Voice Contact Center Sp. z o. o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne hr / kadry sprzedaż / zakupy doradztwo / konsulting / audyt zarządzanie / dyrekcja

Oferty pracy Voice Contact Center Sp. z o. o.

Praca alert - powiadomienia

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Kasjer/Sprzedawca - LUBLIN UL. Śliwińskiego

    Golden Serwis Sp. z o. o.
    • 28-28 zł brutto / godz.
    • Lublin
    • umowa zlecenie
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Kasjer/Sprzedawca - LUBLIN UL. Dożynkowa

    Golden Serwis Sp. z o. o.
    • 28-28 zł brutto / godz.
    • Lublin
    • umowa zlecenie
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Kasjer/Sprzedawca - LUBLIN UL. Abramowicka

    Golden Serwis Sp. z o. o.
    • 28-28 zł brutto / godz.
    • Lublin
    • umowa zlecenie
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana

Mapa Voice Contact Center Sp. z o. o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

OEX Voice Contact Center

A satisfied customer is our business strategy

Leading contact center services provider. With 5 operational centers strategically located in major Polish cities, backed by 15 years of industry expertise, and comprising a team of 1700 qualified agents, we specialize in delivering multichannel and multilingual customer service solutions for nearly 100 clients across various sectors, including e-commerce, retail, health care, finance, insurance, automotive, energy, and telecommunications. Our services encompass, among others: · Contact center services · Multilingual customer support · Voicebots · Back-office support · Sales assistance · CATI surveys · Social media management · CC consulting We excel at creating modern technological solutions that enhance the automation of customer service, such as: · Primebot – the intelligent conversation voicebot capable of conducting nonlinear dialogues over the phone and chat. · Boromir – the award-winning analytical tool for analysis and monitoring, and optimization of agents’ work and operations in the contact center. With a proven track record of success and esteemed partnerships with industry giants like Affidea, Allegro, Rossmann, and Volvo, we bring a wealth of experience and innovation to the table. 2023 results: · 85 contact center projects · 9 million phone conversations · 1.5 million voicebot conversations (by Primebot) · 3 million emails · 3.5 million back-office tasks Streamline your operations and increase efficiency with top contact center experts: Let’s talk about your project: https://oex-vcc.com/en/

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, Woj. Mazowieckie
Branża
Centra obsługi telefonicznej
Specjalizacje
telefoniczna obsługa klienta, contact center, call center, multilingual, customer service, multichannel customer service, customer experience, telesprzedaż, badania CATI, windykacja telefoniczna, obsługa klienta, voicebots, chatbots, artificial intelligence, IT, consulting i social media

Rok założenia

2009

Liczba pracowników

1 001-5 000

Liczba obserwujących

1310

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Voice Contact Center Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Voice Contact Center Sp. z o. o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Łódź
  3. Wrocław
  4. Rzeszów
  5. Góra Kalwaria
  6. Opole Lubelskie
  7. Bydgoszcz
  8. Lublin

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Voice Contact Center Sp. z o. o. - oferty archiwalne

  • Doradca Klienta Allegro z językiem czeskim (poziom B2)

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Doradca Klienta Allegro z językiem czeskim (poziom B2)


      Twój zakres obowiązków

      • odpowiadanie na maile W JĘZYKU CZESKIM na zapytania klientów Allegro
      • Zajmujemy się m.in. takimi tematami, jak wsparciem w zakresie zakupów na Allegro, wyjaśnieniem procesu zakupu, kwestiami dostawy oraz zwrotu zamówień. Doradcy będą wspierać w sytuacjach związanych z reklamacjami i zwrotem zakupionych poprzez Allegro przedmiotów.

      Nasze wymagania

      • znasz język czeski na poziomie B2 - w mowie i piśmie
      • jesteś osobą dyspozycyjną do udziału w szkoleniu zdalnym w dniach od 30 października do 19 listopada (dni robocze)
      • jesteś komunikatywna/y, empatyczna/y oraz nastawiona/y na realizację celów
      • posiadasz dobrą znajomość obsługi komputera i umiesz bezbłędnie pisać na klawiaturze
      • jesteś osobą dyspozycyjną min. 145h w miesiącu (elastyczny grafik! - współpraca możliwa od pon. do ndz. od 8:00 do 22:00)

      To oferujemy

      • współpracę na podstawie umowy zlecenie: 38.00zł/godz. brutto
      • atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników - do 1000 zł miesięcznie
      • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
      • stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
      • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji
      • komfortowe warunki - możesz pracować zdalnie lub w jednym z naszych biur!
      • realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
      • atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM

      Jeśli dotrwałeś/aś do końca, to znak, że zaciekawiło Cię to ogłoszenie! A zatem – aplikuj do nas już teraz i dołącz do najlepszego Zespołu już od października. Czekamy na Ciebie!


