Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Interselect sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Interselect sp. z o.o. została założona w 2019 roku.
Głównym obszarem działalności jest dystrybucja kosmetyków koreańskich w Polsce i UE oraz handel hurtowy kosmetykami i perfumami na rynkach UE i innych krajów. W planach mamy również otwarcie sklepu internetowego dla całej UE.
Oferty pracy Interselect Sp. z o. o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Młodszy księgowy
Biuro Rachunkowe MM Sp. z o.o.- 3 600-5 000 zł netto (+ VAT) / mies.
- Piaseczno
- kontrakt b2b
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Parking dla pracowników
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapa Interselect Sp. z o. o.
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach
Profil firmy:
Interselect Sp. z o. o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Łódź
- Gliwice
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Interselect Sp. z o. o. - oferty archiwalne
-
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Interselect Sp. z o. o.- Brwinów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
-
ewidencja i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży
-
ewidencja i rozliczanie transakcji wewnątrzunijnych, eksportowych, importowych
-
księgowanie i wyliczenia wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
-
przygotowywanie przelewów bankowych ewidencja i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN i walutowych
-
przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
-
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, )
-
uzgodnienia i potwierdzenia sald z kontrahentami
-
sporządzenie sprawozdania finansowego Spółki.
Wymagania
-
znajomośc języka polskiego i ukraińskiego / rosyjskiego, a także znajomością programu 1C Enterprise - ERP
-
wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu finansów lub rachunkowości
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
miło widziana znajomość programu 1C Enterprise
-
dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
-
praktyczna znajomość zagadnień finansowo-księgowych, w tym z zakresu podatków VAT i CIT
-
samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
-
umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
pracę w miłej, koleżeńskiej atmosferze,
-
samodzielność oraz możliwość wykazywania się inicjatywą i wiedzą merytoryczną,
-
możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwoju,
-
komfortowe warunki pracy,
-
bezpłatne miejsce parkingowe
-
-
Samodzielna księgowa
Interselect Sp. z o. o.- Brwinów
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
-
ewidencja i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży
-
ewidencja i rozliczanie transakcji wewnątrzunijnych, eksportowych, importowych
-
księgowanie i wyliczenia wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
-
przygotowywanie przelewów bankowych ewidencja i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN i walutowych
-
przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
-
Obliczanie wynagrodzeń;
-
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, )
-
uzgodnienia i potwierdzenia sald z kontrahentami
-
sporządzenie sprawozdania finansowego Spółki.
Wymagania
-
znajomość języka polskiego i ukraińskiego/rosyjskiego
-
znajomość programu 1C Enterprise - ERP
-
wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu finansów lub rachunkowości
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
umiejętność sporządzania bilansu zarządczego, rachunku zysków i strat, CashFlow
-
dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
-
praktyczna znajomość zagadnień finansowo-księgowych, w tym z zakresu podatków VAT i CIT
-
samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
-
umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
pracę w miłej, koleżeńskiej atmosferze,
-
samodzielność oraz możliwość wykazywania się inicjatywą i wiedzą merytoryczną,
-
możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwoju,
-
komfortowe warunki pracy,
-
bezpłatne miejsce parkingowe,
-