Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Bielsku-Białej ma na celu wspieranie rozwoju mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. Oferujemy różnorodne usługi, w tym pożyczki rozwojowe, doradztwo finansowe oraz pomoc w uzyskiwaniu dotacji z funduszy unijnych. Nasza misja skupia się na aktywizacji lokalnych potencjałów oraz wspieraniu innowacji w regionie. Poprzez nasze projekty i działania dążymy do poprawy konkurencyjności firm oraz ich integracji w działalności społeczno-gospodarczej. Jesteśmy partnerem, który pomoże zrealizować Twoje plany.
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
bankowość / finanse administracja biurowa / praca biurowa doradztwo / konsulting / audyt

Oferty pracy Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Praca alert - powiadomienia

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024

Mapa Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. (ARRSA)

Rozwijanie innowacyjnego potencjału regionu

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Bielsku-Białej jest spółką akcyjną o kapitale mieszanym, której akcjonariuszami są: Gmina Bielsko-Biała, jednostki samorządów terytorialnych i przedsiębiorstwa działające w regionie bielskim. Cele Agencji realizowane są z funduszy akcjonariuszy, środków uzyskanych z własnej działalności gospodarczej i innych form wsparcia finansowego, w tym z funduszy i programów dostępnych na poziomie krajowym oraz Unii Europejskiej. Misją Agencji jest świadczenie najwyższej jakości usług poprzez aktywizację potencjału endogenicznego oraz wykorzystywanie dostępnych programów pomocowych, finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, w szczególności z Unii Europejskiej. Zadania Agencji koncentrują się na stymulowaniu i kreowaniu postaw przedsiębiorczych. W ramach, tego obszaru realizowane są działania na rzecz wspierania i rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw oraz regionu. Agencja realizuje również działania na rzecz wspierania współpracy międzynarodowej, w tym także związanej z wdrażaniem najlepszych praktyk i nawiązywania kontaktów gospodarczych. Zakres usług oferowanych przez Agencję Rozwoju Regionalnego SA w Bielsku-Białej obejmuje: - promocję regionu i jego potencjału gospodarczego, - świadczenie usług w ramach Bazy Usług Rozwojowych: - doradczych o charakterze ogólnym i proinnowacyjnym, - szkoleniowych, - informacyjnych, - wspieranie rozwoju nowych przedsiębiorstw poprzez inwestycje kapitałowe w przedsiębiorstwa nowych technologii – Fundusz Zalążkowy BAT, - działalność związaną pozyskiwaniem środków finansowych z Unii Europejskiej, - działalność konsultingową, - działalność szkoleniową i edukacyjną (w tym dysponowanie wielofunkcyjnymi salami konferencyjnymi i szkoleniowymi w BCSK), - pozyskiwanie, zarządzanie i obrót nieruchomościami, wynajem lokali użytkowych (budynki przy ul. Cieszyńskiej 365 i ul. 1 Dywizji Pancernej 45), - usługi hotelarskie (Hotel BIT).

Miasto
Bielsko-Biała
Siedziba główna
Bielsko-Biała, Woj. Śląskie
Branża
Organizacje publiczne i społeczne

Rok założenia

1992

Liczba pracowników

11–50

Liczba obserwujących

253

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

100%

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Analityk finansowy41.7%Pracownik biurowy41.7%Konsultant8.3%Specjalista ds. finansów8.3%100%

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

100%

Profil firmy:
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Kraków
  5. Kęty
  6. Czechowice-Dziedzice
  7. Pszczyna
  8. Brenna
  9. Ruda Śląska
  10. Rybnik

Data aktualizacji: 01.03.2025

Praca Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - oferty archiwalne

  • Analityk kredytowy /pożyczkowy

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Sporządzanie pełnych analiz wniosków pożyczkowych, poręczeniowych zgodnie z obowiązującymi regulaminami i procedurami w Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z propozycją decyzji,
      • Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych przedsięwzięć, w tym przedsięwzięć innowacyjnych,
      • Sporządzanie prognoz finansowych, w tym dla przedsiębiorców z sektora MSP,
      • Analiza sprawozdań finansowych oraz danych finansowych spółek utworzonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Funduszu Zalążkowego BAT,
      • Kontrola, ewidencja i sprawozdawczość związana z udzielaniem pomocy publicznej,
      • Monitoring udzielonych instrumentów finansowych,
      • Pozostały zakres prac zlecony z zakresu działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i sprawozdawczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (ekonomia, analiza finansowa, przedsiębiorczość i finanse przedsiębiorstw),
      • Doświadczenie zawodowe w analizie finansowej przedsiębiorstw, w tym szczególnie oczekiwane doświadczenie w analizie zdolności kredytowej/ pożyczkowej przedsiębiorstw z sektora MSP (mile widziane zaświadczenie, referencje potwierdzające doświadczenie),
      • Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków z zakresu instrumentów finansowych z pomocą publiczną i sporządzania wniosków o dotacje, finansowanie unijne,
      • Znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,
      • Umiejętność tworzenia, prognoz finansowych dla przedsięwzięć,
      • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Word,
      • Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,
      • Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,
      • Kreatywność i motywacja do pracy,
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
      • Prawo jazdy,
      • Dyspozycyjność.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • List motywacyjny,
      • Życiorys/CV kandydata,
      • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego / stażu pracy.

      Oferujemy

      • Stabilność zatrudnienia,
      • Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,
      • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,
      • Możliwość współuczestnictwa w realizacji projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,
      • Pracę w komfortowych warunkach,
      • Parking dla pracowników,
      • Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.

      Procedura rekrutacji:

      Procedura rekrutacji na stanowisko analityka finansowego będzie miała charakter 2- etapowy:

      • Etap pierwszy: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty aplikacyjne
      • Etap drugi: rozmowa kwalifikacyjna
      • Etap trzeci: weryfikacja umiejętności wykonania analizy finansowej podmiotów MŚP pod kątem udzielenia kredytu/pożyczki

      Składanie ofert pracy:

      Dokumenty aplikacyjne na stanowisko Analityka finansowego można przesyłać w formie elektronicznej klikając APLIKUJ lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

      Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
      ul. 1 Dywizji Pancernej 45
      43-300 Bielsko – Biała

      lub złożyć osobiście na w/w podany adres w sekretariacie Biura Zarządu ARR S.A. (I piętro pok. 106) w terminie do dnia 31 stycznia 2025 roku.

      ARR S.A. zastrzega, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane kandydatom.

      W załączeniu do oferty pracy klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla kandydata do zatrudnienia.

  • Specjalista ds. realizacji projektów krajowych finansowanych ze środków krajowych i Unii Europejskie

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektów krajowych

      • kompleksowa realizacja działań w projekcie
      • prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych zgodnie z obowiązującymi w projekcie zasadami promocji i informacji
      • nadzór na prawidłową realizacją projektu
      • kontrola poprawności realizacji projektu w zakresie wydatków/kosztów kwalifikowanych
      • sporządzania wniosków o płatność, dokumentacji potwierdzającej wydatkowanie zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów i wytycznymi projektu
      • opracowywanie raportów merytorycznych i finansowych
      • prowadzenie monitoringu realizowanych działań
      • archiwizowanie dokumentacji projektu
      • współpraca z Instytucją Zarządzająca/ Wdrażającą

      Wymagania

      niezbędne na stanowiska związane z realizacją projektu

      • wykształcenie wyższe lub średnie
      • staż pracy

      - co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków

      - co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów operacyjnych

      • doświadczenie w obsłudze klienta
      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)

      Oferujemy

      • umowa o pracę na czas określony, pełny etat lub ½ etatu,
      • praca stacjonarna,
      • praca od poniedziałku do piątku (elastyczne godziny pracy),
      • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej,
      • wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy,
      • niezbędne narzędzia pracy.


      Wymagane dokumenty i oświadczenia:


      • list motywacyjny
      • życiorys zawodowy /CV z podaniem informacji o zakresie realizowanych zadań w projekcie i posiadanym doświadczeniu w odniesieniu do stanowiska którym zainteresowany jest kandydat
      • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji

      Informacje dotyczące rekrutacji:

      Rekrutacja będzie przebiegała w trzech etapach:

      • pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty
      • drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
      • trzeci etap: ustalenie warunków zatrudnienia



      Do udzielania dodatkowych informacji dotyczących rekrutacji upoważniona jest Pani Elżbieta Szczerba, pod numerem telefonu w ogłoszeniu, e-mail: eszczerba@arrsa.pl



      Rekrutacja będzie prowadzona do 9 stycznia 2025 r.



      Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać do sekretariatu biura Zarządu ARR S.A. 43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, Z dopiskiem „Nabór na pracowników ds. realizacji projektów krajowych” lub dokumenty można przesłać elektronicznie aplikując poprzez portal Aplikuj.pl .


  • Specjalisty ds. funduszy UE do Działu Projektów i Doradztwa

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      1. Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:

      W zakresie realizacji i rozliczania przedsięwzięć/umów z przedsiębiorcami:

      • kompleksowa opieka nad przedsiębiorcami w zakresie prawidłowej realizacji przedsięwzięć
      • prowadzenie monitoringu realizowanych działań
      • kontrola poprawności realizacji wniosków przedsiębiorców oraz weryfikacja kosztów i dokumentacji potwierdzającej wydatkowanie zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
      • sporządzanie okresowych wniosków o refundację poniesionych przez przedsiębiorców kosztów realizacji przedsięwzięć
      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
      • kontrola finansowa udzielonych dotacji


      2. Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu FESL 10.20:

      W zakresie realizacji i zarządzania projektem FESL 10.20:

      • organizacja działań zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
      • współpraca z partnerem projektu w zakresie sprawnej organizacji i realizacji zadań
      • prowadzenie monitoringu realizowanych działań
      • sporządzanie okresowych wniosków sprawozdawczych oraz wniosków o płatność
      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu

      Wymagania

      1. niezbędne na stanowiska związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:

      • wykształcenie wyższe
      • staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
      • co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów
      • operacyjnych w tym w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania)
      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)


      2. niezbędne na stanowiska związane ze stanowiskiem związanym z realizacją projektu FESL 10.20:

      • wykształcenie wyższe
      • staż pracy – co najmniej 5 lat na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
      • co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów operacyjnych i realizacją projektów w tym: planowania działań i zawierania umów i/lub kontroli projektów i/lub w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania) i/lub w zakresie monitoringu i sprawozdawczości i/lub obsługi finansowej projektów
      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)

      Oferujemy



      Warunki pracy i wynagrodzenia na wszystkie oferowane stanowiska:

      • umowa o pracę na czas określony, pełny etat lub ½ etatu
      • praca stacjonarna /z możliwością pracy w systemie hybrydowym tj. w trybie stacjonarnym i zdalnym/
      • praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
      • dofinansowanie do opieki medycznej
      • wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy
      • niezbędne narzędzia pracy



      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • list motywacyjny
      • życiorys zawodowy /CV z podaniem informacji o zakresie realizowanych zadań w projekcie i posiadanym doświadczeniu w odniesieniu do stanowiska którym zainteresowany jest kandydat
      • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji



      Informacje dotyczące rekrutacji:

      Rekrutacja będzie przebiegała w trzech etapach:

      • pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty
      • drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
      • trzeci etap: ustalenie warunków zatrudnienia

      Do udzielania dodatkowych informacji dotyczących rekrutacji upoważniona jest Pani Elżbieta Szczerba, kontakt: tel. 33 816 -91-62, e-mail: eszczerba@arrsa.pl

      Rekrutacja będzie prowadzona do końca listopada 2024 r.

      Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać do sekretariatu biura Zarządu ARR S.A. 43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, Z dopiskiem „Nabór na pracownika ds. realizacji projektu HORECA” lub dokumenty można przesłać elektronicznie aplikując poprzez portal na danym ogłoszeniu.


      W załączeniu Klauzula informacyjna RODO

  • Analityk kredytowy/pożyczkowy

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:

      • Sporządzanie pełnych analiz wniosków pożyczkowych, poręczeniowych zgodnie z obowiązującymi regulaminami i procedurami w Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z propozycją decyzji do Zarządu,

      • Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych przedsięwzięć, w tym innowacyjnych,

      • Sporządzanie prognoz, w tym dla przedsiębiorców z sektora MSP,

      • Analiza sprawozdań finansowych oraz danych finansowych spółek utworzonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Funduszu Zalążkowego BAT,

      • Kontrola, ewidencja i sprawozdawczość związana z udzielaniem pomocy publicznej,

      • Monitoring udzielonych instrumentów finansowych,

      • Pozostały zakres prac zlecony z zakresu działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i sprawozdawczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, analiza finansowa, przedsiębiorczość i finanse przedsiębiorstw),

      • Doświadczenie zawodowe w analizie finansowej przedsiębiorstw, w tym szczególnie oczekiwane doświadczenie w analizie zdolności kredytowej/ pożyczkowej przedsiębiorstw z sektora MSP (mile widziane zaświadczenie, referencje potwierdzające doświadczenie),

      • Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków z zakresu instrumentów finansowych z pomocą publiczną i sporządzania wniosków o dotacje, finansowanie unijne,

      • Znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,

      • Umiejętność tworzenia sprawozdań finansowych, prognoz finansowych dla przedsięwzięć,

      • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excela,

      • Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,

      • Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,

      • Kreatywność i motywacja do pracy,

      • Umiejętność pracy w zespole

      • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,

      • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,

      • Prawo jazdy,

      • Znajomość języka angielskiego,

      • Dyspozycyjność.




        Wymagane dokumenty i oświadczenia:

        • List motywacyjny,

        • Życiorys/CV kandydata,

        • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego / stażu pracy.


      Oferujemy

      • Stabilność zatrudnienia,

      • Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,

      • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,

      • Możliwość współuczestnictwa w realizacji projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,

      • Pracę w komfortowych warunkach,

      • Parking dla pracowników,

      • Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.





  • Pracownik do realizacji projektu HORECA

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków


      Poszukiwani kandydaci na stanowiska pracy do realizacji projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje” finansowanych w ramach programu KPO. Oferowane stanowiska pracy w zakresie zadań w projekcie:


      • Kontraktacja i zawieranie umów
      • Realizacja i rozliczanie umów
      • Monitoring i kontrola
      • Obsługa finansowa projektu


      Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:

      W zakresie obsługi finansowej projektu:


      • obsługa finansowa w zakresie sporządzania wniosków o zaliczkę oraz wniosków o płatność
      • rozliczanie etapów realizacji projektu (wniosków o zaliczkę oraz o płatność)
      • rozliczanie wsparcia dla przedsiębiorców
      • kontakty oraz współpraca z partnerami projektu oraz instytucją wdrażającą projekt
      • kontrola finansowa udzielonych dotacji
      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu


      W zakresie kontraktacji i zawierania umów z przedsiębiorcami:



      • przygotowanie umów o dofinansowanie
      • kompletowanie i weryfikacja dokumentacji przedsiębiorców, w tym w zakresie kompletności, aktualności dokumentacji, statusu MŚP oraz zabezpieczenia realizacji umów (weksel lub inne zgodne z dokumentacją PARP)
      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu


      W zakresie realizacji i rozliczania przedsięwzięć/umów z przedsiębiorcami:


      • kompleksowa opieka nad przedsiębiorcami w zakresie prawidłowej realizacji przedsięwzięć
      • prowadzenie monitoringu realizowanych działań
      • kontrola poprawności realizacji wniosków przedsiębiorców oraz weryfikacja kosztów i dokumentacji potwierdzającej wydatkowanie zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
      • sporządzanie okresowych wniosków o refundację poniesionych przez przedsiębiorców kosztów realizacji przedsięwzięć
      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
      • kontrola finansowa udzielonych dotacji

      Wymagania


      niezbędne na stanowiska związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:


      • wykształcenie wyższe
      • staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
      • co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów operacyjnych w tym: w zakresie kontraktacji i zawierania umów i/lub kontroli projektów i/lub w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania) i/lub w zakresie monitoringu i sprawozdawczości i/lub obsługi finansowej projektów
      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)


      oczekiwane od kandydatów na wszystkie oferowane stanowiska:


      • zdolności organizacyjne
      • komunikatywność
      • umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole

      Oferujemy


      Warunki pracy i wynagrodzenia na wszystkie oferowane stanowiska:


      • umowa o pracę na czas określony, pełny etat lub ½ etatu
      • praca stacjonarna /z możliwością pracy w systemie hybrydowym tj. w trybie stacjonarnym i zdalnym/
      • praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
      • dofinansowanie do opieki medycznej
      • wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy
      • niezbędne narzędzia pracy


      Wymagane dokumenty i oświadczenia:


      • list motywacyjny
      • życiorys zawodowy /CV z podaniem informacji o zakresie realizowanych zadań w projekcie i posiadanym doświadczeniu w odniesieniu do stanowiska którym zainteresowany jest kandydat
      • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji


      Informacje dotyczące rekrutacji:


      Rekrutacja będzie przebiegała w trzech etapach:


      • pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty
      • drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
      • trzeci etap: ustalenie warunków zatrudnienia



      Rekrutacja będzie prowadzona do końca września 2024 r.

      Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać do sekretariatu biura Zarządu ARR S.A. 43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, Z dopiskiem „Nabór na pracownika ds. realizacji projektu HORECA” lub dokumenty można przesłać elektronicznie aplikując poprzez portal na danym ogłoszeniu.

Pracodawcy w Bielsku-Białej i okolicy