Nazywamy się Tobea i jesteśmy Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie usług HR. Nasza przygoda rozpoczęła się w 2012 roku w malowniczym Lublinie, gdzie do dziś kultywujemy naszą pasję do łączenia profesjonalistów z ich wymarzonymi miejscami pracy. Jako zespół składający się z 2 do 10 poświęconych pracowników, pragniemy być blisko ludzi i ich potrzeb. Specjalizujemy się w usługach rekrutacyjnych, outsourcingu rekrutacji oraz kreowaniu wyjątkowego doświadczenia dla kandydatów. Rozumiemy, jak ważny jest elastyczny i dopasowany do potrzeb klienta proces rekrutacji, dlatego oferujemy rozwiązania szyte na miarę. Nasza firma, choć niewielka, jest pełna determinacji, by rosnąć i rozwijać się. Dowodem tego jest przyjęcie w styczniu nowego udziałowca, Romana Szymczaka, który wnosi nową energię i perspektywy do naszego zespołu. Jesteśmy dumni z tego, jak ewoluujemy, i nieustannie poszukujemy nowych ścieżek do doskonałości. Chociaż nie możemy podzielić się z Tobą wszystkimi szczegółami naszej misji i wartości, to możemy zapewnić, że każdego dnia dążymy do bycia lepszymi, bardziej innowacyjnymi i zawsze skoncentrowanymi na potrzebach naszych klientów i kandydatów. W Tobea wierzymy, że klucz do sukcesu leży w zrozumieniu i spełnianiu oczekiwań rynku pracy. Dlatego też każdego dnia angażujemy się w tworzenie pozytywnych doświadczeń zarówno dla firm, jak i dla poszukujących pracy. Zapraszamy Cię do współtworzenia tej historii razem z nami. Razem możemy osiągnąć więcej.

Tobea Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy administracja biurowa / praca biurowa obsługa klienta / call center edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia hotelarstwo / gastronomia / turystyka

Oferty pracy Tobea Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Służbowy samochód

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 01.12.2023

Mapa Tobea Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Tobea Sp. z o.o.

poniedziałek 09:00 - 17:00
wtorek 09:00 - 17:00
środa 09:00 - 17:00
czwartek 09:00 - 17:00
piątek 09:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Tobea Sp. z o.o.

Elastyczny outsourcing procesu rekrutacji

Pędzisz, Twoja organizacja rozrasta się, tworzycie nowe oddziały, zatrudniacie kolejne osoby. Cele są ambitne. Już wiesz, że nadchodzi tsunami rekrutacyjne. Nie masz czasu na czytanie maili, a co dopiero o dbanie o tzw. candidate experience, o którym tak wiele mówiło się na ostatniej konferencji HR? Jak odnaleźć się w tym szaleństwie? Co zrobić, aby móc skupić się na rzeczach strategicznych a przy tym dowieźć bieżące targety? W takiej sytuacji dobrze jest mieć przy sobie Tobea – ludzi od zadań specjalnych, którzy znają się na rekrutacji, rozumieją znaczenie employer brandingu i nie boją się ciężkiej pracy.

Siedziba główna
Lublin
Branża
Usługi HR
Specjalizacje
Recruitment services, Recruitment outsourcing i Candidate experience

Rok założenia

2012

Liczba pracowników

2–10

Liczba obserwujących

-

Tobea Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Tobea Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa
  3. Lublin
  4. Tarnów
  5. Bydgoszcz
  6. Łódź
  7. Wrocław
  8. Gdańsk
  9. Skarszewy
  10. Olsztyn

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca Tobea Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Starszy specjalista ds. IT

    Tobea Sp. z o.o.
    • Jasło
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Cześć!

      Nasza oferta to nie jest typowe stanowisko w IT, a może całkiem typowe

      Wymagania

      Oczekujemy od Ciebie:

      • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (informatyka, ekonometria lub pokrewne),
      • znajomości języka SQL oraz relacyjnych baz danych,
      • znajomość narzędzi BI - Power BI, Tableau
      • znajomość specyfiki systemów ERP,
      • umiejętność analitycznego myślenia,
      • kreatywności w rozwiązywaniu problemów,
      • umiejętność tworzenia raportów, analiz i prezentacji,
      • otwartości do podnoszenia swoich kompetencji i chęć rozwoju.

      Atutem będzie Twoja:

      • znajomość specyfiki systemów MES i WMS,
      • znajomość systemów Comarch ERP XL, Furutiti WMS,
      • znajomość programowania C# technologii .NET Framework i/lub .NET Core
      • znajomość WPF, WindowsForms, EntityFramework.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na cały etat, w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
      • szkolenia i ciągłe wsparcie w rozwoju,
      • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie będącej liderem w swojej branży,
      • pracę w zespole życzliwych profesjonalistów.

      Zaaplikuj i przekonaj się czy ta oferta jest dla Ciebie! :)

  • Marketing Manager/ka

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ⭐Opis Twoich głównych zadań

      • wymyślisz, zaplanujesz i wdrożysz kampanie marketingowe w kanałach online i offline;
      • w ramach planowania kampanii będziesz analizować potrzeby odbiorcy i definiować komunikaty, które pomogą osiągnąć zadane cele;
      • czasami będziesz koordynować proces tworzenia materiałów promocyjnych przez inne osoby, jednak gro projektów będzie wymagała Twojego bezpośredniego zaangażowania;
      • będziesz zarządzać budżetem;
      • będziesz analizować wyniki kampanii;
      • będziesz mocno współpracować z innymi działami w naszej fundacji.

