Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Bielsku-Białej ma na celu wspieranie rozwoju mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. Oferujemy różnorodne usługi, w tym pożyczki rozwojowe, doradztwo finansowe oraz pomoc w uzyskiwaniu dotacji z funduszy unijnych. Nasza misja skupia się na aktywizacji lokalnych potencjałów oraz wspieraniu innowacji w regionie. Poprzez nasze projekty i działania dążymy do poprawy konkurencyjności firm oraz ich integracji w działalności społeczno-gospodarczej. Jesteśmy partnerem, który pomoże zrealizować Twoje plany.
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa bankowość / finanse doradztwo / konsulting / audyt

Oferty pracy Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Praca alert - powiadomienia

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024

Mapa Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. (ARRSA)

Rozwijanie innowacyjnego potencjału regionu

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Bielsku-Białej jest spółką akcyjną o kapitale mieszanym, której akcjonariuszami są: Gmina Bielsko-Biała, jednostki samorządów terytorialnych i przedsiębiorstwa działające w regionie bielskim. Cele Agencji realizowane są z funduszy akcjonariuszy, środków uzyskanych z własnej działalności gospodarczej i innych form wsparcia finansowego, w tym z funduszy i programów dostępnych na poziomie krajowym oraz Unii Europejskiej. Misją Agencji jest świadczenie najwyższej jakości usług poprzez aktywizację potencjału endogenicznego oraz wykorzystywanie dostępnych programów pomocowych, finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, w szczególności z Unii Europejskiej. Zadania Agencji koncentrują się na stymulowaniu i kreowaniu postaw przedsiębiorczych. W ramach, tego obszaru realizowane są działania na rzecz wspierania i rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw oraz regionu. Agencja realizuje również działania na rzecz wspierania współpracy międzynarodowej, w tym także związanej z wdrażaniem najlepszych praktyk i nawiązywania kontaktów gospodarczych. Zakres usług oferowanych przez Agencję Rozwoju Regionalnego SA w Bielsku-Białej obejmuje: - promocję regionu i jego potencjału gospodarczego, - świadczenie usług w ramach Bazy Usług Rozwojowych: - doradczych o charakterze ogólnym i proinnowacyjnym, - szkoleniowych, - informacyjnych, - wspieranie rozwoju nowych przedsiębiorstw poprzez inwestycje kapitałowe w przedsiębiorstwa nowych technologii – Fundusz Zalążkowy BAT, - działalność związaną pozyskiwaniem środków finansowych z Unii Europejskiej, - działalność konsultingową, - działalność szkoleniową i edukacyjną (w tym dysponowanie wielofunkcyjnymi salami konferencyjnymi i szkoleniowymi w BCSK), - pozyskiwanie, zarządzanie i obrót nieruchomościami, wynajem lokali użytkowych (budynki przy ul. Cieszyńskiej 365 i ul. 1 Dywizji Pancernej 45), - usługi hotelarskie (Hotel BIT).

Miasto
Bielsko-Biała
Siedziba główna
Bielsko-Biała, Woj. Śląskie
Branża
Organizacje publiczne i społeczne

Rok założenia

1992

Liczba pracowników

11–50

Liczba obserwujących

253

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Kraków
  5. Pszczyna
  6. Kęty
  7. Ruda Śląska
  8. Rybnik
  9. Brenna
  10. Czechowice-Dziedzice

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - oferty archiwalne

  • Specjalisty ds. funduszy UE do Działu Projektów i Doradztwa

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      1. Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:

      W zakresie realizacji i rozliczania przedsięwzięć/umów z przedsiębiorcami:

      • kompleksowa opieka nad przedsiębiorcami w zakresie prawidłowej realizacji przedsięwzięć
      • prowadzenie monitoringu realizowanych działań
      • kontrola poprawności realizacji wniosków przedsiębiorców oraz weryfikacja kosztów i dokumentacji potwierdzającej wydatkowanie zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
      • sporządzanie okresowych wniosków o refundację poniesionych przez przedsiębiorców kosztów realizacji przedsięwzięć
      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
      • kontrola finansowa udzielonych dotacji


      2. Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu FESL 10.20:

      W zakresie realizacji i zarządzania projektem FESL 10.20:

      • organizacja działań zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
      • współpraca z partnerem projektu w zakresie sprawnej organizacji i realizacji zadań
      • prowadzenie monitoringu realizowanych działań
      • sporządzanie okresowych wniosków sprawozdawczych oraz wniosków o płatność
      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu

      Wymagania

      1. niezbędne na stanowiska związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:

      • wykształcenie wyższe
      • staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
      • co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów
      • operacyjnych w tym w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania)
      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)


      2. niezbędne na stanowiska związane ze stanowiskiem związanym z realizacją projektu FESL 10.20:

      • wykształcenie wyższe
      • staż pracy – co najmniej 5 lat na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
      • co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów operacyjnych i realizacją projektów w tym: planowania działań i zawierania umów i/lub kontroli projektów i/lub w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania) i/lub w zakresie monitoringu i sprawozdawczości i/lub obsługi finansowej projektów
      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)

      Oferujemy



      Warunki pracy i wynagrodzenia na wszystkie oferowane stanowiska:

      • umowa o pracę na czas określony, pełny etat lub ½ etatu
      • praca stacjonarna /z możliwością pracy w systemie hybrydowym tj. w trybie stacjonarnym i zdalnym/
      • praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
      • dofinansowanie do opieki medycznej
      • wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy
      • niezbędne narzędzia pracy



      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • list motywacyjny
      • życiorys zawodowy /CV z podaniem informacji o zakresie realizowanych zadań w projekcie i posiadanym doświadczeniu w odniesieniu do stanowiska którym zainteresowany jest kandydat
      • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji



      Informacje dotyczące rekrutacji:

      Rekrutacja będzie przebiegała w trzech etapach:

      • pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty
      • drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
      • trzeci etap: ustalenie warunków zatrudnienia

      Do udzielania dodatkowych informacji dotyczących rekrutacji upoważniona jest Pani Elżbieta Szczerba, kontakt: tel. 33 816 -91-62, e-mail: eszczerba@arrsa.pl

      Rekrutacja będzie prowadzona do końca listopada 2024 r.

      Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać do sekretariatu biura Zarządu ARR S.A. 43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, Z dopiskiem „Nabór na pracownika ds. realizacji projektu HORECA” lub dokumenty można przesłać elektronicznie aplikując poprzez portal na danym ogłoszeniu.


      W załączeniu Klauzula informacyjna RODO

  • Analityk kredytowy/pożyczkowy

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:

      • Sporządzanie pełnych analiz wniosków pożyczkowych, poręczeniowych zgodnie z obowiązującymi regulaminami i procedurami w Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z propozycją decyzji do Zarządu,

      • Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych przedsięwzięć, w tym innowacyjnych,

      • Sporządzanie prognoz, w tym dla przedsiębiorców z sektora MSP,

      • Analiza sprawozdań finansowych oraz danych finansowych spółek utworzonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Funduszu Zalążkowego BAT,

      • Kontrola, ewidencja i sprawozdawczość związana z udzielaniem pomocy publicznej,

      • Monitoring udzielonych instrumentów finansowych,

      • Pozostały zakres prac zlecony z zakresu działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i sprawozdawczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, analiza finansowa, przedsiębiorczość i finanse przedsiębiorstw),

      • Doświadczenie zawodowe w analizie finansowej przedsiębiorstw, w tym szczególnie oczekiwane doświadczenie w analizie zdolności kredytowej/ pożyczkowej przedsiębiorstw z sektora MSP (mile widziane zaświadczenie, referencje potwierdzające doświadczenie),

      • Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków z zakresu instrumentów finansowych z pomocą publiczną i sporządzania wniosków o dotacje, finansowanie unijne,

      • Znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,

      • Umiejętność tworzenia sprawozdań finansowych, prognoz finansowych dla przedsięwzięć,

      • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excela,

      • Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,

      • Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,

      • Kreatywność i motywacja do pracy,

      • Umiejętność pracy w zespole

      • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,

      • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,

      • Prawo jazdy,

      • Znajomość języka angielskiego,

      • Dyspozycyjność.




        Wymagane dokumenty i oświadczenia:

        • List motywacyjny,

        • Życiorys/CV kandydata,

        • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego / stażu pracy.


      Oferujemy

      • Stabilność zatrudnienia,

      • Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,

      • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,

      • Możliwość współuczestnictwa w realizacji projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,

      • Pracę w komfortowych warunkach,

      • Parking dla pracowników,

      • Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.





  • Pracownik do realizacji projektu HORECA

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków


      Poszukiwani kandydaci na stanowiska pracy do realizacji projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje” finansowanych w ramach programu KPO. Oferowane stanowiska pracy w zakresie zadań w projekcie:


      • Kontraktacja i zawieranie umów
      • Realizacja i rozliczanie umów
      • Monitoring i kontrola
      • Obsługa finansowa projektu


      Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:

      W zakresie obsługi finansowej projektu:


      • obsługa finansowa w zakresie sporządzania wniosków o zaliczkę oraz wniosków o płatność
      • rozliczanie etapów realizacji projektu (wniosków o zaliczkę oraz o płatność)
      • rozliczanie wsparcia dla przedsiębiorców
      • kontakty oraz współpraca z partnerami projektu oraz instytucją wdrażającą projekt
      • kontrola finansowa udzielonych dotacji
      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu


      W zakresie kontraktacji i zawierania umów z przedsiębiorcami:



      • przygotowanie umów o dofinansowanie
      • kompletowanie i weryfikacja dokumentacji przedsiębiorców, w tym w zakresie kompletności, aktualności dokumentacji, statusu MŚP oraz zabezpieczenia realizacji umów (weksel lub inne zgodne z dokumentacją PARP)
      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu


      W zakresie realizacji i rozliczania przedsięwzięć/umów z przedsiębiorcami:


      • kompleksowa opieka nad przedsiębiorcami w zakresie prawidłowej realizacji przedsięwzięć
      • prowadzenie monitoringu realizowanych działań
      • kontrola poprawności realizacji wniosków przedsiębiorców oraz weryfikacja kosztów i dokumentacji potwierdzającej wydatkowanie zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
      • sporządzanie okresowych wniosków o refundację poniesionych przez przedsiębiorców kosztów realizacji przedsięwzięć
      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
      • kontrola finansowa udzielonych dotacji

      Wymagania


      niezbędne na stanowiska związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:


      • wykształcenie wyższe
      • staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
      • co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów operacyjnych w tym: w zakresie kontraktacji i zawierania umów i/lub kontroli projektów i/lub w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania) i/lub w zakresie monitoringu i sprawozdawczości i/lub obsługi finansowej projektów
      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)


      oczekiwane od kandydatów na wszystkie oferowane stanowiska:


      • zdolności organizacyjne
      • komunikatywność
      • umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole

      Oferujemy


      Warunki pracy i wynagrodzenia na wszystkie oferowane stanowiska:


      • umowa o pracę na czas określony, pełny etat lub ½ etatu
      • praca stacjonarna /z możliwością pracy w systemie hybrydowym tj. w trybie stacjonarnym i zdalnym/
      • praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
      • dofinansowanie do opieki medycznej
      • wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy
      • niezbędne narzędzia pracy


      Wymagane dokumenty i oświadczenia:


      • list motywacyjny
      • życiorys zawodowy /CV z podaniem informacji o zakresie realizowanych zadań w projekcie i posiadanym doświadczeniu w odniesieniu do stanowiska którym zainteresowany jest kandydat
      • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji


      Informacje dotyczące rekrutacji:


      Rekrutacja będzie przebiegała w trzech etapach:


      • pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty
      • drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
      • trzeci etap: ustalenie warunków zatrudnienia



      Rekrutacja będzie prowadzona do końca września 2024 r.

      Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać do sekretariatu biura Zarządu ARR S.A. 43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, Z dopiskiem „Nabór na pracownika ds. realizacji projektu HORECA” lub dokumenty można przesłać elektronicznie aplikując poprzez portal na danym ogłoszeniu.

  • Specjalisty ds. wdrożenia projektu- HoReCa Dotacje na Inwestycje

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu HoReCa:

      • ocena formalna i merytoryczna wniosków składanych przez przedsiębiorców o udzielnie dotacji

      • realizacja działań informacyjnych i promocyjnych projektu

      • obsługa finansowa i rozliczanie projektu

      • przygotowanie umów o dofinansowanie

      • kontrola finansowa udzielonych dotacji

      • kontakty oraz współpraca z partnerami projektu oraz instytucją wdrażającą projekt

      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu

      Wymagania

      niezbędne:

      Od kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w ramach projektu HoReCa wymaga się doświadczenia spełniającego minimum jedną z podanych powyżej czynności do realizacji w projekcie.

