Opinie pracowników o firmie Voice Contact Center sp. z o.o. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Voice Contact Center sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Voice Contact Center sp. z o.o. (2)

3.3

Na podstawie 33 oceny z Google.

Dawid Gadecki

Dawid Gadecki

Profesjonalizm tej firmy leży przede wszystkim na wieloletnim fundamencie zbudowanym na świetnie zarządzającym zespołem kierowniczym. Również wiedza osób odpowiedzialnych za przygotowanie pracownika do pracy leży na wysokim poziomie. Merytorycznie i zarazem łopatologocznie przygotowują nawet największego laika do pracy w Contact Center .Serdecznie pozdrawiam ,Dawid Gadecki

Dodano: 3 lata temu

Dominik Kiezik

Dominik Kiezik

Pracowałem to przez rok w sumie Ludzie są mili i jest przyjemnie mają bardzo fajną stołówkę sam budynek też jest bardzo miły mogę nadmienić że tam mamy 2 call center i tam jest PZU i tak zwana Affidea

Dodano: 5 lat temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.10.2024

Voice Contact Center Sp. z o. o. w opinii klientów i współpracowników

Klienci Voice Contact Center Sp. z o.o. cenią sobie szczególnie profesjonalizm firmy, który opiera się na doświadczonym i kompetentnie zarządzającym zespole kierowniczym. Podkreślają także, że wiedza osób odpowiedzialnych za szkolenie nowych pracowników jest na wysokim poziomie, co pozwala na efektywne przygotowanie nawet osób bez doświadczenia do pracy w środowisku Contact Center. Koleżanki i koledzy z pracy wskazują, że oprócz merytorycznego wsparcia, w firmie panuje również pozytywna atmosfera, która sprzyja integracji i współpracy. Dla kandydatów do pracy w Voice Contact Center może to oznaczać, że mogą oni spodziewać się przyjaznego wdrożenia i rozwoju zawodowego w otoczeniu profesjonalistów. Obszary do poprawy potraktowane są raczej jako szansa na ciągłe doskonalenie się firmy i jej pracowników.

Opinie Voice Contact Center Sp. z o. o. - kandydaci i pracownicy

Na podstawie opinii w internecie, Voice Contact Center jest miejscem pracy, które posiada cechy mogące przyciągać pewne grupy pracowników. Pracownicy wypowiadający się w sieci zwracają uwagę na kilka ważnych aspektów związanych z funkcjonowaniem firmy.

Pozytywne aspekty
  • Brak danych na temat pozytywnych aspektów pracy w przedsiębiorstwie
Voice Contact Center - podsumowanie opinii

Podsumowując, Voice Contact Center zostaje przedstawione jako miejsce, gdzie istnieje szereg wyzwań organizacyjnych. Opinie wyrażone przez pracowników wskazują, że firma mogłaby skorzystać na wprowadzeniu zmian ukierunkowanych na doskonalenie kultury pracy, poprawę warunków zarządzania godzinami oraz procedur obsługi klienta. Zwłaszcza aspekty związane z docenianiem wkładu pracowników i zapewnieniem im odpowiedniego wsparcia zdają się być kluczowe dla poprawy atmosfery i efektywności pracy w przedsiębiorstwie.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: Voice Contact Center sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 08.04.2024

Dane firmowe i kontaktowe Voice Contact Center Sp. z o. o.

Pełna nazwa
VOICE CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Równoległa 4A 02-235 Warszawa
NIP
7010150673
REGON
141266310
KRS
0000308654
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
24.06.2008
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 64.99.Z Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
  • 66.19.Z Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
  • 66.22.Z Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych
  • 66.29.Z Pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 13.03.2023

Opinie o innych pracodawcach w Warszawie i okolicy