Czy to Twoja firma?

Moderna Holding sp. z o.o. praca

Warszawa

Moderna Concierge to kompleksowa obsługa wynajmu maksymalizująca zyski. Obejmuje profesjonalne przygotowanie apartamentu do wynajmu, obsługę marketingową, selekcję najemców, konstruowanie umów i protokołów, dbałość o czystość i stan techniczny apartamentów, dokonywanie opłat eksploatacyjnych oraz egzekwowanie płatności od najemców.

Moderna Holding Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
budownictwo / architektura / geodezja nieruchomości administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia hr / kadry

Oferty pracy Moderna Holding Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Moderna Holding Sp. z o.o.

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Parking dla pracowników
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023

Mapa Moderna Holding Sp. z o.o.

Biuro Zarządu

Biuro Gdańsk

Biuro Warszawa

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Moderna Holding Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
Moderna Holding Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Gdańsk
  3. Kędzierzyn-Koźle
  4. Białystok
  5. Warszawa

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca Moderna Holding Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Fakturowania i Windykacji

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • wystawianie faktur (sprzedażowych, zaliczkowych oraz korekt) zgodnie z zawartymi umowami,
      • aktualizowanie danych oraz wpłat klientów w systemie CRM,
      • kontrola stanu należności, wyjaśnianie niezgodności,
      • sporządzanie monitów, wezwań, not odsetkowych,
      • prowadzenie działań windykacyjnych (windykacja miękka),
      • komunikacja z klientem,
      • ścisła współpraca z działem sprzedaży, prawnym i księgowym,
      • wykonywanie innych bieżących zadań zleconych przez przełożonego.

      Nasze wymagania

      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – znajomość branży deweloperskiej będzie dodatkowym atutem,
      • wykształcenie wyższe ekonomiczne,
      • znajomość przepisów podatkowych dotyczących wystawiania faktur oraz ustawy o VAT,
      • podstawowa znajomość obsługi systemów CRM,
      • bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu,
      • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.

      To oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości,
      • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju zawodowego,
      • przyjazną atmosferę w pracy w zgranym zespole,
      • prywatną opiekę medyczną,
      • ubezpieczenie grupowe,
      • do końca 2023 roku Gdynia, od 2024 roku praca w nowej siedzibie firmy w Gdańsku - Oliwa nowoczesne biuro przy stacji SKM.

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów, w związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA I WINDYKACJI

      Aplikuj

  • Inżynier Budowy

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Techniczna analiza dokumentacji i technologii wykonywania prac
      • Nadzór nad podwykonawcami ( w tym sprawdzenie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną)
      • Organizacja i kontrola bieżących procedur odbiorowych
      • Prowadzenie rozliczeń materiałów oraz sprzętu
      • Współpraca z Kierownikiem Robót/Kierownikiem budowy
      • Koordynacja i nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami,
      • Dokonywanie odbiorów robót - zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
      • Prowadzenie racjonalnej gospodarki sprzętowo-materiałowej,
      • Prowadzenie kontroli jakości robót - zgodnie z wewnętrznymi procedurami
      • Nadzorowanie spełniania wymogów BHP
      • Opracowanie logistyki prac, kontrola zapotrzebowania materiałów
      • Weryfikacja dostaw materiałów - jakościowa, ilościowa oraz nadzór nad rozładunkiem i składowaniem,
      • Udział w naradach koordynacyjnych,
      • Udział w naradach z podwykonawcami.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne- budowlane
      • Znajomość programów MS Office oraz AutoCad
      • Samodzielność w podejmowanych decyzjach
      • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
      • Prawo jazdy kat. B.

      Mile widziane

      • Doświadczenie w branży deweloperskiej

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B
      • Pracę w miłej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku deweloperskim
      • Możliwość ubezpieczenia grupowego
      • Możliwość prywatnej opieki medycznej
      • Niezbędne, nowoczesne narzędzia usprawniające prace
      • Prace umożliwiającą rozwój i zdobycie nowych umiejętności

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów.


