Jabłoński & Associates jest firmą doradczą prowadzącą działalność reglamentowaną i zajmującą się obsługą prawną podmiotów gospodarczych, ze specjalizacją w świadczeniu usług z zakresu szeroko rozumianego prawa korporacyjnego oraz obsługi procesów inwestycyjnych i restrukturyzacyjnych.

Jabłoński & Associates Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Asystent Bielsko-Biała
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Jabłoński & Associates Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Jabłoński & Associates Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Jabłoński & Associates Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Bydgoszcz
  4. Cieszyn
  5. Katowice
  6. Częstochowa
  7. Czechowice-Dziedzice
  8. Gdańsk
  9. Pszczyna
  10. Pruszków

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca Jabłoński & Associates Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - oferty archiwalne

  • Asytentka/Asystent w dziale prawnym

    Jabłoński & Associates Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Przyjmowanie klientów w biurze/obsługa spotkań;
      • Obsługa połączeń telefonicznych/e-mail;
      • Obsługa systemów/komunikatorów wspomagających pracę kancelarii;
      • Wysyłanie/odbieranie korespondencji (poczta);
      • Realizacja zadań zleconych przez współpracowników;
      • Przygotowywanie projektów dokumentacji (protokółów, uchwał, oświadczeń, regulaminów, prostych umów) dla Spółek;
      • Wsparcie w obsłudze postępowań rejestrowych i administracyjnych;
      • Kompletowanie dokumentów do spraw;
      • Kopiowanie, skanowanie, archiwizowanie dokumentów;
      • Tłumaczenie dokumentów na język angielski/język polski;
      • Udział i wsparcie przy projektach realizowanych przez Spółkę;

      Wymagania

      • Znajomość obsługi komputera/laptopa, urządzeń biurowych i pakietu MS Office;
      • Wielozadaniowość;
      • Otwartość umysłu;
      • Efektywne zarządzanie czasem pracy;
      • Wysoka kultura osobista;
      • Zaangażowanie i wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania;
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
      • Chęć rozwoju osobistego i stałego podnoszenia kwalifikacji;
      • Umiejętność szybkiego uczenia się;
      • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
      • Mile widziane rozpoczęcie studiów;

      Oferujemy

      • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie;
      • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta;
      • Elastyczne godziny pracy;
      • Możliwość pracy z domu;
      • Telefon służbowy;
      • Program wdrożeniowy;
      • Program rozwoju zawodowego;
      • Dodatkowe dni wolne (po wcześniejszym uzgodnieniu);
      • Imprezy firmowe;

Pracodawcy w Bielsku-Białej i okolicy