
Czy to Twoja firma?
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. praca
Czy to Twoja firma?
Analityk finansowy Bielsko-Biała Pracownik biurowy Bielsko-Biała Konsultant Bielsko-Biała Specjalista ds. finansów Bielsko-Biała
bankowość / finanse administracja biurowa / praca biurowa doradztwo / konsulting / audyt
Oferty pracy Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Praca alert - powiadomienia
-
Analityk kredytowy / pożyczkowy
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Specjalista ds. rozliczeń finansowych projektów finansowanych ze środków krajowych i Unii Europejski
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024
Mapa Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Rozwijanie innowacyjnego potencjału regionu
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Bielsku-Białej jest spółką akcyjną o kapitale mieszanym, której akcjonariuszami są: Gmina Bielsko-Biała, jednostki samorządów terytorialnych i przedsiębiorstwa działające w regionie bielskim. Cele Agencji realizowane są z funduszy akcjonariuszy, środków uzyskanych z własnej działalności gospodarczej i innych form wsparcia finansowego, w tym z funduszy i programów dostępnych na poziomie krajowym oraz Unii Europejskiej. Misją Agencji jest świadczenie najwyższej jakości usług poprzez aktywizację potencjału endogenicznego oraz wykorzystywanie dostępnych programów pomocowych, finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, w szczególności z Unii Europejskiej. Zadania Agencji koncentrują się na stymulowaniu i kreowaniu postaw przedsiębiorczych. W ramach, tego obszaru realizowane są działania na rzecz wspierania i rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw oraz regionu. Agencja realizuje również działania na rzecz wspierania współpracy międzynarodowej, w tym także związanej z wdrażaniem najlepszych praktyk i nawiązywania kontaktów gospodarczych. Zakres usług oferowanych przez Agencję Rozwoju Regionalnego SA w Bielsku-Białej obejmuje: - promocję regionu i jego potencjału gospodarczego, - świadczenie usług w ramach Bazy Usług Rozwojowych: - doradczych o charakterze ogólnym i proinnowacyjnym, - szkoleniowych, - informacyjnych, - wspieranie rozwoju nowych przedsiębiorstw poprzez inwestycje kapitałowe w przedsiębiorstwa nowych technologii – Fundusz Zalążkowy BAT, - działalność związaną pozyskiwaniem środków finansowych z Unii Europejskiej, - działalność konsultingową, - działalność szkoleniową i edukacyjną (w tym dysponowanie wielofunkcyjnymi salami konferencyjnymi i szkoleniowymi w BCSK), - pozyskiwanie, zarządzanie i obrót nieruchomościami, wynajem lokali użytkowych (budynki przy ul. Cieszyńskiej 365 i ul. 1 Dywizji Pancernej 45), - usługi hotelarskie (Hotel BIT).
- Miasto
- Bielsko-Biała
- Siedziba główna
- Bielsko-Biała, Woj. Śląskie
- Branża
- Organizacje publiczne i społeczne
Rok założenia
1992
Liczba pracowników
11–50
Liczba obserwujących
253
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Profil firmy:
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Warszawa
- Kraków
- Kęty
- Czechowice-Dziedzice
- Pszczyna
- Brenna
- Ruda Śląska
- Rybnik
Data aktualizacji: 01.03.2025
Praca Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - oferty archiwalne
-
Analityk kredytowy /pożyczkowy
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Sporządzanie pełnych analiz wniosków pożyczkowych, poręczeniowych zgodnie z obowiązującymi regulaminami i procedurami w Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z propozycją decyzji,
-
Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych przedsięwzięć, w tym przedsięwzięć innowacyjnych,
-
Sporządzanie prognoz finansowych, w tym dla przedsiębiorców z sektora MSP,
-
Analiza sprawozdań finansowych oraz danych finansowych spółek utworzonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Funduszu Zalążkowego BAT,
-
Kontrola, ewidencja i sprawozdawczość związana z udzielaniem pomocy publicznej,
-
Monitoring udzielonych instrumentów finansowych,
-
Pozostały zakres prac zlecony z zakresu działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i sprawozdawczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (ekonomia, analiza finansowa, przedsiębiorczość i finanse przedsiębiorstw),
-
Doświadczenie zawodowe w analizie finansowej przedsiębiorstw, w tym szczególnie oczekiwane doświadczenie w analizie zdolności kredytowej/ pożyczkowej przedsiębiorstw z sektora MSP (mile widziane zaświadczenie, referencje potwierdzające doświadczenie),
-
Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków z zakresu instrumentów finansowych z pomocą publiczną i sporządzania wniosków o dotacje, finansowanie unijne,
-
Znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,
-
Umiejętność tworzenia, prognoz finansowych dla przedsięwzięć,
-
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Word,
-
Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,
-
Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,
-
Kreatywność i motywacja do pracy,
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
-
Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
-
Prawo jazdy,
-
Dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
List motywacyjny,
-
Życiorys/CV kandydata,
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Oferujemy
-
Stabilność zatrudnienia,
-
Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,
-
Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,
-
Możliwość współuczestnictwa w realizacji projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,
-
Pracę w komfortowych warunkach,
-
Parking dla pracowników,
-
Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.
Procedura rekrutacji:
Procedura rekrutacji na stanowisko analityka finansowego będzie miała charakter 2- etapowy:
-
Etap pierwszy: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty aplikacyjne
-
Etap drugi: rozmowa kwalifikacyjna
-
Etap trzeci: weryfikacja umiejętności wykonania analizy finansowej podmiotów MŚP pod kątem udzielenia kredytu/pożyczki
Składanie ofert pracy:
Dokumenty aplikacyjne na stanowisko Analityka finansowego można przesyłać w formie elektronicznej klikając APLIKUJ lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. 1 Dywizji Pancernej 45
43-300 Bielsko – Białalub złożyć osobiście na w/w podany adres w sekretariacie Biura Zarządu ARR S.A. (I piętro pok. 106) w terminie do dnia 31 stycznia 2025 roku.
ARR S.A. zastrzega, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane kandydatom.
W załączeniu do oferty pracy klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla kandydata do zatrudnienia.
-
-
Specjalista ds. realizacji projektów krajowych finansowanych ze środków krajowych i Unii Europejskie
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektów krajowych
-
kompleksowa realizacja działań w projekcie
-
prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych zgodnie z obowiązującymi w projekcie zasadami promocji i informacji
-
nadzór na prawidłową realizacją projektu
-
kontrola poprawności realizacji projektu w zakresie wydatków/kosztów kwalifikowanych
-
sporządzania wniosków o płatność, dokumentacji potwierdzającej wydatkowanie zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów i wytycznymi projektu
-
opracowywanie raportów merytorycznych i finansowych
-
prowadzenie monitoringu realizowanych działań
-
archiwizowanie dokumentacji projektu
-
współpraca z Instytucją Zarządzająca/ Wdrażającą
Wymagania
niezbędne na stanowiska związane z realizacją projektu
-
wykształcenie wyższe lub średnie
-
staż pracy
- co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów operacyjnych
-
doświadczenie w obsłudze klienta
-
umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)
Oferujemy
-
umowa o pracę na czas określony, pełny etat lub ½ etatu,
-
praca stacjonarna,
-
praca od poniedziałku do piątku (elastyczne godziny pracy),
-
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej,
-
wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy,
-
niezbędne narzędzia pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny
-
życiorys zawodowy /CV z podaniem informacji o zakresie realizowanych zadań w projekcie i posiadanym doświadczeniu w odniesieniu do stanowiska którym zainteresowany jest kandydat
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji
Informacje dotyczące rekrutacji:
Rekrutacja będzie przebiegała w trzech etapach:
-
pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty
-
drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
-
trzeci etap: ustalenie warunków zatrudnienia
Do udzielania dodatkowych informacji dotyczących rekrutacji upoważniona jest Pani Elżbieta Szczerba, pod numerem telefonu w ogłoszeniu, e-mail: eszczerba@arrsa.pl
Rekrutacja będzie prowadzona do 9 stycznia 2025 r.
Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać do sekretariatu biura Zarządu ARR S.A. 43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, Z dopiskiem „Nabór na pracowników ds. realizacji projektów krajowych” lub dokumenty można przesłać elektronicznie aplikując poprzez portal Aplikuj.pl .
-
-
Specjalisty ds. funduszy UE do Działu Projektów i Doradztwa
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
1. Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:
W zakresie realizacji i rozliczania przedsięwzięć/umów z przedsiębiorcami:
-
kompleksowa opieka nad przedsiębiorcami w zakresie prawidłowej realizacji przedsięwzięć
-
prowadzenie monitoringu realizowanych działań
-
kontrola poprawności realizacji wniosków przedsiębiorców oraz weryfikacja kosztów i dokumentacji potwierdzającej wydatkowanie zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
-
sporządzanie okresowych wniosków o refundację poniesionych przez przedsiębiorców kosztów realizacji przedsięwzięć
-
opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
-
kontrola finansowa udzielonych dotacji
2. Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu FESL 10.20:
W zakresie realizacji i zarządzania projektem FESL 10.20:
-
organizacja działań zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
-
współpraca z partnerem projektu w zakresie sprawnej organizacji i realizacji zadań
-
prowadzenie monitoringu realizowanych działań
-
sporządzanie okresowych wniosków sprawozdawczych oraz wniosków o płatność
-
opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
Wymagania
1. niezbędne na stanowiska związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:
-
wykształcenie wyższe
-
staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
-
co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów
-
operacyjnych w tym w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania)
-
umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)
2. niezbędne na stanowiska związane ze stanowiskiem związanym z realizacją projektu FESL 10.20:
-
wykształcenie wyższe
-
staż pracy – co najmniej 5 lat na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
-
co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów operacyjnych i realizacją projektów w tym: planowania działań i zawierania umów i/lub kontroli projektów i/lub w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania) i/lub w zakresie monitoringu i sprawozdawczości i/lub obsługi finansowej projektów
-
umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)
Oferujemy
Warunki pracy i wynagrodzenia na wszystkie oferowane stanowiska:
-
umowa o pracę na czas określony, pełny etat lub ½ etatu
-
praca stacjonarna /z możliwością pracy w systemie hybrydowym tj. w trybie stacjonarnym i zdalnym/
-
praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
-
dofinansowanie do opieki medycznej
-
wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy
-
niezbędne narzędzia pracy
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny
-
życiorys zawodowy /CV z podaniem informacji o zakresie realizowanych zadań w projekcie i posiadanym doświadczeniu w odniesieniu do stanowiska którym zainteresowany jest kandydat
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji
Informacje dotyczące rekrutacji:
Rekrutacja będzie przebiegała w trzech etapach:
-
pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty
-
drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
-
trzeci etap: ustalenie warunków zatrudnienia
Do udzielania dodatkowych informacji dotyczących rekrutacji upoważniona jest Pani Elżbieta Szczerba, kontakt: tel. 33 816 -91-62, e-mail: eszczerba@arrsa.pl
Rekrutacja będzie prowadzona do końca listopada 2024 r.
Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać do sekretariatu biura Zarządu ARR S.A. 43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, Z dopiskiem „Nabór na pracownika ds. realizacji projektu HORECA” lub dokumenty można przesłać elektronicznie aplikując poprzez portal na danym ogłoszeniu.
W załączeniu Klauzula informacyjna RODO
-
-
Analityk kredytowy/pożyczkowy
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:
-
Sporządzanie pełnych analiz wniosków pożyczkowych, poręczeniowych zgodnie z obowiązującymi regulaminami i procedurami w Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z propozycją decyzji do Zarządu,
-
Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych przedsięwzięć, w tym innowacyjnych,
-
Sporządzanie prognoz, w tym dla przedsiębiorców z sektora MSP,
-
Analiza sprawozdań finansowych oraz danych finansowych spółek utworzonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Funduszu Zalążkowego BAT,
-
Kontrola, ewidencja i sprawozdawczość związana z udzielaniem pomocy publicznej,
-
Monitoring udzielonych instrumentów finansowych,
-
Pozostały zakres prac zlecony z zakresu działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i sprawozdawczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, analiza finansowa, przedsiębiorczość i finanse przedsiębiorstw),
-
Doświadczenie zawodowe w analizie finansowej przedsiębiorstw, w tym szczególnie oczekiwane doświadczenie w analizie zdolności kredytowej/ pożyczkowej przedsiębiorstw z sektora MSP (mile widziane zaświadczenie, referencje potwierdzające doświadczenie),
-
Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków z zakresu instrumentów finansowych z pomocą publiczną i sporządzania wniosków o dotacje, finansowanie unijne,
-
Znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,
-
Umiejętność tworzenia sprawozdań finansowych, prognoz finansowych dla przedsięwzięć,
-
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excela,
-
Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,
-
Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,
-
Kreatywność i motywacja do pracy,
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
-
Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
-
Prawo jazdy,
-
Znajomość języka angielskiego,
-
Dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
List motywacyjny,
-
Życiorys/CV kandydata,
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
-
Oferujemy
-
Stabilność zatrudnienia,
-
Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,
-
Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,
-
Możliwość współuczestnictwa w realizacji projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,
-
Pracę w komfortowych warunkach,
-
Parking dla pracowników,
-
Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.
-
-
Pracownik do realizacji projektu HORECA
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Poszukiwani kandydaci na stanowiska pracy do realizacji projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje” finansowanych w ramach programu KPO. Oferowane stanowiska pracy w zakresie zadań w projekcie:
-
Kontraktacja i zawieranie umów
-
Realizacja i rozliczanie umów
-
Monitoring i kontrola
-
Obsługa finansowa projektu
Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:
W zakresie obsługi finansowej projektu:
-
obsługa finansowa w zakresie sporządzania wniosków o zaliczkę oraz wniosków o płatność
-
rozliczanie etapów realizacji projektu (wniosków o zaliczkę oraz o płatność)
-
rozliczanie wsparcia dla przedsiębiorców
-
kontakty oraz współpraca z partnerami projektu oraz instytucją wdrażającą projekt
-
kontrola finansowa udzielonych dotacji
-
opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
W zakresie kontraktacji i zawierania umów z przedsiębiorcami:
-
przygotowanie umów o dofinansowanie
-
kompletowanie i weryfikacja dokumentacji przedsiębiorców, w tym w zakresie kompletności, aktualności dokumentacji, statusu MŚP oraz zabezpieczenia realizacji umów (weksel lub inne zgodne z dokumentacją PARP)
-
opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
W zakresie realizacji i rozliczania przedsięwzięć/umów z przedsiębiorcami:
-
kompleksowa opieka nad przedsiębiorcami w zakresie prawidłowej realizacji przedsięwzięć
-
prowadzenie monitoringu realizowanych działań
-
kontrola poprawności realizacji wniosków przedsiębiorców oraz weryfikacja kosztów i dokumentacji potwierdzającej wydatkowanie zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
-
sporządzanie okresowych wniosków o refundację poniesionych przez przedsiębiorców kosztów realizacji przedsięwzięć
-
opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
-
kontrola finansowa udzielonych dotacji
Wymagania
niezbędne na stanowiska związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:
-
wykształcenie wyższe
-
staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
-
co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów operacyjnych w tym: w zakresie kontraktacji i zawierania umów i/lub kontroli projektów i/lub w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania) i/lub w zakresie monitoringu i sprawozdawczości i/lub obsługi finansowej projektów
-
umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)
oczekiwane od kandydatów na wszystkie oferowane stanowiska:
-
zdolności organizacyjne
-
komunikatywność
-
umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole
Oferujemy
Warunki pracy i wynagrodzenia na wszystkie oferowane stanowiska:
-
umowa o pracę na czas określony, pełny etat lub ½ etatu
-
praca stacjonarna /z możliwością pracy w systemie hybrydowym tj. w trybie stacjonarnym i zdalnym/
-
praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
-
dofinansowanie do opieki medycznej
-
wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy
-
niezbędne narzędzia pracy
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny
-
życiorys zawodowy /CV z podaniem informacji o zakresie realizowanych zadań w projekcie i posiadanym doświadczeniu w odniesieniu do stanowiska którym zainteresowany jest kandydat
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji
Informacje dotyczące rekrutacji:
Rekrutacja będzie przebiegała w trzech etapach:
-
pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty
-
drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
-
trzeci etap: ustalenie warunków zatrudnienia
Rekrutacja będzie prowadzona do końca września 2024 r.
Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać do sekretariatu biura Zarządu ARR S.A. 43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, Z dopiskiem „Nabór na pracownika ds. realizacji projektu HORECA” lub dokumenty można przesłać elektronicznie aplikując poprzez portal na danym ogłoszeniu.
-