      W związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: Inżynier Budowy

      Aplikuj

  • Inżynier Budowy

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Techniczna analiza dokumentacji i technologii wykonywania prac
      • Nadzór nad podwykonawcami ( w tym sprawdzenie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną)
      • Organizacja i kontrola bieżących procedur odbiorowych
      • Prowadzenie rozliczeń materiałów oraz sprzętu
      • Współpraca z Kierownikiem Robót/Kierownikiem budowy
      • Koordynacja i nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami,
      • Dokonywanie odbiorów robót - zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
      • Prowadzenie racjonalnej gospodarki sprzętowo-materiałowej,
      • Prowadzenie kontroli jakości robót - zgodnie z wewnętrznymi procedurami
      • Nadzorowanie spełniania wymogów BHP
      • Opracowanie logistyki prac, kontrola zapotrzebowania materiałów
      • Weryfikacja dostaw materiałów - jakościowa, ilościowa oraz nadzór nad rozładunkiem i składowaniem,
      • Udział w naradach koordynacyjnych,
      • Udział w naradach z podwykonawcami.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne- budowlane
      • Znajomość programów MS Office oraz AutoCad
      • Samodzielność w podejmowanych decyzjach
      • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
      • Prawo jazdy kat. B.

      Mile widziane

      • Doświadczenie w branży deweloperskiej

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B
      • Pracę w miłej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku deweloperskim
      • Możliwość ubezpieczenia grupowego
      • Możliwość prywatnej opieki medycznej
      • Niezbędne, nowoczesne narzędzia usprawniające prace
      • Prace umożliwiającą rozwój i zdobycie nowych umiejętności

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów.


      W związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: Inżynier Budowy

      Aplikuj

  • Architekt – Koordynator Projektów

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • kompleksowe koordynowanie procesu projektowego (etap koncepcji wstępnej, wielobranżowej, projektu budowlanego i technicznego, projektu wykonawczego) oraz realizacji inwestycji (weryfikacja dokumentacji projektowej, rewizje, nadzór budowlany)
      • weryfikacja dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z przepisami, kompletności i poprawności przyjętych założeń, w tym ekonomii i optymalizacji rozwiązań
      • odpowiedzialność za terminową i kompletną realizację dokumentacji wykonywanej przez jednostkę projektową, w tym dokumentów formalnych niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
      • odpowiedzialność za właściwy przepływ dokumentacji pomiędzy zespołem projektowym a innymi uczestnikami procesu projektowego, w tym generalnym wykonawcą
      • czynna współpraca z inwestorem w zakresie wymagań dotyczących inwestycji
      • realizacja i koordynacja procesu zmian aranżacyjnych

      Nasze wymagania

      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok
      • wykształcenie wyższe kierunkowe
      • bardzo dobra znajomość programów Autocad, Sketchup
      • sprawne posługiwanie się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)
      • umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość
      • prawo jazdy kat. B.

      Mile widziane

      • doświadczenie z certyfikacją BREEAM będzie dodatkowym atutem

      To oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
      • przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy
      • możliwość rozwoju
      • ubezpieczenie grupowe
      • prywatną opiekę medyczną

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów, w związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: Architekt – Koordynator Projektów

      Aplikuj

  • Inżynier Budowy

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Techniczna analiza dokumentacji i technologii wykonywania prac
      • Nadzór nad podwykonawcami ( w tym sprawdzenie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną)
      • Organizacja i kontrola bieżących procedur odbiorowych
      • Prowadzenie rozliczeń materiałów oraz sprzętu
      • Współpraca z Kierownikiem Robót/Kierownikiem budowy
      • Koordynacja i nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami,
      • Dokonywanie odbiorów robót - zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
      • Prowadzenie racjonalnej gospodarki sprzętowo-materiałowej,
      • Prowadzenie kontroli jakości robót - zgodnie z wewnętrznymi procedurami
      • Nadzorowanie spełniania wymogów BHP
      • Opracowanie logistyki prac, kontrola zapotrzebowania materiałów
      • Weryfikacja dostaw materiałów - jakościowa, ilościowa oraz nadzór nad rozładunkiem i składowaniem,
      • Udział w naradach koordynacyjnych,
      • Udział w naradach z podwykonawcami.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne- budowlane
      • Znajomość programów MS Office oraz AutoCad
      • Samodzielność w podejmowanych decyzjach
      • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
      • Prawo jazdy kat. B.

      Mile widziane

      • Doświadczenie w branży deweloperskiej

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B
      • Pracę w miłej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku deweloperskim
      • Możliwość ubezpieczenia grupowego
      • Możliwość prywatnej opieki medycznej
      • Niezbędne, nowoczesne narzędzia usprawniające prace
      • Prace umożliwiającą rozwój i zdobycie nowych umiejętności

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów.


      W związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: Inżynier Budowy

      Aplikuj

  • Inżynier Budowy

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Techniczna analiza dokumentacji i technologii wykonywania prac
      • Nadzór nad podwykonawcami ( w tym sprawdzenie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną)
      • Organizacja i kontrola bieżących procedur odbiorowych
      • Prowadzenie rozliczeń materiałów oraz sprzętu
      • Współpraca z Kierownikiem Robót/Kierownikiem budowy
      • Koordynacja i nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami,
      • Dokonywanie odbiorów robót - zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
      • Prowadzenie racjonalnej gospodarki sprzętowo-materiałowej,
      • Prowadzenie kontroli jakości robót - zgodnie z wewnętrznymi procedurami
      • Nadzorowanie spełniania wymogów BHP
      • Opracowanie logistyki prac, kontrola zapotrzebowania materiałów
      • Weryfikacja dostaw materiałów - jakościowa, ilościowa oraz nadzór nad rozładunkiem i składowaniem,
      • Udział w naradach koordynacyjnych,
      • Udział w naradach z podwykonawcami.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne- budowlane
      • Znajomość programów MS Office oraz AutoCad
      • Samodzielność w podejmowanych decyzjach
      • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
      • Prawo jazdy kat. B.

      Mile widziane

      • Doświadczenie w branży deweloperskiej

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B
      • Pracę w miłej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku deweloperskim
      • Możliwość ubezpieczenia grupowego
      • Możliwość prywatnej opieki medycznej
      • Niezbędne, nowoczesne narzędzia usprawniające prace
      • Prace umożliwiającą rozwój i zdobycie nowych umiejętności

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów.


      W związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: Inżynier Budowy

      Aplikuj

  • Architekt – Koordynator Projektów

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • kompleksowe koordynowanie procesu projektowego (etap koncepcji wstępnej, wielobranżowej, projektu budowlanego i technicznego, projektu wykonawczego) oraz realizacji inwestycji (weryfikacja dokumentacji projektowej, rewizje, nadzór budowlany)
      • weryfikacja dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z przepisami, kompletności i poprawności przyjętych założeń, w tym ekonomii i optymalizacji rozwiązań
      • odpowiedzialność za terminową i kompletną realizację dokumentacji wykonywanej przez jednostkę projektową, w tym dokumentów formalnych niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
      • odpowiedzialność za właściwy przepływ dokumentacji pomiędzy zespołem projektowym a innymi uczestnikami procesu projektowego, w tym generalnym wykonawcą
      • czynna współpraca z inwestorem w zakresie wymagań dotyczących inwestycji
      • realizacja i koordynacja procesu zmian aranżacyjnych

      Nasze wymagania

      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok
      • wykształcenie wyższe kierunkowe
      • bardzo dobra znajomość programów Autocad, Sketchup
      • sprawne posługiwanie się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)
      • umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość
      • prawo jazdy kat. B.