      Wymagania

      Oferujemy

  • Specjalista ds. administracyjno - finansowych

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jeśli:

      • lubisz pracować z dokumentami, masz doświadczenie we wdrożeniu i koordynowaniu procesu obiegu dokumentów,
      • szukasz miejsca, które zapewni Ci dużą autonomię pracy i realny wpływ na wdrażanie rozwiązań i usprawnień,
      • jesteś świetnym organizatorem, nie przeraża Cię samodzielne porządkowanie chaosu w firmowej dokumentacji,

      ta oferta pracy może być dla Ciebie!



      Zadania na stanowisku:

      • opracujesz, wdrożysz i będziesz koordynować proces obiegu i archiwizacji dokumentów,
      • będziesz wykonywać przelewy i wystawiać faktury,
      • zajmiesz się wypełnianiem wniosków kredytowych, wykupowaniem polis ubezpieczeniowych,
      • będziesz przygotowywać dokumentację dla zewnętrznego biura księgowego,
      • będziesz przygotowywać dokumenty związane z zatrudnieniem pracowników przy współpracy z zewnętrznym biurem ds. kadr i płac,
      • zadbasz o organizację stanowisk i narzędzi pracy,
      • zarządzisz pracą Recepcjonistki,
      • będziesz współpracować z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
      • praktyki we wdrożeniu i koordynowaniu procesu obiegu dokumentów,
      • dużej samodzielności i odpowiedzialności za powierzony obszar funkcjonowania firmy, bez codziennego nadzoru i kontroli ze strony przełożonego,
      • nastawienia na rozwiązywanie problemów, generowania propozycji rozwiązań i usprawnień,
      • bardzo dobrej organizacji pracy i skrupulatności,
      • dobrej znajomości Microsoft Excel, Office, Word, Power Point.

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • stałą współpracę w oparciu o umowę B2B lub inną,
      • partnerskie podejście we współpracy i szczerą komunikację,
      • dużą autonomię, realny wpływ na organizację pracy i wprowadzanie rozwiązań, chcemy oprzeć się na Twojej wiedzy i doświadczeniu,
      • życzliwy i zgrany zespół współpracowników,
      • pracę w szybko rozwijającej się firmie- w ostatnim roku 2-krotnie zwiększyliśmy zespół i rośniemy dalej!

      Zainteresowała Cię ta oferta? Zaaplikuj!

  • Brand Manager/ka

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jeśli:

      • pasjonuje Cię marketing;
      • jesteś wrażliwy na potrzeby użytkownika/klienta i tworzysz komunikację w oparciu o owe potrzeby;
      • masz doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych jak i codziennej komunikacji;
      • lubisz współpracę z agencjami oraz freelancerami;
      • masz doświadczenie w samodzielnym tworzeniu komunikacji (zdefiniowanie przekazu; dobór argumentów) - duże kampanie realizujemy we współpracy, mniejsze samodzielnie;
      • umiesz zarządzać zespołem/podwykonawcami;
      • chcesz swoje doświadczenie z pracy jako Strateg lub Brand Manager rozwinąć o obszar współpracy z produktem oraz o kompetencje płynące z pracy w startupie społecznym (Design Thinking; Lean; OKR; ścieżki użytkownika; praca na personach, Customer Experience, etc.)

      aplikuj :)



      Podstawowe obowiązki w pracy na stanowisku:

      • tworzenie kalendarza codziennej komunikacji (kanały: Facebook; e-mail; sms; telefoniczna obsługa klienta) w oparciu o ścieżkę użytkownika, potrzeby użytkowników oraz potrzeby biznesowe;
      • nadzór Communication Activatora nad tworzeniem komunikacji w oparciu o kalendarz komunikacji i realizacją tej komunikacji w wyznaczonych kanałach komunikacji;
      • współpraca z innymi zespołami w organizacji;
      • tworzenie komunikacji;
      • przy niektórych projektach zarządzanie pracami: agencji kreatywnej (nadzór nad powstawaniem strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, Key visual), domu mediowego (nadzór nad doborem kanałów komunikacji), agencji PR;
      • zarządzanie produkcją materiałów marketingowych online i offline;
      • bieżąca kontrola skuteczności działań i stopnia ich realizacji, reagowanie na kryzysy;
      • zarządzanie budżetem.

      Wymagania

      Doświadczenie zawodowe oczekiwane od kandydata na stanowisko:

      • Masz minimum 4 lata doświadczenia;
      • Masz silne kompetencje zarządzania projektami;
      • Masz doświadczenie w pracy z podwykonawcami;
      • Jesteś odporna/y na stres - kampania reklamowa będzie wymagała koordynacji wielu agencji;
      • Umiesz świetnie komunikować się z innymi;
      • Umiesz zarządzać zespołem;
      • Masz kompetencje w budowaniu marki (know how + analityczny umysł)



      Dobrze, jeśli:

      • umiesz obsługiwać: Google Analytics, Facebook Ads Manager, Freshmail, Canva;
      • masz lekkie pióro - mogą zdarzać się sytuacje, że i Ty coś napiszesz.

