myWork Poland Sp z o. o.

Czy to Twoja firma?

myWork Poland Sp z o. o. praca

Warszawa

myWork AG to firma z 20-letnim doświadczeniem w zakresie usług personalnych, z siedzibą w Szwajcarii (Horgen, Kanton Zurych). Dostarczamy wykwalifikowane kadry do naszych klientów w Szwajcarii oraz regionie DACH.



Jesteśmy młodym i otwartym zespołem, który tworzą profesjonaliści z różnych krajów i kultur. Dołączając do nas będziesz miał szansę usłyszeć w biurze język niemiecki, angielski, polski, albański, włoski, hiszpański, turecki i chorwacki!

Oferty pracy myWork Poland Sp z o. o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca myWork Poland Sp z o. o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa myWork Poland Sp z o. o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
myWork Poland Sp z o. o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Lublin
  3. Plock
  4. Toruń
  5. Radom
  6. Wrocław
  7. Krosno
  8. Przeworsk

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca myWork Poland Sp z o. o. - oferty archiwalne

  • Personal Consultant

    myWork Poland Sp z o. o.
    • 5 500-6 500 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України

    • Aktualnie, poszukujemy osoby na stanowisko:


      Personal Consultant


      Jeżeli jesteś osobą dobrze zorganizowaną, kreatywną, z poczuciem odpowiedzialności oraz o dobrze rozwiniętych umiejętnościach komunikacyjnych - zgłoś się !

      Zakres obowiązków

      • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, kompleksowe badanie kompetencji oraz selekacja kandydatów
      • Doradztwo dla kadry menedżerskiej w zakresie oceny kompetencji kandydatów i doboru, kadry oraz wsparcie przy podejmowaniu decyzji zatrudnieniowych
      • Wspieranie pracowników w rozwiązywaniu problemów
      • Raportowanie z wykonanych działań rekrutacyjnych
      • Udział we wdrażaniu strategii budowania wizerunku pracodawcy

      Wymagania


      • 3 – 4-letnie doświawdczenie w Customer Service lub na podobnym stanowisku
      • Doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji lub chęć rozwoju w tym kierunku
      • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne
      • Umiejętność kreatywnego i niezależnego myślenia
      • Orientacja na współpracę
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
      • Znajomości języka niemieckiego na poziomie komunikacyjnym będzie dodatkowym atutem
      • Prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Onboarding w naszym biurze w Szwajcarii (koszty przelotu i hotelu będą pokryte przez firmę)
      • Zatrudnienie na umowę o pracę
      • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatywy
      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z główną siedzibą w Szwajcarii, Zurych
      • Zapewniamy dużą autonomię w działaniu, eliminując zbędne procedury i biurokrację

Pracodawcy w Warszawie