BZEN to belgijska firma zajmująca się produkcją i sprzedażą lekkich, elektrycznych rowerów miejskich. 

BZEN Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center

Oferty pracy BZEN Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Parking dla pracowników
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa relaksu
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 29.05.2023

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
BZEN Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Ciechanów
  3. Plock
  4. Mława
  5. Gliwice
  6. Plonsk
  7. Kobyłka
  8. Poznań
  9. Przasnysz
  10. Olsztyn

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca BZEN Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. obsługi klienta BZEN bikes

    BZEN Sp. z o.o.
    • Legionowo
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Your responsibilities

      Responsibilities:

      1. Secure outstanding service to the clients

      2. Handle all the customer complains

      3. Answer to all customer questions (via E-Mail,Phone or Social Media channels). Ad ex. Delivery, payment, return.

      4. Organize the communication with the Service Partners for warranty services (incl. delivery of spare parts, payments, returns)

      5. Organize the communication with BZEN technical service

      6. Track the warranty cost for the services provided outside BZEN.

      7. Maintenance of the CRM (Customer Relation Management Tool)

      8. Collect customer feedback to improve the functionality and quality of our bikes

      KPI:

      1. After sales service customer satisfaction

      2. Answering to clients within 24h except on WE.

      3. Quality of the information contained in the CRM

      4. Right information communicated to the after sale technical service

      Our requirements

      He or she is fluent in English and has good knowledge in German.

      He or she has some knowledge and a passion for e-bikes or bikes in general and/or is motivated to dive into and learn more about our bikes and technology.

      He or she can always keep a positive attitude and is a good communicator in every situation.

      He or she reports to the Customer Experience Manager.


      Full time job based in Legionowo near Warsaw Poland, with possibility of remote work.

      Our Customer Experience team works from Monday - Friday and the phone lines are open for the customers from 9:00-17:00.

      For a better understanding of our customers, you might occasionally visit bike fairs and our showrooms.

      We offer

      A friendly working environment in an international company operating throughout Europe. Opportunity for career development in a thriving e-bike industry business.