Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Voice Contact Center sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Inny Warszawa Specjalista ds. kadr i płac Warszawa Doradca Warszawa Handlowiec Warszawa Pracownik biurowy Warszawa
inne hr / kadry sprzedaż / zakupy doradztwo / konsulting / audyt zarządzanie / dyrekcja
Oferty pracy Voice Contact Center Sp. z o. o.
Praca alert - powiadomienia
-
-
Specjalista ds. obsługi klienta j. greckim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
Dodana -
Konsultant ds. obsługi i sprzedaży telefonicznej T-Mobile
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
Wygasa -
Specjalista ds. obsługi Infolinii (branża finansowa)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
Wygasa
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Kasjer/Sprzedawca - LUBLIN UL. Śliwińskiego
Golden Serwis Sp. z o. o.- 28-28 zł brutto / godz.
- Lublin
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Kasjer/Sprzedawca - LUBLIN UL. Dożynkowa
Golden Serwis Sp. z o. o.- 28-28 zł brutto / godz.
- Lublin
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Kasjer/Sprzedawca - LUBLIN UL. Abramowicka
Golden Serwis Sp. z o. o.- 28-28 zł brutto / godz.
- Lublin
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Mapa Voice Contact Center Sp. z o. o.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
A satisfied customer is our business strategy
Leading contact center services provider. With 5 operational centers strategically located in major Polish cities, backed by 15 years of industry expertise, and comprising a team of 1700 qualified agents, we specialize in delivering multichannel and multilingual customer service solutions for nearly 100 clients across various sectors, including e-commerce, retail, health care, finance, insurance, automotive, energy, and telecommunications. Our services encompass, among others: · Contact center services · Multilingual customer support · Voicebots · Back-office support · Sales assistance · CATI surveys · Social media management · CC consulting We excel at creating modern technological solutions that enhance the automation of customer service, such as: · Primebot – the intelligent conversation voicebot capable of conducting nonlinear dialogues over the phone and chat. · Boromir – the award-winning analytical tool for analysis and monitoring, and optimization of agents’ work and operations in the contact center. With a proven track record of success and esteemed partnerships with industry giants like Affidea, Allegro, Rossmann, and Volvo, we bring a wealth of experience and innovation to the table. 2023 results: · 85 contact center projects · 9 million phone conversations · 1.5 million voicebot conversations (by Primebot) · 3 million emails · 3.5 million back-office tasks Streamline your operations and increase efficiency with top contact center experts: Let’s talk about your project: https://oex-vcc.com/en/
- Miasto
- Warszawa
- Siedziba główna
- Warszawa, Woj. Mazowieckie
- Branża
- Centra obsługi telefonicznej
- Specjalizacje
- telefoniczna obsługa klienta, contact center, call center, multilingual, customer service, multichannel customer service, customer experience, telesprzedaż, badania CATI, windykacja telefoniczna, obsługa klienta, voicebots, chatbots, artificial intelligence, IT, consulting i social media
Rok założenia
2009
Liczba pracowników
1 001-5 000
Liczba obserwujących
1310
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
Voice Contact Center Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Profil firmy:
Voice Contact Center Sp. z o. o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Łódź
- Wrocław
- Rzeszów
- Góra Kalwaria
- Opole Lubelskie
- Bydgoszcz
- Lublin
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Voice Contact Center Sp. z o. o. - oferty archiwalne
-
Doradca Klienta Allegro z językiem czeskim (poziom B2)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Doradca Klienta Allegro z językiem czeskim (poziom B2)
Twój zakres obowiązków
- odpowiadanie na maile W JĘZYKU CZESKIM na zapytania klientów Allegro
- Zajmujemy się m.in. takimi tematami, jak wsparciem w zakresie zakupów na Allegro, wyjaśnieniem procesu zakupu, kwestiami dostawy oraz zwrotu zamówień. Doradcy będą wspierać w sytuacjach związanych z reklamacjami i zwrotem zakupionych poprzez Allegro przedmiotów.
Nasze wymagania
- znasz język czeski na poziomie B2 - w mowie i piśmie
- jesteś osobą dyspozycyjną do udziału w szkoleniu zdalnym w dniach od 30 października do 19 listopada (dni robocze)
- jesteś komunikatywna/y, empatyczna/y oraz nastawiona/y na realizację celów
- posiadasz dobrą znajomość obsługi komputera i umiesz bezbłędnie pisać na klawiaturze
- jesteś osobą dyspozycyjną min. 145h w miesiącu (elastyczny grafik! - współpraca możliwa od pon. do ndz. od 8:00 do 22:00)
To oferujemy
- współpracę na podstawie umowy zlecenie: 38.00zł/godz. brutto
- atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników - do 1000 zł miesięcznie
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
- stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji
- komfortowe warunki - możesz pracować zdalnie lub w jednym z naszych biur!
- realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
- atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM
Jeśli dotrwałeś/aś do końca, to znak, że zaciekawiło Cię to ogłoszenie! A zatem – aplikuj do nas już teraz i dołącz do najlepszego Zespołu już od października. Czekamy na Ciebie!
Poznaj nas bliżej: W OEX Voice Contact Center wierzymy, że wyjątkowi ludzie tworzą wyjątkową firmę. Dołącz do naszego zespołu ponad 1500 osób i zobacz, jak codziennie dbamy o najlepsze relacje z klientami. Jesteśmy rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, od 15 lat specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze klienta (telefon, e mail, chat), z nowoczesnymi centrami operacyjnymi w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie.
Aplikuj
-
Specjalista ds. obsługi klienta z niemieckim i angielskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z niemieckim i angielskim
Twój zakres obowiązków
- profesjonalna obsługa klienta w języku niemieckim i angielskim
- wsparcie klientów w użytkowaniu aplikacji do jazdy na rowerze
- rozwiązywanie problemów związanych z obsługą kont użytkowników
- obsługa zamówień ze sklepu internetowego
- współpraca z partnerami z innych działów w celu znalezienia optymalnego rozwiązania problemu dla klienta
Nasze wymagania
- biegle posługujesz się językiem niemieckim (min C1)
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (B2)
- dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin
- dyspozycyjność do pracy w weekendy (system zmianowy, praca na podstawie grafiku);
- sprawna obsługa komputera
- zdolności analityczne i łatwość rozwiązywania problemów
- umiejętność zorganizowania sobie czasu pracy i wyznaczania priorytetów
- interesujesz się nowoczesnymi formami spędzania wolnego czasu, jazdą na rowerze, bieganiem
To oferujemy
- stabilne warunki pracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wynagrodzenie 6600 zł brutto miesięcznie lub 39zł/ godz. brutto
- możliwość współpracy na podstawie umowy zlecenie
- kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenie online
- pracę w godzinach 8:00-16.00 od poniedziałku do niedzieli
- możliwość pracy zdalnej- ‘’work-from-home’’ po etapie wdrożenia i nestingu
- dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń
- realną możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji
- pracę w zespole otwartych i życzliwych ludzi
Aplikuj
-
Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim (branża meblowa)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim (branża meblowa)
Twój zakres obowiązków
- obsługa korespondencji mailowej w języku czeskim
- obsługa połączeń telefonicznych przychodzących w języku czeskim
- kontakt z przewoźnikiem
- przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie zamówienia
- udzielanie informacji o produktach i metodach dostawy
Nasze wymagania
- znajomości języka czeskiego na poziomie C2 (native) oraz komunikatywnej znajomości języka polskiego
- dyspozycyjności od poniedziałku do piątku. w przedziale 8:00 - 16:00
- komunikatywności, odporności na stres
- dobrej znajomości obsługi komputera (płynnego poruszania się w internecie)
- umiejętności szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
- doświadczenie w branży contact center
- zainteresowanie wyposażeniem wnętrz
To oferujemy
- współpracę na podstawie umowy zlecenie: 41,67 zł/godz. brutto lub umowę o pracę: 7000 zł brutto miesięcznie
- atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników
- 800zł brutto za polecenie znajomego do współpracy - system poleceń już podczas rekrutacji!
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
- stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji
- komfortowe warunki - biuro w samym centrum Lublina
- możliwość pracy zdalnej
- realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
- atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM
Aplikuj
-
Kierownik Projektów Contact Center z językiem angielskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Kierownik Projektów Contact Center z językiem angielskim
Twój zakres obowiązków
- zarządzanie zespołem koordynatorów, liderów oraz doradców
- wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych)
- realizowanie, delegowanie oraz weryfikowanie wykonania zadań przez zespół
- kontrolowanie realizacji postanowień umowy z klientem zlecającym
- raportowanie wyników finansowych projektów, przygotowywanie budżetu oraz dbanie o jego realizację
- stała współpraca ze wszystkimi działami w firmie
- dbanie o wysoką motywację zespołu, pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania projektów
Nasze wymagania
- minimum 3 letnie doświadczenie w branży Contact Center na stanowiskach managerskich - warunek konieczny
- znajomość języka angielskiego (min. poziom C1)
- znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- znajomość KPI w branży Contact Center i umiejętność wpływania na wskaźniki
- znajomość procesów Contact Center, kanałów obsługi i narzędzi pracy
- decyzyjność w kwestiach kadrowych dotyczących członków zespołu oraz postanowień wpływających na funkcjonowanie i rozwój projektu
- doświadczenie w pracy z systemami technologicznymi (m.in. systemy ticketowe, Contact Center, CRM)
- umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku oraz zarządzania dużymi zespołami projektowymi
- zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania Zespołu
- rozbudowane zdolności negocjacyjne i perswazyjne oraz zorientowanie na realizację założonych celów
- samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B
- kwartalny system motywacyjny
- pracę od poniedziałku do piątku w przedziale 8:00-18:00 (8 godzin dziennie)
- programy szkoleń i warsztatów dla kadry menadżerskiej
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie
- darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- komfortowe warunki - biuro w samym centrum Lublina (praca stacjonarna)
- możliwa okazjonalna praca zdalna (do 24 dni w roku)
Aplikuj
-
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (branża stomatologiczna)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (branża stomatologiczna)
Twój zakres obowiązków
- obsługa korespondencji mailowej i połączeń telefonicznych przychodzących w języku niemieckim
- odpowiadanie na pytania dotyczące produktu
- rozwiązywanie problemów dotyczących kont użytkowników
- kompleksowa obsługa klientów korzystających z produktów i usług stomatologicznych i ortodontycznych
- obsługą systemów CRM i contact center
Nasze wymagania
- znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- dyspozycyjność od pon. do pt. w przedziale 8-18 (mile widziana dyspozycyjność do godz 20)
- komunikatywność, odporność na stres
- dobra znajomość obsługi komputera (płynnego poruszania się w internecie)
- umiejętność szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
- nienaganna znajomość języka polskiego
- doświadczenie w pracy w Contact Center
To oferujemy
- współpracę na podstawie umowy zlecenie lub umowę o pracę - Ty wybierasz!
- wynagrodzenie miesięczne 7000zł brutto (41.67zł za godzinę)
- atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników
- 800zł brutto za polecenie znajomego do współpracy - system poleceń już podczas rekrutacji!
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
- stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji (w zakresie od poniedziałku do piątku. w przedziale 8:00-20:00)
- komfortowe warunki - biuro w samym centrum Lublina
- możliwość pracy zdalnej
- realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
- atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM
Aplikuj
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (branża meblowa)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (branża meblowa)
Twój zakres obowiązków
- obsługa korespondencji mailowej w języku niemieckim
- obsługa połączeń telefonicznych przychodzących w języku niemieckim
- kontakt z przewoźnikiem
- przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie zamówienia
- udzielanie informacji o produktach i metodach dostawy
Nasze wymagania
- znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 oraz komunikatywna znajomość języka polskiego
- dyspozycyjność od poniedziałku do niedzieli. w przedziale 7.30-20.00
- komunikatywność, odporność na stres
- dobra znajomość obsługi komputera (płynnego poruszania się w internecie)
- umiejętność szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
- doświadczenie w pracy w Contact Center
- zainteresowanie wyposażeniem wnętrz
To oferujemy
- współpracę na podstawie umowy zlecenie: 41,67 zł/godz. brutto
- atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników
- 800zł brutto za polecenie znajomego do współpracy - system poleceń już podczas rekrutacji!
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
- stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji (w zakresie od poniedziałku do niedzieli. w przedziale 7.30-20.00)
- komfortowe warunki - biuro w samym centrum Lublina
- możliwość pracy zdalnej
- realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
- atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM
Aplikuj
-
Młodszy Lider Zespołu Allegro CX
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Młodszy Lider Zespołu Allegro CX
Twój zakres obowiązków
- praca z grupą doradców, wyznaczanie i egzekwowanie celów, motywacja i zarządzanie zespołem, analiza i praca ze wskaźnikami
- wykonywanie monitoringów, workshadowingów, przekazywanie feedbacku, tworzenie planów naprawczych i analiz
- w późniejszym etapie prowadzenie szkoleń dla nowych doradców oraz udział w dodatkowych doszkoleniach jako uczestnik
- płynna komunikacja pomiędzy pozostałymi Liderami, Trenerem, Koordynatorem oraz Zespołem operacyjnym
- tworzenie materiałów treningowych/ warsztatowych, daily case, oraz certyfikacji, tworzenie raportów
- uczestniczenie w spotkaniach VCC jak i z Klientem (kalibracje, statusy, plany naprawcze)
- zgłaszanie problemów technicznych
Nasze wymagania
- umiejętność logicznego oraz analitycznego myślenia
- otwartość i zaangażowanie w powierzone zadania, gotowość do doszkoleń
- znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Teams, Sharepoint
- komunikatywność, odporność na stres
- umiejętność egzekwowania wyników
- dyspozycyjność od pon. do niedzieli w godz. 8.00 - 22.00 – do ustalenia, praca z biura
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- status studenta
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy, który na zawsze pozostanie Twoim atutem
- okres próbny 28,10 - 31,25/h brutto, wyższe wynagrodzenie po 3 miesięcznym okresie próbnym, dodatkowy system motywacyjny możliwy od razu po przeszkoleniu
- forma zatrudnienia B2B na atrakcyjnych warunkach lub umowa zlecenie dla studentów
- pakiet benefitów: dofinansowanie do opieki medycznej, możliwe darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
Aplikuj
-
Lider Zespołu T-Mobile
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Lider Zespołu T-Mobile
Twój zakres obowiązków
- praca z Zespołem: pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą, komunikowanie i odpowiedzialność za realizację wyników, wyznaczanie i weryfikowanie wykonania celów
- prowadzenie warsztatów, doszkoleń, coachingów i regularnych spotkań z Zespołem oraz przygotowywanie inicjatyw motywujących
- dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, reagowanie i przekazywanie informacji zwrotnej
- bezpośrednia współpraca z Klientem zlecającym i przełożonym
- przygotowywanie raportów z odsłuchów rozmów oraz analiza i prezentowanie wyników Zespołu na cyklicznych spotkaniach
Nasze wymagania
- doświadczenie w zarządzaniu Zespołem sprzedażowym – najlepiej w branży CC lub telekomunikacji
- znajomość systemów CRM oraz KPI dla Customer Care
- wysoki poziom komunikatywności, zaangażowania i odpowiedzialności
- dobra organizacja pracy własnej oraz podległego Zespołu
- praktyczna znajomość pakietu MS Office
- dyspozycyjność 8 godzin dziennie w przedziale 7:00–23:00 (praca zmianowa)
To oferujemy
- współpracę w oparciu o kontrakt B2B lub zatrudnienie na Umowę o Pracę
- atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników
- kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia
- elastyczne godziny pracy dostosowane do Twoich preferencji (współpraca możliwa od poniedziałku do niedzieli między 7:00 a 23:00)
- ’’Smart Leader’’, "Akademia Leadera"- programy szkoleń i warsztatów dla liderów
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- komfortowe warunki - nowe biuro z widokiem na panoramę Lublina
Aplikuj
-
Młodszy Specjalista w Dziale Finansowym
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Młodszy Specjalista w Dziale Finansowym
Twój zakres obowiązków
- Przygotowywanie raportów okresowych
- Udział w zamknięciu miesiąca
- Przygotowywanie analiz i zestawień
- Współpraca z biurem rachunkowym i działem Kadr w rozliczeniach
- Współtworzenie i rozwijanie narzędzi do analizy i raportowania
- Współpraca z działem sprzedaży i operacjami w zakresie wystawiania FV
- Udział w przygotowaniu budżetu rocznego / forecastów
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe / studia na kierunku rachunkowość i finanse
- Wiedza w zakresie zagadnień rachunkowości i finansów oraz standardów sprawozdawczości
- Orientacja na cel
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu
- Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne
- Praktyczna znajomość MSOffice w tym bardzo dobra z Excel
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji
- Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do umiejętności
- Preferowana forma zatrudnienia: kontrakt B2B/umowa zlecenie + system motywacyjny
- Hybrydowy, a po wdrożeniu możliwy zdalny model współpracy
- Zadaniowy model współpracy, dyspozycyjność elastyczna do ustalenia
- Dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Ciekawe wyjazdy integracyjne min. 1x raz w roku
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Aplikuj
-
Konsultant/ka infolinii obsługowo-sprzedażowej T-Mobile
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Konsultant/ka infolinii obsługowo-sprzedażowej T-Mobile
Twój zakres obowiązków
- dbanie o pozytywny wizerunek marki w kontakcie z Klientem
- obsługa połączeń telefonicznych - pomoc Klientom w zakresie m.in.: wyjaśniania zapytań z zakresu płatności, problemów technicznych, umów, aneksów, cesji, aktualnych ofert, przesyłek kurierskich, roamingu
- aktywne oferowanie topowych usług i produktów w ramach przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych
Nasze wymagania
- dyspozycyjność do udziału w szkoleniu stacjonarnym w dniach od 1 do 30 października (codziennie w dni robocze)
- miesięczna dyspozycyjność minimum 160 godz. w tym 1-3 dni weekendowe (współpraca możliwa od pon. do ndz. w przedziale 7.00-23.00)
- komunikatywność, empatia oraz nastawienie na realizację celów
- znajomość i umiejętność stosowania technik sprzedażowych
- dobra znajomość obsługi komputera (płynne poruszanie się w internecie)
- posiadasz doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub sprzedaży telefonicznej
- znasz produkty i usługi branży telekomunikacyjnej
To oferujemy
- współpracę na podstawie umowy zlecenie: 28,10zł/godz. brutto (studenci) oraz 31,25zł/godz. brutto (umowa zlecenia z ZUS)
- atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników - do 3000zł/mies. brutto
- 800zł brutto za polecenie znajomego do współpracy - system poleceń już podczas rekrutacji!
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
- stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji
- komfortowe warunki - nowe biuro z widokiem na panoramę Lublina
- realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
- atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM
Aplikuj
-
Specjalista ds. obsługi klienta językami: hiszpańskim/włoskim/francuskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta językami: hiszpańskim/włoskim/francuskim
Twój zakres obowiązków
- obsługa połączeń telefonicznych przychodzących w języku hiszpańskim lub włoskim lub francuskim
- obsługa korespondencji mailowej oraz czatów
- udzielanie informacji na temat produktów kosmetycznych
- dbanie o pozytywne relacje z klientem
Nasze wymagania
- znajomość jednego z poniższych języków: hiszpańskiego/ włoskiego/ francuskiego (poziom min. C1)
- oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego (szkolenie i komunikacja wewnętrzna)
- doświadczenie w branży Contact Center
- komunikatywność i empatia
- dobra znajomość obsługi komputera (płynnego poruszania się w Internecie)
- zainteresowanie branżą beauty (kosmetyki, make-up, fryzury)
To oferujemy
- współpracę na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę
- możliwość pracy na pełen etat lub pół etatu
- 800zł brutto za polecenie znajomego do współpracy - system poleceń już podczas rekrutacji!
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
- stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji
- możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu
- realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
- atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM
Aplikuj
-
Junior Team Lider Allegro z j. czeskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Junior Team Lider Allegro z j. czeskim
Twój zakres obowiązków
- zarządzanie podległym Zespołem Doradców - prowadzenie spotkań, przekazywanie informacji zwrotnych, motywowanie, wyznaczanie i egzekwowanie wykonania celu
- analizowanie wyników jakościowych, prowadzenie warsztatów i doszkoleń,
- ścisłe współpracowanie z pozostałymi Liderami, Koordynatorem, Kierownikiem projektu oraz Trenerem
- realizowanie KPI projektowych, sporządzanie szczegółowych raportów
- utrzymywanie stałego kontaktu z Klientem, branie udziału w spotkaniach zarówno z Klientem jak i wewnętrznych
- stałe monitorowanie bieżącej sytuacji - analizowanie, wyciąganie wniosków, proponowanie zmian
Nasze wymagania
- znajomość języka polskiego oraz czeskiego na poziomie min. C1
- doświadczenie w zarządzaniu projektem/ Zespołem/ na stanowisku liderskim lub managerskim
- rozbudowane umiejętności komunikacyjne i pracy w Zespole
- asertywność, odporność na stres
- nastawienie na realizację celu, umiejętność egzekwowania wykonanych zadań
- umiejętność wdrażania nowych procedur i szybkiego uczenia się
- dyspozycyjność 168h miesięcznie – elastyczny grafik od pon. do ndz. w przedziale 8-22
To oferujemy
- współpracę na umowie zlecenia,
- stałą stawkę godzinową w wysokości 44,64 zł brutto
- system motywacyjny do 1000zł
- możliwość pracy w modelu hybrydowym
- szkolenie wstępne (za które płacimy) – nasz zespół trenerski zapewni Ci wsparcie na każdym etapie Twojego wdrożenia, tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim nowym stanowisku
- szkolenia, które pomogą Ci doskonalić umiejętności zarówno związane z obsługą klienta, jak i swoje kompetencje miękkie,
- stałe wsparcie techniczne i merytoryczne,
- realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!),
- pracę w otwartym i życzliwym zespole (bez dress code'u!)
- atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM,
- elastyczny grafik – możliwość pracy między 8:00 a 22:00 od poniedziałku do niedzieli
Aplikuj
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro j. czeski
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro j. czeski
Twój zakres obowiązków
- obsługa korespondencji mailowej oraz obsługa połączeń telefonicznych w języku czeskim
- obsługa Kupujących/Sprzedających/Kurierów korzystających z usług WeDo – metody dostawy Allegro,
- obsługa infolinii wymienionej metody dostawy,
- rozwiązywanie spraw związanych z dostawą/zwrotem przesyłek,
- udzielanie informacji na temat statusu przesyłek.
Nasze wymagania
- znajomości języka czeskiego (poziom min. C1)
- znajomości języka polskiego (poziom min. B2)
- miesięcznej dyspozycyjności powyżej 145 godz
- dostępności minimum 6 godzin dziennie od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 8:00-22:00
- gotowości do podjęcia pracy od 16.10.2024
- umiejętności logicznego myślenia
- dobrej znajomości obsługi komputera (płynnego poruszania się w Internecie)
- umiejętności szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
To oferujemy
- współpracę na podstawie umowy zlecenie: 40,77zł/godz. brutto
- atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników
- 800zł brutto za polecenie znajomego do współpracy - system poleceń już podczas rekrutacji!
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
- stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji
- możliwość pracy zdalnej
- realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
- atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM
Aplikuj
-
Specjalista ds. Obsługi Back Office (dla Allegro) w j. czeskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Obsługi Back Office (dla Allegro) w j. czeskim
Twój zakres obowiązków
- weryfikacja poprawności parametrów w produktach
- wyszukiwanie i oznaczanie zdublowanych produktów w bazie danych
Nasze wymagania
- sprawna obsługa komputera
- skrupulatność, dokładność
- znajomość Pakietu MS Office oraz narzędzi Google
- znajomość j. czeskiego na poziomie min. C1
To oferujemy
- elastyczne godziny pracy pomiędzy 6:00 a 22:00
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
- stawkę bazową w wysokości: 38 zł brutto
- atrakcyjny system motywacyjny, nawet do 3000 zł miesięcznie
- dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń
- bonusy w programie Member-Get-Member (polecenie kandydata do pracy)
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne
- realną możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Aplikuj
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro
Twój zakres obowiązków
- Udzielanie informacji dotyczących usług Allegro One m.in. w zakresie zakupów na Allegro, dostawy oraz zwrotów zamówień
- Obsługa klientów korzystających z platformy Allegro (e-mail, chat oraz połączenia telefoniczne wychodzące - call back oraz przychodzące)
- Rozwiązywanie problemów i reklamacji
- Dbanie o pozytywne relacje z klientami
- Realizacja dodatkowych zadań związanych z obsługą klienta
Nasze wymagania
- Pełna dyspozycyjność do udziału w szkoleniu (dni robocze od 26 sierpnia do 13 września) - warunek konieczny
- Dyspozycyjność min.145h w miesiącu (elastyczny grafik- współpraca możliwa od pon. do niedz. od 8:00 do 22:00)
- Gotowość do współpracy min. 20h w weekendy (w skali miesiąca)
- Dobra znajomość pakietu MS Office i biegłość w obsłudze komputera i systemów
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze (podczas rekrutacji możesz spodziewać się krótkiego testu)
- Komunikatywność, empatia oraz nastawienie na realizację celów
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Status studenta
To oferujemy
- Współpraca na podstawie umowy zlecenie: 28,10zł/godz. brutto (studenci) oraz 31,25zł/godz. brutto (umowa zlecenia z ZUS) + 2-4zł brutto za pracę w godzinach nocnych
- Atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników - do 1200 zł brutto miesięcznie - już od pierwszego miesiąca!
- 500zł brutto za polecenie znajomego do współpracy - system poleceń już podczas rekrutacji!
- Elastyczny grafik do ustalenia (od poniedziałku do niedzieli, 8-22 lub dla chętnych możliwe 7-24 po wdrożeniu)
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia i wypracowaniu wyników
- Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
- Stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
- Realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2023 roku było ich aż 94!)
- Dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do prywatnej opieki medycznej w PZU Zdrowie oraz ubezpieczenia na życie w Unum
- Dodatkowe konkursy projektowe, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy w biurach
- Komfortowe warunki - nowe biuro z widokiem na panoramę Warszawy, 400 m od stacji WKD Warszawa Raków
Aplikuj
-
Team Leader Zespołu w Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Team Leader Zespołu w Contact Center
Twój zakres obowiązków
- praca z Zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą
- odpowiedzialność za wyniki Zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności
- dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, reagowanie i przekazywanie informacji zwrotnej
- prowadzenie warsztatów, doszkoleń, coachingów i regularnych spotkań z Zespołem
- bezpośrednia współpraca z Klientem i przełożonym
- analiza wyników Zespołu i działania z nią związane
- przygotowywanie raportów z odsłuchów rozmów zgodnie z wytycznymi Kierownika projektu
- prezentowanie wyników na cyklicznych spotkaniach działu
Nasze wymagania
- doświadczenie w zarządzaniu Zespołem w branży Contact Center/ sprzedaży/ telekomunikacji
- znajomość systemów CRM oraz KPI dla Customer Care
- wysoki poziom zaangażowania w wykonywane obowiązki, ponieważ stawiamy na pasję i determinację
- umiejętność pracy w Zespole, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy
- praktyczna znajomość pakietu MS Office, której będziesz używać na co dzień
- dyspozycyjność 8 godzin dziennie w przedziale 7:00-23:00, aby zapewnić ciągłą dostępność i wsparcie dla Zespołu (praca zmianowa)
To oferujemy
- stabilne warunki współpracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B - wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia
- elastyczne godziny pracy: poniedziałek - niedziela 7.00 - 23.00
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- ’’Smart Leader’’, "Akademia Leadera"- programy szkoleń i warsztatów dla liderów
- możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji
- pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych Klientów
Aplikuj
-
Kierownik Projektu w Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Rzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Kierownik Projektu w Contact Center
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie ponad stuosobowym zespołem konsultantów i liderów
- Odpowiedzialność za realizację KPI z zakresu obsługi klienta i customer experience
- Odpowiedzialność za budżet projektu i wynik finansowy
- Ocena i rozwój kompetencji podległego zespołu
- Analiza wyników podległego zespołu i przygotowanie planów poprawy wyników
- Kontakt z klientem zlecającym oraz innymi działami w ramach firmy
- Przygotowanie analiz i raportów na rzecz managera oddziału
- Budowa pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz
- Planowanie i realizacja działań optymalizujących pracę projektu
- Tworzenie systemów motywacyjnych i ocena ich efektywności
- Analiza forecastu ruchu i planowanie obsad dopasowanych do ruchu
- Wsparcie procesów rekrutacyjnych i działań antyrotacyjnych
Nasze wymagania
- Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem contact center
- Znajomość KPI w branży call /contact center i umiejętność wpływania na wskaźniki
- Znajomość procesów contact center, kanałów obsługi i narzędzi pracy w contact center
- Umiejętność analizy różnorodnych danych i wyciągania z nich wniosków
- Skuteczna komunikacja z zespołem i wysoki poziom komunikacji biznesowej
- Nastawienie na cel i umiejętność pracy w oparciu o cele
- Umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku
- Zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania zespołu
- Samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- Innowacyjność i dążenie do rozwoju projektu przez kreowanie rozwiązań wspierających realizację KPI i budżetów projektowych
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Aplikuj
-
Specjalista ds. Obsługi Partnera Allegro
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Obsługi Partnera Allegro
Twój zakres obowiązków
- profesjonalna obsługa zapytań ( e-mail, chat i call back – połączenia telefoniczne wychodzące)
- udzielanie odpowiedzi na pytania i prośby Partnerów m.in. w zakresie zakupów na Allegro, dostawy oraz zwrotów zamówień,
- pomoc Partnerom (sprzedawcom) w wystawianiu aukcji na Allegro, udzielaniu informacji o metodach dostaw, cennikach, abonamentach, pozycjonowaniu,
- utrzymywanie dobrych relacji z Partnerami,
- najbliższy termin szkolenia już od 12/06/2024.
Nasze wymagania
- sprawna obsługa komputera,
- dosyć szybkie pisanie na klawiaturze,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, gotowość do prowadzenia rozmów telefonicznych,
- skrupulatność, dokładność oraz nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
- dostępność w skali miesiąca min. 145h, mile widziana dostępność 160h lub więcej w tym 20h weekendowych,
- dyspozycyjność (min. 2x w tygodniu - do wyboru) wieczorami do g. 22:00.
To oferujemy
- możliwe elastyczne godziny do ustalenia (od poniedziałku do niedzieli, 8-22 lub dla chętnych możliwe 7-24 po wdrożeniu),
- godziny nocne płatne +2zł i +4zł brutto/h, możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia - kilka tygodni,
- stawka bazowa w wysokości: 30,85zł brutto/h w ramach umowy zlecenie z ZUS,
- stawka 27,70 zł/h netto dla studentów (do 26 roku życia) w ramach umowy zlecenie
- od lipca 2024 wyższe stawki,
- atrakcyjne systemy motywacyjne - już od pierwszego miesiąca!
- płatne szkolenie – my płacimy za czas Twojego szkolenia,
- dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia,
- bonusy w programie Member-Get-Member (polecenie kandydata do współpracy),
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy,
- realną możliwość rozwoju zawodowego, szybkiego awansu i podnoszenia kwalifikacji.
Aplikuj
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Twój zakres obowiązków
- profesjonalna obsługa klienta w języku niemieckim (maile i połączenia telefoniczne);
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych z działaniem portalu internetowego;
- kierowanie do działu IT przypadków, których nie będziesz w stanie rozwiązać sam podczas kontaktu z klientem;
- wprowadzanie do systemu danych uzyskanych od klientów (obroty najemców, tworzenie kont)
- współpraca z innymi działami w celu znalezienia optymalnego rozwiązania problemu dla klienta.
Nasze wymagania
- biegle posługujesz się językiem niemieckim w mowie i piśmie (C1, C2 lub Native);
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (min B1);
- szukasz pracy na część etatu (60-80 godz/miesiąc);
- masz doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- potrafisz sprawnie obsługiwać komputer;
- jesteś osobą skrupulatną, dokładną oraz nastawioną na realizację wyznaczonych celów;
- masz zdolności analityczne i łatwość rozwiązywania problemów;
- potrafisz zorganizować sobie czas pracy i wyznaczać priorytety.
To oferujemy
- elastyczne godziny pracy w przedziale poniedziałek-piątek/ 9-17 (min 40 godz/mies)
- kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia;
- dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń;
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy;
- realną możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji;
- pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów;
- pracę w nowoczesnym centrum operacyjnym, w zespole otwartych i życzliwych ludzi
- możliwość pracy zdalnej
Aplikuj
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)
Twój zakres obowiązków
- obsługa korespondencji mailowej
- obsługa połączeń telefonicznych przychodzących
- kontakt z przewoźnikiem
- przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie zamówienia
- udzielanie informacji o produktach i metodach dostawy
Nasze wymagania
- znajomość języka czeskiego na poziomie C2
- znajomości języka polskiego na poziomie min. B2
- dyspozycyjności od pon. do pt. w przedziale 8-16
- komunikatywności, odporności na stres
- dobrej znajomości obsługi komputera (płynnego poruszania się w Internecie)
- umiejętności szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
- doświadczenie w pracy w Contact Center lub obsłudze klienta
To oferujemy
- profesjonalne szkolenia wdrożeniowe
- komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji
- możliwość pracy zdalnej
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- umowę zlecenie lub umowę o pracę (Ty wybierasz)
- wynagrodzenie 7000 zł brutto podstawy + system motywacyjny
- możliwość rozwoju w ramach struktury grupy
- benefity (Multi Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
Aplikuj