      Oferujemy

      Mamy dla Ciebie:

      • rozwój z obszaru marketingu, Design Thinking, Lean, Customer Experience, etc.,
      • wpływ - zmieniasz system edukacji w Polsce, w tym, gdy masz pomysł jak to zrobić i jest ona dobry/bardzo dobry, to go realizujemy,
      • możliwość pracy w nowoczesnych projektach z wykorzystaniem narzędzi IT,
      • elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym: zdalnie oraz w biurze z ogrodem na warszawskim Żoliborzu, przy pl.Wilsona,
      • partnerskie podejście, powiedz nam co potrzebujesz wiedzieć, a my chętnie odpowiemy,
      • niecodzienną atmosferę pracy, zgraną drużynę pasjonatów zarażających energią,
      • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B (możliwa również UoP),
      • wynagrodzenie w przedziale 8000 - 9100 zł brutto w zależności od doświadczenia i formy współpracy
  • Asystent/ka Biura

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Jeśli:

      • szukasz pracy, w której dużo się dzieje, gdzie jeden dzień nie jest podobny do drugiego,
      • jesteś świetnym "ogarniaczem", który nie boi się ciągłych zmian,
      • samodzielność to Twoje drugie imię,
      • lubisz działać i nie czekasz aż ktoś powie Ci co masz zrobić,

      sprawdź koniecznie, czy to oferta dla Ciebie!

      Jakie będą obszary Twojej pracy?

      • asystenckie wsparcie dyrektora administracji,
      • dbanie o przestrzeń biura i porządek w miejscu pracy,
      • zakup materiałów biurowych,
      • koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
      • sortowanie, skanowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego oraz kontaktem z księgowością zewnętrzną,
      • archiwizacja dokumentów,
      • asystenckie wsparcie dla project managera przy obsłudze klienta i obsłudze projektów,
      • opieka nad gośćmi w studio.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • nastawienia na ciągłe uczenie się, wewnętrznej potrzeby rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
      • doskonałej organizacji pracy, umiejętności określania priorytetów, samodzielności w działaniu,
      • proaktywności i własnej inicjatywy,
      • nastawienia na rozwiązywanie problemów, radzenie sobie z wyzwaniami,
      • umiejętności pracy pod presją czasu w dynamicznie zmieniających się okolicznościach,
      • znajomości narzędzi Google - pracujemy na nich, oczekujemy, że też je lubisz i używasz (atutem będzie znajomość Google Gsuite).
      • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.

      Mile widziane:

      • doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • status studenta (dostępność min 20h w tygodniu).



      Oferujemy

      Co może Cię zainteresować?

      • praca w przyjaznej atmosferze, w gronie pozytywnie zakręconych pasjonatów, z różnych dyscyplin: animatorów 3D, montażystów, operatorów, programistów,
      • bardzo ciekawe i zróżnicowane projekty, min. transmisje eventów muzycznych i sportowych, realizacje studyjne szkoleń i video online,
      • zatrudnienie w stabilnej firmie (lider branży, 10 lat na rynku),
      • umowa zlecenie na min. ½ etatu i elastyczne godziny pracy,
      • realny rozwój wewnątrz organizacji, poszerzanie wiedzy w wielu dziedzinach,
      • pracę w biurze na warszawskim Mokotowie, nie w Mordorze ;)

      Zaciekawiła Cię ta oferta? Zaaplikuj!



  • Doradca Klienta B2B

    Tobea Sp. z o.o.
    • Iłża
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do działu sprzedaży i obsługi klienta szukamy osoby, która:

      • potrafi usłyszeć potrzeby klienta i skoncentrować się na ich zaspokojeniu,
      • rozumie, że sprzedaż to proces, ale liczy się także szybkość działania,
      • zawsze dba o szczegóły, wie, że wszystko ma znaczenie,
      • posługuje się poprawną polszczyzną, w mowie i piśmie,
      • lubi rozmawiać przez telefon i dobrze się czuje w roli doradcy,
      • jest proaktywna, lubi mieć wpływ na to co się dzieje w jej otoczeniu.

      Ten opis jest o Tobie? Jeśli tak, koniecznie sprawdź co mamy Ci do zaoferowania!

      Twoje zadania:

      • efektywna obsługa leadów i nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami biznesowymi,
      • przygotowywanie ofert odpowiadających na potrzeby klienta,
      • umiejętne prowadzenie negocjacji, pamiętając o aktywnym słuchaniu,
      • realizacja celów sprzedażowych, Twoje działania mają wpływ na rozwój firmy,
      • prowadzenia komunikacji mailowej i telefonicznej z klientem biznesowymi,
      • odpowiadanie na zapytania ofertowe i przetargi,
      • wsparcie w bieżącej obsłudze klienta.

      Wymagania

      Oczekujemy od Ciebie:

      • doświadczenia zawodowego związanego z komunikacją z klientem biznesowym (minimum rok),
      • swobody w nawiązywaniu kontaktów i porozumiewaniu się przez telefon,
      • poprawności językowej i kultury osobistej,
      • prowadzenia komunikacji w języku angielskim(e-mail, telefon),
      • znajomości pakietu MS Office,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
      • otwartości na zmiany i chęć do nauki,
      • wartości, które sami wyznajemy: szczerości, uczciwość i empati.

      docenimy także:

      • Twoje doświadczenie w sprzedaży B2B,
      • znajomość programu Subiekt.

      Oferujemy

      Możemy Tobie zaoferować:

      • pracę w firmie o kulturze organizacyjnej opartej na wartościach i wysokiej etyce pracy z klientami,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie w wysokości 4.800 PLN brutto + comiesięczną premię od sprzedaży,
      • docelowo możliwość pracy w modelu home-office lub w biurze,
      • budżet szkoleniowy na Twój rozwój, w wysokości miesięcznej podstawy netto,
      • rozwój zawodowy na bardzo dynamicznie rozwijającym się rynku - wody pitnej dla klientów B2B.

      Zaaplikuj i przekonaj się czy ta oferta jest dla Ciebie! :)

  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jeśli:

      • masz praktyczną wiedzę księgową i znasz podstawy rachunkowości,
      • wiesz, co jest kosztem podatkowym, a co nie,
      • plan kont nie jest dla Ciebie czarną magią,
      • znasz program Symfonia Finanse i Księgowość i Symfonia Handel,
      • Excel to Twój przyjaciel, a przynajmniej dobry znajomy,
      • jesteś otwarty/a na naukę,

      to być może ta oferta jest dla Ciebie!

      Twoje główne zadania:

      • księgowanie wyciągów bankowych,
      • księgowanie dokumentów zgodnie z ustalonym planem kont,
      • wystawienie dokumentów księgowych,
      • rozliczanie zleceń i kontraktów,
      • nadzór nad dokumentami,
      • współpraca z kierownikami budów,
      • przygotowywanie umów z klientami wg. wzoru,
      • współtworzenie raportów, zestawień, protokołów,
      • prowadzenie akt osobowych pracowników (jeśli nie masz w tym doświadczenia, nie zrażaj się - nauczymy Cię),
      • koordynacja korespondencji przychodzącej,
      • ścisła współpraca z Główną Księgową.

      Wymagania

      Będziemy oczekiwać od Ciebie:

      • 2-3 lata na podobnym, księgowym stanowisku,
      • znajomości podstaw rachunkowości i umiejętności zastosowania wiedzy w praktyce,
      • dobrej znajomości Excela,
      • znajomości programu Symfonia (Finanse i Księgowość, Handel)
      • skrupulatności i sumienności w prowadzeniu zadań,
      • rzetelności i zaangażowania w codziennych czynnościach,
      • proaktywności i chęci do nauki,

      a jeśli:

      • znasz się na ewidencji księgowej leasingu,
      • wiesz jak rozliczać paliwo w spółkach,
      • masz wiedzę z zakresu kadr i płac,

      to będzie doskonale.

      Oferujemy

      My oferujemy Ci:

      • możliwości nauki i rozwoju w obszarze księgowości,
      • wynagrodzenie 5.500-7.000 PLN brutto
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony,
      • długofalową współpracę w przyjaznym zespole,
      • pracę w godzinach 8-16, w biurze przy ul. Gwiaździstej.

      Zaaplikuj nawet jeśli masz wątpliwości, rozwiejemy je podczas rozmowy :).

  • Tax Advisor

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • koordynowanie i zarządzanie projektami w obszarze doradztwa podatkowego dla klientów o zasięgu lokalnym i międzynarodowym, w języku polskim i angielskim,
      • budowanie relacji z klientami biznesowymi i rozwój sprzedaży usług doradczych,
      • bieżące doradztwo w zakresie prawa podatkowego,
      • wykorzystywanie technicznej wiedzy podatkowej oraz przeprowadzaniu analiz stanowisk organów podatkowych oraz orzecznictwa sądów administracyjnych,
      • formułowanie rekomendacji podatkowych dla klientów,
      • identyfikacja obszarów potencjalnego ryzyka podatkowego,
      • przygotowywanie wniosków do organów podatkowych o wydanie indywidualnych interpretacji prawa podatkowego,
      • wsparcie klientów przy wdrażaniu zmian przepisów podatkowych.

      Wymagania

      Czego wymagamy:

      • masz tytuł doradcy podatkowego i lubisz samodzielne wyzwania,
      • dobrze jeśli posiadasz 3-5 lat doświadczenia w doradztwie podatkowym, najlepiej w firmach konsultingowych, biurach rachunkowych lub kancelariach prawnych,
      • jest Ci bliski temat cen transferowych,
      • znasz zagadnienia z obszaru: WHT, CIT, MDR, TP,
      • masz doświadczenie w sporządzaniu opinii z zakresu prawa podatkowego po polsku i angielsku,
      • masz chęć rozwoju w obszarze doradztwa podatkowego i chcesz w przyszłości koordynować ten obszar razem z zespołem,
      • znasz angielski (min. poziom C1),
      • masz energię i proaktywność w zakresie współpracy z klientami,
      • współpraca i komunikacja to Twoje mocne strony,
      • jeśli dodatkowo znasz język niemiecki, to będzie to wielki plus.

      Oferujemy

      Ci:

      • oferujemy Ci wynagrodzenie podstawowe w wysokości 12 tys. zł netto na kontrakt B2B oraz premię miesięczną, jeśli Twoje oczekiwania są ponad tą kwotę rozmawiajmy
  • Kierownik Produkcji

    Tobea Sp. z o.o.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Najważniejsze zadania na stanowisku:

      • planowanie, monitorowanie, zarządzanie i bieżące korygowanie całego procesu produkcji;
      • wyznaczanie, delegowanie i egzekwowanie realizacji zadań podległego zespołu;
      • inicjowanie rozwiązań zwiększających efektywność procesów;
      • dbałość o bezpieczeństwo, zgodność ze standardami i przepisami i regulacjami wewnętrznymi procesów produkcyjnych;
      • selekcja i rozwój podległych pracowników;
      • stała współpraca ze wszystkimi działami organizacji, burzenie "silosów", budowanie porozumienia wokół wspólnych celów;
      • raportowanie i analiza wyników oraz proponowanie i wdrażanie opartych o nie zmian.

      Wymagania

      Chętnie porozmawiamy z Tobą o tej ofercie jeśli :

      • masz adekwatne wykształcenie wyższe;
      • przez min. 3 lata zarządzałaś/eś dużymi zespołami, najlepiej w branży produkcyjnej i możesz nam śmiało opowiedzieć zarówno o sukcesach, jak i o porażkach (tak, tak, te są równie ważne, a może i ważniejsze)
      • miałaś/eś okazję wdrażać usprawnienia w procesie produkcji, wiesz, jak trudno jest wprowadzać zmiany, a mimo to wciąż Ci się chce;
      • nie boisz się mówić o problemach, bo jesteś nastawiony na ich rozwiązywanie, a nie roztrząsanie;
      • fajnie, gdybyś znała/znał angielski, ale najważniejsze, byś chciała/chciał się uczyć :)

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • pełne wyzwań środowisko pracy, gdzie faktycznie Twój głos się liczy;
      • słuchających i zainteresowanych Twoim punktem widzenia przełożonych;
      • długotrwałe, stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju wraz z organizacją;
      • wynagrodzenie w wysokości 14 000- 16 000 brutto PLN;
      • możliwość dodatkowej premii wynikowej;
      • standardowe narzędzia pracy (telefon, laptop);
      • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej;

      Czujesz, że to może być dla Ciebie? Zaaplikuj!

  • Kierownik Produkcji

    Tobea Sp. z o.o.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Najważniejsze zadania na stanowisku:

      • planowanie, monitorowanie, zarządzanie i bieżące korygowanie całego procesu produkcji;
      • wyznaczanie, delegowanie i egzekwowanie realizacji zadań podległego zespołu;
      • inicjowanie rozwiązań zwiększających efektywność procesów;
      • dbałość o bezpieczeństwo, zgodność ze standardami i przepisami i regulacjami wewnętrznymi procesów produkcyjnych;
      • selekcja i rozwój podległych pracowników;
      • stała współpraca ze wszystkimi działami organizacji, burzenie "silosów", budowanie porozumienia wokół wspólnych celów;
      • raportowanie i analiza wyników oraz proponowanie i wdrażanie opartych o nie zmian.

      Wymagania

      Chętnie porozmawiamy z Tobą o tej ofercie jeśli :

      • masz adekwatne wykształcenie wyższe;
      • przez min. 3 lata zarządzałaś/eś dużymi zespołami, najlepiej w branży produkcyjnej i możesz nam śmiało opowiedzieć zarówno o sukcesach, jak i o porażkach (tak, tak, te są równie ważne, a może i ważniejsze)
      • miałaś/eś okazję wdrażać usprawnienia w procesie produkcji, wiesz, jak trudno jest wprowadzać zmiany, a mimo to wciąż Ci się chce;
      • nie boisz się mówić o problemach, bo jesteś nastawiony na ich rozwiązywanie, a nie roztrząsanie;
      • fajnie, gdybyś znała/znał angielski, ale najważniejsze, byś chciała/chciał się uczyć :-)

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • pełne wyzwań środowisko pracy, gdzie faktycznie Twój głos się liczy;
      • słuchających i zainteresowanych Twoim punktem widzenia przełożonych;
      • długotrwałe, stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju wraz z organizacją;
      • wynagrodzenie w wysokości 14 000- 16 000 brutto PLN;
      • możliwość dodatkowej premii wynikowej;
      • standardowe narzędzia pracy (telefon, laptop);
      • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej;

      Czujesz, że to może być dla Ciebie? Zaaplikuj!

  • Specjalista ds. marketingu

    Tobea Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Twoja praca będzie polegała na:

      • prowadzeniu social mediów, głównie Facebooka,
      • tworzeniu planu komunikacji, dbałości o spójność treści i contentu,
      • zarządzaniu komunikacją marketingową, analizie działań i wyciąganiu wniosków,
      • współtworzenie kampani mailingowej,
      • tworzeniu i obsłudze newsletterów na platformie Getresponse,
      • przygotowywaniu prostych grafik wg wzoru,
      • współtworzeniu strategii komunikacji marketingowej,
      • zarządzaniu kampaniami Google Ads i Facebook Ads.

      Wymagania

      Będziemy od Ciebie oczekiwać:

      • min. 2-letniego doświadczenia w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych,
      • dużej samodzielności i odpowiedzialności w realizacji zadań,
      • umiejętności empatycznej komunikacji,
      • zdolności do planowania i inicjatywy w działaniu,
      • systematyczności i dobrej organizacji własnych zadań w zdalnym trybie pracy,
      • znajomości programu graficznego typu Canva,
      • zorientowania w działaniu Facebook Ads Manager, Google Ads, Getresponse lub innym programie do zarządzania komunikacją,
      • otwartości zdobywanie nowej wiedzy,
      • umiejętności pracy w zespole.

      Oferujemy

      My oferujemy Ci:

      • samodzielne stanowisko w 6-cio osobowym zespole,
      • wynagrodzenie 2.800 zł brutto za pracę w wymiarze ½ etatu, przy zatrudnieniu na umowę zlecenie,
      • z czasem możliwość zwiększenia wymiaru etatu z ½ do pełnego etatu,
      • pracę zdalną i w modelu hybrydowym, mamy biuro w Gdyni na Wielkokackiej,
      • pełne wsparcie we wdrożeniu do pracy,
      • współpracę w zgranym i życzliwym zespole.

        Zainteresowała Cię nasza oferta? Zaaplikuj!

  • Młodszy specjalista ds. e-commerce

    Tobea Sp. z o.o.
    • Jasło
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku nauczysz się:

      • analizować dane i wyciągać z nich wnioski,
      • opracowywać raporty i analizy z obszaru marketingu i e-commerce,
      • rekomendować działania marketingowe w zakresie optymalizacji,
      • analizy cen konkurencji w oparciu benchmark,
      • przygotowywać raporty i analizy sprzedaży w podziale na źródła przychodu,
      • jak wykorzystać zachowania użytkowników do optymalizacji działań e-commerce,
      • wykorzystywania Excela do pracy ze wskaźnikami,
      • obsługi narzędzi marketingowych, a także tych do pozyskiwania danych, m.in. takich jak: Google Analytic, HotJar,
      • współpracy w zespole.

