Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Voice Contact Center sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Inny Warszawa Specjalista ds. kadr i płac Warszawa Doradca Warszawa Handlowiec Warszawa Pracownik biurowy Warszawa
inne hr / kadry sprzedaż / zakupy doradztwo / konsulting / audyt zarządzanie / dyrekcja
Oferty pracy Voice Contact Center Sp. z o. o.
Praca alert - powiadomienia
Mapa Voice Contact Center Sp. z o. o.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
A satisfied customer is our business strategy
Leading contact center services provider. With 5 operational centers strategically located in major Polish cities, backed by 15 years of industry expertise, and comprising a team of 1700 qualified agents, we specialize in delivering multichannel and multilingual customer service solutions for nearly 100 clients across various sectors, including e-commerce, retail, health care, finance, insurance, automotive, energy, and telecommunications. Our services encompass, among others: · Contact center services · Multilingual customer support · Voicebots · Back-office support · Sales assistance · CATI surveys · Social media management · CC consulting We excel at creating modern technological solutions that enhance the automation of customer service, such as: · Primebot – the intelligent conversation voicebot capable of conducting nonlinear dialogues over the phone and chat. · Boromir – the award-winning analytical tool for analysis and monitoring, and optimization of agents’ work and operations in the contact center. With a proven track record of success and esteemed partnerships with industry giants like Affidea, Allegro, Rossmann, and Volvo, we bring a wealth of experience and innovation to the table. 2023 results: · 85 contact center projects · 9 million phone conversations · 1.5 million voicebot conversations (by Primebot) · 3 million emails · 3.5 million back-office tasks Streamline your operations and increase efficiency with top contact center experts: Let’s talk about your project: https://oex-vcc.com/en/
- Miasto
- Warszawa
- Siedziba główna
- Warszawa, Woj. Mazowieckie
- Branża
- Centra obsługi telefonicznej
- Specjalizacje
- telefoniczna obsługa klienta, contact center, call center, multilingual, customer service, multichannel customer service, customer experience, telesprzedaż, badania CATI, windykacja telefoniczna, obsługa klienta, voicebots, chatbots, artificial intelligence, IT, consulting i social media
Rok założenia
2009
Liczba pracowników
1 001-5 000
Liczba obserwujących
1310
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
Voice Contact Center Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach
Profil firmy:
Voice Contact Center Sp. z o. o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Łódź
- Wrocław
- Góra Kalwaria
- Rzeszów
- Opole Lubelskie
- Bydgoszcz
- Lublin
- Kobyłka
Data aktualizacji: 01.12.2024
Praca Voice Contact Center Sp. z o. o. - oferty archiwalne
-
Telefoniczny Doradca Klienta T-Mobile
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta j. greckim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Konsultant ds. obsługi i sprzedaży telefonicznej T-Mobile
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi Infolinii (branża finansowa)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Doradca Klienta Allegro z językiem czeskim (poziom B2)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z niemieckim i angielskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim (branża meblowa)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Kierownik Projektów Contact Center z językiem angielskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (branża stomatologiczna)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (branża meblowa)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Młodszy Lider Zespołu Allegro CX
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Lider Zespołu T-Mobile
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Młodszy Specjalista w Dziale Finansowym
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Konsultant/ka infolinii obsługowo-sprzedażowej T-Mobile
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta językami: hiszpańskim/włoskim/francuskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Junior Team Lider Allegro z j. czeskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro j. czeski
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Obsługi Back Office (dla Allegro) w j. czeskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Team Leader Zespołu w Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat