Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Voice Contact Center sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Inny Warszawa Specjalista ds. kadr i płac Warszawa Pracownik biurowy Warszawa Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa Doradca Warszawa
inne hr / kadry zarządzanie / dyrekcja doradztwo / konsulting / audyt administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy Voice Contact Center Sp. z o. o.
Praca alert - powiadomienia
Praca Voice Contact Center Sp. z o. o.
Mapa Voice Contact Center Sp. z o. o.
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
Voice Contact Center Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Profil firmy:
Voice Contact Center Sp. z o. o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Łódź
- Wrocław
Data aktualizacji: 01.07.2024
Praca Voice Contact Center Sp. z o. o. - oferty archiwalne
-
Team Leader Zespołu w Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Team Leader Zespołu w Contact Center
Twój zakres obowiązków
- praca z Zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą
- odpowiedzialność za wyniki Zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności
- dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, reagowanie i przekazywanie informacji zwrotnej
- prowadzenie warsztatów, doszkoleń, coachingów i regularnych spotkań z Zespołem
- bezpośrednia współpraca z Klientem i przełożonym
- analiza wyników Zespołu i działania z nią związane
- przygotowywanie raportów z odsłuchów rozmów zgodnie z wytycznymi Kierownika projektu
- prezentowanie wyników na cyklicznych spotkaniach działu
Nasze wymagania
- doświadczenie w zarządzaniu Zespołem w branży Contact Center/ sprzedaży/ telekomunikacji
- znajomość systemów CRM oraz KPI dla Customer Care
- wysoki poziom zaangażowania w wykonywane obowiązki, ponieważ stawiamy na pasję i determinację
- umiejętność pracy w Zespole, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy
- praktyczna znajomość pakietu MS Office, której będziesz używać na co dzień
- dyspozycyjność 8 godzin dziennie w przedziale 7:00-23:00, aby zapewnić ciągłą dostępność i wsparcie dla Zespołu (praca zmianowa)
To oferujemy
- stabilne warunki współpracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B - wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia
- elastyczne godziny pracy: poniedziałek - niedziela 7.00 - 23.00
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- ’’Smart Leader’’, "Akademia Leadera"- programy szkoleń i warsztatów dla liderów
- możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji
- pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych Klientów
Aplikuj
-
Kierownik Projektu w Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Rzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Kierownik Projektu w Contact Center
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie ponad stuosobowym zespołem konsultantów i liderów
- Odpowiedzialność za realizację KPI z zakresu obsługi klienta i customer experience
- Odpowiedzialność za budżet projektu i wynik finansowy
- Ocena i rozwój kompetencji podległego zespołu
- Analiza wyników podległego zespołu i przygotowanie planów poprawy wyników
- Kontakt z klientem zlecającym oraz innymi działami w ramach firmy
- Przygotowanie analiz i raportów na rzecz managera oddziału
- Budowa pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz
- Planowanie i realizacja działań optymalizujących pracę projektu
- Tworzenie systemów motywacyjnych i ocena ich efektywności
- Analiza forecastu ruchu i planowanie obsad dopasowanych do ruchu
- Wsparcie procesów rekrutacyjnych i działań antyrotacyjnych
Nasze wymagania
- Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem contact center
- Znajomość KPI w branży call /contact center i umiejętność wpływania na wskaźniki
- Znajomość procesów contact center, kanałów obsługi i narzędzi pracy w contact center
- Umiejętność analizy różnorodnych danych i wyciągania z nich wniosków
- Skuteczna komunikacja z zespołem i wysoki poziom komunikacji biznesowej
- Nastawienie na cel i umiejętność pracy w oparciu o cele
- Umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku
- Zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania zespołu
- Samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- Innowacyjność i dążenie do rozwoju projektu przez kreowanie rozwiązań wspierających realizację KPI i budżetów projektowych
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Aplikuj
-
Specjalista ds. Obsługi Partnera Allegro
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Obsługi Partnera Allegro
Twój zakres obowiązków
- profesjonalna obsługa zapytań ( e-mail, chat i call back – połączenia telefoniczne wychodzące)
- udzielanie odpowiedzi na pytania i prośby Partnerów m.in. w zakresie zakupów na Allegro, dostawy oraz zwrotów zamówień,
- pomoc Partnerom (sprzedawcom) w wystawianiu aukcji na Allegro, udzielaniu informacji o metodach dostaw, cennikach, abonamentach, pozycjonowaniu,
- utrzymywanie dobrych relacji z Partnerami,
- najbliższy termin szkolenia już od 12/06/2024.
