Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Spółdzielnia BIELSIN praca
Czy to Twoja firma?
Wykonujemy usługi dla potrzeb przemysłu motoryzacyjnego, producentów sprzętu oświetleniowego, energetyki.
Posiadamy doświadczoną kadrę zawodową oraz nowoczesny park maszynowy. Zatrudniamy także osoby niepełnosprawne, zabezpieczamy im niezbędne warunki pracy i opiekę medyczną.
Świadczymy usługi w zakresie montażu wyrobów w ramach zleceń zewnętrznych, jesteśmy otwarci na współpracę.
Specjalista ds. marketingu Bielsko-Biała Pracownik fizyczny Bielsko-Biała Pracownik biurowy Bielsko-Biała
media / pr / reklama / marketing administracja biurowa / praca biurowa praca fizyczna
Oferty pracy Spółdzielnia "BIELSIN"
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Praca dla Studenta - dział marketingu
Aplikuj.pl Profil pracodawcy- 4 666-5 000 zł netto / mies.
- Bielsko-Biała
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Praca dla Studenta - dział marketingu
Aplikuj.pl Profil pracodawcy- 4 666-5 000 zł netto / mies.
- Bielsko-Biała
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Młodszy specjalista ds. Marketingu/ Grafik
Famed Żywiec Sp. z o.o.- Żywiec
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaWygasa
Firma najczęściej oferuje
-
Służbowy laptop
-
Służbowy samochód
-
Służbowy telefon
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 02.10.2024
Mapa Spółdzielnia "BIELSIN"
Siedziba główna
Spółdzielnia "BIELSIN" poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
Spółdzielnia "BIELSIN"
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Kraków
- Częstochowa
- Warszawa
- Czechowice-Dziedzice
- Wrocław
- Gdańsk
- Kęty
- Łódź
Data aktualizacji: 01.12.2024
Praca Spółdzielnia "BIELSIN" - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Spółdzielnia "BIELSIN"- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
-
Pozyskiwanie nowych klientów na rynku krajowym i zagranicznym
-
Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
-
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
-
Archiwizowanie danych - budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
-
Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
-
Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
-
Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
-
Współpraca z firmami kurierskimi
-
Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
-
Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe,
-
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
-
Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
-
Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
-
Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
-
Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
-
Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
-
Mile widziana znajomość procedur prawnych związanych z międzynarodowym handlem towarów i usług
-
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym
Oferujemy
-
Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
-
Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
-
Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
-
-
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Spółdzielnia "BIELSIN"- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
-
Pozyskiwanie nowych klientów na rynku krajowym i zagranicznym
-
Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
-
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
-
Archiwizowanie danych - budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
-
Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
-
Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
-
Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
-
Współpraca z firmami kurierskimi
-
Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
-
Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe,
-
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
-
Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
-
Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
-
Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
-
Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
-
Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
-
Mile widziana znajomość procedur prawnych związanych z międzynarodowym handlem towarów i usług
-
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym
Oferujemy
-
Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
-
Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
-
Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
-
-
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Spółdzielnia "BIELSIN"- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
-
Pozyskiwanie nowych klientów – w szczególności na rynkach zagranicznych
-
Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
-
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
-
Archiwizowanie danych- budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
-
Działania marketingowe: portale ogłoszeniowe, social media (facebook, Linkedin, Instagram,), współpraca z agencjami reklamy i firmami graficznymi, systematyczna aktualizacja strony internetowej firmy
-
Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
-
Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
-
Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
-
Współpraca z firmami kurierskimi
-
Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
-
Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe,
-
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
-
Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
-
Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
-
Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
-
Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
-
Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
-
Znajomość procedur prawnych związnych z międzynarodowym handlem towarów i usług
-
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym (obowiązkowo)
Oferujemy
-
Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
-
Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
-
Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
-
-
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Spółdzielnia "BIELSIN"- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
-
Pozyskiwanie nowych klientów – w szczególności na rynkach zagranicznych
-
Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
-
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
-
Archiwizowanie danych- budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
-
Działania marketingowe: portale ogłoszeniowe, social media (facebook, Linkedin, Instagram,), współpraca z agencjami reklamy i firmami graficznymi, systematyczna aktualizacja strony internetowej firmy
-
Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
-
Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
-
Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
-
Współpraca z firmami kurierskimi
-
Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
-
Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe,
-
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
-
Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
-
Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
-
Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
-
Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
-
Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
-
Znajomość procedur prawnych związnych z międzynarodowym handlem towarów i usług
-
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym (obowiązkowo)
Oferujemy
-
Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
-
Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
-
Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
-
-
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Spółdzielnia "BIELSIN"- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
-
Pozyskiwanie nowych klientów – w szczególności na rynkach zagranicznych
-
Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
-
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
-
Archiwizowanie danych- budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
-
Działania marketingowe: portale ogłoszeniowe, social media (facebook, Linkedin, Instagram,), współpraca z agencjami reklamy i firmami graficznymi, systematyczna aktualizacja strony internetowej firmy
-
Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
-
Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
-
Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
-
Współpraca z firmami kurierskimi
-
Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
-
Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe,
-
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
-
Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
-
Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
-
Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
-
Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
-
Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
-
Znajomość procedur prawnych związnych z międzynarodowym handlem towarów i usług
-
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym (obowiązkowo)
Oferujemy
-
Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
-
Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
-
Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
-
-
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Spółdzielnia "BIELSIN"- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
-
Pozyskiwanie nowych klientów – w szczególności na rynkach zagranicznych
-
Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
-
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
-
Archiwizowanie danych- budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
-
Działania marketingowe: portale ogłoszeniowe, social media (facebook, Linkedin, Instagram,), współpraca z agencjami reklamy i firmami graficznymi, systematyczna aktualizacja strony internetowej firmy
-
Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
-
Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
-
Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
-
Współpraca z firmami kurierskimi
-
Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
-
Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe,
-
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
-
Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
-
Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
-
Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
-
Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
-
Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
-
Znajomość procedur prawnych związnych z międzynarodowym handlem towarów i usług
-
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym (obowiązkowo)
Oferujemy
-
Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
-
Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
-
Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
-
-
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Spółdzielnia "BIELSIN"- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
-
Pozyskiwanie nowych klientów – w szczególności na rynkach zagranicznych
-
Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
-
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
-
Archiwizowanie danych- budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
-
Działania marketingowe: portale ogłoszeniowe, social media (facebook, Linkedin, Instagram,), współpraca z agencjami reklamy i firmami graficznymi, systematyczna aktualizacja strony internetowej firmy
-
Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
-
Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
-
Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
-
Współpraca z firmami kurierskimi
-
Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
-
Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe,
-
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
-
Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
-
Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
-
Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
-
Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
-
Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
-
Znajomość procedur prawnych związnych z międzynarodowym handlem towarów i usług
-
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym (obowiązkowo)
Oferujemy
-
Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
-
Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
-
Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
-
-
Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością
Spółdzielnia "BIELSIN"- Bielsko-Biała
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Przeprowadzenie analizy funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością
-
Prawidłowe i efektywne wdrażanie Systemu Zarządzania Jakością
-
Weryfikacja aktualizacji dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością
-
Współpraca ze stronami zewnętrznymi w sprawach dotyczących Systemu Zarządzania Jakością
-
Doprowadzenie firmy do uzyskania i utrzymania certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością
Wymagania
-
Znajomość norm i zagadnień związanych z Systemem Zarządzania Jakością
Oferujemy
-
Pracę w zespole, pomoc w wykonywaniu zlecenia
-
-
Pracownik produkcji
Spółdzielnia "BIELSIN"- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
-
praca na wtryskarkach do tworzyw sztucznych
-
praca na prasach mimośrodowych, gilotynie, pile taśmowej
-
kontrolowanie detali zgodnie z określonymi wymogami karty technologicznej i wydzielanie braków
-
przestrzeganie planu produkcyjnego
-
dbanie o najwyższą jakość produkowanych wyrobów
-
praca w systemie 3-zmianowym od poniedziałku do piątku
Wymagania
-
mile widziana znajomość przetwórstwa tworzyw sztucznych i metali
-
minimum 2 lata doświadczenia na produkcji
-
komunikatywność oraz dobra organizacja czasu prac
-
sumienność i dokładność w pracy
-
znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
Oferujemy
-
umowę o pracę
-