Jesteśmy częścią Human & Hunter (KRAZ: 6664) świadczącej usługi rekrutacyjne. W 2013 roku, wychodząc naprzeciw potrzebom biznesowym naszych Klientów, zakres usług został rozbudowany o Rekrutacje Stałe oraz Doradztwo Personalne. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska średniego oraz wysokiego szczebla (w tym Top Management). Jesteśmy również pierwszą na rynku Agencją specjalizującą się w Headhuntingu pracowników blue-collars oraz oferującą usługę Eksperta na godziny.

Oferty pracy Human & Hunter Professional

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 29.05.2023

Mapa Human & Hunter Professional

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Human & Hunter Professional poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Human & Hunter Professional
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa
  3. Łódź
  4. Bytom
  5. Katowice
  6. Wrocław
  7. Gliwice
  8. Częstochowa
  9. Piekary Śląskie
  10. Chorzów

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca Human & Hunter Professional - oferty archiwalne

  • Koordynator operacyjny KO/MT/K

    Human & Hunter Professional
    • Zabrze
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie i rozwój projektów jakościowych w podległym regionie,
      • Zarządzanie zespołami pracowników,
      • Udział w rekrutacji podległego personelu,
      • Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników,
      • Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji SZJ – księga jakości, procedury systemowe, instrukcje systemowe i formularze,
      • Prowadzenie spraw dotyczących reklamacji,
      • Przygotowywanie pracowników do świadczenia usługi (szkolenie) oraz zapewnienie ciągłości dostarczania sztuk do kontroli podczas zlecenia,
      • Budowanie wizerunku Firmy,
      • Zdobywanie wiedzy biznesowej i raportowanie do przełożonych.

      Wymagania

      • Czynne prawo jazdy: kategorii B,
      • Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracy tymczasowej,
      • Znajomość zagadnień związanych z procesami kontroli jakości oraz SZJ,
      • Znajomość j. polskiego w stopniu bardzo dobrym oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
      • Znajomość MS Office na poziomie dobrym,
      • Doskonała organizacja pracy, dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych obowiązków, zdolność do pracy pod presją czasu, terminowość, dyspozycyjność do podróży służbowych w podległym regionie.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
      • Wyposażenie służbowe (telefon, laptop, samochód służbowy z możliwością użytkowania w celach prywatnych),
      • System szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje,
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze,
      • Pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych projektach,
      • Pełny pakiet benefitów pozapłacowych.
  • Koordynator operacyjny KO/MT/K

    Human & Hunter Professional
    • Ruda Śląska
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie i rozwój projektów jakościowych w podległym regionie,
      • Zarządzanie zespołami pracowników,
      • Udział w rekrutacji podległego personelu,
      • Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników,
      • Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji SZJ – księga jakości, procedury systemowe, instrukcje systemowe i formularze,
      • Prowadzenie spraw dotyczących reklamacji,
      • Przygotowywanie pracowników do świadczenia usługi (szkolenie) oraz zapewnienie ciągłości dostarczania sztuk do kontroli podczas zlecenia,
      • Budowanie wizerunku Firmy,
      • Zdobywanie wiedzy biznesowej i raportowanie do przełożonych.

      Wymagania

      • Czynne prawo jazdy: kategorii B,
      • Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracy tymczasowej,
      • Znajomość zagadnień związanych z procesami kontroli jakości oraz SZJ,
      • Znajomość j. polskiego w stopniu bardzo dobrym oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
      • Znajomość MS Office na poziomie dobrym,
      • Doskonała organizacja pracy, dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych obowiązków, zdolność do pracy pod presją czasu, terminowość, dyspozycyjność do podróży służbowych w podległym regionie.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
      • Wyposażenie służbowe (telefon, laptop, samochód służbowy z możliwością użytkowania w celach prywatnych),
      • System szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje,
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze,
      • Pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych projektach,
      • Pełny pakiet benefitów pozapłacowych.
  • Koordynator operacyjny KO/MT/K

    Human & Hunter Professional
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie i rozwój projektów jakościowych w podległym regionie,
      • Zarządzanie zespołami pracowników,
      • Udział w rekrutacji podległego personelu,
      • Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników,
      • Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji SZJ – księga jakości, procedury systemowe, instrukcje systemowe i formularze,
      • Prowadzenie spraw dotyczących reklamacji,
      • Przygotowywanie pracowników do świadczenia usługi (szkolenie) oraz zapewnienie ciągłości dostarczania sztuk do kontroli podczas zlecenia,
      • Budowanie wizerunku Firmy,
      • Zdobywanie wiedzy biznesowej i raportowanie do przełożonych.

      Wymagania

      • Czynne prawo jazdy: kategorii B,
      • Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracy tymczasowej,
      • Znajomość zagadnień związanych z procesami kontroli jakości oraz SZJ,
      • Znajomość j. polskiego w stopniu bardzo dobrym oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
      • Znajomość MS Office na poziomie dobrym,
      • Doskonała organizacja pracy, dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych obowiązków, zdolność do pracy pod presją czasu, terminowość, dyspozycyjność do podróży służbowych w podległym regionie.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
      • Wyposażenie służbowe (telefon, laptop, samochód służbowy z możliwością użytkowania w celach prywatnych),
      • System szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje,
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze,
      • Pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych projektach,
      • Pełny pakiet benefitów pozapłacowych.
  • KOORDYNATOR OPERACYJNY

    Human & Hunter Professional
    • Opole
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie i rozwój projektów jakościowych w podległym regionie,
      • Zarządzanie zespołami pracowników,
      • Udział w rekrutacji podległego personelu,
      • Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników,
      • Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji SZJ – księga jakości, procedury systemowe,
      instrukcje systemowe i formularze,
      • Prowadzenie spraw dotyczących reklamacji,
      • Przygotowywanie pracowników do świadczenia usługi (szkolenie) oraz zapewnienie, ciągłości dostarczania sztuk do kontroli podczas zlecenia,
      • Budowanie wizerunku Firmy,
      • Zdobywanie wiedzy biznesowej i raportowanie do przełożonych.

      Wymagania

      •​ Czynne prawo jazdy: kategorii B,
      • Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracy tymczasowej,
      • Znajomość zagadnień związanych z procesami kontroli jakości oraz SZJ,
      • Znajomość j. polskiego w stopniu bardzo dobrym oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
      • Znajomość MS Office na poziomie dobrym,
      • Doskonała organizacja pracy, dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych
      obowiązków, zdolność do pracy pod presją czasu, terminowość,
      • Dyspozycyjność do podróży służbowych w podległym regionie.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
      • Wyposażenie służbowe (telefon, laptop, samochód służbowy z możliwością użytkowania w celach prywatnych),
      • System szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje,
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze,
      • Pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych projektach,
      • Pełny pakiet benefitów pozapłacowych.

  • KOORDYNATOR OPERACYJNY

    Human & Hunter Professional
    • Nysa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie i rozwój projektów jakościowych w podległym regionie,
      • Zarządzanie zespołami pracowników,
      • Udział w rekrutacji podległego personelu,
      • Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników,
      • Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji SZJ – księga jakości, procedury systemowe,
      instrukcje systemowe i formularze,
      • Prowadzenie spraw dotyczących reklamacji,
      • Przygotowywanie pracowników do świadczenia usługi (szkolenie) oraz zapewnienie, ciągłości dostarczania sztuk do kontroli podczas zlecenia,
      • Budowanie wizerunku Firmy,
      • Zdobywanie wiedzy biznesowej i raportowanie do przełożonych.

      Wymagania

      •​ Czynne prawo jazdy: kategorii B,
      • Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracy tymczasowej,
      • Znajomość zagadnień związanych z procesami kontroli jakości oraz SZJ,
      • Znajomość j. polskiego w stopniu bardzo dobrym oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
      • Znajomość MS Office na poziomie dobrym,
      • Doskonała organizacja pracy, dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych
      obowiązków, zdolność do pracy pod presją czasu, terminowość,
      • Dyspozycyjność do podróży służbowych w podległym regionie.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
      • Wyposażenie służbowe (telefon, laptop, samochód służbowy z możliwością użytkowania w celach prywatnych),
      • System szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje,
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze,
      • Pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych projektach,
      • Pełny pakiet benefitów pozapłacowych.

  • Starszy specjalista ds. zakupów

    Human & Hunter Professional
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie negocjacji oraz współpraca z dostawcami
      • Optymalizacja kosztów
      • Kontrola realizacji wszystkich etapów procesu zakupów
      • Śledzenie oraz analiza sytuacji rynkowej
      • Sporządzanie analiz i raportów.

      Wymagania

      • Doświadczenie w branży zakupowej
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
      • Zdolność do analitycznego myślenia
      • Umiejętność korzystania z pakietu MS Office
      • Rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Pakiet socjalny w tym: premia frekwencyjna Kafeteria benefit bon świąteczny i urodzinowy
      • Służbowe narzędzia pracy
      • Rozwój w firmie działającej na skalę międzynarodową.
  • Mechanik

    Human & Hunter Professional
    • Piekary Śląskie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Utrzymanie w należytym stanie technicznym maszyn i urządzeń produkcyjnych
      • Wykonywanie przeglądów okresowych
      • Serwisowanie maszyn oraz usuwanie bieżących awarii
      • Dbałość o ciągłość i jakość produkcji
      • Praca w systemie zmianowym (12h).

      Wymagania

      • Posiadanie wykształcenia zawodowego albo średniego technicznego
      • Doświadczenie na analogicznym stanowisku
      • Posiadanie wiedzy z zakresu obsługi technicznej maszyn
      • Uprawnienia elektryczne do 1 kV (mile widziane).