      Poznaj nas bliżej: W OEX Voice Contact Center wierzymy, że wyjątkowi ludzie tworzą wyjątkową firmę. Dołącz do naszego zespołu ponad 1500 osób i zobacz, jak codziennie dbamy o najlepsze relacje z klientami. Jesteśmy rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, od 15 lat specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze klienta (telefon, e mail, chat), z nowoczesnymi centrami operacyjnymi w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie.

      Aplikuj

  • Specjalista ds. obsługi klienta z niemieckim i angielskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. obsługi klienta z niemieckim i angielskim


      Twój zakres obowiązków

      • profesjonalna obsługa klienta w języku niemieckim i angielskim
      • wsparcie klientów w użytkowaniu aplikacji do jazdy na rowerze
      • rozwiązywanie problemów związanych z obsługą kont użytkowników
      • obsługa zamówień ze sklepu internetowego
      • współpraca z partnerami z innych działów w celu znalezienia optymalnego rozwiązania problemu dla klienta

      Nasze wymagania

      • biegle posługujesz się językiem niemieckim (min C1)
      • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (B2)
      • dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin
      • dyspozycyjność do pracy w weekendy (system zmianowy, praca na podstawie grafiku);
      • sprawna obsługa komputera
      • zdolności analityczne i łatwość rozwiązywania problemów
      • umiejętność zorganizowania sobie czasu pracy i wyznaczania priorytetów
      • interesujesz się nowoczesnymi formami spędzania wolnego czasu, jazdą na rowerze, bieganiem

      To oferujemy

      • stabilne warunki pracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • wynagrodzenie 6600 zł brutto miesięcznie lub 39zł/ godz. brutto
      • możliwość współpracy na podstawie umowy zlecenie
      • kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenie online
      • pracę w godzinach 8:00-16.00 od poniedziałku do niedzieli
      • możliwość pracy zdalnej- ‘’work-from-home’’ po etapie wdrożenia i nestingu
      • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń
      • realną możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
      • możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji
      • pracę w zespole otwartych i życzliwych ludzi

      Aplikuj

  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim (branża meblowa)

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim (branża meblowa)


      Twój zakres obowiązków

      • obsługa korespondencji mailowej w języku czeskim
      • obsługa połączeń telefonicznych przychodzących w języku czeskim
      • kontakt z przewoźnikiem
      • przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie zamówienia
      • udzielanie informacji o produktach i metodach dostawy

      Nasze wymagania

      • znajomości języka czeskiego na poziomie C2 (native) oraz komunikatywnej znajomości języka polskiego
      • dyspozycyjności od poniedziałku do piątku. w przedziale 8:00 - 16:00
      • komunikatywności, odporności na stres
      • dobrej znajomości obsługi komputera (płynnego poruszania się w internecie)
      • umiejętności szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
      • doświadczenie w branży contact center
      • zainteresowanie wyposażeniem wnętrz

      To oferujemy

      • współpracę na podstawie umowy zlecenie: 41,67 zł/godz. brutto lub umowę o pracę: 7000 zł brutto miesięcznie
      • atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników
      • 800zł brutto za polecenie znajomego do współpracy - system poleceń już podczas rekrutacji!
      • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
      • stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
      • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji
      • komfortowe warunki - biuro w samym centrum Lublina
      • możliwość pracy zdalnej
      • realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
      • atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM

      Aplikuj

  • Kierownik Projektów Contact Center z językiem angielskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Kierownik Projektów Contact Center z językiem angielskim


      Twój zakres obowiązków

      • zarządzanie zespołem koordynatorów, liderów oraz doradców
      • wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych)
      • realizowanie, delegowanie oraz weryfikowanie wykonania zadań przez zespół
      • kontrolowanie realizacji postanowień umowy z klientem zlecającym
      • raportowanie wyników finansowych projektów, przygotowywanie budżetu oraz dbanie o jego realizację
      • stała współpraca ze wszystkimi działami w firmie
      • dbanie o wysoką motywację zespołu, pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania projektów

      Nasze wymagania

      • minimum 3 letnie doświadczenie w branży Contact Center na stanowiskach managerskich - warunek konieczny
      • znajomość języka angielskiego (min. poziom C1)
      • znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
      • znajomość KPI w branży Contact Center i umiejętność wpływania na wskaźniki
      • znajomość procesów Contact Center, kanałów obsługi i narzędzi pracy
      • decyzyjność w kwestiach kadrowych dotyczących członków zespołu oraz postanowień wpływających na funkcjonowanie i rozwój projektu
      • doświadczenie w pracy z systemami technologicznymi (m.in. systemy ticketowe, Contact Center, CRM)
      • umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku oraz zarządzania dużymi zespołami projektowymi
      • zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania Zespołu
      • rozbudowane zdolności negocjacyjne i perswazyjne oraz zorientowanie na realizację założonych celów
      • samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów

      To oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B
      • kwartalny system motywacyjny
      • pracę od poniedziałku do piątku w przedziale 8:00-18:00 (8 godzin dziennie)
      • programy szkoleń i warsztatów dla kadry menadżerskiej
      • bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie
      • darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
      • komfortowe warunki - biuro w samym centrum Lublina (praca stacjonarna)
      • możliwa okazjonalna praca zdalna (do 24 dni w roku)

      Aplikuj

  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (branża stomatologiczna)

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (branża stomatologiczna)


      Twój zakres obowiązków

      • obsługa korespondencji mailowej i połączeń telefonicznych przychodzących w języku niemieckim
      • odpowiadanie na pytania dotyczące produktu
      • rozwiązywanie problemów dotyczących kont użytkowników
      • kompleksowa obsługa klientów korzystających z produktów i usług stomatologicznych i ortodontycznych
      • obsługą systemów CRM i contact center

      Nasze wymagania

      • znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
      • dyspozycyjność od pon. do pt. w przedziale 8-18 (mile widziana dyspozycyjność do godz 20)
      • komunikatywność, odporność na stres
      • dobra znajomość obsługi komputera (płynnego poruszania się w internecie)
      • umiejętność szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
      • nienaganna znajomość języka polskiego
      • doświadczenie w pracy w Contact Center

      To oferujemy

      • współpracę na podstawie umowy zlecenie lub umowę o pracę - Ty wybierasz!
      • wynagrodzenie miesięczne 7000zł brutto (41.67zł za godzinę)
      • atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników
      • 800zł brutto za polecenie znajomego do współpracy - system poleceń już podczas rekrutacji!
      • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
      • stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
      • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji (w zakresie od poniedziałku do piątku. w przedziale 8:00-20:00)
      • komfortowe warunki - biuro w samym centrum Lublina
      • możliwość pracy zdalnej
      • realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
      • atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM

      Aplikuj

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (branża meblowa)

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (branża meblowa)


      Twój zakres obowiązków

      • obsługa korespondencji mailowej w języku niemieckim
      • obsługa połączeń telefonicznych przychodzących w języku niemieckim
      • kontakt z przewoźnikiem
      • przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie zamówienia
      • udzielanie informacji o produktach i metodach dostawy

      Nasze wymagania

      • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 oraz komunikatywna znajomość języka polskiego
      • dyspozycyjność od poniedziałku do niedzieli. w przedziale 7.30-20.00
      • komunikatywność, odporność na stres
      • dobra znajomość obsługi komputera (płynnego poruszania się w internecie)
      • umiejętność szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
      • doświadczenie w pracy w Contact Center
      • zainteresowanie wyposażeniem wnętrz

      To oferujemy

      • współpracę na podstawie umowy zlecenie: 41,67 zł/godz. brutto
      • atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników
      • 800zł brutto za polecenie znajomego do współpracy - system poleceń już podczas rekrutacji!
      • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
      • stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
      • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji (w zakresie od poniedziałku do niedzieli. w przedziale 7.30-20.00)
      • komfortowe warunki - biuro w samym centrum Lublina
      • możliwość pracy zdalnej
      • realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
      • atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM

      Aplikuj

  • Młodszy Lider Zespołu Allegro CX

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Młodszy Lider Zespołu Allegro CX


      Twój zakres obowiązków

      • praca z grupą doradców, wyznaczanie i egzekwowanie celów, motywacja i zarządzanie zespołem, analiza i praca ze wskaźnikami
      • wykonywanie monitoringów, workshadowingów, przekazywanie feedbacku, tworzenie planów naprawczych i analiz
      • w późniejszym etapie prowadzenie szkoleń dla nowych doradców oraz udział w dodatkowych doszkoleniach jako uczestnik
      • płynna komunikacja pomiędzy pozostałymi Liderami, Trenerem, Koordynatorem oraz Zespołem operacyjnym
      • tworzenie materiałów treningowych/ warsztatowych, daily case, oraz certyfikacji, tworzenie raportów
      • uczestniczenie w spotkaniach VCC jak i z Klientem (kalibracje, statusy, plany naprawcze)
      • zgłaszanie problemów technicznych