      Wymagania

      Oczekujemy od Ciebie:

      • chęci do nauki i rozwoju,
      • otwartości do podnoszenia swoich kompetencji,
      • zdolności analitycznych,
      • sumienności w zaangażowania w zlecone zadania.

      Oferujemy

      Ci:

      • wsparcie merytoryczne, tak byś w ciągu roku mógł awansować na samodzielne stanowisko specjalisty ds. e-commerce,
      • stabilne zatrudnienie na cały etat, w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie 2.500 zł netto (na rękę),
      • szkolenia i ciągłe wsparcie w rozwoju,
      • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie będącej liderem w swojej branży,
      • pracę w zespole życzliwych profesjonalistów.
  • Brand Manager

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje główne zadania:

      • tworzenie kalendarza codziennej komunikacji w oparciu o ścieżkę użytkownika, dbając równocześnie o potrzeby biznesowe,
      • nadzór Communication Activatora nad tworzeniem komunikacji w oparciu o kalendarz komunikacji,
      • realizacja komunikacji w wyznaczonych kanałach komunikacji,
      • zarządzanie i nadzór nad pracami agencji kreatywnych, domów mediowych i agencji PR,
      • zarządzanie produkcją materiałów marketingowych online i offline,
      • bieżąca kontrola skuteczności działań, monitorowanie ich realizacji i reagowanie na kryzysy,
      • zarządzanie budżetem kampanii,
      • ścisła współpraca z innymi zespołami w organizacji.

      Wymagania

      Będziemy od Ciebie oczekiwać:

      • 3-letniego doświadczenia w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych,
      • doświadczenia w pracy z agencjami i freelancerami,
      • zwinnego zarządzania projektami,
      • umiejętności pracy pod presją czasu, przyda Ci się to przy koordynacji pracy wielu agencji jednocześnie,
      • krytycznego myślenia, mamy dużo wyjątkowych pomysłów, czasem za dużo ;)
      • kompetencji analitycznych i umiejętności negocjacyjnych,
      • świetnej komunikacji z innymi, także mailowej,
      • talentu do zarządzania zespołem,
      • umiejętności budowania marki w oparciu o know how,

      a jeśli dodatkowo :

      • potrafisz obsługiwać: Google Analytics, Facebook Ads Manager, Freshmail, Canva,
      • masz lekkie pióro - kto wie, może zdarzą się sytuacje, że i Ty coś napiszesz,
      • masz zmysł estetyczny, lubisz dbać o spójność marki,

      to będzie idealnie :)

      Oferujemy

      My oferujemy Ci:

      • zatrudnienie na ½ etatu, z możliwością zwiększenia wymiaru w dłuższej perspektywie,
      • wynagrodzenie 3.000 - 3500 zł netto (przy etacie na B2B) + koszty prowadzenia działalności (opłaty zus, pit, vat i księgowość),
      • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub UoP,
      • elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym, pracę zdalną i w biurze na warszawskim Żoliborzu,
      • partnerskie podejście i duże zaufanie we współpracy,
      • pracę w drużynie lubiących się ludzi, których łączy jedna misja i pasja realizacji wartościowych projektów,
      • rozwój z obszaru marketingu, Design Thinking, Lean, etc.



      Jeśli praca z ludźmi o podobnych wartościach jest dla Ciebie ważna i dodaje Ci motywacji to Aplikuj i dołącz do Zwolnionych z teorii :)



  • Manager Projektu Technologicznego

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Czym będziesz się głównie zajmował/a:

      • tworzeniem planu pracy dla zespołu developerskiego, precyzyjnie wyznaczając zadania i priorytety dla zespołu,
      • zbieraniem zapotrzebowania na nowe funkcjonalności i usprawnienia od całego zespołu fundacji,
      • prowadzeniem cyklicznych spotkań scrumowych dla zespołu: review & planning, daily, grooming, retrospektywa,
      • upewnieniem się, że zespół terminowo rozwiązuje problemy użytkowników,
      • monitorowaniem czy dla poszczególnych zadań zostało zrealizowane definition of done.

      Wymagania

      Będziemy oczekiwać od Ciebie:

      • znajomości metodyk: scrum i Lean,
      • zrozumienia wyzwań przy tworzeniu kodu i doświadczenia z eliminowaniem długu technologicznego,
      • umiejętności pracy z narzędziami: JIRA, HeapAnalytics, Hotjar, GoogleAnalytics, Intercom, Google Optimize, Google Tag Manager,
      • doświadczenia w zarządzaniu zespołem projektowym w zwinny sposób,
      • praktycznej umiejętności pracy w oparciu o cele,
      • odpowiedzialności i nastawienia na efektywność,
      • wrodzonej bądź nabytej asertywności :)

      Oferujemy

      My oferujemy Ci:

      • zatrudnienie na ½ lub ¾ etatu
      • wynagrodzenie 7 tys netto (przy całym etacie na B2B) + koszty prowadzenia działalności (opłaty zus, pit, vat i księgowość),
      • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub UoP,
      • pracę zdalną lub w biurze na warszawskim Żoliborzu, (minimum raz w miesiącu chcemy się z Tobą spotkać w biurze :) )
      • duże zaufanie we współpracy,
      • pracę w drużynie lubiących się ludzi, których łączy jedna misja i pasja realizacji wartościowych projektów,
      • nieformalne rozmowy i czerpanie wiedzy biznesowej od naszych przyjaciół i partnerów biznesowych m.in. kadry zarządzającej Google, Allegro, Pracuj.pl, ING.



      Jeśli praca z ludźmi o podobnych wartościach jest dla Ciebie ważna i dodaje Ci motywacji to Aplikuj i dołącz do Zwolnionych z teorii :)

  • Doradca Techniczno - Handlowy

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje główne zadania?

      • budowanie i rozwijanie relacji z klientami - rozmowy telefoniczne, spotkania on-line,
      • pozyskiwanie nowych i obsługa obecnych klientów, bez konkurencji wewnątrz firmy,
      • rozwój obszaru dystrybucji surowców,
      • uczestnictwo w wydarzeniach związanych z rozszerzaniem sieci kontaktów,
      • współpraca z dyrektorem operacyjnym, z działem handlowym, projektowym i produkcją.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • umiejętności technicznych popartych wykształceniem technicznym- inżynierskim,
      • praktyczna znajomość rysunku technicznego,
      • znajomości podstawy materiałoznawstwa,
      • łatwości w inicjowaniu kontaktów i komunikatywności,
      • dobrej organizacji pracy własnej,
      • otwartości na zmiany, wprowadzanie usprawnień i chęci wpływu na rozwój organizacji,
      • podstawowej znajomości AutoCAD, by modyfikować istniejące rysunki,
      • dodatkowo mile widziana będzie doświadczenie pracy w obsłudze klienta oraz znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego.

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie w wysokości 5.000 - 5.500 zł brutto, po okresie próbnym premię gwarantowaną 1.300 zł brutto,
      • pracę w godzinach 8-16, w biurze firmy na Bielanach w Warszawie (ul. Pułkowa), z czasem możliwość częściowej pracy zdalnej,
      • wsparcie w rozwoju do uzyskania pełnej samodzielności w pracy na stanowisku,
      • bezpośrednią współpracę i wdrożenie przez dyrektora operacyjnego i współpracowników z działu handlowego,
      • półroczny program szkoleniowy ze sprzedaży według uznanej na świecie metodologii Sandler Training,
      • 4-5 szkolenia produktowe w ciągu roku,
      • możliwość rozwoju i awansu w wybranym przez Ciebie obszarze,
      • realny wpływ na rozwój firmy,
      • pracę w zgranym zespole ludzi kreatywnych i ambitnych, których pomysły realnie zmieniają organizację.

      Brzmi dobrze? Zaaplikuj!

  • Asystent/ka Zarządu

    Tobea Sp. z o.o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje najważniejsze zadania to:

      • zarządzanie kalendarzem prezesa - wykorzystasz tu swoją umiejętność w ustalaniu priorytetów i odpowiedzialność,
      • koordynowanie obiegu korespondencji,
      • organizacja i koordynacja spotkań biznesowych, eventów firmowych - przydadzą się tu Twoje zdolności organizacyjne, a także znajomość etykiety biznesowej,
      • udział w spotkaniach - skrupulatne protokołowanie i sporządzanie notatek,
      • tworzenie prezentacji i dokumentów biznesowych wg. wzoru - czasem pod presją czasu,
      • organizacja wyjazdów, obsługa rezerwacji,
      • wsparcie w prowadzeniu mediów społecznościowych,
      • obsługa inwestorów i gości,
      • współpraca z zespołami z obszaru obsługi klienta, księgowości i prawa,
      • Twoja samodzielność i proaktywność przydadzą się w zapewnieniu organizacyjnego wsparcia w bieżących zadaniach.

      Wymagania

      Ważna dla nas jest:

      • Twoja dyspozycyjność do pracy w godzinach 8-16,
      • gotowość do podróży służbowych około 2 razy w miesiącu,
      • doświadczenie asystenckie, pracy w obsłudze Zarządu lub w sekretariacie,
      • umiejętność wyszukiwania i syntezy informacji,
      • lojalność i przestrzeganie zasad poufności,
      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
      • prawo jazdy kat. B i min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu auta,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      • jesteśmy otwarci na każdą formę zatrudnienia, przy Twojej propozycji wynagrodzenia,
      • ambitne zadania z potencjałem na rozwój odpowiedzialności i samodzielności,
      • możliwość rozwoju do samodzielnego stanowiska specjalistycznego, managerskiego lub do zarządu spółki,
      • dostęp do samochodu służbowego,
      • bezpośredni kontakt ze strategicznymi obszarami biznesu,
      • realny wpływ na funkcjonowanie firmy, możliwość obserwowania efektów swojej pracy.
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Tobea Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jesteś na początku ścieżki zawodowej?

      Szukasz miejsca, które pomoże Ci rozwinąć skrzydła w pracy z klientem?

      Zależy Ci na dobrej współpracy we wspierającym środowisku?

      Nie chcesz wciskać rozmówcom zbędnych produktów, ale budować dobre relacje i odpowiadać na potrzeby klientów.

      Sprawdź, czy szukamy właśnie Ciebie:

      • chcesz pracować z klientami, lubisz prowadzić rozmowy przez telefon,
      • łatwo nawiązujesz relacje,
      • umiesz słuchać, nie chcesz by Twój kontakt z klientem ograniczał się do odczytywania skryptów rozmowy,
      • chcesz się uczyć i rozwijać, masz gotowość do szybkiego przyswajania wiedzy,
      • cechuje Cię odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej i skrupulatność,
      • masz pozytywne nastawienie i chcesz pracować z ludźmi, którzy mają podobnie.

      Nie wymagamy doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, ale będzie ono dla nas dodatkowym atutem.

      Wymagania

      Główne zadania na stanowisku:

      • nawiązywanie kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami z naszej bazy- osobami odpowiedzialnymi za dysponowanie budżetem szkoleniowym w szkołach,
      • wprowadzanie notatek z rozmów do systemu,
      • przesyłanie ofert współpracy,
      • terminowy kontakt follow-up,
      • obsługa telefoniczna i mailowa klientów Studia Psychologicznego.

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • stałą współpracę w niepełnym wymiarze godzin- między 1/2 a 3/4 etatu, z czasem możliwy pełen etat,
      • preferowaną przez Ciebie formę umowy współpracy (umowa zlecenie, UoP),
      • wynagrodzenie w wysokości 30 zł brutto/h,
      • pełne wsparcie we wdrożeniu do pracy,
      • współpracę w zgranym i życzliwym zespole,
      • codzienny bezpośredni kontakt ze współpracownikami, praca stacjonarna w biurze firmy w Gdyni.

      Brzmi dobrze? Zaaplikuj!

  • Trener TUS

    Tobea Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Szukamy osoby, której możemy powierzyć prowadzenie szkoleń Trener TUS- zarówno w formie online jak również stacjonarnie u klientów w całej Polsce.

      Wymagania

      Sprawdź, czy ten opis jest o Tobie?

      • masz ukończony kurs Trenera TUS,
      • masz min. roczne doświadczenie w pracy grupowej z dziećmi lub młodzieżą,
      • jako trener prowadzisz szkolenia offline i online,
      • masz dostępność czasową, by nawiązać z nami stałą współpracę,
      • jesteś osobą pozytywnie nastawioną do życia, chcesz się rozwijać, mieć radość z pracy.

      Oferujemy

      Jeśli tak- zaaplikuj, a my odpowiemy na Twoje pytania!

  • Młodszy inżynier sprzedaży

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Główne zadania na stanowisku:

      • budowanie i rozwijanie relacji z klientami - rozmowy telefoniczne, spotkania on-line,
      • pozyskiwanie nowych i obsługa obecnych klientów,
      • współpraca z działem handlowym, projektowym i produkcją.

      Wymagania

      Oczekujemy od Ciebie:

      • znajomość rysunku technicznego,
      • łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
      • dobrej organizacji pracy własnej,
      • otwartości na zmiany.

      Oferujemy

      • jasną ścieżkę kariery na stanowisko Inżynier ds. Sprzedaży
      • wynagrodzenie podstawowe w wysokości 4.800 zł brutto w okresie próbnym, docelowo 5.500 zł brutto, plus prowizje,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub jeśli wolisz- inną), od pierwszego dnia,
      • pracę w godzinach 8-16, w biurze firmy na Bielanach w Warszawie (ul. Pułkowa), z czasem możliwość częściowej pracy zdalnej,
      • bezpośrednią współpracę i wdrożenie przez dyrektora operacyjnego i współpracowników z działu handlowego,
      • wsparcie w rozwoju do uzyskania pełnej samodzielności w pracy na stanowisku,
      • pracę w zgranym zespole ludzi kreatywnych i ambitnych, których pomysły realnie zmieniają organizację.

      Brzmi dobrze? Zaaplikuj!

  • Inżynier ds. sprzedaży

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku NIE będziesz:

      • aktywnie sprzedawać i pozyskiwać klientów
      • jeździć do kontrahentów
      • rozliczana/y z targetów i z KPI



      Jakie będą główne zadania Doradcy Technicznego?

      • przygotowanie, weryfikacja wstępnych projektów, rysunków technicznych potrzebnych do wyceny,
      • obsługa obecnych oraz nowych klientów od momentu złożenia zapytania ofertowego do momentu podpisania zlecenia,
      • współpraca z działem projektowym i produkcją,
      • wyszukiwanie oraz współpraca z poddostawcami na komponenty niestandardowe,
      • budowanie i rozwijanie relacji z klientami - rozmowy telefoniczne, spotkania on-line,
      • poszukiwanie nowych obszarów rozwoju oferty firmy.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • umiejętności obsługi oprogramowania technicznego jak AutoCad LT, AutoCad Fusion 360, AutoCad Inventor itp.
      • znajomości j. angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację z zagranicznymi klientami,
      • umiejętności technicznych popartych wykształceniem technicznym- inżynierskim,
      • nastawienia na bezpośrednią współpracę z klientem,
      • zapewniania wysokiej jakości obsługi klienta w kontakcie telefonicznym oraz mailowym,
      • doskonałej organizacji pracy własnej,
      • proaktywności, umiejętności proponowania klientowi dodatkowych rozwiązań,
      • otwartości na zmiany, wprowadzanie usprawnień i wpływu na rozwój organizacji,
      • dodatkowo mile widziana będzie znajomość obsługi programów graficznych jak np. Adobe Illustrator, Corel.

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7.500 zł netto na FV przy umowie B2B,
      • solidne premie od obrotu bez górnej granicy, transparentny sposób rozliczeń,
      • pracę w godzinach 8-16, w biurze firmy na Bielanach w Warszawie (ul. Pułkowa), z czasem możliwość częściowej pracy zdalnej,
      • bezpośrednią współpracę i wdrożenie przez dyrektora operacyjnego i współpracowników z działu handlowego,
      • wsparcie w rozwoju do uzyskania pełnej samodzielności w pracy na stanowisku,
      • pracę w zgranym zespole ludzi kreatywnych i ambitnych, których pomysły realnie zmieniają organizację.



      Brzmi dobrze? Zaaplikuj!

Pracodawcy w Lublinie i okolicy