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Praca w prężnie rozwijającej się firmie z dostępem do nowoczesnych maszyn
      • Szkolenia branżowe oraz możliwość rozwoju
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Pakiet socjalny w tym: premia frekwencyjna Kafeteria benefit bony urodzinowe i świąteczne.
  • KIEROWNIK OPERACYJNY – LOGISTYKA KONTRAKTOWA/E-COMMERCE

    Human & Hunter Professional
    • Swarzędz
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      TWOJA ROLA

      • Kierowanie pracą podległego zespołu w którego skład wchodzić będą m.in. Kierownik Jakości Kierownik Działu Obsługi Klienta Kierownicy Zmian Pracownicy Administracyjni dział Continuous;
      • Tworzenie realizacja oraz analiza wskaźników finansowych i jakościowych Oddziału (praca na kluczowych wskaźnikach KPI związanych z logistyką i magazynowaniem);
      • Inicjowanie usprawnień optymalizacja procesów operacyjnych oraz opracowywanie standardów i procedur obowiązujących w podległym dziale;
      • Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji w kontakcie z Klientami;
      • Raportowanie do Dyrektora Zakładu podlegającego bezpośrednio pod Zarząd Spółki.

      Wymagania

      WYMAGANE KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI

      • Doświadczenie zawodowego w branży 3PL i znajomość rynku;
      • Doświadczenie w obsłudze projektów e-commerce;
      • Doświadczenia w zarządzaniu oddziałem zatrudniającym powyżej 500 FTE;
      • Wykształcenie wyższe z zakresu logistyki finansów lub zarządzania;
      • Znajomość i praktyczne stosowanie metod analizy kosztów i jakości w obszarze logistyki w tym zaawansowana znajomość programu MS Excel;
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1/C2) umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy;
      • Praktyczne doświadczenie w implementacji nowych rozwiązań i procesów w obszarze logistyki oraz wprowadzania usprawnień w istniejących procesach;
      • Znajomość systemów klasy WMS do planowania zasobów w przedsiębiorstwach logistycznych;
      • Doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych technologii logistycznych (automatyzacja procesów magazynowych).

      Oferujemy

      NASZ KLIENT OFERUJE

      • Pracę na terenie nowoczesnego Regionalnego Centrum Dystrybucyjnego zlokalizowanego w okolicach Poznania;
      • Rozwój w projekcie e-commerce dla największych na świecie firmach z branży fashion/e-commerce;
      • Nowe w strukturze decyzyjne stanowisko możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz realny udział w rozwoju i budowaniu strategii firmy droga raportowania bezpośrednio do Dyrektora Zakładu;
      • Wysoce konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji;
      • Dodatkowe premie oraz świadczenia pozapłacowe (prywatna opieka medyczna ubezpieczenie grupowe);
      • Pokrycie kosztów w przypadku relokacji;
      • Całkowity zwrot kosztów dojazdu do pracy (samochód służbowy);
      • Możliwość ciągłego rozwoju oraz udziału w największych konferencjach branżowych (np. w Hamburgu);
      • Możliwość awansu wewnętrznego wraz z rozwojem struktury oraz nowymi projektami firmy;
      • Ambitną pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się filii międzynarodowego przedsiębiorstwa.

  • KIEROWNIK OPERACYJNY – LOGISTYKA KONTRAKTOWA/E-COMMERCE

    Human & Hunter Professional
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      TWOJA ROLA

      • Kierowanie pracą podległego zespołu w którego skład wchodzić będą m.in. Kierownik Jakości Kierownik Działu Obsługi Klienta Kierownicy Zmian Pracownicy Administracyjni dział Continuous;
      • Tworzenie realizacja oraz analiza wskaźników finansowych i jakościowych Oddziału (praca na kluczowych wskaźnikach KPI związanych z logistyką i magazynowaniem);
      • Inicjowanie usprawnień optymalizacja procesów operacyjnych oraz opracowywanie standardów i procedur obowiązujących w podległym dziale;
      • Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji w kontakcie z Klientami;
      • Raportowanie do Dyrektora Zakładu podlegającego bezpośrednio pod Zarząd Spółki.

      Wymagania

      WYMAGANE KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI

      • Doświadczenie zawodowego w branży 3PL i znajomość rynku;
      • Doświadczenie w obsłudze projektów e-commerce;
      • Doświadczenia w zarządzaniu oddziałem zatrudniającym powyżej 500 FTE;
      • Wykształcenie wyższe z zakresu logistyki finansów lub zarządzania;
      • Znajomość i praktyczne stosowanie metod analizy kosztów i jakości w obszarze logistyki w tym zaawansowana znajomość programu MS Excel;
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1/C2) umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy;
      • Praktyczne doświadczenie w implementacji nowych rozwiązań i procesów w obszarze logistyki oraz wprowadzania usprawnień w istniejących procesach;
      • Znajomość systemów klasy WMS do planowania zasobów w przedsiębiorstwach logistycznych;
      • Doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych technologii logistycznych (automatyzacja procesów magazynowych).

      Oferujemy

      NASZ KLIENT OFERUJE

      • Pracę na terenie nowoczesnego Regionalnego Centrum Dystrybucyjnego zlokalizowanego w okolicach Poznania;
      • Rozwój w projekcie e-commerce dla największych na świecie firmach z branży fashion/e-commerce;
      • Nowe w strukturze decyzyjne stanowisko możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz realny udział w rozwoju i budowaniu strategii firmy droga raportowania bezpośrednio do Dyrektora Zakładu;
      • Wysoce konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji;
      • Dodatkowe premie oraz świadczenia pozapłacowe (prywatna opieka medyczna ubezpieczenie grupowe);
      • Pokrycie kosztów w przypadku relokacji;
      • Całkowity zwrot kosztów dojazdu do pracy (samochód służbowy);
      • Możliwość ciągłego rozwoju oraz udziału w największych konferencjach branżowych (np. w Hamburgu);
      • Możliwość awansu wewnętrznego wraz z rozwojem struktury oraz nowymi projektami firmy;
      • Ambitną pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się filii międzynarodowego przedsiębiorstwa.

  • KOORDYNATOR OPERACYJNY

    Human & Hunter Professional
    • Opole
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • zarządzanie i rozwój projektów jakościowych w podległym regionie
      • zarządzanie zespołami pracowników
      • udział w rekrutacji podległego personelu
      • prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników
      • Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji SZJ – księga jakości procedury systemowe
      instrukcje systemowe i formularze
      • Prowadzenie spraw dotyczących reklamacji
      • Przygotowywanie pracowników do świadczenia usługi (szkolenie) oraz zapewnienie ciągłości
      dostarczania sztuk do kontroli podczas zlecenia
      • budowanie wizerunku Firmy
      • zdobywanie wiedzy biznesowej i raportowanie do przełożonych

      Wymagania

      •​ czynne prawo jazdy: kategorii B
      • znajomość przepisów prawa pracy ustawy o pracy tymczasowej
      • znajomość zagadnień związanych z procesami kontroli jakości oraz SZJ
      • znajomość j. polskiego w stopniu bardzo dobrym oraz znajomość języka angielskiego w
      stopniu komunikatywnym
      • znajomość MS Office na poziomie dobrym
      • doskonała organizacja pracy dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych
      obowiązków zdolność do pracy pod presją czasu terminowość
      • dyspozycyjność do podróży służbowych w podległym regionie

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
      • wyposażenie służbowe (telefon laptop samochód służbowy z możliwością użytkowania w celach prywatnych)
      • system szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze
      • pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych projektach
      • pełny pakiet benefitów pozapłacowych

  • KOORDYNATOR OPERACYJNY

    Human & Hunter Professional
    • Nysa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • zarządzanie i rozwój projektów jakościowych w podległym regionie
      • zarządzanie zespołami pracowników
      • udział w rekrutacji podległego personelu
      • prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników
      • Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji SZJ – księga jakości procedury systemowe
      instrukcje systemowe i formularze
      • Prowadzenie spraw dotyczących reklamacji
      • Przygotowywanie pracowników do świadczenia usługi (szkolenie) oraz zapewnienie ciągłości
      dostarczania sztuk do kontroli podczas zlecenia
      • budowanie wizerunku Firmy
      • zdobywanie wiedzy biznesowej i raportowanie do przełożonych

      Wymagania

      •​ czynne prawo jazdy: kategorii B
      • znajomość przepisów prawa pracy ustawy o pracy tymczasowej
      • znajomość zagadnień związanych z procesami kontroli jakości oraz SZJ
      • znajomość j. polskiego w stopniu bardzo dobrym oraz znajomość języka angielskiego w
      stopniu komunikatywnym
      • znajomość MS Office na poziomie dobrym
      • doskonała organizacja pracy dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych
      obowiązków zdolność do pracy pod presją czasu terminowość
      • dyspozycyjność do podróży służbowych w podległym regionie

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
      • wyposażenie służbowe (telefon laptop samochód służbowy z możliwością użytkowania w celach prywatnych)
      • system szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze
      • pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych projektach
      • pełny pakiet benefitów pozapłacowych

  • Technolog CNC- obróbka skrawaniem

    Human & Hunter Professional
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • programowanie/ustawianie maszyn CNC- frezarki
      • wsparcie w projektowaniu narzędzi do obróbki CNC- obróbka skrawaniem
      • odpowiedni dobór narzędzi oraz technologii
      • ustawianie parametrów narzędzi
      • nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu
      • docelowo obsługa urządzeń m.in.: X-ray CT 3D CNC
      • wykonywanie oraz nadzór nad przeglądami zewnętrznymi
      • prowadzenie dokumentacji techniczno– jakościowej
      • optymalizacja procesów CNC
      • ścisła współpraca z działami Technicznym oraz Sprzedaży oraz Produkcji
      • obsługa oraz analiza reklamacji
      • realizacja założonych celów w obszarze jakościowym
      • optymalizacja nieproduktywnych działań oraz podnoszenie ich efektywności

