, KH ), ryczałtowych obsługiwanych firm z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymogami Klienta
-
sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT 7, PIT 5, PPE, VAT-UE, VAT-27, VAT8, CIT)
-
sporządzanie i odpowiedzialność za okresowe zamknięcie miesiąca
-
księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-
odpowiedzialność za prowadzenie księgowości klientów
Wymagania
-
doświadczenie w pracy w systemach księgowo-finansowych
-
znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem operacji walutowych
-
wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe
-
minimum roczne doświadczenie w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem
-
mile widziane znajomość rozporządzenia KPiR, w tym umiejętność praktycznego prowadzenia ksiąg, podatkowych KPiR, ryczałt
-
dobra znajomość prawa podatkowego (CIT, PIT, VAT)
-
praktyczna umiejętność sporządzania zeznań VAT, PIT 37, 36, 28, CIT
-
samodzielność, dyspozycyjność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań
-
otwartość i komunikatywność
-
umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
stałą współpracę na korzystnych warunkach
-
pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie;
-
przyjazną atmosferę pracy w środowisku profesjonalistów.
-
-
Asystent/ka Działu Prawnego
BPC- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz korespondencji Działu Prawnego
-
Prowadzenie ewidencji postępowań windykacyjnych i administracyjnych
-
Uaktualnianie danych w systemie Działu Prawnego
-
Prowadzenie terminarza wysyłek i obiegu dokumentów
-
Pomoc w archiwizacji dokumentów
Wymagania
-
Umiejętności obsługi urządzeń biurowych
-
Wysoka skrupulatność i odpowiedzialność
-
Bardzo dobra organizacji pracy i samodzielność
-
Zaangażowanie w powierzone obowiązki
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Rzetelność
-
Punktualność
Oferujemy
-
Miłą i przyjazną atmosferę pracy
-
Możliwość zdobycia doświadczenia u boku wykwalifikowanych Pracowników
-
umowę B2B
-