      • wykształcenie wyższe

      • staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku personelu projektów współfinasowanych z UE

      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych

      oczekiwane:

      • zdolności organizacyjne

      • komunikatywność

      • umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole

      • dyspozycyjność związana z przeprowadzaniem kontroli w ramach realizacji projektu

      Oferujemy

      Warunki pracy i wynagrodzenia:

      • umowa o pracę, na czas określony pełny etat lub ½ etatu

      • praca stacjonarna

      • stanowisko Asystenta, Specjalisty w zależności od posiadanych kompetencji i doświadczenia

      • praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy

      • wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • list motywacyjny

      • życiorys zawodowy z podaniem nazwy projektu, stanowiska, okresu realizacji projektu

      • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji

      Informacje dotyczące rekrutacji:

      Rekrutacja będzie przebiegała w dwóch etapach:

      • pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty (w szczególności doświadczenia we wdrażaniu i realizacji projektów UE) Rozpatrywane są aplikacje złożone za pośrednictwem portalu Aplikuj.pl (w formie on-line) jak i również wysłane drogą pocztą lub dostarczone osobiście.

      • drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna

      Dokumenty aplikacyjne można składać/przesyłać do 11.05.2024 r.

      Dokumenty można przesłać pocztą lub dostarczyć osobiście na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

      43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, sekretariat Biura Zarządu w zamkniętej kopercie opisanej:

      „Nabór na pracowników do projektu HoReCa” lub przesłać pocztą elektroniczną

  • Specjalista do koordynacji opracowania Koncepcji Rozwoju Klastra Energii

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • pozyskiwanie od członków klastra, OSD/PSE i z innych dostępnych źródeł, danych niezbędnych do:

      - zidentyfikowania posiadanych zasobów przez członków społeczności energetycznej,

      - sporządzenia bilansu energetycznego,

      - określenia elastyczności członków społeczności energetycznej,

      - zidentyfikowania poziomu termomodernizacji obiektów należących do członków społeczności energetycznej,

      - określenia wolnych mocy przyłączeniowych na obszarze działalności społeczności energetycznej,

      - określenia emisyjności danych podmiotów,

      - określenia jakości powietrza,

      - oszacowania zmian generacji i zapotrzebowania na energię elektryczną i cieplną oraz nośniki energii,

      - zidentyfikowania głównych problemów członków społeczności energetycznej,

      - określenia inwestycji prowadzących do osiągnięcia założonego w modelu funkcjonowania społeczności energetycznej efektu,

      • operacyjna współpraca z członkami klastra oraz utrzymywanie z nimi bieżącej komunikacji,

      • prowadzenie działań informacyjnych dotyczących podejmowanych działań,

      • obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych,

      • agregacja i analiza danych niezbędnych do opracowania Koncepcji Rozwoju Klastra Energii,

      • ścisła współpraca z zespołem klastrowym w zakresie tworzonych dokumentów strategicznych,

      • ścisła współpraca z firmą zewnętrzną opracowującą Koncepcję Rozwoju Klastra Energii,

      • prowadzenie statystyk i podsumowań z prowadzonych działań,

      • przygotowywanie prezentacji dotyczących prowadzonych działań,

      • delegacje krajowe związane z realizacją projektów.

      Wymagania

      niezbędne:

      • wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane wyższe techniczne związane z sektorem energetycznym bądź odnawialnymi źródłami energii itp.),

      • staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków oraz umiejętności sporządzania analiz, ekspertyz obejmujących sektor energetyki,

      • znajomość regulacji prawnych dotyczących społeczności energetycznych i zielonej energetyki,

      • znajomość w dziedzinie czystych, zielonych technologii energetycznych,

      • znajomość podstaw rynku bilansującego oraz systemów monitorowania i bilansowania energii,

      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych,

      • prawo jazdy kat. B.

      oczekiwane:

      • praktyczna znajomość programów do prognozowania generacji w odnawialnych źródłach energii,

      • znajomość inteligentnego zarządzania stroną podażowo-popytową energii elektrycznej,

      • znajomość inteligentnych sieci energetycznych (ang. smart grids) wraz z inteligentnym opomiarowaniem, dzięki którym można zarządzać bezpośrednimi interakcjami i komunikacją między członkami klastra,

      • umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole,

      • umiejętność wykonywania pracy zadaniowej,

      • umiejętność pracy pod presją czasu,

      • zdolności organizacyjne,

      • komunikatywność.

