Czy to Twoja firma?
Voice Contact Center sp. z o.o. opinie
Czy to Twoja firma?
Opinie pracowników o firmie Voice Contact Center sp. z o.o. (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem Voice Contact Center sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Opinie o firmie Voice Contact Center sp. z o.o. (1)
3.3
Na podstawie 33 oceny z Google.
![]()
Dawid Gadecki
Profesjonalizm tej firmy leży przede wszystkim na wieloletnim fundamencie zbudowanym na świetnie zarządzającym zespołem kierowniczym. Również wiedza osób odpowiedzialnych za przygotowanie pracownika do pracy leży na wysokim poziomie. Merytorycznie i zarazem łopatologocznie przygotowują nawet największego laika do pracy w Contact Center .Serdecznie pozdrawiam ,Dawid Gadecki
Dodano: 3 lata temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2024
Voice Contact Center Sp. z o. o. w opinii klientów i współpracowników
Klienci Voice Contact Center Sp. z o.o. cenią sobie szczególnie profesjonalizm firmy, który opiera się na doświadczonym i kompetentnie zarządzającym zespole kierowniczym. Podkreślają także, że wiedza osób odpowiedzialnych za szkolenie nowych pracowników jest na wysokim poziomie, co pozwala na efektywne przygotowanie nawet osób bez doświadczenia do pracy w środowisku Contact Center. Koleżanki i koledzy z pracy wskazują, że oprócz merytorycznego wsparcia, w firmie panuje również pozytywna atmosfera, która sprzyja integracji i współpracy. Dla kandydatów do pracy w Voice Contact Center może to oznaczać, że mogą oni spodziewać się przyjaznego wdrożenia i rozwoju zawodowego w otoczeniu profesjonalistów. Obszary do poprawy potraktowane są raczej jako szansa na ciągłe doskonalenie się firmy i jej pracowników.
Opinie Voice Contact Center Sp. z o. o. - kandydaci i pracownicy
Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie.
Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach.
Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść.
Opisywana firma (tutaj: Voice Contact Center sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 08.04.2024
Dane firmowe i kontaktowe Voice Contact Center Sp. z o. o.
- Pełna nazwa
- VOICE CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Równoległa 4A 02-235 Warszawa
- NIP
- 7010150673
- REGON
- 141266310
- KRS
- 0000308654
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 24.06.2008
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Działalność finansowa i ubezpieczeniowa
- 64.99.Z Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
- 66.19.Z Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
- 66.22.Z Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych
- 66.29.Z Pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne