Nazywamy się Tobea i jesteśmy Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie usług HR. Nasza przygoda rozpoczęła się w 2012 roku w malowniczym Lublinie, gdzie do dziś kultywujemy naszą pasję do łączenia profesjonalistów z ich wymarzonymi miejscami pracy. Jako zespół składający się z 2 do 10 poświęconych pracowników, pragniemy być blisko ludzi i ich potrzeb. Specjalizujemy się w usługach rekrutacyjnych, outsourcingu rekrutacji oraz kreowaniu wyjątkowego doświadczenia dla kandydatów. Rozumiemy, jak ważny jest elastyczny i dopasowany do potrzeb klienta proces rekrutacji, dlatego oferujemy rozwiązania szyte na miarę. Nasza firma, choć niewielka, jest pełna determinacji, by rosnąć i rozwijać się. Dowodem tego jest przyjęcie w styczniu nowego udziałowca, Romana Szymczaka, który wnosi nową energię i perspektywy do naszego zespołu. Jesteśmy dumni z tego, jak ewoluujemy, i nieustannie poszukujemy nowych ścieżek do doskonałości. Chociaż nie możemy podzielić się z Tobą wszystkimi szczegółami naszej misji i wartości, to możemy zapewnić, że każdego dnia dążymy do bycia lepszymi, bardziej innowacyjnymi i zawsze skoncentrowanymi na potrzebach naszych klientów i kandydatów. W Tobea wierzymy, że klucz do sukcesu leży w zrozumieniu i spełnianiu oczekiwań rynku pracy. Dlatego też każdego dnia angażujemy się w tworzenie pozytywnych doświadczeń zarówno dla firm, jak i dla poszukujących pracy. Zapraszamy Cię do współtworzenia tej historii razem z nami. Razem możemy osiągnąć więcej.

Tobea Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy administracja biurowa / praca biurowa obsługa klienta / call center edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia hotelarstwo / gastronomia / turystyka

Oferty pracy Tobea Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Służbowy samochód

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 01.12.2023

Mapa Tobea Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Tobea Sp. z o.o.

poniedziałek 09:00 - 17:00
wtorek 09:00 - 17:00
środa 09:00 - 17:00
czwartek 09:00 - 17:00
piątek 09:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Tobea Sp. z o.o.

Elastyczny outsourcing procesu rekrutacji

Pędzisz, Twoja organizacja rozrasta się, tworzycie nowe oddziały, zatrudniacie kolejne osoby. Cele są ambitne. Już wiesz, że nadchodzi tsunami rekrutacyjne. Nie masz czasu na czytanie maili, a co dopiero o dbanie o tzw. candidate experience, o którym tak wiele mówiło się na ostatniej konferencji HR? Jak odnaleźć się w tym szaleństwie? Co zrobić, aby móc skupić się na rzeczach strategicznych a przy tym dowieźć bieżące targety? W takiej sytuacji dobrze jest mieć przy sobie Tobea – ludzi od zadań specjalnych, którzy znają się na rekrutacji, rozumieją znaczenie employer brandingu i nie boją się ciężkiej pracy.

Siedziba główna
Lublin
Branża
Usługi HR
Specjalizacje
Recruitment services, Recruitment outsourcing i Candidate experience

Rok założenia

2012

Liczba pracowników

2–10

Liczba obserwujących

-

Tobea Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Specjalista ds. sprzedaży17.4%Specjalista ds. administracji8.7%Specjalista ds. obsługi klienta6.5%Trener, Szkoleniowiec4.3%Specjalista ds. turystyki, Rezydent4.3%Inny58.7%100%

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

100%

Profil firmy:
Tobea Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa
  3. Lublin
  4. Tarnów
  5. Bydgoszcz
  6. Łódź
  7. Wrocław
  8. Gdańsk
  9. Olsztyn
  10. Skarszewy

Data aktualizacji: 01.02.2025

Praca Tobea Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Starszy specjalista ds. IT

    Tobea Sp. z o.o.
    • Jasło
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Cześć!

      Nasza oferta to nie jest typowe stanowisko w IT, a może całkiem typowe

      Wymagania

      Oczekujemy od Ciebie:

      • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (informatyka, ekonometria lub pokrewne),
      • znajomości języka SQL oraz relacyjnych baz danych,
      • znajomość narzędzi BI - Power BI, Tableau
      • znajomość specyfiki systemów ERP,
      • umiejętność analitycznego myślenia,
      • kreatywności w rozwiązywaniu problemów,
      • umiejętność tworzenia raportów, analiz i prezentacji,
      • otwartości do podnoszenia swoich kompetencji i chęć rozwoju.