      Oferujemy

      Warunki pracy i wynagrodzenia:

      • umowa o pracę na 1/2 etatu na czas określony

      • zatrudnienie przewidywane od maja 2024 roku

      • stanowisko specjalisty

      • praca stacjonarna w biurze Klastra Energii w Bielsku-Białej

      • praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy

      • dofinansowanie do opieki medycznej

      • atrakcyjne wynagrodzenie

      • niezbędne narzędzia pracy

      • parking dla pracowników

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • list motywacyjny

      • życiorys zawodowy

      • referencje (mile widziane)

      • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji

      Informacje dotyczące rekrutacji:

      Rekrutacja będzie przebiegała w dwóch etapach:

      • pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty. Rozpatrywane są aplikacje złożone za pośrednictwem portalu Aplikuj.pl (w formie on-line) jak i również wysłane drogą pocztą lub dostarczone osobiście.

      • drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna

      Dokumenty aplikacyjne można składać do 19.04.2024 r.

      Dokumenty można przesłać pocztą lub dostarczyć osobiście na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

      43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, sekretariat Biura Zarządu w zamkniętej kopercie opisanej:

      „Nabór specjalisty ds. koordynacji opracowania Koncepcji Rozwoju Klastra Energii”

  • Analityk kredytowy /pożyczkowy

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:

      • Sporządzanie pełnych analiz wniosków pożyczkowych, poręczeniowych zgodnie z obowiązującymi regulaminami i procedurami w Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z propozycją decyzji do Zarządu,
      • Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych przedsięwzięć, w tym innowacyjnych,
      • Sporządzanie prognoz, w tym dla przedsiębiorców z sektora MSP,
      • Analiza sprawozdań finansowych oraz danych finansowych spółek utworzonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Funduszu Zalążkowego BAT,
      • Kontrola, ewidencja i sprawozdawczość związana z udzielaniem pomocy publicznej,
      • Monitoring udzielonych instrumentów finansowych,
      • Pozostały zakres prac zlecony z zakresu działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i sprawozdawczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, analiza finansowa, przedsiębiorczość i finanse przedsiębiorstw),
      • Doświadczenie zawodowe w analizie finansowej przedsiębiorstw, w tym szczególnie oczekiwane doświadczenie w analizie zdolności kredytowej/ pożyczkowej przedsiębiorstw z sektora MSP (mile widziane zaświadczenie, referencje potwierdzające doświadczenie),
      • Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków z zakresu instrumentów finansowych z pomocą publiczną i sporządzania wniosków o dotacje, finansowanie unijne,
      • Znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,
      • Umiejętność tworzenia sprawozdań finansowych, prognoz finansowych dla przedsięwzięć,
      • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excela,
      • Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,
      • Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,
      • Kreatywność i motywacja do pracy,
      • Umiejętność pracy w zespole,

      • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
      • Prawo jazdy,
      • Znajomość języka angielskiego,
      • Dyspozycyjność.

      Oferujemy

      • Stabilność zatrudnienia,
      • Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,
      • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,
      • Możliwość współuczestnictwa w realizacji nowych projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,
      • Pracę w komfortowych warunkach,
      • Parking dla pracowników,
      • Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.
  • Konsultant /doradca/ ds. funduszy europejskich krajowych i międzynarodowych

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zadania i obowiązki pracownika związane z realizacją projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej:

      • opracowywanie koncepcji projektowych o charakterze szkoleniowym, doradczym i inwestycyjnym,
      • przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów o charakterze szkoleniowym, doradczym i inwestycyjnym,
      • rozliczanie finansowe projektów,
      • samodzielna bądź zespołowa realizacja projektów o charakterze doradczym, szkoleniowym i inwestycyjnym,
      • opracowywanie wymaganej dokumentacji realizowanego projektu oraz raportowanie projektowe,
      • kontakty oraz współpraca z instytucjami wdrażającymi programy UE,
      • świadczenie usług doradczych oraz szkoleniowych dla przedsiębiorców, różnych grup społecznych i zawodowych,
      • współpraca z ekspertami merytorycznymi zewnętrznymi w ramach realizacji projektów,
      • realizacja projektów polegających na współpracy z MŚP oraz lokalnymi i regionalnymi instytucjami samorządowymi, wsparcia biznesu itp.
      • delegacje krajowe i zagraniczne związane z realizacją projektów.

      Zadania i obowiązki pracownika związane z realizacją projektów finansowanych z funduszy krajowych:

      • opracowywanie wniosków, ofert w procesie ubiegania się o dofinasowanie projektów w ramach ogłaszanych konkursów, przetargów itp.
      • realizacja projektów polegających na oferowaniu wsparcia finansowego bezzwrotnego i zwrotnego dla sektora MŚP (różnorodny charakter udzielanego finansowania),
      • obsługa naboru wniosków, ocena wniosków i ich kwalifikacja w trakcie realizacji projektów,
      • Zawieranie umów z beneficjentami projektu oraz przeprowadzanie kontroli oraz monitorowanie realizacji umów, w tym wydatkowania środków finansowych przez beneficjentów projektów oraz ostateczne rozliczanie umów,
      • kontakty z instytucjami finansującymi projekty, raportowanie projektowe oraz udział w kontrolach ze strony instytucji finansujących projekty.

      Wymagania

      niezbędne:

      - w ramach zadań i obowiązków w zakresie projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej:

      · wykształcenie średnie lub wyższe

      · staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków oraz umiejętności sporządzania raportów finansowych i merytorycznych.

      · znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację

      · umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych


      W ramach zadań i obowiązków w zakresie projektów finansowanych funduszy krajowych:

      · przynajmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie organizacji naboru, oceny i kwalifikacji wniosków, zawierania i kontroli realizacji umów i wydatkowania funduszy i ostatecznego rozliczania zawartych umów, monitoringu i sprawozdawczości projektowej

      · wykształcenie średnie lub wyższe

      · umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych

      oczekiwane:

      · zdolności organizacyjne

      · komunikatywność

      · umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole, także w środowisku międzynarodowym

      dyspozycyjność związana z wyjazdami w ramach realizowanych projektów

      Oferujemy

      · umowa o pracę, pełny etat

      · praca stacjonarna

      · stanowisko Asystenta, Specjalisty lub Pracownika biurowego w zależności od posiadanych kompetencji i doświadczenia

      · praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy

      · dofinansowanie do opieki medycznej

      · dofinansowanie do szkoleń i kursów

      · wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy

      · niezbędne narzędzia pracy

      · parking dla pracowników

  • Analityk kredytowy/pożyczkowy

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:

      • Sporządzanie pełnych analiz wniosków pożyczkowych, poręczeniowych zgodnie z obowiązującymi regulaminami i procedurami w Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z propozycją decyzji do Zarządu,
      • Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych przedsięwzięć, w tym innowacyjnych,
      • Sporządzanie prognoz, w tym dla przedsiębiorców z sektora MSP,
      • Analiza sprawozdań finansowych oraz danych finansowych spółek utworzonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Funduszu Zalążkowego BAT,
      • Kontrola, ewidencja i sprawozdawczość związana z udzielaniem pomocy publicznej,
      • Monitoring udzielonych instrumentów finansowych,
      • Pozostały zakres prac zlecony z zakresu działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i sprawozdawczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

      Wymagania


      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, analiza finansowa, przedsiębiorczość i finanse przedsiębiorstw),
      • Doświadczenie zawodowe w analizie finansowej przedsiębiorstw, w tym szczególnie oczekiwane doświadczenie w analizie zdolności kredytowej/ pożyczkowej przedsiębiorstw z sektora MSP (mile widziane zaświadczenie, referencje potwierdzające doświadczenie),
      • Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków z zakresu instrumentów finansowych z pomocą publiczną i sporządzania wniosków o dotacje, finansowanie unijne,
      • Znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,
      • Umiejętność tworzenia sprawozdań finansowych, prognoz finansowych dla przedsięwzięć,
      • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excela,
      • Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,
      • Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,
      • Kreatywność i motywacja do pracy,
      • Umiejętność pracy w zespole,

      • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
      • Prawo jazdy,
      • Znajomość języka angielskiego,
      • Dyspozycyjność.

      Oferujemy

      • Stabilność zatrudnienia,
      • Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,
      • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,
      • Możliwość współuczestnictwa w realizacji nowych projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,
      • Pracę w komfortowych warunkach,
      • Parking dla pracowników,
      • Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.

Pracodawcy w Bielsku-Białej i okolicy