Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. praca
Czy to Twoja firma?
Pracownik biurowy Bielsko-Biała Analityk finansowy Bielsko-Biała Konsultant Bielsko-Biała
administracja biurowa / praca biurowa bankowość / finanse doradztwo / konsulting / audyt
Oferty pracy Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Praca alert - powiadomienia
-
Specjalista ds. realizacji projektów krajowych finansowanych ze środków krajowych i Unii Europejskie
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024
Mapa Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Rozwijanie innowacyjnego potencjału regionu
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Bielsku-Białej jest spółką akcyjną o kapitale mieszanym, której akcjonariuszami są: Gmina Bielsko-Biała, jednostki samorządów terytorialnych i przedsiębiorstwa działające w regionie bielskim. Cele Agencji realizowane są z funduszy akcjonariuszy, środków uzyskanych z własnej działalności gospodarczej i innych form wsparcia finansowego, w tym z funduszy i programów dostępnych na poziomie krajowym oraz Unii Europejskiej. Misją Agencji jest świadczenie najwyższej jakości usług poprzez aktywizację potencjału endogenicznego oraz wykorzystywanie dostępnych programów pomocowych, finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, w szczególności z Unii Europejskiej. Zadania Agencji koncentrują się na stymulowaniu i kreowaniu postaw przedsiębiorczych. W ramach, tego obszaru realizowane są działania na rzecz wspierania i rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw oraz regionu. Agencja realizuje również działania na rzecz wspierania współpracy międzynarodowej, w tym także związanej z wdrażaniem najlepszych praktyk i nawiązywania kontaktów gospodarczych. Zakres usług oferowanych przez Agencję Rozwoju Regionalnego SA w Bielsku-Białej obejmuje: - promocję regionu i jego potencjału gospodarczego, - świadczenie usług w ramach Bazy Usług Rozwojowych: - doradczych o charakterze ogólnym i proinnowacyjnym, - szkoleniowych, - informacyjnych, - wspieranie rozwoju nowych przedsiębiorstw poprzez inwestycje kapitałowe w przedsiębiorstwa nowych technologii – Fundusz Zalążkowy BAT, - działalność związaną pozyskiwaniem środków finansowych z Unii Europejskiej, - działalność konsultingową, - działalność szkoleniową i edukacyjną (w tym dysponowanie wielofunkcyjnymi salami konferencyjnymi i szkoleniowymi w BCSK), - pozyskiwanie, zarządzanie i obrót nieruchomościami, wynajem lokali użytkowych (budynki przy ul. Cieszyńskiej 365 i ul. 1 Dywizji Pancernej 45), - usługi hotelarskie (Hotel BIT).
- Miasto
- Bielsko-Biała
- Siedziba główna
- Bielsko-Biała, Woj. Śląskie
- Branża
- Organizacje publiczne i społeczne
Rok założenia
1992
Liczba pracowników
11–50
Liczba obserwujących
253
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Profil firmy:
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Warszawa
- Kraków
- Pszczyna
- Kęty
- Ruda Śląska
- Rybnik
- Brenna
- Czechowice-Dziedzice
Data aktualizacji: 01.12.2024
Praca Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - oferty archiwalne
-
Specjalisty ds. funduszy UE do Działu Projektów i Doradztwa
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
1. Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:
W zakresie realizacji i rozliczania przedsięwzięć/umów z przedsiębiorcami:
-
kompleksowa opieka nad przedsiębiorcami w zakresie prawidłowej realizacji przedsięwzięć
-
prowadzenie monitoringu realizowanych działań
-
kontrola poprawności realizacji wniosków przedsiębiorców oraz weryfikacja kosztów i dokumentacji potwierdzającej wydatkowanie zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
-
sporządzanie okresowych wniosków o refundację poniesionych przez przedsiębiorców kosztów realizacji przedsięwzięć
-
opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
-
kontrola finansowa udzielonych dotacji
2. Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu FESL 10.20:
W zakresie realizacji i zarządzania projektem FESL 10.20:
-
organizacja działań zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
-
współpraca z partnerem projektu w zakresie sprawnej organizacji i realizacji zadań
-
prowadzenie monitoringu realizowanych działań
-
sporządzanie okresowych wniosków sprawozdawczych oraz wniosków o płatność
-
opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
Wymagania
1. niezbędne na stanowiska związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:
-
wykształcenie wyższe
-
staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
-
co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów
-
operacyjnych w tym w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania)
-
umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)
2. niezbędne na stanowiska związane ze stanowiskiem związanym z realizacją projektu FESL 10.20:
-
wykształcenie wyższe
-
staż pracy – co najmniej 5 lat na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
-
co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów operacyjnych i realizacją projektów w tym: planowania działań i zawierania umów i/lub kontroli projektów i/lub w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania) i/lub w zakresie monitoringu i sprawozdawczości i/lub obsługi finansowej projektów
-
umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)
Oferujemy
Warunki pracy i wynagrodzenia na wszystkie oferowane stanowiska:
-
umowa o pracę na czas określony, pełny etat lub ½ etatu
-
praca stacjonarna /z możliwością pracy w systemie hybrydowym tj. w trybie stacjonarnym i zdalnym/
-
praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
-
dofinansowanie do opieki medycznej
-
wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy
-
niezbędne narzędzia pracy
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny
-
życiorys zawodowy /CV z podaniem informacji o zakresie realizowanych zadań w projekcie i posiadanym doświadczeniu w odniesieniu do stanowiska którym zainteresowany jest kandydat
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji
Informacje dotyczące rekrutacji:
Rekrutacja będzie przebiegała w trzech etapach:
-
pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty
-
drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
-
trzeci etap: ustalenie warunków zatrudnienia
Do udzielania dodatkowych informacji dotyczących rekrutacji upoważniona jest Pani Elżbieta Szczerba, kontakt: tel. 33 816 -91-62, e-mail: eszczerba@arrsa.pl
Rekrutacja będzie prowadzona do końca listopada 2024 r.
Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać do sekretariatu biura Zarządu ARR S.A. 43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, Z dopiskiem „Nabór na pracownika ds. realizacji projektu HORECA” lub dokumenty można przesłać elektronicznie aplikując poprzez portal na danym ogłoszeniu.
W załączeniu Klauzula informacyjna RODO
-
-
Analityk kredytowy/pożyczkowy
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:
-
Sporządzanie pełnych analiz wniosków pożyczkowych, poręczeniowych zgodnie z obowiązującymi regulaminami i procedurami w Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z propozycją decyzji do Zarządu,
-
Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych przedsięwzięć, w tym innowacyjnych,
-
Sporządzanie prognoz, w tym dla przedsiębiorców z sektora MSP,
-
Analiza sprawozdań finansowych oraz danych finansowych spółek utworzonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Funduszu Zalążkowego BAT,
-
Kontrola, ewidencja i sprawozdawczość związana z udzielaniem pomocy publicznej,
-
Monitoring udzielonych instrumentów finansowych,
-
Pozostały zakres prac zlecony z zakresu działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i sprawozdawczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, analiza finansowa, przedsiębiorczość i finanse przedsiębiorstw),
-
Doświadczenie zawodowe w analizie finansowej przedsiębiorstw, w tym szczególnie oczekiwane doświadczenie w analizie zdolności kredytowej/ pożyczkowej przedsiębiorstw z sektora MSP (mile widziane zaświadczenie, referencje potwierdzające doświadczenie),
-
Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków z zakresu instrumentów finansowych z pomocą publiczną i sporządzania wniosków o dotacje, finansowanie unijne,
-
Znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,
-
Umiejętność tworzenia sprawozdań finansowych, prognoz finansowych dla przedsięwzięć,
-
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excela,
-
Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,
-
Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,
-
Kreatywność i motywacja do pracy,
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
-
Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
-
Prawo jazdy,
-
Znajomość języka angielskiego,
-
Dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
List motywacyjny,
-
Życiorys/CV kandydata,
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
-
Oferujemy
-
Stabilność zatrudnienia,
-
Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,
-
Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,
-
Możliwość współuczestnictwa w realizacji projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,
-
Pracę w komfortowych warunkach,
-
Parking dla pracowników,
-
Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.
-
-
Pracownik do realizacji projektu HORECA
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Poszukiwani kandydaci na stanowiska pracy do realizacji projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje” finansowanych w ramach programu KPO. Oferowane stanowiska pracy w zakresie zadań w projekcie:
-
Kontraktacja i zawieranie umów
-
Realizacja i rozliczanie umów
-
Monitoring i kontrola
-
Obsługa finansowa projektu
Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:
W zakresie obsługi finansowej projektu:
-
obsługa finansowa w zakresie sporządzania wniosków o zaliczkę oraz wniosków o płatność
-
rozliczanie etapów realizacji projektu (wniosków o zaliczkę oraz o płatność)
-
rozliczanie wsparcia dla przedsiębiorców
-
kontakty oraz współpraca z partnerami projektu oraz instytucją wdrażającą projekt
-
kontrola finansowa udzielonych dotacji
-
opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
W zakresie kontraktacji i zawierania umów z przedsiębiorcami:
-
przygotowanie umów o dofinansowanie
-
kompletowanie i weryfikacja dokumentacji przedsiębiorców, w tym w zakresie kompletności, aktualności dokumentacji, statusu MŚP oraz zabezpieczenia realizacji umów (weksel lub inne zgodne z dokumentacją PARP)
-
opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
W zakresie realizacji i rozliczania przedsięwzięć/umów z przedsiębiorcami:
-
kompleksowa opieka nad przedsiębiorcami w zakresie prawidłowej realizacji przedsięwzięć
-
prowadzenie monitoringu realizowanych działań
-
kontrola poprawności realizacji wniosków przedsiębiorców oraz weryfikacja kosztów i dokumentacji potwierdzającej wydatkowanie zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
-
sporządzanie okresowych wniosków o refundację poniesionych przez przedsiębiorców kosztów realizacji przedsięwzięć
-
opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
-
kontrola finansowa udzielonych dotacji
Wymagania
niezbędne na stanowiska związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:
-
wykształcenie wyższe
-
staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
-
co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów operacyjnych w tym: w zakresie kontraktacji i zawierania umów i/lub kontroli projektów i/lub w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania) i/lub w zakresie monitoringu i sprawozdawczości i/lub obsługi finansowej projektów
-
umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)
oczekiwane od kandydatów na wszystkie oferowane stanowiska:
-
zdolności organizacyjne
-
komunikatywność
-
umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole
Oferujemy
Warunki pracy i wynagrodzenia na wszystkie oferowane stanowiska:
-
umowa o pracę na czas określony, pełny etat lub ½ etatu
-
praca stacjonarna /z możliwością pracy w systemie hybrydowym tj. w trybie stacjonarnym i zdalnym/
-
praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
-
dofinansowanie do opieki medycznej
-
wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy
-
niezbędne narzędzia pracy
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny
-
życiorys zawodowy /CV z podaniem informacji o zakresie realizowanych zadań w projekcie i posiadanym doświadczeniu w odniesieniu do stanowiska którym zainteresowany jest kandydat
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji
Informacje dotyczące rekrutacji:
Rekrutacja będzie przebiegała w trzech etapach:
-
pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty
-
drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
-
trzeci etap: ustalenie warunków zatrudnienia
Rekrutacja będzie prowadzona do końca września 2024 r.
Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać do sekretariatu biura Zarządu ARR S.A. 43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, Z dopiskiem „Nabór na pracownika ds. realizacji projektu HORECA” lub dokumenty można przesłać elektronicznie aplikując poprzez portal na danym ogłoszeniu.
-
-
Specjalisty ds. wdrożenia projektu- HoReCa Dotacje na Inwestycje
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu HoReCa:
-
ocena formalna i merytoryczna wniosków składanych przez przedsiębiorców o udzielnie dotacji
-
realizacja działań informacyjnych i promocyjnych projektu
-
obsługa finansowa i rozliczanie projektu
-
przygotowanie umów o dofinansowanie
-
kontrola finansowa udzielonych dotacji
-
kontakty oraz współpraca z partnerami projektu oraz instytucją wdrażającą projekt
-
opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
Wymagania
niezbędne:
Od kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w ramach projektu HoReCa wymaga się doświadczenia spełniającego minimum jedną z podanych powyżej czynności do realizacji w projekcie.
-
wykształcenie wyższe
-
staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku personelu projektów współfinasowanych z UE
-
umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych
oczekiwane:
-
zdolności organizacyjne
-
komunikatywność
-
umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole
-
dyspozycyjność związana z przeprowadzaniem kontroli w ramach realizacji projektu
Oferujemy
Warunki pracy i wynagrodzenia:
-
umowa o pracę, na czas określony pełny etat lub ½ etatu
-
praca stacjonarna
-
stanowisko Asystenta, Specjalisty w zależności od posiadanych kompetencji i doświadczenia
-
praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
-
wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny
-
życiorys zawodowy z podaniem nazwy projektu, stanowiska, okresu realizacji projektu
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji
Informacje dotyczące rekrutacji:
Rekrutacja będzie przebiegała w dwóch etapach:
-
pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty (w szczególności doświadczenia we wdrażaniu i realizacji projektów UE) Rozpatrywane są aplikacje złożone za pośrednictwem portalu Aplikuj.pl (w formie on-line) jak i również wysłane drogą pocztą lub dostarczone osobiście.
-
drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
Dokumenty aplikacyjne można składać/przesyłać do 11.05.2024 r.
Dokumenty można przesłać pocztą lub dostarczyć osobiście na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, sekretariat Biura Zarządu w zamkniętej kopercie opisanej:
„Nabór na pracowników do projektu HoReCa” lub przesłać pocztą elektroniczną
-
-
Specjalista do koordynacji opracowania Koncepcji Rozwoju Klastra Energii
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
pozyskiwanie od członków klastra, OSD/PSE i z innych dostępnych źródeł, danych niezbędnych do:
- zidentyfikowania posiadanych zasobów przez członków społeczności energetycznej,
- sporządzenia bilansu energetycznego,
- określenia elastyczności członków społeczności energetycznej,
- zidentyfikowania poziomu termomodernizacji obiektów należących do członków społeczności energetycznej,
- określenia wolnych mocy przyłączeniowych na obszarze działalności społeczności energetycznej,
- określenia emisyjności danych podmiotów,
- określenia jakości powietrza,
- oszacowania zmian generacji i zapotrzebowania na energię elektryczną i cieplną oraz nośniki energii,
- zidentyfikowania głównych problemów członków społeczności energetycznej,
- określenia inwestycji prowadzących do osiągnięcia założonego w modelu funkcjonowania społeczności energetycznej efektu,
-
operacyjna współpraca z członkami klastra oraz utrzymywanie z nimi bieżącej komunikacji,
-
prowadzenie działań informacyjnych dotyczących podejmowanych działań,
-
obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych,
-
agregacja i analiza danych niezbędnych do opracowania Koncepcji Rozwoju Klastra Energii,
-
ścisła współpraca z zespołem klastrowym w zakresie tworzonych dokumentów strategicznych,
-
ścisła współpraca z firmą zewnętrzną opracowującą Koncepcję Rozwoju Klastra Energii,
-
prowadzenie statystyk i podsumowań z prowadzonych działań,
-
przygotowywanie prezentacji dotyczących prowadzonych działań,
-
delegacje krajowe związane z realizacją projektów.
Wymagania
niezbędne:
-
wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane wyższe techniczne związane z sektorem energetycznym bądź odnawialnymi źródłami energii itp.),
-
staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków oraz umiejętności sporządzania analiz, ekspertyz obejmujących sektor energetyki,
-
znajomość regulacji prawnych dotyczących społeczności energetycznych i zielonej energetyki,
-
znajomość w dziedzinie czystych, zielonych technologii energetycznych,
-
znajomość podstaw rynku bilansującego oraz systemów monitorowania i bilansowania energii,
-
umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych,
-
prawo jazdy kat. B.
oczekiwane:
-
praktyczna znajomość programów do prognozowania generacji w odnawialnych źródłach energii,
-
znajomość inteligentnego zarządzania stroną podażowo-popytową energii elektrycznej,
-
znajomość inteligentnych sieci energetycznych (ang. smart grids) wraz z inteligentnym opomiarowaniem, dzięki którym można zarządzać bezpośrednimi interakcjami i komunikacją między członkami klastra,
-
umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole,
-
umiejętność wykonywania pracy zadaniowej,
-
umiejętność pracy pod presją czasu,
-
zdolności organizacyjne,
-
komunikatywność.
Oferujemy
Warunki pracy i wynagrodzenia:
-
umowa o pracę na 1/2 etatu na czas określony
-
zatrudnienie przewidywane od maja 2024 roku
-
stanowisko specjalisty
-
praca stacjonarna w biurze Klastra Energii w Bielsku-Białej
-
praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
-
dofinansowanie do opieki medycznej
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
niezbędne narzędzia pracy
-
parking dla pracowników
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny
-
życiorys zawodowy
-
referencje (mile widziane)
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji
Informacje dotyczące rekrutacji:
Rekrutacja będzie przebiegała w dwóch etapach:
-
pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty. Rozpatrywane są aplikacje złożone za pośrednictwem portalu Aplikuj.pl (w formie on-line) jak i również wysłane drogą pocztą lub dostarczone osobiście.
-
drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
Dokumenty aplikacyjne można składać do 19.04.2024 r.
Dokumenty można przesłać pocztą lub dostarczyć osobiście na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, sekretariat Biura Zarządu w zamkniętej kopercie opisanej:
„Nabór specjalisty ds. koordynacji opracowania Koncepcji Rozwoju Klastra Energii”
-
-
Analityk kredytowy /pożyczkowy
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:
-
Sporządzanie pełnych analiz wniosków pożyczkowych, poręczeniowych zgodnie z obowiązującymi regulaminami i procedurami w Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z propozycją decyzji do Zarządu,
-
Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych przedsięwzięć, w tym innowacyjnych,
-
Sporządzanie prognoz, w tym dla przedsiębiorców z sektora MSP,
-
Analiza sprawozdań finansowych oraz danych finansowych spółek utworzonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Funduszu Zalążkowego BAT,
-
Kontrola, ewidencja i sprawozdawczość związana z udzielaniem pomocy publicznej,
-
Monitoring udzielonych instrumentów finansowych,
-
Pozostały zakres prac zlecony z zakresu działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i sprawozdawczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, analiza finansowa, przedsiębiorczość i finanse przedsiębiorstw),
-
Doświadczenie zawodowe w analizie finansowej przedsiębiorstw, w tym szczególnie oczekiwane doświadczenie w analizie zdolności kredytowej/ pożyczkowej przedsiębiorstw z sektora MSP (mile widziane zaświadczenie, referencje potwierdzające doświadczenie),
-
Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków z zakresu instrumentów finansowych z pomocą publiczną i sporządzania wniosków o dotacje, finansowanie unijne,
-
Znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,
-
Umiejętność tworzenia sprawozdań finansowych, prognoz finansowych dla przedsięwzięć,
-
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excela,
-
Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,
-
Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,
-
Kreatywność i motywacja do pracy,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
-
Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
-
Prawo jazdy,
-
Znajomość języka angielskiego,
-
Dyspozycyjność.
Oferujemy
-
Stabilność zatrudnienia,
-
Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,
-
Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,
-
Możliwość współuczestnictwa w realizacji nowych projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,
-
Pracę w komfortowych warunkach,
-
Parking dla pracowników,
-
Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.
-
-
Konsultant /doradca/ ds. funduszy europejskich krajowych i międzynarodowych
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zadania i obowiązki pracownika związane z realizacją projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej:
-
opracowywanie koncepcji projektowych o charakterze szkoleniowym, doradczym i inwestycyjnym,
-
przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów o charakterze szkoleniowym, doradczym i inwestycyjnym,
-
rozliczanie finansowe projektów,
-
samodzielna bądź zespołowa realizacja projektów o charakterze doradczym, szkoleniowym i inwestycyjnym,
-
opracowywanie wymaganej dokumentacji realizowanego projektu oraz raportowanie projektowe,
-
kontakty oraz współpraca z instytucjami wdrażającymi programy UE,
-
świadczenie usług doradczych oraz szkoleniowych dla przedsiębiorców, różnych grup społecznych i zawodowych,
-
współpraca z ekspertami merytorycznymi zewnętrznymi w ramach realizacji projektów,
-
realizacja projektów polegających na współpracy z MŚP oraz lokalnymi i regionalnymi instytucjami samorządowymi, wsparcia biznesu itp.