      Mile widziane

      • doświadczenie z certyfikacją BREEAM będzie dodatkowym atutem

      To oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
      • przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy
      • możliwość rozwoju
      • ubezpieczenie grupowe
      • prywatną opiekę medyczną

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów, w związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: Architekt – Koordynator Projektów

      Aplikuj

  • Architekt - Koordynator Projektów

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • kompleksowe koordynowanie procesu projektowego (etap koncepcji wstępnej, wielobranżowej, projektu budowlanego i technicznego, projektu wykonawczego) oraz realizacji inwestycji (weryfikacja dokumentacji projektowej, rewizje, nadzór budowlany)
      • weryfikacja dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z przepisami, kompletności i poprawności przyjętych założeń, w tym ekonomii i optymalizacji rozwiązań
      • odpowiedzialność za terminową i kompletną realizację dokumentacji wykonywanej przez jednostkę projektową, w tym dokumentów formalnych niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
      • odpowiedzialność za właściwy przepływ dokumentacji pomiędzy zespołem projektowym a innymi uczestnikami procesu projektowego, w tym generalnym wykonawcą
      • czynna współpraca z inwestorem w zakresie wymagań dotyczących inwestycji
      • realizacja i koordynacja procesu zmian aranżacyjnych

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe
      • Bardzo dobra znajomość programów Autocad, Sketchup
      • Sprawne posługiwanie się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)
      • Umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość
      • Prawo jazdy kat. B.
      • Doświadczenie z certyfikacją BREEAM będzie dodatkowym atutem

      To oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
      • przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy
      • możliwość rozwoju
      • ubezpieczenie grupowe
      • prywatną opiekę medyczną

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów, w związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko:

      ARCHITEKT – KOORDYNATOR PROJEKTÓW

      Aplikuj

  • Administrator Nieruchomości

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Zarządzanie nowymi prestiżowymi budynkami mieszkalnymi i komercyjnymi o podwyższonym standardzie,
      • Bieżąca współpraca z mieszkańcami i zarządami wspólnot
      • Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem usług przez zleceniobiorców, przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców, udzielanie informacji klientom,
      • Przygotowywanie uchwał wspólnot mieszkaniowych zgodnie z ustawą o własności lokali,
      • Organizacja i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, przygotowywanie dokumentów do zebrań,
      • Praca w programie dedykowanym do obsługi wspólnot mieszkaniowych,
      • Udział w przejmowaniu nieruchomości w zarządzanie,
      • Weryfikacja terminów przeglądów i ubezpieczeń, realizacja procesów likwidacji szkód
      • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot i bieżących naliczeń,
      • Przygotowywanie umów niezbędnych do bieżącej obsługi nieruchomości,
      • Realizacja harmonogramów zadaniowych.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe,
      • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w szczególności przy obsłudze nowych inwestycji
      • Znajomość przepisów ustawy o własności lokali,
      • Licencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętność pracy z wymagającym Klientem,
      • Pełna samodzielność, inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów
      • Łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność
      • Prawo jazdy kat. B

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakty B2B,
      • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w pracy przy ambitnych, prestiżowych inwestycjach,
      • Przyjazną atmosferę w pracy w zgranym zespole,
      • Prywatną opiekę medyczną,
      • Ubezpieczenie grupowe.

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów, w związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko:

      Administrator Nieruchomości

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków
      • sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON
      • przygotowywanie umów w obszarze zatrudnienia kapitału ludzkiego (UoP, B2B, UoD, UZ) oraz innych dokumentów kadrowych
      • ewidencja i raportowanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich
      • koordynowanie badań lekarskich, szkoleń BHP i wyposażenia BHP
      • komunikacja i współpraca w ramach grupy Moderna Holding
      • śledzenie i implementacja zmian w przepisach prawa pracy
      • wsparcie procesów rekrutacyjnych

      Nasze wymagania

      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 1 rok)
      • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy oraz zagadnień kadrowo-płacowych
      • praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel)
      • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy i samodzielność w działaniu
      • odpowiedzialność, sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań

      Mile widziane

      • doświadczenie w pracy z systemem płacowo-kadrowym „Optima”

      To oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub na życzenie kandydata B2B
      • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w strukturze rozproszonej
      • przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy
      • pracę umożliwiającą rozwój i zdobywanie nowej wiedzy
      • opiekę medyczną

