Jako Majorel Polska, jesteśmy dumni, że możemy przedstawić naszą historię i to, co nas wyróżnia na tle konkurencji. Nasze korzenie sięgają działalności centrów telefonicznych, a nasza pasja i zaangażowanie pozwoliły nam stać się liderem w branży outsourcingowej. Jesteśmy częścią globalnego giganta - grupy Teleperformance, która zatrudnia niemal pół miliona specjalistów w 95 krajach na całym świecie.


Nasza misja to dostarczanie usług na najwyższym poziomie, dostępnych dla klientów 24 godziny na dobę, przez wszystkie dostępne urządzenia, zawsze zgodnie z filozofią marki, którą reprezentujemy. Nasze działania opierają się na trzech filarach: kreatywności, doskonałości i szacunku. To one kształtują naszą kulturę organizacyjną i są odzwierciedleniem naszego podejścia do klientów oraz pracowników.

Innowacje są dla nas kluczowe - nieustannie dążymy do tego, by być o krok przed oczekiwaniami rynku i naszych klientów. Wierzymy, że ciągłe doskonalenie procesów i poszukiwanie nowych rozwiązań to fundament sukcesu w dynamicznie zmieniającym się świecie usług biznesowych.

Jako Majorel Polska, jesteśmy integralną częścią międzynarodowej sieci, co pozwala nam na wymianę doświadczeń i najlepszych praktyk na globalną skalę. Nasze usługi są dostosowane do potrzeb rynków lokalnych, jednocześnie korzystając z bogactwa wiedzy i zasobów międzynarodowej grupy.

Zapraszamy do współpracy. Razem możemy stworzyć wyjątkowe rozwiązania, które pomogą Twojej firmie osiągnąć sukces i zbudować trwałe relacje z klientami. Z Majorel Polska, możesz być pewien, że Twoja obsługa klienta jest w najlepszych rękach.

MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center bankowość / finanse administracja biurowa / praca biurowa zarządzanie / dyrekcja

Oferty pracy MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie

Siedziba główna

MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie - oferty archiwalne

  • Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta/junior customer support specialist

    MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      telefoniczna obsługa zgłoszeń i reklamacji, udzielanie informacji o usługach, ofertach i produktach; prowadzenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami i wymaganiami danej instytucji

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
      • Uprawnienia: MS OFFICE
      • Inne wymagania: wiedza na temat funkcjonowania call-center; znajomość programów Swoosh desk

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: brutto
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Młodszy specjalista ds. jakości / junior quality specialist

    MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      nadzór nad umiejętnościami i wiedzą konsultantów poprzez monitorowanie kontaktów z klientami; ocena jakości rozmów konsultantów z klientami francuskojęzycznymi; wspieranie konsultantów w bieżących kwestiach dotyczących wiedzy o procesach

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE
      • Inne wymagania: znajomość programów Swoosh Desk oraz Givex; mile widziana znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 7 200 PLN
      • Opis wynagrodzenia: brutto
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Junior team manager / młodszy kierownik zespołu

    MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      bieżące monitorowanie wyników pracy podległego zespołu, bieżące działania administracyjne dotyczące zarządzania pracownikami, odpowiedzialność za realizację KPI operacyjnych i jakościowych podległego zespołu, praca na dwie zmiany w godzinach 8-21

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE
      • Inne wymagania: znajomość prpgramów: Swoosh Desk, Givex, Cybersource, Adyen

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 7 900 PLN
      • Opis wynagrodzenia: brutto
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta

    MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      telefoniczna obsługa zgłoszeń i reklamacji, udzielanie informacji o usługach/ofertach i produktach; prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję, równoważny system czasu pracy; obsługa klienta w języku francuskim, szkolenie w języku angielskim

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
      • Uprawnienia: biegła obsługa komputera
      • Inne wymagania: biegła znajomość narzędzi typowych dla Call Center, wiedza na temat funkcjonowania Call Center

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 6 300 PLN
      • Opis wynagrodzenia: brutto
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta

    MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • Zakres obowiązków

      telefoniczne obsługiwanie zgłoszeń i reklamacji, prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję, równoważny system czasu pracy,

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
      • Uprawnienia: biegła obsługa komputera
      • Inne wymagania: biegła znajomość narzędzi typowych dla Call Center, wiedza na temat funkcjonowania Call Center;

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 200 PLN
      • Opis wynagrodzenia: brutto
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta

    MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      telefoniczna obsługa zgłoszeń i reklamacji, udzielanie informacji o usługach/ofertach i produktach; prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję, równoważny system czasu pracy, obsługa w języku tureckim, szkolenia w języku angielskim

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
      • Uprawnienia: biegła obsługa komputera
      • Inne wymagania: biegła znajomość narzędzi typowych dla Call Center, wiedza na temat funkcjonowania Call Center

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 6 300 PLN
      • Opis wynagrodzenia: brutto
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta

    MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      telefoniczne obsługa zgłoszeń i reklamacji, udzielanie informacji o usługach/ofertach i produktach; prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję, równoważny system czasu pracy, obsługa w języku tureckim, szkolenia w języku angielskim

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
      • Uprawnienia: biegła obsługa komputera
      • Inne wymagania: biegła znajomość narzędzi typowych dla Call Center, wiedza na temat funkcjonowania Call Center

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
      • Opis wynagrodzenia: brutto
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta

    MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      telefoniczne obsługa zgłoszeń i reklamacji, udzielanie informacji o usługach/ofertach i produktach; prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję, równoważny system czasu pracy; obsługa klienta w języku francuskim, szkolenie w języku angielskim

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
      • Uprawnienia: biegła obsługa komputera
      • Inne wymagania: biegła znajomość narzędzi typowych dla Call Center, wiedza na temat funkcjonowania Call Center

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
      • Opis wynagrodzenia: brutto
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta

    MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      telefoniczne obsługiwanie zgłoszeń i reklamacji, udzielanie informacji o usługach/ofertach i produktach; prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję. Równoważny system czasu pracy.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak, średnie zawodowe, brak
      • Uprawnienia: biegła obsługa komputera
      • Inne wymagania: biegła znajomość narzędzi typowych dla Call Center, wiedza na temat funkcjonowania Call Center

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
      • Opis wynagrodzenia: brutto
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. usług płatniczych

    MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Identyfikacja i rozwiązywanie problemów klienta, odbieranie połączeń telefonicznych, emaili, chatu. Obsługa klientów rosyjskojęzycznych. Udzielanie wsparcia merytorycznego i uczestniczenie w konsultacjach.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, brak, średnie branżowe, brak, średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: mile widziana znajomość języka angielskiego, biegła znajomość obsługi komputera w tym MS Office

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: brutto
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Subject matter expert/ ekspert ds. merytorycznych

    MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      ewidencja przebiegu usług, przyjęcie zgłoszeń, przyjmowanie zgłoszeń o nagłych zdarzeniach

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: doświadczenie zawodowe, Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
      • Inne wymagania: doświadczenie zawodowe w pracy w call center, wiedza na temat funkcjonowania call center, mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu B1

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: brutto
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds.usług płatniczych

    MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
    • 4 000 zł / mies.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Identyfikacja i rozwiązywanie problemów klienta, odbieranie połączeń telefonicznych, emaili, chatu. Obsługa klientów rosyjskojęzycznych. Udzielanie wsparcia merytorycznego i uczestniczenie w konsultacjach.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: mile widziane doświadczenie w pracy w call center, biegła znajomość obsługi komputera, w tym narzędzi typowych dla call center, mile widziana wiedza na temat funkcjonowania call center, mile widziana znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: brutto
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Szczecinie i okolicy