Voice Contact Center Sp. z o.o. to dynamiczny dostawca usług contact center w Polsce, działający już od 2009 roku. Specjalizujemy się w oferowaniu innowacyjnych rozwiązań z zakresu wielokanałowej obsługi klienta, w tym obsługi telefonicznej, back-office i moderacji w mediach społecznościowych. Nasze usługi obejmują również wsparcie sprzedaży oraz rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, takie jak voiceboty. Współpracujemy z klientami z różnych branż, takich jak e-commerce, finanse i zdrowie, dbając o ich satysfakcję i rozwój.
Voice Contact Center Sp. z o. o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne sprzedaż / zakupy hr / kadry doradztwo / konsulting / audyt zarządzanie / dyrekcja

Oferty pracy Voice Contact Center Sp. z o. o.

Praca alert - powiadomienia

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapy Voice Contact Center Sp. z o. o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

OEX Voice Contact Center

A satisfied customer is our business strategy

Leading contact center services provider. With 5 operational centers strategically located in major Polish cities, backed by 15 years of industry expertise, and comprising a team of 1700 qualified agents, we specialize in delivering multichannel and multilingual customer service solutions for nearly 100 clients across various sectors, including e-commerce, retail, health care, finance, insurance, automotive, energy, and telecommunications. Our services encompass, among others: · Contact center services · Multilingual customer support · Voicebots · Back-office support · Sales assistance · CATI surveys · Social media management · CC consulting We excel at creating modern technological solutions that enhance the automation of customer service, such as: · Primebot – the intelligent conversation voicebot capable of conducting nonlinear dialogues over the phone and chat. · Boromir – the award-winning analytical tool for analysis and monitoring, and optimization of agents’ work and operations in the contact center. With a proven track record of success and esteemed partnerships with industry giants like Affidea, Allegro, Rossmann, and Volvo, we bring a wealth of experience and innovation to the table. 2023 results: · 85 contact center projects · 9 million phone conversations · 1.5 million voicebot conversations (by Primebot) · 3 million emails · 3.5 million back-office tasks Streamline your operations and increase efficiency with top contact center experts: Let’s talk about your project: https://oex-vcc.com/en/

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, Woj. Mazowieckie
Branża
Centra obsługi telefonicznej
Specjalizacje
telefoniczna obsługa klienta, contact center, call center, multilingual, customer service, multichannel customer service, customer experience, telesprzedaż, badania CATI, windykacja telefoniczna, obsługa klienta, voicebots, chatbots, artificial intelligence, IT, consulting i social media

Rok założenia

2009

Liczba pracowników

1 001-5 000

Liczba obserwujących

1310

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

100%

Voice Contact Center Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Inny80.2%Specjalista ds. kadr i płac6.6%Handlowiec6.6%Doradca3.3%Kierownik1.1%Inny2.2%100%

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.04.2025

Profil firmy:
Voice Contact Center Sp. z o. o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Łódź
  3. Góra Kalwaria
  4. Lublin
  5. Rzeszów
  6. Wrocław
  7. Bydgoszcz
  8. Opole Lubelskie
  9. Gdynia
  10. Kobyłka

Praca Voice Contact Center Sp. z o. o. - oferty archiwalne

  • Kierownik Projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Kierownik Projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Kierownik Projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Kierownik Projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Specjalista ds. telefonicznej obsługi Pacjenta

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat

Pracodawcy w Warszawie i okolicy