Carpatree Sp. z .o.o.

Czy to Twoja firma?

Carpatree Sp. z .o.o. praca

Bielsko-Biała

Carpatree to polska marka odzieży sportowej założona w 2016 roku. Od samego początku głównym założeniem Carpatree było dostarczenie klientom najwyższej jakości stylowych ubrań sportowych i budowanie społeczności osób wzajemnie wspierających się w dążeniu do sportowych celów.

Carpatree Sp. z .o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
media / pr / reklama / marketing sprzedaż / zakupy logistyka / spedycja / transport budownictwo / architektura / geodezja internet / e-commerce / nowe media

Oferty pracy Carpatree Sp. z .o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Carpatree Sp. z .o.o.

Mapa Carpatree Sp. z .o.o.

Siedziba główna

Carpatree Sp. z .o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Carpatree Sp. z .o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa
  3. Katowice
  4. Wrocław
  5. Kraków
  6. Pruszków
  7. Bydgoszcz
  8. Kęty
  9. Częstochowa
  10. Andrychów

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca Carpatree Sp. z .o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. e-commerce

    Carpatree Sp. z .o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zespół tworzący Carpatree stale się rozwija, a obecnie poszukujemy specjalisty ds. e-commerce (zarządzanie sklepem internetowym)

      Zakres obowiązków

      • Kompleksowe zarządzanie sklepem internetowym marki
      • Dbanie o ciągły rozwój sklepu, aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych narzędzi związanych z e-commerce
      • Tworzenie i optymalizacja treści produktowych
      • Bieżąca analityka danych sprzedażowych oraz ruchu na stronie
      • Współpraca z działem marketingu w celu opracowania efektywnych kampanii promocyjnych
      • Stałe monitorowanie trendów w e-commerce i działań konkurencji

      Wymagania

      • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Biegłość w środowisku internetowym
      • Umiejętność sprawnej obsługi pakietu Office i poczty e-mail
      • Samodzielność, komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
      • Język angielski na poziomie minimum B2
      • Dokładność, sumienność
      • Chęć doskonalenia swoich kompetencji w kierunku związanym ze stanowiskiem pracy

        Mile widziane:
      • Zainteresowanie sportem
      • Zainteresowanie modą

      Oferujemy

      • Pełne wsparcie merytoryczne w bieżącej pracy oraz w uzupełnieniu brakujących kompetencji
      • Służbowy laptop, telefon i wszystkie inne potrzebne narzędzia pracy
      • Program MultiSport
      • Prywatną opiekę medyczną Allianz
      • Wynagrodzenie dopasowane do posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego
      • Dodatkowe premie za ponadprzeciętne wyniki
      • Pracę w nowoczesnym, klimatyzowanym biurze w centrum Bielska-Białej
      • Do dyspozycji dzień pracy zdalnej w każdym miesiącu
      • Elastyczny czas pracy
      • Przyjazną, swobodną i niekorporacyjną atmosferę pracy
      • Przejrzystą ścieżkę kariery
      • Zniżkę pracowniczą na produkty marki
      • Pyszną kawę i ciastka bez limitów:)
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Dofinansowanie szkoleń i kursów
      • Elastyczny czas pracy
      • Zniżki na firmowe produkty i usługi
      • Spotkania integracyjne
      • Służbowy telefon do użytku prywatnego
      • Brak dress code’u
      • Kawa / herbata
      • Strefa relaksu

Pracodawcy w Bielsku-Białej