Każda firma ma inne potrzeby i wymagania. Dlatego przygotowaliśmy korzystny pakiet usług dla osób poszukujących kompleksowej obsługi outsourcingowej. Umożliwiamy również wybór dodatkowych opcji, których nie ma standardowo w naszej ofercie. Wszystko po to, by zapewnić obsługę na najwyższym poziomie, dopasowaną do konkretnych wymagań. 


BPC najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia administracja biurowa / praca biurowa prawo i administracja państwowa hr / kadry nieruchomości

Oferty pracy BPC

Praca alert - powiadomienia

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa BPC

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

BPC poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
BPC
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Kraków
  5. Żywiec
  6. Wrocław
  7. Czechowice-Dziedzice
  8. Kęty
  9. Bydgoszcz
  10. Częstochowa

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca BPC - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. księgowości

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz ewidencji podatkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego
      • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i transakcji bankowych
      • Odpowiedzialność za poprawność rozliczeń podatkowych, w tym sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT i innych obowiązujących),
      • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,

      Wymagania

      • Bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości
      • Doświadczenie w pracy samodzielnego księgowego
      • Znajomość systemu ERP Comarch Optima mile widziana
      • Znajomość pakietu MS Office, w tym dobra znajomość Excel

      • Odpowiedzialność, rzetelność oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań

      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i terminowość

      • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

      • Zaangażowanie, inicjatywa i elastyczność działania

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i prezentowanych kompetencji
      • Wsparcie merytoryczne doradcy podatkowego,
      • Stałe godziny pracy i miłą atmosferę
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, pracę pełną wyzwań i niestandardowych zadań
  • Prawnik

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • sporządzanie projektów umów, pism pozasądowych, wyjaśnień i konsultacji prawnych
      • wypełnianie wniosków w postępowaniu wieczystoksięgowym,
      • sprawdzanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości,
      • wsparcie bieżącej obsługi prawnej projektów nieruchomościowych, transakcji nabywania i zbywania nieruchomości, procesu budowlanego, umów najmu
      • współpraca w zakresie działalności działu z urzędami / instytucjami zewnętrznymi
      • wsparcie podczas negocjacji oraz interpretacji kontraktów
      • zapewnianie zgodności operacji firmy z obowiązującym prawem
      • Sporządzania opinii i umów z obszaru działalności podmiotów prawa publicznego, w tym prawa cywilnego i ustaw z zakresu prawa publicznego

      Wymagania

      • praktyczna znajomość prawa gospodarczego
      • zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność;
      • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy;
      • znajomość pakietu MS Office;
      • prawo jazdy kat. B;
      • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach,

      Oferujemy

      • pracę w dynamicznym zespole;
      • przyjazną atmosferę;
      • stabilność zatrudnienia;
      • możliwość rozwoju zawodowego;
  • Specjalista ds. kadr i płac

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków


      • Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
      • Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac.
      • Rozliczanie umów cywilnoprawnych.
      • Przygotowywanie deklaracji do ZUS, US, PFRON i GUS.
      • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ich wdrażanie.
      • Wsparcie merytoryczne klientów w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
      • Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich.

      Wymagania


      • Min. 1 - 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
      • Znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego.
      • Doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń i obsłudze programów płacowych.
      • Znajomość programu Płatnik oraz MS Office (w szczególności Excel).
      • Umiejętność pracy pod presją czasu i doskonała organizacja pracy.
      • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
      • Mile widziana znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy


      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
      • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
      • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
      • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.

  • Specjalista ds. księgowości

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz ewidencji podatkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego
      • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i transakcji bankowych
      • Odpowiedzialność za poprawność rozliczeń podatkowych, w tym sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT i innych obowiązujących),
      • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,

      Wymagania

      • Bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości
      • Doświadczenie w pracy samodzielnego księgowego
      • Znajomość systemu ERP Comarch Optima mile widziana
      • Znajomość pakietu MS Office, w tym dobra znajomość Excel


      • Odpowiedzialność, rzetelność oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań


      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i terminowość


      • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole


      • Zaangażowanie, inicjatywa i elastyczność działania

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i prezentowanych kompetencji
      • Wsparcie merytoryczne doradcy podatkowego,
      • Stałe godziny pracy i miłą atmosferę
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, pracę pełną wyzwań i niestandardowych zadań
  • Specjalista ds. księgowości

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz ewidencji podatkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego
      • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i transakcji bankowych
      • Odpowiedzialność za poprawność rozliczeń podatkowych, w tym sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT i innych obowiązujących),
      • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,

      Wymagania

      • Bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości
      • Doświadczenie w pracy samodzielnego księgowego
      • Znajomość systemu ERP Comarch Optima mile widziana
      • Znajomość pakietu MS Office, w tym dobra znajomość Excel


      • Odpowiedzialność, rzetelność oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań


      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i terminowość


      • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole


      • Zaangażowanie, inicjatywa i elastyczność działania

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i prezentowanych kompetencji
      • Wsparcie merytoryczne doradcy podatkowego,
      • Stałe godziny pracy i miłą atmosferę
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, pracę pełną wyzwań i niestandardowych zadań
  • Młodszy księgowy

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      • wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
      • wsparcie Głównej Księgowej w codziennych obowiązkach
      • układanie i archiwizowanie dokumentów
      • inne zlecone prace księgowe

      Wymagania

      • dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
      • rzetelność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
      • chęć poszerzania wiedzy z zakresu księgowości i podatków,
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • pozytywne, otwarte nastawienie do pracy i do ludzi
      • mile widziani studenci rachunkowości
      • umiejętności analitycznego myślenia i skupienia na rozwiązaniu problemu

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
      • możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
      • miłą atmosferę pracy
      • pracę w zgranym zespole,

      • możliwość pogłębienia swojej wiedzy księgowej i podatkowej oraz naukę w tym zakresie,

  • Zarządca nieruchomości

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie administracyjne wspólnot mieszkaniowych.
      • Przeprowadzanie regularnych kontroli stanu technicznego nieruchomości.
      • Nadzór nad firmami podwykonawczymi świadczącymi usługi z zakresu obsługi nieruchomości.
      • Monitorowanie i nadzór nad realizacją planów gospodarczych wspólnot mieszkaniowych.
      • Skuteczny kontakt z zarządami wspólnot mieszkaniowych oraz właścicielami lokali.
      • Systematyczny monitoring przepisów prawa dotyczących zarządzania i utrzymania nieruchomości.
      • Profesjonalne przygotowywanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych.

      Wymagania

      • osiadanie wiedzy i doświadczenia w efektywnym zarządzaniu wspólnotami mieszkaniowymi.
      • Praktyczna znajomość obowiązujących przepisów niezbędnych do sprawnej realizacji powierzonych obowiązków.
      • Bardzo dobre opanowanie narzędzi MS Office (Word, Excel) w kontekście pracy z dokumentacją.
      • Umiejętność skutecznego zarządzania czasem oraz planowania dnia, tygodnia i ogólnej organizacji pracy.
      • Zdolność pozyskiwania istotnych informacji w miejscowych Urzędach Miast i Gmin.
      • Umiejętność precyzyjnej interpretacji dokumentów związanych z nieruchomościami.
      • Kompetencje w efektywnej współpracy z zespołem doradców ds. nieruchomości.
      • Zdolność szybkiego przyswajania nowej wiedzy.
      • Miłe usposobienie i wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
      • Dyspozycyjność, dokładność oraz pełne zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków.
      • Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na umowę B2B.
      • Praca w szybko rozwijającej się firmie.
      • Przyjazna atmosfera pracy.
      • Zapewnione narzędzia pracy, w tym komputer i telefon.
  • Młodszy księgowy

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      • wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
      • wsparcie Głównej Księgowej w codziennych obowiązkach
      • układanie i archiwizowanie dokumentów
      • inne zlecone prace księgowe

      Wymagania

      • dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
      • rzetelność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
      • chęć poszerzania wiedzy z zakresu księgowości i podatków,
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • pozytywne, otwarte nastawienie do pracy i do ludzi
      • mile widziani studenci rachunkowości
      • umiejętności analitycznego myślenia i skupienia na rozwiązaniu problemu

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
      • możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
      • miłą atmosferę pracy
      • pracę w zgranym zespole,

      • możliwość pogłębienia swojej wiedzy księgowej i podatkowej oraz naukę w tym zakresie,