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe techniczne/inżynier
      • doświadczenie w pracy przy maszynach CNC (4-osiowych)
      • umiejętność obsługi urządzeń m.in.: X-ray CT 3D (bardzo mile widziane)
      • zdolność analitycznego myślenia
      • umiejętność pracy zespołowej

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
      • niezbędne narzędzia pracy
      • system szkoleń poszerzających wiedzę i kompetencje
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz niekorporacyjnej atmosferze
      • pracę przy ciekawych interdyscyplinarnych i ambitnych projektach
      • nowoczesny park maszynowy
      • rozwój zawodowy
      • pełny pakiet benefitów pozapłacowych
  • Supplier Quality Engineer (development)

    Human & Hunter Professional
    • Zabrze
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Odpowiedzialność za proces zarządzania dostawcami i zapewnienia jakości dostaw zgodnie z ustalonymi kryteriami jakościowymi
      • Zarzadzanie procesem zatwierdzania części do produkcji PPAP od dostawców na czas zapewnienie zgodnej dokumentacji i komponentów
      • Uzgadnianie z dostawcami warunków odbiorów jakościowych tj. zawartość dokumentacji PPAP R@R wymagań jakościowych dla prototypów pre-serii oraz serii
      • Przeprowadzanie audytów procesu i wyrobu dla potencjalnych i aktualnych dostawców weryfikacja systemów jakości dostawców oraz przegląd efektywności wprowadzonych działań optymalizacyjnych
      • Wsparcie Działu Zakupów w procesie selekcji i nominowania dostawców
      • Nadzorowanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności i jakości dostawców oraz zarządzanie reklamacjami
      • Zarządzanie ryzykiem w obszarze jakości dostaw i proponowanie działań zapobiegawczych
      • Definiowanie i wdrażanie planów ciągłego doskonalenia dostawców
      • Współpraca z dostawcami w zakresie doskonalenia wyrobu i procesu produkcyjnego optymalizacji zdolności produkcyjnych i kosztów oraz usprawnienia w zakresie obsługi logistycznej

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne kierunkowe)
      • Doświadczenie na analogicznym stanowisku w międzynarodowej firmie produkcyjnej
      • Praktyczna znajomość systemów zarządzania jakością i standardów jakościowych
      • Doświadczenie w prowadzeniu audytów dostawców oraz znajomość metodologii i narzędzi audytu
      • Doświadczenie praktyczne w zakresie kwalifikacji części produkcyjnych oraz metod rozwiązywania problemów i doskonalenia procesów (m.in. PPAP 8D SPC PFMEA diagram Ishikawy 5 WHY)
      • Zdolności analityczne znajomość rys. technicznego
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
      • Samodzielność i proaktywność
      • Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych w różnym natężeniu zależnym od fazy projektu (najczęściej na terenie Śląska)

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
      • Pierwszą umowę na okres 6 mies. kolejna na czas nieokreślony
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o premię roczną
      • Przyjazną atmosferę pracy w rozwojowym międzynarodowym środowisku
      • Ciągłą możliwość rozwoju/pakiet szkoleń pracowniczych
      • Prywatną opiekę na życie oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne
      • Bogaty pakiet benefitów: program emerytalny wyprawka dla dziecka program rekomendacji pracowniczej system kafeteryjny dofinansowania do posiłków etc.
  • Młodszy Specjalista ds. Kontrolingu

    Human & Hunter Professional
    • Zabrze
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Cel stanowiska:

      Wsparcie w przygotowaniu budżetu i kontroli jego realizacji oraz wsparcie w przygotowywaniu analiz finansowych opartych o wiarygodną informację finansową jak również udział w rozwoju systemu controllingu w firmie.


      • Dokonywanie bieżących analiz finansowych oraz rozwój raportów według grupowych standardów
      • Przeprowadzanie analiz monitoring i analiza kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych
      • Czynny udział w zamykaniu wyników miesięcznych kontrola księgowań tworzenie rezerw
      • Kontrola i analiza kosztów produkcji analiza odchyleń od budżetu i prognoz oraz kontrola stanu magazynowego zapasów
      • Udział w przygotowywaniu informacji zarządczej i prezentacji dla kadry zarządzającej
      • Analizowanie rentowności według produktów
      • Kontrola odchyleń od założonego budżetu oraz analiza przyczyn ich powstawania
      • Analiza i aktualizacja kosztów standardowych
      • Wsparcie w analizie nakładów inwestycyjnych firmy.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse rachunkowość ekonomia)
      • Biegłość w obsłudze Microsoft Office (zwłaszcza MS Excel) doświadczenie SAP (FI/CO) mile widziane
      • 2 lata doświadczenia w obszarze finansowym w zakładzie produkcyjnym
      • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
      • Skrupulatność dokładność dociekliwość terminowość odpowiedzialność za wykonywane zadania umiejętność pracy w zespole
      • Pozytywne nastawienie do zadań i chęć rozwoju w obszarze kontrolingu.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
      • Atrakcyjne wynagrodzenie plus premię roczną
      • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
      • Ciągłą możliwość rozwoju/pakiet szkoleń pracowniczych
      • Prywatną opiekę na życie oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne
      • Pozostały pakiet benefitów: program emerytalny wyprawka dla dziecka program rekomendacji pracowniczej system kafeteryjny dofinansowania do posiłków etc.