-
delegacje krajowe i zagraniczne związane z realizacją projektów.
Zadania i obowiązki pracownika związane z realizacją projektów finansowanych z funduszy krajowych:
-
opracowywanie wniosków, ofert w procesie ubiegania się o dofinasowanie projektów w ramach ogłaszanych konkursów, przetargów itp.
-
realizacja projektów polegających na oferowaniu wsparcia finansowego bezzwrotnego i zwrotnego dla sektora MŚP (różnorodny charakter udzielanego finansowania),
-
obsługa naboru wniosków, ocena wniosków i ich kwalifikacja w trakcie realizacji projektów,
-
Zawieranie umów z beneficjentami projektu oraz przeprowadzanie kontroli oraz monitorowanie realizacji umów, w tym wydatkowania środków finansowych przez beneficjentów projektów oraz ostateczne rozliczanie umów,
-
kontakty z instytucjami finansującymi projekty, raportowanie projektowe oraz udział w kontrolach ze strony instytucji finansujących projekty.
Wymagania
niezbędne:
- w ramach zadań i obowiązków w zakresie projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej:
· wykształcenie średnie lub wyższe
· staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków oraz umiejętności sporządzania raportów finansowych i merytorycznych.
· znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
· umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych
W ramach zadań i obowiązków w zakresie projektów finansowanych funduszy krajowych:
· przynajmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie organizacji naboru, oceny i kwalifikacji wniosków, zawierania i kontroli realizacji umów i wydatkowania funduszy i ostatecznego rozliczania zawartych umów, monitoringu i sprawozdawczości projektowej
· wykształcenie średnie lub wyższe
· umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych
oczekiwane:
· zdolności organizacyjne
· komunikatywność
· umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole, także w środowisku międzynarodowym
dyspozycyjność związana z wyjazdami w ramach realizowanych projektów
Oferujemy
· umowa o pracę, pełny etat
· praca stacjonarna
· stanowisko Asystenta, Specjalisty lub Pracownika biurowego w zależności od posiadanych kompetencji i doświadczenia
· praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
· dofinansowanie do opieki medycznej
· dofinansowanie do szkoleń i kursów
· wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy
· niezbędne narzędzia pracy
· parking dla pracowników
-
-
Analityk kredytowy/pożyczkowy
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:
-
Sporządzanie pełnych analiz wniosków pożyczkowych, poręczeniowych zgodnie z obowiązującymi regulaminami i procedurami w Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z propozycją decyzji do Zarządu,
-
Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych przedsięwzięć, w tym innowacyjnych,
-
Sporządzanie prognoz, w tym dla przedsiębiorców z sektora MSP,
-
Analiza sprawozdań finansowych oraz danych finansowych spółek utworzonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Funduszu Zalążkowego BAT,
-
Kontrola, ewidencja i sprawozdawczość związana z udzielaniem pomocy publicznej,
-
Monitoring udzielonych instrumentów finansowych,
-
Pozostały zakres prac zlecony z zakresu działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i sprawozdawczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, analiza finansowa, przedsiębiorczość i finanse przedsiębiorstw),
-
Doświadczenie zawodowe w analizie finansowej przedsiębiorstw, w tym szczególnie oczekiwane doświadczenie w analizie zdolności kredytowej/ pożyczkowej przedsiębiorstw z sektora MSP (mile widziane zaświadczenie, referencje potwierdzające doświadczenie),
-
Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków z zakresu instrumentów finansowych z pomocą publiczną i sporządzania wniosków o dotacje, finansowanie unijne,
-
Znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,
-
Umiejętność tworzenia sprawozdań finansowych, prognoz finansowych dla przedsięwzięć,
-
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excela,
-
Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,
-
Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,
-
Kreatywność i motywacja do pracy,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
-
Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
-
Prawo jazdy,
-
Znajomość języka angielskiego,
-
Dyspozycyjność.
Oferujemy
-
Stabilność zatrudnienia,
-
Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,
-
Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,
-
Możliwość współuczestnictwa w realizacji nowych projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,
-
Pracę w komfortowych warunkach,
-
Parking dla pracowników,
-
Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.
-