Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
LKM MOLEK sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Witaj, jestem częścią LKM Molek, firmy z siedzibą w sercu Warszawy, która z pasją podchodzi do zarządzania nieruchomościami. Nasza działalność koncentruje się na świadczeniu usług związanych z administracją biurową oraz pracą biurową, co czyni nas ekspertami w tej dziedzinie. Choć nie możemy podzielić się z Tobą naszą historią ani misją, nasze zaangażowanie w to, co robimy, mówi samo za siebie.
Nasza pozycja na rynku może wydawać się skromna z udziałem wynoszącym 0.0002%, ale nie daj się zwieść liczbom. Jesteśmy dumni, że nasze przychody są wyższe niż 13% organizacji z naszej branży, a wartość naszych aktywów przewyższa 29% podmiotów działających w obszarze nieruchomości. To świadczy o naszej stabilności finansowej i determinacji w dążeniu do sukcesu.
Specjalizujemy się w zarządzaniu nieruchomościami na zlecenie, co oznacza, że każdy projekt traktujemy indywidualnie, dostosowując nasze usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów. Mimo braku informacji o liczbie naszych pracowników, zespół LKM MOLEK to grupa profesjonalistów, którzy każdego dnia wkładają całe swoje serce w to, co robią.
Rozumiemy, że w dzisiejszym świecie, gdzie wszystko zmienia się w zastraszającym tempie, kluczowe jest dostosowanie się do nowych wyzwań. Dlatego choć nie dysponujemy danymi na temat naszych innowacji, nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszych procesów i usług, aby zapewnić naszym klientom najlepsze możliwe doświadczenia.
W LKM MOLEK wiemy, że zaufanie jest fundamentem każdej relacji biznesowej. Dlatego choć nie posiadamy formalnych certyfikatów, codziennie dążymy do tego, aby nasze usługi były synonimem niezawodności i najwyższej jakości.
Jesteśmy tu, w Warszawie, gotowi służyć pomocą i dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami. Zapraszamy do kontaktu i współpracy. Razem możemy osiągnąć więcej.
administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista ds. Usprawniania Procesów (VBA Developer)
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej Profil pracodawcy- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
Asystent / Asystentka ds. księgowości z j.angielskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Śląskie
- umowa zlecenie
- praca hybrydowa
Polecana PopularnaDodana -
Asystent / Asystentka ds. administracji z j. włoskim i francuskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
PolecanaDodana
Mapa LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Bielsko-Biała
- Jaworzno
- Warszawa
- Poznań
Data aktualizacji: 01.12.2024
Praca LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty archiwalne
-
Asystent zarządu ds. nieruchomości
LKM MOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ- 1 880-3 000 zł / mies.
- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- asystent/sekretarz
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Opieka nad klientami i najemcami przy obsłudze najmu mieszkań
-
Obsługa narzędzi dedykowanych do zarządzania najmem
-
Kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów, składanie dokumentacji w urzędach
-
Wprowadzanie ofert nieruchomości do systemu/na portale
-
Obsługa poczty elektronicznej
-
Obsługa urządzeń biurowych (skanowanie, kopiowanie dokumentów)
-
Kontaktowanie się z instytucjami współpracującymi (m.in. Tauron, PGNIG)
-
Przygotowywanie codziennych informacji z rynku nieruchomości
Wymagania
-
Znajomość obsługi pakietu Microsoft Office 365
-
Samodzielne zarządzanie obowiązkami, umiejętność organizacji własnej pracy
-
Umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej na wysokim poziomie
-
Profesjonalne podejście do klientów i współpracowników
-
znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
-
prawo jazdy kat. B
-
Status studenta
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
-
Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia zarówno w obszarze administracji jak i branży nieruchomości
-
Samodzielne wytyczanie ścieżki rozwoju w firmie
-
Udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą
-
Swobodę w działaniu, ale i duże wsparcie ze strony przełożonego pozwalające na osiągnięcie lepszych wyników
-
Niezbędne do pracy narzędzia
-
Wynagrodzenie progresywne
-