  • Product Quality Engineer SDA/JM/K

    Human & Hunter Professional
    • Zabrze
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Cel stanowiska:

      Inżynier Jakości Produktu nadzoruje i zapewnia jakość produktu na wszystkich etapach cyklu życia produktu (od koncepcji i rozwoju produktu poprzez uruchomienie produkcji i działania po uruchomieniu). Inżynier ds. Jakości Produktu będzie ściśle współpracował z działem zarządzania produktem oraz inżynierami ds. badań i rozwoju w zakresie innowacji nowych produktów oraz z laboratoriami rozwoju. Osoba w tej roli będzie zajmowała się m.in. zgłoszeniami gwarancyjnymi konsumentów oraz wspomagała identyfikację wymaganych ulepszeń produktów w szerokim zakresie procesów produkcyjnych w całym zasięgu geograficznym firmy Weber-Stephen. Inżynier ds. jakości produktu musi wykazać się wyjątkową zdolnością do skutecznej współpracy między wieloma funkcjami i interesariuszami.


      • Zapewnienie i utrzymywanie standardów jakości dzięki którym firma Weber zyskała reputację producenta najlepszych w swojej klasie niezawodnych produktów
      • Współpraca z działem zarządzania produktem oraz działem badawczo-rozwojowym w celu opracowania i wdrożenia kolejnych innowacji w technologii grillowania
      • Współpraca z pracownikami odpowiedzialnymi za szeroką gamę procesów produkcyjnych w tym produkcję emaliowanie i montaż
      • Analizowanie zgłoszeń gwarancyjnych konsumentów w celu identyfikacji potencjalnych ulepszeń produktu i przekazywanie tych informacji do zespołu rozwoju produktu
      • Udoskonalanie metodologii testowania i walidacji produktów tak aby były one dostosowane do wprowadzanych innowacji w zakresie nowych produktów
      • Stosowanie metodologii Lean i Six Sigma w celu zapewnienia realizacji spójnych ciągłych i systemowych ulepszeń produktu.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne (inżynier magister inżynier) o specjalności elektryka/elektronika/mechanika lub pochodne
      • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową
      • Kilkuletnie doświadczenie w pracy w dziale jakości (mile widziane doświadczenie w rozwoju produktu lub współpracy z działem rozwoju produktu)
      • Praktyczna i teoretyczna wiedza na temat działania urządzeń elektro-mechanicznych (mile widziane doświadczenie w jej stosowaniu w produktach konsumenckich)
      • Praktyczna wiedza na temat sterowników/paneli sterujących będących częścią urządzeń elektro-mechanicznych (umiejętność ich programowania będzie dodatkowym atutem)
      • Doświadczenie z systemami jakości w tym ISO QS9000 PPAP FMEA Planami Kontroli lub podobnymi narzędziami
      • Doskonałe umiejętności analizy danych i pracy na dużych zbiorach danych
      • Dobre zrozumienie metodologii Six Sigma i jej zastosowań w pracy
      • Umiejętność efektywnej współpracy w zespole oraz w środowisku między-działowym i międzynarodowym
      • Otwarty umysł i proaktywna postawa. Niezależna zmotywowana i samodzielna osoba.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
      • Pierwszą umowę na okres 6 mies. kolejna na czas nieokreślony
      • Atrakcyjne wynagrodzenie plus premię roczną
      • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
      • Ciągłą możliwość rozwoju/pakiet szkoleń pracowniczych
      • Prywatną opiekę na życie oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne
      • Pozostały pakiet benefitów: program emerytalny wyprawka dla dziecka program rekomendacji pracowniczej system kafeteryjny dofinansowania do posiłków etc.

  • Strategic Commodity Buyer

    Human & Hunter Professional
    • Zabrze
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Analiza dokumentacji technicznej oraz współpraca z działami wewnętrznymi w celu ustalenia poznania wymagań technicznych, technologicznych oraz jakościowych dotyczących komponentów w przypisanych kategoriach zakupowych
      • Analiza lokalnego rynku dostawców, prowadzenie procesu zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert w celu identyfikacji najlepszych kontrahentów (jakość, łańcuch dostaw, stabilność finansowa, technologia, koszt całkowity współpracy TCO)
      • Współpraca z Działem Jakości w przeprowadzaniu audytów dostawców oraz zapewnienia aby PPAP dostarczony został na czas, w zakresie niewymagającym akcji korekcyjnych (PPAP First Time Right on-Time)
      • Wspieranie Działu Jakości w procesie zatwierdzenia koncepcji budowy narzędzi przedstawionych przez dostawców
      • Dbanie o właściwy poziom wymiany informacji technicznych pomiędzy dostawcami i Działem Jakości w celu otrzymania właściwie skonstruowanych narzędzi w wymaganym terminie
      • Współpraca z Działem Prawnym w tworzeniu kontraktów dla wyselekcjonowanych dostawców, negocjowanie preferowanych warunków umów handlowych. Odpowiedzialność za terminowe zawarcie prawnie wiążących umów handlowych z dostawcami
      • Cykliczne monitorowanie poziomu jakości współpracy z dostawcami w przypisanych kategoriach zakupowych zgodnie z wymaganiami biznesowymi oraz kryteriami zawartymi w umowach handlowych. Identyfikacja przyczyn problemów oraz wdrażanie planów naprawczych
      • Budowanie strategii zakupowej, monitorowanie rynku surowców i usług w celu ustalenia konkurencyjnych poziomów cenowych komponentów i/ lub wdrażaniu corocznych redukcji kosztów
      • Zarządzanie danymi zakupowymi w systemie SAP (PIR, SL, SA)