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów, w związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Umów Sprzedażowych

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Udział w charakterze pełnomocnika w czynnościach notarialnych związanych z zawieraniem: umów deweloperskich, umów przedwstępnych, umów ustanowienia odrębnej własności lokali i przeniesienia ich własności, aneksów do ww. umów, cesji praw z ww. umów.
      • Kompletowanie dokumentacji i danych niezbędnych do zawarcia: umów deweloperskich, umów przedwstępnych, umów ustanowienia odrębnej własności lokali i przeniesienia ich własności, umów na wykonanie prac wykończeniowych wraz z montażem wyposażenia, aneksów do ww. umów, cesji praw z ww. umów.
      • Bieżący kontakt z notariuszami, prowadzenie terminarza czynności notarialnych.
      • Bieżący kontakt z klientami, umawianie terminów podpisania umów, odpowiadanie na pytania klientów dotyczące zapisów we wzorach umów deweloperskich, umów przedwstępnych, umów ustanowienia odrębnej własności lokali i przeniesienia ich własności.
      • Koordynacja czynności mających na celu przygotowanie i aktualizowanie: prospektów informacyjnych oraz wzorów umów deweloperskich, umów przedwstępnych, umów ustanowienia odrębnej własności lokali i przeniesienia ich własności, aneksów do ww. umów, cesji praw z ww. umów.
      • Przygotowywanie w porozumieniu z pracownikami działu sprzedaży projektów aneksów i cesji do zawartych umów rezerwacyjnych, umów deweloperskich i umów przedwstępnych.
      • Obsługa CRM/VOX, w tym wprowadzanie danych dotyczących podpisanych umów.
      • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów związanych z czynnościami notarialnymi.
      • Bieżące weryfikowanie treści ksiąg wieczystych prowadzonych dla nieruchomości, na których prowadzone są inwestycje pod kątem prawidłowości dokonywanych w nich wpisów oraz ich zgodności z wnioskami wieczystoksięgowymi zawartymi w aktach notarialnych.
      • Archiwizowanie umów po zakończeniu sprzedaży inwestycji.
      • Profesjonalna obsługa i dbałość o relacje z Klientem.
      • Kompletowanie załączników do wniosków i pism procesowych składanych w postępowaniach sądowych.
      • Wykonywanie innych poleceń przełożonego.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe.
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
      • Umiejętność pracy pod presją czasu.
      • Komunikatywność, umiejętność nawiązywania dobrych relacji z klientami.
      • Dobra znajomość programu pakietu MS Office.

      Mile widziane

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku.

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakty B2B.
      • Przyjazną atmosferę w pracy w zgranym zespole.
      • Prywatną opiekę medyczną.
      • Ubezpieczenie grupowe.

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów, w związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: Specjalista do spraw umów sprzedażowych

      Aplikuj

  • Asystent / Asystentka Biura

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • realizację bieżących zadań zlecanych przez przełożonych
      • prowadzenie kalendarza spotkań i korespondencji biura, redagowanie pism i umów
      • obsługa i organizacja spotkań
      • przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji na potrzeby przełożonych
      • wsparcie działów firmy w bieżących projektach i zadaniach
      • obsługa systemów wspierających dział finansowy, dział sprzedaży, innych
      • wystawianie zleconych faktur
      • organizacja wyjazdów służbowych
      • dbanie o porządek i wygląd biura
      • zamawianie i gospodarowanie materiałami niezbędnymi do funkcjonowania biura

      Nasze wymagania

      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – warunek konieczny
      • wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów)
      • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
      • praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
      • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy i samodzielność w działaniu
      • dyskrecja i takt, dyspozycyjność
      • czynne prawo jazdy kat. B (będzie dodatkowym atutem)

      To oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat)
      • przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy
      • niezbędne narzędzia pracy
      • możliwość rozwoju

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów, w związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: Asystent / Asystentka Biura

      Aplikuj

  • Młodszy Specjalista ds. Przygotowania Produkcji

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Analizowanie dokumentacji technicznej związanej z procedurą wyboru dostawców i podwykonawców
      • Tworzenie zapytań ofertowych wraz z przedmiarami; analiza porównawcza ofert

      Nasze wymagania

      • wykształcenie wyższe techniczne budowlane
      • znajomość pakietu MS Office
      • dobra znajomość programu AutoCAD
      • skrupulatność, dokładność

      To oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy
      • niezbędne narzędzia pracy
      • ubezpieczenie grupowe
      • pakiet medyczny

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów,


      w związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji,

      poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko:


      Młodszy Specjalista ds. Przygotowania Produkcji

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Komunikacji i PR

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • tworzenie i realizacja strategii PR-wych zgodnych ze strategią firmy i inwestycjami
      • budowanie i dbanie o dobre relacje z dziennikarzami ogólnopolskimi i lokalnymi
      • tworzenie informacji prasowych oraz materiałów promocyjnych
      • działania z zakresu event PR, w tym organizacja konferencji prasowych i innych wydarzeń
      • budowanie i prowadzenie wewnętrznej komunikacji w firmie
      • raportowanie działań i rozliczanie realizacji założonych celów
      • zarządzanie kanałami social media w zakresie tworzenia treści
      • samodzielne prowadzenie projektów, nadzorowanie harmonogramów działań, kosztorysów i podwykonawców

      Nasze wymagania

      • minimum 2-letnie doświadczenie w agencji PR / w dziale PR / lub pracy w mediach
      • lekkie pióro, łatwość w poszukiwaniu pretekstów dziennikarskich
      • wykształcenie wyższe, kierunkowe: dziennikarstwo, filologia polska, marketing lub pokrewne
      • solidna wiedza z zakresu marketingu, PR, mediów społecznościowych
      • łatwości w budowaniu relacji z mediami i pracownikami innych działów
      • umiejętności skutecznego działania pod presją czasu
      • praktyczna znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji
      • odwaga w testowaniu nowych pomysłów i rozwiązań
      • kreatywnego i strategicznego myślenia

      To oferujemy

      • dużą samodzielność w działaniu i możliwości rozwoju
      • dobrze skomunikowane miejsce pracy
      • pracę w świetnym zespole w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
      • możliwość realizowania ambitnych projektów w ogólnopolskiej skali
      • opieka medyczna
      • ubezpieczenie grupowe
      • atrakcyjne wynagrodzenie

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów, w związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji,

      poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Komunikacji i PR

      Aplikuj

  • Młodszy Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkich wymaganych decyzji, uzgodnień i dokumentów pośrednich dla inwestycji wielorodzinnych i usługowych,
      • Stały kontakt z urzędnikami i innymi przedstawicielami administracji publicznej, z gestorami sieci,
      • Koordynowanie projektów branżowych w zakresie usunięcia kolizji na inwestycji i wykonania przyłączy, uzyskanie wymaganych uzgodnień, weryfikacja projektów branżowych,
      • Czynny udział w czynnościach odbiorowych infrastruktury technicznej i drogowej, zapewnienie dokumentacji niezbędnej do uzyskania odbioru,
      • Odpowiedzialność za terminowe i rzetelne realizowanie (wypełnianie) uzyskanych decyzji administracyjnych i uzgodnień,
      • Koordynacja procesu uzyskiwania samodzielności lokali dla inwestycji,
      • Zawieranie umów z wykonawcami, gestorami,
      • Tworzenie harmonogramów prac i pozyskania dokumentów formalnych niezbędnych do rozpoczęcia i zakończenia Inwestycji (dokumenty administracyjne) oraz odpowiedzialność za ich terminowe realizowanie.

      Nasze wymagania

      • Znajomość procesów inwestycyjnych,
      • Umiejętność pisania pism urzędowych,
      • Dobra znajomość prawa administracyjnego i prawa budowlanego,
      • Wykształcenie wyższe, mile widziany profil administracyjny lub budowlany,
      • Wysokie umiejętności komunikacyjne, samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
      • Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i odpowiedzialność,
      • Bardzo dobra obsługa programów MS Office,
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

      To oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
      • Przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy
      • Niezbędne narzędzia pracy
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Prywatną opiekę medyczną

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów,


      w związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji,

      poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko:


      Młodszy Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji

      Aplikuj

  • Architekt – Koordynator Prac Wykończeniowych

    Moderna Holding Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      Wykonywanie projektów wnętrz dla klientów lub Pracodawcy np. projekty mieszkań, projekty części wspólnych inwestycji, w tym:

      •Pozyskiwanie Klientów przy współpracy z Działem Sprzedaży.

      •Przygotowanie materiałów wyjściowych na spotkania z klientami zaineresowanymi Projektami.

      •Przygotowywanie prezentacji dla klienta. Ustalenie z klientem zakresu prac projektowych, budżetu oraz kierunku estetycznego. Doprowadzenie do podpisania umowy.

      •Przygotowanie koncepcji Projektu, poglądowe wizualizacje 3D,propozycje rozwiązań materiałowych i gotowych elementów wystroju w formie poglądowych plansz, propozycje układu funkcjonalnego.

      •Opracowanie Projektu na podstawie przygotowanej koncepcji w ścisłej współpracy z Klientem.

      •Przygotowanie rysunków wykonawczych, w tym rysunki z wytycznymi branżowymi (elektryczne, wentylacyjne ,hydrauliczne -zweryfikowane pod kątem możliwości i zgodności z aktualnie obowiązującymi prawami i normami), rzuty podłóg i ścian wskazujące zakres i rodzaj materiału na danej powierzchni, rzut sufitu z pokazanym rozmieszczeniem elementów oświetlenia, rysunki zabudów meblowych, zestawienia materiałów oraz elementów ruchomych.

      •Przekazanie klientowi kompletu dokumentacji oraz uzyskanie akceptacji Projektu w formie podpisu na Protokole przekazania.

      •Archiwizacja dokumentacji projektowej na serwerze.


      Realizacja i koordynacja realizacji prac wykończeniowych na podstawie Projektu:

      •Przygotowywanie optymalnego kosztorysu prac na podstawie zebranych ofert od dostawców materiałów i usług. Przedstawienie kosztorysu Klientowi.

      •Doprowadzenie do podpisania umowy. Nadzór i egzekwowanie zapisów umownych.

      •Przygotowanie harmonogramu prac. Koordynacja terminowa prac wykończeniowych oraz zamawianych materiałów.

      •Nadzór autorski nad realizowanym Projektem (wyjazdy na budowę służbowym autem) Weryfikacja rozwiązań pod kątem zgodności i wytycznymi projektowymi.

      •Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z realizacją Projektu.

      •Odbieranie poszczególnych etapów prac wykończeniowych. Rozliczanie prac podwykonawców.

      •Organizacja końcowych prac porządkowych.

      •Przekazanie wykończonego mieszkania Klientowi. W przypadku ewentualnych usterek lub niezgodności zorganizowanie ich usunięcia w możliwie szybkim terminie.

      •Archiwizacja dokumentacji projektowej na serwerze.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe
      • Bardzo dobra znajomość programów Autocad, (Xref), Sketchup
      • Sprawne posługiwanie się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)
      • Umiejętność pracy pod presją czasu- terminowość
      • Prawo jazdy kat. B

      Mile widziane

      • Doświadczenie w pracy z klientami premium

      To oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat) – praca stacjonarna w biurze
      • Przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy
      • Niezbędne narzędzia pracy
      • Możliwość rozwoju
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Prywatna opieka medyczna

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie

      Moderna Holding Sp. z o.o.

      Moderna Holding sp. z o. o. - deweloper z wieloletnim doświadczeniem, tworzącym ponadczasowe, luksusowe nieruchomości dla najbardziej wymagających Klientów, w związku z dynamicznym rozwojem i realizacją nowych inwestycji, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko:


      Architekt – Koordynator Prac Wykończeniowych

      Aplikuj

Pracodawcy w Warszawie