Interselect sp. z o.o. została założona w 2019 roku.


Głównym obszarem działalności jest dystrybucja kosmetyków koreańskich w Polsce i UE oraz handel hurtowy kosmetykami i perfumami na rynkach UE i innych krajów. W planach mamy również otwarcie sklepu internetowego dla całej UE.

Oferty pracy Interselect Sp. z o. o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Młodszy księgowy

    Biuro Rachunkowe MM Sp. z o.o.
    • 3 600-5 000 zł netto (+ VAT) / mies.
    • Piaseczno
    • kontrakt b2b
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Parking dla pracowników

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa Interselect Sp. z o. o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
Interselect Sp. z o. o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Łódź
  4. Gliwice

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Interselect Sp. z o. o. - oferty archiwalne

  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    Interselect Sp. z o. o.
    • Brwinów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
      • ewidencja i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży
      • ewidencja i rozliczanie transakcji wewnątrzunijnych, eksportowych, importowych
      • księgowanie i wyliczenia wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
      • przygotowywanie przelewów bankowych ewidencja i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN i walutowych
      • przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
      • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, )
      • uzgodnienia i potwierdzenia sald z kontrahentami
      • sporządzenie sprawozdania finansowego Spółki.

      Wymagania

      • znajomośc języka polskiego i ukraińskiego / rosyjskiego, a także znajomością programu 1C Enterprise - ERP
      • wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu finansów lub rachunkowości
      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • miło widziana znajomość programu 1C Enterprise
      • dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      • praktyczna znajomość zagadnień finansowo-księgowych, w tym z zakresu podatków VAT i CIT
      • samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
      • umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

      • pracę w miłej, koleżeńskiej atmosferze,

      • samodzielność oraz możliwość wykazywania się inicjatywą i wiedzą merytoryczną,

      • możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwoju,


      • komfortowe warunki pracy,


      • bezpłatne miejsce parkingowe

  • Samodzielna księgowa

    Interselect Sp. z o. o.
    • Brwinów
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
      • ewidencja i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży
      • ewidencja i rozliczanie transakcji wewnątrzunijnych, eksportowych, importowych
      • księgowanie i wyliczenia wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
      • przygotowywanie przelewów bankowych ewidencja i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN i walutowych
      • przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
      • Obliczanie wynagrodzeń;
      • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, )
      • uzgodnienia i potwierdzenia sald z kontrahentami
      • sporządzenie sprawozdania finansowego Spółki.

      Wymagania

      • znajomość języka polskiego i ukraińskiego/rosyjskiego
      • znajomość programu 1C Enterprise - ERP
      • wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu finansów lub rachunkowości
      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • umiejętność sporządzania bilansu zarządczego, rachunku zysków i strat, CashFlow
      • dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      • praktyczna znajomość zagadnień finansowo-księgowych, w tym z zakresu podatków VAT i CIT
      • samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
      • umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • pracę w miłej, koleżeńskiej atmosferze,
      • samodzielność oraz możliwość wykazywania się inicjatywą i wiedzą merytoryczną,
      • możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwoju,
      • komfortowe warunki pracy,
      • bezpłatne miejsce parkingowe,

Pracodawcy w Warszawie i okolicy