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne)
      • Doświadczenie zawodowego w zakupach, zakupach strategicznych, łańcuchu dostaw w międzynarodowym środowisku produkcyjnym
      • Doświadczenie w pracy z dokumentacją techniczną i/ lub technologią w danych kategoriach zakupowych
      • Doświadczenie w pracy z modelami kosztowymi (Should Cost, Cost Breakdown)
      • Doświadczenie w budowaniu strategii zakupowej firmy
      • Umiejętności analityczne pozwalające na skuteczne rozwiązywanie problemów
      • Wymagane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
      • Otwartość na podróże służbowe do 30% całkowitego czasu pracy
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
      • Pierwszą umowę na okres 6 mies., kolejna na czas nieokreślony
      • Atrakcyjne wynagrodzenie plus premię roczną
      • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
      • Ciągłą możliwość rozwoju/pakiet szkoleń pracowniczych
      • Prywatną opiekę na życie oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne
      • Pozostały pakiet benefitów: program emerytalny, wyprawka dla dziecka, program rekomendacji pracowniczej, system kafeteryjny, dofinansowania do posiłków, etc.
  • Strategic Commodity Buyer

    Human & Hunter Professional
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Analiza dokumentacji technicznej oraz współpraca z działami wewnętrznymi w celu ustalenia poznania wymagań technicznych, technologicznych oraz jakościowych dotyczących komponentów w przypisanych kategoriach zakupowych
      • Analiza lokalnego rynku dostawców, prowadzenie procesu zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert w celu identyfikacji najlepszych kontrahentów (jakość, łańcuch dostaw, stabilność finansowa, technologia, koszt całkowity współpracy TCO)
      • Współpraca z Działem Jakości w przeprowadzaniu audytów dostawców oraz zapewnienia aby PPAP dostarczony został na czas, w zakresie niewymagającym akcji korekcyjnych (PPAP First Time Right on-Time)
      • Wspieranie Działu Jakości w procesie zatwierdzenia koncepcji budowy narzędzi przedstawionych przez dostawców
      • Dbanie o właściwy poziom wymiany informacji technicznych pomiędzy dostawcami i Działem Jakości w celu otrzymania właściwie skonstruowanych narzędzi w wymaganym terminie
      • Współpraca z Działem Prawnym w tworzeniu kontraktów dla wyselekcjonowanych dostawców, negocjowanie preferowanych warunków umów handlowych. Odpowiedzialność za terminowe zawarcie prawnie wiążących umów handlowych z dostawcami
      • Cykliczne monitorowanie poziomu jakości współpracy z dostawcami w przypisanych kategoriach zakupowych zgodnie z wymaganiami biznesowymi oraz kryteriami zawartymi w umowach handlowych. Identyfikacja przyczyn problemów oraz wdrażanie planów naprawczych
      • Budowanie strategii zakupowej, monitorowanie rynku surowców i usług w celu ustalenia konkurencyjnych poziomów cenowych komponentów i/ lub wdrażaniu corocznych redukcji kosztów
      • Zarządzanie danymi zakupowymi w systemie SAP (PIR, SL, SA)

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne)
      • Doświadczenie zawodowego w zakupach, zakupach strategicznych, łańcuchu dostaw w międzynarodowym środowisku produkcyjnym
      • Doświadczenie w pracy z dokumentacją techniczną i/ lub technologią w danych kategoriach zakupowych
      • Doświadczenie w pracy z modelami kosztowymi (Should Cost, Cost Breakdown)
      • Doświadczenie w budowaniu strategii zakupowej firmy
      • Umiejętności analityczne pozwalające na skuteczne rozwiązywanie problemów
      • Wymagane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
      • Otwartość na podróże służbowe do 30% całkowitego czasu pracy
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
      • Pierwszą umowę na okres 6 mies., kolejna na czas nieokreślony
      • Atrakcyjne wynagrodzenie plus premię roczną
      • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
      • Ciągłą możliwość rozwoju/pakiet szkoleń pracowniczych
      • Prywatną opiekę na życie oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne
      • Pozostały pakiet benefitów: program emerytalny, wyprawka dla dziecka, program rekomendacji pracowniczej, system kafeteryjny, dofinansowania do posiłków, etc.
  • Specjalista Prepress/DTP

