Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
HR INSTITUTE Sp.z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Oferty pracy HR INSTITUTE Sp.z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Doradca Handlowy
Armax Sp. z o.o. Sp.k.- 6 000-12 000 zł brutto / mies.
- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Doradca Handlowy
Armax Sp. z o.o. Sp.k.- 6 000-12 000 zł brutto / mies.
- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Handlowiec
Arrow RSC Sp. z o.o- 10 000-20 000 zł brutto / mies. (zal. od umowy)
- Katowice
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Mapa HR INSTITUTE Sp.z o.o.
Oddział Katowice
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
HR INSTITUTE Sp.z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Warszawa
- Wrocław
- Kraków
- Częstochowa
- Bydgoszcz
- Bukowno
- Jastrzębie-Zdrój
- Opole
Data aktualizacji: 01.12.2024
Linki
Praca HR INSTITUTE Sp.z o.o. - oferty archiwalne
-
Handlowiec
HR INSTITUTE Sp.z o.o.- 6 000-9 000 zł / mies.
- Mysłowice
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
obsługa i rozwój sprzedaży u obecnych klientów na rynku polskim i zagranicznym
-
pozyskiwanie nowych klientów w zakresie projektowania profilów z tworzyw sztucznych ( firmy produkcyjne)
-
realizacja wyznaczonych celów biznesowych
-
budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
-
prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
-
doradztwo techniczne przy wsparciu działu produkcji
Wymagania
-
wykształcenie wyższe o profilu technicznym, handlowym
-
doświadczenie w sprzedaży produktów i usług B2B (doświadczenie w branży technicznej będzie dodatkowym atutem)
-
samodzielność w działaniu, inicjatywa oraz zaangażowanie
-
nastawienie na realizacje celu i konsekwencja w działaniu
-
umiejętność prowadzenia negocjacji z klientem
-
dyspozycyjność związana z wyjazdami do klientów
-
znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie rozmów z klientami (B2/C1)
-
znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
-
czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
forma zatrudnienia UoP lub kontrakt B2B
-
atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia)
-
praca w młodym pozytywnie nastawionym zespole
-
szkolenie wdrożeniowe w pierwszych miesiącach pracy
-
narzędzia pracy: laptop + samochód służbowy
Jeśli chcesz reprezentować solidny produkt dla firm produkcyjnych, nie wahaj się. To jest praca, w której się rozwiniesz. Prześlij CV.
* Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
-
-
Asystent/ka DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
HR INSTITUTE Sp.z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
bieżąca obsługa biura i obiegu wewnętrznych dokumentów
-
prowadzenie katalogu umów
-
monitoring zużycia i zamawianie materiałów biurowych
-
nadawanie przesyłek pocztowych/kurierskich
-
wprowadzanie danych od klientów systemu CRM
-
tworzenie zestawień, raportów i rejestrów związanych z działaniami Spółki
-
wprowadzanie i dekretacja faktur przychodzących w systemie
-
obsługa zapytań oraz nadzór nad realizacją zamówień
-
obsługa informacyjna szkoleń
-
uzupełnianie i pilnowania kalendarza spotkań
-
umawianie i organizowanie spotkań na zlecenie Przełożonego
-
obsługa informacyjna szkoleń
Wymagania
-
min. 1-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
wykształcenie minimum licencjat i rozpoczęty II stopień nauki lub wyższe
-
biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office
-
umiejętność korzystania z narzędzi digitalowych i nowoczesnych form komunikacji z Klientem
-
umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji
-
umiejętność pracy w zespole i nawiązywanie pozytywnych relacji
-
samodzielność i odpowiedzialne podejmowanie decyzji
-
umiejętność raportowania pracy własnej
-
umiejętność zarządzania kalendarzem i czasem pracy
-
miejsce zamieszkania Bielsko-Biała lub okolice
-
prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
-
doświadczenie w obszarze obsługi Klientów, usług szkoleniowych i/lub sprzedażowych
-
doświadczenie w WordPress i umiejętność „lekkiego pióra”
-
zainteresowania z zakresu ochrony środowiska i BHP
Oferujemy
-
zdobywanie doświadczenia na początku drogi zawodowej w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z ponad 35-letnim stażem
-
poszerzania kompetencji w zakresie pracy z narzędziami digitalowymi
-
pracę pod koordynatorem w zakresie rozwiązań dla ochrony środowiska (asortyment techniczny - sorbenty, szkolenia)
-
pracę w formie stacjonarnej
-
zatrudnienie preferowane w oparciu o B2B lub umowę o pracę/ umowę zlecenie
-
możliwość bezpłatnego udziału w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę
-
niezbędne narzędzia do pracy stacjonarnej i zdalnej
-
miłą i przyjazną atmosferę pracy
-
-
Specjalista ds. obsługi klienta z j. duńskim
HR INSTITUTE Sp.z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
-
telefoniczna obsługa klienta sprzedażowa i posprzedażowa dedykowanego rynku
-
komunikacja z klienta w j.duńskim( telefoniczna, mailowa, poprzez inne komunikatory)
-
utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami zagranicznymi
-
zapewnienie najwyższej jakości obsługi
Wymagania
-
bardzo dobra obsługa komputera w zakresie MS Office
-
biegłą znajomość j.duńskiego
-
bardzo dobra znajomość j.angielskiego
-
znajomość specyfiki pracy lub doświadczenie w obszarze customer service
-
nastawienie na realizację celów
-
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
umowę o pracę i atrakcyjny system wynagrodzeń
-
samodzielność i decyzyjność
-
pracę zdalną
-
system motywacyjny i rozwój zawodowy
-
-
Specjalista ds. ochrony środowiska
HR INSTITUTE Sp.z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Samodzielne opracowywanie dokumentacji z zakresu: PZ, ROŚ, KIP, pozwolenia sektorowe ( powietrze odpady), raporty początkowe, operaty wodnoprawne.
-
Samodzielne pozyskiwanie danych w oparciu o dostępne i wiarygodne źródła dotyczące realizowanych opracowań;
-
Prowadzenie uzgodnień merytorycznych z klientem;
-
Nadzór merytoryczny nad pozyskanymi danymi w zakresie realizowanych projektów;
-
Koordynowanie realizacji oddelegowanych zadań w celu zapewnienia jakości dostarczenia wystandaryzowanej dokumentacji do klienta zewnętrznego;
-
Stała obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy
-
Monitoring trendów branżowych i współtworzenie działań marketingowych, kampanii promocyjnych, wewnętrznych działań CRM
Wymagania
-
min. 3 letnie doświadczenie branżowe lub na podobnym stanowisku
-
samodzielność w opracowywaniu ekspertyz i analiz
-
wykształcenie profilowe z zakresu ochrony środowiska
-
sumienność, dokładność, systematyczność
-
umiejętność pracy zespołowej
-
zamiłowanie do ochrony środowiska
-
znajomość branży przemysłowej ( dodatkowy atut )
Oferujemy
-
umowę o pracę
-
stałe wynagrodzenie
-
kwartalną system motywacyjny
-
dostęp do e-platformy i stałe doskonalenie kompetencji zawodowych
-
pracę w centrum Bielska Białej
-
komfort przestrzeni biurowej
-
pracę w ambitnym zespole
-
-
Regionalny Kierownik Handlowy
HR INSTITUTE Sp.z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
-
Zakres obowiązków
-
Wyznaczanie planów sprzedaży, egzekwowanie wyników, wspieranie działań prospectingu i pozyskiwania nowych i strategicznych klientów firmy
-
Zarządzanie zespołem sprzedażowym, wsparcie mentoringowe oraz przeprowadzanie „ job on the training”
-
Analizowanie wyników sprzedaży zgodnie z założonymi celami, wprowadzanie planów naprawczych
-
Pozyskiwanie strategicznych klientów firmy
-
Przeprowadzanie ocen okresowych pracowników
-
Udział w tworzeniu strategii sprzedaży
-
Sprawdzanie postępu sprzedaży oraz ustalanie planów w regionach
-
Nadzór nad wprowadzaniem standardów sprzedaży i obsługi klientów
-
Negocjowanie z kluczowymi klientami w celu zwiększenia efektywności
-
Monitorowanie i analiza czynników mających znaczący wpływ na sprzedaż
Wymagania
-
umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych
-
wykształcenie techniczne
-
udokumentowane wyniki sprzedażowe
-
wysoka motywacja do działania i orientacja na realizację celów sprzedażowych
-
umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją czasu
-
umiejętność systematycznej i samodzielnej budowy bazy klientów
-
prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
umowa o pracę lub B2B i system premiowy i prowizyjny
-
samodzielność w podejmowaniu decyzji
-
rozwój zawodowy poprzez cykliczne szkolenia
-
samochów służbowy
-
telefon komórkowy
-
-
Przedstawiciel Handlowy
HR INSTITUTE Sp.z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Realizowanie planów sprzedażowych
-
Przeprowadzanie rozmów handlowych z klientem B2B w terenie ( praca w biurze i w terenie )
-
Obsługa i nawiązywanie pozytywnych relacji w oparciu o standardy firmy
-
Rozbudowywanie własnego portfolio klientów strategicznych
-
Negocjowanie z kluczowymi klientami w celu zwiększenia efektywności
-
Monitorowanie i analiza czynników mających znaczący wpływ na sprzedaż
Wymagania
-
umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych
-
wykształcenie techniczne
-
udokumentowane wyniki sprzedażowe
-
wysoka motywacja do działania i orientacja na realizację celów sprzedażowych
-
umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją czasu
-
umiejętność systematycznej i samodzielnej budowy bazy klientów
-
prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
umowa o pracę lub B2B i system premiowy i prowizyjny
-
samodzielność w podejmowaniu decyzji
-
rozwój zawodowy poprzez cykliczne szkolenia
-
samochów służbowy
-
telefon komórkowy
-
-
Kierownik Handlowy
HR INSTITUTE Sp.z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
-
Zakres obowiązków
-
Wyznaczanie planów sprzedaży, egzekwowanie wyników, wspieranie działań prospectingu i pozyskiwania nowych i strategicznych klientów firmy
-
Zarządzanie zespołem sprzedażowym, wsparcie mentoringowe oraz przeprowadzanie „ job on the training”
-
Analizowanie wyników sprzedaży zgodnie z założonymi celami, wprowadzanie planów naprawczych
-
Pozyskiwanie strategicznych klientów firmy
-
Przeprowadzanie ocen okresowych pracowników
-
Udział w tworzeniu strategii sprzedaży
-
Sprawdzanie postępu sprzedaży oraz ustalanie planów w regionach
-
Nadzór nad wprowadzaniem standardów sprzedaży i obsługi klientów
-
Negocjowanie z kluczowymi klientamiw celu zwiększenia efektywności
-
Monitorowanie i analiza czynników mających znaczący wpływ na sprzedaż
-
Tworzenie strategii produktowej / wyposażenie / ceny / promocje / wersje specjalne
-
Rozwój sieci sprzedaży / plany roczne, miesięczne sprzedaży / system bonusowy / system marżowy / poprawa jakości sieci
Wymagania
-
umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych
-
wykształcenie techniczne
-
udokumentowane wyniki sprzedażowe
-
wysoka motywacja do działania i orientacja na realizację celów sprzedażowych
-
umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją czasu
-
umiejętność systematycznej i samodzielnej budowy bazy klientów
-
prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
umowa o pracę lub B2B i system premiowy i prowizyjny
-
samodzielność w podejmowaniu decyzji
-
rozwój zawodowy poprzez cykliczne szkolenia
-
samochów służbowy
-
telefon komórkowy
-
-
Kierownik Techniczny i Serwisu
HR INSTITUTE Sp.z o.o.- 5 000-7 000 zł / mies.
- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
-
Koordynowanie prac i wsparcie ich realizacji dla podległego zespołu
-
Raportowanie do przełożonego o zużyciu i zakupie narzędzi ( monitoring kosztów )
-
Planowanie monitoring grafiku prac ( kolejkowanie ) i uzgadnianie dostaw
-
Organizowanie i realizacja wyjazdów do klienta zewnętrznego w celu realizacji zleceń
-
Zapewnienie dostępności i zabezpieczenie surowców i narzędzi: wydawanie gotowych towarów zgodnie z procedurami wewnętrznymi
-
Realizacja prac warsztatowych: cięcie, skręcanie, gięcie, konstruowanie urządzeń prostych
-
Wykonywanie uzgodnień technicznych, opracowywanie wycen i planu ich realizacji u klienta
-
Usprawnianie pracy działu
Wymagania
-
min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży technicznej
-
wykształcenie wyższe techniczne
-
wykształcenie w kierunku zarządzania zespołem ( mile widziane)
-
praktyczna wiedz z zakresu planowania produkcji, zarządzania projektem w sektorze automotive
-
doświadczenie w rekrutacji pracowników
-
konsekwencja w działaniu, dokładność, sumienność, terminowość
-
umiejętność zarządzania zespołem i budowania dobrych relacji
-
prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
umowę o pracę
-
stałe wynagrodzenie, atrakcyjny system premii i dodatków funkcyjnych
-
stały system szkoleń zawodowych i kompetencyjnych
-
samodzielność i możliwość rozwoju zespołu dla nowej hali i parku maszyn
Zapraszamy do przesłania CV na adres email: amusial@linguajob.pl
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
-