Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Voice Contact Center sp. z o.o. opinie
Czy to Twoja firma?
Nasze usługi obejmują m.in. kontakt center, wsparcie sprzedaży, badania CATI, zarządzanie mediami społecznościowymi oraz doradztwo w zakresie obsługi klienta. Możemy się pochwalić także nowoczesnymi technologiami, takimi jak Primebot — inteligentny voicebot, który potrafi prowadzić zaawansowane, nieliniowe rozmowy z klientami przez telefon oraz chat.
W 2023 roku zrealizowaliśmy aż 85 projektów contact center, prowadząc 9 milionów rozmów telefonicznych oraz 3,5 miliona zadań back-office. Nasza oferta cieszy się dużym zainteresowaniem, a wśród naszych klientów znajdują się renomowane firmy, takie jak Affidea, Rossmann, Volvo czy Allegro.
Nieustannie doskonalimy nasze procesy i wdrażamy innowacje, by zapewnić naszym klientom jak najwyższą jakość obsługi. Nasza strategia opiera się na zaangażowaniu oraz satysfakcji klienta, co czyni nasz zespół prawdziwymi ekspertami w dziedzinie customer experience.
Jeśli szukasz partnera, który pomoże optymalizować procesy obsługi klienta i zwiększyć efektywność działania Twojej firmy, jesteśmy tu, aby Ci w tym pomóc.
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie Voice Contact Center sp. z o.o. (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem Voice Contact Center sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Opinie o firmie Voice Contact Center sp. z o.o. (1)
3.3
Na podstawie 33 oceny z Google.
Dawid Gadecki
Profesjonalizm tej firmy leży przede wszystkim na wieloletnim fundamencie zbudowanym na świetnie zarządzającym zespołem kierowniczym. Również wiedza osób odpowiedzialnych za przygotowanie pracownika do pracy leży na wysokim poziomie. Merytorycznie i zarazem łopatologocznie przygotowują nawet największego laika do pracy w Contact Center .Serdecznie pozdrawiam ,Dawid Gadecki
Dodano: 3 lata temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2024
Voice Contact Center Sp. z o. o. w opinii klientów i współpracowników
Klienci Voice Contact Center Sp. z o.o. cenią sobie szczególnie profesjonalizm firmy, który opiera się na doświadczonym i kompetentnie zarządzającym zespole kierowniczym. Podkreślają także, że wiedza osób odpowiedzialnych za szkolenie nowych pracowników jest na wysokim poziomie, co pozwala na efektywne przygotowanie nawet osób bez doświadczenia do pracy w środowisku Contact Center. Koleżanki i koledzy z pracy wskazują, że oprócz merytorycznego wsparcia, w firmie panuje również pozytywna atmosfera, która sprzyja integracji i współpracy. Dla kandydatów do pracy w Voice Contact Center może to oznaczać, że mogą oni spodziewać się przyjaznego wdrożenia i rozwoju zawodowego w otoczeniu profesjonalistów. Obszary do poprawy potraktowane są raczej jako szansa na ciągłe doskonalenie się firmy i jej pracowników.
Opinie Voice Contact Center Sp. z o. o. - kandydaci i pracownicy
Na podstawie opinii w internecie, Voice Contact Center jest miejscem pracy, które posiada cechy mogące przyciągać pewne grupy pracowników. Pracownicy wypowiadający się w sieci zwracają uwagę na kilka ważnych aspektów związanych z funkcjonowaniem firmy.
Pozytywne aspekty- Brak danych na temat pozytywnych aspektów pracy w przedsiębiorstwie
Podsumowując, Voice Contact Center zostaje przedstawione jako miejsce, gdzie istnieje szereg wyzwań organizacyjnych. Opinie wyrażone przez pracowników wskazują, że firma mogłaby skorzystać na wprowadzeniu zmian ukierunkowanych na doskonalenie kultury pracy, poprawę warunków zarządzania godzinami oraz procedur obsługi klienta. Zwłaszcza aspekty związane z docenianiem wkładu pracowników i zapewnieniem im odpowiedniego wsparcia zdają się być kluczowe dla poprawy atmosfery i efektywności pracy w przedsiębiorstwie.
Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie.
Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach.
Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść.
Opisywana firma (tutaj: Voice Contact Center sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 08.04.2024
Dane firmowe i kontaktowe Voice Contact Center Sp. z o. o.
- Pełna nazwa
- VOICE CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Równoległa 4A 02-235 Warszawa
- NIP
- 7010150673
- REGON
- 141266310
- KRS
- 0000308654
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 24.06.2008
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Działalność finansowa i ubezpieczeniowa
- 64.99.Z Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
- 66.19.Z Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
- 66.22.Z Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych
- 66.29.Z Pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne