Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach to instytucja, która wspiera mieszkańców w trudnych sytuacjach życiowych. Naszym celem jest zapewnienie kompleksowej pomocy społecznej, w tym doradztwa, wsparcia finansowego oraz programów integracyjnych. Zajmujemy się m.in. pomocą osobom bezrobotnym, rodzinom w kryzysie oraz osobom starszym. Współpracujemy z organizacjami pozarządowymi, by efektywnie odpowiadać na potrzeby lokalnej społeczności. Działań podejmowanych przez Ośrodek są ukierunkowane na wzmacnianie i aktywizację mieszkańców, co przyczynia się do poprawy jakości życia w naszej gminie.
Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sektor publiczny / służby mundurowe administracja biurowa / praca biurowa zarządzanie / dyrekcja praca fizyczna księgowość / ekonomia

Oferty pracy Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice

Siedziba główna

Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Profil firmy:
Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Chorzów
  3. Wrocław
  4. Katowice
  5. Ruda Śląska
  6. Warszawa
  7. Czerwionka-Leszczyny

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice - oferty archiwalne

  • Osoba sprzątająca

    Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice
    • Świętochłowice
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      opróżnianie koszy na śmieci, wynoszenia ich do odpowiednich kontenerów (segregacja) na zewnątrz budynku oraz wymiana worków na śmieci, utrzymywanie czystości w sanitariatach wraz z systematyczną dezynfekcją i bieżącą wymianą w toaletach środków higienicznych (papier toaletowy, mydło w płynie, środki dezynfekcyjne i zapachowe), zamiatanie i mycie na mokro podłóg środkami przeznaczonymi do danego typu powierzchni, wycieranie kurzu (z mebli, regałów, półek, biurek, stołów, stolików, krzeseł, foteli, lamp biurowych, ram obrazów, parapetów okiennych), dezynfekcja (klamek, balustrad, poręczy),
      wycieranie na mokro podłóg w pomieszczeniach biurowych, czyszczenie luster, gablot na korytarzu oraz baterii umywalkowych, czyszczenie urządzeń sanitarnych, pojemników na mydło, papier i ręcznik papierowy, będą obejmowały również sytuacje sprzątania pomieszczeń po wykonanych remontach oraz w przypadku wystąpienia awarii, jak również zabezpieczania (zamykania) obiektów, mycie drzwi w pokojach, na korytarzu, mycie lamperii, mycie ściennych płytek, paneli pcv w łazienkach, mycie opraw oświetleniowych

      Wymagania

      • Wykształcenie: podstawowe
      • Inne wymagania: p umiejętność dobrej organizacji pracy, obowiązkowość, rzetelność, dokładność, sumienność, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, dobra kondycja fizyczna, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 22,8 PLN
      • Opis wynagrodzenia: czynności będą wykonywane w budynku przy ul. Imieli 12 i Wallisa 4, czynności będą wykonywane codzie
  • Osoba sprzątająca na umowę zlecenie

    Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice
    • Świętochłowice
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      opróżnianie koszy na śmieci, wynoszenia ich do odpowiednich kontenerów (segregacja) na zewnątrz budynku oraz wymiana worków na śmieci, utrzymywanie czystości w sanitariatach wraz z systematyczną dezynfekcją i bieżącą wymianą w toaletach środków higienicznych (papier toaletowy, mydło w płynie, środki dezynfekcyjne i zapachowe), zamiatanie i mycie na mokro podłóg środkami przeznaczonymi do danego typu powierzchni, wycieranie kurzu (z mebli, regałów, półek, biurek, stołów, stolików, krzeseł, foteli, lamp biurowych, ram obrazów, parapetów okiennych), dezynfekcja (klamek, balustrad, poręczy), wycieranie na mokro podłóg w pomieszczeniach biurowych, czyszczenie luster, gablot na korytarzu oraz baterii umywalkowych, czyszczenie urządzeń sanitarnych, pojemników na mydło, papier i ręcznik papierowy, będą obejmowały również sytuacje sprzątania pomieszczeń po wykonanych remontach oraz w przypadku wystąpienia awarii, jak również zabezpieczania (zamykania) obiektów, mycie drzwi w pokojach, na korytarzu, mycie lamperii, mycie ściennych płytek, paneli pcv w łazienkach, mycie opraw oświetleniowych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: podstawowe
      • Inne wymagania: p, Doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, inne: umiejętność dobrej organizacji pracy; obowiązkowość, rzetelność, dokładność, sumienność, samodzielność w pracy, dyspozycyjność; dobra kondycja fizyczna

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 22,8 PLN
      • Opis wynagrodzenia: System i rozkład czasu pracy: 1 zmiana, czynności będą wykonywane codziennie do 2 do 4 godzin w prze
  • Pomoc administracyjna dział świadczeń rodzinnych i dodatków mieszkaniowych

    Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice
    • Świętochłowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      przeprowadzanie wywiadów środowiskowych dla celów dodatków mieszkaniowych oraz opracowywanie całości dokumentacji ich dotyczącej, zawiadamianie stron, przygotowanie pism informujących o terminie przeprowadzenia wywiadu środowiskowego w sprawach dodatku mieszkaniowego, przygotowywanie projektów decyzji odmownych w sprawach dodatków mieszkaniowych po przeprowadzeniu wywiadu środowiskowego, prowadzenie postępowań wyjaśniających (uzupełniających) po przeprowadzonych wywiadach środowiskowych, prowadzenie rejestru przeprowadzonych wywiadów środowiskowych w sprawach dodatków mieszkaniowych oraz okresowe przygotowanie analizy i sprawozdań z przeprowadzonych wywiadów, wprowadzanie danych po przeprowadzonym wywiadzie środowiskowym do systemu dziedzinowego oraz dokonywanie ich aktualizacji, prowadzenie dokumentacji dotyczącej terminowego przeprowadzania wywiadów środowiskowych, przestrzeganie przepisów prawa oraz wszelkich wytycznych związanych z realizacją zadań, odpowiedzialność merytoryczna za przygotowane dokumenty w ramach powierzonych i realizowanych zadań, inicjowanie i podejmowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony informacji niejawnych i danych osobowych, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego związanych z zajmowanym stanowiskiem pracy, praca biurowa, obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych, praca wymagająca kontaktów z klientami Ośrodka i z innymi działami, sekcjami Ośrodka oraz jednostką podległą.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Inne wymagania: s, mile widziane doświadczenie w zakresie przygotowywania decyzji administracyjnych w jednostkach pomocy społecznej, Kwalifikacje i umiejętności , uprawnien: obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2022 r., poz 530), posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, znajomość zagadnień związanych z postępowaniem administracyjnym, umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Open Office, obsługa poczty elektronicznej), samodzielność i dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i rzetelność, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z klientem, umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent- dział świadczeń rodzinnych i dodatków mieszkaniowych

    Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice
    • Świętochłowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      praca biurowa, obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych, praca wymagająca kontaktów z klientami Ośrodka i z innymi działami, sekcjami Ośrodka oraz jednostką podległą; prowadzenie postępowań z zakresu świadczeń rodzinnych i dodatków mieszkaniowych, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia dziecka, u którego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie albo nieuleczalną chorobę zagrażającą jego życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu, z wyłączeniem wydawania decyzji Obsługa systemu dziedzinowego Sygnity w zakresie: przygotowywanie projektów bieżącej korespondencji z wnioskodawcami, świadczeniobiorcami, pracodawcami, instytucjami itp.; bieżąca kontrola wydanych decyzji z uwagi na zmiany sytuacji dochodowej i rodzinnej osób uprawnionych do świadczeń i przygotowywanie w tych sprawach projektów decyzji; wydawanie zaświadczeń dla osób ubiegających się o nie w oparciu o ewidencję świadczeniobiorców; przekazywanie Stronom podpisanych decyzji administracyjnych oraz doręczanie ich w systemie komputerowym; obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e-PUAP); obsługa w ramach sytemu dziedzinowego Sygnity Centralnego Systemu Informatycznego Zabezpieczenia Społecznego (CSIZS), powstałego w ramach projektu Emp@tia; przygotowywanie korespondencji do wysyłki; kontakt telefoniczny z wnioskodawcami; porządkowanie i segregacja akt sprawy świadczeniobiorców i uzupełnianie ich o bieżącą dokumentację; przestrzeganie przepisów prawa oraz wszelkich wytycznych związanych z realizacją zadań; odpowiedzialność merytoryczna za przygotowane dokumenty w ramach powierzonych i realizowanych zadań; wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego związanych z zajmowanym stanowiskiem

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej), obsługa urządzeń biurowych
      • Inne wymagania: s wymagania konieczne związane z wykonywaniem pracy na stanowisku: obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2022 r., poz 530), posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie min. średnie; znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, znajomość zagadnień związanych z postępowaniem administracyjnym. wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Open Office, obsługa poczty elektronicznej), samodzielność i dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i rzetelność, umiejętność obsługi urządzeń biurowych; umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z klientem, umiejętność analitycznego myślenia, mile widziane doświadczenie w zakresie przygotowywania decyzji administracyjnych w jednostkach pomocy społecznej, odporność na stres

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do ustalenia
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pomoc administracyjna- sekcja obsługi świadczeń alimentacyjnych i dochodzenia należności alimentacyj

    Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice
    • Świętochłowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      praca biurowa, obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych, wydawanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego, udzielanie niezbędnych informacji związanych z prawidłowym wypełnianiem wniosków o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, porządkowanie, kserowanie i segregacja akt sprawy świadczeniobiorców i uzupełnianie ich o bieżącą dokumentację, kontakt telefoniczny ze Wnioskodawcami celem odbioru decyzji administracyjnych, przekazywanie Stronom podpisanych decyzji administracyjnych, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego związanych z zajmowanym stanowiskiem pracy, inicjowanie i podejmowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony informacji niejawnych i danych osobowych

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej)
      • Inne wymagania: s wymagania konieczne związane z wykonywaniem pracy na stanowisku: obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz.U.2022.poz 530), posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie min. średnie; znajomość przepisów prawa: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawa o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, nieposzlakowana opinia; wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej), samodzielność i dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i rzetelność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z klientem, umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do ustalenia
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pracownik socjalny

    Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice
    • Świętochłowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Prowadzenie pracy socjalnej z osobami korzystającymi z usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych, załatwianie spraw bieżących, wpływających z środowiska oraz nowelizowanie wywiadów środowiskowych dla osób objętych usługami opiekuńczymi oraz specjalistycznymi usługami opiekuńczymi. przeprowadzanie wywiadów środowiskowych na potwierdzenia prawa do świadczeń osób przebywających w szpitalach a nie będących mieszkańcami gminy. współdziałanie z placówkami leczniczymi i pomocy społecznej oraz takimi instytucjami, jak: Policja, Prokuratura, Sąd Rejonowy oraz organizacjami społecznymi, związkowymi i charytatywnymi w zakresie działalności socjalnej prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami bezpośrednich przełożonych. prowadzenie dokumentacji dotyczącej terminowego realizowania zaplanowanych świadczeń.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: s, obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz.U.2019.poz 1282), uprawnienia do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodnie z art.116 i art. 156 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej( Dz. U. 2020 r., poz. 1876 z późn.zm.) praktyczna wiedza na temat metod pracy socjalnej, znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz przepisów wykonawczych w tym rozporządzenia w sprawie rodzinnego wywiadu środowiskowego, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej), samodzielność, kreatywność, odporność na stres, opanowanie, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność sprawnej organizacji pracy

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do uzgodnienia
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pracownik socjalny

    Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice
    • Świętochłowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      przeprowadzanie wywiadów środowiskowych oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń pomocy społecznej, prowadzenie pracy socjalnej z wykorzystaniem metod pracy socjalnej, praca socjalna ze środowiskiem lokalnym przy współdziałaniu z organizacjami i społecznościami lokalnymi pomoc w zakresie rozwiązywania problemów życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie pokonywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji zadań

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: s, obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz.U.2019.poz 1282), uprawnienia do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodnie z art.116 i art. 156 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej ( Dz. U. 2020 r., poz. 1876 z późn.zm.) praktyczna wiedza na temat metod pracy socjalnej, znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz przepisów wykonawczych w tym rozporządzenia w sprawie rodzinnego wywiadu środowiskowego, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, dodatkowe: umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej), samodzielność, kreatywność, odporność na stres, opanowanie, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność sprawnej organizacji pracy

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do uzgodnienia
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Inspektor dział organizacyjno-prawny

    Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice
    • Świętochłowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie m. in. umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń dotyczących stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzór nad przestrzeganiem czasu pracy, w tym: prowadzenie ewidencji urlopowej i chorobowej oraz monitoring, rozliczenie i analiza dyscypliny czasu pracy, kierowanie pracowników na badania profilaktyczne oraz kontrola ważności badań lekarskich, realizacja procesu zwalniania pracowników, w tym wydawanie świadectw pracy, prowadzenie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, sporządzanie analiz w zakresie kadrowo-płacowym, prowadzenie spraw dotyczących gospodarki etatami i funduszem wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji związanej z naborem pracowników prowadzenie dokumentacji związanej z PPK, organizowanie prac związanych z przygotowywaniem planu urlopów, organizowanie prac związanych z okresową oceną pracowników, przygotowywanie umów cywilnoprawnych oraz prowadzenie rejestru tych umów, współpraca z Działem Finansowo-Księgowym w zakresie: przygotowania listy płac, naliczania wynagrodzeń pracowników, przygotowania dokumentacji i wypłaty wynagrodzenia z tytułu umów zleceń i umów o dzieło. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji robót publicznych, staży itp.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: w, wykształcenie wyższe i co najmniej 2 letni staż pracy, lub wykształcenie średnie i co najmniej 4 letni staż pracy, oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w obszarze kadrowym, obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz.U.2019.poz 1282), posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pomocy społecznej, Kodeksu pracy oraz przepisów wykonawczych (rozporządzeń) w zakresie obsługi kadrowej w jednostkach samorządu terytorialnego. nieposzlakowana opinia. umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej), samodzielność, kreatywność, odporność na stres, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętności analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, umiejętność sprawnej organizacji pracy

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do uzgodnienia
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Kierownik - dział organizacyjno-prawny

    Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice
    • Świętochłowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      praca biurowa, obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych, praca wymagająca kontaktów z klientami Ośrodka oraz z innymi działami Ośrodka;
      1) Kierowanie Działem Organizacyjno-Prawnym i organizowanie jego pracy w sposób zapewniający należyte wykonywanie zadań, w szczególności: prowadzenie efektywnej polityki rekrutacyjnej: definiowanie potrzeb we współpracy z kierownikami innych komórek organizacyjnych, rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych, sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem akt osobowych, ewidencji czasu pracy, sprawowanie nadzoru nad zamówieniami publicznymi oraz konkursami związanymi ze zlecaniem realizacji zadań organizacjom pozarządowym i innym podmiotom wymienionym w art. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej, nadzór nad skierowaniami do domów pomocy społecznej oraz prowadzeniem postępowań w zakresie obowiązku wnoszenia opłaty za pobyt, nadzór nad systemami informatycznymi Ośrodka, nadzór nad majątkiem Ośrodka, nadzór nad prowadzonymi postępowaniami egzekucyjnymi, nadzór nad zgodnością wewnętrznych procedur, regulaminów z przepisami prawa, sporządzaniem zarządzeń oraz projektów upoważnień, nadzór nad pracą sekretariatu Dyrektora oraz archiwum zakładowego, nadzór nad zaopatrzeniem materiałowo-technicznym, współpraca z komisją socjalną;
      2) Inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań, w tym: wnioskowanie do Dyrektora w sprawach zatrudnienia, wynagradzania i karania podległych pracowników, przeprowadzania instruktaży stanowiskowych, opracowywanie zakresów czynności, przeprowadzanie kontroli pracy podległych pracowników oraz dokonywanie okresowych ocen pracy pracowników, sporządzanie planów urlopów podległych pracowników oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe, zgodne z zatwierdzonymi planami ich wykorzystanie przez pracowników;
      3) Sprawowanie nadzoru w podległej komórce w zakresie ochrony mienia, porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy;
      4) Nadzorowanie prac związanych z przekazywaniem do archiwum zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną dokumentów wytwarzanych w Dziale Organizacyjno-Prawnym)

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Prawo lub Administracja
      • Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej), umiejętność analitycznego myślenia i planowania
      • Inne wymagania: w wymagania konieczne: wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja i co najmniej 5 letni staż pracy, obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz.U.2019.poz 1282), posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pomocy społecznej, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks postępowania cywilnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, nieposzlakowana opinia,wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej), samodzielność, kreatywność, odporność na stres, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętności analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, umiejętność sprawnej organizacji pracy

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do ustalenia
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną