Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
MAJOREL POLSKA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie praca
Czy to Twoja firma?
Jako Majorel Polska, jesteśmy dumni, że możemy przedstawić naszą historię i to, co nas wyróżnia na tle konkurencji. Nasze korzenie sięgają działalności centrów telefonicznych, a nasza pasja i zaangażowanie pozwoliły nam stać się liderem w branży outsourcingowej. Jesteśmy częścią globalnego giganta - grupy Teleperformance, która zatrudnia niemal pół miliona specjalistów w 95 krajach na całym świecie.
Nasza misja to dostarczanie usług na najwyższym poziomie, dostępnych dla klientów 24 godziny na dobę, przez wszystkie dostępne urządzenia, zawsze zgodnie z filozofią marki, którą reprezentujemy. Nasze działania opierają się na trzech filarach: kreatywności, doskonałości i szacunku. To one kształtują naszą kulturę organizacyjną i są odzwierciedleniem naszego podejścia do klientów oraz pracowników.
Innowacje są dla nas kluczowe - nieustannie dążymy do tego, by być o krok przed oczekiwaniami rynku i naszych klientów. Wierzymy, że ciągłe doskonalenie procesów i poszukiwanie nowych rozwiązań to fundament sukcesu w dynamicznie zmieniającym się świecie usług biznesowych.
Jako Majorel Polska, jesteśmy integralną częścią międzynarodowej sieci, co pozwala nam na wymianę doświadczeń i najlepszych praktyk na globalną skalę. Nasze usługi są dostosowane do potrzeb rynków lokalnych, jednocześnie korzystając z bogactwa wiedzy i zasobów międzynarodowej grupy.
Zapraszamy do współpracy. Razem możemy stworzyć wyjątkowe rozwiązania, które pomogą Twojej firmie osiągnąć sukces i zbudować trwałe relacje z klientami. Z Majorel Polska, możesz być pewien, że Twoja obsługa klienta jest w najlepszych rękach.
Telemarketer Szczecin Analityk finansowy Szczecin Kierownik Szczecin Specjalista ds. administracji Szczecin
obsługa klienta / call center bankowość / finanse administracja biurowa / praca biurowa zarządzanie / dyrekcja
Oferty pracy MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Kasjer/Kasjerka - Poznań ul. Szwajcarska
Golden Serwis Sp. z o. o.- 28-29 zł brutto / godz.
- Poznań
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Kasjer/Kasjerka - Poznań ul. Bukowska
Golden Serwis Sp. z o. o.- 28-29 zł brutto / godz.
- Poznań
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Randstad Polska Sp. z o.o. Profil pracodawcy- Poznań
- umowa o pracę tymczasową
- praca od zaraz
Wygasa
Mapa MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
Siedziba główna
MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Praca MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie - oferty archiwalne
-
Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta/junior customer support specialist
MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
telefoniczna obsługa zgłoszeń i reklamacji, udzielanie informacji o usługach, ofertach i produktach; prowadzenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami i wymaganiami danej instytucjiWymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
-
Uprawnienia: MS OFFICE
-
Inne wymagania: wiedza na temat funkcjonowania call-center; znajomość programów Swoosh desk
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
-
Opis wynagrodzenia: brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Młodszy specjalista ds. jakości / junior quality specialist
MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
nadzór nad umiejętnościami i wiedzą konsultantów poprzez monitorowanie kontaktów z klientami; ocena jakości rozmów konsultantów z klientami francuskojęzycznymi; wspieranie konsultantów w bieżących kwestiach dotyczących wiedzy o procesachWymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE
-
Inne wymagania: znajomość programów Swoosh Desk oraz Givex; mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 7 200 PLN
-
Opis wynagrodzenia: brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Junior team manager / młodszy kierownik zespołu
MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
bieżące monitorowanie wyników pracy podległego zespołu, bieżące działania administracyjne dotyczące zarządzania pracownikami, odpowiedzialność za realizację KPI operacyjnych i jakościowych podległego zespołu, praca na dwie zmiany w godzinach 8-21Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE
-
Inne wymagania: znajomość prpgramów: Swoosh Desk, Givex, Cybersource, Adyen
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 7 900 PLN
-
Opis wynagrodzenia: brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta
MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
telefoniczna obsługa zgłoszeń i reklamacji, udzielanie informacji o usługach/ofertach i produktach; prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję, równoważny system czasu pracy; obsługa klienta w języku francuskim, szkolenie w języku angielskimWymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
-
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
-
Inne wymagania: biegła znajomość narzędzi typowych dla Call Center, wiedza na temat funkcjonowania Call Center
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 6 300 PLN
-
Opis wynagrodzenia: brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta
MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie- Poznań
- umowa o pracę
- część etatu
-
Zakres obowiązków
telefoniczne obsługiwanie zgłoszeń i reklamacji, prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję, równoważny system czasu pracy,Wymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
-
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
-
Inne wymagania: biegła znajomość narzędzi typowych dla Call Center, wiedza na temat funkcjonowania Call Center;
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 200 PLN
-
Opis wynagrodzenia: brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta
MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
telefoniczna obsługa zgłoszeń i reklamacji, udzielanie informacji o usługach/ofertach i produktach; prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję, równoważny system czasu pracy, obsługa w języku tureckim, szkolenia w języku angielskimWymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
-
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
-
Inne wymagania: biegła znajomość narzędzi typowych dla Call Center, wiedza na temat funkcjonowania Call Center
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 6 300 PLN
-
Opis wynagrodzenia: brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta
MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
telefoniczne obsługa zgłoszeń i reklamacji, udzielanie informacji o usługach/ofertach i produktach; prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję, równoważny system czasu pracy, obsługa w języku tureckim, szkolenia w języku angielskimWymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
-
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
-
Inne wymagania: biegła znajomość narzędzi typowych dla Call Center, wiedza na temat funkcjonowania Call Center
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta
MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
telefoniczne obsługa zgłoszeń i reklamacji, udzielanie informacji o usługach/ofertach i produktach; prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję, równoważny system czasu pracy; obsługa klienta w języku francuskim, szkolenie w języku angielskimWymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
-
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
-
Inne wymagania: biegła znajomość narzędzi typowych dla Call Center, wiedza na temat funkcjonowania Call Center
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta
MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
telefoniczne obsługiwanie zgłoszeń i reklamacji, udzielanie informacji o usługach/ofertach i produktach; prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję. Równoważny system czasu pracy.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak, średnie zawodowe, brak
-
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
-
Inne wymagania: biegła znajomość narzędzi typowych dla Call Center, wiedza na temat funkcjonowania Call Center
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Specjalista ds. usług płatniczych
MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Identyfikacja i rozwiązywanie problemów klienta, odbieranie połączeń telefonicznych, emaili, chatu. Obsługa klientów rosyjskojęzycznych. Udzielanie wsparcia merytorycznego i uczestniczenie w konsultacjach.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak, średnie branżowe, brak, średnie ogólnokształcące, brak
-
Inne wymagania: mile widziana znajomość języka angielskiego, biegła znajomość obsługi komputera w tym MS Office
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
-
Opis wynagrodzenia: brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Subject matter expert/ ekspert ds. merytorycznych
MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
ewidencja przebiegu usług, przyjęcie zgłoszeń, przyjmowanie zgłoszeń o nagłych zdarzeniachWymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe, Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
-
Inne wymagania: doświadczenie zawodowe w pracy w call center, wiedza na temat funkcjonowania call center, mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu B1
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
-
Opis wynagrodzenia: brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Specjalista ds.usług płatniczych
MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie- 4 000 zł / mies.
- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Identyfikacja i rozwiązywanie problemów klienta, odbieranie połączeń telefonicznych, emaili, chatu. Obsługa klientów rosyjskojęzycznych. Udzielanie wsparcia merytorycznego i uczestniczenie w konsultacjach.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Inne wymagania: mile widziane doświadczenie w pracy w call center, biegła znajomość obsługi komputera, w tym narzędzi typowych dla call center, mile widziana wiedza na temat funkcjonowania call center, mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
-
Opis wynagrodzenia: brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-