Nasze wymagania
- sprawna obsługa komputera,
- dosyć szybkie pisanie na klawiaturze,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, gotowość do prowadzenia rozmów telefonicznych,
- skrupulatność, dokładność oraz nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
- dostępność w skali miesiąca min. 145h, mile widziana dostępność 160h lub więcej w tym 20h weekendowych,
- dyspozycyjność (min. 2x w tygodniu - do wyboru) wieczorami do g. 22:00.
To oferujemy
- możliwe elastyczne godziny do ustalenia (od poniedziałku do niedzieli, 8-22 lub dla chętnych możliwe 7-24 po wdrożeniu),
- godziny nocne płatne +2zł i +4zł brutto/h, możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia - kilka tygodni,
- stawka bazowa w wysokości: 30,85zł brutto/h w ramach umowy zlecenie z ZUS,
- stawka 27,70 zł/h netto dla studentów (do 26 roku życia) w ramach umowy zlecenie
- od lipca 2024 wyższe stawki,
- atrakcyjne systemy motywacyjne - już od pierwszego miesiąca!
- płatne szkolenie – my płacimy za czas Twojego szkolenia,
- dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia,
- bonusy w programie Member-Get-Member (polecenie kandydata do współpracy),
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy,
- realną możliwość rozwoju zawodowego, szybkiego awansu i podnoszenia kwalifikacji.
Aplikuj
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Twój zakres obowiązków
- profesjonalna obsługa klienta w języku niemieckim (maile i połączenia telefoniczne);
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych z działaniem portalu internetowego;
- kierowanie do działu IT przypadków, których nie będziesz w stanie rozwiązać sam podczas kontaktu z klientem;
- wprowadzanie do systemu danych uzyskanych od klientów (obroty najemców, tworzenie kont)
- współpraca z innymi działami w celu znalezienia optymalnego rozwiązania problemu dla klienta.
Nasze wymagania
- biegle posługujesz się językiem niemieckim w mowie i piśmie (C1, C2 lub Native);
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (min B1);
- szukasz pracy na część etatu (60-80 godz/miesiąc);
- masz doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- potrafisz sprawnie obsługiwać komputer;
- jesteś osobą skrupulatną, dokładną oraz nastawioną na realizację wyznaczonych celów;
- masz zdolności analityczne i łatwość rozwiązywania problemów;
- potrafisz zorganizować sobie czas pracy i wyznaczać priorytety.
To oferujemy
- elastyczne godziny pracy w przedziale poniedziałek-piątek/ 9-17 (min 40 godz/mies)
- kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia;
- dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń;
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy;
- realną możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji;
- pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów;
- pracę w nowoczesnym centrum operacyjnym, w zespole otwartych i życzliwych ludzi
- możliwość pracy zdalnej
Aplikuj
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)
Twój zakres obowiązków
- obsługa korespondencji mailowej
- obsługa połączeń telefonicznych przychodzących
- kontakt z przewoźnikiem
- przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie zamówienia
- udzielanie informacji o produktach i metodach dostawy
Nasze wymagania
- znajomość języka czeskiego na poziomie C2
- znajomości języka polskiego na poziomie min. B2
- dyspozycyjności od pon. do pt. w przedziale 8-16
- komunikatywności, odporności na stres
- dobrej znajomości obsługi komputera (płynnego poruszania się w Internecie)
- umiejętności szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
- doświadczenie w pracy w Contact Center lub obsłudze klienta
To oferujemy
- profesjonalne szkolenia wdrożeniowe
- komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji
- możliwość pracy zdalnej
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- umowę zlecenie lub umowę o pracę (Ty wybierasz)
- wynagrodzenie 7000 zł brutto podstawy + system motywacyjny
- możliwość rozwoju w ramach struktury grupy
- benefity (Multi Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
Aplikuj
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)
Twój zakres obowiązków
- obsługa korespondencji mailowej
- obsługa połączeń telefonicznych przychodzących
- kontakt z przewoźnikiem
- przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie zamówienia
- udzielanie informacji o produktach i metodach dostawy
Nasze wymagania
- znajomość języka czeskiego na poziomie C2
- znajomości języka polskiego na poziomie min. B2
- dyspozycyjności od pon. do pt. w przedziale 8-16
- komunikatywności, odporności na stres
- dobrej znajomości obsługi komputera (płynnego poruszania się w Internecie)
- umiejętności szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
- doświadczenie w pracy w Contact Center lub obsłudze klienta
To oferujemy
- profesjonalne szkolenia wdrożeniowe
- komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji
- możliwość pracy zdalnej
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- umowę zlecenie lub umowę o pracę (Ty wybierasz)
- wynagrodzenie 7000 zł brutto podstawy + system motywacyjny
- możliwość rozwoju w ramach struktury grupy
- benefity (Multi Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
Aplikuj
-
Kierownik projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Kierownik projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim
Twój zakres obowiązków
- zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów
- wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych)
- realizowanie, delegowanie oraz weryfikowanie wykonania zadań przez Zespół
- kontrolowanie realizacji postanowień umowy z Klientem Zlecającym
- monitorowanie postępów realizacji zadań i przyjętego planu prac dla projektów
- raportowanie wyników finansowych projektów, przygotowywanie budżetu oraz dbanie o jego realizację
- stała współpraca ze wszystkimi działami w firmie
- budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientem ukierunkowanych na pozytywną ocenę współpracy
- dbanie o wysoką motywację Zespołu, pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania projektów
- budowanie przewagi konkurencyjnej oraz zapewnienie najwyższego standardu obsługi Klienta, partnerskich relacji, transparentności i uczciwości w relacji z Klientem
Nasze wymagania
- minimum 3 letnie doświadczenie w branży Contact Center na stanowiskach managerskich - warunek konieczny
- znajomość języka niemieckiego i języka angielskiego (min. poziom C1)
- znajomość KPI w branży Contact Center i umiejętność wpływania na wskaźniki
- znajomość procesów Contact Center, kanałów obsługi i narzędzi pracy
- decyzyjność w kwestiach kadrowych dotyczących członków Zespołu oraz postanowień wpływających na funkcjonowanie i rozwój projektów
- umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku oraz zarządzania dużymi Zespołami projektowymi
- doświadczenie w pracy z systemami technologicznymi (m.in. systemy ticketowe, Contact Center, CRM)
- skuteczna komunikacja z Zespołem i wysoki poziom komunikacji biznesowej
- zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania Zespołu
- rozbudowane zdolności negocjacyjne i perswazyjne oraz zorientowanie na realizację założonych celów
- samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
- otwartość na zmiany i umiejętność szybkiej adaptacji do nowych warunków
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub umowę o pracę – stałe wynagrodzenie miesięczne oraz system motywacyjny
- praca hybrydowa
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń oraz darmowe lekcje języka angielskiego i finansowanie szkoleń
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, dalszego rozwoju zawodowego
Aplikuj
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)
Twój zakres obowiązków
- obsługa korespondencji mailowej
- obsługa połączeń telefonicznych przychodzących
- kontakt z przewoźnikiem
- przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie zamówienia
- udzielanie informacji o produktach i metodach dostawy
Nasze wymagania
- znajomość języka czeskiego na poziomie C2
- znajomości języka polskiego na poziomie min. B2
- dyspozycyjności od pon. do pt. w przedziale 8-16
- komunikatywności, odporności na stres
- dobrej znajomości obsługi komputera (płynnego poruszania się w Internecie)
- umiejętności szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
- doświadczenie w pracy w Contact Center lub obsłudze klienta
To oferujemy
- profesjonalne szkolenia wdrożeniowe
- komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji
- możliwość pracy zdalnej
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- umowę zlecenie lub umowę o pracę (Ty wybierasz)
- wynagrodzenie 7000 zł brutto podstawy + system motywacyjny
- możliwość rozwoju w ramach struktury grupy
- benefity (Multi Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
Aplikuj
-
Team Leader Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Team Leader Contact Center
Twój zakres obowiązków
- praca z zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą
- odpowiedzialność za wyniki zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności
- dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, reagowanie i przekazywanie informacji zwrotnej
- prowadzenie warsztatów, doszkoleń, coachingów i regularnych spotkań z zespołem
- bezpośrednia współpraca z Klientem i przełożonym
- analiza wyników zespołu i działania z nią związane
- przygotowywanie raportów z odsłuchów rozmów zgodnie z wytycznymi kierownika projektu
- prezentowanie wyników na cyklicznych spotkaniach działu
Nasze wymagania
- doświadczenie w obsłudze klienta, które pozwoli Ci efektywnie zarządzać zespołem, mile widziane doświadczenie managerskie
- znajomość systemów CRM oraz KPI dla Customer Care
- wysoki poziom zaangażowania w wykonywane obowiązki, ponieważ stawiamy na pasję i determinację
- umiejętność pracy w zespole, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy
- praktyczna znajomość pakietu MS Office, którego będziesz używać na co dzień
- dyspozycyjność 8 godzin dziennie w przedziale 7:00-23:00, aby zapewnić ciągłą dostępność i wsparcie dla zespołu (praca zmianowa)
To oferujemy
- stabilne warunki pracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
- kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia
- elastyczne godziny pracy: poniedziałek- niedziela 7.00 - 23.00
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- ’’Smart Leader’’, "Akademia Leadera"- programy szkoleń i warsztatów dla liderów
- możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji
- pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów
Aplikuj
-
Kierownik projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Kierownik projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim
Twój zakres obowiązków
- zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów
- wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych)
- realizowanie, delegowanie oraz weryfikowanie wykonania zadań przez Zespół
- kontrolowanie realizacji postanowień umowy z Klientem Zlecającym
- monitorowanie postępów realizacji zadań i przyjętego planu prac dla projektów
- raportowanie wyników finansowych projektów, przygotowywanie budżetu oraz dbanie o jego realizację
- stała współpraca ze wszystkimi działami w firmie
- budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientem ukierunkowanych na pozytywną ocenę współpracy
- dbanie o wysoką motywację Zespołu, pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania projektów
- budowanie przewagi konkurencyjnej oraz zapewnienie najwyższego standardu obsługi Klienta, partnerskich relacji, transparentności i uczciwości w relacji z Klientem
Nasze wymagania
- minimum 3 letnie doświadczenie w branży Contact Center na stanowiskach managerskich - warunek konieczny
- znajomość języka niemieckiego i języka angielskiego (min. poziom C1)
- znajomość KPI w branży Contact Center i umiejętność wpływania na wskaźniki
- znajomość procesów Contact Center, kanałów obsługi i narzędzi pracy
- decyzyjność w kwestiach kadrowych dotyczących członków Zespołu oraz postanowień wpływających na funkcjonowanie i rozwój projektów
- umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku oraz zarządzania dużymi Zespołami projektowymi
- doświadczenie w pracy z systemami technologicznymi (m.in. systemy ticketowe, Contact Center, CRM)
- skuteczna komunikacja z Zespołem i wysoki poziom komunikacji biznesowej
- zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania Zespołu
- rozbudowane zdolności negocjacyjne i perswazyjne oraz zorientowanie na realizację założonych celów
- samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
- otwartość na zmiany i umiejętność szybkiej adaptacji do nowych warunków
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub umowę o pracę – stałe wynagrodzenie miesięczne oraz system motywacyjny
- praca hybrydowa
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń oraz darmowe lekcje języka angielskiego i finansowanie szkoleń
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, dalszego rozwoju zawodowego
Aplikuj
-
Team Leader ds. jakości
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Team Leader ds. jakości
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie regularnego monitoringu jakości rozmów (coachingi)
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla zespołu
- Przeprowadzanie działań jakościowych (coachingi, monitoringi)
- Analiza wyników zespołu i działania z nią związane
- Przygotowywanie raportów z odsłuchów rozmów zgodnie z wytycznymi kierownika projektu
- Prezentowanie wyników na cyklicznych spotkaniach działu
- Realizacja zadań zleconych przez kierownika projektu
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Nasze wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Wysoki poziom zaangażowania w wykonywane obowiązki
- Umiejętność pracy w zespole
- Praktyczna znajomość pakietu Ms Office
- Dyspozycyjność 8 g. dziennie od poniedziałku do piątku w przedziale 8:00-20:00
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Aplikuj
-
Trener wewnętrzny w Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Trener wewnętrzny w Contact Center
Twój zakres obowiązków
- opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla różnych grup odbiorców (Kierowników / Koordynatorów, Liderów zespołów, Specjalistów, Doradców Klienta)
- prowadzenie warsztatów tematycznych i webinariów w ramach ogólnofirmowych inicjatywach rozwojowych dla Kadry niższego i wyższego szczebla
- tworzenie materiałów szkoleniowych i biuletynów
- współpraca z działami Operacji i HR m.in. w zakresie analizy potrzeb szkoleniowych oraz opracowywania planów rozwoju kompetencji
- prowadzenie bieżącej kontroli jakościowej w tym odsłuch rozmów, monitoring rozmów i coaching
- monitorowanie efektywności szkoleń oraz wprowadzanie niezbędnych zmian i ulepszeń
- aktywne uczestnictwo w bussiness review z Klientami
- prowadzenie szkoleń onboardingowych i wdrażanie nowych współpracowników
- opracowywanie materiałów szkoleniowych, narzędzi ewaluacyjnych
Nasze wymagania
- posiadasz doświadczenie w pracy trenera wewnętrznego w obszarze obsługi klienta
- na sali szkoleniowej czujesz się jak ryba w wodzie- potrafisz budować zaangażowanie uczestników szkolenia i skutecznie przekazywać wiedzę
- potrafisz pracować ze wskaźnikami efektywnościowymi w pracy contact center
- dobrze czujesz się w pracy zespołowej a pracując samodzielnie potrafisz umiejętnie zarządzać sobą w czasie
- posiadasz Agile mindset- elastyczność i zdolność przystosowania się do dynamicznego i zmieniającego się środowiska pracy przez pozytywne nastawienie do zmian i znaczącego rozwoju
- jesteś osobą zaangażowaną, kreatywną i nastawioną na poszukiwanie nowych rozwiązań
- posługujesz się płynnie MS Office
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- ukończona szkoła trenerska, dodatkowe kursy i doszkolenia
To oferujemy
- współpracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- możliwość zdobywania nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Aplikuj
-
Team Leader (projekt z branży telekomunikacyjnej)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Team Leader (projekt z branży telekomunikacyjnej)
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie zespołem Doradców i odpowiedzialność za wyniki w zakresie sprzedaży
- Prowadzenie regularnego monitoringu jakości rozmów (coachingi)
- Analiza wyników zespołu i działania z nią związane
- Przygotowywanie raportów zgodnie z wytycznymi kierownika projektu
- Prezentowanie wyników zespołu na cyklicznych spotkaniach
- Realizacja zadań zleconych przez kierownika projektu
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Nasze wymagania
- Doświadczenie w branży call/contact center na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w prowadzeniu zespołu sprzedażowego
- Bardzo dobra znajomość branży telekomunikacyjnej
- Wysoki poziom zaangażowania w wykonywane obowiązki
- Umiejętność pracy w zespole
- Praktyczna znajomość pakietu Ms Office
- Umiejętność pracy z systemami i aplikacjami klasy CRM
- Doświadczenie w pracy z systemami call center
- Umiejętność motywacji zespołu
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy od poniedziałku do piątku 8:30-20:00
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę: podstawa + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Aplikuj
-
Trener wewnętrzny Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Trener wewnętrzny Contact Center
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników
- Prowadzenie szkoleń grupowych, warsztatów i webinarów
- Rozwój kompetencji kadry niższego i wyższego szczebla
- Tworzenie materiałów szkoleniowych i biuletynów
- Tworzenie narzędzi ewaluacyjnych
- Przeprowadzanie sesji coachingowych, re-treingów, sesji moderujących i doradczych
- Przygotowywanie programów szkoleniowych (również e-learningowych)
- Współpraca z kierownikami projektów obsługowych, aktywne uczestnictwo w bussines review z klientami
- Odsłuchiwanie rozmów, praca nad kluczowymi wskaźnikami jakości (NPS< FCR, wydajność, AHT, liczba błędów)
- Kontrola realizacji założeń skryptów przesyłanych przez Klienta w rozmowach wychodzących
- Dbanie o motywację w zespole, dobrą atmosferę współpracy, pozytywny wizerunek VCC oraz Klienta w zespole i minimalizację nieoczekiwanej rotacji
Nasze wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy trenera wewnętrznego w obszarze obsługi klienta i/lub outsourcingu
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z obsługi klienta (przez telefon, e-mail, chat) oraz szkoleń on-line
- Zaangażowanie, komunikatywność i kreatywność
- Myślenie analityczne
- Asertywność
- Umiejętność pracy z systemami i aplikacjami klasy CRM
- Doświadczenie w pracy z systemami ticketowymi i contact center
- Zorientowanie na cele przy jednoczesnej relacyjności i rozbudowanych kompetencjach miękkich
- Skrupulatność, dokładność, rzetelność
- Umiejętność szybkiego reagowania w nieprzewidzianych sytuacjach
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników
- Wysoka kultura osobista,
- Zorientowanie na optymalizację kosztów i procesów.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
To oferujemy
- Praca w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie na kontrakt B2B
- Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku
- Sprzęt firmowy
- Stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- Darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Aplikuj
-
Employer Branding Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Employer Branding Specialist
Twój zakres obowiązków
- aktywny udział w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
- współtworzenie strategii i realizacja kampanii EB, wdrażanie rozwiązań oraz nowych propozycji „benefitowych” w firmie
- analiza rynku pracy i trendów w branży, identyfikacja konkurencji i wyznaczanie benchmarków
- tworzenie i publikowanie treści na naszych profilach w mediach społecznościowych
- kreowanie i publikowanie treści informacyjnych i promocyjnych na zewnętrznych i wewnętrznych kanałach kontaktu
- organizacja i udział w wydarzeniach wizerunkowych (targi pracy, konferencje, warsztaty – realizowane online i offline) oraz wyjazdach integracyjnych
- tworzenie i rozwijanie działań angażujących współpracowników firmy, w tym programów onboardingowych dla nowych pracowników, zapewniających im szybką integrację i poczucie przynależności do firmy
- monitorowanie opinii pracowników, zbieranie feedbacku oraz implementacja działań mających na celu poprawę doświadczeń pracowniczych.
- przygotowanie raportów i analizy efektów podejmowanych działań z zakresu Employer Brandingu i Employee Experience,
- dbanie o aktualność zakładki kariera i materiałów marketingowo-rekrutacyjnych
- aktywny udział w „życiu” działu HR, poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz wspólne tworzenie działu
- współpraca z różnymi działami firmy w kontekście zewnętrznego i wewnętrznego EB
- współpraca z dostawcami zewnętrznymi, kołami naukowymi, uniwersytetami, organizacjami studenckimi oraz agencjami kreatywnymi
Nasze wymagania
- doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii Employer Brandingowych
- doświadczenie zawodowe w obszarze HR w dynamicznym środowisku oraz w obszarze budowania kultury organizacyjnej (Employer Branding & Employee Experience)
- lekkie pióro i umiejętność tworzenia przyjaznych i angażujących komunikatów
- zainteresowanie mediami społecznościowymi i doświadczenie w prowadzeniu kont społecznościowych
- zaawansowana znajomość programów MS Office, Canva Pro
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- dobra organizacja pracy i samodzielność w tworzeniu projektów
- komunikatywność i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- proaktywne działanie i zaangażowanie w realizację projektów
- kreatywność, wielozadaniowość i nieszablonowe myślenie
- znajomość narzędzi i programów graficznych oraz umiejętność projektowania graficznego będzie dodatkowych atutem
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- elastyczny czas i miejsce pracy
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- pracę w ciekawym i dynamicznie rozwijającym się środowisku
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań, realny wpływ na politykę i standardy firmy.
Aplikuj
-
Kierownik Projektu w Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Rzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Kierownik Projektu w Contact Center
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie ponad stuosobowym zespołem konsultantów i liderów
- Odpowiedzialność za realizację KPI z zakresu obsługi klienta i customer experience
- Odpowiedzialność za budżet projektu i wynik finansowy
- Ocena i rozwój kompetencji podległego zespołu
- Analiza wyników podległego zespołu i przygotowanie planów poprawy wyników
- Kontakt z klientem zlecającym oraz innymi działami w ramach firmy
- Przygotowanie analiz i raportów na rzecz managera oddziału
- Budowa pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz
- Planowanie i realizacja działań optymalizujących pracę projektu
- Tworzenie systemów motywacyjnych i ocena ich efektywności
- Analiza forecastu ruchu i planowanie obsad dopasowanych do ruchu
- Wsparcie procesów rekrutacyjnych i działań antyrotacyjnych
Nasze wymagania
- Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem contact center
- Znajomość KPI w branży call /contact center i umiejętność wpływania na wskaźniki
- Znajomość procesów contact center, kanałów obsługi i narzędzi pracy w contact center
- Umiejętność analizy różnorodnych danych i wyciągania z nich wniosków
- Skuteczna komunikacja z zespołem i wysoki poziom komunikacji biznesowej
- Nastawienie na cel i umiejętność pracy w oparciu o cele
- Umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku
- Zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania zespołu
- Samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- Innowacyjność i dążenie do rozwoju projektu przez kreowanie rozwiązań wspierających realizację KPI i budżetów projektowych
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Aplikuj
-
Kierownik Projektów Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Kierownik Projektów Contact Center
Twój zakres obowiązków
- zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów
- wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych)
- realizowanie, delegowanie oraz weryfikowanie wykonania zadań przez Zespół
- kontrolowanie realizacji postanowień umowy z Klientem Zlecającym
- monitorowanie postępów realizacji zadań i przyjętego planu prac dla projektów
- raportowanie wyników finansowych projektów, przygotowywanie budżetu oraz dbanie o jego realizację
- stała współpraca ze wszystkimi działami w firmie
- budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientem ukierunkowanych na pozytywną ocenę współpracy
- dbanie o wysoką motywację Zespołu, pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania projektów
- budowanie przewagi konkurencyjnej oraz zapewnienie najwyższego standardu obsługi Klienta, partnerskich relacji, transparentności i uczciwości w relacji z Klientem
Nasze wymagania
- minimum 3 letnie doświadczenie w branży Contact Center na stanowiskach managerskich/ w zarządzaniu Zespołem lub projektami
- znajomość KPI w branży Contact Center i umiejętność wpływania na wskaźniki
- znajomość procesów Contact Center, kanałów obsługi i narzędzi pracy
- decyzyjność w kwestiach kadrowych dotyczących członków Zespołu oraz postanowień wpływających na funkcjonowanie i rozwój projektów
- umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku oraz zarządzania dużymi Zespołami projektowymi
- doświadczenie w pracy z systemami technologicznymi (m.in. systemy ticketowe, Contact Center, CRM)
- skuteczna komunikacja z Zespołem i wysoki poziom komunikacji biznesowej
- zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania Zespołu
- rozbudowane zdolności negocjacyjne i perswazyjne oraz zorientowanie na realizację założonych celów
- samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
- otwartość na zmiany i umiejętność szybkiej adaptacji do nowych warunków
- znajomość języka angielskiego
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B – stałe wynagrodzenie miesięczne oraz system motywacyjny
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń oraz darmowe lekcje języka angielskiego i finansowanie szkoleń
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, dalszego rozwoju zawodowego
Aplikuj
-
Performance Marketing Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów.
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Samodzielne prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Mile widziane
- Umiejętność tworzenia grafik sprzedażowych,
- Przedstawienie case study lub wyników kampanii, którymi możesz się pochwalić z dotychczasowej pracy,
- Doświadczenie w branży contact center/customer experience,
- Doświadczenie w marketingu B2B.
To oferujemy
- Umowa B2B,
- Wynagrodzenie: 10-12 tys. złotych netto,
- Praca zdalna,
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- Darmowe lekcje języka angielskiego,
- Finansowanie szkoleń,
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy,
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy.
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
Co Nas wyróżnia?
- Dynamiczny rozwój firmy: OEX VCC ciągle się rozwija i dostosowuje do zmieniających się warunków rynkowych, co sprawia, że każdy dzień to nowe wyzwanie i szansa na zdobywanie nowych umiejętności.
- Zespołowa kreatywność: współpracujemy ze sobą, szukamy nowych pomysłów i doceniamy różnorodność perspektyw.
- Wsparcie rozwoju zawodowego: umożliwiamy zdobywanie nowych umiejętności, oferujemy szkolenia i rozwijamy talenty.
- Rozwijaj się razem z nami - dołącz do zespołu OEX Voice Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Dołącz do OEX Voice Contact Center, firmy z ponad 14-letnim doświadczeniem w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze wielokanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta.
Performance Marketing Specialist
Aplikuj
-
Performance Marketing Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów.
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Samodzielne prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Mile widziane
- Umiejętność tworzenia grafik sprzedażowych,
- Przedstawienie case study lub wyników kampanii, którymi możesz się pochwalić z dotychczasowej pracy,
- Doświadczenie w branży contact center/customer experience,
- Doświadczenie w marketingu B2B.
To oferujemy
- Umowa B2B,
- Wynagrodzenie: 10-12 tys. złotych netto,
- Praca zdalna,
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- Darmowe lekcje języka angielskiego,
- Finansowanie szkoleń,
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy,
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy.
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
Co Nas wyróżnia?
- Dynamiczny rozwój firmy: OEX VCC ciągle się rozwija i dostosowuje do zmieniających się warunków rynkowych, co sprawia, że każdy dzień to nowe wyzwanie i szansa na zdobywanie nowych umiejętności.
- Zespołowa kreatywność: współpracujemy ze sobą, szukamy nowych pomysłów i doceniamy różnorodność perspektyw.
- Wsparcie rozwoju zawodowego: umożliwiamy zdobywanie nowych umiejętności, oferujemy szkolenia i rozwijamy talenty.
- Rozwijaj się razem z nami - dołącz do zespołu OEX Voice Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Dołącz do OEX Voice Contact Center, firmy z ponad 14-letnim doświadczeniem w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze wielokanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta.
Performance Marketing Specialist
Aplikuj
-
Performance Marketing Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów.
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Samodzielne prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Mile widziane
- Umiejętność tworzenia grafik sprzedażowych,
- Przedstawienie case study lub wyników kampanii, którymi możesz się pochwalić z dotychczasowej pracy,
- Doświadczenie w branży contact center/customer experience,
- Doświadczenie w marketingu B2B.
To oferujemy
- Umowa B2B,
- Wynagrodzenie: 10-12 tys. złotych netto,
- Praca zdalna,
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- Darmowe lekcje języka angielskiego,
- Finansowanie szkoleń,
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy,
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy.
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
Co Nas wyróżnia?
- Dynamiczny rozwój firmy: OEX VCC ciągle się rozwija i dostosowuje do zmieniających się warunków rynkowych, co sprawia, że każdy dzień to nowe wyzwanie i szansa na zdobywanie nowych umiejętności.
- Zespołowa kreatywność: współpracujemy ze sobą, szukamy nowych pomysłów i doceniamy różnorodność perspektyw.
- Wsparcie rozwoju zawodowego: umożliwiamy zdobywanie nowych umiejętności, oferujemy szkolenia i rozwijamy talenty.
- Rozwijaj się razem z nami - dołącz do zespołu OEX Voice Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Dołącz do OEX Voice Contact Center, firmy z ponad 14-letnim doświadczeniem w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze wielokanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta.
Performance Marketing Specialist
Aplikuj
Pracodawcy w Warszawie
-
Randstad Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy Randstad Polska – liderem w branży HR, który od ponad pół wieku kształtuje rynek pracy, oferując usługi doradzt...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 438
-
Golden Serwis sp. z o.o.
Golden Serwis toagencja pracy tymczasowejzWarszawy, która od2007 r. pośredniczy pomiędzy pracodawcami apracownika...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 100
-
POLSKIE CENTRUM CERTYFIKACJI I BADAŃ JAK...
Z dumą przedstawiamy historię Polskiego Centrum Certyfikacji i Badań Jakości, instytucji z ponad sześćdziesięcioletnią t...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 60
-
Techvisie B.V.
Techvisie Personeelsdiensten BV jest holenderskim biurem posrednictwa pracy w zawodach technicznych. Od ponad 19 lat pom...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 12
-
Leroy Merlin Polska sp. z o.o.
Witaj w świecie Leroy Merlin Polska, gdzie każdy dzień to nowa możliwość, by pomóc naszym klientom stworzyć dom ich marz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 12
-
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W...
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 12
-
Dungito Polska sp. z o.o.
Dungito rekrutuje dla sprawdzonych, niemieckich pracodawców. Oferujemy zatrudnienie bezpośrednio w niemieckich fi...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 11
-
ASMO Solutions
Jesteśmy asmo solutions, częścią dynamicznie rozwijającej się grupy MAOBI. Od dekady z powodzeniem tworzymy mosty między...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
ARMA SP Z O.O.
Od momentu naszego debiutu na rynku w 1999 roku, ARMA SP Z O.O. prężnie rozwija się w branży usług ochroniarskich i porz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
AMLUX sp. z o.o.
Od ponad trzech dekad AMLUX to synonim doskonałości w branży obsługi obiektów, z głębokimi korzeniami w sercu Warszawy....
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Jesteśmy Pocztą Polską, sercem komunikacji i logistyki w naszym kraju. Nasza historia sięga ponad 465 lat wstecz, co czy...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
Adecco Poland Sp z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. to renomowana firma doradztwa personalnego, która jako część globalnego lidera The Adecco Group...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
STOWARZYSZENIE SOS WIOSKI DZIECIĘCE W PO...
W sercu Warszawy, gdzie troska o najmłodszych jest naszym codziennym zadaniem, znajduje się nasze Stowarzyszenie "SOS Wi...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
iView Recruitment
Od ponad dekady iView Recruitment z Warszawy kreuje nową jakość w świecie rekrutacji. Jako eksperci od headhuntingu i ex...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
Areszt Śledczy w Warszawie - Służewcu
Nasza historia zaczyna się w 1944 roku, kiedy to funkcjonowaliśmy jako Ośrodek Pracy Służewiec. Z biegiem lat ewoluowali...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
UDS S.A.
UDS S.A.od kilkudziesięciu lat jest partnerem największych światowych korporacji na bieżąco obserwującym i wdrażającym i...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
Coral Travel Poland
Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynk...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnym...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
INWEMER SYSTEM sp. z o.o.
Od ponad trzydziestu lat, my, INWEMER System, jesteśmy dumni z tego, że możemy służyć mieszkańcom Warszawy i okolic nasz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
SERIS KONSALNET SECURITY SP Z O.O.
Od ponad trzech dekad Seris Konsalnet Security Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest synonimem zaufania i innowacji w b...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
Centrum Stomatologii Medicover
Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkic...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów
Od momentu naszego powstania w grudniu 1996 roku, Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Warszawie stał się miejscem, k...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
ABALONE POLAND sp. z o.o.
ABALONE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
POLIMEX MOSTOSTAL SPÓŁKA AKCYJNA
Od ponad siedmiu dekad jesteśmy dumnym liderem w branży inżynieryjno-budowlanej, wyznaczającym standardy jakości i innow...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
ARESZT ŚLEDCZY W WARSZAWIE-GROCHOWIE
Areszt Śledczy Warszawa-Grochów jest miejscem z bogatą historią i wyjątkowym znaczeniem dla społeczności Warszawy. Nasze...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
WELCOME AIRPORT SERVICES sp. z o.o.
Jako Welcome Airport Services, jesteśmy dumni, że możemy przedstawić naszą historię i to, co nas wyróżnia w branży obsłu...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
Golden Serwis sp. z o.o.
Od momentu naszego debiutu na rynku w 2007 roku, Golden Serwis stał się synonimem profesjonalizmu i zaangażowania w obsz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
IDEAL WORK GERMANY sp. z o.o.
Jesteśmy Ideal Work Germany – Twoim zaufanym partnerem w świecie profesjonalnych usług rekrutacyjnych i wsparcia bizneso...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5