  • Specjalista ds. kadr i płac

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • przygotowywanie listy płac oraz naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń i innych należności ze stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych dla zatrudnionych
        pracowników min. Pracowników produkcji, kierowców, cudzoziemców, prokurentów i innych
      • ustalanie i naliczanie świadczeń finansowanych z funduszu ubezpieczeń społecznych
      • dokonywanie potrąceń z tytułu zajęć komorniczych, należności, benefitów pracowniczych, PPK, zaliczek
      • sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych, rozliczeniowych oraz korygujących do ZUS, deklaracji PIT, deklaracji PFRON oraz sprawozdań do GUS
      • prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopy, karty zasiłkowe, druki ZUS, ERP-7 etc.)
      • rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT 11, PIT 8AR, PIT 4R, IFT-1)
      • obsługa programu Płatnik oraz ZUS PUE,
      • obsługa kontroli związanych z zagadnieniami płacowo — kadrowymi
      • ścisła współpraca z działem personalnym oraz działem księgowości
      • kontakt z Klientem oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji; odpowiadaniem na zapytania Klientów;
      • sporządzaniem raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne oraz Klientów biura,

      Wymagania

      • min. 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Specjalisty ds. płac lub podobnym z zakresu kadr
      • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych i ubezpieczeń społecznych
      • umiejętność obsługi systemów płacowych (Płatnik, PUE, mile widziana OPTIMA)
      • samodzielne i dojrzałe podejście do pracy
      • umiejętność dobrej organizacji pracy oraz właściwego doboru priorytetów
      • zaangażowanie, własna inicjatywa i samodzielność w podejmowaniu decyzji

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
      • możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
      • miłą atmosferę pracy
      • pracę w zgranym zespole
      • zdobycie doświadczenia poprzez współpracę z Klientami którymi są spółki krajowe i międzynarodowe
      • możliwość pogłębienia swojej wiedzy oraz naukę w tym zakresie
  • Księgowa/y

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • współpraca z głównym księgowym i prowadzenie ewidencji księgowej w powierzonym zakresie
      • weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
      • bieżące księgowanie dokumentów
      • analiza rozrachunków z kontrahentami
      • tworzenie zestawień, analiz, raportów na potrzeby sprawozdawczości,
      • sprawozdawczość finansowa
      • kontrola rejestrów VAT i przygotowanie danych do deklaracji VAT
      • kontrola księgowań pod względem podatku dochodowego
      • nadzór nad prowadzeniem ewidencji wymaganych przepisami podatkowymi
      • uzgadnianie sald kont księgowych oraz inne czynności związane z zamknięciem miesiąca/roku

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe
      • doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości
      • znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o vat oraz ustawy o rachunkowości
      • znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, Excel
      • komunikatywność
      • dokładność , sumienność, kreatywność
      • umiejętność pracy w zespole
      • chęć poszerzania wiedzy, podnoszenia kwalifikacji oraz otwartość na zmiany

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
      • możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
      • miłą atmosferę pracy
      • pracę w zgranym zespole,

      • zdobycie doświadczenia poprzez księgowanie różnego rodzaju spółek krajowych i międzynarodowych.
      • możliwość pogłębienia swojej wiedzy księgowej i podatkowej oraz naukę w tym zakresie,

  • Sekretarka - Specjalista ds. Administracyjnych

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • obsługa administracyjna biura

      • ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej

      • osobiste zaangażowanie w proces pozyskiwania informacji i dokumentów od podwykonawców, usługodawców
      • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów

      • terminowe opisywanie dokumentacji dla działu księgowości
      • zakupy artykułów biurowych i spożywczych

      • obsługa spotkań biznesowych

      • przygotowywanie sali na spotkania

      • realizacja zadań zlecanych na bieżąco

      • wysyłka dokumentów za pośrednictwem poczty

      • zakup wskazanych artykułów

      • utrzymywanie kontaktu z dostawcami

      • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

      Wymagania

      • wykształcenie minimum średnie

      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

      • praktyczna znajomość pakietu MS Office

      • bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność
      • skrupulatność i dokładność przy wykonywaniu zleconych zadań
      • odpowiedzialność za kompletne wykonanie powierzonych zadań
      • umiejętność pracy pod presją czasu

      • komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność

      Oferujemy

      • samodzielną i odpowiedzialną pracę,

      • wdrożenie i szkolenia do pracy na oferowanym stanowisku
      • doskonały start zawodowy – jeśli to Twoja pierwsza praca
      • swobodną atmosferę bez korporacyjnych standardów
  • Asystent/ka Księgowości

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • Zakres obowiązków

      • wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
      • wsparcie Głównej Księgowej w codziennych obowiązkach
      • układanie i archiwizowanie dokumentów
      • inne zlecone prace księgowe

      Wymagania

      • dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
      • rzetelność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
      • chęć poszerzania wiedzy z zakresu księgowości i podatków,
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • pozytywne, otwarte nastawienie do pracy i do ludzi
      • mile widziani studenci rachunkowości
      • umiejętności analitycznego myślenia i skupienia na rozwiązaniu problemu

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
      • możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
      • miłą atmosferę pracy
      • pracę w zgranym zespole,

      • możliwość pogłębienia swojej wiedzy księgowej i podatkowej oraz naukę w tym zakresie,

  • Księgowa/y

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • współpraca z głównym księgowym i prowadzenie ewidencji księgowej w powierzonym zakresie
      • weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
      • bieżące księgowanie dokumentów
      • analiza rozrachunków z kontrahentami
      • tworzenie zestawień, analiz, raportów na potrzeby sprawozdawczości,
      • sprawozdawczość finansowa
      • kontrola rejestrów VAT i przygotowanie danych do deklaracji VAT
      • kontrola księgowań pod względem podatku dochodowego
      • nadzór nad prowadzeniem ewidencji wymaganych przepisami podatkowymi
      • uzgadnianie sald kont księgowych oraz inne czynności związane z zamknięciem miesiąca/roku

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe
      • min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości
      • znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o vat oraz ustawy o rachunkowości
      • znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, Excel
      • komunikatywność
      • dokładność , sumienność, kreatywność
      • umiejętność pracy w zespole
      • chęć poszerzania wiedzy, podnoszenia kwalifikacji oraz otwartość na zmiany

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
      • możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
      • miłą atmosferę pracy
      • pracę w zgranym zespole,

      • zdobycie doświadczenia poprzez księgowanie różnego rodzaju spółek krajowych i międzynarodowych.
      • możliwość pogłębienia swojej wiedzy księgowej i podatkowej oraz naukę w tym zakresie,

  • Asystent/ka Księgowości

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • Zakres obowiązków

      • wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
      • wsparcie Głównej Księgowej w codziennych obowiązkach
      • układanie i archiwizowanie dokumentów
      • inne zlecone prace księgowe

      Wymagania

      • dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
      • rzetelność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
      • chęć poszerzania wiedzy z zakresu księgowości i podatków,
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • pozytywne, otwarte nastawienie do pracy i do ludzi
      • mile widziani studenci rachunkowości
      • umiejętności analitycznego myślenia i skupienia na rozwiązaniu problemu

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
      • możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
      • miłą atmosferę pracy
      • pracę w zgranym zespole

      • możliwość pogłębienia swojej wiedzy księgowej i podatkowej oraz naukę w tym zakresie

  • Księgowa/y

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • kompleksowe prowadzenie i kontrola ksiąg podatkowych ( KPiR, KH ), ryczałtowych obsługiwanych firm z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymogami Klienta
      • sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT 7, PIT 5, PPE, VAT-UE, VAT-27, VAT8, CIT)
      • sporządzanie i odpowiedzialność za okresowe zamknięcie miesiąca
      • księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
      • odpowiedzialność za prowadzenie księgowości klientów

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy w systemach księgowo-finansowych
      • znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem operacji walutowych
      • wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe
      • minimum roczne doświadczenie w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem
      • mile widziane znajomość rozporządzenia KPiR, w tym umiejętność praktycznego prowadzenia ksiąg, podatkowych KPiR, ryczałt
      • dobra znajomość prawa podatkowego (CIT, PIT, VAT)
      • praktyczna umiejętność sporządzania zeznań VAT, PIT 37, 36, 28, CIT
      • samodzielność, dyspozycyjność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań
      • otwartość i komunikatywność
      • umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • stałą współpracę na korzystnych warunkach
      • pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
      • przyjazną atmosferę pracy w środowisku profesjonalistów
  • Księgowa/y

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • kompleksowe prowadzenie i kontrola ksiąg podatkowych ( KPiR, KH ), ryczałtowych obsługiwanych firm z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymogami Klienta
      • sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT 7, PIT 5, PPE, VAT-UE, VAT-27, VAT8, CIT)
      • sporządzanie i odpowiedzialność za okresowe zamknięcie miesiąca
      • księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
      • odpowiedzialność za prowadzenie księgowości klientów

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy w systemach księgowo-finansowych
      • znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem operacji walutowych
      • wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe
      • minimum roczne doświadczenie w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem
      • mile widziane znajomość rozporządzenia KPiR, w tym umiejętność praktycznego prowadzenia ksiąg, podatkowych KPiR, ryczałt
      • dobra znajomość prawa podatkowego (CIT, PIT, VAT)
      • praktyczna umiejętność sporządzania zeznań VAT, PIT 37, 36, 28, CIT
      • samodzielność, dyspozycyjność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań
      • otwartość i komunikatywność
      • umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • stałą współpracę na korzystnych warunkach
      • pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
      • przyjazną atmosferę pracy w środowisku profesjonalistów
  • Asystent/ka Księgowości

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • Zakres obowiązków

      • wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
      • wsparcie Samodzielnej Księgowej w codziennych obowiązkach
      • układanie i archiwizowanie dokumentów
      • inne zlecone prace księgowe

      Wymagania

      • status studenta (mile widziane kierunki: rachunkowość, ekonomia)
      • podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości
      • dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu
      • dobra znajomość pakietu MS Office
      • rzetelność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
      • chęć poszerzania wiedzy z zakresu księgowości i podatków,

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
      • możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
      • miłą atmosferę pracy
      • pracę w zgranym zespole,

      • możliwość pogłębienia swojej wiedzy księgowej i podatkowej oraz naukę w tym zakresie,

  • Doradca ubezpieczeniowy

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Poszukiwanie nowych klientów – indywidualnych oraz firmowych

      • Realizacja planów sprzedażowych
      • Profesjonalna obsługa i doradztwo w zakresie ubezpieczeń

      • Budowanie wizerunku firmy na rynku i długotrwałych relacji z klientami

      • Obsługa sprzedażowa oraz posprzedażowa według standardów firmy

      Wymagania

      • Znajomość produktów ubezpieczeniowych

      • Doświadczenie w sprzedaży i przygotowywaniu kalkulacji ubezpieczeń
      • Umiejętność nawiązywania kontaktów

      • Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu

      • Dobra znajomość pakietu MS Office

      • Doskonała organizacja pracy własnej, skrupulatności

      • Wykształcenie minimum średnie

      Oferujemy

      • Możliwość sprzedaży szerokiej palety produktów ubezpieczeniowych

      • Możliwość rozwoju zawodowego

      • Kontrakt B2B podstawa + prowizja

  • Księgowa/y

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • kompleksowe prowadzenie i kontrola ksiąg podatkowych ( KPiR, KH ), ryczałtowych obsługiwanych firm z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymogami Klienta
      • sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT 7, PIT 5, PPE, VAT-UE, VAT-27, VAT8, CIT)
      • sporządzanie i odpowiedzialność za okresowe zamknięcie miesiąca
      • księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
      • odpowiedzialność za prowadzenie księgowości klientów

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy w systemach księgowo-finansowych
      • znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem operacji walutowych
      • wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe
      • minimum roczne doświadczenie w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem
      • mile widziane znajomość rozporządzenia KPiR, w tym umiejętność praktycznego prowadzenia ksiąg, podatkowych KPiR, ryczałt
      • dobra znajomość prawa podatkowego (CIT, PIT, VAT)
      • praktyczna umiejętność sporządzania zeznań VAT, PIT 37, 36, 28, CIT
      • samodzielność, dyspozycyjność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań
      • otwartość i komunikatywność
      • umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • stałą współpracę na korzystnych warunkach
      • pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie;
      • przyjazną atmosferę pracy w środowisku profesjonalistów.
  • Asystent/ka Działu Prawnego

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • Zakres obowiązków

      • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz korespondencji Działu Prawnego
      • Prowadzenie ewidencji postępowań windykacyjnych i administracyjnych
      • Uaktualnianie danych w systemie Działu Prawnego
      • Prowadzenie terminarza wysyłek i obiegu dokumentów
      • Pomoc w archiwizacji dokumentów

      Wymagania

      • Umiejętności obsługi urządzeń biurowych
      • Wysoka skrupulatność i odpowiedzialność
      • Bardzo dobra organizacji pracy i samodzielność
      • Zaangażowanie w powierzone obowiązki
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Rzetelność
      • Punktualność

      Oferujemy

      • Miłą i przyjazną atmosferę pracy
      • Możliwość zdobycia doświadczenia u boku wykwalifikowanych Pracowników
      • umowę B2B

Pracodawcy w Bielsku-Białej i okolicy