    Human & Hunter Professional
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Przygotowanie powierzonych materiałów graficznych do druku w oparciu o uzgodnione specyfikacje.
      • Nadzór i kontrola nad procesem realizacji projektów opakowań.
      • Obsługa programów graficznych.
      • Wykorzystanie procesu zarządzania kolorem w codziennej pracy.
      • Bieżąca współpraca z Działem Rozwoju Produktu.
      • Wprowadzanie korekt w projektach otrzymywanych od Klientów.
      • Przygotowywanie plików dla procesów uszlachetniających – np. tłoczenie.
      • Przeprowadzanie kontroli zgodności plików z dokumentacją produkcyjną.
      • Udział w doskonaleniu istniejących procedur w dziale PrePress.

      Wymagania

      • Znajomość procesów PrePress.
      • Wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane studia poligraficzne, grafika.
      • Doświadczenie zawodowe w branży opakowaniowej.
      • Doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. DTP/ PrePress, min. 2 lata.
      • Znajomość programów graficznych Illustrator i Photoshop.
      • Bardzo dobra znajomość narzędzi wykorzystywanych w procesie DTP.
      • Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego.
      • Doskonałe widzenie barw.
      • Sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie (uzależnione od doświadczenia).
      • Bonus roczny.
      • 13-sta pensja.
      • Prywatna opieka medyczna.
      • Ubezpieczenia grupowe.
      • Pracownicze Plany Emerytalne (PPE), płatne całkowicie przez pracodawcę.
      • Karta MultiSport.

  • Lider Zmiany

    Human & Hunter Professional
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych w powierzonym obszarze.
      • Egzekwowanie i nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników zasad, procedur i standardów.
      • Bieżąca kontrola wydajności i efektywności podległych zespołów, inicjowanie działań mających na celu poprawę wyników.
      • Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie działu oraz utrzymanie należytego porządku.
      • Prowadzenie wstępnej analizy przyczyn powstawania błędów i niezgodności.
      • Podejmowanie bieżących działań mających na celu zminimalizowanie strat produkcyjnych.
      • Zarządzanie przebiegiem procesów produkcyjnych i technologicznych na danej zmianie (Analizowanie i monitorowanie procesów produkcyjnych zgodnie z wdrożonymi procedurami).
      • Zapewnienie ilościowego i terminowego wykonania planu produkcji poprzez właściwe wykorzystanie zdolności produkcyjnych oraz efektywne zarządzanie personelem.
      • Nadzór nad poprawnym przygotowaniem dokumentacji produkcyjnej (prawidłowy obieg dokumentów).
      • Optymalizacja zużycia surowców i narzędzi do produkcji.

      Wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku, w firmie produkcyjnej (min. 2,5 roku).
      • Wykształcenie wyższe, związane z obszarami: Zarządzanie i inżynieria produkcji, Zarządzanie, Poligrafia, Automatyka/Robotyka.
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
      • Znajomość MS Excel w stopniu podstawowym.
      • Bardzo mile widziane doświadczenie związane z IWS (Integrated Work System). doświadczenie w zakresie jakościowym.

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie (uzależnione od doświadczenia).
      • Bonus roczny.
      • 13-sta pensja.
      • Duże perspektywy rozwoju.
      • Prywatna opieka medyczna.
      • Ubezpieczenia grupowe.
      • Pracownicze Plany Emerytalne (PPE), płatne całkowicie przez pracodawcę.
      • Karta MultiSport.

  • Przedstawiciel Handlowy (woj., lubelskie oraz podlaskie)

    Human & Hunter Professional
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Aktywna sprzedaż B2B szerokiego asortymentu surowców chemicznych,
      Dbanie o relację z klientami z bazy oraz ciągłe jej poszerzanie,
      Pogłębianie wiedzy dotyczącej oferowanych produktów,
      Analiza rynku odbiorców,
      Raportowanie wyników pracy w systemie CRM,
      Kontrolowanie rozliczeń z klientami.

      Wymagania

      Doświadczenie w obszarze sprzedaży surowców chemicznych,
      Dyspozycyjnść do spotkań osobistych z klietami,
      Prawo jazdy,
      Wykształcenie wyższe,
      Doba znajomość języka angielskiego,

      Oferujemy

      Możliwość rozwoju w firmie działającej na skalę międzynarodową,
      Rozbudowaną bazę klientów,
      Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + atrakcyjny system premiowy),
      Samochód służbowy (do użytku prywatnego),
      Niezbędne narzędzia: laptop oraz telefon służbowy,
      Prywatna opieka medyczna,
      Karta Multisport,
      Wyjazdy integracyjne w kraju i zagranicą,
      Praca w zespole zaangażowanym oraz nastawionym na rozwój.

Pracodawcy w Katowicach i okolicy