      Atutem będzie Twoja:

      • znajomość specyfiki systemów MES i WMS,
      • znajomość systemów Comarch ERP XL, Furutiti WMS,
      • znajomość programowania C# technologii .NET Framework i/lub .NET Core
      • znajomość WPF, WindowsForms, EntityFramework.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na cały etat, w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
      • szkolenia i ciągłe wsparcie w rozwoju,
      • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie będącej liderem w swojej branży,
      • pracę w zespole życzliwych profesjonalistów.

      Zaaplikuj i przekonaj się czy ta oferta jest dla Ciebie! :)

  • Marketing Manager/ka

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ⭐Opis Twoich głównych zadań

      • wymyślisz, zaplanujesz i wdrożysz kampanie marketingowe w kanałach online i offline;
      • w ramach planowania kampanii będziesz analizować potrzeby odbiorcy i definiować komunikaty, które pomogą osiągnąć zadane cele;
      • czasami będziesz koordynować proces tworzenia materiałów promocyjnych przez inne osoby, jednak gro projektów będzie wymagała Twojego bezpośredniego zaangażowania;
      • będziesz zarządzać budżetem;
      • będziesz analizować wyniki kampanii;
      • będziesz mocno współpracować z innymi działami w naszej fundacji.

      Wymagania

      Oferujemy

  • Specjalista ds. administracyjno - finansowych

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jeśli:

      • lubisz pracować z dokumentami, masz doświadczenie we wdrożeniu i koordynowaniu procesu obiegu dokumentów,
      • szukasz miejsca, które zapewni Ci dużą autonomię pracy i realny wpływ na wdrażanie rozwiązań i usprawnień,
      • jesteś świetnym organizatorem, nie przeraża Cię samodzielne porządkowanie chaosu w firmowej dokumentacji,

      ta oferta pracy może być dla Ciebie!



      Zadania na stanowisku:

      • opracujesz, wdrożysz i będziesz koordynować proces obiegu i archiwizacji dokumentów,
      • będziesz wykonywać przelewy i wystawiać faktury,
      • zajmiesz się wypełnianiem wniosków kredytowych, wykupowaniem polis ubezpieczeniowych,
      • będziesz przygotowywać dokumentację dla zewnętrznego biura księgowego,
      • będziesz przygotowywać dokumenty związane z zatrudnieniem pracowników przy współpracy z zewnętrznym biurem ds. kadr i płac,
      • zadbasz o organizację stanowisk i narzędzi pracy,
      • zarządzisz pracą Recepcjonistki,
      • będziesz współpracować z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
      • praktyki we wdrożeniu i koordynowaniu procesu obiegu dokumentów,
      • dużej samodzielności i odpowiedzialności za powierzony obszar funkcjonowania firmy, bez codziennego nadzoru i kontroli ze strony przełożonego,
      • nastawienia na rozwiązywanie problemów, generowania propozycji rozwiązań i usprawnień,
      • bardzo dobrej organizacji pracy i skrupulatności,
      • dobrej znajomości Microsoft Excel, Office, Word, Power Point.

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • stałą współpracę w oparciu o umowę B2B lub inną,
      • partnerskie podejście we współpracy i szczerą komunikację,
      • dużą autonomię, realny wpływ na organizację pracy i wprowadzanie rozwiązań, chcemy oprzeć się na Twojej wiedzy i doświadczeniu,
      • życzliwy i zgrany zespół współpracowników,
      • pracę w szybko rozwijającej się firmie- w ostatnim roku 2-krotnie zwiększyliśmy zespół i rośniemy dalej!

      Zainteresowała Cię ta oferta? Zaaplikuj!

  • Brand Manager/ka

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jeśli:

      • pasjonuje Cię marketing;
      • jesteś wrażliwy na potrzeby użytkownika/klienta i tworzysz komunikację w oparciu o owe potrzeby;
      • masz doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych jak i codziennej komunikacji;
      • lubisz współpracę z agencjami oraz freelancerami;
      • masz doświadczenie w samodzielnym tworzeniu komunikacji (zdefiniowanie przekazu; dobór argumentów) - duże kampanie realizujemy we współpracy, mniejsze samodzielnie;
      • umiesz zarządzać zespołem/podwykonawcami;
      • chcesz swoje doświadczenie z pracy jako Strateg lub Brand Manager rozwinąć o obszar współpracy z produktem oraz o kompetencje płynące z pracy w startupie społecznym (Design Thinking; Lean; OKR; ścieżki użytkownika; praca na personach, Customer Experience, etc.)

      aplikuj :)



      Podstawowe obowiązki w pracy na stanowisku:

      • tworzenie kalendarza codziennej komunikacji (kanały: Facebook; e-mail; sms; telefoniczna obsługa klienta) w oparciu o ścieżkę użytkownika, potrzeby użytkowników oraz potrzeby biznesowe;
      • nadzór Communication Activatora nad tworzeniem komunikacji w oparciu o kalendarz komunikacji i realizacją tej komunikacji w wyznaczonych kanałach komunikacji;
      • współpraca z innymi zespołami w organizacji;
      • tworzenie komunikacji;
      • przy niektórych projektach zarządzanie pracami: agencji kreatywnej (nadzór nad powstawaniem strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, Key visual), domu mediowego (nadzór nad doborem kanałów komunikacji), agencji PR;
      • zarządzanie produkcją materiałów marketingowych online i offline;
      • bieżąca kontrola skuteczności działań i stopnia ich realizacji, reagowanie na kryzysy;
      • zarządzanie budżetem.

      Wymagania

      Doświadczenie zawodowe oczekiwane od kandydata na stanowisko:

      • Masz minimum 4 lata doświadczenia;
      • Masz silne kompetencje zarządzania projektami;
      • Masz doświadczenie w pracy z podwykonawcami;
      • Jesteś odporna/y na stres - kampania reklamowa będzie wymagała koordynacji wielu agencji;
      • Umiesz świetnie komunikować się z innymi;
      • Umiesz zarządzać zespołem;
      • Masz kompetencje w budowaniu marki (know how + analityczny umysł)



      Dobrze, jeśli:

      • umiesz obsługiwać: Google Analytics, Facebook Ads Manager, Freshmail, Canva;
      • masz lekkie pióro - mogą zdarzać się sytuacje, że i Ty coś napiszesz.

      Oferujemy

      Mamy dla Ciebie:

      • rozwój z obszaru marketingu, Design Thinking, Lean, Customer Experience, etc.,
      • wpływ - zmieniasz system edukacji w Polsce, w tym, gdy masz pomysł jak to zrobić i jest ona dobry/bardzo dobry, to go realizujemy,
      • możliwość pracy w nowoczesnych projektach z wykorzystaniem narzędzi IT,
      • elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym: zdalnie oraz w biurze z ogrodem na warszawskim Żoliborzu, przy pl.Wilsona,
      • partnerskie podejście, powiedz nam co potrzebujesz wiedzieć, a my chętnie odpowiemy,
      • niecodzienną atmosferę pracy, zgraną drużynę pasjonatów zarażających energią,
      • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B (możliwa również UoP),
      • wynagrodzenie w przedziale 8000 - 9100 zł brutto w zależności od doświadczenia i formy współpracy
  • Asystent/ka Biura

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Jeśli:

      • szukasz pracy, w której dużo się dzieje, gdzie jeden dzień nie jest podobny do drugiego,
      • jesteś świetnym "ogarniaczem", który nie boi się ciągłych zmian,
      • samodzielność to Twoje drugie imię,
      • lubisz działać i nie czekasz aż ktoś powie Ci co masz zrobić,

      sprawdź koniecznie, czy to oferta dla Ciebie!

      Jakie będą obszary Twojej pracy?

      • asystenckie wsparcie dyrektora administracji,
      • dbanie o przestrzeń biura i porządek w miejscu pracy,
      • zakup materiałów biurowych,
      • koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
      • sortowanie, skanowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego oraz kontaktem z księgowością zewnętrzną,
      • archiwizacja dokumentów,
      • asystenckie wsparcie dla project managera przy obsłudze klienta i obsłudze projektów,
      • opieka nad gośćmi w studio.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • nastawienia na ciągłe uczenie się, wewnętrznej potrzeby rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
      • doskonałej organizacji pracy, umiejętności określania priorytetów, samodzielności w działaniu,
      • proaktywności i własnej inicjatywy,
      • nastawienia na rozwiązywanie problemów, radzenie sobie z wyzwaniami,
      • umiejętności pracy pod presją czasu w dynamicznie zmieniających się okolicznościach,
      • znajomości narzędzi Google - pracujemy na nich, oczekujemy, że też je lubisz i używasz (atutem będzie znajomość Google Gsuite).
      • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.

      Mile widziane:

      • doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • status studenta (dostępność min 20h w tygodniu).



      Oferujemy

      Co może Cię zainteresować?

      • praca w przyjaznej atmosferze, w gronie pozytywnie zakręconych pasjonatów, z różnych dyscyplin: animatorów 3D, montażystów, operatorów, programistów,
      • bardzo ciekawe i zróżnicowane projekty, min. transmisje eventów muzycznych i sportowych, realizacje studyjne szkoleń i video online,
      • zatrudnienie w stabilnej firmie (lider branży, 10 lat na rynku),
      • umowa zlecenie na min. ½ etatu i elastyczne godziny pracy,
      • realny rozwój wewnątrz organizacji, poszerzanie wiedzy w wielu dziedzinach,
      • pracę w biurze na warszawskim Mokotowie, nie w Mordorze ;)

      Zaciekawiła Cię ta oferta? Zaaplikuj!



Pracodawcy w Lublinie i okolicy