      Nasze wymagania

      • umiejętność logicznego oraz analitycznego myślenia
      • otwartość i zaangażowanie w powierzone zadania, gotowość do doszkoleń
      • znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Teams, Sharepoint
      • komunikatywność, odporność na stres
      • umiejętność egzekwowania wyników
      • dyspozycyjność od pon. do niedzieli w godz. 8.00 - 22.00 – do ustalenia, praca z biura
      • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
      • status studenta

      To oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
      • możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy, który na zawsze pozostanie Twoim atutem
      • okres próbny 28,10 - 31,25/h brutto, wyższe wynagrodzenie po 3 miesięcznym okresie próbnym, dodatkowy system motywacyjny możliwy od razu po przeszkoleniu
      • forma zatrudnienia B2B na atrakcyjnych warunkach lub umowa zlecenie dla studentów
      • pakiet benefitów: dofinansowanie do opieki medycznej, możliwe darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń

      Aplikuj

  • Lider Zespołu T-Mobile

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Lider Zespołu T-Mobile


      Twój zakres obowiązków

      • praca z Zespołem: pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą, komunikowanie i odpowiedzialność za realizację wyników, wyznaczanie i weryfikowanie wykonania celów
      • prowadzenie warsztatów, doszkoleń, coachingów i regularnych spotkań z Zespołem oraz przygotowywanie inicjatyw motywujących
      • dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, reagowanie i przekazywanie informacji zwrotnej
      • bezpośrednia współpraca z Klientem zlecającym i przełożonym
      • przygotowywanie raportów z odsłuchów rozmów oraz analiza i prezentowanie wyników Zespołu na cyklicznych spotkaniach

      Nasze wymagania

      • doświadczenie w zarządzaniu Zespołem sprzedażowym – najlepiej w branży CC lub telekomunikacji
      • znajomość systemów CRM oraz KPI dla Customer Care
      • wysoki poziom komunikatywności, zaangażowania i odpowiedzialności
      • dobra organizacja pracy własnej oraz podległego Zespołu
      • praktyczna znajomość pakietu MS Office
      • dyspozycyjność 8 godzin dziennie w przedziale 7:00–23:00 (praca zmianowa)

      To oferujemy

      • współpracę w oparciu o kontrakt B2B lub zatrudnienie na Umowę o Pracę
      • atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników
      • kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia
      • elastyczne godziny pracy dostosowane do Twoich preferencji (współpraca możliwa od poniedziałku do niedzieli między 7:00 a 23:00)
      • ’’Smart Leader’’, "Akademia Leadera"- programy szkoleń i warsztatów dla liderów
      • bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
      • komfortowe warunki - nowe biuro z widokiem na panoramę Lublina

      Aplikuj

  • Młodszy Specjalista w Dziale Finansowym

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Młodszy Specjalista w Dziale Finansowym


      Twój zakres obowiązków

      • Przygotowywanie raportów okresowych
      • Udział w zamknięciu miesiąca
      • Przygotowywanie analiz i zestawień
      • Współpraca z biurem rachunkowym i działem Kadr w rozliczeniach
      • Współtworzenie i rozwijanie narzędzi do analizy i raportowania
      • Współpraca z działem sprzedaży i operacjami w zakresie wystawiania FV
      • Udział w przygotowaniu budżetu rocznego / forecastów

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe / studia na kierunku rachunkowość i finanse
      • Wiedza w zakresie zagadnień rachunkowości i finansów oraz standardów sprawozdawczości
      • Orientacja na cel
      • Samodzielność i inicjatywa w działaniu
      • Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne
      • Praktyczna znajomość MSOffice w tym bardzo dobra z Excel

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji
      • Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do umiejętności
      • Preferowana forma zatrudnienia: kontrakt B2B/umowa zlecenie + system motywacyjny
      • Hybrydowy, a po wdrożeniu możliwy zdalny model współpracy
      • Zadaniowy model współpracy, dyspozycyjność elastyczna do ustalenia
      • Dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń
      • Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
      • Ciekawe wyjazdy integracyjne min. 1x raz w roku
      • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

      Aplikuj

  • Konsultant/ka infolinii obsługowo-sprzedażowej T-Mobile

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Konsultant/ka infolinii obsługowo-sprzedażowej T-Mobile


      Twój zakres obowiązków

      • dbanie o pozytywny wizerunek marki w kontakcie z Klientem
      • obsługa połączeń telefonicznych - pomoc Klientom w zakresie m.in.: wyjaśniania zapytań z zakresu płatności, problemów technicznych, umów, aneksów, cesji, aktualnych ofert, przesyłek kurierskich, roamingu
      • aktywne oferowanie topowych usług i produktów w ramach przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych

      Nasze wymagania

      • dyspozycyjność do udziału w szkoleniu stacjonarnym w dniach od 1 do 30 października (codziennie w dni robocze)
      • miesięczna dyspozycyjność minimum 160 godz. w tym 1-3 dni weekendowe (współpraca możliwa od pon. do ndz. w przedziale 7.00-23.00)
      • komunikatywność, empatia oraz nastawienie na realizację celów
      • znajomość i umiejętność stosowania technik sprzedażowych
      • dobra znajomość obsługi komputera (płynne poruszanie się w internecie)
      • posiadasz doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub sprzedaży telefonicznej
      • znasz produkty i usługi branży telekomunikacyjnej

      To oferujemy

      • współpracę na podstawie umowy zlecenie: 28,10zł/godz. brutto (studenci) oraz 31,25zł/godz. brutto (umowa zlecenia z ZUS)
      • atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników - do 3000zł/mies. brutto
      • 800zł brutto za polecenie znajomego do współpracy - system poleceń już podczas rekrutacji!
      • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
      • stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
      • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji
      • komfortowe warunki - nowe biuro z widokiem na panoramę Lublina
      • realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
      • atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM

      Aplikuj

  • Specjalista ds. obsługi klienta językami: hiszpańskim/włoskim/francuskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. obsługi klienta językami: hiszpańskim/włoskim/francuskim


      Twój zakres obowiązków

      • obsługa połączeń telefonicznych przychodzących w języku hiszpańskim lub włoskim lub francuskim
      • obsługa korespondencji mailowej oraz czatów
      • udzielanie informacji na temat produktów kosmetycznych
      • dbanie o pozytywne relacje z klientem

      Nasze wymagania

      • znajomość jednego z poniższych języków: hiszpańskiego/ włoskiego/ francuskiego (poziom min. C1)
      • oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego (szkolenie i komunikacja wewnętrzna)
      • doświadczenie w branży Contact Center
      • komunikatywność i empatia
      • dobra znajomość obsługi komputera (płynnego poruszania się w Internecie)
      • zainteresowanie branżą beauty (kosmetyki, make-up, fryzury)

      To oferujemy

      • współpracę na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę
      • możliwość pracy na pełen etat lub pół etatu
      • 800zł brutto za polecenie znajomego do współpracy - system poleceń już podczas rekrutacji!
      • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
      • stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
      • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji
      • możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu
      • realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
      • atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM

      Aplikuj

  • Junior Team Lider Allegro z j. czeskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Junior Team Lider Allegro z j. czeskim


      Twój zakres obowiązków

      • zarządzanie podległym Zespołem Doradców - prowadzenie spotkań, przekazywanie informacji zwrotnych, motywowanie, wyznaczanie i egzekwowanie wykonania celu
      • analizowanie wyników jakościowych, prowadzenie warsztatów i doszkoleń,
      • ścisłe współpracowanie z pozostałymi Liderami, Koordynatorem, Kierownikiem projektu oraz Trenerem
      • realizowanie KPI projektowych, sporządzanie szczegółowych raportów
      • utrzymywanie stałego kontaktu z Klientem, branie udziału w spotkaniach zarówno z Klientem jak i wewnętrznych
      • stałe monitorowanie bieżącej sytuacji - analizowanie, wyciąganie wniosków, proponowanie zmian

      Nasze wymagania

      • znajomość języka polskiego oraz czeskiego na poziomie min. C1
      • doświadczenie w zarządzaniu projektem/ Zespołem/ na stanowisku liderskim lub managerskim
      • rozbudowane umiejętności komunikacyjne i pracy w Zespole
      • asertywność, odporność na stres
      • nastawienie na realizację celu, umiejętność egzekwowania wykonanych zadań
      • umiejętność wdrażania nowych procedur i szybkiego uczenia się
      • dyspozycyjność 168h miesięcznie – elastyczny grafik od pon. do ndz. w przedziale 8-22

