Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
myWork Poland Sp z o. o. praca
Czy to Twoja firma?
myWork AG to firma z 20-letnim doświadczeniem w zakresie usług personalnych, z siedzibą w Szwajcarii (Horgen, Kanton Zurych). Dostarczamy wykwalifikowane kadry do naszych klientów w Szwajcarii oraz regionie DACH.
Jesteśmy młodym i otwartym zespołem, który tworzą profesjonaliści z różnych krajów i kultur. Dołączając do nas będziesz miał szansę usłyszeć w biurze język niemiecki, angielski, polski, albański, włoski, hiszpański, turecki i chorwacki!
Oferty pracy myWork Poland Sp z o. o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Doradca Klienta - drobne AGD
PeoplePro Profil- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Doradca Klienta - drobne AGD
PeoplePro Profil- Mława
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Doradca Klienta - drobne AGD
PeoplePro Profil- Mińsk Mazowiecki
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana
Mapa myWork Poland Sp z o. o.
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach
Profil firmy:
myWork Poland Sp z o. o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Lublin
- Radom
- Poznań
- Kraków
- Plock
- Krosno
- Toruń
- Przeworsk
- Wrocław
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca myWork Poland Sp z o. o. - oferty archiwalne
-
Personal Consultant
myWork Poland Sp z o. o.- 5 500-6 500 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, kompleksowe badanie kompetencji oraz selekacja kandydatów
-
Doradztwo dla kadry menedżerskiej w zakresie oceny kompetencji kandydatów i doboru, kadry oraz wsparcie przy podejmowaniu decyzji zatrudnieniowych
-
Wspieranie pracowników w rozwiązywaniu problemów
-
Raportowanie z wykonanych działań rekrutacyjnych
-
Udział we wdrażaniu strategii budowania wizerunku pracodawcy
Wymagania
-
3 – 4-letnie doświawdczenie w Customer Service lub na podobnym stanowisku
-
Doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji lub chęć rozwoju w tym kierunku
-
Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne
-
Umiejętność kreatywnego i niezależnego myślenia
-
Orientacja na współpracę
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
-
Znajomości języka niemieckiego na poziomie komunikacyjnym będzie dodatkowym atutem
-
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
Onboarding w naszym biurze w Szwajcarii (koszty przelotu i hotelu będą pokryte przez firmę)
-
Zatrudnienie na umowę o pracę
-
Możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatywy
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z główną siedzibą w Szwajcarii, Zurych
-
Zapewniamy dużą autonomię w działaniu, eliminując zbędne procedury i biurokrację
-