      To oferujemy

      • współpracę na umowie zlecenia,
      • stałą stawkę godzinową w wysokości 44,64 zł brutto
      • system motywacyjny do 1000zł
      • możliwość pracy w modelu hybrydowym
      • szkolenie wstępne (za które płacimy) – nasz zespół trenerski zapewni Ci wsparcie na każdym etapie Twojego wdrożenia, tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim nowym stanowisku
      • szkolenia, które pomogą Ci doskonalić umiejętności zarówno związane z obsługą klienta, jak i swoje kompetencje miękkie,
      • stałe wsparcie techniczne i merytoryczne,
      • realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!),
      • pracę w otwartym i życzliwym zespole (bez dress code'u!)
      • atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM,
      • elastyczny grafik – możliwość pracy między 8:00 a 22:00 od poniedziałku do niedzieli

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro j. czeski

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro j. czeski


      Twój zakres obowiązków

      • obsługa korespondencji mailowej oraz obsługa połączeń telefonicznych w języku czeskim
      • obsługa Kupujących/Sprzedających/Kurierów korzystających z usług WeDo – metody dostawy Allegro,
      • obsługa infolinii wymienionej metody dostawy,
      • rozwiązywanie spraw związanych z dostawą/zwrotem przesyłek,
      • udzielanie informacji na temat statusu przesyłek.

      Nasze wymagania

      • znajomości języka czeskiego (poziom min. C1)
      • znajomości języka polskiego (poziom min. B2)
      • miesięcznej dyspozycyjności powyżej 145 godz
      • dostępności minimum 6 godzin dziennie od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 8:00-22:00
      • gotowości do podjęcia pracy od 16.10.2024
      • umiejętności logicznego myślenia
      • dobrej znajomości obsługi komputera (płynnego poruszania się w Internecie)
      • umiejętności szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze

      To oferujemy

      • współpracę na podstawie umowy zlecenie: 40,77zł/godz. brutto
      • atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników
      • 800zł brutto za polecenie znajomego do współpracy - system poleceń już podczas rekrutacji!
      • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
      • stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
      • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji
      • możliwość pracy zdalnej
      • realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
      • atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Obsługi Back Office (dla Allegro) w j. czeskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Obsługi Back Office (dla Allegro) w j. czeskim


      Twój zakres obowiązków

      • weryfikacja poprawności parametrów w produktach
      • wyszukiwanie i oznaczanie zdublowanych produktów w bazie danych

      Nasze wymagania

      • sprawna obsługa komputera
      • skrupulatność, dokładność
      • znajomość Pakietu MS Office oraz narzędzi Google
      • znajomość j. czeskiego na poziomie min. C1

      To oferujemy

      • elastyczne godziny pracy pomiędzy 6:00 a 22:00
      • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
      • stawkę bazową w wysokości: 38 zł brutto
      • atrakcyjny system motywacyjny, nawet do 3000 zł miesięcznie
      • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń
      • bonusy w programie Member-Get-Member (polecenie kandydata do pracy)
      • dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne
      • realną możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro


      Twój zakres obowiązków

      • Udzielanie informacji dotyczących usług Allegro One m.in. w zakresie zakupów na Allegro, dostawy oraz zwrotów zamówień​
      • Obsługa klientów korzystających z platformy Allegro (e-mail, chat oraz połączenia telefoniczne wychodzące - call back oraz przychodzące)
      • Rozwiązywanie problemów i reklamacji
      • Dbanie o pozytywne relacje z klientami
      • Realizacja dodatkowych zadań związanych z obsługą klienta

      Nasze wymagania

      • Pełna dyspozycyjność do udziału w szkoleniu (dni robocze od 26 sierpnia do 13 września) - warunek konieczny
      • Dyspozycyjność min.145h w miesiącu (elastyczny grafik- współpraca możliwa od pon. do niedz. od 8:00 do 22:00)
      • Gotowość do współpracy min. 20h w weekendy (w skali miesiąca)
      • Dobra znajomość pakietu MS Office i biegłość w obsłudze komputera i systemów
      • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze (podczas rekrutacji możesz spodziewać się krótkiego testu)
      • Komunikatywność, empatia oraz nastawienie na realizację celów
      • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
      • Status studenta

      To oferujemy

      • Współpraca na podstawie umowy zlecenie: 28,10zł/godz. brutto (studenci) oraz 31,25zł/godz. brutto (umowa zlecenia z ZUS) + 2-4zł brutto za pracę w godzinach nocnych
      • Atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników - do 1200 zł brutto miesięcznie - już od pierwszego miesiąca!
      • 500zł brutto za polecenie znajomego do współpracy - system poleceń już podczas rekrutacji!
      • Elastyczny grafik do ustalenia (od poniedziałku do niedzieli, 8-22 lub dla chętnych możliwe 7-24 po wdrożeniu)
      • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia i wypracowaniu wyników
      • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
      • Stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
      • Realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
      • Dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do prywatnej opieki medycznej w PZU Zdrowie oraz ubezpieczenia na życie w Unum
      • Dodatkowe konkursy projektowe, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy w biurach
      • Komfortowe warunki - nowe biuro z widokiem na panoramę Warszawy, 400 m od stacji WKD Warszawa Raków

      Aplikuj

  • Team Leader Zespołu w Contact Center

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Team Leader Zespołu w Contact Center


      Twój zakres obowiązków

      • praca z Zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą
      • odpowiedzialność za wyniki Zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności
      • dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, reagowanie i przekazywanie informacji zwrotnej
      • prowadzenie warsztatów, doszkoleń, coachingów i regularnych spotkań z Zespołem
      • bezpośrednia współpraca z Klientem i przełożonym
      • analiza wyników Zespołu i działania z nią związane
      • przygotowywanie raportów z odsłuchów rozmów zgodnie z wytycznymi Kierownika projektu
      • prezentowanie wyników na cyklicznych spotkaniach działu

      Nasze wymagania

      • doświadczenie w zarządzaniu Zespołem w branży Contact Center/ sprzedaży/ telekomunikacji
      • znajomość systemów CRM oraz KPI dla Customer Care
      • wysoki poziom zaangażowania w wykonywane obowiązki, ponieważ stawiamy na pasję i determinację
      • umiejętność pracy w Zespole, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele
      • umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy
      • praktyczna znajomość pakietu MS Office, której będziesz używać na co dzień
      • dyspozycyjność 8 godzin dziennie w przedziale 7:00-23:00, aby zapewnić ciągłą dostępność i wsparcie dla Zespołu (praca zmianowa)

      To oferujemy

      • stabilne warunki współpracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B - wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
      • kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia
      • elastyczne godziny pracy: poniedziałek - niedziela 7.00 - 23.00
      • bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
      • ’’Smart Leader’’, "Akademia Leadera"- programy szkoleń i warsztatów dla liderów
      • możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji
      • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych Klientów

      Aplikuj

  • Kierownik Projektu w Contact Center

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Kierownik Projektu w Contact Center


      Twój zakres obowiązków

      • Zarządzanie ponad stuosobowym zespołem konsultantów i liderów
      • Odpowiedzialność za realizację KPI z zakresu obsługi klienta i customer experience
      • Odpowiedzialność za budżet projektu i wynik finansowy
      • Ocena i rozwój kompetencji podległego zespołu
      • Analiza wyników podległego zespołu i przygotowanie planów poprawy wyników
      • Kontakt z klientem zlecającym oraz innymi działami w ramach firmy
      • Przygotowanie analiz i raportów na rzecz managera oddziału
      • Budowa pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz
      • Planowanie i realizacja działań optymalizujących pracę projektu
      • Tworzenie systemów motywacyjnych i ocena ich efektywności
      • Analiza forecastu ruchu i planowanie obsad dopasowanych do ruchu
      • Wsparcie procesów rekrutacyjnych i działań antyrotacyjnych

      Nasze wymagania

      • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem contact center
      • Znajomość KPI w branży call /contact center i umiejętność wpływania na wskaźniki
      • Znajomość procesów contact center, kanałów obsługi i narzędzi pracy w contact center
      • Umiejętność analizy różnorodnych danych i wyciągania z nich wniosków
      • Skuteczna komunikacja z zespołem i wysoki poziom komunikacji biznesowej
      • Nastawienie na cel i umiejętność pracy w oparciu o cele
      • Umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku
      • Zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania zespołu
      • Samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
      • Innowacyjność i dążenie do rozwoju projektu przez kreowanie rozwiązań wspierających realizację KPI i budżetów projektowych

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
      • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
      • Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
      • Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
      • Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Obsługi Partnera Allegro

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Obsługi Partnera Allegro


      Twój zakres obowiązków

      • profesjonalna obsługa zapytań ( e-mail, chat i call back – połączenia telefoniczne wychodzące)
      • udzielanie odpowiedzi na pytania i prośby Partnerów m.in. w zakresie zakupów na Allegro, dostawy oraz zwrotów zamówień,
      • pomoc Partnerom (sprzedawcom) w wystawianiu aukcji na Allegro, udzielaniu informacji o metodach dostaw, cennikach, abonamentach, pozycjonowaniu,
      • utrzymywanie dobrych relacji z Partnerami,
      • najbliższy termin szkolenia już od 12/06/2024.

      Nasze wymagania

      • sprawna obsługa komputera,
      • dosyć szybkie pisanie na klawiaturze,
      • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, gotowość do prowadzenia rozmów telefonicznych,
      • skrupulatność, dokładność oraz nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
      • dostępność w skali miesiąca min. 145h, mile widziana dostępność 160h lub więcej w tym 20h weekendowych,
      • dyspozycyjność (min. 2x w tygodniu - do wyboru) wieczorami do g. 22:00.

      To oferujemy

      • możliwe elastyczne godziny do ustalenia (od poniedziałku do niedzieli, 8-22 lub dla chętnych możliwe 7-24 po wdrożeniu),
      • godziny nocne płatne +2zł i +4zł brutto/h, możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia - kilka tygodni,
      • stawka bazowa w wysokości: 30,85zł brutto/h w ramach umowy zlecenie z ZUS,
      • stawka 27,70 zł/h netto dla studentów (do 26 roku życia) w ramach umowy zlecenie
      • od lipca 2024 wyższe stawki,
      • atrakcyjne systemy motywacyjne - już od pierwszego miesiąca!
      • płatne szkolenie – my płacimy za czas Twojego szkolenia,
      • dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia,
      • bonusy w programie Member-Get-Member (polecenie kandydata do współpracy),
      • dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy,
      • realną możliwość rozwoju zawodowego, szybkiego awansu i podnoszenia kwalifikacji.

      Aplikuj

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim


      Twój zakres obowiązków

      • profesjonalna obsługa klienta w języku niemieckim (maile i połączenia telefoniczne);
      • rozwiązywanie problemów technicznych związanych z działaniem portalu internetowego;
      • kierowanie do działu IT przypadków, których nie będziesz w stanie rozwiązać sam podczas kontaktu z klientem;
      • wprowadzanie do systemu danych uzyskanych od klientów (obroty najemców, tworzenie kont)
      • współpraca z innymi działami w celu znalezienia optymalnego rozwiązania problemu dla klienta.

      Nasze wymagania

      • biegle posługujesz się językiem niemieckim w mowie i piśmie (C1, C2 lub Native);
      • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (min B1);
      • szukasz pracy na część etatu (60-80 godz/miesiąc);
      • masz doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
      • potrafisz sprawnie obsługiwać komputer;
      • jesteś osobą skrupulatną, dokładną oraz nastawioną na realizację wyznaczonych celów;
      • masz zdolności analityczne i łatwość rozwiązywania problemów;
      • potrafisz zorganizować sobie czas pracy i wyznaczać priorytety.

      To oferujemy

      • elastyczne godziny pracy w przedziale poniedziałek-piątek/ 9-17 (min 40 godz/mies)
      • kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia;
      • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń;
      • dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy;
      • realną możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
      • możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji;
      • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów;
      • pracę w nowoczesnym centrum operacyjnym, w zespole otwartych i życzliwych ludzi
      • możliwość pracy zdalnej

      Aplikuj

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)


      Twój zakres obowiązków

      • obsługa korespondencji mailowej
      • obsługa połączeń telefonicznych przychodzących
      • kontakt z przewoźnikiem
      • przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie zamówienia
      • udzielanie informacji o produktach i metodach dostawy

      Nasze wymagania

      • znajomość języka czeskiego na poziomie C2
      • znajomości języka polskiego na poziomie min. B2
      • dyspozycyjności od pon. do pt. w przedziale 8-16
      • komunikatywności, odporności na stres
      • dobrej znajomości obsługi komputera (płynnego poruszania się w Internecie)
      • umiejętności szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
      • doświadczenie w pracy w Contact Center lub obsłudze klienta

      To oferujemy

      • profesjonalne szkolenia wdrożeniowe
      • komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji
      • możliwość pracy zdalnej
      • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
      • umowę zlecenie lub umowę o pracę (Ty wybierasz)
      • wynagrodzenie 7000 zł brutto podstawy + system motywacyjny
      • możliwość rozwoju w ramach struktury grupy
      • benefity (Multi Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)

      Aplikuj

Pracodawcy w Warszawie i okolicy